TOMASZ ADAMEK NA TRENINGU OTWARTYM

W czwartek "World Boxing and Fitness Center" w Jersey City, w New Jersey odbył się trening medialny Tomasza Adamka przed jego walką z Vinnym Maddalone. Pięściarze zmierzą się 9 grudnia w Prudential Center, w Newark.

- Jestem przygotowany na każdy ruch Maddalone w ringu. Trenujemy z Rogerem od siedmiu tygodni. Każdego dnia uczę się czegoś nowego.- powiedział Tomasz Adamek. Zapytany o komentarz, do wypowiedzi Maddalone, że po walce z Adamkiem w Prudential Center będą już tylko sami fani Maddalone, odpowiedział:

-  Jestem szczęściarzem, że mogę walczyć przed swoimi fanami. Ale ring jest wszędzie taki sam. Fani nie wygrywają za mnie pojedynków, ale na pewno dają mi ogromne wsparcie.

 

 

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 08:01:57 
Mimo ze to tylko Maddalone to jestem ciekawy tej walki.
 Autor komentarza: sknerus
Data: 19-11-2010 08:04:51 
To bedzie ciekawa walka.Maddalone to nie jest taki cienias ja sie niektórym wydaje.
 Autor komentarza: amin
Data: 19-11-2010 08:46:37 
taki maddalone to dla adamka tylko przystanek w drodze o tytul... tfu.. o wielka kase
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 08:49:49 
''amin Data: 19-11-2010 08:46:37 taki maddalone to dla adamka tylko przystanek w drodze o tytul... tfu.. o wielka kase''
No i dobrze, niech chlop se zarobi.
 Autor komentarza: speed
Data: 19-11-2010 09:00:49 
sylwetka cruisera
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 09:09:50 
''speed Data: 19-11-2010 09:00:49 sylwetka cruisera ''
ciagle tylko narzekasz, sylwetka sie nie wygrywa:)
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 19-11-2010 09:31:58 
W końcu zdjęcia z treningów Tomka. Miły widok.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-11-2010 10:02:48 
Autor komentarza: speed
Data: 19-11-2010 09:00:49
sylwetka cruisera


- to tylko Polacy podkreślają że Tomek to mały ciężki... ŻAL....

Haye ważył ostatnio 95 kg czyli mniej od Tomka, są podobnego wzrostu i jakoś o nim nikt nie mówi że to mały ciężki. Dajcie sobie już spokój z tego typu komentarzami bo robicie sobie oborę pokazując że wiedzę macie bardzo ubogą i powtarzacie wcześniej powiedziane bzdury.

Ja prędzej powiedział bym że taki Kliczko czy Wałujew to NIENATURALNY ciężki ze swoimi gabarytami. Patrząc wstecz to królowie wagi ciężkiej bardziej byli swoimi wymiarami zbliżeni do Adamka niż do obecnych czołowych grubych świń czy dryblasów typu Kliczki ponad 2m.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 19-11-2010 10:13:02 
Ten człowiek będzie mistrzem świata jestem pewny.
 Autor komentarza: Dawidd
Data: 19-11-2010 10:15:05 
GoldenBoy popieram twoje zdanie.
 Autor komentarza: SIENIAW
Data: 19-11-2010 10:18:55 
Widać, że Adamek jest w świetnej formie fizycznej. Zgadzam się, że jego sylwetka przypomina cruiser ale dzięki temu jest niesamowicie szybki i zwinny. Brawo.
 Autor komentarza: kazan
Data: 19-11-2010 10:36:01 
Taka już fizjonomia Tomka. On nigdy nie będzie wyrzeźbiony jak Haye, co nie znaczy, że Tomek nie ma rzeźby - bo ma. Poza tym dobry bokser musi mieć sylwetkę sportową, a nie tzw. pakera. Popatrzcie na Calzaghe - praktycznie brak widocznych mięśni, a co robił? Szybkość bajeczna.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 10:44:48 
Mówienie o Tomku że jest małym ciężkim nie jest czymś złym bo po prostu jest to prawda, i to że mały koleś wygrywa z większymi jest czymś co budzi jeszcze większy podziw.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 10:47:44 
''GoldenBoy Data: 19-11-2010 10:02:48 Autor komentarza: speed
Data: 19-11-2010 09:00:49
sylwetka cruisera


- to tylko Polacy podkreślają że Tomek to mały ciężki... ŻAL....

Haye ważył ostatnio 95 kg czyli mniej od Tomka, są podobnego wzrostu i jakoś o nim nikt nie mówi że to mały ciężki. Dajcie sobie już spokój z tego typu komentarzami bo robicie sobie oborę pokazując że wiedzę macie bardzo ubogą i powtarzacie wcześniej powiedziane bzdury.

Ja prędzej powiedział bym że taki Kliczko czy Wałujew to NIENATURALNY ciężki ze swoimi gabarytami. Patrząc wstecz to królowie wagi ciężkiej bardziej byli swoimi wymiarami zbliżeni do Adamka niż do obecnych czołowych grubych świń czy dryblasów typu Kliczki ponad 2m. ''
Dokladnie, Walujew to raczej superciezka ale tej kategorii w boksie zawodowym niestety nie mamy.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 10:50:27 
'' kazan Data: 19-11-2010 10:36:01 Taka już fizjonomia Tomka. On nigdy nie będzie wyrzeźbiony jak Haye, co nie znaczy, że Tomek nie ma rzeźby - bo ma. Poza tym dobry bokser musi mieć sylwetkę sportową, a nie tzw. pakera. Popatrzcie na Calzaghe - praktycznie brak widocznych mięśni, a co robił? Szybkość bajeczna.''
Haye wyglda efektownie bo jest czarny a jak wiadomo muskulatura w ciemnym kolorze wyglada lepiej, miedzy innymi dlatego kulturysci nacieraja sie bronzerem.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 10:52:10 
Trzeba Tomka wysmarować samoopalaczem albo pastą Kiwi
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 19-11-2010 10:59:18 
nik
"Haye ważył ostatnio 95 kg czyli mniej od Tomka, są podobnego wzrostu i jakoś o nim nikt nie mówi że to mały ciężki."

Haye to tez maly ciezki.Tylko ze Haye ma petarde w lapie dzieki swojej dynamice.A Tomasz niestety nie ma ciosu na wage ciezka.
Tomasz jest w biodrach taki sam szeroki jak w barkach-taka jego budowa.Nie ma ksztaltu V.Masy tez nie ma.
I nic juz z tym nie zrobi.bo straci szybkosc.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 11:04:40 
Szansa na KO w przypadku Adamka możliwa jest w przypadku ciosu na punkt ostatnio była mowa że ćwiczy z Rogerem na mniejszych tarczach może to przyniesie jakieś efekty.
 Autor komentarza: Khysiek
Data: 19-11-2010 11:14:34 
Tak sobie dzisiaj pomyślałem, że czego oczekuję od Tomka jako kibic i wiecie co tak wyszło mi że pięknych walk, takich w których rozp...ala przeciwnika. I w sumie czy to będzie walka o pas czy nie to ma mniejsze znaczenie. Fajnie żeby powalczył o mistrzostwo, ale niech sam zdecyduje kiedy jemu to będzie pasowało i kiedy będzie czuł że da radę, a nie kiedy inni (kibice) tego oczekują. A co do kasy to cóż, to jego zawód i niech zarabia dużą, dużą kasę. W każdym bądź razie będę mu kibicował, w końcu to Polak, któremu się udaje i tylko z tego powodu bym mu kibicował, bo to nasz.
 Autor komentarza: derbinator
Data: 19-11-2010 11:16:39 
Panowie, wszyscy mówią że Haye to "mały ciężki"!
nawet ostanio przed jego walką z Harrisonem poświęcili temu konkretną część rozmowy z Lennoxem..
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-11-2010 11:21:31 
@GoldenBoy
"patrząc wstecz to królowie wagi ciężkiej bardziej byli zbliżeni swoimi wymiarami do Adamka"

Patrząc bardzo daleko wstecz tj. 50-100 lat temu. Potem tylko Tyson i Holyfield, ale to oni byli wyjątkami od reguły.

@Pan Janek Tygrys
"Tomasz w biodrach jest taki sam szeroki jak w barkach"

Gruba przesada. Adamek to ładnie zbudowany bokser.Przesadny kształt V wiąże się ze słabymi chudymi nogami.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 11:25:43 
kształt V dotyczy tułowia, wystarczy zrobić dobrze najszerszy grzbietu i taki kształt będzie nawet wbrew wrodzonej budowie ciała ale to jest Tomkowi niepotrzebne i w przypadku jego stylu boksowania bardziej by mu zaszkodziło.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 11:35:22 
Tomek jest naturalnym cruiserem, nie ciężkim.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 19-11-2010 11:37:14 
horhe88
Ubiegles mnie,moge tylko potwierdzic,mozna miec super zbudowane nogi i zachowac v sylwetke.
 Autor komentarza: robak1
Data: 19-11-2010 11:47:29 
Khysiek
Tak sobie dzisiaj pomyślałem, że czego oczekuję od Tomka jako kibic i wiecie co tak wyszło mi że pięknych walk, takich w których rozp...ala przeciwnika. I w sumie czy to będzie walka o pas czy nie to ma mniejsze znaczenie. Fajnie żeby powalczył o mistrzostwo, ale niech sam zdecyduje kiedy jemu to będzie pasowało i kiedy będzie czuł że da radę, a nie kiedy inni (kibice) tego oczekują. A co do kasy to cóż, to jego zawód i niech zarabia dużą, dużą kasę. W każdym bądź razie będę mu kibicował, w końcu to Polak, któremu się udaje i tylko z tego powodu bym mu kibicował, bo to bo to nasz.

Dobrze powiedziane.
 Autor komentarza: Wariner
Data: 19-11-2010 11:48:45 
Od walki z Maddalone oczekuję niepodważalnej wyższości Tomka. Nie oszukujmy się - nie jest to rywal z półki choćby i Granta. Przydałoby się KO, co - mimo niezbyt mocnego ciosu Tomka - jest możliwe, chociażby w późniejszych rundach, po długim i konsekwentnym praniu Maddalone.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 11:52:19 
Ale też nie można oczekiwać od Tomka żeby rozwalił madalona w dwie rundy, mimo wszystko jestem pewien że po walce znajdą się głosy że tomek męczył się ileś tam rund a stary Holyfield rozwalił Maddalona w 3.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 11:57:01 
Ja obstawiam rundy 7-10 wygrana Adamka.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 12:00:11 
''PanJanekTygrys
nik
"Haye ważył ostatnio 95 kg czyli mniej od Tomka, są podobnego wzrostu i jakoś o nim nikt nie mówi że to mały ciężki."

Haye to tez maly ciezki.Tylko ze Haye ma petarde w lapie dzieki swojej dynamice.A Tomasz niestety nie ma ciosu na wage ciezka.
Tomasz jest w biodrach taki sam szeroki jak w barkach-taka jego budowa.Nie ma ksztaltu V.Masy tez nie ma.
I nic juz z tym nie zrobi.bo straci szybkosc.''
To nie ja napisalem, a tak wogole Haye ma cios ale Adamek zadaje ich kombinacje, nie wiem co ma ksztalt V do rzeczy - to nie kulturystyka.
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 19-11-2010 12:10:48 
Tomkowi bardziej sie przydadza mocne 12 rund niz KO juz w 2. Przecierz on mierzy w mistrzostwo swiata! Z Klitschkami szanse na KO sa nikle.Jedynie z Hayem moze liczyc na polozenie go na deskach. Zobaczcie kondycje Adamka w walce z Arreola i Grantem. Z Arreola od 10-12 rundy Adamek mial spore problemy kondycyjne. Z Grantem w 12 rundzie byl w stanie latac po ringu, zadawac mocne ciosy i unikac ciosow Granta poprzez schylanie sie do przodu, co wymaga jakiegos zasobu energii, bo inaczej moglby nie dotrwac do konca. Sam Grant mowil , ze gdyby nie to jego schylanie to byloby KO. Tak sie nie stalo bo kondycyjnie byl dobrze przygotowany. Jezeli z Maddalone wytrwa 12 rund w bardzo dobrym tempie, bedzie gotowy w 60% na Klitschkow.40% to juz indywidualne przygotowania pod Klitschke.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 12:13:49 
''drenq1607 Data: 19-11-2010 12:10:48 Tomkowi bardziej sie przydadza mocne 12 rund niz KO juz w 2. Przecierz on mierzy w mistrzostwo swiata! Z Klitschkami szanse na KO sa nikle.Jedynie z Hayem moze liczyc na polozenie go na deskach. Zobaczcie kondycje Adamka w walce z Arreola i Grantem. Z Arreola od 10-12 rundy Adamek mial spore problemy kondycyjne. Z Grantem w 12 rundzie byl w stanie latac po ringu, zadawac mocne ciosy i unikac ciosow Granta poprzez schylanie sie do przodu, co wymaga jakiegos zasobu energii, bo inaczej moglby nie dotrwac do konca. Sam Grant mowil , ze gdyby nie to jego schylanie to byloby KO. Tak sie nie stalo bo kondycyjnie byl dobrze przygotowany. Jezeli z Maddalone wytrwa 12 rund w bardzo dobrym tempie, bedzie gotowy w 60% na Klitschkow.40% to juz indywidualne przygotowania pod Klitschke.''
Po czym wnioskujesz slaba kondycje skoro on sam twierdzi ze nie mial z nia problemow?
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-11-2010 12:33:48 
Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 11:35:22
Tomek jest naturalnym cruiserem, nie ciężkim.

- specjalista, znawca, fachowiec - jesteś człowieku zaprzeczeniem tych słów....
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 12:45:03 
GoldenBoy,

"- specjalista, znawca, fachowiec - jesteś człowieku zaprzeczeniem tych słów.... "



Cieszę się, że słyszę to od człowieka, który jeszcze 2 miesiące temu pytał co to jest "jab" :)

Pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-11-2010 13:07:26 
KidDynamite
GoldenBoy to specjalista,znawca,fachowiec,tylko w jednej dziedzinie ktora nazywa sie:Tomasz Adamek
Nie wymagaj wiec od niego za duzo:)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 19-11-2010 13:20:30 
jak Tomek zakończy kariere sportową to śmiało może zostać w Hollywood.
ja bym go widział w roli Lucky Luke'a (zdjęcie nr2 ;P)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 19-11-2010 13:54:50 
Tomek ma duża głowe i wąskie barki dlatego wydaje sie ze to cruiser
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 19-11-2010 13:58:25 
Diabel tez niby takie chuchro Włodarczyk bareczki wąskie a kopyto ma,,budowa sie nie liczy tylko naturalna sila i dobra technika
 Autor komentarza: Szancu
Data: 19-11-2010 14:01:03 
Z jednym się zgodzę: Powinniśmy zobaczyć ogromną dominację Tomka w tej walce i jego oczekujemy. Jeśli nie, to zapewne każdy byłby zawiedziony biorąc pod uwagę poziom Maddalone. Nie twierdzę, że Maddalone to bum ale ze względu na pozycję Tomka w światowych rankingach oraz jego popularność i przymiarki do wali o mistrzostwo świata, mamy prawo mieć dość wysokie oczekiwania.
Osobiście myślę i mam nadzieję, że nie będziemy narzekać po walce :).
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:04:18 
Też mi się wydajaje że nie bedziemy zawiedzeni. Całkiem możliwe że walka będzie bardziej widowiskowa niż Arreolą.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 19-11-2010 14:10:34 
Ten frajer Maddalone przegral wszystkie rundy prawie z Juliusem Longiem tym murzynkiem dryblaskiem ktorego Wach zlal jak szmate hehe ,,Vinny dostanie lanie i to spore od Górala
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-11-2010 14:11:00 
Postanowiłem dokładniej sprawdzić teorię Golden Boya, że dawni królowie ringów byli wymiarami zbliżeni do Adamka. Obejrzałem trochę starych zdjęć i oto, co mi wyszło (brałem pod uwagę tylko bokserów o wzroście zbliżonym do Adamka lub niższych):

Evander Holyfield - góra jak u kulturysty,a nogi też mocne
Mike Tyson - budowa kloca, no i znacznie niższy od Adamka
Michael Spinks - podobnej budowy do Adamka, ale nieco wyższy (190)
Joe Frazier - podobny do Tysona, tylko trochę większy
Sonny Liston - góra atlety i chuderlawe nogi
Floyd Patterson - niższy (183), ale mocniej zbudowany od Adamka
Ingemar Johanson - podobnie, jak Liston
Joe Walcott - jak wyżej
Rocky Marciano - kloc, tak jak Tyson
Joe Louis - bardzo podobny wzrost (188) i podobna budowa (niezbyt szerokie bary, umiarkowana muskulatura) jak Adamek
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 19-11-2010 14:15:28 
Maddalone technicznie słaby ale to naprawde bardzo wytrzymały na ciosy zawodnik sam się napewno nie podda może być przerwana walka tak jak z Holym jak go Tomasz mocno poobija tak może być i licze na taka krwawa widowiskowa jatke przy technice Adamka powinno tak być poobija go strasznie.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 19-11-2010 14:15:44 
Raczej nie będę tego oglądał, jak dla mnie nic ciekawego ta walka.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:16:12 
Naturalni ciężcy: Foreman, Lewis, Bowe, Tyson, Kliczkos.

Mali ciężcy: Holyfield, Byrd, Minto, Adamek, Haye.

Domeną dużych ciężkich jest konieczność zbiajania wagi do 100 - 105 kg, mali ciężcy muszą zaś wagę robić.

Nie sądzę, żeby Adamek ważył teraz więcej niż 93 kg.
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 19-11-2010 14:19:38 
Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:16:12
Naturalni ciężcy: Foreman, Lewis, Bowe, Tyson, Kliczkos.

Mali ciężcy: Holyfield, Byrd, Minto, Adamek, Haye.

Domeną dużych ciężkich jest konieczność zbiajania wagi do 100 - 105 kg, mali ciężcy muszą zaś wagę robić.

Co za brednie czy np kliczko maja koniecznosc zbijania wagi do 100 czy 105 oboje waza ponad 110 vitali 115 i jakos nie zbija nigdy wagi
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:21:03 
Artur1969
Nie więcej niż 93 kg? Bedzie ważył nie mniej niż 97 kg.
 Autor komentarza: Igorexy
Data: 19-11-2010 14:22:00 
rtur1969
Nie więcej niż 93 kg? Bedzie ważył nie mniej niż 97 kg

Dokladnie zawsze adamek powtarze ze utrzymuje mu sie naturalna waga w granicach 98 a 100
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-11-2010 14:23:42 
Artur1969

Wszystkich co napisales pochodzą z innych wag lub waża nie wiele ponad 90 kg.

Zapomniales jeszcze dodać Tue do naturalnych.

Po prostu taki gość taka ma nature Tyson czy Tua maja po 1,78 ale wazyli jak walczyli po 100 a i dobrze ponad 100.
np.
Taki Cunningham ma 194 cm wzrostu a jego waga to tak 87-88kg.
poprostu jeden jest jak tyczka wyoski i chudy.Drugi natomiast jak taki kloc niski a szeroki.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:27:01 
horhe88, bedzie ważyl, zgadza się, jak się nałyka kreatyny i podpompuje mięśnie wodą
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-11-2010 14:28:18 
dokładnie bo jego naturalna waga przy takim wzroscie to powinno byc jakies 90 maks 92 kg.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:29:27 
Po co ma łykać kreatynę i "pompować mięśnie wodą" jak już teraz tyle waży i w ostatnich walkach tyle ważył. O czym ty w ogóle piszesz?
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:33:42 
horhe88 nie chce mi sie tlumaczyc o czym pisze,poczytaj w necie o suplemantach.

Skad ty wiesz ile on wazy w przerwach pomiedzy walkami? Wagą jego jestes??

Nie widzisz różnicy na zdjeciach z ważeń Górala a zdjęciami pomiedzy walkami?
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:35:23 
Igorexy, nie piszę o dwumetrowych ciężkich takich jak Kliczko
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:38:14 
A skąd ty wiesz że piszesz że będzie ważył 93 kg? Jak sam Adamek mówi wielokrotnie że musi przyzwyczajać się do nowej wagi więc po co miałby ja po kilku walkach w których ważył w granicach 97-100 zbijać w okolice Cruiser? W dziedzinie suplementów zapewne jesteś wybitnym specjalistą i nie mam zamiaru negować twojego autorytetu.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:38:15 
A skąd ty wiesz że piszesz że będzie ważył 93 kg? Jak sam Adamek mówi wielokrotnie że musi przyzwyczajać się do nowej wagi więc po co miałby ja po kilku walkach w których ważył w granicach 97-100 zbijać w okolice Cruiser? W dziedzinie suplementów zapewne jesteś wybitnym specjalistą i nie mam zamiaru negować twojego autorytetu.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 14:38:16 
Panowie,

Spójrzcie na Tomka obojczyk, kark, klatkę piersiową, ramię, przedramię, udo. Zobaczcie jak wygląda pomiędzy walkami (jego waga na pewno zjeżdża poniżej tego co wnosi na oficjalne ważenie). On trzyma odpowiednią dietę, żeby nie chudnąć(!). Prawdopodobnie Tomek Hutkowski pomiędzy walkami waży więcej niż Adamek.

Następnie postawcie naszego Tomka przy np. Boystowie, który niedawno na oficjalnym ważeniu miał 100 kg i spójrzcie na te same elementy, które wymieniłem powyżej, a zobaczycie kontrast jaki zobaczylibyście stawiając obok siebie wczesnego gimnazjalistę i licealistę mimo, iż Boystov jest niższy. Taki np. Tyson miał obwód karku taki jak Tomek przedramienia. Tu chodzi o układ szkieletowy, grubość kości, układ krwionośny, anatomię, a nie wagę.

To tak jakbyście o Toneyu, Roy'u czy Tarverze powiedzieli, że są naturalnymi ciężkimi, tylko dlatego że walczyli/walczą w ciężkiej.

Nic nie ujmuję Tomkowi, twierdząc, że nie jest naturalnym ciężkim - tylko wybitni zawodnicy walcząc w TOP niższej kategorii mogą się bić w TOP kategorii wyższej i do takich zawodników zalicza się Tomek.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:41:06 
KidDynamite 100% racji
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:42:17 
"Nic nie ujmuję Tomkowi, twierdząc, że nie jest naturalnym ciężkim - tylko wybitni zawodnicy walcząc w TOP niższej kategorii mogą się bić w TOP kategorii wyższej i do takich zawodników zalicza się Tomek." I to właśnie powinno budzić podziw że nienaturlny ciężki jest nr4 w wadze cięzkiej
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:43:54 
horhe88, przeczytaj sobie to co napisał KidDynamite i oglądnij zdjęcia z ważeń Adamka oraz zdjęcia po walkach.

Wielu userów zwracało już na to uwagę, że pomiędzy walkami Adamek wygląda jak cytuję, bo to nie moje określenie: szczupaczek
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-11-2010 14:44:01 
Wogole to nie ma co porownywac do Bojcowa.

Bojcow wieksza muskulatura wszystkich górnych parti ciała,
wystarczy popatrzeć na przedramie i biceps o reszczie juz nie wspominam.
Cala ta roznica w kilku kg polega na mięsniach.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:46:23 
KidDynamite:

"Taki np. Tyson miał obwód karku taki jak Tomek przedramienia"

To chyba nie tak:) Przedramię Górala szacuję na jakieś 35 cm, Tyson miał w karczychu 50 cm.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:46:56 
Jakbym bardzo chciał to 3-4 kilo różnicy nie rozpoznam po zawodniku tym bardziej w zdjęciach w ruchu. Nielogiczne jest to że Adamek ma się przyzwyczajac do nowej wagi jednocześnie trenując w lżejszej wadze a do walki wychodząc w większej, zmienia się wtedy kondycja dynamika szybkość i wiele innych cech.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 14:47:04 
Chodziło o ramię - błąd.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 19-11-2010 14:52:55 
Tyson mial 50 w karczychu?Chyba przesadzasz,,,
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:53:57 
%0 cm całkiem prawdowpodobne że miał dlaczego nie?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:54:21 
*50
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-11-2010 14:55:35 
no ale kark to nie tylko sama szyja do tego dochodza kaptury.
To część do wytreonowania jak bicpes. Wiec nawet gosć ważacy 90 kg moze mieć spokojnie 50 cm.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 14:57:38 
horhe88

"Nielogiczne jest to że Adamek ma się przyzwyczajac do nowej wagi jednocześnie trenując w lżejszej wadze a do walki wychodząc w większej, zmienia się wtedy kondycja dynamika szybkość i wiele innych cech."

Naturalną wagą Górala jest te 90 kg, napewno nie okolica 100 kg, bo nie ma takich warunków szkieletowo - mięśniowych (KidDynamite). Jak doskonale sobie zdajesz sprawę 90 kg to za mało na ciężką, tą wagę trzeba zrobić. Pytanie jak?

- albo trzeba żreć sterydy i dźwigać żelazo, ale to się wiąże z wieloma konsekwencjami jak utrata szybkości i gibkości.

- albo sztucznie ją zwiększyć przez wysycenie organizmu kreatyną, a tym samym chwilowe zatrzymanie wody w mięśniach.

Podejrzewam to drugie
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 14:58:32 
Koniec rozmowy o szyi.
 Autor komentarza: adamch
Data: 19-11-2010 14:59:55 
Ale co prawda to prawda - Tomek widczonie schudł od walki z Grantem. Widać to już było w ostatnim wideo z wywiadem. Spójrzcie przede wszystkim na twarz - zwłaszcza widać to w policzkach.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 19-11-2010 15:01:06 
napewno,, moze miec wazacy 90kg jak Pudzian wazyl 140 i mial 52 hehe w karku hehe co za brednie,,
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 19-11-2010 15:01:17 
RaFIChWdP

Mike Tyson:

Data urodzenia: 30.06.1966r.
Miejsce urodzenia: Nowy Jork, USA
Znak zodiaku: Rak
Wzrost: 181 cm
Waga: 98 kg
Obwod bicepsu: 42 cm
Obwod piesci: 33 cm
Rozpietosc ramion: 180,30 cm
Obwod klatki piersiowej przy wydechu: 109,20 cm
Obwod klatki piersiowej przy wdechu: 114,30 cm
Obwod w pasie: 86,40 cm
Obwod uda: 68,60 cm
Obwod karku: 52,10 cm
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-11-2010 15:01:22 
Oficjalne wymiary przed Holyfieldem II:

Biceps-40,60cm (wyprosowane ramie).
Pięści-33cm
Rozpietosc ramion-180,30cm
Obwód klatki-109,20cm
Obwód klatki przy wdechu-114,30cm
Pas-86,40cm
Udo-68,60cm
Kark-52,10cm
Wzrost-182cm
Waga-98,90kg
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 15:09:01 
Różnice w wadze w poszczególnych etapach treningu mogą wynikać że np zdjęcie zrobione jest bezpośrednio po etapie treningów wytrzymałościowo tlenowych (biegi i inne takie) ale już w fazie sparingów waga powinna być podobna do wagi w której zawodnik zamierza wyjść do ringu. Nad każdym takim bokserem pracuje sztab lekarzy i oni nieco więcej wiedzą o suplementacji niż my. Poza tym boksowanie podczas cyklu kreatynowego to jakieś nieporozumienie i na pewno nie ma miejsca bo mięśnie na cyklu kreatynowym mają kiepską jakość i spowalniają ruchy. Adamek nie może sobie na to pozwolić żeby jego szybkość spadła tylko dlatego żeby ładnie wyglądać i wnieść 98 kg. Wagę wnosi taką jaka jest dla niego wygodna, a że wnosił w ostatnich pojedynkach 97-100 to dlaczego nagle miałby wnieść 93?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 15:14:38 
adamch
Adamek ważył tyle samo z Grantem co z Arreolę i mniej niż w walce z Estradą. Jeżeli zauważyłeś po twarzy że był chudszy to oznacza że miał lepszy stosunek tłuszczu do wagi ciała (mniej tłuszczu przy tej samej wadze) czyli proporcjonalnie więcej mięśni.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 19-11-2010 15:14:50 
noi prosty przykład Tyson 98kg: 52cm i Pudzian: 140kg tyle samo, wiec o jakich bredniach mowimy ?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 15:21:33 
Boks to nie kulturystyka. Pudzianowski przy swoich 140 kg nie ma mocniejszego ciosu niż niejeden zawodnik z półciężkiej. Na siłę ciosu składa się wiele czynników i nie tylko wygląd mieśni.
 Autor komentarza: adamch
Data: 19-11-2010 15:50:20 
@horhe88
Mówię, że teraz jest chudszy.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 15:58:47 
U Adamka waga zasadniczo sie nie zmienia, miedzy obozami ma zaledwie miesiac odpoczynku wiec nie zdazy nawet przytyc (jak to zazwyczaj bywa u bokserow w okresie bez treningu), obecna waga wydaje sie byc naturalna wiec mowienie o nienaturalnym ciezkim jest nie na miejscu.
 Autor komentarza: Pysio
Data: 19-11-2010 16:14:05 
Przede wszystkim Tomek ma jedną cechę która występuje u "naturalnych ciężkich" i jest potrzebna w wadze ciężkiej. A jest nią granitowa szczęka. Cecha której Adamek nie ma to jest mocny cios.
Haye posiada natomiast inną cechę "naturalnych ciężkich" a jest nią mocny cios. David natomiast posiada pewien istotny mankament a jest nią szklana szczęka.

Co do cecha budowy ciała "naturalnych ciężkich" to zarówno Hey jak i Adamek tych cech nie posiadają. Ale w boksie budowa ciała nie ma tak ogromnego wpływu jak niektórzy sądzą.

Co do Pudziana. Facet nigdy nie będzie miał silnego ciosu ponieważ jego mięśnie i mózg zostały przystosowane do innego rodzaju wysiłku. Taki Kliczko urwałby łeb Pudzianowi, jednak mięśnie kliczki rozerwałyby się jak sznureczki przy pierwszej konkurencji Strongmenów. Bokserzy i Strongmeni różnią się tak jak szlifierka kątowa i wiertarka ich ciała do służą do innych prac.
Pudzian natomiast przyswaja w MMA najszybciej zapasy ponieważ ten sport walki jest najbardziej podobny do dyscypliny którą wcześniej uprawiał. Pudzian ma słaby cios ale za to jego siła chwytna jest ogromna. Podobnie zresztą taki Nastula ma w chwytach siłę niedźwiedzia ponieważ wykształcenia tego typu siły wymagała jego dyscyplina sportu. Siła ciosu boksera to dynami, czyli największe przyspieszenie możliwie jak największej masy.
 Autor komentarza: kokoloko
Data: 19-11-2010 16:17:10 
Tomek za szybki dla Vinnego :) swoją droga chciałbym zobaczyć Tomka w starciu z Davidem "Geymeykerem" ;]
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 16:29:52 
Jezeli bokser wazy przynajmniej 95 kg i nie musi sztucznie podtrzymywac wagi (nie traci na wadze po odbytym ciezkim obozie) to jest naturalnie ciezki a ze nie wazy 110 kg to inna sprawa, akurat Adamkowi ta waga nie wyszlaby na dobre; jesli chodzi o sile ciosu nigdy nie bedzi on taki silny jezeli sie wykonuje kombinacje szybkich ciosow, latwiej jest zadac 1-2 mocne ciosy niz 3-4 tak jak jest w przypadku Tomka, nie sa one nokautujace ale i tak robia spustoszenie o czym sie przekonal Arreola.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 17:02:12 
"nie traci na wadze po odbytym ciezkim obozie" tracić wagę można również w łóżku podczas snu i podczas leżenia przed telewizorem,to czy się traci wagę czy jest uzależnione od tego czy organizm otrzymuje odpowiednią ilość składników odżywczych względem tego co spala, czy Jeżeli dziennie dostanie 1000 kalorii a spali 2000 to schudnie jeżeli dostanie 500 kalorii a spali 400 to przekłada się to na zwiększenie wagi. Poza tym w lżejszych limitach bokserzy często w sposób nienaturalny i szkodliwy dla organizmu tracą wagę częściowo poprzez zwykłe odwodnienie organizmu przed ważeniem.
 Autor komentarza: nik
Data: 19-11-2010 17:35:32 
''horhe88
"nie traci na wadze po odbytym ciezkim obozie" tracić wagę można również w łóżku podczas snu i podczas leżenia przed telewizorem,to czy się traci wagę czy jest uzależnione od tego czy organizm otrzymuje odpowiednią ilość składników odżywczych względem tego co spala, czy Jeżeli dziennie dostanie 1000 kalorii a spali 2000 to schudnie jeżeli dostanie 500 kalorii a spali 400 to przekłada się to na zwiększenie wagi. Poza tym w lżejszych limitach bokserzy często w sposób nienaturalny i szkodliwy dla organizmu tracą wagę częściowo poprzez zwykłe odwodnienie organizmu przed ważeniem. ''
Oczywiscie ze Adamek musi sie dobrze odzywiac zeby nie schudnac natomiast nie ma u niego duzych wahan jesli chodzi o wage co oznacza ze jest dobrze umiesniony (mowie o miesniach ktore sa porzebne bokserowi a nie kulturyscie) i nie ma zbednych kilogramow. Bokser moze miec 110kg wagi ale jeszcze musi sie z ta waga uoprac, oczywiscie wzrasta wtedy sila ciosu ale traci sie szybkosc i mobilnosc, wiecej miesni to wieksze zapotrzebowanie na tlen itd.
'' w lżejszych limitach bokserzy często w sposób nienaturalny i szkodliwy dla organizmu tracą wagę częściowo poprzez zwykłe odwodnienie organizmu przed ważeniem.''
Z taka sytuacja borykal sie Tomek w lzejszych wagach dlatego teraz moze swobodnie sie odzywiac i nie jest to sztuczne nabijanie wagi zeby byc 'prawdziym ciezkim'. Zazwyczaj wazy 100kg a to jest waga ciezka a nie Cruiser. Z historii znamy wielu mistrzow swiata o wadze zblizonej do 100kg.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 19-11-2010 18:20:10 
nik
No więc właśnie ale cała ta dyskusja rozpoczęła się od tego że ktoś palnął że Adamek wyjdzie do Maddalona w wadze 93 kg. Adamek w ciągu dwóch walk po przejściu z \Cruiser (Gołota Estrada) przybrał na wadze około 10 kg, a teraz ta waga pozostała i tylko rzeźbi sylwetkę przy tej samej wadze. Jest to normalne w kulturystyce najpierw nabiera się dużo bylejakiej masy a później spala tłuszcz. Jeżeli schudł na twarzy a waga jest taka sama to bardzo dobrze bo to świadczy że ma coraz stosunek mięśni do tłuszczu.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-11-2010 19:44:28 
Adamek to dopompowany cruser i tyle w tym temacie
A "cykle"kreatynowe to sobie moga robic gowniarze co maja po 30 centow w lapce,a nie ludzie trenujacy calymi latami
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.