MARGARITO: JESTEM MEKSYKANINEM, WALCZĘ DO KOŃCA

W styczniu 2009 roku Antonio Margarito (38-7, 27 KO) został zastopowany przez Shane'a Mosleya (46-6-1, 39 KO), ale to dziś w nocy dostał największe lanie w swoim życiu. Genialny Manny Pacquiao (52-3-2, 38 KO) przez jedenaście rund rozbijał twarz Meksykanina, która w ostatnich minutach walki przypominała krwawą maskę. Filipińczyk zlitował się nad bezbronnym, ale ambitnym przeciwnikiem i pozwolił mu dotrwać do ostatniego gongu, oszczędzając go w dwunastej odsłonie.

- Dopóki nie pojawiło się rozcięcie, szło mi naprawdę dobrze. Jestem Meksykaninem, walczę do końca. Tym razem zawiodłem Meksyk, ale ja nigdy się nie poddaję - powiedział 32-letni "Tony".

Swoim heroicznym występem Margarito zamazał nieco plamę na honorze, jaką bez wątpienia była próba oszustwa przed walką z Mosleyem. Meksykanin został wówczas ukarany odebraniem licencji uprawniającej do toczenia pojedynków na terenie Stanów Zjednoczonych.

- Tony to wojownik. Nigdy nie pozwoliłby mi na przerwanie walki - wyznał jego obecny trener, Roberto Garcia.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 14-11-2010 09:10:53 
ktos jeszcze uwaza ze Floyd stalby na wlasnych nogach po ewentualnej walce z Mannym bo ja sie upewnilem ze zostalaby po nim tylko mokra plama
 Autor komentarza: odyniec
Data: 14-11-2010 09:11:47 
zreszta po obejrzeniu tej rzezni to watpie ze Floyd kiedykolwiek sie zgodzi na walke
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 09:19:31 
Przyuważ że Floyd Ma 100 razy lepszą defensywe od Margarito , i jest szybszy.. wystarczy że walczyłby z kantry.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 14-11-2010 09:26:09 
jasne ze ma lepsza obrone ale napewno nie jest taki twardy i po 1/4 tych ciosów by wymiekl a jago pretty face by juz nie byl pretty anymore
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 09:37:02 
No bardzo możliwe. :D
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-11-2010 09:52:28 
Brawo Tonny niesamowity wojownik nabdażowy oddal całe serce niestety byl za wolny jego twarz wygladała tragicznie po walce
 Autor komentarza: DarekR
Data: 14-11-2010 09:57:43 
Many to kozak.. :D w ostatniej rundzie nie chciał już bić Margarito.
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 14-11-2010 10:05:16 
jedyne co Floyd by mógł zrobić to odwrócić sie plecamilol2
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-11-2010 10:22:53 
Swietna walka i wspanialy pokaz boksu w wykonaniu Pacquiao.Duze emocje.
Takie walki kibice chca ogladac.70tys widzow na trybunach!!!
A Rozalski sie podnieca ze Adamek i kelner Maddalone sciagna do Prudential 15tys pijanych Polakow.
Rozalski,prosze cie.Badzmy powazni.
Po obejrzeniu takiej walki Pacquiao vs Margarito nawet sie nie chce wlaczac TV zeby obejrzec polski festyn i smieszna walke wieczoru Adamek vs Maddalone.
Macie porownanie.Jest boks i BOKS(przez duze"B").
 Autor komentarza: marianski
Data: 14-11-2010 10:24:27 
w topa, sądziłem, że pojedynek potrwa do szóstej rundy...
 Autor komentarza: lucassk
Data: 14-11-2010 10:24:27 
Znowu idiotyczne zachowanie narożnika...jak u Briggsa:( Sędzia tez dał dupy oczywiście, nawet Pacan dawał mu do zrozumienia, że ma już dość bicia bezbronnego!!! A takie udowadnianie serca do walki to może się skończyć tragicznie! Boks polega na wlace,czyli m.in na zadawaniu ciosów a nie tylko na ich przyjmowaniu i udowadnianiu jaką się ma mocną szczękę.
 Autor komentarza: numernabis
Data: 14-11-2010 10:26:09 
Wybaczcie ale plamy na honorze za oszustwo nie można nieco zmazać heroicznym występem . Plama jest i będzie. Dodatkowo utrwalił ją filmikiem gdzie naśmiewają się z choroby Friediego, umówmy się to było bardzo płytkie.
Oczywiście walka Margarito bardzo heroiczna i tu co najmniej należy go pochwalić za takie podejście.
 Autor komentarza: myszon41
Data: 14-11-2010 10:31:53 
Szacun dla nich obydwu ! - dla Mannego za niesamowity pokaz boksu co zresztą nie ulega wątpliwości kto tu jest najlepszy a dla Antonio za postawę i serce że dotrwał do końca.
Walka załkowicie jednostronna więc nie bardzo się tu zgadzam z Margarito , ze do czasu rozcięcia szło mu całkiem nieżle hehe :)
Manny całkowicie go zdominował i narzucił swoje warunki w walce i Margarito był bezradny. Do tego był za wolny - Pacman po prostu go " obskoczył " jak chciał.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 10:57:20 
PacMan tez miał swój kryzys jak dostał bombe pod prawy łokieć , aż go skrzywiło. Szacun dla Antonio , on poprostu chciał wygrać , nie unikał walki. PacMan jak zwykle pokazał swoje. Zgadzam sie z tym że Polska komedia Adamek - Maddalone jest jak Haye vs Harrison.
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 14-11-2010 10:59:21 
Rafał Jackiewicz też dostawał okropiczne lanie od Rodrigueza, a jednak dzięki przychylności sędziego, który nie przerwał pojedynku, przełamał i ostatecznie wygrał walkę na punkty. Sam Wojownik dobrze wie, że był już w krytycznych rundach w krainie marzeń.
Andrzej Gołota z M. Mollo miał bodaj większą bombę oczną od Margarito, a jednak sędzia pozwolił na dokończenie pojedynku.
Co do kastetu gipsowego, w mojej ocenie, była to bardzo perfidna odmiana koksu. Dzięki temu jednak, że Teksas wyłamał się z ogółu i dał licencję AM, mogliśmy obejrzeć świetną walkę.
Jeżeli zaś chodzi o honor, to można się z nim minąć wówczas, gdy chodzi o pieniądze. Niektórzy potrafią zabić za parę $$.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 14-11-2010 11:07:19 
RE: PJT... Porównania mają sens gdy jest co porównywać. Pacman to jednostkowy fenomen i może być pokazywany jako ideał, do którego może warto dążyć. Poza ideałem jest szara rzeczywistość, na którą składa się również przedstawienie Haye - Harrison. Patrząc więc rozsądnie Tomek ma co zaoferować, również walką z Vinnym. My oczywiście chcemy krwi ale to przesada. Adamek nie aktorzy i da czwartą walkę w tym roku. Na każdej jest co oglądać a jak się głębiej zastanowić to kibice wcale nie chcą egzekucji lecz wyrównanych pojedynków, gdzie po prostu są emocje. I brak tego jest głównym grzechem Haye'a (w 100% z jego winy) oraz Kliczków (bez ich winy). Takie są fakty - to tworzy albo żenadę albo nudę. I nie ma znaczenia czy udział w nudzie lub żenadzie ma jakiś mistrz. Nuda jest nudą a żenada żenadą.

Pacman nie jest nudny, Adamek też nie.

Haye i owszem. Podobnie jak K2. I nie ma tu znaczenia jakie są tego przyczyny. 90% kibiców chce dobrych walk i wcale nie musi oglądać Haye'a czy Kliczków.

Wszystko bowiem zaczyna się od potrzeb. A czego potrzebuje kibic?
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 11:15:04 
No to ja chce trylogii. Pacman vs Marquez
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 14-11-2010 11:23:20 
UrbanHorn
"Na każdej jest co oglądać a jak się głębiej zastanowić to kibice wcale nie chcą egzekucji lecz wyrównanych pojedynków, gdzie po prostu są emocje."

No wlasnie.Kibice chca wyrownanych pojedynkow,a nie sparingow z kelnerami.Co z tego ze Tomasz walczy 4-ty raz w tym roku?Jak tylko Arreole mozna zaliczyc do bokserow.Estrada,Grant i Maddalone to kelnerzy,a ten ostatni to juz wogole smiech na sali.
Niech nie walczy 4razy,ale 2 razy z rownorzednymi przeciwnikami np:Solis,Chambers,Povietkin,Haye.Niech walczy z zawodnikami z pierwszej 10-tki,a nie z drugiej setki w rankingu.No,ale wtedy kasy bedzie mniej i duze ryzyko,ze noga sie podwinie i po karierze.
 Autor komentarza: iratos
Data: 14-11-2010 11:24:20 
odyniec,
ja uwazam ze FMJ ma realne szanse z MP, oczywiscie nalezy sie zachwycac walorami ofensywnymi Mannego ale i ta walka pokazala ze kilkoma ciosami mozna go oslabic i wtedy traci impet; Floyd z mocna szybka kontra nie dalby sie tak obijac jak duzo wolniejszy Margarito, mimo to postawa tego ostatniego byla do srodkowych rund calkiem przyzwoita;ie twierdze ze Floyd z pewnoscia by wygral ale uwazam ze bylby da Mannego najtrudniejszym przeciwnikiem
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 11:27:59 
Fakt Margarito Prezentował sie przyzwoicie. Gdyby nie rozcięcie chyba w 4 rundzie , walka byłaby na pewno ciekawsza.
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 14-11-2010 11:34:02 
"Swoim heroicznym występem Margarito zamazał nieco plamę na honorze, jaką bez wątpienia była próba oszustwa przed walką z Mosleyem"

Nie zamazał, zreszta nie wiem jak można takim ludziom dawać szanse. Tylko zachęca do łamania przepisów a jak Cię złapią wystarczy Przeprosić i wszystko ok.
 Autor komentarza: Leung
Data: 14-11-2010 11:34:46 
lucassk
Narożnik nie przerwał ponieważ MArgarito by im na to nie pozwolił. Sam przecież mówił przed walką że nie jest Oskarem i się nie podda bo jest prawdziwym meksykiem. Gdyby go poddali porażka była by podwójna.
 Autor komentarza: semper88fidelis
Data: 14-11-2010 11:56:30 
Jest gdzieś umieszczony skrót z tej walki?bądź całość?
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 12:00:59 
Ogladaj wieczorem Polsat sport.
 Autor komentarza: semper88fidelis
Data: 14-11-2010 12:07:39 
Gdybym miał Polsat Sport oglądałbym na żywo,dlatego zależy mi na retransmisji internetowej.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 12:09:55 
aaa to sory. Nie mam pojęcia.
 Autor komentarza: tenarus
Data: 14-11-2010 12:10:11 
barteksz300
Gdyby nie rozcięcie chyba w 4 rundzie , walka byłaby na pewno ciekawsza.

przeciez rozciecie wynikalo z przebiegu walki i tego jak Manny go rozbijal nie tylko przez pierwsze 4 rundy ale przez cala walke wiec to tak jakbys stwierdzil: gdyby Manny mu nie zmasakrowal twarzy to walka bylaby ciekawsza, tak szczerze mowiac to niemal od samego poczatku to byla walka o przetrwanie dla Margarito i mial szczescie ze Pacquiao pod koniec odpuscil chyba poruszony widokiem jego twarzy ^^
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 14-11-2010 12:28:07 
Tony masz niesamowite serce do walki. zresztą już przed walką byłem przekonany, że sam się nie poddasz - taka już cecha Meksykańców, walczą do upadłego.
Pacman był niesamowity, bajecznie poruszał się po ringu i wyprowadzał ciosy z kosmiczną prędkością. Filipińczyk nie ma dla siebie godnych rywali. Nawet Floyd przy genialnej defensywie i kontrach musiałby pewnie w walce uznać wyższość Pacmana. Ale to przygotowanie to nie tylko robota Mannego i Roacha ale i Alexa Arizy, który jest odpowiedzialny za szybkość, siłę i kondycję swoich zawodników - więc również i dla niego wielkie dzięki. Jestem ciekawy jak zaprezentują się w tym roku dwai inni wychowankowie duetu Roach Ariza. Mam tu na mysli Chaveza Jr i Amira Khana.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 12:29:17 
Chidzi o to że Margarito miał ograniczoną widocznośc. i Gdyby nie rozcięcie może byłoby więcej wymian. Wiem. Margarito wyglądał gorzej niz Cotto.
 Autor komentarza: MrJadrol
Data: 14-11-2010 12:39:26 
Wie ktoś może gdzie mógłbym ściągnąć walkę tudzież obejrzeć? Niestety nie usłyszałem nawet budzika i teraz nigdzie nie mogę znaleźć walki...
 Autor komentarza: derbinator
Data: 14-11-2010 12:40:14 
lucassk
to jest boks zawodowy a nie amatorski. może chciałbyś jeszcze żeby walczyli w kaskach? nie rozumiem tej tendencji, że siniak i kończymy walkę. oczywiście jest to praca, ale też i ogromna pasja i uwierz mi, że każda porażka boli i chce się wygrywać i walczyć o tą wygraną do samego końca, na przekór przeciwnościom. każdy z Nas był świadkiem kiedy losy walki zmienia tzw "lucky punch".
a co do samej walki to porażająca była różnica w szybkości, aż przysiadłem bo oglądałem walkę w łóżku bo myślałem że przysypiam. Margarito przy Mannym wyglądał jak w zwolnionym tempie. dobrze, że zaznaczył swoją obecność kilkoma naprawdę ładnymi zrywami i gdyby się uprzeć można by było zaliczyć Mannemu knock down przy linach, bo nie wiem czy to było tylko kucnięcie przy już można uznać że przysiadł.
 Autor komentarza: pacemon75
Data: 14-11-2010 13:09:32 
Nie dziwi Was, że Floyd zawsze oszukuje z wagą...???? Nigdy nie wnosi umówionego limitu - zawsze dużo więcej... Tak było z Hattonem, z Marquezem, z De La Hoyą itp... Kiedy Many zgodził sie na testy , których domagał sie Floyd, zarządał od Floyda miliona dolców za każdy funt ponad umówiony limit - Floyd postanowił zrobić sobie wakacje... Oczywiscie nie przeszkadza to coniektórym podniecać się na temat Floyda.... Dla mnie osobiście krętacz....
 Autor komentarza: Silver
Data: 14-11-2010 13:35:05 
Co z tego, że Floyd do krętacz i spryciarz? Również jest fenomenalnym pięściarzem, a to czy jest lepszy od Pacquaio to musiałoby się okazać w ringu... Ja bym stawiał tak 65% na Mayweathera... to nie jest Margarito, który oprócz wytrwałości ma tak marne umiejętności, że to się nie mieści w pale, że tak daleko zaszedł...
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 14-11-2010 13:35:39 
pacemon75
Chciałbym ci oznajmić , że mylisz się sromotnie.W ogóle na początku negocjacji to Team Pacquiao postawił swoje warunki na które Team Mayweather bez problemu się zgodził.Był to rozmiar ringu , rozmiar rękawic i milion za funt nadwagi.Dopiero później role się odwróciły i w odpowiedzi na kilka wymagań rywali Team Mayweather zażądał doskonale znanych testów , na które Team Pacquiao się nie zgodził.Tyle w temacie ...
 Autor komentarza: DEJV
Data: 14-11-2010 13:38:12 
pacemon75... o ile pamiętam to do walki z Oscarem Floyd musiał nabijać wagę do „właściwego limitu” aby z nim zawalczyć.. do Hattona zbijał i było git (choć mogę się mylić był bodajże 2 funty cięższy) ,a ino z Juanem Manuelem Márquezem zaliczył wtopę z wagą.. twoje argumenty jakoś do mnie nie przemawiają ale każdy może mieć swoje zdanie.. Co do walki jestem pełen uznania co do Manego choć szczerze to wnerwia mnie te umówione limity.. ale mówi się trudno. Co do tego że aż go tak rozszarpał pacman. No ja w pamięci mam walke Margarito vs Mosley.. I co z nim „przestarzały” Mosley zrobił.. Fakt jest taki że Margarito musiał coś udowodnić. Serce ma wielkie ale brak wielkich umiejętności sprawiło taki ani inny wynik.. Jakoś Clottey który „przegrał” z meksykaninem bez problemu dotrzymał w żenującym stylu do końca z Manym.. Prawda jest taka że każda walka ma inny styl. A styl boksowania Tornado był wręcz idealny dla Manego i dlatego ten w takim stylu wygrał. Bo co do werdyktu sądziłem od początku że Pacquiao wygra..
 Autor komentarza: Szancu
Data: 14-11-2010 13:50:53 
Nagrał ktoś walkę :?
 Autor komentarza: adekw
Data: 14-11-2010 13:52:22 
postawilem 50zl na halla, haye, rigondo(nie wiem jak to sie pisze) i manego na pkt i bogu dziekuje ze many to dobry czlowiek nie znokautowal margarito:D
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.