HAYE OBRONIŁ TYTUŁ

David Haye (25-1, 23 KO) zastopował przed momentem w trzeciej rundzie Audleya Harrisona (27-5, 20 KO), skutecznie broniąc pasa federacji WBA wagi ciężkiej.

Przez blisko pięć minut na ringu wiało nudą, a obaj panowie szachowali się zwodami. Dopiero reprymenda ringowego Luisa Pabona oraz buczenie publiczności popchnęły mistrza świata do dwóch krótkich zrywów jeszcze w drugim starciu.

Wszystko rozstrzygnęło się w trzeciej odsłonie. David przepuścił prawy prosty rywala i skontrował swoim prawym sierpowym. Harrison oparł się o liny, a Haye zaskoczył go bardzo szybkim prawym prostym z doskoku. Potem schowanego za podwójną gardą pretendenta David zasypał całą serią ciosów, ostatecznie posyłając na deski prawym sierpem. Audley wstał z wielkim trudem na dziewięć, lecz po pierwszym ciosie po liczeniu znów się zachwiał i sędzia przerwał pojedynek, ratując półprzytomnego Harrisona. Tym samym Haye po raz drugi obronił tytuł mistrza wszechwag.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tysiok
Data: 13-11-2010 23:27:28 
Beznadziejna walka.
Dwa kurczaki , tysionc pińcet lasek tuż przy ringu , z których co druga nie wiem po jakiego ... kręci filmik.
Harison nie jest bokserem!
Albert by go rozniósł.
 Autor komentarza: Pfeifer
Data: 13-11-2010 23:27:37 
walka nudna, a haye piekielnie szybki!
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 13-11-2010 23:27:45 
Zenada
 Autor komentarza: Pfeifer
Data: 13-11-2010 23:28:06 
walka nudna, a haye piekielnie szybki!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-11-2010 23:28:19 
tragedia
Mimo wszystko myslalem ze Harisson wyzej zawiesi Hayemakerowi poprzeczke
Pierwsza rund najgorsza,jako zyciu widzialem:(
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-11-2010 23:29:23 
Żenada, która przebiła nawet oktoberfestowe kotlet–gale w Germanii…

Za taki numer należałoby żądać zwrotu pieniędzy.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 13-11-2010 23:29:50 
To było do przewidzenia ;)
Wiecie co mówił Haye do ucha Harrisona ?
,,Niezle my ich w ch**a zrobili" -,,ich" tzn Nas kibiców :D
To starzy kumple jeden drugiemu dał zarobić z małym ryzykiem uszczerbku na zdrowiu :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:31:18 
Haye wybuchowy. Potrafi momentalnie przyśpieszyć. Nasz bokser w Anglii przegrałby w taki sposób, że sędzia by zastopował nawet jeśli Tomek by sobie tego nie życzył. Na punkty też z nim nie jest łatwo, bo ma długie łapy i lewego używa, a prawa ręka ciągle sie czai. Z braćmi Kliczko szans nie ma, ale z resztą stawki jak najbardziej.
 Autor komentarza: MaTiM777
Data: 13-11-2010 23:31:48 
Ten cyrk szybko się skończył. Walka pokroju Adamek-Gołota, lecz z jednym wyjątkiem: Gołota był wtedy w lepszej formie od dziesiejszego Harissona.
 Autor komentarza: myyyk
Data: 13-11-2010 23:32:32 
Zrobił co chciał i jak chciał. Kolejna kompromitacja boksu.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:32:38 
Haye wybuchowy. Potrafi momentalnie przyśpieszyć. Nasz bokser w Anglii przegrałby w taki sposób, że sędzia by zastopował nawet jeśli Tomek by sobie tego nie życzył. Na punkty też z nim nie jest łatwo, bo ma długie łapy i lewego używa, a prawa ręka ciągle sie czai. Z braćmi Kliczko szans nie ma, ale z resztą stawki jak najbardziej.
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:32:45 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: Storm
Data: 13-11-2010 23:33:34 
Zbawca wagi ciężkiej????

Masakra i żenada. Mistrzostwo Londynu zdobyte w Manchesterze.
 Autor komentarza: Storm
Data: 13-11-2010 23:33:38 
Zbawca wagi ciężkiej????

Masakra i żenada. Mistrzostwo Londynu zdobyte w Manchesterze.
 Autor komentarza: Storm
Data: 13-11-2010 23:33:39 
Zbawca wagi ciężkiej????

Masakra i żenada. Mistrzostwo Londynu zdobyte w Manchesterze.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-11-2010 23:33:50 
Ale "widowisko" ... buahahahahahahahaha

Dwóch emerytów w 2010 roku obitych i nasz papierowy mistrzunio Dawidek zadowolony :) To niemal jak pompowanie rekordu na bumach.
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:33:52 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:34:00 
Harrison nie zasluzyl zupelnie na te walke, co do "pojedynku" to nie ma czego komentowac, Haye szybki ale... mnie nie zachwycil poranek zapowiada sie o niebo ciekawiej
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-11-2010 23:34:17 
Szkoda słów. Takich rzeczy się nie robi - panowie "bokserzy" zakpili sobie z kibiców sprzedając im NIC.
 Autor komentarza: Zoran
Data: 13-11-2010 23:34:25 
Tak jak wspomniałem bez cudów ... już od początku ogłoszenia terminu starcia szala byla praktycznie przesądzona ... reszta to medialny balon..
Ta walka niezałużyła na miano walki mistrzowskiej.lipa .Tyle.
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 23:34:38 
Haye jest w zasięgu Adamka na punkty Adamek!!!!
 Autor komentarza: cop
Data: 13-11-2010 23:35:00 
Obaj mnie zaskoczyli. Haye poprzez swe zdecydowanie i szybkosc a Harrison, niestety ale strachliwy, zupelnie nie umiejacy znalezc sie w ringu, gdzie znalazl sie tylko i wylacznie po to by zgarnac swa wyplate. Musimy poczekac do kolejnej walki Haye, by miec jakiekolwiek rozeznanie co naprawde jest on warty. Harrison w tym pojedynku wygladal jakby kazdy bokser z trzeciej setki rankingu mogl go pokonac. Haye szybki, zdecydowany i oczywiscie charyzmatyczny. Walki jako takiej ie bylo, gdyz harrison wyprowadzil nie wiecej jak pare ciosow. Nie sadze, ioz nawet probowal...Smutne.
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 13-11-2010 23:35:07 
On ma tylko praktycznie z Wladimirem szanse wygrac jezeli chodzi o Klitschkow, bo Wladimir ma dosc slaba szczeke i tylko KO daloby Hayowi zwyciestwo, bo ma czym uderzyc. Witalij jest o wiele twardszy od braciszka i ma piekielne uderzenie, a Haye takze super szczeki nie ma.
 Autor komentarza: saimon
Data: 13-11-2010 23:35:14 
Co to k...a było?

Ukartowany pojedynek czy jak?

Moja nominacja do najgorszego pojedynku roku!!!
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 13-11-2010 23:35:33 
Dla mnie to on z Kliczkami nie ma najmniejszych szans.Wład toby mu w pierwszej rundzie w cisnął z 30 prostych.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 13-11-2010 23:35:34 
Harrison walczył jakby nie miał rąk, początkowo dobrze trzymał Hayea z dala od siebie ale gdy ten wyczuł że Audley nie umie zadać ciosu zaatakował i koniec
 Autor komentarza: Ned
Data: 13-11-2010 23:35:52 
Jakiekolwiek opinie o umiejętnościach Haye'a po tej walce są mocno na wyrost. Chyba, że ktoś może z pełną powagą deliberować o trzech ciosach wyprowadzonych w kierunku wielkiej, czarnej galarety.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-11-2010 23:35:53 
Szkoda ze Harison nie podjal walki hmmm tzn moze mial zamiar ale pewnie pierwsza bomba go zniechecila.Dobrze ze nad ranem bedzie na co popatrzec ;)
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 13-11-2010 23:35:55 
Jakieś jaja, gość ważący 20kg mniej go przewraca. Od początku wiedziałem, że Haye go szybko skończy. PRZYNAJMNIEJ ZAKŁAD Z TATĄ WYGRAŁEM!!
 Autor komentarza: oldschool
Data: 13-11-2010 23:36:14 
i 8 mln w kieszeni :)
teraz czas na kliczków - może historia lubi się powtarzać i brytyjczyk znów zbije ukraińca :)
 Autor komentarza: nuKER
Data: 13-11-2010 23:36:30 
Nie wiem skąd ten niesmak? skończyło się tak jak wszyscy zapowiadali. Na pewno więcej emocji dostarczy nam kolejny pojedynek wieczoru:]
 Autor komentarza: cdn
Data: 13-11-2010 23:36:41 
Czegoś takiego chyba w życiu nie widziałem. Po co w ogóle wchodzić do ringu? Z resztą, tego czegoś nie wolno nazwać walką/pojedynkiem.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:37:00 
Harison to prymityw, a Haye napierdala celami. Z taka odkryta gębą to Haye z Kliczko rundy nie przetrwa, ba z Adamkiem ma wpierdziel i to przez KO. Ci co mówią ze Adamek z Grantem słabo walczył..... To było mistrzostwo swiata w porównaniu do tej szopki, Adamek to boski technik a hej cepiarz co tłumaczy jego pseudo zniwiarz
 Autor komentarza: strzelec
Data: 13-11-2010 23:37:51 
Do Hall of Fame raczej nie trafi ale kesz z kumplami na spółe to wie jak zarobić ciekawe czy sprzeda jeszcze jakieś pey per view kto wie może namówi tysona albo lewisa może sie zbłaźnią za pare baniek....
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 13-11-2010 23:38:12 
Ta walka przejdzie chyba do historii nudy, zwłaszcza 1 runda, była tak nudna i Harrison nie zadał ani jednego ciosu, tylko Haye coś tam na tułów raz spróbował. Harrisona mógłby obić każdy.
Jednym słowem tak jak piszą nade mną żenada i pośmiewisko, ta walka pokazuje jak boks schodzi na psy (jeśli chodzi o ciężką). Liczyłem na więcej i byłem za tym łamagą Harrisonem.
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 13-11-2010 23:38:12 
Kolejny wałek, żenada i wstyd dla boksu. Haye nie ma szans z braćmi i Adamkiem.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:38:13 
"Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 13-11-2010 23:35:33
Dla mnie to on z Kliczkami nie ma najmniejszych szans.Wład toby mu w pierwszej rundzie w cisnął z 30 prostych."

na jakiej podstawie to piszesz?? jak Harrison za podwójną gardą przed całą walke. co zauwazyles ? jakie blędy u Haye? takiej puste słowa to wsadz sobie w tyłek
 Autor komentarza: cop
Data: 13-11-2010 23:38:38 
"Radek1904 Data: 13-11-2010 23:34:38
Haye jest w zasięgu Adamka na punkty Adamek!!!!"

Sadze, ze co do tego, to nie bylo i nie ma watpliwosci. Haye zrobil co musial, ale walczyl z zawodnikiem, ktory "zlal sie w majteczki"
juz w czasie wejscia do ringu. Ciesze sie, ze nie dalem sie skusic na zakupienie biletu i wypad do Manchester...lol...
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-11-2010 23:38:40 
Zrobili wszystkich w capa zarabiając pieniądze a raczej wyciągając je chamsko z kieszeni kibiców. Po czym po pseudowidowisku Haye poszedł i szepnął Audleoywi - "udało się, aleśmy ich wyrolowali hehehe - a to frajerzy!"
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 13-11-2010 23:38:51 
Mistrzowie naprawdę teraz mają mocnych przeciwników. Haye & Harissona, Kliczko & Briggsa. Ciekawe czy podobnie potoczy się walka Władymira.
Haye naprawde jest szybki, powiedział że dotrzyma słowa walki z Kliczko w 2012. Pozyjemy zobaczymy. Ja chciałbym go zobaczyć z Adamkiem. Obaj szybcy , fajnie by ta walka przebiegała .
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:39:28 
Harison to prymityw, a Haye napierdala celami. Z taka odkryta gębą to Haye z Kliczko rundy nie przetrwa, ba z Adamkiem ma wpierdziel i to przez KO. Ci co mówią ze Adamek z Grantem słabo walczył..... To było mistrzostwo swiata w porównaniu do tej szopki, Adamek to boski technik a hej cepiarz co tłumaczy jego pseudo zniwiarz
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:39:32 
Harison to prymityw, a Haye napierdala celami. Z taka odkryta gębą to Haye z Kliczko rundy nie przetrwa, ba z Adamkiem ma wpierdziel i to przez KO. Ci co mówią ze Adamek z Grantem słabo walczył..... To było mistrzostwo swiata w porównaniu do tej szopki, Adamek to boski technik a hej cepiarz co tłumaczy jego pseudo zniwiarz
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:39:43 
Harison to prymityw, a Haye napierdala cepami. Z taka odkryta gębą to Haye z Kliczko rundy nie przetrwa, ba z Adamkiem ma wpierdziel i to przez KO. Ci co mówią ze Adamek z Grantem słabo walczył..... To było mistrzostwo swiata w porównaniu do tej szopki, Adamek to boski technik a hej cepiarz co tłumaczy jego pseudo zniwiarz
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 13-11-2010 23:40:00 
Zrobili wszystkich w capa zarabiając pieniądze a raczej wyciągając je chamsko z kieszeni kibiców. Po czym po pseudowidowisku Haye poszedł i szepnął Audleoywi - "udało się, aleśmy ich wyrolowali hehehe - a to frajerzy!"
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 13-11-2010 23:40:06 
to były jaja.
PRZYNAJMNIEJ ZAKŁAD Z TATĄ WYGRAŁEM!!
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 13-11-2010 23:40:13 
gorszej chujni nie widzialem
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 23:40:20 
no i bez niespodzianek ;D
 Autor komentarza: numernabis
Data: 13-11-2010 23:40:23 
Walka Haye z Adamkiem była by totalnym hitem . Dwóch piekielnie szybkich pięściarzy o podobnych warunkach fizycznych. Powinni się spotkać po tym jak obiją braciszków ! Mega scenariusz jak dla mnie. Pozdrawiam fanów pięściarstwa!
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:40:28 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: cotto1991
Data: 13-11-2010 23:40:29 
JEDNA WIELKA ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 23:40:35 
sa tu jeszcze jacys milosnicy "wielkiego talentu" Haye'a? przeciez to sie nie miesci w zadnej normie
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:41:20 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: Luckas
Data: 13-11-2010 23:41:38 
Harrison? BUM! Zero szacunku dla harrisona. Ciekawe co powie po walce. Normalny czlowiek by sie spalil ze wstydu po takim czymś. Byłem zły na Shannona po walce z Vitkiem. Ale ten chociaż się czymkolwiek wykazał (nadludzka odporność) a ten szmaciarz wyszedł tylko po wypłatę. Brak słów.
 Autor komentarza: lukaszbombel26
Data: 13-11-2010 23:41:43 
teraz wiem ze adamek juz dawno by przez te trzy rundy obił mordke heyowi.kolejna walka dawida pokazuje ze w kazdej walce wagi ciezkiej czeka tylko na jeden cios.nidz nowego wydaje mi sie ze chej jest przereklamowany z michaelem grantem miał by problemy.a co dopiero z kliczkami.dawid jest nudny jak flaki z olejem.niema zadnych szans z kliczkami.co on miał za przeciwników w wadze ciezkiej.leszca bareta wolnego jak flaki valujewa czy przestarzałego ruiza.dawid z arreolą by przegrał.to wszystko wokuł heja jest sztuczne nadmuchuje sobie rekord wygranych przed czasem z leszczami.wszystkie walki Tomasza Adamka w wadze ciezkiej do tej pory to była czysta poezja w porównania do Davida Heja.takie jest moje zdanie w tej sprawie.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 13-11-2010 23:42:27 
MrAdam, co z tego że walczy bez gardy. Roy Jones Jr też tak walczył i wygrywał precyzją i szybkością. Ten styl bardziej prowokuje przeciwnika. Haye jest szybszy od Kliczków, ale rzeczywiście coś tam może mu wejść na szczękę. Poza tym Vitek też walczy bez gardy no i co ?
Wg mnie Haye jako jedyny ma szanse z braćmi, nawet jeśli przegra to da z pewnością dobrą walkę. Adamek by go nie oklepał moim zdaniem.
 Autor komentarza: adamch
Data: 13-11-2010 23:42:42 
Dzisiejszy cyrk to deja vu Pudzian - Najman.

Kliczko-Peter, Kliczko-Briggs, Haye-Harrison. 3 ostatnie "walki" o mistrzostwo świata. Ten sport zmierza do autodestrukcji.
 Autor komentarza: canuck
Data: 13-11-2010 23:42:46 
To chyba nabardziej "anty-wzwodowa" walka jaka widzialem w ostatnich kilku latach!

Nic dziwnego ze Audley byl czesto nazywany "Fraudley" czyli "Oszukany" albo "Fikcyjny." Co mozna powiedziec po tej walce o Haye. Trzy rzeczy:

(1) Bardzo dobrze dobral sobie "przeciwnika";
(2) Zarobil sporo pieniedzy za nic;
(3) Nic nowego nie mozna powiedziec o jego szansach z K2 albo Adamkiem.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 13-11-2010 23:42:52 
może teraz pewna aktywna mniejszość zrozumie dlaczego większość pojedynków z bumami nie chce oglądać nawet jeżeli dotyczy to polskiego podwórka i przestanie ją to dziwić
 Autor komentarza: reserved
Data: 13-11-2010 23:42:52 
david pu..y haye nic nie pokazał.2 rundy nudne jak serial plebania.w 3 rundzie nokaut na pionku.klitschko brothers wciągną go nosem.poki co mistrzostwo londynu zostaje przy żniwiarzowi
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 23:44:19 
to o której wychodzi Pac Man?

tej walki mi się nawet nie chce komentować...

To całe pompowanie, że Harrison coś znaczy, to tylko i wyłącznie marketingowy sukces obozu Haye i to jest smutne, bo jego kolejne walki będą się sprzedawały, a on sam swoją osobą psuje wagę ciężką.

Fakt że trafił Harrisona silnym prawym i potem tylko go obijał ale to jak po tym prawym zachował się Harrison, wyraźnie pokazuje że nie zasłużył on na walkę o mistrzostwo świata i był tylko nazwiskiem zapewniającym Gadule grubą brytyjską kasę.

To jeszcze raz o której Pac Man?
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:46:53 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: oldschool
Data: 13-11-2010 23:47:42 
Jeśli to była dla Was NUDA(?) to ja nie wiem co Wy sądzicie o walkach Klitschko :) Wiadome było że Haye wygrał ale chociaż położył szybciutko czarnoskórego, nie to co ostatnio Klitschko z Briggsem... bał się porządnie zaatakować przez całą walkę...
 Autor komentarza: lukaszbombel26
Data: 13-11-2010 23:48:30 
WIESZAK http://polsatsport.pl/program.php?program_id=2 tu masz roskład jazdy polsatu sport
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:48:33 
canuck - mam takie samo zdanie

Trzeba poczekac aż niektórzy "znafcy" pojdą spac bo teksty typu: "haye nie ma szans nie kliczko "bez argumentów są puste i możecie sobie je wsadzic w tyłek...
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 23:48:47 
Wygral lepszy inie ma co dyskutować ... Walka napewno nie była ustawiona to raz a dwa popristu Harrison był zesrany taka prawda ... Champion nie zachowuj sie jak dziecko !
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-11-2010 23:49:53 
Biorac pod uwage, ze ko, jak to ko jest ciekawe, to musze przyznac ze walki Kliczkow sa ciekawsze. Tam przynajmniej jeden bije drugiego i konczy sie tak samo jak tutaj.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-11-2010 23:49:56 
Biorac pod uwage, ze ko, jak to ko jest ciekawe, to musze przyznac ze walki Kliczkow sa ciekawsze. Tam przynajmniej jeden bije drugiego i konczy sie tak samo jak tutaj.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 23:50:00 
Oldschool dokładnie walki Kliczko to dopiero żenada gdyby Vit tak zaatakował jak Haye dziś Briggs leżał by około 5 rundy
 Autor komentarza: provokator
Data: 13-11-2010 23:50:15 
Harrison to żaden bokser w tej chwili, a już na pewno nie poziom Granta, jak co po niektórzy pisali tutaj. Po za tym nie rozumiem, dlaczego mówicie, że Adamek po tej walce byłby faworytem z Haye. Bzdura. Haye wiedział, wszyscy wiedzieli, że przeciwnik z Harrisona dla niego żaden, więc nie zadawał nawet ciosów, żeby przypadkiem jakimś w pierwszej rundzie Harrisona nie przewrócić, żeby kibice mieli chociaż te 3 rudny. Jak mu się znudziło bawienie to widzieliście wszyscy: doskok, bach bach lewy-prawy, kilka podbródkowych i cepów i amen, Audley śpi. To jest właśnie ta cholerna dynamika, która zabija. Zjedziecie mnie tutaj, ale Haye wygra i z Adamkiem i z Wladimirem. Przegra z Vitalim.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 13-11-2010 23:51:25 
Ku.wa Harrison oddał 3 ciosy na 3 rundy.Co to wogóle było?To miała być walka o MŚ?Ja wysiadam.Dobranoć.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 23:52:01 
Ja się zgadzam z Provokatorem ;) lecz z Vitem tez ma szanse w granicach 40/60 ale może zobaczymy tą walkę
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 23:52:09 
Qwerty123
gdyby Briggs byl taka ciotą jak Harrison to tez by skonczyl w 3 rundzie
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 23:53:04 
Panowie nie wiem skad ten skowyto wiadome od dawna ,, balon medialny sie pompuje zeby kase zarobic ,, harrison przegrał bo innej opcji nie było,, ja juz otym dawno wiedziałem walka wogóle mnie niezaskoczyła odpowiedziała na pytania haye wazac 95kg jest strasznie szybki i może nokautowac sadze ze z Kliczko tyle wniesie ma szanse
 Autor komentarza: Emilio
Data: 13-11-2010 23:53:05 
Tytuł najgorszej walki roku murowany. Kogo pokonał w hw ten haye? Kontrowersyjnie cienkiego wałujewa, starego ruiza, BEZNADZIEJNEGO harrisona... A no jeszcze wyboksowanego barreta, i naszego miszcza wbf bonina. Kabaret, ja pierdole to miała byc walka o mistrzostwo swaita??? Waga ciezka zlazła jednak na psy i suki. Przecie tego harrisona to Andrzej Wawrzyk by rozwalił a sosnowski pokonałby go bez wiekszych trudnosci. Szopka i policzek dla prawdziwych kibiców boksu. Do okreslenia tego pojedynku moge uzyc słowa popularnego w ostatnich czasach w polskim zyciu politycznym: Hańba, HAŃBA, k**wa HAŃBA!!!
 Autor komentarza: pavel
Data: 13-11-2010 23:53:06 
Haye powinien udowodnić teraz swoją wartość w obowiązkowej walce z oficjalnym pretendentem, a to już nie będzie żaden emeryt ani worek ziemniaków. Najbliższa walka Haye może w końcu zweryfikuje jego szumne deklaracje bo jak na razie jest dla mnie jedną wielką niewiadomą. O dzisiejszej walce nie ma co pisać, poza tym ze się odbyła i kto miał dostać kasę to dostał.
 Autor komentarza: provokator
Data: 13-11-2010 23:53:35 
odyniec, Briggs walczył to samo co dziś Harrison, tyle, że ten szczękę ma z masła chyba.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 23:54:02 
Lepszy jest Briggs od Harriosna ale bz przesady zeby sie męczyć z nim 12 rund ... Haye by go Bankowo usadził koło 6-8 rundy
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 13-11-2010 23:54:11 
Ta walka ukazała to co cały świat wiedział od dawna - Davidek udowodnił że ze starszymi i wypalonymi bokserami czuje sie jak ryba w wodzie :) Ale z Kliczkami pójdzie na dechy. Takie prymitywne "cepowanie" i liczenie na jeden cios przy miernej technice może okazac sie niewystarczające na Tomka Adamka.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:54:14 
odyniec
O co Ci biega? Haye zrobił to co chciał. Jak by chciał to by zaatakowal i zniszczył Harrisona w 1 rundzie.
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 13-11-2010 23:54:47 
Powiem tak: Haye jest szybki, ale za chaotyczny! Nie będę mówił, że Tomek na pewno by z nim wygrał, ale miałby duże szanse, bo "Góral" też umie skontrować, więc szanse po 50%. Co do walki: żenada.
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 13-11-2010 23:54:58 
to byla zenada nie walka i co tu sie rozpisywac
 Autor komentarza: Emilio
Data: 13-11-2010 23:55:28 
Haye + harrison. dwaj panowie H... H jak HAŃBA!!!
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:56:09 
Emilio
jesteś idiotą.idz spac.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:56:33 
Przyczajony. To nie chodzi o to ze ma opuszczone ręce, chodzi o to ze atakuje bardzo chaotycznie i łatwo jest go skontrowac, vit może miec opuszczone z leszczami z Lenoxem nie miał.
 Autor komentarza: provokator
Data: 13-11-2010 23:56:35 
KapralWiaderny,

gwarantuje Ci, że to prymitywne "cepowanie" w półdystansie to będzie teraz coś, przez co Wladimir będzie się budził spocony w nocy.
 Autor komentarza: 86viper
Data: 13-11-2010 23:57:09 
Haye jeżeli chce zostać uznanym pięściarzem wagi ciężkiej musi podejmować zdecydowanie większe wyzwania. Czekam na walki ze znacznie lepszymi rywalami (Adamek, Solis, Chambers, Chagaev, Arreola, Peter), ewentualnie na pojedynek z którymś z braci Kliczko - w ten jednak wątpię.
W tej walce Haye zdążył tylko pokazać, że dysponuję fenomenalną szybkością.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2010 23:57:48 
Briggs taka sama ciota jak Harisson, tylko że ma większe ambicje i tyle.
 Autor komentarza: liquid
Data: 13-11-2010 23:57:51 
Harrison - Najman mysle, ze by byla zacieta walka.
Dawno takiego drewna nie widzialem. Wczesniej myslalem, ze Ruiz w walce z Hayem byl slaby, ale w porownaniu do fraudleja wypadl niczym mlody tyson.... Zenada
 Autor komentarza: Emilio
Data: 13-11-2010 23:58:22 
ziom99

Wal sie na ryj kretynie.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 23:58:31 
Ludzie Porozmawiajmy jak cywilizowani ludzie a nie jak zwierzęta Ci co mają cos sensownego do powiedzienia i mają argumenty niech zostaną reszta może sobie darować ... Taki Emilo niech idzie spać bo juz 24 nie potzrebuje czytać takich dennych postów
 Autor komentarza: benwetz
Data: 13-11-2010 23:58:38 
KapralWiaderny
Adamka rozpierdoli, i postawię tu na niego sporo kasy.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:59:01 
@86viper

brawo. jeden z nielicznych inteligentnych komentarzy.
 Autor komentarza: provokator
Data: 13-11-2010 23:59:04 
Elesshar,

Haye nie jest chaotyczny, on zasypuje przeciwnika ciosami i to jest jego najmocniejsza broń. Dlaczego Adamek tak nie walczy? Przecież tak samo wywodzi się z cruiser. Otóż Haye w ten sposób niszczy swoich rywali. Tak było z Ruizem, Harrisonem, Fragomenim, Maccarinellim itd.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:59:29 
Haye nie bedzie z nikim poważnym walczył prócz braci Kliczko. Nie opłaca mu sie ryzykować. Mówie - jeśli Lennox Lewis zechce wrócić na ring dla Haye'a to mają kolejną wypłate, jeśli nie, to czagajew, a potem Kliczki, a potem filmy albo sesje zdjęciowe dla damskich czasopism. Haye wie jak sie kase robi.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:59:58 
ehhhh nawet nie można podyskutowac na poziomie...emilio i inni "mniej inteligentni": DOBRANOC
 Autor komentarza: Luton
Data: 14-11-2010 00:00:08 
no a później "wielki powrót" :) bo nawet jeśli Haye zakończy kariere w wieku 30 lat, to coś czuje, że wróci po 2 latach.
 Autor komentarza: pavel
Data: 14-11-2010 00:00:10 
David to obecnie chyba największa niewiadoma wagi ciężkiej. Następna walka będąca obowiązkową obroną powinna dać odpowiedź co tak naprawdę znaczy w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 14-11-2010 00:00:16 
Jak dla mnie Adamek czy to w cruiserweight czy HW przegrałby z Hayem przez KO. Ale pojedynek na pewno byłby ciekawy :) Na punkty z Hayem to jednak ciężko wygrać bo też jest b. szybki. A podchodzić do niego to ciężko bo ma czym przywalić.
 Autor komentarza: MaTiM777
Data: 14-11-2010 00:00:59 
Myślę, że przed dokonaniem obiektywnej oceny tego widowiska, należy poczekać na statystykę ciosów z tej pasjonującej walki ;-). Tak na poważnie to był cyrk w wykonaniu Heya, pewnie za namową Sauerlanda. Davidku miej jaja i w następnej walce wyjdz do Władimira, tak jak podobno zapowiadasz...
 Autor komentarza: mentorboksu
Data: 14-11-2010 00:01:31 
David Haye- mistrz ceremonii a nie ringu. Wszystkim fanom brakuje do prawidłowej oceny , tylko statystyki ciosów. To po to, aby się nie pomylić, kto zadał więcej ciosów celnych......
Farsa a nie pojedynek , ale trafi kiedyś na swojego pogromcę , który zdąży mu zadac wiecej niż 10 ciosów w trakcie 3 rund.....
 Autor komentarza: benwetz
Data: 14-11-2010 00:02:29 
Ale swoją drogą, Haye łeb ma 8 mln za otrzymanie 1 ciosu.
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:03:00 
tak Haye ma niesamowite przyspieszenie na tle Wałujewa , starego Ruzia i jeszcze starszego Harissona :(
Panowie !!! obudzie się !!! na tle przeciętnego boksera HW takiego jak Adamek czy Szgajew Haye może nie być taki szyki i a jedyna szybkość w takich walkach to szybkość zaliczanych desek !!!!!ewentulnie szybkość odskakującej głowy od przyjmowania lewych
nie porównujmy geparda na tle słonia bez kłów !!
 Autor komentarza: liquid
Data: 14-11-2010 00:03:10 
Ale trzeba spojrzec, ze najtrudniejszym przeciwnikiem Haye'a w HW byl Walujew, poza tym walczym ze strasznymi cieniasami. Na dodatek, kazdy kto widzial walke z Walujewem wie, ze David dostal tam baaardzo duzy prezent od sedziow.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 14-11-2010 00:03:14 
od dzis 0 szacunku dla tego dziada Harrisona , naszczekal sie na konferencjach a w ringu byl jedynym na swiecie egzemplazem zywego , czrnego heavy bag'a w spodenkach

i jeszcze qrwa czeka nas nastepna arcyciekawa walka Wlad vs Derek"nobody"Chisora ,ja pierdykam ide spac moze Many poaze kawal dobrego boksu :)
 Autor komentarza: adam77
Data: 14-11-2010 00:04:35 
ziom99
"O co Ci biega? Haye zrobił to co chciał. Jak by chciał to by zaatakowal i zniszczył Harrisona w 1 rundzie"

ty chyba ogladales inna walke

skad ty bierze takie teori? dawidek bal sie zatakowac bo sam nie wiedzial na co stac harissona.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:05:08 
Nie prezent tylko zasłużoną wygraną ... statystyki ciosów nie kłamią Haye Wygrał z Nikołajem
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:06:29 
gó..o prawda Haye czekał do 3 rundy zeby walka sie zbyt szybko nie skończyła ... wtedy dopiero byscie narzekali
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:06:39 
juken,

dziwne, żeby Haye był tak wyraźnie szybki na tle Adamka, który tak samo waży 97 kg i bazuje na szybkości, jak na tle Harrisona! :D:D no proszę cię, albo gadamy poważnie, albo jaja sobie robimy. Grant też był wolny jak muł, a Adamek przy nim tak dynamicznie nie wyglądał.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 14-11-2010 00:06:41 
Przecież to wszystko było do przewidzenia. Tylko ignorant mógł w tej walce stawiać na Harrisona o którym już nawet pisać mi się nie chce. O walce to nie ma za bardzo co mówić ale szybkość Haye była NIESAMOWITA. Coś niespotykanego w dzisiejszej HW. Chciałbym zobaczyć jak taki Władek czy Vitek by reagował na taki doskok.

Dodam że nasza walka stulecie mimo wszystko prezentuję się najbardziej okazale. To co działo się w Australii i Wielkiej Brytanii to komedia;)
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:06:55 
Qwerty123

A to niby ja zacząłem sie wyzywać od idiotów? Walka była ch*jowa i tyle. Nie widze w niej zadnych pozytywnych aspektów. Nic, beznadzieja i tyle. I nie jestem żadnym fanem braci K, oni tez nie robia widowiska ale Kliczkowie udowadnili juz swoją wartośc w HW wielokrotnie... A Haye? Facet nie pokonał nikogo znaczacego, obija kelnerów w walkach o tytuł (sic!) i ja mam jak głupek z bateryjka ogladac taki spektakl i sie cieszyc. Nie, trzeba prosto zmostu powiedzic co sie mysli o takich "widowiskach" Ja tego nie kupuje...
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:08:30 
adam77,

ty chyba z choinki spadłeś, jeśli naprawdę uważasz, że w tej walce Haye przez 2 rundy bał się atakować Harrisona :D:D:D hihi, posiedzę tutaj z wami jeszcze, bo niektórzy mają takie poczucie humoru :D
 Autor komentarza: tonka
Data: 14-11-2010 00:08:54 
Haye to szybki, silny i wyszkolony zawodnik. Niestety ma WIELKI mankament w sztuce boksera, z którego zdaje sobie sprawę...i to go hamuje.. Mowa o marnej szczęce. Chwila nieuwagi i wszystkie asy jakie Haye ma w rękawie idą się grzać. Stąd jego kunktatorstwo. Z Adamkiem byłby wielki spektakl...uważam, że Tomek by go znokautował w drugiej połowie pojedynku. Ale Anglik się nie porwie na Polaka, jestem pewien.. Kliczkowie zasypaliby Davida ciosami prostymi ze swoich dyszli i szybko ochota do walki by się skończyła. Gdy któryś Kliczko przyceluje w punkt, Haye już nie wstanie. Jest niewytrzymały na ciosy, za to w ofensywie piekielnie niebezpieczny!! Na braciach przygoda z mistrzostwem świata się zakończy.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:09:12 
ale pisanie cos o Hełmofonach jest denne
 Autor komentarza: Anula
Data: 14-11-2010 00:09:15 
juken
masz absolutną rację,
Haye jak to ma w zwyczaju znowu zaczyna gadać o Kliczkach, ale jak zbliży się czas to znowu zamilknie i wysupła se drugiego Harrisona, tak mi się też wydaje, że Haye coś dużo czasu potrzebował, żeby zaczaić, że może się odważyć i zlać Harrisona, bo ten gorzej spanikowany, dwie rundy całe
 Autor komentarza: Hugo
Data: 14-11-2010 00:09:24 
Nie wiem, co myśleć o tej walce. Są 3 możliwości:
a) Harrison to beznadziejna wystraszona pierdoła
b) Ciosy Haye'a są piekielnie mocne
c) Walka była ustawiona
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:10:11 
provokator - tak ? to ile ciosów spróbował zadać Harisson a ile Grant ?
Grant zabiłby dzisiejszego Harissona max w 1 rundzie
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 14-11-2010 00:10:43 
@lukaszbombel26 dzięki za link, jednak to mi niewiele pomogło, bo że start o 3:00 to już wiedziałem wcześniej, ja pytam się o której planowo ma zacząć się walka wieczoru.

Ktoś wie o której do ringu wychodzi Pac Man i Margarito???
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:10:52 
Tonka nie zgodze sie z Tobą
 Autor komentarza: pyra90
Data: 14-11-2010 00:11:08 
do kelnera Bonina,przeciętnego Barnetta,słonia Waliujewa i wypalonego Ruiza ,dochodzi mieszanka ich wszystkich: Harrison
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:11:47 
adam77

prosze cie... haye bał się Harrisona? prosze cie....
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:12:21 
Ja bym obstawiał B i troche A napewno nie C;D
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 14-11-2010 00:13:11 
A kto następny do tej komedii ?! Może Gavern albo cuśś.
 Autor komentarza: adam77
Data: 14-11-2010 00:14:01 
provokator

a niby co mial na celu zeby ta walke przeduzac??
tylko nie mow ze chodzilo o wieksza kase z reklamy

czlowieku to jest waga ciezka a nie gra w tenisa ze mozna sobie przeduzac gre
osra sie dawidek i tyle chu.. z niego nie bokser..
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 14-11-2010 00:14:32 
Czy ja wiem, czy Haye jest taki szybki? Na pewno jest tchórzliwy, ale czy taki super szybki? Takiemu powolnemu drewniakowi jakim jest Harrison nie powinien się dać w ogóle trafić. A jednak tam jeden prawy prosty doszedł.. dobrze, że szklanka nie pękła hah.
 Autor komentarza: dylan72
Data: 14-11-2010 00:15:26 
Z tak walczącym Harrisonem to każdy początkujący amator by wygrał w pierwszej rundzie. Żenada
 Autor komentarza: endriu
Data: 14-11-2010 00:15:42 
Zero odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie, a forsa mogli się podzielić na konferencji Po co czekać na takie walki po co je wogule organizować
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:16:01 
juken,

ale tutaj nie chodzi o to, kto był lepszy z przeciwników, a o samą szybkość prezentowaną przez Haye i Adamka. Naprawdę nie widzisz, jaką Anglik dysponuje dynamiką? Najlepsze w nim jest to, że z szybkości po przejściu do HW nie stracił nic a nic, za to bije naprawdę piekielnie mocno.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:16:14 
Nie użyłem takiego słowa, ale nie o to chodzi. Krytykowac takie pojedynki nawet w ostrych słowach najzwyczajniej wypada. Przemilczenie tego jest aprobata dla szopek w walkach o światowe tytuły. Kibice zgromadzeni w tej hali powinni wygwizdać ta walke. Na nową jakośc w HW przyjdzie nam jeszcze sporo poczekac... Naprawde nie lubie pyskówki przez neta bo tu byle ciota moze kozaka zgrywac, ale nerwy mi pusciły po tak kijowym pojedynku. Co zrobic... Trzeba czekac na walke Mannego z gipsiarzem. Peace!
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:16:15 
Wiesz jak Harrison ma 218 zasięgu to juz nie jego wina ze cios doszedł ...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:18:04 
Jeżeli David Haye w następnej walce nie wyjdzie do dobrego boksera to będzie zwykłą ciotą. To już ostatnia szansa dla Davida.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:18:13 
adam77,

a niby po co Vitali przedłużał walkę z Albertem? Po to, żeby kibice nie jechali go za to, że buma wziął i łatwo go oklepał. Gdyby Davidowi zależało, to wszystko skończyłoby się w 20 sek 1 rundy.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:19:39 
provokator
dokładnie, jak można pisac, że Haye bał się harrisona? przeciez mógł go skończyl w 20s !! specjalnie przedłużył walkę.
 Autor komentarza: Anula
Data: 14-11-2010 00:20:44 
provokator
po tym co gadał Dawid na konferencjach to mi się zdaje, że on pokonał Harrisona najszybciej jak mógł
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:20:51 
ziom99,

ale Haye miał prawo do dobrowolnej obrony, więc wziął sobie kogoś, na kim mógł zarobić... Miał prawo? Miał, przecież Harrison był w pierwszej 15 w WBA. Wcześniej miał narzuconego przez WBA Ruiza.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:22:05 
Anula,

wygłupiasz się teraz, czy walki nie widziałaś? Lada moment powinna byc na YouTube, to oglądnij jeszcze raz.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:23:50 
Czagajew jest zdaje sie obowiazkowym pretendentem do WBA. Z nim Haye chyba sobie poradzi bo nie wierze, ze weźmie unifikacje z jednym z braci K. Walka z udziałem Haye`a która chetnie bym zobaczył to haye vs powietkin.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 14-11-2010 00:24:06 
ziom99
Musi wyjść do Czagajewa
 Autor komentarza: adam77
Data: 14-11-2010 00:24:10 
takie teorie mnie poprostu smiesza.

dawide poprostu sie osmieszyl taka postawa w 1 rundzie, mog zadac pare ciosow ale tak zeby nie bylo KO ale on nie zadal ZANEGO ciosu.

tak jak juz pisalem niewiedzial na co stac hariisona,w poznieszych runadach nabral pewnosc siebie..
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:24:37 
OJ ludzie gdyby Haye walczył z nim dłużej było by ze jest słaby bo z Harisonem się tak długo męczył ... zastanówcie się o co am chodzi
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:25:12 
provokator - na prawdę nie widzisz że pełnosprawny bokser doskoki Haye'a zneutralizuje lewym prostym i pracą nóg ? Adamek czy bracia K. to nie są nieskorodywnowane kaleki czy emeryci , będą bić lewym lewym i to mocno, do tego poprawiać prawym , Haye nie ma absolutnie żadnych szans z Kliczkami i 40/60 z Adamkiem tylko dlatego że ma mocny cios :)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:26:55 
"Autor komentarza: pyra90
Data: 14-11-2010 00:24:06
ziom99
Musi wyjść do Czagajewa"

Dokładnie. Walka Czagajewem odpowie nam na wiele pytan.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:26:56 
Juken następny znawca z bożej łaski
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:28:16 
juken
Adamek z kaleką męczył się 6 rund :) Przy tym dostał kilka ciosów... wiec myśl co piszesz
 Autor komentarza: RyczerzNi
Data: 14-11-2010 00:28:56 
walka jaka była kazdy widział - nic dodać nic ująć szopka dla kasy; chciałbym się tylko odnieść do wielokrotnie pojawiających się w różnych komentach tekstów, które traktują Ruiza jak jakiegoś buma; a to przecież był kawał dobrego boksera
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:29:43 
Dokładnie Gołota był w 10 razy gorszej dyspozycji niz dziś Harrison ... obstawiam ze Haye skończył by wtedy Gołote w 1 rundzie
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:30:05 
Qwerty123 - dzięki za argumenty :D
możesz już oddawać hołd plakatowi Davidka który otrzymałeś z nowo zakupionym numerem Bravo Sport

podoba ci się taka dyskusja ? bo mi nie? jak nie masz kontrargumentów to milcz
 Autor komentarza: Anula
Data: 14-11-2010 00:30:34 
Provokator
no walkę widziałam, udało mi się nawet nie przysnąć podczas pierwszych dwóch rund, ogólnie nie podobała mi się, nie mówię, że nie mógł pokonać Harrisona w pierwszych 20 sec, bo gdyby wiedział, że Harrison tak się nie popisze, to by pewnie to zrobił, ale on nie zdecydował się zaryzykować, 2 rundy się czaił, takie moje zdanie, wielu bokserów pokonywało lepszych niż Harrison w pierwszych sekundach 1 rundy, Haye strasznie był asekurancki, ja to tak widziałam
 Autor komentarza: neme
Data: 14-11-2010 00:31:09 
Autor komentarza: Qwerty123 Data: 14-11-2010 00:29:43
Dokładnie Gołota był w 10 razy gorszej dyspozycji niz dziś Harrison ... obstawiam ze Haye skończył by wtedy Gołote w 1 rundzie

a w której minucie lub sekundzie???
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:31:23 
Qwerty123

Ale tutaj nie chodzi o długośc walki tylko o poziom rywala. Wiem, że wszystko odbyło sie zgodnie z prawem i wział sobie klopsa z pierwszej 15 rankingu, moim zdaniem sport traci na takich wyborach. Po batach od prymitywa rogana, Harrison walczy w badzmy szczerzy, mało istotnym turnieju "Prizefighter", rzutem na taśme pokonuje Sprotta i nagle dostaje walke o pas? Wartość sportowa harrisona była duuuuzo mniejsza niz jego pozycja w rankingu.
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:32:42 
ziom99 - dobrze ale ile ciosów zadał Gołota a ile Harisson ? przypomij bo dla mnie wyglądało to jak wyjście po kase kolesia któremu nawet boksować się nie chce
Gołota pomimo swojego kalectwa się starał nie to co pajac (Haye) z ultra pisuuuttką (Harisson)
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:33:19 
w tej że Gołota wtedy nic nie robił... mało co uderzał , nic sie nie zasłaniał , był jak tarcza
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:33:59 
adam77,

to dobrze, że cie coś śmieszy, bo miał gdyby tak nie było miałbyś strasznie nudne życie. Dla mnie Haye w tej walce zachował się jak rasowy zabijaka: badał ofiarę, czekał, sprawdzał na ile go stać, a gdy uznał, że kibice nie będą już buczeć po walce to skończył i biegiem do żony, bo 8 tygodni abstynencji seksualnej to dla faceta, który ma niezłą żonę, nie lada wyczyn :)

juken,

nie wiem czy zauważyłeś, ale Haye te doskoki ma zazwyczaj po tym, jak schodzi balansem ciała pod lewy prosty i wtedy momentalnie doskok do półdystansu i zasypuję przeciwnika ciosami. Tutaj akurat nie mógł tego zaprezentować, bo rywal nie zadawał ciosów.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 14-11-2010 00:35:48 
Nie róbcie z Haye znowu kaleki - tak naprawde to dał kumplowi zarobić i tyle !
A ta zła krew między nimi była zapewne na potrzebny marketingu i reklamy - czyli my kibice zostaliśmy zrobieni w bambuko :D już nie mówiąc o tych którzy zapłacili za walke .

Moim zdaniem najatrakcyjnieszym pojedynkiem w HW byłby Adamek vs Haye,oczywiscie pod względem sportowym ale i finansowym zapewne również.
Obaj mają bardzo zbliżone warunki fizyczne - dlatego walka byłaby naprawde ciekawa.
Co by się na Haye złego nie powiedziało to w łapie ma pierdolnięcie i jak trafi czysto to każdy w HW leży i kwiczy.
Więc do końca z Haye-a bym nie szydził !
I do tych którzy wróżą że nasz Tomasz Adamek poskłada Haye to naprawde niech się zastanowią nad tymi słowami - bo Tomka już nadkruszył Grant w 6 rundzie i gong tylko go uratował,bo jakby taką petarde dostał w środku rundy to byłoby po walce.
A Haye ma większe pierdolnięcie niż Grant - nawet niewiem czy nie największe w HW. :)
I wydaje mi się że z tego co mówi Haye o tych ,,niewolniczych" kontraktach ze strony braci K2 coś tam prawdy jednak jest.
W każdym razie - WSZYSTKO WERYFIKUJE RING !
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:35:58 
Dobra porozmawiamy o tym jutro ide spać bo jeszcze około 5 walka Pacmana ...
 Autor komentarza: ragnos
Data: 14-11-2010 00:36:44 
Kilka wnioskow, ktore same nasuwaja sie po walce:
- Haye jest fenomenalnie szybki, potrafi w najmniej oczekiwanym momencie przycelowac i trafic poteznie 'uspionego' przeciwnika
- Harrison powinien zakonczyc kariere
- Potencjalna walka z Adamkiem bylaby niezwykle emocjonujaca. Stawialbym wygrana Adamka na punkty (wg mnie odpada nokaut na Adamku, Tomek jest zwinniejszy na nogach, duzo sie porusza, szybko regeneruje, ma granitowa szczeke)
- czy bracia K sa poza zasiegiem Haye'a tego nie mozna jednoznacznie stwierdzic, bo przeciez David to nadal wielka niewiadoma w HW..
- Oprawa walki a'la Klitschkos
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:37:12 
Qwerty123 - hmmm to dziwne bo jak dla mnie to próbował zadać choć kilka ciosów , za to Harisson NIC
może obejrzyj sobie obydwie walki zanim się wypowiesz

jednoręki Andrzej był dużo groźniejszy niż dzisiejszy Harisson , wola WALKI nawet po dechach u Andrzeja była 1000 razy większa niż u Audleya Harrisona
 Autor komentarza: 86viper
Data: 14-11-2010 00:38:19 
David Haye jest pięściarzem wzbudzającym emocje wśród fanów, jest szybki, dynamiczny, posiada mocny cios ale niestety do tej pory nie podjął w wadze ciężkiej wyzwania, za który zdobyłby szacunek kibiców na całym świecie. Z przeciwnikami pokroju Harissona (który nigdy nie byl wybitnym zawodowcem, ponadto podjął się walki z Davidem w dość zaawansowanym jak na boksera wieku) może stoczyć i z 10 obron a i tak nie zyska szacunku kibiców poza Wlk. Brytanią. Zostanie zapamiętany jako ten, który dużo mówił a walki unikał, ewentualnie wcale zostanie pominięty w świadomości fanów.
David Haye ma potencjał i nie stawiam go na straconej pozycji nawet w pojedynku z K2. Mógłby dać kilka emocjonujących walk z pięściarzami, którzy zdecydowanie bardziej zasługują na mistrzostwo świata niż Harrison. Jak na razie David pokazał tylko namiastkę swoich możliwości. Pokonał dość kontrowersyjnie Wałujewa, zaawansowanego wiekowo Ruiza i Harrisona. Swoją drogą chciałbym zobaczyć jak poradziłby sobie David z Arreola. Zawodnikiem niezwykle twardym, idącym jak czołg do przodu - takie walki mają sens, dają doświadczenie, są emocjonujące, pozwalają zarobić dużą kasę i dają szacunek fanów.
Haye jak nadal będzie tyle gadał i unikał pojedynków to zrazi do siebie i tak niezbyt przychylnych kibiców i komentatorów. Powinien więc skończyć te puste gadanie i wziąć się za prawdziwe wyzwania bo potencjał ma.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:38:50 
Anula,

to nie jest do końca wg mnie tak jak mówisz. Dawniej boks, waga ciężka była tak atrakcyjna, że wielcy mistrzowie mogli sobie pozwolić na nokauty bumów w pierwszych rundach, bo kibice i tak co walkę sale zapełniali. Dziś, sama wiesz, ile jęków by było, gdyby nawet najpiękniejszy nokaut zaserwował Haye Harrisonowi w pierwszej rundzie.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 14-11-2010 00:39:00 
Tu nie o to chodzi poprostu różnica między Hayem a Adamkiem jest zbyt duża ...
 Autor komentarza: drozdi
Data: 14-11-2010 00:40:08 
Hahaha gołota był groźniejszy niż harrison wez człowieku idx sie pomódl do obrazka z Adamkiem w ramce . Haye zniszczył harrisona ale widac, że niektórych to boli niesamowicie
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:40:30 
Tyle, że emerytowany goły nie walczył z Adamkiem o tytuł mistrza swiata wagi ciezkiej. To jest podstawowa róznica, poza tym porównujac Adamka z hayem, trzeba powiedziec ze Polak walczył z lepszymi zawodnikami niz mistrz swiata David Haye. Dla mnie jest to chora sytuacja i pokazuje, że waga ciezka ma duzy problem. Nie dziwie sie szefostwu HBO, że nie chca tego pokazywac i koncentruja sie na nizszych kategoriach. W historii byli już co prawda "miszcze" z przypadku (patrz Michael Bentt) ale nikt nie wmawiał nam wówczas, że to byli jacys zbawcy wagi ciezkiej...
 Autor komentarza: Storm
Data: 14-11-2010 00:41:03 
Wróciłem po agresywnej kąpieli w której więcej było szybkich akcji niż w walce o pas ''Miszcza Światu''

Walkę skomentowałem wcześniej. Żenada i cyrk. Challenger zadał jeden cios i przewrócił się po zamachowych postrachowych. Ruiz to był skurczybyk. Haye obił mu tył głowy a ten chciał dalej walczyć. Jak na razie to chyba najambitniejszy przeciwnik Davida w HW. Przed Wałkiem zastosował ucieczkę znając wynik walki przed jej rozpoczęciem. Tylko to tłumaczy zachowanie w ringu. Jak na razie zbawca wagi ciężkiej stosuje taktykę doskoczę i walę gdzie popadnie (możecie to nazwać stylem) a potem ucieczka. Chyba nic z niego nie będzie w HW. Po pierwszym skurczybyku i kozaku zostaną po nim tylko spodenki w ringu.

Walka o Pas czy największy wstyd w tym roku? Decydujcie sami.
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:41:12 
nie wiem czy Haye ma większą siłę uderzenia niż Grant , na pewno Anglik jest szybszy , ale pojedynczy cios może być porównywalny
skoro Adamek ustał Granta to może ustać Haya i tu może Davidek bardzo się zdziwić kiedy Adamek go skontruje , przypominam sytuację z walki Banks - Adamek
 Autor komentarza: Anula
Data: 14-11-2010 00:42:06 
provokator
uważam, że lepsza żadna runda niż pierwsza runda walki Haye - Harrison, druga zresztą też
 Autor komentarza: adam77
Data: 14-11-2010 00:43:15 
provokator


ale napewno smieszny to jestes ty z tymi twoim wypocinami, wbi sobie do twej glowki ze dawidek to przereklamowny pajac, ktory tylko jape potrafi drzec.

kliczkami dawidek dostanie ciezki ko a adamek go wypunktuje.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:43:57 
Emilio,

ale o to chodzi, że Haye to jest zbawienie wagi ciężkiej. Zresztą ludzie! Gadacie o nim jak o jakiejś ciocie, a to jest przecież wielokrotny mistrz świata kategorii cruiser! Bezpośredniego zaplecza HW, gdzie walczą wysportowane, rosłe chłopy, a nie faceci, co mają 185 cm wzrostu i oponę w okół brzucha jak koło u traktora.
 Autor komentarza: juken
Data: 14-11-2010 00:46:17 
drozdi - to jedziemy łopatologicznie
Harissm - zdaje 1 , słownie JEDEN cios na walkę
Gołota - jednoręczny zadaję do 3 rudny 10 ciosów ,


pytanie kto zadał więcej ciosów, inaczej kto stworzył większe zagorzenie ?"
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:47:00 
adam77,

nie wbiję sobie tego do głowy, bo zwyczaju nie mam wbijać sobie głupot :) Zresztą wolę, gdy ktoś głośno krzyczy, a potem robi masakrę z przeciwnikiem w ringu, niż ktoś krzyczy, a po walce leży tydzień w szpitalu.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:47:30 
David Haye moim zdaniem jest:
-najszybszym pięściarzem w HW
-pięściarzem o ogromnej sile ciosu, jest w stanie przewrócic każdego pojedyńczym ciosem
-pięściarzem, który w każdej akcji boi się, że przeciwnik odda ( mam wrażenie, że Haye wie, że ma słabą szczękę)

Czekam na komentarze mojej opinii.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:48:36 
Anula,

jesteś wolnym człowiekiem, wolnym odbiorcą mass-mediów, telewizora nikt ci włączać nie kazał. Wynik walki znany był już przed.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:49:27 
provokator

Uzywajac słowa "jest" mówisz że już sie nim stał. Ja zapytam zatem kiedy? Nie czepiałbym sie słówek gdybys napisał "bedzie" ale "jest"? Mozemy powiedziec, że jest nadzieja, ale z każda kolejną walka ta nadzieja niestety pryska... W Cruser był dobry, ok ale w ciezkiej nie pokazał prawie nic, dlatego boli mnie to ze zawodnika, który tak niewiele zrobił w hw, mam nazywac mistrzem świata... Chetnie to wszystko odszczekam kiedy haye pokona któregos z braci.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:51:44 
ziom99,

zgadzam się z każdym punktem. Co to trzeciego, nie powiedziałbym, że się boi, bo jak dla boksera to jest to za duże słowo, on zdaje sobie sprawę, że nie ma podstaw, żeby ustać wszystko. Nadrabia za to wszystkie mankamenty świetną ofensywą.
 Autor komentarza: Anula
Data: 14-11-2010 00:52:10 
provokator
włączyłam telewizor, żeby obejrzeć walkę o mistrzostwo świata wagi ciężkiej, a chyba poza ustawkami to wynik walki nigdy nie jest znany przed
 Autor komentarza: Storm
Data: 14-11-2010 00:52:22 
ziom99

-fakt przed Wałkiem szybko uciekał, Olimpiada w Londynie 2012, może będzie w finale
-może gipsuje jak Margarito, nie widziałem by po walce ściągał rękawice
-wcale tak słabej szczęki nie ma - choć porządnie to on dopiero dostanie jeśli się zdecyduje - jeśli -

A tak na rozluźnienie wqrwienia.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-11-2010 00:55:22 
Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:47:30
David Haye moim zdaniem jest:
-najszybszym pięściarzem w HW
-pięściarzem o ogromnej sile ciosu, jest w stanie przewrócic każdego pojedyńczym ciosem
-pięściarzem, który w każdej akcji boi się, że przeciwnik odda ( mam wrażenie, że Haye wie, że ma słabą szczękę)

Czekam na komentarze mojej opinii.

"David Haye moim zdaniem jest:-najszybszym pięściarzem w HW"
- Tomek Adamek ma porównywalną szybkość.

"pięściarzem o ogromnej sile ciosu, jest w stanie przewrócic każdego pojedyńczym ciosem"
- waga ciężka ma to do siebie że gdy wychodzi do ringu dwóch gości ważących po ok. 100kg to jeden moze przerwrócić drugiego jak i na odwrót

"pięściarzem, który w każdej akcji boi się, że przeciwnik odda ( mam wrażenie, że Haye wie, że ma słabą szczękę)"
- dziś pokazał to dobitnie. Obrona mówiac delikatnie nie jest najmocniejszą stroną Davida co pokazala juz walka z wiekowym Ruizem ktory nie potrafil tego wykorzystac.
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 00:56:47 
Emilio,

a Roy Jones Jr. więcej zrobił w ciężkiej? Pokonał Ruiza, który nigdy wirtuozem nie był, a jakoś wszyscy zgodnie mówią, że był mistrzem HW.

Słowa "jest" używam celowo ze względu na to, że już jest mistrzem HW, jako jedyny ze wszystkich może w negocjacjach z Kliczko czuć się jak równy z równym i żądać równych uprawnień w kontrakcie, na dodatek z pewnością ma papiery na unifikatora wszystkich pasów w HW.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 00:57:32 
"-najszybszym pięściarzem w HW" Zgoda
"-pięściarzem o ogromnej sile ciosu, jest w stanie przewrócic każdego pojedyńczym ciosem" Czesciowo mozna sie pod tym podpisac, ale kazdego zawodnika pojedynczym ciosem nie obali raczej. Jakos nie widze padajacego przed nim Vitka (nie padł przed Lennoxem, pod Hayem też raczej sie nie przewróci)
"-pięściarzem, który w każdej akcji boi się, że przeciwnik odda" To widac nawet za bardzo i moim zdaniem klasowy przeciwnik sprawi, że jego obawy sie ziszczą. Wprawdzie harrison nie oddawał, ale nie kazdy rywal bedzie sadomasochista...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:58:11 
"waga ciężka ma to do siebie że gdy wychodzi do ringu dwóch gości ważących po ok. 100kg to jeden moze przerwrócić drugiego jak i na odwrót"

Przepraszam, że znów wmieszam w to Adamka...
Tomek trafiając czystymi ciosami nie byl w stanie przewrócic żadnego boksera w HW.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-11-2010 00:59:24 
Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:58:11
Przepraszam, że znów wmieszam w to Adamka...
Tomek trafiając czystymi ciosami nie byl w stanie przewrócic żadnego boksera w HW.

No tak, Andrzej Gołota zapewne sam sie potknął o coś w ringu ;)
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 01:00:23 
Anula,

chciałaś oglądnąc walkę o mistrzostwo świata i oglądałaś... Stawką o ile się nie mylę był tytuł mistrza świata federacji WBA.

A co do tego, że wynik przed walką nigdy nie jest znany...czcze gadanie, są walki, że jeden bokser ma na papierze taką przewagę, że może wyjść do ringu z jedną ręką i skakać na jednej nodze, a i tak by wygrał.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:00:27 
KapralWiaderny

obejrzyj ile dostał ciosów Gołota. To nie wynikało z pojedyńczego uderzenia tylko z "nawałnicy" ciosów :)
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 01:01:37 
Roy jones Jr to legenda tego sportu i kazdy kojarzy go z innymi kategoriami, tytuł w hw zdobył, "do kolekcji" po zdobyciu natychmiast zwakował i wrócił do domu, czyli do LH. Czy roy jones był wielkim mistrzem w hw? Nie, tak jak haye na razie nie jest.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-11-2010 01:02:31 
Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:58:11
Tomek trafiając czystymi ciosami nie byl w stanie przewrócic żadnego boksera w HW.

.......i (uwaga!)

Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:00:27
obejrzyj ile dostał ciosów Gołota. To nie wynikało z pojedyńczego uderzenia tylko z "nawałnicy" ciosów :)


WERDYKT: Gościu idź juz spać :)
 Autor komentarza: koniuchny
Data: 14-11-2010 01:03:37 
ziom99 - 5 rundy nie miałeś przyjemności oglądać wnioskuje po twoim poście.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:04:37 
zle napisałem to przyznaje, ale to ze zmęczenia
rozumiem, że dla Ciebie Adamek i Haye mają taką samą siłe ciosu?
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 01:07:36 
Emilio,

masz rację, RJJ to legenda, moim skromnym zdaniem, najwybitniejszy pięściarz, który chodził po tej ziemi od roku '90. Ja nie napisałem, że Haye jest wielkim mistrzem HW, o nie, nie po walkach ze starym Ruizem i niedołężnym Harrisonem., Napisałem, że ma papiery na to by byc wielkim mistrzem HW, bo zbawieniem HW już jest.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 14-11-2010 01:08:14 
Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:04:37
zle napisałem to przyznaje, ale to ze zmęczenia

Dlatego zaleciłem odpoczynek (dla dobra Nas wszystkich). Na to co zrobisz nie mam przecież wpływu :)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:11:17 
Kapral

Kto ma silniejszy cios Haye czy Adamek?
 Autor komentarza: qwerty
Data: 14-11-2010 01:11:37 
walka do ściągnięcia :

http://hotfile.com/dl/82411997/e1a234a/haye-harrison.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/82411995/2a23f65/haye-harrison.part2.rar.html

http://www.fileserve.com/file/B3DRRq2
http://www.fileserve.com/file/ecN5G4X

http://www.filesonic.com/file/32011049/haye-harrison.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/32010393/haye-harrison.part2.rar

http://bitshare.com/files/43j5vmaj/haye-harrison.part1.rar.html
http://bitshare.com/files/r8ihr1yl/haye-harrison.part2.rar.html
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 01:11:51 
Ogólnie ludzie! Zbierzmy grupkę i walmy petycje do obozu Adamka i Haye, że wszyscy na świecie chcą tej walki, kasa do wyciągnięcia z niej jest masakryczna, a widowisko na miane walki dekady, to spokojnie. Przecież to jest coś, czego kibice pragną. Dwaj niekwestionowani mistrzowie CW, dwaj wybitni zawodnicy HW, jeden twardy jak skała, drugi ma cios jakby walił z młota pneumatycznego... ludzie, po każdej rundzie orgazm, a po walce seria orgazmów, jak u kobiet! Takiej przyjemności nie da nam żaden seks, z żadną kobietą! :)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:12:46 
Haye musi walczyc z Czagajewem...
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 01:15:17 
"bo zbawieniem HW już jest."
No właśnie ja tego nie zauwazyłem ;-) Umknął mi jakoś ten jego mesjanizm dla HW, bo jakoś trudno mi uznać za odtrutke dla chorej wagi ciezkiej boksera (nawet bardzo utalentowanego) który obija jakis harrisonów. Poza tym jesli jest ziarno prawdy w tym co haye mówi, o zakonczeniu kariery w 2011, to mam podstawy by watpic w jego pojedynek z bracmi kliczko. (Chetnie zobaczyłbym też haye`a z powietkinem i solisem)
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 01:15:35 
ziom99,

musi nie musi, Povietkin dwa lata był oficjalnym pretendentem do tytułu, a gdy dostał walkę to wydygał :D
 Autor komentarza: provokator
Data: 14-11-2010 01:17:59 
Emilio,

jego cały, jak to nazwałeś, mesjanizm w HW polega na tym, że to nie bracia dyktują już wszystkim warunki, że to nie tylko oni mają dużo do powiedzenia, że w końcu ktoś może im stawiać warunki, nie tylko w negocjacjach, ale także myślę, że i w ringu.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:18:45 
o Povetkinie to nawet nie wspominam to szkoda słow na takiego cykora, kilka razy już narobił w gacie, jak by wszedl do ringu to przed pierwszym gongiem w walce z Kliczko już by miał pełne portki...
 Autor komentarza: Giedrys
Data: 14-11-2010 01:21:49 
"Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 00:26:55
"Autor komentarza: pyra90
Data: 14-11-2010 00:24:06
ziom99
Musi wyjść do Czagajewa"

Dokładnie. Walka Czagajewem odpowie nam na wiele pytan.
"

walka z chagevem na nic ni odpowie bo chagaev jest już skończony boksersko , po walce z valuevem cos sie w nim zacielo
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:23:22 
co za bzdura!!!!!!!!!
Czagajew ma 32 lata !!! Na pewno nie jest skończony... Ta walka odpowie na wiele pytan !
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 01:28:05 
Dobra, rezultat jest taki, że to teraz dwa obozy moga stawiac warunki, ale jakos dogadac sie nie potrafili wczesniej i nie potrafią teraz. Dla mnie jako kibica to nie jest jakos interesujace że zmienia sie grupa trzymajaca władze. Ja chce ogladac dobre walki w hw, tylko tyle i aż tyle. Jak haye stanie do walki z któryms z braci kliczko, solisem, adamkiem lub powietkinem to zrobi pierwszy krok żeby wymagajacy kibice obdarzyli go respektem. Ja cały czas jako pkt odniesienia mam lata 90, gdy najlepsi wyrywali sobie pasy z łap, robili wszystko by doprowadzić do walk unifikacyjnych (a nie by jak najdłuzej utrzymac w posiadaniu swój pasek)Wielcy mistrzowie walczyli miedzy soba a walki były tak elektryzujace, że zarówno na konferencjach jak i nad ringiem w czasie potyczek było czuć zapach prochu i prawdziwej twardej rywalizacji.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 01:31:21 
Powietkin może uciekł przed władymirem ale haye też miał walczyc z braćmi i wymyslił kontuzje... Osobiście chetnie zobaczyłbym pojedynek Haye vs Powietkin. Moim zdaniem byłaby to wyrównana walka.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 14-11-2010 01:33:17 
200 :)
 Autor komentarza: maciekao
Data: 14-11-2010 02:28:28 
"cudze chwalicie swego nie znacie nawet nie wiecie co posiadacie"
Zawsze tak u nas było jest i będzie, prawda jest taka , że Haye to bardziej produkt marketingowy niż bokser, a Adamek to świetny zawodnik co nie raz udowadniał
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 02:29:39 
Jesli komus podobał sie kiepski teatrzyk pt "Haye vs Harrison" to polecam artykuł na eastsideboxing; http://www.eastsideboxing.com/news.php?p=25745&more=1 Podpisuje sie pod słowami redaktora: Let’s hope we never see anything like it again...
 Autor komentarza: hernandez
Data: 14-11-2010 02:57:43 
chyba każdy znał zwycięzcę tej walki już w chwili podpisywania kontraktów. miałem dylemat czy obejrzeć to widowisko, całe szczęście nie skusiłem się. pozostaje czekać na czagajewa
 Autor komentarza: Emilio
Data: 14-11-2010 03:18:21 
Niestety, takie walki to antyreklama boksu. Oczywiscie nudne pojedynki zdarzaja się w kazdym sporcie walki... Niemniej jednak miejmy nadzieje, ze nigdy wiecej nie bedziemy mieli okazji aby ogladac tak beznadziejne walki...
 Autor komentarza: Daro603
Data: 14-11-2010 08:07:35 
Audley Harrison STRASZNIE mnie zawiódł!!!. On Wogule niezadawał ciosów!. Już po pierwszej rundzie czułem że jak Haye trafi Harrisona to go dobije... Szkoda że do tej walki doszło:-l
Mam nadzieję że następnym rywalem Haye będzie któryś z braci Kliczko a może będzie to Tomasz Adamek?:-o
Myślę że Haye by pokonał Polaka. Hayemaker to napewno dużo lepszy bokser od Arreoli czy Granta.
Myślę że Haye by trafił Adamka jakąś bombą i mógłby go znokautować;-)
Według mnie szanse obu 60:40 dla Haye.
A co chodzi o walkę Haye z np Władymirem Kliczko to myślę że Haye ma jakieś tam szanse na pokonanie go.
Napewno Haye jest NAJGROŹNIEJSZYM rywalem dla braci.
Ja lubię Hayemaker-a i życzę mu żeby ZNOKAUTOWAŁ braci Kliczko;-)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-11-2010 09:50:43 
To jakas szopka Harrison forma gorsza niz Briggs Najman by go oprał szopka za takie gowno Haye bierze 8 mln to sie nie dziwie ze niechce z Kliczką walczyc hehe
 Autor komentarza: benwetz
Data: 14-11-2010 10:51:18 
Atut granitowej szczęki Adamka upadł wraz z przejściem do wagi cięzkiej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.