WASZYM ZDANIEM...

To jest miejsce dla Was, kibiców. W tym temacie możecie wpisywać swoje opinie na temat zbliżającej się wielkimi krokami walki Audleya Harrisona (27-4, 20 KO) z Davidem Haye'em (24-1, 22 KO). Na zdjęciu od lewej - Harrison, Lennox Lewis i Haye.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: valmont
Data: 13-11-2010 18:39:37 
Moim zdaniem to Lennox Lewis poskładałby obu pozostałych panów ze zdjęcia.
 Autor komentarza: detektyFF
Data: 13-11-2010 18:40:06 
Chciałbym, żeby Harrison skopał dupsko Haye-owi

ale czuje, że to dwie różne klasy, chociaż boks jest nieprzewidywalny
i dlatego nie mogę się doczekać tej walki :))))
 Autor komentarza: KubaW
Data: 13-11-2010 18:42:27 
Haye wygra przez nokaut.
 Autor komentarza: Aro87
Data: 13-11-2010 18:43:07 
dla mnie wieje nudą, idę spać bo o 4 pobudka na Pacquiao.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 18:43:13 
panowie
zabrali mi Polsat Sport wiec prosze o podpowiedz gdzie poza ta stacja obejrze dzisiejsza walke? ktos cos wczesniej pisal o ARD czy cus
aha w necie raczej nie wchodzi w gre bo net ledwie mi kula wiec zostaje TV

pomocy
 Autor komentarza: wielebny
Data: 13-11-2010 18:44:14 
oo to ten pan w srodku zniszczyl naszego Endrju w 50 sekund, to byl fajter ehh
 Autor komentarza: DNA
Data: 13-11-2010 18:45:24 
Przestańcie z tym Lenoxem wyjeżdżać.. Chłop nie trenuje od kilku ładnych lat o czym przyznał w jakimś wywiadzie a spojrzenie mistrza nie wystarczyło by nawet na Harisona. Ps wrzućcie linka do gali jeśli macie pozdrawiam.
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 13-11-2010 18:46:11 
Haye przez KO, mimo ze za nim nie przepadam.
 Autor komentarza: Silnoreki
Data: 13-11-2010 18:49:55 
Moim nieskromnym zdaniem powinni wpuscic troche juz przykurzonego Liona do klatki na pierwsze 6 rd z tym calym Harrisonem na rozgrzewke a druga polowa dystansu na skonczenie lukratywnej kariery Mudzinka z tym ciornym paskiem w raczce.Napewno byloby ciekawiej...i te naglowki w gazetach "LENNOX IS BACK!!!";P
 Autor komentarza: Wojan06
Data: 13-11-2010 18:51:26 
Licze na to ze Haye zrobi jak mowil, czyli znokautuje Harrisona juz w pierwszej rundzie, najpozniej w drugiej. Ale boje sie ze walka bedzie wygladala jak z Ruizem, bedzie sie z nim bawil i w koncu albo naroznik podda Audleya albo sedzia przerwie.
 Autor komentarza: Addy
Data: 13-11-2010 18:51:28 
Haye KO 3
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-11-2010 18:53:54 
Haye zmiecie Harrisona przed czasem do trzeciej rundy.Liczę na dechy Harrisona w pierwszej nawet...
 Autor komentarza: Hugo
Data: 13-11-2010 18:55:11 
Haye na punkty po nudnej walce.
 Autor komentarza: Pedro2099
Data: 13-11-2010 18:56:13 
Juz Lewis moze podniesc reke Heya do góry,taka prawda
 Autor komentarza: heniu
Data: 13-11-2010 18:56:20 
A ja chciałbym sensacji, ale chyba się jej nie doczekam. Na pewno chciałbym żeby walka z 8 rund potrwała.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 18:56:28 
panowie
zabrali mi Polsat Sport wiec prosze o podpowiedz gdzie poza ta stacja obejrze dzisiejsza walke? ktos cos wczesniej pisal o ARD czy cus
aha w necie raczej nie wchodzi w gre bo net ledwie mi kula wiec zostaje TV

pomocy
 Autor komentarza: Neon
Data: 13-11-2010 18:56:42 
Hej wiecie moze gdzie w tv majac full pakiet canal plus mozna zobaczyc gale z manchesteru??? Mogą byc brytyjskie programy wazne zeby w tv...
Wiem ze polsat sport,ktory posiadam to najlepsza opcja, ale chwilowo jestem u kumpla i nie mam do niego dostepu... :)
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 13-11-2010 18:57:01 
Haye KO 5 runda, po wczesniejszym obiciu Harrisona jak worka
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-11-2010 18:57:18 
Na ARD 22:30
 Autor komentarza: Neon
Data: 13-11-2010 18:57:33 
Aaaa i oczywiscie Haye przez ko raczej w 2 polowie walki... :)
 Autor komentarza: Torrado
Data: 13-11-2010 18:58:31 
Lennox Lewis
 Autor komentarza: KYN
Data: 13-11-2010 18:58:47 
ARD 22:30
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 19:01:33 
Sprawa jest krótka - Haye wygrywa do 6 rundy.

Tu macie najlepszy link do tv internetowej:
http://www.drhtv.aaf.pl/viewpage.php?page_id=2

Jest jeden obraz - poprostu webmaster zmienia kanały i raz może być Orange Sport, a raz Polsat Sport w zależności czy coś sie dzieje.
Wiadomo, że jak będzie walka Haye z Harrisonem to automatycznie admin przełączy na Polsat Sport. Gorąco polecam.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 19:02:28 
na jakiej platformie jest ARD? bo przeszukalem juz cyfre+ i nie znalazlem
 Autor komentarza: WICKET
Data: 13-11-2010 19:02:29 
Przez DPO (doskocz - przypieprz - odskocz) wygra Haye.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 19:03:51 
neQ
dawno cie tu nie widzialem witaj
 Autor komentarza: Antonio666
Data: 13-11-2010 19:04:04 
Audley bez szans, Haye wygra do 8 rundy. Harrison będzie szukał jednego ciosu, ale każdy o tym wie. Na moje radzę się wyspać i o 4 Pacquiao
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 13-11-2010 19:04:37 
Lennox wygra przez Ko xD:D
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-11-2010 19:06:07 
utor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 19:02:28
na jakiej platformie jest ARD? bo przeszukalem juz cyfre+ i nie znalazlem


Przez satelite Astra.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 13-11-2010 19:08:19 
Hay przez KO. Nie widze innej opcji.
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 19:08:33 
Mój wymarzony scenariusz: Haye dominuje przez 11 rund, a w 12 Harrisonowi wychodzi strzał życia. Haye na deskach, próbóje się podnieść ale sędzia dolicza do dziesięciu. Koniec walki.
To by było coś ;]
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 19:08:54 
Legionnaire
tzn ze zwykla satka bez zadnej platformy cyfrowej? cholera
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-11-2010 19:10:34 
odyniec dokladnie, szukaj na zwyklej antenie
 Autor komentarza: MazurianBoy
Data: 13-11-2010 19:12:31 
Harrison nie ma żadnych szans niestety, nie ma co się łudzić. On nie poradził sobie z Boninem tak naprawdę a co dopiero mówiąc o Haye. Obstawiam ciężke KO na Audleyu.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 13-11-2010 19:14:01 
Haye przez ko.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 19:14:37 
tu nie ma co dyskutować , jeżeli Haye bedzie chciał to szybko zalatwić to bez najmniejszych problemów posadzi go do 2 rundy ale ja obstawiam bardziej ze sie pobawi do 6 rundy
 Autor komentarza: Undercover
Data: 13-11-2010 19:18:19 
z innej beczki , na kogo byście postawili w walce ulicznej Lewis - Haye , Adamek - Huck , Klitschko - Powietkin
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 19:21:25 
Lewis -Haye to napewno David gdzie 45 latek do 30 ;D a reszty to nie wiem .
 Autor komentarza: mocuch
Data: 13-11-2010 19:22:52 
Haye jest za szybki i za dobry dla Harrisona żeby przegrać ale nie łatwo będzie mu go znokautować. Mam jednak dadzieje, że szybko się znim rozprawi i niech później walczy z Kliczko albo Adamkiem.
 Autor komentarza: KYN
Data: 13-11-2010 19:23:21 
cyfra+ satelita astra kanał nr 650 das erste(ARD)
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 13-11-2010 19:24:09 
Wielebny : to byly 92 sekundy.

Co do walki to licze na Audleya.
Kase na niego postawilem w unibecie a kurs jest wysoce atrakcyjny jakby wygral :)
Czasem fuksy sie zdarzaja i na to licze.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 19:25:28 
haye KO do 6 rundy
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 19:25:49 
Witam wszystkich
to powoli zaczynamy się rozsiadać przed tv:) mój scenariusz na walkę haye-Harrison: jedyna opcja żeby walka skończyła się w 3 rundy to zmasowany atak haye'a i sędzia przerywa- pozostaje niesmak po walce, najbardziej prawdopodobne to KO na harrisonie w rundach 4-6 i jest tak jak większość to widzi. jeżeli walka będzie trwała dłużej niż 6 rund to wszystko może się zdarzyć. ale to tylko moje skromne zdanie.
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 19:26:01 
Albo Haye nokautuje do 4 rundy , albo cios rozpaczy Harrisona i sensacja :) Czekam na sensację ; )
 Autor komentarza: voli001
Data: 13-11-2010 19:26:57 
Harrison przez KO. Gorąco wierze w to, że w końcu ktoś ukara Haye'a.
 Autor komentarza: voli001
Data: 13-11-2010 19:28:08 
ukarze*
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 13-11-2010 19:29:15 
a ja tam wole pacquiao vs margarito
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 19:31:36 
link do walki w internecie poprosze
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 13-11-2010 19:32:43 
bbedzie ciekawsza od tej bo tu wiadomo ze haye wygra w pierwszej rd przez KO
 Autor komentarza: Zeke
Data: 13-11-2010 19:33:41 
http://www.mmszczecin.pl/blog/entry/18388/NIKOŁAJ+WAŁUJEW+-+DAVID+HAYE+BOKS+NA+ŻYWO,+LIVE+ONLINE,+WBA+TRANSMISJA+ONLINE,+STREAMING+.html
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 19:34:30 
mnie jednak bardziej ciekawi heavy weight... jeśli chodzi o pacman - margarito .. wiadomo , że pacman wygra szybkością i nie da się trafić.
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 19:41:43 
trudno przewidywac ze Harrison z wyjatkiem lucky punchu moglby wygrac ta walke, mam jedynie nadzieje iz przygotowowal sie wyjatkowo dzieki czemu i motywacji da walke zycia co uatrakcyjni pojedynek
 Autor komentarza: Traja
Data: 13-11-2010 19:42:10 
jak powiedział Adamek tylko strzał życia jest możliwą wygraną Harrisona ;)
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 19:44:39 
Ale jakby szczesciem Harrison wygral... to Adamek ma pas WBA w kieszeni wtedy.. wypunktować Harrisona to nie problem dla Tomka.
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 19:44:39 
Ale jakby szczesciem Harrison wygral... to Adamek ma pas WBA w kieszeni wtedy.. wypunktować Harrisona to nie problem dla Tomka.
 Autor komentarza: Comex
Data: 13-11-2010 19:45:59 
tak jak już pisalem wczesniej. Haye przez ciężkie KO max do 3 rundy. Harrison w pierwszej rundzie zaliczy deski bynajmniej raz.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-11-2010 19:47:14 
Po tym co obaj piesciarze wniesli na wage,mozna domniemywac ze obaj postawili na swoje najwieksze atuty w bezposrednim starciu
Harisson na sile Haye na szybkosc
Walka potrwa tak dlugo dopuki,jeden z nich nie trafi czystym lewym sierpowym
Stawiam ze tym ktory trafi pierwszy bedzie Haye.Jest duzo szybszy,ma tez lepszy refleks.Do tego wszystkiego Harisson notorycznie opuszcza prawa reke i pochyla sie nad nizszym przeciwnikem wystawiajac sie na odstrzal
walka bedzie emocjonujaca,ze wzgledu na to,ze obaj panowie maja sobie cos do udowodnienia i obaj potrafia nokautowac
Harisson jest niedoceniany przez wiekszosc userow.Jest napewno lepszy boksersko niz obecny Briggs,czy Grant.Jego najslabsza strona jest psychika.W sytuacji kiedy jego przeciwniki wywiera na niego presje,Audley peka.Haye umie wywrzec presje,dlatego zejdzie z ringu jako zwyciezca
Asekuracyjnie moglbym jeszcze dodac ze David ma szklanke,to jest waga ciezka i kazdy cios wazy...Nie zrobie tego jednak,bo naprawde nie potrafie sobie wyobrazic Harissona jako zwyciezcy tej walki
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-11-2010 19:50:36 
odyniec też przeszukałem nie ma na cyfrze niestety ! szkoda niektoś poda link z internetu pozdrawiam
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 13-11-2010 19:51:59 
masz powyżej.
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-11-2010 19:55:33 
odyniec też przeszukałem nie ma na cyfrze niestety ! szkoda niektoś poda link z internetu pozdrawiam
 Autor komentarza: htchd2
Data: 13-11-2010 19:57:35 
gej wygra a szkoda bo nispodzianka była by mile widziana
 Autor komentarza: milek762
Data: 13-11-2010 19:59:30 
http://www.mmszczecin.pl/blog/entry/18388/NIKOŁAJ+WAŁUJEW+-+DAVID+HAYE+BOKS+NA+ŻYWO,+LIVE+ONLINE,+WBA+TRANSMISJA+ONLINE,+STREAMING+.html oten wam chodzi link do walki ????
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 20:01:01 
może Haye arogant będzie chciał się popisać i się odsłoni albo co, ale nie liczę, pewnie niestety wygra :( dobrze że przynajmniej Manny obije pyszałka Margarito:)
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-11-2010 20:05:02 
Haye do 7 max 8 rundy go posklada
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 20:06:28 
byłbym wdzieczny za jakis dobry link z netu działajacy Pozdrawiam i z góry dziekuje
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 20:09:18 
milek762 link który podałes nie dziala wyskakuje taki napis na stronie Przepraszamy, ale żądany dokument o wskazanym adresie nie istnieje w naszym serwisie.

Aby przejść do strony głównej kliknij tutaj.
recommendError=Tą pozycje juz dodałeś do polecanych
 Autor komentarza: Klimek
Data: 13-11-2010 20:10:13 
Harrison jest większy niż Lewis, do tego różnica 20 kg powinien zaboksować tak jak Grant z Adamkiem, wykorzystać swoje warunki, powinien boksować ostrożnie i nie dopuszczać do siebie za blisko Haye'a
 Autor komentarza: gabar88
Data: 13-11-2010 20:10:25 
macie może jakiegoś linka albo wiecie jaka jest rozpiska tej gali, kto po kolei będzie walczył ?
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 13-11-2010 20:10:50 
O której ta walka dokładnie? Proszę o jakiś działający, pewny link...
 Autor komentarza: cop
Data: 13-11-2010 20:12:00 
"andrewsky Data: 13-11-2010 19:47:14
...Harisson jest niedoceniany przez wiekszosc userow.Jest napewno lepszy boksersko niz obecny Briggs,czy Grant.Jego najslabsza strona jest psychika..."

Masz racje, iz wiekszosc go niedocenia. Jego amatorska kariera zdawalaby sie mowic, iz moglibysmy oczekiwac od niego znacznie wiecej, ale niestety profesjonalnie Audley jest na tym samym poziomie co wymienieni przez ciebie bokserzy: Briggs & Grant. Nie ma zadnych podstaw by stwierdzic iz boksersko Harrison przewyzsza wyzej wymienionych. Ponwnie jednak masz racje, ze psychika Anglika jest jego slaba strona. Oczywiscie mala aktywnosc ringowa i brak odpowiedniej motywacji jest widoczny od lat. Mam jednak wrazenie, iz dzisiaj przynajmniej jest zmotywowany i wyglada na dobrze przygotowanego fizycznie. Zobaczymy.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 13-11-2010 20:14:00 
...Harisson jest niedoceniany przez wiekszosc userow.Jest napewno lepszy boksersko niz obecny Briggs,czy Grant.Jego najslabsza strona jest psychika..."

jak zwykle przesadzasz, Harrison nie jest o wiele lepszy od Granta, moze nawet jest słabszy Sprott obijał go jak chciał, do tego Briggs przyjąłby ten jego cios i mu oddał swoim i Audley by juz nie wstał
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 13-11-2010 20:16:53 
Haye mimo wszystko to jedyny dobrze walczący gej. Będzie ko do 8 rundy.
 Autor komentarza: RealDeal
Data: 13-11-2010 20:17:28 
Haye przez KO, 4-5 runda.
 Autor komentarza: pavel
Data: 13-11-2010 20:17:39 
To, że na Harrisona nikt nie stawia może być jego największym atutem...Będzie mu ciężko ale cieszyłbym się jakby zamknął usta Haye'owi
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 13-11-2010 20:18:47 
pindera z gmitrukiem komentuja ta gale bardzo dobrze pindera najlepszy polski szpec od boksu
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 20:19:42 
Klimek,
zgadzam sie z Toba mysle ze Harrison powinien wykorzystac swoja przewage warunkow fizycznych stac szeroko na nogach na srodku ringu walczyc ekonomicznie i ewentualnie kontrowac nacierajacego Haye'a, tylko czy bedzie mial wystarczajacy refleks, skupienie i konsekwencje?obawiam sie jednak ze dynamika szybkosc i moc Dawida spowoduje iz dosc szybko cos "mu wejdzie" i raczej bedzie po zabawie
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 20:20:36 
Komentarze przed ta walką są dla mnie ciekawym materiałem do analiz.
Gdy pół roku temu ogłoszono że Gaduła będzie walczył z Harrisonem, pomyślałem, że to komedia, że facet strzela sobie w stopę biorąc taką walkę. Dziś nadal myślę, że to komedia jednak ranga walki urosła. Nadal nie rozumiem czemu!

Te pół roku, a zwłaszcza ostatnie pyskówki sprawiły, że ludzie mówią o dzisiejszej walce, że stawiają prognozy, emocjonują się. Ostatnie tygodnie pełne były wypowiedzi ludzi znanych w świecie boksu, nie ważne co mówili, jakie scenariusze na walkę pisali, ważne że o niej mówili. Sztab PRowców Haye zrobił świetną robotę i dziś okazuje się, że Harrison z biorącego w dupę średniaka, skazanego na pożarcie, stał się wartościowym przeciwnikiem, mogącym zagrozić panowaniu "mistrza", a sama walka nabrała znaczenia.

Jednak nie ma się co oszukiwać, ta walka to nadal komedia... To nadal walka z bokserem z 4 dziesiątki HW to nadal spektakl jednego aktora, który dał dawnemu koledze szanse zarobienia paru funciaków...

Haye nie jest mistrzem, nie jest championem godnym tytułu i pasa...

Boję się tylko tego, że jeśli w przyszłym roku nie stanie w ringu z kimś z czołówki i nie obroni tego podarowanego mu w walce z Valuevem pasa, to i tak jego PRowcy sprawią, że będzie o nim głośno, że każda jego walka będzie komentowana... a rzekome negocjacje z Kliczkami będą tylko nakręcać mu koniunkturę...

A dziś... Będzie teatrzyk jak Vitka z Albertem... Postuka postuka a gdy uzna, że już że nikt nie powie, że wybrał sobie leszcza, to wykorzysta przewagę i wygra przed czasem.

Z drugiej strony Haye z Valuevem pokazał swój brak ikry, a potem z Ruizem zademonstrował skromny arsenał i popis przeciętności, że nie zdziwiłbym się gdyby nie umiał położyć Harrisona...
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 20:20:41 
Będzie to dla mnie szok jak wygra Harrison. Powtórze: Haye go ani troche nie zlekceważy. Nie jest głupi, wie co traci. Aczkolwiek takie walki w pewnym sensie są 'niewygodne' bo faworyt stoi pod ścianą, a do tego wymaga sie od niego wygranej w pięknym stylu. I to siedzi w głowie.
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 20:21:39 
zbigniewe,
podzielam Twoje zdanie, imponuje mi i wiedza Pindery i jego wywazone podejscie, komentarz tez mi odpowiada bo bzdety i quasi smieszne porownania w wykonaniu Kostyry zupenie mi nie leza
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:22:56 
odyniec

No witam witam. Ostatnio to tylko sporadycznie komentuje różne tematy - przeważnie czytam. ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 20:23:20 
Haye w 3rundzie KO. Wie ktoś o której PACO wychodzi? przynajmniej o której planują wyjść? nie chce wstawać o 3 i czekac do np do 5 .
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 13-11-2010 20:24:33 
Licina moim zdaniem narażie przegrywa, jak na eliminanor bardzo słaba walka
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 20:26:29 
Autor komentarza: KYN Data: 13-11-2010 19:23:21
cyfra+ satelita astra kanał nr 650 das erste(ARD)

czy to znaczy ze musze przestawic talerz czy tylko zmienic ustawienia dekodera? bo jestem mega cienki w tych sprawach
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 20:27:07 
oj, okropnie nudna...czekam aż się skończy!
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 20:27:09 
oj, okropnie nudna...czekam aż się skończy!
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 13-11-2010 20:29:24 
ostatnia runda, mam nadzieję że Licina wygra tą runde
 Autor komentarza: olomanolo
Data: 13-11-2010 20:30:25 
Mam jedno konkretne pytanie do Kolezenstwa: O ktorej wlaczyc TV zeby byla walka H z H? Bo teraz jakas nuda leci a mnie szkoda czasu.
Ma ktos czasowy plan tej gali?
Pozdrawiam,
Olo
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 13-11-2010 20:31:27 
iratos

wiesz kostyra jak kostyra ale kulej od niego za bardzo patryjotyzmem zalatuje
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:33:03 
odyniec

Ja tam sie nie znam, ale może chcesz linka do gali w necie..Pewnie masz kablówke i ci też zabrali Polsat Sport w zamian za NSport i TVP Sport.. - ja tak samo mam.

Tak czy siak jak sobie nie poradzisz z tą satelitą to masz tu link:
http://huckenbuschspace.dbv.pl/viewpage.php?page_id=72
 Autor komentarza: endriu
Data: 13-11-2010 20:33:28 
Zawsze doszukuję się sensacji, ale nie tym razem Harrison jest za słaby i za stary polegnie pytanie tylko w jakim stylu
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 13-11-2010 20:34:40 
remis, ale ktoś muśi wygrać więc stawiam na układy Sauverlanda
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 20:35:00 
neQ
dzieki ale moj net zedwie kula i skoro nie dobiore sie do Tv to walka dopiero jutro na youtube
 Autor komentarza: KYN
Data: 13-11-2010 20:36:15 
odyniec
musisz przestawić talerz
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:38:03 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:38:10 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:38:27 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:38:39 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:39:28 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 20:39:35 
KYN
dzieki za info ale talerz na dachu wiec nici z ogladania chyba
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:40:18 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM!!!!!!!!!
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:42:22 
odyniec
No to szkoda troche, bo cieżko bedziesz miał z oglądaniem. Choć ja, gdybym nie miał dobrego neta to skończył był tak jak ty. Mam kablówke i zamienili mi PS i PSE na NSport i TVP Sport - na początku nie narzekałem, ale później głód boksu mnie dopadł..
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:42:22 
odyniec
No to szkoda troche, bo cieżko bedziesz miał z oglądaniem. Choć ja, gdybym nie miał dobrego neta to skończył był tak jak ty. Mam kablówke i zamienili mi PS i PSE na NSport i TVP Sport - na początku nie narzekałem, ale później głód boksu mnie dopadł..
 Autor komentarza: juken
Data: 13-11-2010 20:42:26 
przewiduje efektowne KO na biednym Harisonie , który po walce będzie mówił jaki to z Haye'a nie wojownik ninja, ultra fighter itp.

szkoda że mam tylko blueconet bo chętnie bym zobaczył walkę w necie :(|
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:44:45 
www.radkouefa.tnb.pl tu będzie walka Manny Pacquiao - Antonio Margarito i David Haye - Audley Harrison ZAPRASZAM WSZYSTKICH !!!!!!!!!
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:46:26 
Radek1904
To na jakim tam programie jest ta gala, bo nie moge jakoś znaleśc.
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:47:16 
RingTV
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 20:48:01 
Masz w tabelce RINGTV
 Autor komentarza: adamch
Data: 13-11-2010 20:50:00 
Walka pewnie kolo 23 czasu UK, czyli u nas zaczyna sie po 24?
W takim razie mam nadzieje na KO jak najszybciej, bo spac mi sie chce.
 Autor komentarza: mma
Data: 13-11-2010 20:51:19 
Chciałbym, żeby dzisiaj wygrali Harrison Ford i Margarita.
Trochę by to namieszało w rankingach i wytyczyło parę nowych, ciekawych dróg, prócz tych nużących i wychodzonych, jak Haye-Kliczko i PacMan-Mayweather.
Ale Margarito wyglądał wyjątkowo nieciekawie na wadze (spodobać się mógł chyba tylko jako obiekt z plakatu na słomiankę nad łóżkiem), a na porażkę Haye nie pozwoli Brick Top ;)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 20:51:29 
chodzi mi na RingTV na szczescie
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 20:51:36 
chodzi mi na RingTV na szczescie
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 20:53:23 
odyniec
Też mi tam chodzi, bo tamten link na chwile musialem zmienić. Gorsza jakość, ale jest. Dzięki Radek
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 21:01:53 
linka do pacquiao - margarito poprosze. ;]
 Autor komentarza: Pfeifer
Data: 13-11-2010 21:05:01 
http://pl-sport.tv/stream-2.htm

haye-harrison z komentarzem pindery.
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 21:05:31 
Walka pacquiao - margarito też będzie na radkouefa prosze zobaczyć w tabelkę z transmisją
 Autor komentarza: iron
Data: 13-11-2010 21:05:45 
Haye wygra do piątej rundy linki do Pacquiao vs Maergherito są tutaj

http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=other
 Autor komentarza: Radek1904
Data: 13-11-2010 21:06:19 
www.radkouefa.tnb.pl w tabelce wszystko pisze !!!!!!!!
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 21:18:59 
dzięki wielkie.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 13-11-2010 21:24:39 
Niech wygra lepszy , ale ja juz mam dość tego Haye, cwaniaczek tylko gada tak na prawde nie pokonal nikogo znaczącego Macarinelli widzimy teraz ile tak na prawe był wart, Monte Baret wypalony, Wałujew ta walka to cyrk, Ruiz wypalony, Bonin wypalony ( żart :) Nie mial tak na prawde żadnego godnego przeciwnika...

Jestem przekonany, że Adamek go zniszczy, Tomek też ma mało walk stoczonych w cięzkiej, ale ma ta jedną w której pokazał, że jest gotowy czyli z Arreolą. juz nie wspominając o Władku Kliczce on zaboje Haye, z Vitalijem to róznie juz teraz może być
 Autor komentarza: natan
Data: 13-11-2010 21:28:46 
Radek1904
Jesteś wielki.Dzięki!!!
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 21:30:18 
tak Adamnek go zniszczy, bo adamek rozjebal pol primeów i prospektow wagi ciezkiej z grantem czy gołotą na czele,


... prosze Cie

fakt jest taki ze adamek zostalby zjedzony przez Haye'a i tyle
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 21:31:00 
jak Haye pokona Audleya, to może znowu wytrzaśnie jakiegoś kolesia co z nim za młodu sparował i ma porachunki, a walka się sprzeda, bo znowu wszyscy będę liczyć, że może się uda ukarać pyskacza i tak w kółko...
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 21:33:33 
Koko a Ty widziałeś jakąś walkę Haye'a albo Adamka? bo dziwne rzeczy mówisz
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 13-11-2010 21:35:04 
Wkurza mnie Harrison, Haye ma niewyparzoną morde, ale przynajmniej jest mistrzem świata jest w tym dobry, a Harrison nie dość że jest pewny siebie, to jeszcze jest taki cienki, że szkoda gadać.
PS. Lennoxa to ja nie poznaję w ogóle, gruby i jaka japa lol
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 21:36:18 
widzialem wszystkie walki Adamka i wszystkie walki Haye'a w ciezkiej
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 13-11-2010 21:38:05 
Wkurza mnie Harrison, taki pewny siebie, a jest taki cienki, że szkoda gadać w ogóle. Haye ze swoją niewyparzoną mordą przynajmniej jest dobry i jest mistrzem świata.
PS. Lennoxa ja nie poznaję - przytył nieźle i jaka japa lol
 Autor komentarza: Wiktor16
Data: 13-11-2010 21:39:07 
Lennox wygląda tu jak Predator.
 Autor komentarza: cop
Data: 13-11-2010 21:40:29 
"Koko Data: 13-11-2010 21:36:18
widzialem wszystkie walki Adamka i wszystkie walki Haye'a w ciezkiej""

Sadze, ze ogladales je na Disney TV, gdyz wnioski wyciagniete z tego "ogladania" wskazuje na twoj wiek...lol...
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 21:43:09 
używanie słowa lol wskazuje natomaist na twoj wiek, drogi psychofanie Adamka
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 21:44:14 
Adamek na pewno wygrał z Arreolą, a wynik walki Haye'a z Wałujewem dla mnie był mocno wątpliwy, pozostali przeciwnicy obu to byli tacy sobie, więc nie ma powodu by tak zdecydowanie skreślać Adamka, on umie się przygotować na przeciwnika
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 21:44:57 
hehehe kolejny dzień i kolejny odcinek historii zwrotu "lol".
witam wszystkich
 Autor komentarza: Traja
Data: 13-11-2010 21:45:20 
mniej więcej o której oni wyjdą?
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 21:45:51 
drogi psychofanie Adamka, hehe czyżbyć był księdzem? drodzy bracia i siostry...
 Autor komentarza: smutny
Data: 13-11-2010 21:46:32 
chyba najlepsza jakosc http://atdhe.net/index.html
 Autor komentarza: robinson85
Data: 13-11-2010 21:49:24 
każdy ma prawo miec własne zdanie...natomiast trzeba przyznać, że Ty "Koko" nie jesteś żadnym kozakiem pisząc, że oglądałes wszytskie walki haye i adamka w cięzkiej...myśle, że każdy z nas je oglądał przecież było ich zaledwie kilka:):):) i uważam, że Tomek pokazał w walce z Arreolą iż jest gotowy, natomiast Haye mnie nie przekonał w żadnej walce - trzeba przypomniećże leżal na deskach po ciosach Bareta, chwiał sie po ciosach Mormecka, Fragomeniego(Cruser) został raz porządnie znokautowany no i walczył z Wałujwem jak Saper z bombą...

Tomek mnie przekonał walka z Brigsem, Couninghamem i ARREOLĄ!!!
 Autor komentarza: Zoran
Data: 13-11-2010 21:50:10 
Chciałbym aby w tym pojedynku padł remis po dobrej cięzkiej przeprawie . Jednak nie licze na cuda ze strony Harrisona Haye jest zbyt szybki dla Audleya.
 Autor komentarza: garincza92
Data: 13-11-2010 21:53:34 
witam ! sory że nie w temacie ale może ktoś wie czy gala Pacquiao vs Margarito będzie na otwartym polsacie i o której?
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 21:54:31 
wszyscy narzekali na walkę Haye-Harrison a emocje większe niż przed walką Briggs-Kliczko
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 21:54:31 
hehe nie pisalem ze jestem kozakiem bo ogladalem wsyztskie walki adamka i haye'a w ciezkiej, poprostu odpoweidzialem na pytanie ;)

Anula ksiedzem nie jestem, przekonałbym Cie, ale jednak internet jest bariera nie do przebrniecia w pewnych kwestiach
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 21:54:58 
nie będzie na otwartym polsacie tylko w polsat sport extra.
pozdro.
 Autor komentarza: Kondi006a
Data: 13-11-2010 21:55:30 
Ja osobiscie nie lubie haye'a za jego teksty. Jakistam szacunek do niego mam i to nie jest wina tego ze go nie lubie ale moim zdaniem wygra Harisson. Haye nie jest dobry w obronie. Harisson to wykorzysta
 Autor komentarza: Sakino
Data: 13-11-2010 21:56:13 
w otwartym polsacie nie ma walki.
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 21:57:35 
Koko
nie wątpię, nie wątpię :))
ale powiedz, podczas której walki Haye się tak pokazał
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 21:58:24 
Haye zdominował juz jedną kategorię a w cięzkiej jest mistrzem.. wiec trzeba docenic jego osiągniecia
 Autor komentarza: Niepoczytalny
Data: 13-11-2010 21:59:41 
na http://pl-sport.tv/stream-2.htm i na RingTv transmisja z polsatu sport ale strasznie cicho slychyac komentarz pindery. Czy tylko ja mam tak?
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 22:01:37 
ja ogladam po angielsku, wlasnie sie lenox wypowiada. swietna jakosc


http://www.p2pfree.net/
 Autor komentarza: lucassk
Data: 13-11-2010 22:02:49 
Ja też nie w temacie... wybaczcie ale:

- o której czasu polskiego będzie walka Pacman - Margarito?

po prostu nie wiem na którą nastawić budzik:)
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 22:03:05 
No cóż, widzę że rozpoczęła się edukacja... Jako niespełniony pedagog, chętnie bym się włączył, ale rola Judyma mi nie pasuje do piwa, dlatego korzystając z okazji, chciałbym spytać o której ma być walka wieczoru?
 Autor komentarza: neme
Data: 13-11-2010 22:04:15 
smutny

jakość dobra, ale strasznie zarywa, czy cos da sie z tym zrobić?
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:04:58 
gala zaczyna się o 3ej, ale nie wiem, czy nie będzie najpierw jakiejś przystawki, raczej na pewno tak
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 22:05:14 
derbinator
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 22:05:26 
żenada ten grubas ;/
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:06:12 
Witam wszystkich....
Moim zdaniem Haye wygra przed czasem coć osobiscie wolałbym żeby to Hareison wygrał ten pojedynek dlatego że nie przepadam za pyskatym Hayejem zresztą nie tylko ja z tego co widzę mam takie zdanie....

pozdrawiam
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 22:08:01 
neQ :)
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 22:09:28 
Derbinator

Dałeś najlepszy link - super dzięki !
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 22:10:00 
Anula, 3 knockdowny na Ruizie np, i luzny styl walki Hayea' podczas tego pojedynku.

Haye'a ma bardzo silny cios i jest szybszy od Adamka. co do szczeki to tak naprawde duzo nie mozna powiedziec, bo Adamek tez swoje przelezal i tez o malo co nie skonczyłby na deskach z Grantem, wiec nie rozumiem czemu tu jest upatrywana przewaga Adamka.
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 22:11:27 
lucassk

gala rozpoczyna się o 3.00 a głuwna walka pewnie będzie gdzieś tak o 5.00 znając życie. ;]
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 22:12:13 
ale nie mówie ci tego na 100%
 Autor komentarza: neme
Data: 13-11-2010 22:16:25 
Autor komentarza: neQ Data: 13-11-2010 22:09:28
Derbinator

Dałeś najlepszy link - super dzięki !

na tym też mi zarywa - to wina neta czy cos da się w ustawieniach zrobic?
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:17:15 
zenon

czyli nastawiamy budziki na 5 ?
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 22:18:12 
neQ
cieszę się.
boję się, że same oczekiwanie wzbudzają większe emocje niż da Nam sama walka.. czuję, że starcie Pacman- Margarito będzie ciekawsze.
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 22:18:26 
@Koko

Ja chyba oglądałem inny pojedynek bo w walce Haye vs. Ruiz luzu i siły ciosu nie widziałem, raczej słabą technikę, dziurawą obronę i skromny arsenał Haymakera... Gdyby nie fakt, że Ruiz już przygasł, to Gaduła by leżał.

P.S. Tam nie było 4 knockdown'ów przypadkiem?
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 22:20:07 
derbinator
No dobrze mówisz - 10 minut temu Haye dopiero miał bandażowanie ręki, więc zejdzie 40 minut i zanim wejście jeszcze. Dla mnie jednak jest warto poczekac. :)
 Autor komentarza: neQ
Data: 13-11-2010 22:20:33 
derbinator
No dobrze mówisz - 10 minut temu Haye dopiero miał bandażowanie ręki, więc zejdzie 40 minut i zanim wejście jeszcze. Dla mnie jednak jest warto poczekac. :)
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 22:21:14 
właśnie mówią o tym że haye nieładnie zagrał, bo dostarczył trefne rękawice a nie mieli zapasu (o dziwo tylko 2 pary przywieźli:P) i teraz na ostatnią chwilę je zmieniają.. cwaniak. (dla przypomnienia haye jest organizatorem i jego "haye promotions są odpowiedzialne za dostarczenie rękawic)
 Autor komentarza: milosz0596
Data: 13-11-2010 22:21:53 
transmisja z gali tu


pl-sport.tv/stream-2.htm
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 22:27:06 
heh, takie gdybanie żeby leżał skoro ani razu nawet nie sapnąl po ciosie Ruiza. Dziurawa obrone i skromny arsenał ? Poslanie na deski i w w wyniku 4 konczacy tko pojedynek, z bokserem badz co badz z ligi wyzej niz Grant to dla Ciebie nic? Bez przesady ...

zreszta zoabczysz za kilkanascie minut jak David pozamiata ring a-force'em :)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 22:29:31 
Mam prośbe...
Jak będzie wyjście to niech ktoś napisze bo nie moge miec ciągle włączonej transmisji.
 Autor komentarza: zenon
Data: 13-11-2010 22:29:43 
marcin

mówiłem że niewiem dokładnie.
to zależy pewnie od tego o której skończą się poprzednie walki więc nic nie można napewno powiedzieć.
 Autor komentarza: zin
Data: 13-11-2010 22:29:51 
Tak , czy siak , Haye jest o niebo lepszy od Harrisona . Nie zdążycie iść do lodówki po piwo i będzie po walce :D Chociaż nie przepadam za Haye , ta walka będzie dla niego spacerkiem , bo Harrison w HW to zwykły średniak , a nawet mniej.
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:30:36 
Koko
a co tu udowodni Haye jeśli nawet i ten ring pozamiata? co to za przeciwnik ten Harrison, Ruiz też jakiś nadzwyczajny nie jest - jedyny lepszy bokser z którym walczył to Wałujew, a tam pokazał jak się tańcuje nie boksuje
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:32:22 
ziom99
powiemy :)
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 22:33:47 
Harrison jest podobnej klasy piesciarzem na chwile obecna co Grant , takze warunkami fizycznymi. A skoro tak patrzec na przeciwnikow haye'a to rowniez Adamek z nimim powanzym nie zawalczył, moze oprócz 'cepiarza' Arreoli, ktory tez nie stanowi 1 ligi disiejszej HW.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 22:35:30 
Jeśli chodzi o walke z Ruizem to Haye jednak coś pokazał. Ruiz to nie jest jakiś pionek, który sie łatwo daje przewracać. Dotychczas tylko Tua go znokautowal. Haye czyścił nim ring jak szmatą. Niewielu znajdziesz w obecnje wadze ciężkiej, którzy Ruiza tak zgnoją w ringu. Bracia Kliczko pewnie, ale kto jeszcze ?
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:36:08 
zenon
ok spokojnie rozumiem tak czy inaczej warto zarwac trochę nocy aby obejrzec ten pojedynek...


pozdrawiam
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 22:36:44 
neQ

szwankuje mi odbiór.. to moje łącze czy oni mają problemy???
 Autor komentarza: HILTI
Data: 13-11-2010 22:36:58 
a do polsat sportu ma ktos linka?
 Autor komentarza: lucassk
Data: 13-11-2010 22:38:28 
dzięki zenon:) miałem nadzieję, że koło 6:( trudno
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 22:40:08 
Po tej walce co teraz jest będzie Haye-Harrison czy jeszcze jakaś ?
 Autor komentarza: farthing
Data: 13-11-2010 22:41:45 
Który pierwszy miał dredy? bo nie wiem kogo cenić :/
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:41:45 
Arreola to po przegranej z Adamkiem wyleciał z 1ej ligi...
 Autor komentarza: czaro13
Data: 13-11-2010 22:42:17 
Przepraszam bardzo mam takie pytanko o której zaczyna się walka pacquiao????
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:43:04 
te walke którą teraz pokazują na polsat sport to jakaś powtórka rozumiem ? a pózniej bedzie transmisja na zywo Haye - Harrison ?
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 22:43:52 
Tak ta to powtórka :D
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:44:25 
czaro13

walka Pacquiao bedzie gdzie okolo 4:30 a 5 rano
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:44:30 
Koko
Arreola po przegranej z Adamkiem wyleciał z tej ligi, jak walczył z Adamkiem był kimś, nie chcę zresztą udowadniać Ci, że Adamek jest na pewno lepszy, bo takie rzeczy weryfikuje ring, ale że nie ma przesłanek, by pisać, że Adamek nie ma szans z Hayem
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2010 22:46:20 
Qwerty123


dzięki i pozdrawiam
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 13-11-2010 22:47:14 
poprosze o działajacy link który nie tnieee
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 22:48:27 
Tu macie polski komentarz i super jakośc
http://huckenbuschspace.dbv.pl/viewpage.php?page_id=72
 Autor komentarza: sknerus
Data: 13-11-2010 22:49:03 
Haye narazie nikogo w cięzkiej nie pokonał.Nie powinien być mistrzem,bo Nikosia nie pokonał....Dostał prezent za podpisanie kontraktu z Saurlandem.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 22:51:12 
Dupa !... ze tak sie wyrażę , sknerus podejrzewam ,ze nie oglądałeś walki nie widziałeś statystyk ciosów więc sie nie udzielaj
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 13-11-2010 22:51:58 
Dupa !... ze tak sie wyrażę , sknerus podejrzewam ,ze nie oglądałeś walki nie widziałeś statystyk ciosów więc sie nie udzielaj
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 22:52:36 
@Koko

Tak przeciętny arsenał i dziurawa obrona. Powalenie Ruiza nie było niczym znaczącym. Zobacz ile razy słaby Ruiz trafił Haye i pomyśl co zrobiłby z nim pięściarz w lepszej formie.

Nie mam ochoty na polemikę.

Pozdrawiam
W.
 Autor komentarza: haze
Data: 13-11-2010 22:53:45 
panowie prosze dajcie jakis mądry link ,wrocilem dopiero z imprezki i niemoge nic znalezc na szybko
 Autor komentarza: czaro13
Data: 13-11-2010 22:54:31 
marcin wielkie dzięki :)



http://pl-sport.tv/stream-2.htm
 Autor komentarza: haze
Data: 13-11-2010 22:56:17 
oprocz drhdtv bo mi niesmiga .bylbym bardzo dźwięczny
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 22:56:38 
Arreola wyleciał z HBO, a nie z 1 ligi. On w 1 lidze nigdy nie był. Słaby skills + nadwaga.
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 22:57:39 
Qwerty123
statystyki ciosów to nie wszystko, oglądałam tą walkę i zgadzam się z sknerusem, że Haye jej nie wygrał, może remis, ale wtedy pas zostałby i tak z Wałujewem, przecież Haye całą walkę tylko biegał jak mały chłopczyk dookoła Wałujewa
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 23:00:02 
ziom99
zaczyna się:)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-11-2010 23:01:58 
Haye nokautuje Harissa w 6 rundzie
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 23:02:01 
http://huckenbuschspace.dbv.pl/viewpage.php?page_id=72 polski komentarz, świetna jakośc.
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 23:02:20 
http://huckenbuschspace.dbv.pl/viewpage.php?page_id=72 polski komentarz, świetna jakośc.
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 23:03:31 
http://huckenbuschspace.dbv.pl/viewpage.php?page_id=72 polski komentarz, świetna jakośc.
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:05:23 
Anulka słonko, Adamek etz biega dookoła swoich przeciwników. W boksie przy wugranej na punkty sędziowe punktuja ciosy trafione, a nie wyprowadzone lewe w powietrze czy na garde przez Nikosia. Zreszta co do wałku w temacie pasów zwiaznych z Nikosiem to sie zgadzam, bo Nikoś do walki z Haye'em nie powinien mieć pasa bo stracił go w pojedynku z Holyfieldem ;)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:05:37 
Anula
Wielkie dzięki.
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 13-11-2010 23:06:39 
Tak patrzę na tę pełną halę i przypominam sobie walące po mnie oczach puste miejsca na Torwarze, gdy Diablo wychodził do ostatniej walki...

Czy u nas kiedyś będzie takie zainteresowanie boksem?

Dobra dosyć gadania, bo Gaduła się lansuje na wejściu... ;)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 13-11-2010 23:06:42 
mój typ Haye przez KO do max 7 rundy
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:09:08 
Wieszak.
Jak urodzi się kolejny Gołota.
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 23:09:36 
wieszak,
jakby Diablo zniżał się do takiej promocji to by było
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:17:17 
Harrison nastawia sie na dłuższą walke. Chce przeczekać Haye.
 Autor komentarza: zin
Data: 13-11-2010 23:20:31 
co to kurwa jest ?..... żenada
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:20:53 
CO TO MA BYC ?!
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:21:15 
Harrison słabiutko, nie rozumiem takich bokserow ktorzy wychodza na ring a nie wyprowadzaja nawet ciosów ...

David sie rozkręca ;)
 Autor komentarza: esox
Data: 13-11-2010 23:22:00 
Ten dupek chce walczyć z Kliczkami?Bardzo śmieszne,Niech kończą te jaja bo chcę złapać kilka godzin snu przed walką Mannego.
 Autor komentarza: pavel
Data: 13-11-2010 23:22:27 
Haha to ma być walka o mistrzostwo królewskiej kategorii? Już w Wałujew vs Haye sie działo więcej
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:22:38 
a nie mowilem :)
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:22:55 
BRAWO :D
 Autor komentarza: zin
Data: 13-11-2010 23:23:11 
koniec ...ale syf
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:23:28 
dupek ?

odszczekaj to esox ;)
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:23:43 
zgodnie z planem. Haye jest wybuchowy i szybki cholernie
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 13-11-2010 23:24:04 
ŻENADA !!!! TO JEST WALKA O MISTRZOSTWO HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA PORAŻKA!!!!!!!!! JUŻ LEPSZA WALKA BYŁA ADAMEK - GOŁOTA !!!!!!!!
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 13-11-2010 23:24:11 
Harrison jest beznadziejnie słaby !!!! śmiech na sali poważnie panowie
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 13-11-2010 23:24:33 
jak po tym zwyciestwie Haye dalej bedzie uciekal to jest skonczony ;)
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 23:24:53 
Koniec. Tak wyglada teraz HW obijanie 39 latków..
 Autor komentarza: Etirek
Data: 13-11-2010 23:24:53 
Koniec. Tak wyglada teraz HW obijanie 39 latków..
 Autor komentarza: derbinator
Data: 13-11-2010 23:25:02 
zacytuję klasyka... lol
 Autor komentarza: Migm
Data: 13-11-2010 23:25:04 
ale nuuuuda !!
 Autor komentarza: lipabad
Data: 13-11-2010 23:25:07 
destrukcja
 Autor komentarza: Anula
Data: 13-11-2010 23:25:12 
jaki przeciwnik taka walka, echhh, mam nadzieję, że walka Manny'ego będzie lepsza:) ale chyba gorzej być nie może
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 13-11-2010 23:25:13 
jak po tym zwyciestwie Haye dalej bedzie uciekal to jest skonczony ;)
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:25:19 
pain3hp

lepsza tylko dlatego, zę Adamek nie potrafił go skończyć. Wiesz co Haye zrobiłby z tamtym Andrew ?
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:25:55 
absolutne nieporozumienie niestety
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:25:56 
absolutne nieporozumienie niestety
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:25:56 
absolutne nieporozumienie niestety
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:25:57 
absolutne nieporozumienie niestety
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 13-11-2010 23:26:28 
co za LIPA!
 Autor komentarza: sknerus
Data: 13-11-2010 23:26:33 
Haye nie ma szans ani z Kliczkami ani z Adamkiem.Nie zdziwie się jak nastepnym przeciwnikiem Haye bedzie HOLY.....
 Autor komentarza: valmont
Data: 13-11-2010 23:26:38 
Czy ktoś z was miał też wrażenie, że walka była ustawiona :)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-11-2010 23:27:09 
Walka o mistrzostwo Londynu zakończona:)
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 13-11-2010 23:27:13 
a publicznosc cieszy sie i klaszcze na stojaco.
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 13-11-2010 23:27:19 
a publicznosc cieszy sie i klaszcze na stojaco.
 Autor komentarza: neme
Data: 13-11-2010 23:27:44 
Koko

a co ma odszczekiwać??? To był boks??? to kabaret!!! Na tej podstawie stwierdzisz że Haye rozniósłby Adamka??? Zaden z przeciweników Haye nie był zbliżony do przeciwników Adamka w cięzkiej no może Grant = wałujew!!!
 Autor komentarza: Piotto
Data: 13-11-2010 23:27:59 
Luton

Andrew przynajmniej wyprowadzał ciosy. Więcej nie oglądnę gali z udziałem Haye jeżeli nie będzie walczył z Kliczkami lub Adamkiem. Kompletna żenada.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-11-2010 23:29:53 
Harison to prymityw, a Haye napierdala celami. Z taka odkryta gębą to Haye z Kliczko rundy nie przetrwa, ba z Adamkiem ma wpierdziel i to przez KO. Ci co mówią ze Adamek z Grantem słabo walczył..... To było mistrzostwo swiata w porównaniu do tej szopki, Adamek to boski technik a hej cepiarz co tłumaczy jego pseudo zniwiarz
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-11-2010 23:31:02 
co to k...wa bylo? walka o pas w HW? to mozliwe tylko w niemczech albo na Monkey Island
 Autor komentarza: czaro13
Data: 13-11-2010 23:31:45 
walka marketingowa ;/
 Autor komentarza: iratos
Data: 13-11-2010 23:32:26 
absolutne nieporozumienie niestety
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:32:27 
Haha neme chyba żartujesz typie


zobacz sobie 5 ostatnich przeciwnikow haye'a i 5 ostatnich Adamka typie :D i nie rozśmieszaj mnie


no i mogłem sie spodziewac w sumie ze po totalnej wygranej i zmasakrowaniu harrisona i tak hejterzy beda szczekac ze haye to gamoń :D

I oczywiście to wina Haye'a ze Harrison nie wyprowadzął ciosów :D :D :D.
 Autor komentarza: Luton
Data: 13-11-2010 23:33:38 
pain3hp

lepsza tylko dlatego, ze Adamek nie potrafił go skończyć. Wiesz co Haye zrobiłby z tamtym Andrew ?
 Autor komentarza: championn
Data: 13-11-2010 23:35:13 
MISTRZ OLIMPIJSKI


CHEŁMOFONY NISZCZĄ TEN SPORT

PRECZ Z CHEŁMOFONAMI !!!!!!!
 Autor komentarza: ziom99
Data: 13-11-2010 23:35:32 
Autor komentarza: esox
Data: 13-11-2010 23:22:00
Ten dupek chce walczyć z Kliczkami?Bardzo śmieszne,Niech kończą te jaja bo chcę złapać kilka godzin snu przed walką Mannego.

na jakiej podstawie to piszesz? Haye zrobił to co chciał!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: neme
Data: 13-11-2010 23:41:05 
po pierwsze to kontroluj bajere i z tym szczekaniem sie nie zapędzej
po drugie no to dajesz mi tych 5 ostatnich przeciwników...
a po trzecie jego winą jest to że walczy z kim walczy, jak dla mnie to papierowy tygrys i tyle, nie twierdze że jest słabym pięsciarzem ale idzię tak zakurwistą droga na skróty że ból pały.
 Autor komentarza: Koko
Data: 13-11-2010 23:50:20 
Ruiz, Valuev, Barret, Mormeck, Macca

uważasz ze Grant, Arreola, Golota, Estrada i Gunn to silniejsi rpzeciwnicy niz ta 5tka Haya ? :D jeśli tak to wyabcz, ale nie mamy o czym rozmawiać.

I nie dostrzegasz tu paradoksu? Typ przed chwila zmaskarował sporego Harrisona w 3 rundy, a komentarze co niektorych jakby conajmniej wyrgał z nim po 12 rundach wałkiem 2:1. A Haribo to taka brytyjska wersja Granta, z tym że Grant zrobił Kebab z twarzy Adamka przez 10 rund, a Haye zrobił ściereczke do ringu z Harrisona w 3 rundy ... taka drobna różnica.
 Autor komentarza: neme
Data: 14-11-2010 00:10:11 
Zadnego paradoksu, żadnego
a róznica jest taka iż ten niby odpowiednik Granta nie zadał żadnego ciosu tylko stał jak pizda, druga sprawa jest taka ze Macce to już leje kto chce i kiedy chce czym się różni Gołota i Estrada od Ruiza czy Barreta a tym że taki Estrada jest w stanie wypunktować i Barreta i Ruiza. Valuev???? a z kim on wygrał, w jaki sposób został mistrzem świata??? Wileki kloc którego obstukał stary dziadek Holy, wytwór Kinga dla potrzeb kasy, natomiast bardzo chętnie bym chciał zobaczyć pana Dawidka z kimś takim jak chocby arreola, mocno bijacym i wywierającym presje.
Żebyśmy się zrozumieli uważam Haye za dobrego piesciarza nawet bardzo dobrego, ale to w jaki sposób został mistrzem i jak układa dlasza karierę psuje swój wizerunek jako sportowca.
 Autor komentarza: czaro13
Data: 14-11-2010 00:11:31 
można powiedzieć że była to powtórka z walki Witalij Kliczko vs shannon briggs lecz Briggs pokazał serce(a może głupotę) i wytrzymał do końca a Harrison nawet się nie starał ;/ nic dziwnego ale przynajmniej za taką kasę mógł udawać ze jest bokserem ;/
 Autor komentarza: horhe88
Data: 14-11-2010 09:56:58 
Porównanie Harrisona do Granta to jakaś pomyłka, Harrisona nawet do starego Gołoty nie można porównać.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.