KLICZKO : CHISORA SIĘ NIE BOI

Mistrz świata kategorii ciężkiej federacji WBO, IBF i IBO Władimir Kliczko (55-3, 49 KO) wypowiedział się na temat wyboru jego najbliższego oponenta, Derecka Chisory (14-0, 9 KO), za który został mocno skrytykowany przez ekspertów oraz kibiców.

- Chisora powraca po wielkim zwycięstwie w swoim ostatnim pojedynku, w którym został Mistrzem Wspólnoty Brytyjskiej. Ludzie mówią, że to za wcześnie dla niego by spotkać się z mistrzem, ponieważ ma tylko czternaście walk. Już wcześniej podawałem przykład Leona Spinksa, który już ósmej walce stał się posiadaczem pasa. I pokonał wtedy nie byłe kogo, bo Muhammada Ali - zapewnia Kliczko.

Władymir miał okazję do spotkania z pretendentem, ponieważ ten pojawił się w Hamburgu na walce starszego z braci, Witalija. Kliczko wypowiedział się o oponencie z większym szacunkiem niż w stosunku do aktualnego mistrza WBA, Davida Haye'a.

- Chcę zaznaczyć najważniejszą rzecz - absolutnie nie widzę w Derecku strachu. Brytyjczyk był na walce mojego brata w Hamburgu. Słyszałem jak Chisora wypowiadał się dla niemieckiej telewizji i mówił jak zniszczy mnie w ringu. Właśnie dlatego myślę, iż nasza walka będzie interesująca. Szczególnie dlatego, że Dereck jest bardzo utalentowanym bokserem, który nie szuka pretekstów, tylko chce walczyć. - powiedział Władymir.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: DarekR
Data: 18-10-2010 16:09:03 
Czyli po staremu - Kliczki będą w wywiadach podbudowywać swojego oponenta hehe... to się nazywa dominacja.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 16:13:35 
Taa będą podbudowywać chłopaczka który ma 4 razy mnie walk niż Kliczko Ko zeby potem i tak znokautować go do 6 rundy .
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 18-10-2010 16:18:34 
Szczerze to ciężko widzę Chisorę w tym pojedynku chyba ze zdarzy sie cos a-la "Ross Puritty" ;d . Kogo on pokonał w swojej króciótkiej karierze? Wiliiamsa, majacego najlepsze lata świetności już dawno poza sobą? Przynajmniej (delikatnie mówiąc) Sextona, który w swej karierze nie mierzył się nawet z kims wartościowym? Cuda się zdarzają, ale ja myslę że walka Wladimirem da mu co najwyżej start do bycia niezłym Journeyman'em...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 16:23:20 
Amerykański bokser Shannon Briggs, który mocno ucierpiał w sobotniej przegranej walce z Witalijem Kliczką o mistrzostwo świata WBC w wadze ciężkiej, czeka na operację na oddziale intensywnej terapii szpitala w Hamburgu.

Briggs doznał wstrząsu mózgu, ma złamany nos i kości pod oczami oraz uraz mięśnia ramienia. Jeden z dzienników podał, że po walce bokser zasłabł w toalecie.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 18-10-2010 16:28:56 
Pytanie tylko co robił sędzia i narożnik Briggsa widząc jak Kliczko urzadza sobie trening na żywym worku treningowym...
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-10-2010 16:42:27 
Naroznik jeszcze rozumiem, bo to Briggs jest szefem, ale sedzia bezwglednie powinien to zakonczyc. Dobrze, ze z Albertem bylo inaczej. Walka od 6 rundy juz i tak nie byla ciekawa.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 18-10-2010 16:57:17 
"xionc
Data: 18-10-2010 16:42:27
Naroznik jeszcze rozumiem, bo to Briggs jest szefem, ale sedzia bezwglednie powinien to zakonczyc. Dobrze, ze z Albertem bylo inaczej. Walka od 6 rundy juz i tak nie byla ciekawa. "

No z tym szefem to nie do końca jest tak, dobry coach widzi kiedy z walki już nic nie będzie a jego podopieczny narażony jest na zdrowie i w historii było już wiele przypadków kiedy naroznik kończył walke "nie pytając" o zdanie zawodnika.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 18-10-2010 17:12:33 
CHISORA SIĘ NIE BOI bac sie nie musi ale po pysku zawsze mozna dostac
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-10-2010 17:14:32 
Podobalo mi sie w drugiej walce Wlada z Brewsterem, kiedy jego coach powiedzial, 'I know you are trying', a potem go poddal.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 18-10-2010 17:27:54 
Dokładnie coś nie tak ,żeby mistrz musiał przed walką zachwalać rywala jaki on jest dobry. To dużo mówi.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-10-2010 18:11:58 
Autor komentarza: Sierak2012

Briggs doznał wstrząsu mózgu, ma złamany nos i kości pod oczami oraz uraz mięśnia ramienia. Jeden z dzienników podał, że po walce bokser zasłabł w toalecie.

To tak jakby wypił litra wódki na szybko i mial dobry dzien, dlatego stał na nogach, albo jakby go ktos takim średnim młotkiem uderzał kilkadziesiąt razy. :D Shannon tego dnia był workiem :D:D
 Autor komentarza: endriu
Data: 18-10-2010 19:13:02 
No to zaczęło się wychwalanie słabszego rywala Władysław da mu później po boksować do dziewiątej rundy i będzie gadał że przeciwnik był bardzo groźny i wymagający

Co do Cannona trzeba oddać mu honor za charakter Ja mam wrażenie że był pod wpływem jakiejś fajnej ; substancji;
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 19:25:01 
Jest jeden bokser w wadze ciężkiej, który jest w stanie pokonać Władimira, nie Tomasz Adamek, nie Dereck Chisora a David Haye, i to przy wielkim szczęściu. Vitalija nie liczę bo walka braci to science fiction
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-10-2010 21:04:08 
Laura zgadzam sie tylko Haye ma szanse
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 21:07:09 
Na teraz nie ma nikogo kto jest w stanie to zrobić. Haye nawet nie myśli o takiej walce bo spotkałby go los Briggsa tylko bardziej byłby poobijany. Lucky punch na Vitku...impossible, na Władzie kilka % szans :)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 21:18:14 
Haye to frajer Władzia go ubije jak kotleta
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 21:29:18 
Napisze wiecej Haye nie ma szans z Adamkiem,,, haha
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 21:34:37 
Bez przesady. Niechęć do Haye nie powinna przesłaniac realnej oceny jego umiejętności. Tomek musiałby się sporo napocić żeby go ubić
 Autor komentarza: Tim
Data: 18-10-2010 21:36:10 
"Haye to frajer Władzia go ubije jak kotleta"
hehehehehe dobre to było :D Nic dodać nić ująć.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 21:41:36 
Haye ma dziurawą obrone Pani Lauro Tomek ma twardszy łeb takie same warunki fizyczne czym ma Haye Wygrac walke?Jak on pare razy tylko kołka Valujeva trafil przez cała walke a tamten ma łeb jak Volsvagen
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 21:55:00 
Haye ma dziurawą obronę ? Bazuje na refleksie i unikach, luki w obronie większe ma Adamek, co do łba może i ma lepszy, wątpię jednak ze Tomek mógłby go znokautować. Czym ma wygrać ? jest szybszy i silniejszy, to bardzo trudny rywal. Walka walce nierówna wiec nie wiem co ma do tego wałujew. Same warunki fizyczne wałka są dużą przeszkoda, tym bardziej ze to była pierwsza walka Haye z takim kolosem, nie jest łatwo się do tego przyzwyczaić. Poza tym walka z wałkiem wyglądałaby zupełnie inaczej gdyby nie układ z sauerlandem, haye dał z siebie minimum, czego nie pochwalam bo mógł zrobić znacznie więcej, nawet mimo tego że wygraną miał w kieszeni. Poza tym nawet kliczki powiedziały ze haye zasłużenie wygrał tamtą walkę, mimo swojej niechęci do niego Jestem daleka od powiedzenia ze Adamek z haye nie miałby szans, ale z pewnoscią miałby z nim duże problemy
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 18-10-2010 22:26:57 
Adamek wygralby walke psychicznie. Gdyby Hay zauwazyl ze po 5-6 rundach walka jest wyrownana, to by pekl. I niestety nie moge sie z Toba zgodzic Lauro, ze Hay ma lepsza obrone od Adamka. Adamek jest ogolnie lepszy technicznie i to by wykorzsytal. Smiem stwierdzic ze Ruiz w czasie swojej swietnosci bylby dla Hay'a nie lada przeszkoda.
 Autor komentarza: Tim
Data: 18-10-2010 22:30:17 
Lepiej mieć trochę słabszy cios ale za to mocniejszą szczękę niż odwrotnie a to dlatego, że po silnym ciosie zawsze można skontrować niekoniecznie silnym uderzeniem, ale wystarczającym by przewrócić kogoś kto nie ma mocnej szczęki a takiej właśnie nie ma David.
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 22:34:07 
A skąd pewność ze Haye widząc ze walka jest wyrównana zacząłby przegrywać ? Takie insynuacje są trochę śmieszne :p
Haye ma mocną psychikę, wiec nie wiem o co chodzi. Wcześniej nie napisałam że Haye ma lepsza obronę, ale teraz to napiszę. Adamek w praktycznie każdej walce coś wyłapie, opuszcza rękę, Haye ma inny styl, nie używa gardy i korzysta z refleksu i szybkości, zada cios i odskakuje. Nie wiem czy jest lepszy technicznie, ale możnaby odwrócic kota ogonem i napisać że Haye ma mocniejszy cios i by to wykorzystał. Tak to już jest w tym sporcie ze każdy stara się wykorzystać swoje atuty :) Śmieszy też trochę wieczne sugerowanie się walka Haye z Thompsonem w której zwyczajnie się podpalił i nie docenił przeciwnika, czy z Solisem w amatorstwie. Ja z kolei śmiem twierdzić, ze to w tej chwili nr 3 tej wagi
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 22:36:32 
Skąd te informacje o słabej szczęce Haye
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 18-10-2010 22:37:15 
To moje zdanie, ale najbardziej utalentowanym bokserem ktorego widzialem w wadze ciezkiej to Solis. Fakt jest iz ma okolo 10kg za duzo, ale pomimo tej swojej tuszy swietnie sie porusza, ma wrecz znakomite odruchy, sweitna obrone i pare o obu rekach. Technicznie jest znakomity a wiec to on powinien walczyc z jednym z braci lub z Haye. Mysle iz tytuly tytulami ale jest kilka ciekawych walk na gorze ku radosci kibicow, wszyskti konfiguracje z Haye, Adamek, Solis, Povetkin i moze jeszcze w dormie z czasow Granta Guinn plus bracia i wynik do koncz nie wiadomy. Bedac dziwnym patriota mysle iz Adamek w tym lancuchu jest najslabszym ogniwem, ale palca za to nie dam sobie uciac, jest to bardzo konsekwenty i inteligentny bokser a wiec z nim tez wszystko mozliwe. Powinni zawalczyc eliminator do braci i Anglika, byloby ciekawie.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 18-10-2010 22:40:52 
Sierak2012,
dobre pytanie, sam nie wiem, bo choc Angol kilka razy sie przewracal to zawsze wstawal i wygrywal (oprucz poczatku kariery), wiec jak mozna mowic ze nie jest odporny na ciosy? Khan tez nie jest odporny bo po bardzo moznym bitym na punkt cisie Presscotta nie byl w stanie kontynuowac, a kto by byl?
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 22:48:30 
Wydaje mi się że chodzi o walkę z Thomsonem gdzie Haye raczej może pogratulować narożnikowi za przegraną walkę bo chodź był na deskach to później przyjął jeszcze parę czystych ciosów i stał. Gołota ile razy leżał na deskach a Pindera ostatnio mówił że to jeden z najodporniejszych na ciosy pięściarzy.
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 22:51:59 
Grzywa
Dokładnie. Należy pamiętać ze Solis trafił go czyściutko, a w walce z Thompsonem sam był sobie winien za porażkę przed czasem. Z Mormeckiem i Barrettem nawet nie był zamroczony, deski wynikały z czegoś innego. Adamek wydaje się że jest pod tym wzgledem na plus, ale tytanową szczęke to on miał w crusier. W ciężkiej na dobrą sprawę była sprawdzona tylko raz, i wynik tego testu był nienajlepszy...
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 22:54:19 
to prawda Tomek by go rozpracowal w ringu i z biegiem rund dobijal konającego Haye. Haye to wymysl angielskiego rynku z kim on walczyl ze starym Ruizem? Wyszedl do Walka i nic nie pokazał smie twierdzic ze powinien przegrac co bedzie gdy stanie z bokserem ktory jest prime z 1 piatki?Dostanie baty,,Moim zdaniem nawet Povietkin by go zlał
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:00:08 
A może Haye rozpracowałby Adamka ? Rozpatrując ich walkę należy brać pod uwagę ich mocne i silne strony, a nie pisać wyklepane formułki. Nic nie wiadomo o taktyce Adamka na Haye, więc pisanie 'adamek by go rozpracowal' 'z biegiem czasu david by pekl' itp to bzdury !
Haye w cięzkiej nie miał jeszcze takich rywali jak tomek, za to w crusier wybil cala czołówkę, czego o adamku powiedziec nie można. Smutne ze tak wielu uwaza go za buma bo nie lubią go za jego gadania, nie dostrzegając że to znakomity bokser
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:04:25 
RaFIChWdP a z kim walczył Adamek w ciężkiej ?? Haye z Vałkiem pokazał tyle ile musiał. Haye jest szybszy, silniejszy ma lepszą obronę. Adamek zaczyna troche odchodzić od swojego stylu, a wątpię że 33 letni bokser łatwo przestawi się na całkowicie inny styl boksowania, Tomasz cały czas zmienia taktykę obronną i to na pewno nie działa na jego korzyść bo powoli zaczyna w ringu gibać się jak pie**ony rezus:), takie zmiany już wprowadzał i Dawson obił go jak chciał, a to że teraz nie walczył jeszcze w HW z żadnym groźnym rywalem na pewno nie pomaga mu się rozwijać.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:04:37 
Tak Tomek dostal za darmo,,,pas junior ciezkiej Pani Lauro hehe wystarczy obejrzec jego walki widac ze pod presja sie gubi jest jak dziecko we mgle czego nie mozna powiedziec o Adamku
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:06:57 
Sierak2012 raczej pokazal jak jest cienki i bezradny z Walkiem wygladał jak cien Haye z junior ciezkiej hehe wyobraz sobei co z nim zrobi Kliczko hehehe
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:14:18 
Przeczytaj uważniej co napisałam. z kim Adamek walczył w cruiser oprócz Cunna ? Z nikim. Haye pokonał całą czołówkę w obecnym czasie
Jeśli twierdzisz ze Adamek tak bezproblemowo rozjechał by Anglika, to wypadałoby podać argumenty, bo 'Adamek bo go rozpracował' 'Haye się gubi, a Adamek nie' i tym podobne farmazony nimi nie są...
Z Fragomenim był pod presją i wygrał. Zreszta mniejsza, skoro piszesz ze pod presja się gubi to podaj mi przykład takiej walki, czekam...
 Autor komentarza: hitman
Data: 18-10-2010 23:16:08 
Laura
Bell to dla ciebie nikt??? to gosc który posiadał chyba 3 pasy w cruser
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:18:53 
RaFIChWdP

Adamek, obił starego Gołote, Estrada(bum)- gdyby miał mocniejszy cios Adamek leżał by i kwiczał bo Jason trafiał go kiedy chciał i sam w wywiadzie powiedział że nie przyspieszał bo myślał że wygrywa walkę(myślał indyk o niedzieli a w sobote łeb ucięli :D)
Arreola-solidny wyrobnik chciałbym napisać bum w HW zaczyna być drugim Monte Barretem, dobra walka Adamka najlepsza w HW chodź i tak często obrywał o Arreoli.
Grant(swój prime 10 lat temu)- Grant wolny jak wóz z węglem trafia Adamka bardzo często swoimi długimi łapami w 6 rundzie gong ratuje Adamka, niemniej zwycięstwo zasłużone.

Haye, obił Bonina(bum) bez problemów, obił Barreta(bum) jak worek i znokautował w 5 rundzie, Valuev(walka o pas WBA) Haye wygrywa nie zachwycając walczy asekuracyjnie ale dobrze taktycznie, coś jak Adamek z Grantem, Ruiz(obrona tytuły) David demoluje "zapaśnika" i wysyła na emeryture.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:21:59 
Haye jest też dużo szybszy, wydaje mi się że Adamek z walki na walke jest coraz wolniejszy, Adamek na pewno lepszy kondycyjnie, większy walczak, ma jednak mocniejszą szczękę.

Żaby nie było że nie lubię Adamka, on i Haye to moi ulubieni pięściarze bez podziału na kategorie :D
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:22:02 
porownaj sobie walke Valka z Hayem i Tomka z Grantem jaki Davidek osrany wyszedł uciekal cała walke niemógl trafic olbrzyma Tomek trafial Granta co chwile i tak nie spei..lal jak Haye
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:24:37 
hitman
Ale na długo przed walką z Adamkiem. A nawet gdyby uznać Bella, to i tak wypada to blado przy Mormecku, Maccarinellim czy Fragomenim. Haye przychodził do ciężkiej jako niekwestionowany mistrz
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:26:26 
Porównaj sobie walkę Haye z Maccarinellim i Adamka z Briggsem jak David zdemolował Walijczyka a Tomek się meczył.
I co teraz ? Walk się nie porównuje
 Autor komentarza: hitman
Data: 18-10-2010 23:26:29 
Rafichwdp
tylko że Haye wyprowadził kilka ciosów które jakby doszły do takiego granta to trzeba by było wzywać karetke
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:28:17 
hitman Grant ma twardy leb przyjmowal nie takie bomby od Lenoxa
 Autor komentarza: hitman
Data: 18-10-2010 23:31:20 
Laura
sama powiedziałaś że Adamek poza Cunnem to z nikim dobrym w cruser nie walczył. a teraz piszesz o briggsie przecież ta wlak była w półciężkiej...
poza tym adamek nie walczyl z Maccą wiec nie ma o czym mówić
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:32:15 
Podajesz walkę z Lennoxem jako przykład twardej głowy Granta ? hahahahahahahahah
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:33:03 
Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:28:17
hitman Grant ma twardy leb przyjmowal nie takie bomby od Lenoxa

No fakt przyjmował tylko szkoda że po każdym leciał na deski i skończyło się w 2 rundzie ;)
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:33:09 
hitman
ten wpis był odpowiedzią na porównanie przez rafichwdp walki valujewa z haye i adamka z grantem, równie bezsensownego porównania
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:33:38 
tak podaje bo zanim go znokautowal to przyjal duzo oj duzo ciosów Lenoxa
 Autor komentarza: hitman
Data: 18-10-2010 23:34:47 
to dlaczego 3 razy lezal w 1 rundzie a przegrał w następnej...Vitek tez przegrał a nie padł, grant padla na dechy z gołotą i Mclinem czy jak mu tam..
pisanie o twardosci granta to bzdury
 Autor komentarza: hitman
Data: 18-10-2010 23:37:18 
padł po piewszym ciosie w walce z Maclinem...
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:37:46 
Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:33:38
tak podaje bo zanim go znokautowal to przyjal duzo oj duzo ciosów Lenoxa

u nie, nie, nie po każdym czystym ciosie leżał na deskach przymował dużo na rękawice i na korpus, jakby Lennox się nie spinał to skończył by z Grantem jak z Gołotą
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-10-2010 23:40:49 
Nie sorry mój błąd właśnie zobaczyłem w drugiej rundzie przyjął czysty prawy prosty i lewy sierpowy i nie padł, no faktycznie twardziel z niego
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-10-2010 23:53:34 
za nim padł to szedl na wymiany z Lewisem
 Autor komentarza: Laura
Data: 18-10-2010 23:58:40 
jak można podawac walkę w której bokser został znokautowany w drugiej rudnie i trzy razy lezał w pierwszej jako przykład na mocna szczękę ? zanim padł to szedł na wymiany hahahaha no tak tylko ze jak dostał to od razu padał
 Autor komentarza: glaude
Data: 19-10-2010 08:17:45 
Laura
bez przesady, Tomek też ma szansę pokonać Włada. Tylko Tomek kondycyjnie, a Haye szybkim i mocnym ciosem z doskoku.
Do tego dodam, że szanse Górala oceniam wyżej. Dlatego, że jest lepszy kondycyjnie od Davida. I jeśli Davidowi nie uda się KO na Władku do 8 rundy, skreślam jego szanse kompletnie. Natomiast Tomek ma jak dla mnie, przy mądrym prowadzeniu walki, szansę do końcowego gongu.

Ja uważam, w przeciwieństwie do większości tutaj, że Wład jest zdecydowanie łatwiejszy do pokonania niż Vit.
 Autor komentarza: Laura
Data: 19-10-2010 11:03:55 
Akurat kondycja mocną stroną adamka w tej wadze nie jest. To czy Haye miałby słabsza zależałoby w dużej mierze od przygotowań, ale kondycji włada i adamka nie ma co porównywać, bo ukrainiec jest w tym względzie duuużo lepszy. Tomek ma szanse doczekać na końcowy gong, ale nie na zwyciestwo punktowe, nie ma możliwości aby ograł na punty młodszego z braci. Z Władimirem szans nie daje mu żadnych, co innego z Vitkiem, jakieś tam ma. Z Heyem jest odwrotnie, ma o wiele większe szanse na wygraną z Władimirem niz adamek, a ze starszym bratem mniejszą
 Autor komentarza: glaude
Data: 19-10-2010 13:28:26 
Mam inne zdanie.
Uważam, ze kondycja jest jego silną stroną w tej wadze. Wystarczy popatrzeć na walkę z Chrisem. Jak dla mnie jednak, Góral ma na razie kompletne zmęczenie materiału- za dużo walk w tym roku przy zbyt szybkim wzroście masy ciała. Walka z Vinnym to już w ogóle nieporozumienie moim zdaniem.

Ja też uważam, ze na punkty z Wladem Adamek nie ma szans na zwycięstwo. W grę wchodzi tylko szczęśliwe KO, TKO. Natomiast uważam, że szanse na przetrwanie z Władkiem calej walki ma Tomek duże.

Z Vitem natomiast ma szansę tylko na punkty, Jednak w grę wchodzi ciężkie KO.
 Autor komentarza: Laura
Data: 19-10-2010 13:41:36 
Rozumiem
Ja jednak myślę, ze na TKO lub KO z władziem nie ma co liczyć, dlatego tez to haye ma szanse go pokonać, nie adamek. Z vitalim sytuacja natomiast jest odwrotna.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.