HAYE O POTENCJALNEJ WALCE Z KLICZKO

David Haye (24-1, 22 KO) usłyszał w sobotnią noc, że Witalij jest gotów pójść na układ 50/50, tylko po to, by w końcu zdobyć ostatni pas dla rodziny Kliczko. Posiadacz tytułu WBA w swoim stylu szybko odpowiedział na ów ofertę starszego z braci.

- Ta walka nie zrobiła na mnie wrażenia, bo Briggs to już staruszek mający swoje najlepsze lata dawno za sobą. Ja natomiast jestem aktualnie w najlepszej formie w życiu. Dostanę w końcu braci Kliczko, lecz póki co jestem skoncentrowany tylko na tym, aby wysłać Harrisona na emeryturę - zakończył Haye.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lipabad
Data: 18-10-2010 12:23:18 
Może i się zdobędzie na to żeby wyjść do ringu z nimi.Zobaczymy
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-10-2010 12:51:59 
To jest mistrz manipulacji mediami, mówi ze w końcu dostanie braci, tak jakby on ich ścigał ... Żałosne, a po za tym nie odpowiedział na pytanie tylko odwraca kota ogonem.
 Autor komentarza: Storm
Data: 18-10-2010 12:56:27 
Nasza dziewczynka angielska przemówiła. Spódniczkę odłoży do szafy i wyjdzie się bić. Tylko kiedy? Audley, potem obowiązkowa obrona z Szagajewem i co dalej? Kliczko powoli będzie chciał zakończyć karierę. Mistrz Londynu lepiej niech obija podsuwanych mu kelnerów. Jego ewentualne spotkania z lepszymi bokserami mogłyby mocno nadszarpnąć jego wizerunek. Powtarzam przestańcie go drukować. TO nie pudelek.
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-10-2010 13:04:22 
"potem obowiązkowa obrona z Szagajewem i co dalej?"

Dalej bedzie dobrowolna obrobna Czagajewa :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 13:17:50 
haye rozjedzie czagajewa co do tego nie mam watpliwosci zadna rewelka z niego
 Autor komentarza: glaude
Data: 18-10-2010 13:30:07 
Haye nie musi się niczym przejmować.
Ma pas, jest młody i ma całe UK za sobą.
Jeszcze trochę posiedzi na swoim tronie i nie będzie walczył z K2.

Wrzawa na świecie opadła z powodu jego tchórzostwa, a u Brytów zawsze będzie bożyszczem.

Poza tym myślę, że on czeka żeby Góral pierwszy z braćmi zawalczył. Chce się przekonać jaki taka walka będzie miała przebieg.
 Autor komentarza: chuliganskistylzycia
Data: 18-10-2010 13:58:52 
Panowie ja bym tego Haye tak latwo nie przekreslal . Byc moze pokazal troche tchorzostwa , sle on takze jest mistrzem ,wiec rowniez ma wymagania finansowe . Byc moze oferta K2 byla za slaba zeby sie zgodzic tak jak on mowil . Osobiscie go nie za bardzo lubie ,ale doceniam jako piesciarza i jestem wiecej niz pewien ze Haye to nie jest szczypior ktory sie podlozy. Ma bardzo dobre umiejetnosci techniczne , jest szybki i posiada dar silnego ciosu . Szczeka jest jeszcze watpliwa , ale z takim Wladimirem moze smialo powalczyc , z Witkiem byloby trudniej moim zdaniem bo znokautowac Witalija byloby bardzo trudno z nim na pkt , z Wladimirem Ko/Pkt . NIE PISZE ZE HAYE NA PEWNO WYGRA ,ALE MA NAJWIEKSZE SZANSE Z WSZYSTKICH OBECNYCH CIEZKICH bo;
Solis jest za gruby ,wydaje mi sie ze on juz sie nie ogarnie poza tym bardzo rzadko walczy
Powietkin moze co najwyzej na EBU isc dla mnie ten piesciarz jest do obicia przez Adamka czy Solisa
Adamek wszystko ladnie elegancko ale brakuje tego co ma Haye czyli silnego ciosu , dlatego stawiam go na rowni z Solisem

W przyszlosci:
Pulev,Fury moze Chisora?
 Autor komentarza: chuliganskistylzycia
Data: 18-10-2010 14:02:29 
Haye ma duzo argumentow zeby pokonac Braci , pamietajcie ze on tez jest mistrzem i takze nie bedzie sie bil za psie pieniadze , on rowniez dyktuje warunki jako mistrz podobnie jak K2 , teraz jest sprawiedliwy podzial proponowany , jesli po Harrisonie nie przyjmie walki ,to wtedy mozna mu zarzucic tchorzostwo .
ZADEN Z BRACI nie bedzie miec z nim lekko jesli dojdzie do walki bo taki Wladek moze po bombie bardzo dobrze wyszkolonego Haye'a siasc na deskach
i tu powinien Haye zacząć unifikacje . Witka nie znokautuje , ale napewno jest lepszy technicznie i szybszy od braci. BRACIA wykorzystuje swoj potencjal
 Autor komentarza: chuliganskistylzycia
Data: 18-10-2010 14:03:49 
ad wyzej
Swoj potencjal fizyczny dodajac do tego dobre ale nie takie jak u Adamka Haye'a Solisa techniki . Na kazdego jest sposob panowie na K2 takze .
 Autor komentarza: Deter
Data: 18-10-2010 15:20:04 
chuliganskistylzycia
Jasne, na każdego jest sposób. Wystarczy być lepszym. Niestety lepszych obecnie od braci nie ma.
 Autor komentarza: cop
Data: 18-10-2010 15:31:39 
W ubiegly piatek sluchalem Sattelite ESPN Radio i byl tam radiowy fragment wywiadu z Davidem, w ktorym stwierdza, ze jest bardzo duze zainteresowanie korporacji telewizyjnych w US i Anglii aby stworzyc w 2011 wielki show z walka wieczoru pomiedzy nim a Adamkiem. lokalizacja zalezalaby od wielu elementow negocjacyjnego procesu, ale jak twierdzi Haye, jest to znakomity pomysl...
No coz, zobaczymy. Kolejny rok zapowiada sie bardzo ciekawie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-10-2010 15:33:57 
Ale hipokryta :) Prawie dwa lata bracia próbują go dopaść a ten ma łaskawą nadzieję że wreszcie dostanie z nimi walke. Pajac do kwadratu.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-10-2010 15:36:22 
Autor komentarza: chuliganskistylzycia
Data: 18-10-2010 14:02:29
Haye ma duzo argumentow zeby pokonac Braci

No z tym bym akurat nie przesadzał :) bo u Haye'a ani silnej psychiki ani silnej szczeki :) a że Kliczki wkurw... na niego to ciężkie KO sie szykuje i on o tym wie.
 Autor komentarza: TommyMorrison
Data: 18-10-2010 15:39:29 
"Storm
Data: 18-10-2010 12:56:27
Nasza dziewczynka angielska przemówiła. Spódniczkę odłoży do szafy i wyjdzie się bić. Tylko kiedy? Audley, potem obowiązkowa obrona z Szagajewem i co dalej? Kliczko powoli będzie chciał zakończyć karierę. Mistrz Londynu lepiej niech obija podsuwanych mu kelnerów. Jego ewentualne spotkania z lepszymi bokserami mogłyby mocno nadszarpnąć jego wizerunek. Powtarzam przestańcie go drukować. TO nie pudelek."

Owszem, Haye jest wielkim szczekaczem i większość to irytuje, ale zauwaz jedną ważną rzecz- właśnie głównie tacy bokserzy robia największe kariery, inaczej- biją największą kasę! HW od zawsze potrzebowała właśnie takich "pyskaczy" i "skandalistów" jak właśnie Haye czy choćby Tyson, Briggs, faulujący Gołota czy sięgnąć jeszcze dalej do ery Aliego. Ludzie, szczególnie w USA chcą oglądać takich ringowych "ekscentryków" i na tym właśnie Haye bije wielką kasę, i będzie też walczył z kolejnymi kelnerami do których będzie wykrzykiwał że odeśle ich na emeryturę! Czy jemu walka z K2 jest aż tak potrzebna??? Przecież póki do niej nie chce doprowadzic to ciągle jest w wielkim swietle reflektorów. Gdyby dostał w "trąbe" powiedzmy od Vitaliya (a stawiam cała kasę że tak by się stało) wtedy jego blask by zgasł- więc co lepsze? Jedna walka za grube miliony i koniec kariery? Czy ciułanie nieco mniejszych z kolejnymi "byłymi" dobrymi nazwiskami? Czuję że wpierw zobaczymy walkę Haye vs Adamek niż Haye vs K2. Taka moja opinia na ten temat...
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 15:54:12 
ja dodam jeszcze ,ze wszyscy krytykują Davida za to ze walczy ze słabym Harriosnem ale Witalij Kliczko wybrał sb ostatnio Sosnowskiego który jest jeszcze słabszy od Harriosona... i wtedy nikt nie pisał komentarzy typu "Kliczko to tchórz wybiera sb rywali którzy słabi" nie ukrywajmy szanse Sosnowskiego na wygraną były tak prawdopodobne jak trafienie 6 w lotka nie wysyłając nawet kuponu lol2 a założę się ,ze gdyby Briggs nie dał oferty Kliczce na walke tym razem też wybrał by sb zawodnika pokroju Alberta ... , dodam jeszcze nie wiemy jak do końca było z tym tchórzostwem Hayemakera , weźcie pod uwagę ze Haye tez ma pas i wiadomo ze chce zarobić na walce , Gdy Haye zaproponiował zeby Kliczko wziął dochody z RTL a on ze Sky sports Kliczko odrzucił oferte bo wiedział ze Oglądalność na RTL nie ma polotu do Sky :p takie jest moje zdanie na ten temat ;Da taki wład K kogo on sb do walki wziął ? Chisore ? prosze was ten pionek padnie do 6 rundy i nie ma ku temy wątpliowści jak Kliczko walczył zawodowo to on jeszcze rekawic na oczy nie widział ;D (w przenośni)
 Autor komentarza: Melock
Data: 18-10-2010 16:21:52 
" Ludzie, szczególnie w USA chcą oglądać takich ringowych "ekscentryków""

Myślę, że ludzie chcą oglądać dobry boks po prostu. Na paplaninę nikt nie zwraca uwagi, ostatni przykład - Briggs. Dużo mówił a nikogo to nie ruszało, ludzie się śmiali bo wszyscy wiedzieli co się z nim stanie.
Szczekanie czy kasa nie są wykładnikiem kariery. Haye już zarobił bardzo dużo ale zanosi się na to że jego kariera będzie cały czas deprymowana. Tak naprawdę liczą się walki, osiągnięcia.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 16:50:16 
a co wlad to niby ma silna szczeke jakby tak od heya dostal jak niko zaliczylby glebe jak nic co do tego to niemam watpliwosci
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 17:02:19 
Lewiss32 zgadzam się z Tobą ;D Haye ma nieziemsko mocne ciosy ;D Wład rozlał by sie po jego ciosie na bank
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 18-10-2010 18:38:07 
czytajac jego wypowiedzi stwierdzam ze on jest chyba po rodzinie z najmanem...:D
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 18-10-2010 18:47:54 
Qwerty123
Haye ma nieziemsko mocne ciosy.
A Wład za to ma wate w łapach i 49 k.o.
Jeśli obaj bokserzy mają silny cios to nie można pisać ze to jest atut Heya bo w tym elemencie nie jest lepszy od niego.Atutem może być szybkość bo tu ma raczej przewagę .I wcale nie wydaje mi się żeby Kliczko był gorszy technicznie od Heya .
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 19:52:18 
No wiesz musze Cię zmartwić ale pierwsze 25 walk Kliczki to 21 Ko a na 25 walk Heya jest 22 ko w tym o ile dobrze pamiętam 8 albo 9 zakończonych w 1 rundzie ;) jeśli chodzi o Ko to Haye naprawde jest dobry ;D
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 18-10-2010 19:56:12 
Rysiuzdw-zle zrozumiales nikt nie mowi ze wlad ma wate tylko ktos tu napisal ze haye nie ma mocnej szczeki wlad tak samo jej nie ma w tym rzecz, a uderzyc potrafia obaj nikt nie podważa sily ciosu wlada
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 20:19:40 
otóż to ;)
 Autor komentarza: Rysiuzdw
Data: 18-10-2010 20:19:50 
lewiss32
Spoko to skumałem.Bardziej mi chodziło o ten cały atut .
Qwerty123
Jak by jeden ko robiło różnice .Ale cios w wadze ciężkiej to jednak trochę więcej warzy niż w junior ciężkiej .Kliczko powalał kolesi po ponad 110 kilo a Hey nie jest takim prawdziwym ciężkim .Kim Hey wstrząsną w wadze cieżkiej oprócz Bonina i Walujewa który w 12 rundzie juz sam sie słaniał na nogach.Powiem ze to jest pytanie bo nie jestem pewien, nie obstaje przy swoim wiec nie bierz tego do siebie.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 20:20:16 
Haye z kazdym z Braci ustoi 2-4 rundy...leży i kwiczy . Z Władem nie dojdzie do półdystansu jak Peter a z Vitkiem zdechnie w półdystansie.K2 do maximum wykorzystują warunki fizyczne, boksuja bardzo mądrze i maja silny cios. Haye ma obronę jak panienka z ulicy, szczękę też bardzo słabą...kilka prawych jakie przyjął Briggs i trzeba bedzie uruchomić OIOM dla Davida. Zejdzcie ludzie na ziemie. Haye wie że walka z którymś z Braci to strata pasa i jesli wyjdzie do za wypłatę życia...ale raczej nie wyjdzie. Ma i czas i pas.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 20:32:12 
aha czyli sądzisz ze David Haye mistrz świata WBC WBA WBO w CW i WBA w HW jest słabszy od Chrisa Arreoli i Alberta Sosnowskiego którzy wytrzymali z Vit 10 rund ? no prosze cię chyba sam w to nie wierzysz
 Autor komentarza: milek762
Data: 18-10-2010 20:34:32 
hey to cwaniak najpierw sobie wybrała goscia który nawet w pierwszej 2o tsce jest!!to że wygra to pewne byc moze potem dostanie solidnego rywala np szagajewa! uważam że Adamek jest dla niego realnym zagrożeniem nie wspomne o Kliczkach ! zarówno Władimir jak i Vitalij wygrali by znim przed czasem
Uważam że niedojdzie do walki Hey z Viatlijem angol ma za dużo do stracenia!inie ma zwyczajnej ludzkiej odwagi!!!
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 20:35:22 
a np David pokonał Monte Baretta do 5 rundy a Kliczko z tego co sie orientuje w 7 lub 8 przypadek ?
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 20:37:59 
Nie ! Kliczko nie chce zgodzić się na kontrakt pół na pół i w tym tkwi problem ! David H zaproponował ze bierze ze Sky kasę a Kliczo z RTL ale sie nie zgodził bo ma głowe na karku i wie ze ze Sky kasa bedzie większa niż z RTL! proste
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 21:02:29 
Skąd ty wiesz gdzie kasa jest większa? Pomine że Haye jako mistrz jest "na dorobku" i musi coś pokazac a Bracia nie...
Co do walki z Arreolą jakoś nie widziałem Haye z nim walczącego...:)Mam podstawy twierdzić że przeszkadzał mu sunący po podłodze pełny pampers.
Haye to cwaniak, model z swietnym działem PR i zarządzaniem karierą. Bokser DOBRY lecz z tak dużymi brakami /nawet kondycyjnymi/ że jak ktoś opowiada jak to Haye kładzie Włada...to serio można lepsze rzeczy wyczytać w pudelku. Siła ciosów Haye bierze się tylko z bicia pełnym skrętem, czesto z doskoku. W klasycznym półdystansie zabije go nawet Adamek, bo David ma obronę jak szwajcarski ser po terminie / patrz walka z Ruizem/, szczeka watpliwej odporności, niby wysoka gibkosć ale tak serio to ten koleś wygina się jak wąż ale ma kłopoty warsztatowe w boksie.
Jak dla mnie Haye do Braci nie wyjdzie. Jeśli wyjdzie to Vit zamieni go w miazgę jak Briggsa /no chyba ze walka będzie po 2012/ a Wład zrobi mu jeszcze cos gorszego. Jednak mam nadzieję ze zdecyduje się na walke z Tomkiem Adamkiem. Po tej walce david przejdzie na rentę...
 Autor komentarza: benwetz
Data: 18-10-2010 21:07:02 
Razparuk
Boninem wstrząsnął, Barrettem też, Wałujewem również oraz Ruizem ;) 4 walki w ciężkiej każdym wstrząsnął.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 21:10:49 
Wałujewem wstrząsnął raz prawie z wyskoku na pełnym skręcie i z pełną siłą...jego siła ciosu jest troszkę naciągana. MA SILNY cios, temu nie przecze ale przytoczę pewnego klasyka " nie ma odpornych na ciosy , są tylko źle trafieni"...albo jakoś tak.
Z ruizem po 10 rundzie to chyba musieliby podawać mu tlen i odżywki, widziałeś jak jest zmachany? Żenada...pominę ze Ruiz , wyboksowany,wolny trafiał Davida do 6 rundy lewym prostym...itd,itp. Jak sądzisz co z Davida zostanie po lewym prostym Braci albo kombinacji Adamka? Jak się nie "wygnie" to sie złamie?
 Autor komentarza: bartoss
Data: 18-10-2010 21:16:42 
Nie ma co gadać o Haye. Dwa razy uciekł jak tchórz przed Kliczkami, a dodatkowo zachował się jak idiota i prymityw paradując w tej koszulce ze ściętymi głowami. Po tym co odwalał nie uwierzę w jego słowa.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 18-10-2010 21:27:28 
Razparuk
Ojj ten klasyk w wielu przypadkach się nie sprawdza. Czy ja wiem, czy Ruiz był taki wypalony? Według mnie nie, to był zawsze świetny taktyk, a i tak szybkość Haye pomogła mu uniknąć przepychanek w klinczu. Kondycja średnia zgodzę się, może się już dotlenił. Wiem co może z niego zostać po lewych prostych Kliczków, ale po kombinacji Adamka, to ja się ciebie pytam co zostanie z Adamka po prawym prostym Haye ? Z Grantem już zatańczył po takim ciosie, zważając jeszcze na to że Haye jest dużo szybszy i znacznie bardziej dynamiczniejszy ?
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 18-10-2010 21:30:30 
RAzpruk,
dziwna analiza, jak to Haye nie ma balansu lub sily ciosu, zas w poldystansie to Adamek by go rozniosl. Haye jest szybki, bardzo szybki, ma swietny refleks zwlaszcza na poczatku walki, jest w tej chwili najbardziej dynamicznym bokserem wagi ciezkiej, czy widziales jak zaczal i skonczyl koncowke z Macca? Briggs powininen sie tytulowac nie armata a miesem armatnim, porownanie do Haye kompletnie nie na miejscu. Nie cierpie Anglika za ten cyrk ktory wyczynia i z bracmi i ze swoim gwiazdorstwem w ogole ale nie odbieraj mu tego co mu sie nalezy, pieszesz ze on nie ma siely ciosu ze bije ze skretem, a niby jak ma bic, samym ramieniem, przeceiz tak sei nawet prostych bic nie powinno! Haye bije piekielnie niebezpiecznie z tym swoim skretem do ktorego doklada cialo czyli tak jak powinno byc, to Adamek tego nie robi, mial to Tyson ale ciezko sie tego nauczyc, tzn mozna ale w ferworze walki przy zmeczeniu wracasz do swojej natury. Davie ma niezla obrone, jest bardzo szybki i ma dobry balans i dzisiejszemu Briggsowi do niego daleko. Na pewno jest bardziej niebezpiecznym piesciarzem niz Adamek, z Kliczkami tez ma wieksze szanse no i jeszcze jedno on rozdaje karty.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 18-10-2010 21:31:12 
Pomijam jeszcze, że jeszcze sierpy mogą być bite z pełnym skrętem bądź "niepełnym. To jego przeciwnicy padali bardzo często po prawych prostych, które zawsze muszą być bite ze skrętem(czyt krawędziowaniem), a jeśli bokser nie bije ciosów ze skrętami to tego człowieka nie możemy nazwać bokserem.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 21:36:30 
benwetz gadasz z sensem ;D Podoba mi sie ;D dopisuje sie do tego
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 21:41:32 
facet mocno bije, to fakt ale nie przesadzajmy...a jego niesamowita szybkośc i obronę widziałem w walce z Ruizem...serio gdyby Ruiz walczył w swoim starym stylu to obawiam się że David by przedreptał 12 rund o ile dotrwałby kondycyjnie. Lewe proste Ruiza siadały i tyle.
czy Haye jest dużo szybszy od Adamka? No cóż trudno tu stoperem pewne tematy objechać lecz mam inne zdanie, jest dynamiczniejszy w ataku-fakt, ma lepiej ułożone ciało do ciosu ale...ten koles ma obronę baaardzo wątpliwą. Opiera się na gibkości i szybkosci, tylko że po 6 rundzie tego już mu powoli brakuje. Z jego prawym prostym jakby trafił w punkt, Adamek ma kłopoty. Pytanie czy jakby dostał parę razy po dole i silny prawy od Adamka czy nie zatańczyłby jak z Solisem? Bo takie mam wrażenie.
Serio cieszyłbym się gdyby David wyszedł do Tomka czy Braci. Wszyscy jednak wiemy ze to raczej watpliwe.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 18-10-2010 21:51:32 
Razparuk
Bez przesadyzmu że Haye ma taką słabą kondycję z Wałujewem "pouciekał" przez 12 rund i nie był zmęczony. Ruiz próbował walczyć w swoim starym stylu, tylko że "swingowanie" haye na nogach uniemożliwiło mu walke w starym stylu(kiedyś zrobił tak roy), wiadomo że lewe dochodziły, ale to ze względu na opuszczoną rękę prawy żaden nie doszedł. W półdystansie Adamek miałby szanse tylko sprawa jest taka, że Haye jest bokserem wolącym walkę na dystans i ze względu na jego dynamike i silny cios Adamek mógłby w półdystansie w końcu wyłapać jakiś cios, i tu jego "granitowa" szczęka też nie pomoże.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 21:55:29 
Ludzie bądźcie Realistami i nie patrcie tylko na Adamka ... bo to do niczego nie sprowadza , Adamek nie ma nic lepszego od Haya Szczęka tez nie jest wytrzymalasz po prostu wam sie wydaje ...Haye w wadze Ciężkiej na 3 walki dwie wygrał przez ko walka z Harriosnem tez pewnie zakonczy sie nokautem wiec na 4 walki 3 ko a Adamek co ? Granta nie mogl nawet zakołysać ...
 Autor komentarza: bartoss
Data: 18-10-2010 21:59:26 
W sumie także uważam, że szczęka Adamka jest przeceniana. Pamiętam trudne chwile w walce z Cunninghamem i knockdown z Briggsem.
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 18-10-2010 22:00:54 
Dokładnie ! Tez zaliczył kilka desek i nic na to nie poradzicie ...
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-10-2010 23:01:35 
Autor komentarza: Razparuk
Data: 18-10-2010 21:41:32
Serio cieszyłbym się gdyby David wyszedł do Tomka czy Braci. Wszyscy jednak wiemy ze to raczej watpliwe.

Raczej tak. Ja mysle ze nie wyjdzie równiez do Petera, Solisa czy Arreoli. Z każdym z nich mógłby przegrać i nikt nie byłby zdziwony.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-10-2010 23:07:13 
Solis swego czasu napinał sie na łamach prasy że skasuje Witka :) Ja bym wolał żeby odessał nieco tłuszczu i zacząć drążyć temat Davida w mediach bo z nim ma realne szanse (a nie jak z braćmi). Punkt zaczepienia też jest bo raz juz Davidka upokorzył w amatorce ;)
 Autor komentarza: Qwerty123
Data: 19-10-2010 17:54:15 
KapralWiaderny ... Kiedy ta walka była ! weź nie porównuj David sprzed 10 lat do Davida Teraz :p Wtedy gdyby to nie była walka Amatorska Haye wygrał by w 1 rundzie ... Tyle ze sędzia liczył solisa na stojąco ! w Ewentualnej walce daje ko na Solisie do 8 rundy w najgorszym przypadku jednogłośna decyzja na korzyść Davida
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.