ABDOUL DLA 'MASTERA'!

Ismail Abdoul (36-18-2, 14 KO) to najlepszy "journeyman" świata wagi junior ciężkiej i kto wie, czy nie najlepszy bez podziału na kategorie? Z osiemnastu porażek tylko raz poległ przed czasem, a jedynym, którym tego dokonał, jest do dzisiaj Krzysztof Włodarczyk. Belg nie dał się za to przewrócić takim osiłkom jak Enzo Maccarinelli (były mistrz świata federacji WBO), Marco Huck (aktualny mistrz WBO), Yoan Pablo Hernandez (ma być uczestnikiem turnieju "Super Six"), David Haye (obecny champion wagi ciężkiej), czy w końcu Tomasz Adamek. Gwarantuje zawsze ciężki i trudny bój, testując i nie raz karcąc młodych, obiecujących bokserów. Takim zawodnikiem na pewno jest kreowany na następce Adamka, 23-letni Mateusz Masternak (20-0, 15 KO), a jak dowiedziała się redakcja BOKSER.ORG, to on właśnie spotka się w kolejnym pojedynku z Abdoulem.

MATEUSZ MASTERNAK - HISTORIA NIEZNANA

Co ciekawe, popularny "Master" zmierzy się z Belgiem na dystansie dwunastu rund, a stawką ich konfrontacji będzie interkontynentalny pas federacji IBO. Znając twardą szczękę Ismaila, jego świetną obronę oraz wielkie doświadczenie, najprawdopodobniej wrocławianin po raz pierwszy w życiu powalczy na tak długim dystansie, bo dotąd tylko raz przeboksował pełne osiem rund. Póki co Mateusz w najnowszym rankingu federacji WBC zajmuje bardzo wysokie, dziewiąte miejsce.

Do walki Masternak z Abdoulem dojdzie 5 listopada podczas gali "Chełm Boxing Show".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bonkers
Data: 14-10-2010 18:50:47 
Abdoul konkretny -się nadaje :)
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 14-10-2010 18:53:09 
myslalem ze dadza mu kogos konkretnego
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 14-10-2010 18:53:39 
Czy gal w Polsce niemożna nazywać po polsku??
 Autor komentarza: Lider
Data: 14-10-2010 19:08:23 
Tomkowi Adamkowi się nie udało, Krzyśkowi Włodarczykowi się nie udało, Tomkowi Hutkowskiemu się nie udało, Mateuszowi Masternakowi, też się nie uda...znokautować Abdoula, z tego co pamiętam, tylko jedną walkę przegrał przed czasem, tylko nie pamiętam z kim.
 Autor komentarza: neQ
Data: 14-10-2010 19:09:44 
Lider

Krzysztof Wlodarczyk znokautował Abdoula i to jako jedyny ..:)
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 14-10-2010 19:18:44 
Z Abdulem wygrywali nie tylko silni bokserzy. Z Ismailem wygrał i Kostecki i Hutkowski.
Nie wiem, średniak wg. mnie ten Ismael. Wolałbym kogoś bliżej Mastera a nie z pierwszej 70-tki.
Mógłby to być Troy Ross albo Frenkel Alex.
 Autor komentarza: Daw
Data: 14-10-2010 19:22:41 
Liczylem na kogos bardziej znanego i lepszego,ale Abdoul tez gwarantuje dobra walke,napewno nie bedzie sie przewalal przy 1 mocniejszym ciosie.
 Autor komentarza: Rasminho
Data: 14-10-2010 19:23:11 
nie no z Frenkelem większych szans nie daje Masterowi,z Abdulem wygra ale raczej na punkty
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 14-10-2010 19:24:03 
masternak ma sie rozwijac a nie stac w miejscu
 Autor komentarza: bonkers
Data: 14-10-2010 19:25:04 
Abdoul to bagaż doświadczeń, Master pownien mieć przynajmniej jednego takiego journeymana na rozkładzie zanim wyskoczy to grubszych rybek :)
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 14-10-2010 19:29:11 
Daw

Ross i Frenkel to absolutna czołówka cruiser. Niestety nie stać naszych promotorów na ściąganie takich zawodników jak Ross. Frenkel zupełnie odpada, że chyba Master by do niego pojechał bo po pokonaniu Enzo to on w Niemczech ma status gwiazdy. Prawda jest taka, że choć życzę jak najlepiej Masterowi to dzisiaj nie będzie faworytem ani z Rossem ani z Frenkelem. Musi się jeszcze poobijać z takimi zawodnikami pokroju Abdoula(średniakami) jeszcze ze 2 lata.
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 14-10-2010 19:31:05 
Przepraszam, moja wiadomość to odpowiedź na komentarz Hammera5 a nie Daw, źle spojrzałem...
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 14-10-2010 19:40:28 
a teraz z innej beczki masternak wygra przed czasem
 Autor komentarza: Deter
Data: 14-10-2010 19:48:20 
Sierak2012
Mnie również to irytuje.
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 14-10-2010 19:48:43 
zbigniewe

To jest możliwe. Uważam, że to zależy od Abdoula. Jak podejmie walkę i będzie chciał chociaż parę rund urwać to wydaje mi się, że Master go porozbija celnymi kontrami i pod koniec może być TKO(coś na podobę walki z Arramim). Jednak jeśli schowa się za podwójną gardą i będzie wyprowadzać po 10 ciosów na rundę to raczej marne szanse na czasówkę.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 14-10-2010 19:53:20 
michalinsignia

wlasnie a tym bardziej ze masternak ma czym uderzyc
 Autor komentarza: xionc
Data: 14-10-2010 20:10:52 
wreszcie walka z kims konkretnym! Tak trzymac.
 Autor komentarza: cop
Data: 14-10-2010 20:33:38 
Nie jest istotne czy Masternak go znokautuje czy tez nie. Co jest istotne to fakt progresywnego rozwoju jednego z zaledwie kilku polskich interesujacych prospektow. Dla Masternaka 2011 bedzie waznym rokiem, gdyz poziom oponentow znacznie wzrosnie i bedziemy mogli sie przekonac jakie naprawde nadzieje mozemy w nim pokladac.
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 14-10-2010 21:06:06 
cop

Oczywiście, że nie jest istotne czy go poskłada. Ja bym wolał nawet zobaczyć jak sobie radzi Master z 12 rundową walką. Ciekaw jestem jak u niego będzie z koncentracja i kondycja w tych ostatnich odsłonach. Chociaż jakby poskładał Abdoula to dobrze by o nim świadczyło bo jak widać nie każdy jest w stanie przewrócić tego solidnego Belga.
 Autor komentarza: cop
Data: 14-10-2010 21:27:27 
@michalinsignia - mowiac o nokaucie na Abdoulu, chcialem tylko zaznaczyc iz w sytuacji w ktorej jedynym zawodnikiem, ktoremu udalo sie tego dokonac jest Wlodarczyk, gdyby Masternak przewalczyl cale 12 rund, czy daloby nam to jakiekolwiek prawo do oceny obu Polakow, ich porownanie mialoby jakiekolwiek logiczne podloze? Nie sadze.
Zdecydowanie dla Masternaka 10 i 12 rundowe pojedynkiz coraz to silniejszymi przeciwnikami sa wskazane bardziej jak jakiekolwiek szybkie nokauty.
 Autor komentarza: SonnyBurnett
Data: 14-10-2010 21:28:45 
Hammer5, moim zdaniem Cygan przegrał z Abdoulem pięć lat temu na punkty, doskonale pamiętam tamto starcie, walka nawet nie była wyrównana, a wynik oczywiście kontrowersyjny. Publiczność Cygana przyjęła werdykt z konsternacją... To może nie być spacerek dla Mastera, trzeba uważać na solidnego Belga. Na facebook nawet jestem Jego fanem =) Strona w języku flamandzkim, ma wielu swoich kibiców w Europie.
 Autor komentarza: michalinsignia
Data: 14-10-2010 21:43:44 
cop

Ja nie mam zamiaru porównywać Mastera z Włodarem. Style robią walki. Punktowa wygrana Masternaka nie świadczyłaby o tym, że jest gorszy od Diablo.
 Autor komentarza: SonnyBurnett
Data: 14-10-2010 23:16:04 
Dokładnie. Takie porównania nie są wymierne, poza tym Diablo walczył z nim osiem lat temu i wygrał przez TKO w 12 starciu.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 14-10-2010 23:34:14 
Hammer Ross?Dla Mastera?haha Przeciez Ross jest lepszy od Cunninghama haha bez jaj Ross by zbił Mastera na dzien dzisiejszy
 Autor komentarza: xionc
Data: 15-10-2010 01:15:38 
Ross jest chyba drugi czy trzeci w rankingu WBO - to jest b. solidy cruiser.
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 15-10-2010 10:44:55 
8 lat temu i przegrywal do czasu tko wlodarczyk przegrywal z abdoulem a walka nie powina byc przewana i wlodarczyk by przegral
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 15-10-2010 12:38:54 
Jestem przekonany, że Master miałby szanse dać dobry pojedynek z Rossem i Frenkelem. Problem wasz polega koledzy w tym, że wy przesiąknęliście już polskim stylem bokserskim. Master ma świetne warunki, jest silny, myśli w ringu i jest bardzo dobry technicznie. Ma stoczonych 20 walk zawodowych. W jego wieku i z podobnym dorobkiem jest już kilku kolesi z pasami poważnych federacji. Czy nie sadzicie, że czas już zaatakować pierwszą 15- stkę, skoro się okupuje okolice 16 miejsca? Ile ma czekać? 2 lata spędzić na rozbijani Abdoul-ów? Jak jeszcze kolejne 2 lata będzie rozbijał leszczy lub daleko sklasyfikowanych bokserów, to będzie po nim. Kategoria cruiser nie jest aż taka mocna, bez przesady. Czas zacząć iść do przodu, a nie stać w miejscu lub cofać się.
 Autor komentarza: SonnyBurnett
Data: 16-10-2010 03:00:25 
Dzięki za istotne info, Martinez1985, ja tę walkę nie za bardzo pamiętam. Hammer5, z całym szacunkiem dla Janika, ale Abdoul będzie najtrudniejszym pięściarzem z dotychczasowych wszystkich oponentów Mastera. Zaliczyć najsłynniejszego journeymana wygrywając wyraźnie, a następnie tak jak piszesz, nie ma na co czekać i sztucznie śrubować rekordu, który ma mniejsze znaczenie w aspekcie ilości walk, niż dawniej. Ważne, że bilans jest do 0, chociaż to tez nie jest najistotniejsze. Czas na zaliczanie znanych nazwisk w branży.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 29-10-2010 13:25:08 
walka Adamek - Abdoul

http://www.youtube.com/watch?v=DYXYGq8eNNc
 Autor komentarza: mocuch
Data: 01-11-2010 14:30:19 
@Klimek
Taa... Tomek ładnie go poobijał ale liczę, że Master posadzi go na deski a najlepiej ze 2 - 3 razy. Mateusz ma potężny cios i są na to duże szanse.

A plakat jest zajebisty, Mateusz bardzo korzystnie na nim wygląda. Chłopak fotogeniczny jest :)
 Autor komentarza: loobelak76
Data: 03-11-2010 14:08:47 
cos z youtube o "Masterze", i kilka innych fotek:
http://www.youtube.com/watch?v=pePJnLkbzVc
 Autor komentarza: milosz0596
Data: 05-11-2010 21:42:18 
Jak widze to ma jedna przegrana przez TKO z Wlodarczykiem
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.