SDUNEK: WITALIJ OSIĄGNIE PRZEWAGĘ W DRUGIEJ CZĘŚĆI WALKI

Fritz Sdunek, wieloletni szkoleniowiec Witalija Kliczki (40-2, 38 KO) poinformował, że głównym zadaniem, jakie stawia obecnie przed 39-letnim Ukraińcem jest ćwiczenie obrony przed nagłymi i niespodziewanymi atakami przeciwnika. Doświadczony trener chce w ten sposób przygotować mistrza świata WBC w wadze ciężkiej do zaplanowanej na 16 października w Hamburgu walki z Shannonem Briggsem (51-5-1, 45 KO), który słynie z nokautującego ciosu.

- W celu poprawienia szybkości na zgrupowanie zaprosiliśmy bardzo szybkich zawodników. Podczas sparingów z nimi Witalij nauczył się o wiele szybciej pracować na nogach. W ringu pojawia się cztery razy w tygodniu, do zakończenia przygotowań będzie miał za sobą ponad 120 rund sparingowych. Myślę, że w pierwszej fazie walki pozwoli „wyszumieć się” Shannonowi, a inicjatywę przejmie w drugiej części pojedynku - przewiduje Niemiec.

Mistrz świata WBC sparuje łącznie z czterema pięściarzami. Dwaj z nich są już bardzo dobrze znani w świecie zawodowego boksu. Mowa o mistrzu Europy wersji EBA Aleksandrze Austinowie (21-0, 16 KO) oraz Oli Afolabim (14-2-3, 6 KO), który podpisał niedawno kontrakt z grupą braci Kliczko i 11 września zmierzy się z Sandro Siproszwilim (24-6, 11 KO). W ringu zobaczymy też Ustinowa, którego przeciwnik nie jest jeszcze znany.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: profTerry
Data: 09-10-2010 17:53:16 
Szanuję Witalija za osiągnięcia jednak chciałbym żeby wygrał Briggs. Nie dlatego, że nie lubie Kliczki tylko dlatego, iż potym w wadze ciężkiej wreszcie zaczęłoby się coś dziać.
...i tak pewnie wygra Witek...będzie dokładnie tak jak przewiduje Sdunek...
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 18:20:34 
Nie za bardzo rozumiem tej całej niechęci do braci Kliczko...narzekacie tak na tą całą ich dominację..a moim zdaniem bracia pokazują tylko że są wybitnymi sportowcami którzy w pewien sposób wyprzedzili całą swoją erę..myślicie że coś się zmieni na lepsze po ich odejściu i coś zacznie się dziać w wadze ciężkiej..a ja wam powiem że dopiero wtedy będzie wiało nudą jak pas chempiona będzie krążył z rąk do rąk i żaden bokser nie będzie go potrafił zatrzymać na dłużej.A wtedy myślę że zatęsknicie za braćmi.
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 09-10-2010 18:37:20 
pewnie ze kliczko to wygra nie widze innej mozliwosci a tacy co pisza ze licza na Briggsa poprostu zazdroszcza braciom talentu jak by polski bokser tyle razy obronil tytul co jeden z braci to byscie mieli go jak papieza ale ze z innego kraju jest to juz krytyka pada
 Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 09-10-2010 21:17:40 
iron28 , dokladnie bracia to prawdziwi zawodowcy nie w ciemię bici. Są na poziomie dawnego Lewisa Lenoxa, a może i wyższym, hmm. jednak nadal wierzę w cud, że to Adamkowi przypadnie prymat zdobywcy pasów.
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 21:22:06 
wiesz niekwestionowany..sam nie wiem czy Adamek może zagrozić braciom..moim zdaniem po prostu brakuje mu argumentów..ale czas pokaże.
 Autor komentarza: towarzysz
Data: 09-10-2010 21:27:17 
witalij boi sie naszego miszcza adamka bo tomasz szipki i ma szczienkie z betonu a uderzenie kunia kopiącego. teraz tomasz tylko musi poprawic u siebie technikie, uderzenie, wytrzymałosc, zasieg rak i wzrost, no i liczyc na cud modlac sie i dac na ofiare w radiu.m no i pas bedzie prawie w zasiegu oczywiscie jesli pokona viniego medalione, tu licze na niespodziankie. od 28 lat mieszkam w moskwie,sor za ewentualne literowki.
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 21:32:10 
towarzyszu..czyli chyba wszystko Adamek musi poprawić;-)
 Autor komentarza: canuck
Data: 09-10-2010 21:33:10 
Zgadzam sie z tym co mowi Sdunek. Widac, ze Vitek obiera wlasciwa strategie na Ananasa.

Ananas to najtrudniejszy przeciwnik z ktorym bedzie walczyl Vitek po powrocie na ring. Ma on pewne szanse z Vitkiem, bo ma takie atuty, ktorych nie mial zadny przeciwnik Vitka po powrocie. Ale spojrzmy teraz na mozliwe scenariusze tej walki:

(1) Scenariusz #1: Ananas rzuca sie na Vitka od poczatku walki idac na celego oraz przykladajac mniej uwagi do obrony. Odslania sie tes troche aby znokautowac Vitka. Nastepuja brutalna wymiana ciosow od poczatku walki, po huraganowych atakach Ananasa. Rezultat Walki: Brutalny nokaut Ananasa w ciagu 3 rund.
(Vitek to nie Golota, ze mozna go zaskoczyc szybkim, zmasowanym atakiem na samym poczatku walki. Zreszta bedzie na to przygotowany.)

(2) Scanariusz #2: Ananas walczy zachowawczo chcac wygrac na punkty w 12-to rundowej walce. Rezultat Walki: Po pierwszych 3 rozpoznawczych rundach, Vitek zaczyna go metodycznie "rozmiekczac" do punktu, ze Ananas nie moze wyjsc na 10 runde. Rezultat: RTD po 9 rundzch.

(3) Scenariusz #3: Ananas chce "upolowac" Vitka w kilku pierwszych rundach, jest w miare agresywny, ale walczy tez bardzo uwaznie w obronie. Rezultat Walki: To jest najbardziej prawdopodobny scenaruisz. Ale Briggs w tym scenariuszu musi podjac troche ryzyka. Predziej czy pozniej Vitek go trafi paroma "dyszlami" popartymi ciosami z "zelaznej prawej piesci." TKO do konca 8-mej rundy dla Vitka, ale tez bardzo odlegla szansa na zwyciestwo dla Briggs.

Ad. Scenariusz #3: Szansa dla "Uwaznego" Punchera: Jezeli Ananas zastosuje scenariusz #3 to jest pewna, niewielka szansa, ze trafi dobrze Vitka w ciagu kilku pierwszych rund. Vitek sie napewno nie przewroci po pojedynczym ciosie, takze Briggs musi go trafic kilka razy bardzo dobrze, zeby narobic prawdziwej "szkody." To jest jego jedyna realna szansa.

Ale to tez tylko teoria, bo nawet tacy puncherzy jak Lennox Lewis albo Corrie Sanders nie mogli Vitka powaznie uszkodzic, chociaz wyladowali prawdziwe "bomby."

Jezeli Ananas wybierze strategie walki #1 albo #2 to jest z gory po nim! Co do strategii #3, to moze ma jakas niewielka szanse. Ale tez niewielka!
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 09-10-2010 21:39:03 
Mam nadzieje ze nie bedziecie sie dawac prowokowac przez 'towarzysza' bo odrazu widac ze jest to jakis dzieciak z onetu, interi lub ewentualnie wp.pl.

Scenariusze na walke:
#1 Brak scenariuszy. Wszystko sie moze zdazyc i niczego nie mozna przewidziec.

Kiedys probowalem przewidywac scenariusze walk, ale zycie pokazalo ze to nie ma sensu bo boks jest nieprzewidywalny, jak kazdy inny sport. Mysle ze 'strzelenie' jak zakonczy sie walka jest ok. Dlatego typuje TKO w 9 rundzie na 'Armacie'.
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 21:58:15 
..a najpiękniejsze w boksie jest to..że czasami faworyci przegrywają:-)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 09-10-2010 22:03:47 
Ja nie czekam na tz. zbawiciela , ktory pokona jednego z braci, mam tylko nadzieje ze znajdzie sie ktos , kto bedzie w stanie dac przynajmniej w miare wyrownana walke z jednym z braci, a nam troche dobrego widowiska.
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:09:53 
Pamietacie pojedynek Lewisa z Kliczko?..i to moim zdaniem był pojedynek na zakończenie starej ery a powitanie nowego króla,i tym odchodzącym królem był Lewis a nowym wstępującym na jego tron był Kliczko..i dlatego nie wiem kiedy..ale następna taka zmiana tronu też nastąpi..tylko wielką nie wiadomą jest kto będzie nowym królem..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 22:21:28 
Tak bez watpienia zmiana tronu nastapi tylko ze gdy odchodzil Lenox Lewis to powierzyl berlo w godne rece..Dzis ja osobiscie nie widze kandydata na prawdziwego krola ciezkiej poza Bracmi..Poki wiec taki jegomosc sie nie pojawi dotychczosowi krolowie pozostana na swych tronach..
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:24:21 
zgadza się i dlatego nie wieże w to że Adamek będzie godnym następcą tronu..wręcz moim zdaniem wyglądało by to śmiesznie..a dlaczego?..a z prostej przyczyny..nie pasuje on na dominatora wagi ciężkiej i moim zdaniem nigdy nim nie bedzie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 22:27:57 
Tak..Dzis niestety bokserzy tacy jak Haye, Adamek, Povietkin maja szanse na zostanie mistrzami , nie sa one duze ale maja natomiast nie maja zadnych szans na podboj tej dywizji i dominacje w niej..
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:30:13 
zgadza się..a wręcz sądze że będą tzw''papierowymi mistrzami''..i nic więcej.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 22:32:18 
jednorazowymi..
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:33:43 
100% racji.
 Autor komentarza: hitman
Data: 09-10-2010 22:39:01 
Tomasz Adamek bedzie mistrzem świata w HW pytanie czy zdobedzie tyuł w erze braci Kliczko
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-10-2010 22:43:10 
lukaszenko
W latach 90-tych dużo gorsi niż Adamek czy Povetkin byli mistrzami HW.Jesteś facet inteligentny i rzeczowy więc pozbąć się sentymentu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 22:46:15 
krzysiek34
Ty rowniez jestes facet inteligentny i chcij zauwazyc ze mowimy o kandytach na dominacje w ciezkiej a nie o zdobycia paska..Sam pasek mial chocby Liakovicz, ktory Tomkowi np nie dorasta do piet..Przyznasz chyba zatem ze takowych na horyzoncie nie widac..
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-10-2010 22:54:59 
lukaszenko
Wieli niesłusznie lekceważy Liakowicza , a przecież on stoczył świetny bój z Brewsterem . W niczym nie ustępuje Byrdom czy Ruizom. Najsłabszym mistrzem ostatniej dekady był Maskajew.
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:56:22 
no właśnie szukamy dominatora a nie tym czasowego ''mistrza''
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 22:59:53 
po prostu szukamy kogoś kto godnie przejmie pałeczkę po braciach..a takiego niestety na razie nie widać..i to cała prawda
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-10-2010 23:01:58 
iron28
Na to mamy jeszcze ładnych kilka lat. Bracia dzięki intelektowi nie są wyeksploatowani.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 23:07:27 
krzysiek34
Brewster to byl zawodnik dobry, ktory mial swoj krotki prime..Sadze ze pojedynek z Liakoviczem toczyl juz ten Lamon past prime czego potwiedzeniem byla nastepna walka, czyli sromotna porazka z Wladimirem chyba przez poddanie o ile dobrze pamietam..
Co do Maskajewa masz slusznosc, nie byl bokserem wielkiego formatu a przynajmniej formatu mistrzowskiego..
Kazda epoka miala jednak swojego dominatora badz nawet kilka mega gwiazd..Sadze ze Swiat zateskni po Kliczkach bo dzis brakuje kogos kto mogly przejac stery w krolewskiej..
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 23:09:31 
no właśnie Krzysiek34..i dlatego nie chciałbym żeby ktoś zdetronizował któregoś z braci przez tzw ''trafienie życia''..bo wtedy waga cięzka zrobiła by się dopiero nudna i bez wartościowa a tytuł znalazł by się w posiadaniu mało znaczących pięściarzy ..i to dopiero było by nudne i smutne.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-10-2010 23:12:10 
lukaszenko,iron28
Ja bardzo cenie braci i dla mnie obecne HW wcale nie jest nudne. W dużym stopniu dlatego iż pokazali że biali ludzie mogą dominowac w najszlachetniejszej sztuce walki. I nie ma to nic wspolnego z jakimś rasizmem. A dodatkowo to nasi bracia Słowianie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 23:14:32 
krzysiek34
Tak..bez cienia rasizmu sa to takze powody dla ktorych warto ich szanowac..
 Autor komentarza: iron28
Data: 09-10-2010 23:16:48 
są i to duże..bo moim zdaniem są całkowitymi dominatorami któży wyprzedzili całą swoją epoke..Prawdziwi mistrzowie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 23:19:27 
w dodatku jest ich dwoch i swietnie sie uzupelniaja , takze w doborze rywali ale to temat na inna dyskusje;))
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 10-10-2010 16:26:34 
Sdunek mógł od razu powiedzieć "pokonamy go tak samo jak Sosnowskiego"

Myślę że po tej walce Vit zawalczy z Holym ewentualnie Adamek
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.