Śmieszne jest to, że mistrz musi namawiac do walki cykorów. To oni powinni prosic Kliczke o walke.
Autor komentarza: marcin
Data: 09-10-2010 10:38:23
podoba mi się Kliczko pod względem kultury Jest mistrzem i chwala mu za to ale Adamek z nim wygra..........
pozdrawiam
Autor komentarza: Deter
Data: 09-10-2010 10:41:06
ziom99
Proszą, ale drugoligowcy. Z Vitkiem jest taki dylemat, że jest monotematycznie dyplomatyczny. O swoich przeciwnikach mówi z uznaniem i szacunkiem z zasady, a nie z przekonań.
Autor komentarza: speed
Data: 09-10-2010 10:45:20
Odpowiedzial prosto i dokladnie wiec teraz niedomowien nie ma ze tzw. czolowka wagi ciezkiej ucieka przed Kliczkami. A za 2-3lata kazdy pewnie bedzie chcial walczyc z dziadkiem Kliczka!
Autor komentarza: Ania
Data: 09-10-2010 11:06:41
Adamek odmówił ? Trochę konsekwencji Panowie. Powietkin odmówił to mówicie, że tchórz. Adamek odmówił to wg. kibiców jeszcze nie jest gotowy na starcie z Kliczkami...
Autor komentarza: Deter
Data: 09-10-2010 11:13:40
Jeśli chodzi o ciężką dywizję to mamy dwie grupy chętnych. Tych, którzy są drugoligowi, a nawet trzecioligowi, i walka z Kliczkami to dla nich ziarno ślepej kury.
Oraz Ci, którzy traktują spotkanie z nimi jako uwieńczenie całej kariery, jako szczyt możliwości, szczyt rozwoju, apogeum finansowo-sportowo-medialne. Czyli Ci drudzy traktują walki z Kliczkami binarnie. Zwycięstwo oznacza ogromny sukces, porażka stopuje karierę.
Autor komentarza: wwaldorf
Data: 09-10-2010 11:17:15
Biedny Kliczko nikt z nim nie chce walczyć. Może powinien zastanowić się i nie być tak pazerny na kasę. Panowie to oczywiste, że za darmo nikt nie będzie walczył. Tyko ja mam takie wrażenie, że w wadze ciężkiej od czasu Tysona jest więcej gadania niż walki ? Mam nadzieję, że coś się pozmienia w tej kategorii, na początek może np Briggs z nokautuje Vitka. Wreszcie było by o czym rozmawiać.
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 11:24:43
Ania - święta racja - Adamek, Haye i Powetkin robią dokładnie to samo i walczą z tej samej klasy przeciwnikami, Tylko że według naszych kibiców": Povetkin siedzi cicho jak mysz pod miotłą i drży ze strachu przed braćmi K, Haye założył pieluchy i szcza po gaciach i bezczelnie szczeka zza oceanu...Za to Adamek rwie się do walki i gdyby mógł to już rozrywał by Kliczków na strzępy i to obu na raz!!! tyle że rozsądek i trenerzy go powstrzymują aby dorwał Kliczków gdy będzie przygotowany na 110%...
Co byście mądrego napisali gdyby to Haye zawalczył z MADDALONE czy innym kondonem?
Trochę obiektywizmu a mniej "taniego patriotyzmu"
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 11:26:33
Deter-tak jest nie inaczej!
Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-10-2010 11:26:35
na tym polega roznica ze powetkin mial walke od reki z kliczko i o maly wlos a by do niej doszlo tylko pozniej zaczal krecic ze bracia tego czy tamtego nie zapewnili w kontrakcie, u tomka jakby tak sprawy daleko zaszly napewno by sie wycofal
Autor komentarza: Deter
Data: 09-10-2010 11:29:25
wwaldorf
Widzę sporą nieścisłość w Twej wypowiedzi. Chcesz ożywienia, ale jednocześnie chcesz żeby bokserski emeryt, o wiele słabszy, od Vitka był mistrzem świata?
Poza tym do Kliczków ciągnął tłumy, tylko drugoligowców. Czy jest więcej gadania? Raczej tylko Haye gada.
Stawiasz tezę, że bracia są pazerni na kasę. Jednak to funkcjonuje symetrycznie. Również ich przeciwnicy są pazerni na kasę, bo nie chcą walczyć za np 2,5 miliona jak swego czasu Wałek. To właśnie pazerność pretendentów przeraża.
A przecież wystarczy pokonać Vitka, zgarnąć milion, a w walce z Władkiem mieć już 50/50. Czy nawet 40/60 w plecy. Po pokonaniu Vitka i Władka kolejne walki już w podziale 60/40 albo i 70/30.
Nadal jednak większość propaguje socjalizm ekonomiczny - "się należy", "musi być równość".
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 11:35:18
lewiss32- różnice są tyle że kosmetyczne. Haye i Powetkin uciekli "z przed ringu"..Adamek odmówił zawczasu.
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 11:37:53
Deter no cóż znów się zgadzam się....walka o tytuł zawsze była drogą "bramą" do pieniędzy a nie dostatnią emeryturą!!!
Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 09-10-2010 11:44:15
Sedno sprawy - 12 rund zagrożenia ze strony Kliczki. Wszyscy mówią jak to Briggs będzie niebezpieczny przez pierwsze trzy cztery rundy, ale Witek tez od początku stanowić będzie zagrożenie a nie tylko później bo to nie jest Władek.
Autor komentarza: Deter
Data: 09-10-2010 11:50:52
poszukiwacz
Tak. Ale weź pod uwagę to, że Vitek wie, że Briggs nie ma wytrzymałości. Po co się z nim bić w pierwszych 3-4 rundach, skoro można go mniejszym nakładem sił i ryzyka rozklepać w drugiej części walki?
Autor komentarza: Lider
Data: 09-10-2010 12:04:55
Zgadzam się Adamek i Povietkin stoją w jednym szeregu, obu walka nie na rękę, liczą na to że może Briggsowi się uda, że Kliczko zakończy karierę, byle odwlec...
Autor komentarza: Luton
Data: 09-10-2010 12:11:28
Stonka, ja jednak drobną różnice mimo wszystko widze:
@StonkaKartoflana
Adamek nigdy żadnych prowokacji nie robił. Mówił otwarcie, że nie jest jeszcze gotowy na Kliczków. Jedną tylko nieścisłość widzę - mianowicie w zeszłym roku po walce z Gołotą Tomek mówił: "za rok będę gotowy do walki o mistrzostwo świata". Rok minął a Tomek wziął sobie kelnera. Nie twierdzę, że to źle, bo moim zdaniem jeszcze ze 2 walki powinien stoczyć przed walką mistrzowską, ale to było trochę mydlenie kibicom oczu i sztuczne podgrzewanie atmosfery.
Autor komentarza: niekwestionowany
Data: 09-10-2010 12:28:26
Witalij gada, no bo z kim ma walczyć? Mistrz musi czekać i żeby jeszcze co łaska ktoś się postawił aby wyrwać mu ten pas. oglądałem walke Witalij Lewis i mogę śmiało że Kliczko prezentuje poziom dawnych bokserów, Taysona Lenoxa Holdfielda.Witalij to myślący bokser, do tego ma warunki. Niektórzy nawet określaja Kliczko mianem biznesmenów. Kliczko to myślący bokserzy w dodatku z dobrymi warunkami, więc cięzko będzie Adamkowi już nie wspomne o tchórzliwym Haye.Walka w sobote po 22 na RTL. Mozan ją obejrzeć darmo jak się ma satelitke na Hotbirdzie. Kanał niekodowany RTL Schweiz 11054Hz 27500Ks/s Auto H. Tyle że po niemiecku :P Pozdrawiam!!!
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 12:30:12
Luton - właśnie o tym pisze Haye i Powetkin robią z siebie błaznów Adamek nie. ale dla mnie to niewielka różnica... całe te "szmaciane gadki" i pierdole... przed walka nie robi na mnie żadnego wrażenia.
efekt ten sam Powetkin,Haye,Adamek pokonali mniej więcej tyle samo klasowych przeciwników w HW...każdy obiecywał walkę z Kliczko, kazdy miał poważne propozycje...jeden walczy z Harrisonem, drugi Oruhem...A Adamek z Maddalone...i tylko to tak naprawdę się dla mnie liczy.
Ps wszyscy są już po trzydziestce a Adamek jest najstarszy nie widzę powodu aby nie traktować ich równo!!!
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 09-10-2010 12:37:03
Hubosz - to bardzo źle że wziął kelnera:
1. walki z kelnerami nic nie uczą, pogłębiają błędy, dają nieuzasadnioną pewność siebie, tłumią "czujność" szczególnie gdy ta następna walka ma być z bardzo poważnym przeciwnikiem!!!
2. Adamek ma 34lata to jak na "małego" boksera HW opartego na szybkości i tempie to dużo bo te cechy siadają pierwsze....forma Adamka z czasem będzie tylko spadać...biologi się nie oszuka. a dwóch czy trzech kelnerów to zmarnowany rok!
Autor komentarza: Melock
Data: 09-10-2010 12:41:45
Witek zaczyna pomału mataczyć.
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
- David Haye - tu ma rację,
- Wałujew przestraszony - nie przestraszony tylko o kasę idzie. Szczegóły znane są wyłącznie im, ale prawda taka, że każdy chce być godziwie opłacony. Kliczko to mistrz ale każdy chciałby go zobaczyć w starciu z tym wielkoludem. Wałujew miałby poważny wkład w zyski z takiej gali a więc trzeba go było solidnie opłacić, a nie chamsko mówić, że powinna mu wystarczyć możliwość walki o pas (!),
- Powetkin - spękał, racja.
Shanon Briggs wcale nie jest takim wielkim wyzwaniem. Sądząc po tym co pokazuje w pokazówkach z ostanich tygodni to wrak!
Autor komentarza: speed
Data: 09-10-2010 12:54:25
przytocze cos ....
W środę ukazał się wywiad Kliczki dla Sports Illustrated. - Bardzo chciałbym walczyć z Tomaszem Adamkiem w przyszłym roku. Jego przejście do wagi ciężkiej jest imponujące. Polak rozwija się świetnie - komplementuje "Górala" Władimir Kliczko.
- Chyba mnie podrywa - żartuje Adamek. - Musi pamiętać, że Adamek tani nie jest.
Polski bokser doskonale zdaje sobie sprawę z własnej wartości. - W końcu on i jego ludzie sami do nas przyjdą. Oni sami najlepiej wiedzą, że w USA jest jeden bokser, którego walkę z jednym z ukraińskim braci pokaże HBO. To ja - przekonuje Adamek.
Autor komentarza: speed
Data: 09-10-2010 12:55:40
Na czym Adamkowi bardziej zalezy kasa czy mistrzostwo swiata?
Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-10-2010 13:22:58
powetkin bodajze nawet mial ewentualny termin starcia a haye takowego nie mial tylko stale pyskowal i na tym sie skinczylo
Autor komentarza: Voyto
Data: 09-10-2010 13:23:03
Obie rzeczy są ważne:-) Z tym że akcje Povietkina i Wałujewa spadają coraz niżej a Tomka rosną cały czas.
Poza tym Haye walczy raz na pół roku, Sasza i mutant jeszcze rzadziej, a Adamek co trzy miesiące. Bardzo dobrze robi, najpierw niech się określą ci, którzy twierdzą że urwią Kliczkom łeb, potem obowiązkowi pretendenci np Sasza, a jak oni wszyscy uciekną, to negocjować będzie się zupełnie inaczej.
Autor komentarza: lukaszs1990
Data: 09-10-2010 13:24:12
speed
dobre pytanie, też się nad tym zastanawiam. Osobiście uważam, że jak się zostanie mistrzem świata kasa sama przyjdzie. Adamek musi o tym pamiętać, chyba że jego plan jest taki aby zdobyć pas mistrza i skończyć kariere. Wtedy wśród kibiców pozostanie niesmak bo każdy ma chyba taką nadzieję że Adamek zunifikuje pasy (potrząśnie wagą ciężką) ale może być też tak że zdobedzie pas w jednej kategorii i powie dziękuje nikt mu też wtedy nie zarzuci że nie spełnił obietnic bo powie że pas wygrał i zasadniczo bedzie miał rację.
P.S. a pamiętajmy że w niższych kategoriach Tomek nie kwapił się do unifikacji
Autor komentarza: Sierak2012
Data: 09-10-2010 13:26:38
Adamkowi chodzi o kasę i rozgłos tak samo jak i Haye-owi różnica między nimi jest taka że to Brytyjczyk walczył do tej pory z z lepszymi bokserami i już ma pas
Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-10-2010 13:28:02
lukaszs1990-adamek sie nie kwapił albo inni championi niechcieli z nim walczyc trudno to dzis stwierdzic
Autor komentarza: bratmateo
Data: 09-10-2010 13:36:26
Niestety Adamek dwukrotnie odrzucil oferte skoro byl gotowy i mowi to od poczatku to czemu ja odrzucil co wszyscy beda czekac az bracia beda mieli po 40 lat i wtedy jak jakims cudem ich zalatwia to beda sie jarac ze wygrali z wielkimi zawodnikami tak no bo na to wyglada jakby kazdy chcial od czekac te 3-4 lata przeciez to jest smiech na sali kazdy mowi ze jest gotow do walki z bracmi duzo mowia a jak jest oferta to co trzesa sie ? to po co wczesniej tyle krzycza nasz Tomek nie jest tu wyjatkiem od reguly od dluszego czasu tez wiecej gada niz robi mowi ze jest gotowy to niech walczy z bracmii a nie z emerytami lub bokserami 3 ligi no chyba pas wazniejszy niz kasa no chyba ze ja mam zle pojecie o tym 30 % powino mu styknac pozniej gdyby wygral to on by ustalal stawki ale z biegiem czasu sam zaczynam watpic czy Adamek wyjdzie do kliczko moze wyjdzie do Vitka jak ten bedzie mial 45 i wtedy powie ze pokonal wielkiego mistrza no sorry ale tak to wyglada o ile eogole Tomek bedzie wstanie boksowac jeszcze 5 lat na wysokim poziomie osobiscie daje mu 3 lata nie dluzej Pozdrawiam
Autor komentarza: Melock
Data: 09-10-2010 13:38:34
speed
Nie rozumiem wyciągniętego przez ciebie wniosku. To znaczy, że walczy o pas ma zapomnieć o pieniądzach? Przecież to jego praca. Wiadomo, że będzie się handlował i ma rację bo jest dużo wart a Kliczko słynie ze skąpstwa. Tak jak to było z Wałujewem.
Wiem, że niektórych żółć zalewa ale to normalne, że faceci dający sobie obijać łeb starają się wynegocjować jak najlepsze warunki finansowe. Laury sportowe najważniejsze to były w amatorce a nie u schyłku kariery (naszpikowanej osiągnięciami zresztą) kiedy trzeba zarobić wielką kasę na resztę życia dla siebie i rodziny.
Autor komentarza: lewiss32
Data: 09-10-2010 14:04:04
niko to sie przestraszyl chyba tych pieniedzy co mu oferowali
Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 09-10-2010 14:09:09
Autor komentarza: Melock
Data: 09-10-2010 12:41:45
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
Vitali jak walczyl z lewisem to miał 2tyg na przygotowania...i na punkty walke wygrywał...
Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 09-10-2010 14:09:21
Autor komentarza: Melock
Data: 09-10-2010 12:41:45
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
Vitali jak walczyl z lewisem to miał 2tyg na przygotowania...i na punkty walke wygrywał...
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 09-10-2010 14:15:09
Melock 100% racji
To co tu czytam to jakies nieporozumienie,oczym wy ludzie piszecie?
Walka Kliczko"Adamek w marcu na 99% wiec oco wam chodzi?Tomek to nie Sosnowski ze bedzie sikal z radosci ze pare zloty zarobi i dostanie w pierd...
Adamek juz sie okreslil i powiedzial ze walka w przyszlym roku,oczywiscie niemoze krzyczec ze na 100% bo Kliczko dali by mu smieszne pieniazki.Gdyby chodzilo mu tylko o kase to by lal tych waszych Solisow itd i zarabial niesamowite pieniadze za kazda z walk,ale nie On idzie na Kliczkow.Oczywiscie ze niebedzie walczyl za frajer bo niejest idioto,jesli przegra to niedosc ze spadnie w rankingach to i kasy niezarobi.
Bzdury wypisujecie ze az zal,stawiacie Tomka,Dawida i Saszke w tym samym miejscu a mojim zdaniem roznica w karieze jest potezna.
Gosc wydaje majatek na cykl treningowy itd a Wy chcecie zeby za 1zl wychodzil do walki z niekwestionowanymi championami Hw.Dzieci jestescie.
Autor komentarza: Luton
Data: 09-10-2010 14:18:17
Vitali mówił, że jak brał walke z Lewisem, to cyferki nie były istotne. To właśnie odróżnia "tamte" czasy od obecnych. Obecna czołówka wagi ciężkiej traktuje walki z Kliczką jak dobrą wypłate, mając w podświadomośći, że odebrać ten pas bedzie bardzo trudno. A przeciez ten kto zabierze pas Kliczce będzie Bogiem i dopiero wtedy otworzy sie skarbiec. Povetkin odrzucił 2mln za Kliczke. Mam przeświadczenie, że gdyby tam nie stał Kliczko z pasem, ale jakiś Ruiz lub inny emeryt, to Rusek by zawalczył i za pół miliona.
Autor komentarza: nopainnogain
Data: 09-10-2010 14:23:38
Stonka
Zenujace sa te twoje wyp[owiedzi!!Kto tu pisze ze Adamek urwie glowe Kliczce???Blazna z siebie robisz bo chcesz byc wyrazisty,Ja mam odwrotne wrazenie.Mojim zdaniem to przeciwnicy Tomka wypisuja tu bzdury typu jak Kliczko go trafi to Tomka na noszach beda wynosic.Niewidze tu zadnego fanatyzmu,90% fanow Tomka podchodzi do tego starcia z wielkim dystansem a niestety przeciwnicy tego ow dystansu niemaja.
Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 09-10-2010 14:48:44
nopainnogain
pier....dolisz kocopoły jak jakaś babcia mocherowa...
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-10-2010 14:49:48
nopainnogain
A gdzie wyczytałeś, że walka Adamka z Kliczką w marcu na 99 procent? i nie pisz tu o wypłatach rzędu 1 zł. Ten pojedynek przyniesie ogromne zyski i nawet tak "niesprawiedliwy" dla Adamka podział 60 do 40 to i tak ogromne pieniędze. Mam nadzieję, że się dogadają i będziemy świadkami wielkiego widowiska.
Autor komentarza: bratmateo
Data: 09-10-2010 15:24:37
tak naprawde nie wiadomo czy w marcu bedzie ta walka Adamek Kliczko w marcu mamy jakies potwierdzenie oboz Kliczko powiedzial ze jest to mozliwe ale to tylko jedna z mozliwosci a to ze oboz Adamka sobie dopowiedzial ze to na bank tak bedzie i ze Adamek rozjdaje karty to juz wymysl nie ma potwiedzenia wogole zadnych rozmow nic no ale jak zawsze Adamek i jego team powiedzial to Kliczko nie ma wyjscia chyba Adamkowi sie jego miejsce w szeregu juz zaczyna mylic
Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 09-10-2010 15:28:45
Adamek juz by wyszedł dawno na Kliczke tylko Ziggy chce najwiecej zarobic na nim i obijac kelnerów .Po walce z Grantem Tomek sobie uzmyslowil ze taka przewaga warunkow fizycznych to ogromne zagrozenie zwlaszza gdy dostal tą bombe od Granta gdy dostanie takie cos od Kliczki moze nie ustac jednak ja dalej w jego wierze,,i twierdze ze wygra a jak nie wygra to przynajmniej wstydu nie przyniesie i bedą emocje
Autor komentarza: bratmateo
Data: 09-10-2010 15:30:18
nopainnogain
A gdzie Adamek idzie na kliczkow co on oczekuje podzialu 50/50 zyje w swiecie mazen i iluzi on powinien sie cieszyc z 30% jakie on nazwisko znane pokonal w Hw bo wedlug mnie najwieksze nazwisko jakie pokonal to Golota i nie mowcie tutaj ze Grant w walce z Adamkiem byl lepszy niz 11 lat temu z Golota bo to bzdura Grant tak szybki i przygotowany motorycznie znokaltowalby Adamka a teraz Tomek pojedzie po latwa wyplate z Vinnym jak go nie posadzi to wiecej na tym straci niz zyska
Autor komentarza: Marek321
Data: 09-10-2010 15:39:57
To niewiarygodne jak daleko Tomasz Adamek zaszedł!!! Docenia to nawet Muhammad Ali.
Autor komentarza: mieszko77
Data: 09-10-2010 15:46:11
niestety Haye , Adamek i Powietkin unikaja Kliczkow ,
jakie maja powody , i jaka temu towarzyszy atmosfera w mediach to inna sprawa
ja wierze ze Tomek powarznie mysli o walce o pas, jezeli dojdzie do pojedynku w marcu w msg , za dobra kase to powiem ze Adamek madrze to rozegral
a rozdmuchiwanie problemu kasy w walkach Kliczkow jest smieszne ,pretendenci (i to nie ci pierwsi w kolejce) chca 50/50
Autor komentarza: SPEEDFIGHTER
Data: 09-10-2010 16:09:38
Krótka piłka Witalija na temat HW.
Autor komentarza: Emilio
Data: 09-10-2010 16:25:17
Szkoda mi Braci K. Nikt nie chce z nimi walczyć bo kazdy sie ich obawia. Gdzie sa te czasy kiedy pretendenci dobijali sie do walki o pas a mistrzowie nie mogli odpedzic sie od kolejnych, wyzywajacych ich zawodników? "Bij mistrza" to była kiedyś dywiza każdego pretendenta, a teraz - "poczekaj aż mistrz przejdzie na emeryture"
Autor komentarza: Mal
Data: 09-10-2010 17:29:14
Na początek mała dygresja- zabawne jest to, że większość użytkowników portalu pisze Ruizie i Grancie, że są dziadkami (obaj mają po 38 lat), podczas gdy nikt nie chce tak nazywać Vita, który jest o rok starszy ;P
A wracając do głównego tematu - nawet nie myślcie, że Kliczko zaoferują Adamkowi więcej niż 30% bo to nie wchodzi w grę. Za co mieli by tyle dać? Niekwestionowani dominatorzy, posiadacze pasów mieliby zaoferować górę pieniędzy facetowi, co miał 3-4 walki w HW? Według mnie Adamek dostanie propozycję 2,5 mln$ (tyle co Wałujew) i powinien ją przyjąć. Czemu? - gdyż to i tak będzie najlepsza kasa w jego karierze. Jak wygra tą hipotetyczna póki co walkę, to będzie mógł dyktować warunki.
Autor komentarza: Laik
Data: 09-10-2010 19:28:57
Mal,
Nie ma w tym nic zabawnego
33 letni bokser może być "dziadkiem",a 39 cio nie musi.Vitek nie przyjął zbyt wiele w swojej karierze,a od kilku lat walki są dla niego spacerkiem.Do tego cały czas jest w formie.
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-10-2010 20:29:21
Vitek, prawdziwy mistrz, poza ringiem takze..
Autor komentarza: canuck
Data: 09-10-2010 21:19:33
Dla Tomka IDEALNY scenariusz sportowy oraz biznesowy na 2011 rok bylby taki:
(1) Najpierw walka z Haye. Zalozmy, ze jest wygrana. Wtedy pas jest jego, jak tez przechodzi przechodzi do historii boksu jako jedyny bokser w historii boksu, ktory mial pas w trzech wagach ciezszych: LHW, CW i HW. To by byla walka za duze pieniadze.
(2) Pozniej walka z ktoryms z Braci K. juz jako mistrz z pasem za WIELKIE pieniadze. Szanse na wygrana nie sa za duze, ale byloby to optymalne zuzytkowanie jego talentu oraz mozliwosci biznesowych.
Jezeli Adamek bedzie mial pas, to jego cena w walce z Bracmi K. wzrosnie nieprzecietnie, bo oni bardzo chca miec wszystkie pasy, aby przejsc do historii boksu z tego powodu.
A jak sie czegos bardzo chce tak jak Bracia K., to jest sie sklonnym co to "cos" bardzo dobrze zaplacic! I no to moglby liczyc Adamek.
Po tych dwoch wielkich walkach, nawet gdyby przegral z Bracmi K. to moglby pozniej wlaczyc przez 2-3 lata z wieloma pretendentami do tytulu mistrza jak Povetkin, Solis, Chambers, itd. Wszystkie te walki tez by przyniosly mu dobre pieniadze.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 09-10-2010 22:13:32
Deter
...O swoich przeciwnikach mowi z uznaniem i szacunkiem z zasady,a nie przekonania
Moim zdaniem trafiles w punkt.Dla mnie Vitek to ukrainski gangster z tytulem doktora.Co ztreszta mozna stwierdzic po sposobie w jaki podchodzi do kwestii finansowych
Autor komentarza: milek762
Data: 09-10-2010 23:58:39
Fakt myśle że dużo bokserów boi sie Kliczków i zasłania się tym że kasa im nieodpowiada!!!!a co do Heya cwaniaka z kim o walczył w Cieżkiej z emrytem Barretem , z Sredniakiem Valuevem i wypalonym Ruizem !! leżał na dechach z cruserami mormeckiem i sredniakiem Barretem!!
Autor komentarza: Grzywa
Data: 10-10-2010 03:24:20
Niech Haye walczy nawet z wypalonymi lub przecientniakami ale nie da mu sie odmowic ze jego walki nie sa nudne i oglada sie kazda minute bo w kazdej moze sie duzo zdarzyc. Porownujac do stylu walk T.Adamka to jest to bardzo zywe widowisko i na pewno nie polegajace na bieganiu i doskokach (oprucz walk iz Walujevem). Wcale to nie znaczy iz Haye wygra z Adamkiem ale jedynie ze jest bardziej widowiskowy, pozadany, medialny.
Canuck,
fajne marzenia, tak masz racje iz Tomek zarobil by z tytulem Haye olbrzymie pieniadze za ewentualna walke z ktoryms z braci ale czy Anglik zaryzykuje?
Klitcho bracia mowia z szacunkiem o przeciwnikach ale kontrakty jakie im proponuja juz tego szacunku nie potwierdzaja. Povetkin moim zdaniem ma racje jesli nie ma dzisiaj szans na zwyciestwo z bracmi to po co ma z nimi walczyc!? Adamek tez sie nie spieszy i co on juz nie jest tchorzem tylko rozsadnie podchodzi do boksu, a przeciez to Polak jest bardzo doswiadczonym bokserem nie Rosjanin?
Autor komentarza: Grzywa
Data: 10-10-2010 03:31:16
Jeszcze jedno, Tomek duzo przyjmuje, to widac nie tylko w ringu ale i po jego twarzy. Mysle iz duzo slusznosci ma Grant mowiac iz Adamek ma sznse na mistrzostwo swiata ale musi o nie zawalczyc jak najszybciej gdyz te ciosy ktore przymuje w kazdej walce w ciezkiej-wylaczajac z tego Golote i Estrade-zostawieja slady nie tylko zewnetrzne ale i co gorsze wewnetrzne. W ciezkiej bija mocno, Adamek ma duza odpornosc ale kazde take pieprzniecie to maly lub wiekszy wstrzas mozgu i Tomek ktory mlodzieniaszkiem juz nie jest do tego stoczyl w kilku wagach prawdziwe wojny czesto na wyniszczenie musi sie spieszyc. Nawet walka z ninajwiekszym ale przeciez sporym Madallone moze przyniesc nastepne przyjete mocne ciosy. Zegar pyka caly czas, pyk pyk, pyk pyk......
Autor komentarza: lewiss32
Data: 10-10-2010 03:55:14
wcale nie jest powiedziane ze wszyscy omijaja kliczkow ze strachu zaslaniajac sie mala wyplata pieniadze wiadomo nie od dzis ze odgrywaja duza role w swiecie boksu i nie tylko nikt z nas niechcialby chyba pracowac aby zarobic grosze jak mozna wiecej potencjalni przeciwnicy doskonale o tym wiedza a bardziej jeszcze o tym ile bracia zarabiaja i ile mniejwiecej wyciagaja z walk, dlatego jak oni nawet nie chca sypnac 10% swojego zarobku to ja sie nie dziwie ze nikt z nimi nie chce boksowac odpychaja wszystkich tymi groszami sknerusy i tyle
Autor komentarza: THOR14
Data: 10-10-2010 08:58:21
adamek wie czym sie skonczy walk z bracmi,a skonczy sie 2 liga hw po porazce,a wtedy nie bedzie kaski.jak dostanie odpowiednia sume,taka ktora da zabezpieczenie finansowe to wyjdzie na ring.taka chyba jest prawda o waszym mistrzu.
Autor komentarza: aro28
Data: 10-10-2010 09:42:51
Według mnie to Adamek powinien wrócić do Gmitruka bo dla mnie Blodworth nie jest trenerem dla Adamka. Co do walki z braćmi Kliczko to myślę że może na nich wyjść gdzieś tak w marcu lub w kwietniu bo mówienie że Adamek nie ma szans jest bzdurą ! Każdy ma szansę kiedyś stanąć naprzeciw mistrza i wygrać z nim nawet jęsli my dotaniemy 10% 20% a on 90 albo 80 . A po trzecie Rozalski to dobry manager ale myśle że teraz aby na Tomku zarabia gdy ten walczy z "kelnerami"
pozdrawiam
Proszą, ale drugoligowcy. Z Vitkiem jest taki dylemat, że jest monotematycznie dyplomatyczny. O swoich przeciwnikach mówi z uznaniem i szacunkiem z zasady, a nie z przekonań.
Oraz Ci, którzy traktują spotkanie z nimi jako uwieńczenie całej kariery, jako szczyt możliwości, szczyt rozwoju, apogeum finansowo-sportowo-medialne. Czyli Ci drudzy traktują walki z Kliczkami binarnie. Zwycięstwo oznacza ogromny sukces, porażka stopuje karierę.
Co byście mądrego napisali gdyby to Haye zawalczył z MADDALONE czy innym kondonem?
Trochę obiektywizmu a mniej "taniego patriotyzmu"
Widzę sporą nieścisłość w Twej wypowiedzi. Chcesz ożywienia, ale jednocześnie chcesz żeby bokserski emeryt, o wiele słabszy, od Vitka był mistrzem świata?
Poza tym do Kliczków ciągnął tłumy, tylko drugoligowców. Czy jest więcej gadania? Raczej tylko Haye gada.
Stawiasz tezę, że bracia są pazerni na kasę. Jednak to funkcjonuje symetrycznie. Również ich przeciwnicy są pazerni na kasę, bo nie chcą walczyć za np 2,5 miliona jak swego czasu Wałek. To właśnie pazerność pretendentów przeraża.
A przecież wystarczy pokonać Vitka, zgarnąć milion, a w walce z Władkiem mieć już 50/50. Czy nawet 40/60 w plecy. Po pokonaniu Vitka i Władka kolejne walki już w podziale 60/40 albo i 70/30.
Nadal jednak większość propaguje socjalizm ekonomiczny - "się należy", "musi być równość".
Tak. Ale weź pod uwagę to, że Vitek wie, że Briggs nie ma wytrzymałości. Po co się z nim bić w pierwszych 3-4 rundach, skoro można go mniejszym nakładem sił i ryzyka rozklepać w drugiej części walki?
http://img375.imageshack.us/img375/2273/hb4krdzzpxgenr311xa.jpg
http://www.hayemaker.com/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/files/t-shirt.jpg
Adamek nigdy żadnych prowokacji nie robił. Mówił otwarcie, że nie jest jeszcze gotowy na Kliczków. Jedną tylko nieścisłość widzę - mianowicie w zeszłym roku po walce z Gołotą Tomek mówił: "za rok będę gotowy do walki o mistrzostwo świata". Rok minął a Tomek wziął sobie kelnera. Nie twierdzę, że to źle, bo moim zdaniem jeszcze ze 2 walki powinien stoczyć przed walką mistrzowską, ale to było trochę mydlenie kibicom oczu i sztuczne podgrzewanie atmosfery.
efekt ten sam Powetkin,Haye,Adamek pokonali mniej więcej tyle samo klasowych przeciwników w HW...każdy obiecywał walkę z Kliczko, kazdy miał poważne propozycje...jeden walczy z Harrisonem, drugi Oruhem...A Adamek z Maddalone...i tylko to tak naprawdę się dla mnie liczy.
Ps wszyscy są już po trzydziestce a Adamek jest najstarszy nie widzę powodu aby nie traktować ich równo!!!
1. walki z kelnerami nic nie uczą, pogłębiają błędy, dają nieuzasadnioną pewność siebie, tłumią "czujność" szczególnie gdy ta następna walka ma być z bardzo poważnym przeciwnikiem!!!
2. Adamek ma 34lata to jak na "małego" boksera HW opartego na szybkości i tempie to dużo bo te cechy siadają pierwsze....forma Adamka z czasem będzie tylko spadać...biologi się nie oszuka. a dwóch czy trzech kelnerów to zmarnowany rok!
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
- David Haye - tu ma rację,
- Wałujew przestraszony - nie przestraszony tylko o kasę idzie. Szczegóły znane są wyłącznie im, ale prawda taka, że każdy chce być godziwie opłacony. Kliczko to mistrz ale każdy chciałby go zobaczyć w starciu z tym wielkoludem. Wałujew miałby poważny wkład w zyski z takiej gali a więc trzeba go było solidnie opłacić, a nie chamsko mówić, że powinna mu wystarczyć możliwość walki o pas (!),
- Powetkin - spękał, racja.
Shanon Briggs wcale nie jest takim wielkim wyzwaniem. Sądząc po tym co pokazuje w pokazówkach z ostanich tygodni to wrak!
W środę ukazał się wywiad Kliczki dla Sports Illustrated. - Bardzo chciałbym walczyć z Tomaszem Adamkiem w przyszłym roku. Jego przejście do wagi ciężkiej jest imponujące. Polak rozwija się świetnie - komplementuje "Górala" Władimir Kliczko.
- Chyba mnie podrywa - żartuje Adamek. - Musi pamiętać, że Adamek tani nie jest.
Polski bokser doskonale zdaje sobie sprawę z własnej wartości. - W końcu on i jego ludzie sami do nas przyjdą. Oni sami najlepiej wiedzą, że w USA jest jeden bokser, którego walkę z jednym z ukraińskim braci pokaże HBO. To ja - przekonuje Adamek.
Poza tym Haye walczy raz na pół roku, Sasza i mutant jeszcze rzadziej, a Adamek co trzy miesiące. Bardzo dobrze robi, najpierw niech się określą ci, którzy twierdzą że urwią Kliczkom łeb, potem obowiązkowi pretendenci np Sasza, a jak oni wszyscy uciekną, to negocjować będzie się zupełnie inaczej.
dobre pytanie, też się nad tym zastanawiam. Osobiście uważam, że jak się zostanie mistrzem świata kasa sama przyjdzie. Adamek musi o tym pamiętać, chyba że jego plan jest taki aby zdobyć pas mistrza i skończyć kariere. Wtedy wśród kibiców pozostanie niesmak bo każdy ma chyba taką nadzieję że Adamek zunifikuje pasy (potrząśnie wagą ciężką) ale może być też tak że zdobedzie pas w jednej kategorii i powie dziękuje nikt mu też wtedy nie zarzuci że nie spełnił obietnic bo powie że pas wygrał i zasadniczo bedzie miał rację.
P.S. a pamiętajmy że w niższych kategoriach Tomek nie kwapił się do unifikacji
Nie rozumiem wyciągniętego przez ciebie wniosku. To znaczy, że walczy o pas ma zapomnieć o pieniądzach? Przecież to jego praca. Wiadomo, że będzie się handlował i ma rację bo jest dużo wart a Kliczko słynie ze skąpstwa. Tak jak to było z Wałujewem.
Wiem, że niektórych żółć zalewa ale to normalne, że faceci dający sobie obijać łeb starają się wynegocjować jak najlepsze warunki finansowe. Laury sportowe najważniejsze to były w amatorce a nie u schyłku kariery (naszpikowanej osiągnięciami zresztą) kiedy trzeba zarobić wielką kasę na resztę życia dla siebie i rodziny.
Data: 09-10-2010 12:41:45
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
Vitali jak walczyl z lewisem to miał 2tyg na przygotowania...i na punkty walke wygrywał...
Data: 09-10-2010 12:41:45
- Adamek - nie było oficjalnej propozycji, każdy wie że była luźna rozmowa na trzy tygodnie przed walką. Logiczne, że nikt nie weźmie walki na takim poziomie bez przygotowania.
Vitali jak walczyl z lewisem to miał 2tyg na przygotowania...i na punkty walke wygrywał...
To co tu czytam to jakies nieporozumienie,oczym wy ludzie piszecie?
Walka Kliczko"Adamek w marcu na 99% wiec oco wam chodzi?Tomek to nie Sosnowski ze bedzie sikal z radosci ze pare zloty zarobi i dostanie w pierd...
Adamek juz sie okreslil i powiedzial ze walka w przyszlym roku,oczywiscie niemoze krzyczec ze na 100% bo Kliczko dali by mu smieszne pieniazki.Gdyby chodzilo mu tylko o kase to by lal tych waszych Solisow itd i zarabial niesamowite pieniadze za kazda z walk,ale nie On idzie na Kliczkow.Oczywiscie ze niebedzie walczyl za frajer bo niejest idioto,jesli przegra to niedosc ze spadnie w rankingach to i kasy niezarobi.
Bzdury wypisujecie ze az zal,stawiacie Tomka,Dawida i Saszke w tym samym miejscu a mojim zdaniem roznica w karieze jest potezna.
Gosc wydaje majatek na cykl treningowy itd a Wy chcecie zeby za 1zl wychodzil do walki z niekwestionowanymi championami Hw.Dzieci jestescie.
Zenujace sa te twoje wyp[owiedzi!!Kto tu pisze ze Adamek urwie glowe Kliczce???Blazna z siebie robisz bo chcesz byc wyrazisty,Ja mam odwrotne wrazenie.Mojim zdaniem to przeciwnicy Tomka wypisuja tu bzdury typu jak Kliczko go trafi to Tomka na noszach beda wynosic.Niewidze tu zadnego fanatyzmu,90% fanow Tomka podchodzi do tego starcia z wielkim dystansem a niestety przeciwnicy tego ow dystansu niemaja.
pier....dolisz kocopoły jak jakaś babcia mocherowa...
A gdzie wyczytałeś, że walka Adamka z Kliczką w marcu na 99 procent? i nie pisz tu o wypłatach rzędu 1 zł. Ten pojedynek przyniesie ogromne zyski i nawet tak "niesprawiedliwy" dla Adamka podział 60 do 40 to i tak ogromne pieniędze. Mam nadzieję, że się dogadają i będziemy świadkami wielkiego widowiska.
A gdzie Adamek idzie na kliczkow co on oczekuje podzialu 50/50 zyje w swiecie mazen i iluzi on powinien sie cieszyc z 30% jakie on nazwisko znane pokonal w Hw bo wedlug mnie najwieksze nazwisko jakie pokonal to Golota i nie mowcie tutaj ze Grant w walce z Adamkiem byl lepszy niz 11 lat temu z Golota bo to bzdura Grant tak szybki i przygotowany motorycznie znokaltowalby Adamka a teraz Tomek pojedzie po latwa wyplate z Vinnym jak go nie posadzi to wiecej na tym straci niz zyska
jakie maja powody , i jaka temu towarzyszy atmosfera w mediach to inna sprawa
ja wierze ze Tomek powarznie mysli o walce o pas, jezeli dojdzie do pojedynku w marcu w msg , za dobra kase to powiem ze Adamek madrze to rozegral
a rozdmuchiwanie problemu kasy w walkach Kliczkow jest smieszne ,pretendenci (i to nie ci pierwsi w kolejce) chca 50/50
A wracając do głównego tematu - nawet nie myślcie, że Kliczko zaoferują Adamkowi więcej niż 30% bo to nie wchodzi w grę. Za co mieli by tyle dać? Niekwestionowani dominatorzy, posiadacze pasów mieliby zaoferować górę pieniędzy facetowi, co miał 3-4 walki w HW? Według mnie Adamek dostanie propozycję 2,5 mln$ (tyle co Wałujew) i powinien ją przyjąć. Czemu? - gdyż to i tak będzie najlepsza kasa w jego karierze. Jak wygra tą hipotetyczna póki co walkę, to będzie mógł dyktować warunki.
Nie ma w tym nic zabawnego
33 letni bokser może być "dziadkiem",a 39 cio nie musi.Vitek nie przyjął zbyt wiele w swojej karierze,a od kilku lat walki są dla niego spacerkiem.Do tego cały czas jest w formie.
(1) Najpierw walka z Haye. Zalozmy, ze jest wygrana. Wtedy pas jest jego, jak tez przechodzi przechodzi do historii boksu jako jedyny bokser w historii boksu, ktory mial pas w trzech wagach ciezszych: LHW, CW i HW. To by byla walka za duze pieniadze.
(2) Pozniej walka z ktoryms z Braci K. juz jako mistrz z pasem za WIELKIE pieniadze. Szanse na wygrana nie sa za duze, ale byloby to optymalne zuzytkowanie jego talentu oraz mozliwosci biznesowych.
Jezeli Adamek bedzie mial pas, to jego cena w walce z Bracmi K. wzrosnie nieprzecietnie, bo oni bardzo chca miec wszystkie pasy, aby przejsc do historii boksu z tego powodu.
A jak sie czegos bardzo chce tak jak Bracia K., to jest sie sklonnym co to "cos" bardzo dobrze zaplacic! I no to moglby liczyc Adamek.
Po tych dwoch wielkich walkach, nawet gdyby przegral z Bracmi K. to moglby pozniej wlaczyc przez 2-3 lata z wieloma pretendentami do tytulu mistrza jak Povetkin, Solis, Chambers, itd. Wszystkie te walki tez by przyniosly mu dobre pieniadze.
...O swoich przeciwnikach mowi z uznaniem i szacunkiem z zasady,a nie przekonania
Moim zdaniem trafiles w punkt.Dla mnie Vitek to ukrainski gangster z tytulem doktora.Co ztreszta mozna stwierdzic po sposobie w jaki podchodzi do kwestii finansowych
Canuck,
fajne marzenia, tak masz racje iz Tomek zarobil by z tytulem Haye olbrzymie pieniadze za ewentualna walke z ktoryms z braci ale czy Anglik zaryzykuje?
Klitcho bracia mowia z szacunkiem o przeciwnikach ale kontrakty jakie im proponuja juz tego szacunku nie potwierdzaja. Povetkin moim zdaniem ma racje jesli nie ma dzisiaj szans na zwyciestwo z bracmi to po co ma z nimi walczyc!? Adamek tez sie nie spieszy i co on juz nie jest tchorzem tylko rozsadnie podchodzi do boksu, a przeciez to Polak jest bardzo doswiadczonym bokserem nie Rosjanin?