A propos cenionych jourenymanow - inny polski ciezki Michal Skierniewski bedzie walczyl w UK w pazdzierniku. Przeciwnikiem jest Dean O'Loughlin.
Autor komentarza: voli001
Data: 06-10-2010 20:00:45
Cień wygrał na punkty.
Autor komentarza: adamch
Data: 06-10-2010 20:08:20
Eh, nie rozumiem takich jak Mariusz. Ma świetne warunki fizyczne, jakiś tam talent, dużo szczęścia (treningi z Peterem, wyjazdy do USA)... ale lenistwo to wszystko niweluje. Gościu zabrałby się choć troche za siłownie, mam na myśli oczywiscie mase mięśniową. Jakkolwiek to brzmi o 2-metrowym facecie, jest po prostu wątły w barkach, do tego chude ręce, wiszący brzuch... Czy tak trudno zrozumieć, że żeby cokolwiek osiagnąć w zawodowym sporcie, trzeba być profesjonalistą w każdym calu? Wystarczy spojrzeć na obecnych mistrzów: Vitalij - nienaganna sylwetka, płaski brzuch, napompowana klata; David Haye - wygląda niemal jak kulturysta; Wladimir - ten to po prostu jak rzymski gladiator. A Mariusz? Wygląda jak zwykły, bardzo wysoki facet spedzajacy wolne chwile przed telewizorem z piwkiem.
Autor komentarza: wielebny
Data: 06-10-2010 20:17:15
bez kitu - typowy rolnik :D
Autor komentarza: DarekR
Data: 06-10-2010 20:27:23
no co prawda to prawda. Tym bardziej, że wystarczyło by z 2 dni na siłowni w tygodniu + dieta i zwykłe suple jak bcaa, carbo i białko. Trening przemyślany chociaż by fbw i wyglądało by to zupełnie inaczej. Niektórzy muszą sobie zdać sprawę, że to jest sport zawodowy i trzeba zachowywać się jak zawodowiec.
Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 06-10-2010 21:02:40
Ej znowu trujecie dupę z tą siłownią temat wałkowany ze sto razy.Siłownia koliduje z treningiem bokserskim i może w wielu wypadkach osłabiać dynamikę ruchów boksera a co to oznacza nie trzeba chyba tłumaczyć.DarekR widzę ,że ty się tutaj marnujesz zamiast robić karierę w trenerce skoro wiesz co lepsze dla Wacha niż jego sztab szkoleniowy.
Autor komentarza: xionc
Data: 06-10-2010 21:06:25
Dajcie spokoj, Mariusz mial kontuzje reki, to co mial - sztanga machac? Teraz bedzie boksowal miejmy nadzieje bez problemow, a jak ktos uwaza ze jest 'watly' to chyba pomylil boks z wyborami mister universum. :)
Autor komentarza: DarekR
Data: 06-10-2010 21:14:23
KOSTROMA - trenuje już ponad 10 lat. Pomogłem już nie jednemu chłopakowi i nie wmówisz mi, że siłownia osłabia dynamikę. Na siłowni można wytrenować i masę i dynamikę i siłę. Haczyk jest w odpowiednim treningu. Wiesz co to fbw ? system miedzy innymi dla zawodników sportów walki, którzy siłownie traktują jako uzupełnienie. Mówiąc, że siłownia osłabia dynamikę ruchów boksera pokazujesz, że nie masz pojęcia o treningu i systemach treningowych, a swoją wiedzę opierasz na śmiesznych mitach osiedlowych mitach. Tyle ode mnie.
Autor komentarza: Lider
Data: 06-10-2010 21:29:54
adamch
Z tym szczęściem bym polemizował.Mariusza trapią kontuzję i tak dalej.
Autor komentarza: tutankhamon
Data: 06-10-2010 21:32:37
Tu nie chodzi o siłownię, choć, jak opisał to DarekR, odpowiednio dobrane przez fachowca treningi byłyby doskonałym uzupełnieniem. Abstrahując już od siłowni, to problem polega na czymś innym. Otóż "naszym" zwyczajnie nie chce się trenować:) Tak jak nasi piłkarze, tak i bokserzy uważają, że 2 godziny treningu dziennie (z rozgrzewką) to maks. A wtedy możemy im z pełną odpowiedzialnością przytoczyć kultowy cytat "Kaczka to maks co może z Ciebie być":D
Jak patrzę na Wacha i Wawrzyka, chłopy przecież duże, to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nie spędzają wiele czasu w sali treningowej. Nie chcę porównywać zbyt górnolotnie, ale Tyson trenował w dwóch, trzech cyklach regularnie 6 godzin dziennie, w tym na siłowni...No ale według niektórych pewnie nie był dynamiczny. Zdarzało się, że treningi dochodziły do 8 godzin, oczywiście licząc poranny bieg.
Nawet ostry, regularny trening na worku, do tego pompki i brzuszki, sprawiłby, że ci dwaj wymienieni wyżej Panowie wyglądaliby jak gladiatorzy. A tak wyglądają jak flaki z wiszącymi cyckami, choć przykro mi to pisać, bo akurat obaj są bardzo sympatyczni. Denerwuje mnie jednak fakt, że zawodowiec prowadzi się jak amator. Patrząc na ich figurę, wyobrażam sobie, że trening polega na skakance, tarczowaniu, trochę worka i tak płynnie przechodza do sparingów. Nic dziwnego, że Wawrzyk ostatnio od jakiegoś anonima prawie oklep zebrał w pierwszej rundzie.
Coś mi się wydaje, że czasy profesjonalistów w HW już minęły. Spójrzcie na lata 90te: Moorer, Tyson, Holyfield, Foreman, Morrison, Tua, Briggs, Lewis, Mercer, Bowe, Gołota, Ibeabuchi i wielu innych. Ci faceci wyglądali jak gladiatorzy, bo TRENOWALI jak gladiatorzy. Larry Holmes w wieku 54 lat, gdy "walczył" z Eschem, wyglądał o niebo lepiej niż Wach czy Wawrzyk dzisiaj.
Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 06-10-2010 22:11:07
DarekR to co myślisz ,że taki Wach i jego szkoleniowcy nie słyszeli o takim systemie:)Pewnie słyszeli i pewnie go stosują oczywiście jako dodatek do treningów sticte bokserskich (no bo chyba czymś takim ma to właśnie być )Cały czas do tego zmierzam ,że siłownia dla boksera jest tylko szczególnym rodzajem dodatku.Ludzie jak np. Wawrzyk nie posiadają predyspozycji genetycznych,żeby wyglądać jak gladiatorzy musieli by chyba zacząć ćwiczyć kulturystykę .Moorer, Tyson, Holyfield, Foreman, Morrison, Tua, Briggs, Lewis, Mercer, Bowe, Gołota ci faceci wyglądali jak wyglądali bo po prostu mieli naturalną potężną masę mięśniową ,która nabierała rzeżby od katorżniczych ćwiczeń bokserskich.
Autor komentarza: Martinez1985
Data: 06-10-2010 22:16:32
kostroma
genetyka genetyka ale jak cwiczysz pozodnie to z kazdej parowki zrobisz kabanosa
Autor komentarza: towarzysz
Data: 06-10-2010 22:19:38
moim zdaniem un to walkie wygrał i ja punktuje 10-8 dla mariusza, bo ko tam sie ja dopatrzył. gratulacje wach.
Autor komentarza: Martinez1985
Data: 06-10-2010 22:21:06
a co cwiczen silowych widzialem fimik wawrzyka na silowni tam nie bylo dynamiki
Autor komentarza: Martinez1985
Data: 06-10-2010 22:26:39
a ja puktuje 10-8 dla cienia bylo liczenie na stojaco
Autor komentarza: Martinez1985
Data: 06-10-2010 22:30:49
a co do walki z cieniem czemu mariusz nie skreca sie do prawej reki zadaje cisy sama reka
Autor komentarza: Zoran
Data: 06-10-2010 22:43:52
aż tak źle to niewygląda..
Owszem kilka elementów na siłowni mógłby poprawic ale generalne jest dobrze
Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-10-2010 22:52:07
@tutankhamon
Zgadzam się w 100 %. Ani Wawrzykowi, ani Wachowi się zwyczajnie nie chce czegokolwiek większego osiągnąć. Pasuje im zgarniać pare tysi na kilku galach Wojaka, bijąc się z jakimiś kelnerami. Wystarczy spojrzeć na ten ich tłuszcz. Jak można być szybkim skoro trzeba rozpędzić tyle zbędnych kilogramów? Najlepszym dowodem na to, że to są przeciętniacy jest wyjazd Wawrzyka do USA, który o mało co nie zakończył się KO ze strony jakiegoś tam noname'a z bilansem w stylu 20-15-3. Nigdzie nie mogę zobaczyć tej walki a chętnie bym obejrzał.
Autor komentarza: Hubosz
Data: 06-10-2010 22:54:20
Wach rusza się wolniej niż mucha w smole.
Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 06-10-2010 23:01:42
111:117 dla Cienia po ciężkim 12-rundowym pojedynku. Przed chwilą skończył się w telewizji Trwam, gdzie Cień wytrwał Wacha bez wahania.
Statystyka ciosów:
mocne
29:43
total
89:132
Ave Cień! Przyszły miszcz Świata!!!
Autor komentarza: xionc
Data: 06-10-2010 23:43:23
Pytany o dalsze plany Cien odpowedzial po walce:
- Zamierzam podobnie jak Manny i Witalij zajac sie polityka. Najchetniej w gabinecie cieni.
Autor komentarza: Grzywa
Data: 07-10-2010 00:10:16
Wielu tu fachowcow od treningu bokserskiego, wlasciwie to sami fachowcy. Mariusz calkiem niezla ma motoryke, co przy jego gabarytach jest godne podziwu, schodzi dosc wysoko, ale jest bardzo wysoki i nie jest to latwe. Silownia nie jest konieczna, zas bokser nie musi wygladac jak gladiator, taki ODH wygladal dosc smiesznie jesli rozpatrywac muskulature, czy ktos powie ze nie posiadal ciosu albo ze byl kiepskim bokserem? Wielu bokserow nie uzywa obciazen do cwiczenia, walsne cialo im wystarcza, dynamika jest wazniejsza. Masa miesniowa jest stosunkowo latwa do uzyskania, tylko ze koszty jej dolozenia czasto przwyzszaja zyski. Wach na tym filmiku prawie nie schodzi w prawo i nie bil na wstecznym, ale to tylko urywki wiec nie mozna oceniac, ma dosc szybkie rece zas do kolegi ktory mowi iz nie bije z ciala, biodra, czy tez calej nogi to powiem iz w walce z cieniem tego nie trzeba robic, tutaj nie walisz aby wyrwac bark raczej synchronizujesz swoje ruchy a wiec po co wyprowadzac ciosy z ciala?
Autor komentarza: canuck
Data: 07-10-2010 04:07:15
Bardzo dobrze, ze Wach bral udzial w przygotowaniach Peter oraz trenuje w Stanach. Czy cos osiagnie czy nie, to jest do zobaczenia, ale przynajmiej zrobil pierwsze kroki w dobrym kierunku.
Na pewno zrozumie o co w tym wszystkim chodzi, kiedy sie wchodzi na "swiatowa arene", bo bedzie mial do czynienia z profesjonalnymi trenerami, zawodnikami oraz promotorami.
Moim zadaniem, jak na duzego ciezkiego porusza sie dosc dobrze. Ale tak jak duzo polskich bokserow musi zdecydowanie poprawic przygotowanie fizycznie oraz motoryke do tego co go czeka. Przeciez napewno bedzie walczyl z atletycznymi murzynami.
Wawrzyk to jest absolutny "szczyt" fizyczny bolskiego boksu! Ten facet wyglada fizycznie, jak wysoki sprzedawca lodow na plazy w Sopocie.
Autor komentarza: championn
Data: 07-10-2010 12:18:14
co do siłowni a boksu to spójrzcie że bokserzy nie maja klat jak kulturyści i każdy pieściarz wyglada inaczej ba niektórzy sa jacyś zdeformowani
Autor komentarza: Hubosz
Data: 07-10-2010 13:51:12
@championn
A po co wyrośnięta klata w boksie? Tricepc (cios), biceps (powrót ręki do gardy), plecy, kark (pozycja), brzuch (uniki, zejścia), mięśnie ud (praca nóg) są 100 razy ważniejsze.
Autor komentarza: Hubosz
Data: 07-10-2010 19:41:39
Zapomniałem, jeszcze bardzo ważne są ramiona ale klata to tak średnio raczej.
To chyba jakiś kelner :-(
Z tym szczęściem bym polemizował.Mariusza trapią kontuzję i tak dalej.
Jak patrzę na Wacha i Wawrzyka, chłopy przecież duże, to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nie spędzają wiele czasu w sali treningowej. Nie chcę porównywać zbyt górnolotnie, ale Tyson trenował w dwóch, trzech cyklach regularnie 6 godzin dziennie, w tym na siłowni...No ale według niektórych pewnie nie był dynamiczny. Zdarzało się, że treningi dochodziły do 8 godzin, oczywiście licząc poranny bieg.
Nawet ostry, regularny trening na worku, do tego pompki i brzuszki, sprawiłby, że ci dwaj wymienieni wyżej Panowie wyglądaliby jak gladiatorzy. A tak wyglądają jak flaki z wiszącymi cyckami, choć przykro mi to pisać, bo akurat obaj są bardzo sympatyczni. Denerwuje mnie jednak fakt, że zawodowiec prowadzi się jak amator. Patrząc na ich figurę, wyobrażam sobie, że trening polega na skakance, tarczowaniu, trochę worka i tak płynnie przechodza do sparingów. Nic dziwnego, że Wawrzyk ostatnio od jakiegoś anonima prawie oklep zebrał w pierwszej rundzie.
Coś mi się wydaje, że czasy profesjonalistów w HW już minęły. Spójrzcie na lata 90te: Moorer, Tyson, Holyfield, Foreman, Morrison, Tua, Briggs, Lewis, Mercer, Bowe, Gołota, Ibeabuchi i wielu innych. Ci faceci wyglądali jak gladiatorzy, bo TRENOWALI jak gladiatorzy. Larry Holmes w wieku 54 lat, gdy "walczył" z Eschem, wyglądał o niebo lepiej niż Wach czy Wawrzyk dzisiaj.
genetyka genetyka ale jak cwiczysz pozodnie to z kazdej parowki zrobisz kabanosa
Owszem kilka elementów na siłowni mógłby poprawic ale generalne jest dobrze
Zgadzam się w 100 %. Ani Wawrzykowi, ani Wachowi się zwyczajnie nie chce czegokolwiek większego osiągnąć. Pasuje im zgarniać pare tysi na kilku galach Wojaka, bijąc się z jakimiś kelnerami. Wystarczy spojrzeć na ten ich tłuszcz. Jak można być szybkim skoro trzeba rozpędzić tyle zbędnych kilogramów? Najlepszym dowodem na to, że to są przeciętniacy jest wyjazd Wawrzyka do USA, który o mało co nie zakończył się KO ze strony jakiegoś tam noname'a z bilansem w stylu 20-15-3. Nigdzie nie mogę zobaczyć tej walki a chętnie bym obejrzał.
Statystyka ciosów:
mocne
29:43
total
89:132
Ave Cień! Przyszły miszcz Świata!!!
- Zamierzam podobnie jak Manny i Witalij zajac sie polityka. Najchetniej w gabinecie cieni.
Na pewno zrozumie o co w tym wszystkim chodzi, kiedy sie wchodzi na "swiatowa arene", bo bedzie mial do czynienia z profesjonalnymi trenerami, zawodnikami oraz promotorami.
Moim zadaniem, jak na duzego ciezkiego porusza sie dosc dobrze. Ale tak jak duzo polskich bokserow musi zdecydowanie poprawic przygotowanie fizycznie oraz motoryke do tego co go czeka. Przeciez napewno bedzie walczyl z atletycznymi murzynami.
Wawrzyk to jest absolutny "szczyt" fizyczny bolskiego boksu! Ten facet wyglada fizycznie, jak wysoki sprzedawca lodow na plazy w Sopocie.
A po co wyrośnięta klata w boksie? Tricepc (cios), biceps (powrót ręki do gardy), plecy, kark (pozycja), brzuch (uniki, zejścia), mięśnie ud (praca nóg) są 100 razy ważniejsze.