SOLIS NASTĘPNY DLA WITALIJA KLICZKO?

Mistrz olimpijski z 2004 roku, Odlanier Solis (16-0, 12 KO), jest bliski dostania szansy walki o mistrzostwo świata WBC w wadze ciężkiej. Obecnym championem jest Witalij Kliczko (40-2, 38 KO), który 16 października stanie w szranki z Shannonem Briggsem (51-5-1, 45 KO).

Zanim Kubańczyk stanie do walki życia, najpierw będzie musiał uporać się z Rayem Austinem (28-4-4, 18 KO) w ostatecznym eliminatorze wyznaczonym z ramienia World Boxing Council. Przypomnijmy, że niedawno Solis podpisał kontrakt z Donem Kingiem i będzie przez niego współpromowany, do spółki z Ahmetem Oenerem. Wspomniany wcześniej Austin to zawodnik ze stajni Dona Kinga, który na swoim rozkładzie ma m.in. Andrzeja Gołotę.

- Solis jest jednym z nielicznych zawodników w wadze ciężkiej, który ma niesamowity potencjał. On jest jedynym prawdziwym zagrożeniem dla Kliczków. Wierzymy, że w przyszłym roku Witalij wpadnie w ręce Odlaniera. Najpierw jednak trzeba pokonać Raya Austina w ostatecznym eliminatorze. Jestem pewny, że mój zawodnik zda ten egzamin – powiedział Ahmet Oener, szef grupy promocyjnej Arena Box-Promotion.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 26-09-2010 15:51:55 
co z tego jak ma 20 kg nadwagi hehe i Kliczko go zajedzie i znokautuje pod koniec walki
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 15:59:28 
walka z Austinem to tylko formalnosci
 Autor komentarza: Melock
Data: 26-09-2010 16:01:53 
Zgadzam się, że Solis ma potencjał ale do Kliczków nie ma co startować. W profesjonalnym boksie nie ma jeszcze doświadczenia, 16 walk, co to jest. Na drugiej szali mamy Kliczkę, starego wirachę, którego jedną z największych zalet jest właśnie doświadczenie. To ogromny rutyniarz, Solis dostanie lekcję profesjonalnego boksu. To będzie jak walka ojca z krnąbnym synem. Parę rund chęci Odlaniera a następnie regularny oklep.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-09-2010 16:04:46 
Bardzo dobra informacja. Austin niezły zawodnik niech Solis pokarze co potrafi. Z Kliczką jednak wielkich szans miał nie będzie.
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-09-2010 16:08:16 
Z jakim Kliczka? Jak Solis wygra ten eliminator, to mistrzem WBC bedzie juz Adamek.

A tak w ogole - czemu zawsze po zalogowaniu wywala mnie na glowna? :|
 Autor komentarza: profTerry
Data: 26-09-2010 16:09:26 
Patrząc na sukcesy Odlaniera Solisa w boksie amatorskim(mistrz świata, mistrz olimpijski) można rzeczywiście powiedzieć, iż ma on absolutnie wszystko do tego, aby zostać przyszłym dominatorem wagi ciężkiej. Jednak, gdy przyjżymy się bliżej Solisowi (dosłownie) można zadać pytanie czy ten grubasek naprawdę był mistrzem olimpijskim i wygrywał walki z samym Felixem Savonem? Śledziłem karierę zawodową Solisa od samego początku. Odkąd uciekł z Kuby by zrobić bokserską karierę. Wówczas podziwiałem go, ale odnoszę wrażenie, że Solisowi odbiła lekko woda sodowa do głowy po zarobionych pieniądzach. Zaniedbał swoje ciało i zbyt długo walczył z pięściarskimi kelnerami. Głęboko wierzę, jednak że odzyska formę zacznie walczyć z lepszymi bokserami właśnie jak Austin, ale też Powietkin, Arreola, Adamek, Tua czy Haye. Na walkę z Kliczko po walce z Austinem nie licze, z prostego względu Solis nie jest na nią gotowy. Wiem ona ma już 30 lat i to już najwyższy czas, ale zbyt długo stał w miejscu i obijał kelnerów. Jeżeli z pojedynku na pojednynek będzie podwyższał poprzeczkę to jestem przekonany, że w połowie 2012 roku będzie mistrzem świata wagi ciężkiej. Tego mu życzę!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-09-2010 16:11:08 
Autor komentarza: xionc
Data: 26-09-2010 16:08:16
Z jakim Kliczka? Jak Solis wygra ten eliminator, to mistrzem WBC bedzie juz Adamek.

Adamek też go oklepie, obyło by się bez nokautu ale wypunktowałby Kubańczyka :)
 Autor komentarza: Daw
Data: 26-09-2010 16:11:50 
Solis upora sie z Austinem nawet z nadwaga,ale na Kliczke to musi zbic i to sporo wtedy ma szanse i to spore.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-09-2010 16:12:00 
Autor komentarza: xionc
Data: 26-09-2010 16:08:16
A tak w ogole - czemu zawsze po zalogowaniu wywala mnie na glowna? :|

Na pocieszenie napisze Ci że nie Ciebie jednego.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 26-09-2010 16:47:56 
Kiedyś widzialem w Solisie zbawce HW i gościa który rozjedzie Kliczków...


Dzisiaj juz wiem,ze kiedy tak myślałem,to chyba za dużo piwa piłem i za dużo koksu brałem...

Solis w super stylu zmiótł Drumonda i Barreta....Drumond był w formie...Solis,to kandydat na pas jeśli bedzie chudy,ale po schedzie po Kliczkach...

Z Kliczkami nie ma szans...Bo nie stoczył w kareirze PRO takich walk...Po takich walkach jak z Chambersem i Peterem,Wlado siedużo nauczył,a czego moze sie nauczyc taki Solis jak on w jednej setnej z takimi boskerami nie walczył...Amatorka,to nie to samo...


To samo z Vitem,walki z Arreolą i Gomezem to duże plusy...Gomez też mial byc talentem ,ale nie odnalazł siepo komunie...


Vitalij vs SOlis...Raczej Vitalij...Ale...moze Vito się starzeje ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 26-09-2010 16:48:54 
Nie,nie wierze....Solis tej walki nie weźmie...
 Autor komentarza: sliver84
Data: 26-09-2010 17:09:07 
A ja myślę że weźmie i dostanie porządną lekcję boksu zawodowego na najwyższym poziomie. Lekcja ta paradoksalnie sprawi że Solis weźmie się za siebie i zostanie za 2-3 lata mistrzem z prawdziwego zdarzenia.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 26-09-2010 17:53:02 
solis musialby sie zmierzyc z arreola,powetkinem,chambersem i oczywiscie przekonujaco wygrac aby mozna bylo o nim cos na temat jego klasy powiedziec
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 26-09-2010 18:18:51 
czyli Witek prawdopodobnie odpada. Po wygranej Adamek wskoczy na 1 w WBO i bedzie Wladek.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 26-09-2010 19:06:36 
Solis? nie wiem czym tu się tak podniecać. Słaba technika słaba praca nóg ogólnie wolny, przy zadawaniu ciosów odkrywa się całkowicie przez co jest łatwy do trafienia. Na plus jedynie w miarę mocne uderzenie. Obiektywnie patrząc Sosnowski jest od niego lepszym bokserem nie mówiąc o Adamku. Nie jest to żaden rewelacyjny bokser. Kelnerów może sobie poobijać ale nic poza tym.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 26-09-2010 19:06:36 
Solis? nie wiem czym tu się tak podniecać. Słaba technika słaba praca nóg ogólnie wolny, przy zadawaniu ciosów odkrywa się całkowicie przez co jest łatwy do trafienia. Na plus jedynie w miarę mocne uderzenie. Obiektywnie patrząc Sosnowski jest od niego lepszym bokserem nie mówiąc o Adamku. Nie jest to żaden rewelacyjny bokser. Kelnerów może sobie poobijać ale nic poza tym.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 26-09-2010 19:16:39 
No i wreszcie zobaczymy co jest warty!
Krytykowałem go wiele razy, teraz czekam na walki :)
 Autor komentarza: Feliks
Data: 26-09-2010 19:18:24 
nie jestem taki pewny czy do tej walki dojdzie poniważ jest przeszkoda która nazywa się...Briggs! Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że Kliczko przegra z "Connanem" może się mylę a może nie ale myślę że era Vitalija już się skończyła w ostatnich walkach nic wielkiego nie pokazał a przeciwnicy byli z 3 ligi. Wszystko okaże się już 20 pazdziernika! Obym się nie mylił
 Autor komentarza: Niestosowny
Data: 26-09-2010 19:21:04 
horhe88, niezły kot jesteś... sosna lepszy od solisa?
 Autor komentarza: zbigniewe
Data: 26-09-2010 19:26:27 
za tlusty i za powolny
 Autor komentarza: piotr
Data: 26-09-2010 19:27:56 
@horhe88

Sosne by obił
Ale by mieć pewność kto wygra to potrzebna jest walka!
 Autor komentarza: maddog
Data: 26-09-2010 20:16:10 
horhe88

Ty świrujesz czy napisałeś to serio???
 Autor komentarza: canuck
Data: 26-09-2010 20:42:21 
To nie bedzie walka, tylko ringowa egzekucja "Prosiaczka." Zdaje sobie sprawe, ze wielu milosnikow boksu mysli, ze on ma cos do zaoferowania w walce z Vitkiem. Ale to chyba bardziej nadzieja, niz realia.

Po obejrzeniu kilku jego walk musze powiedziec, ze Solis nie ma zadnych atrybutow, aby mogl pokonac Vitka. Raczej wolny oraz przewidywalny. Za kazdym razem jak bedzie chcial doskoczyc oraz uderzyc cepem to dostanie poteznego "dyszla" oraz poprawke z "zelaznej" prawej.

Vitek potrafi uderzac z roznych plaszczyzn oraz katow. Jestem prawie pewnien ze na poczatku Vitek nie bedzie celowal w glowe albo podwojna garde, tylko bedzie uderzal na cialo lewymi oraz prawymi sierpowymi, zeby go nieco "rozmiekszyc". Jak "Prosiaczek" zacznie oslaniac cialo, to dostanie pare poteznych prawych na glowe oraz lewe sierpowe na szczeke i skron. No i to w zasadzie bedzie juz poczatek konca.

Dla Vitka on bedzie jednym z najlatwiejszych przeciwnikow jakich mial po powrocie, bo facet zupelnie nie ma szybkosci, ani mobilnosci w ringu. Tomek by byl o wiele trudniejszym przeciwniliem dla Vitka.

Moja przepowiednia: KO, TKO albo RTD do konca 6-tej rundy dla Vitka.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 26-09-2010 21:30:28 
Chyba wielu widzi w Solisie drugiego Tysona ale obok Tysona on nawet nie stał. Przy jego wzroście powinien być o wiele szybszy szczególnie na nogach. Może i Solis był niezły w czasach amatorskich ale teraz to tylko powolny grubasek z mocnym cepem bitym z góry. Co do Sosnowskiego to ma on dwa razy lepszy rekord w obijaniu kelnerów niż Solis szybciej zadaje ciosy lepiej chodzi na nogach, jedynie na plus to siła uderzenia po stronie Solisa. Poza tym żeby bokser cokolwiek osiągnął powinien dbać o siebie a Solis w swojej życiowej for,mie był ostatni raz na olimpiadzie.
 Autor komentarza: milek762
Data: 26-09-2010 22:19:16 
Zgadzam sie że Solis to wielki talent w Boksie Amatorskim ! ale w Zawodowym to już iinna sprawa! niepokonał tak jak HEy nikogo znaczącego w Hw!! w przeciwienstwie do Adamka który pokonał Arreole uważam że Adamek dałby lepszą walke vitkowi niż Solis !
 Autor komentarza: Laik
Data: 26-09-2010 22:38:38 
Rewanż Solis-Haye byłby niezły.Na Vitka za wcześnie...
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 26-09-2010 22:42:21 
Niedoceniacie Solisa, ma wprawdzie nadwagę ale to w dalszym ciągu pięściarz zdecydowanie lepszy od Sosnowskiego, jest jednym z najgroźniejszych w wadze ciężkiej, ma potężny cios, szybkie ręce i szczelną gardę, potrafi w świetny sposób wywrzeć presje na słabszych fizycznie przeciwnikach obijając na zmianę ich tułów i głowę z każdej możliwej strony, dodatkowo ma idealny timing wypracowany w setkach amatorskich walk, nie zmienia faktu że jego walka z braćmi to prawdopodobnie będzie typowe świniobicie, ponieważ jego atuty mogą mu pomóc pokonać każdego innego to jednak przy przewadze siły i zasięgu jaką mają bracia kliczko pewnie będą bezużyteczne.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-09-2010 22:48:04 
Pomimo ze Austyn to nie jest zawodnik klasy Braci K.to walka z nim moze dac odpowiedz na to czu Solis jest w stanie osiagnac w boksie zawodowym sykcesy porownywalne do tych z czasow amatorskich
Jest spora szansa na to ze do pojedynku z Austynem dojdzie poniewaz Don King lubi wypuszczac swoich "chlopcow" na siebie
 Autor komentarza: Olaf
Data: 26-09-2010 23:34:12 
Jak widać Solis ma 16 walk (po Austinie będzie miał 17) czyli o 3 mniej od Powietkina i jest rok młodszy i nie ma problemu żeby walczył z Kliczko.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 27-09-2010 00:05:15 
Austyn to dziadek, jego najlepszy sukces to remis z Ibragimowem a plama jego walka z Kliczko.
Myślę że już nie prezentuje takiej formy jak z Ibragimowem więc ma małe szanse.
Co do Solisa jest klasowym bokserem ale z Kliczko nie wygra.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 27-09-2010 03:50:57 
Autor komentarza: horhe88 Data: 26-09-2010 19:06:36
Solis? nie wiem czym tu się tak podniecać. Słaba technika słaba praca nóg ogólnie wolny, przy zadawaniu ciosów odkrywa się całkowicie przez co jest łatwy do trafienia. Na plus jedynie w miarę mocne uderzenie. Obiektywnie patrząc Sosnowski jest od niego lepszym bokserem nie mówiąc o Adamku. Nie jest to żaden rewelacyjny bokser. Kelnerów może sobie poobijać ale nic poza tym.

Autor komentarza: horhe88 Data: 26-09-2010 19:06:36
Solis? nie wiem czym tu się tak podniecać. Słaba technika słaba praca nóg ogólnie wolny, przy zadawaniu ciosów odkrywa się całkowicie przez co jest łatwy do trafienia. Na plus jedynie w miarę mocne uderzenie. Obiektywnie patrząc Sosnowski jest od niego lepszym bokserem nie mówiąc o Adamku. Nie jest to żaden rewelacyjny bokser. Kelnerów może sobie poobijać ale nic poza tym.



mocny jesteś chorche

Czy wy ku##a nie rozumiecie , że jeśli Odlanier weźmie tą walkę to przez pierwsze z conajmniej 6 miesięcy przed walką schudnie conajmniej 10 .Przez pozostałe zrealizuje "ksiązkowo" wszystko co będzie zaplanowane (przede wszystkim odbudowa siły) i ... książkowo czyli w swoim wyjątkowym stylu wyśle Vitusia tam gdzie niby jego miejsce czyli w polityce (buehehehe)
oj Władek będzie płakać
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.