MAŁE ZMIANY W SUPER SIX

Turniej "Super Six" kategorii cruiser jeszcze nie został zatwierdzony, a już zostały poczynione korekty w porównaniu z pierwotną wersją. Początkowo rywalem siejącego ostatnio postrach w tej dywizji Denisa Lebiediewa (21-0, 16 KO) miał być Marco Huck (30-1, 23 KO), ale niemiecki champion federacji WBO ma teraz się zmierzyć ze Steve'em Heleriusem (20-1-1, 12 KO). Natomiast Lebiediew zostanie wystawiowny naprzeciw mistrza świata organizacji IBF, dobrze znanego polskiej publiczności Steve'a Cunninghama (23-2, 12 KO).

Nie zmienił się za to teoretyczny przeciwnik dla "Diablo" - Krzysztof Włodarczyk (44-2-1, 32 KO) ma na chwilę obecną skrzyżować rękawice w styczniu z Kubańczykiem Yoanem Pablo Hernandezem (22-1, 11 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 26-09-2010 11:32:41 
Aha czyli już bronimy miszcza Hucka...


Huck jest nabity na kelnerach...A gdy weszli bokserzy z najwyższej półki czyli Ramirez,Afolabi,Cunn były wałki...


Moim zdaniem Lebiedew zniczyłby Hucka...Ale daja mu najgorszego boksera C...

Cunn vs Lebjedew...No,no mega walka,ale moim zdaniem Cunn zardzewiał i stawiam na Lebjedewa...Walka ta ma podkopać Cunna...


Hernandez vs Diablo....Hernandez to kolejny Kubańczyk,któremu odbiło,straszny leń,porazka z Braithwaitem...Jest w zasiegu Krzycha..
 Autor komentarza: Laik
Data: 26-09-2010 11:40:57 
Ciekawi mnie ten Lebjedew,coś czuję,że będzie urywał głowy Huckom,Cunnom i niestety Diablo też...
 Autor komentarza: Laik
Data: 26-09-2010 11:41:43 
Lebiediew
 Autor komentarza: Laik
Data: 26-09-2010 11:45:28 
Lebedev :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 26-09-2010 11:51:39 
a gdzie w tym wszystkim alexeev ktory wyzwal hucka do walki?
 Autor komentarza: sknerus
Data: 26-09-2010 11:56:42 
Lebedev wysłał go na emeryturę....
 Autor komentarza: mar4co
Data: 26-09-2010 12:10:20 
http://www.youtube.com/watch?v=hD5pmVf5KTc
 Autor komentarza: Hugo
Data: 26-09-2010 12:25:41 
Z Hernandezem i Cunninghamem Diablo nie ma szans. Są dla niego za dobrzy technicznie. Z Huckiem i Lebiediewem skończy się przed czasem, chociaż nie wiadomo w którą stronę. Z Hereliusem powinien wygrać. A za 2-3 lata w cruiser rządzić będą i tak Alexander Frenkel i Mateusz Masternak.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 26-09-2010 12:31:39 
Hugo z Hernandezem nie ma szans ? Ty oglądałeś jakąkolwiek jego walkę ?
 Autor komentarza: DarekR
Data: 26-09-2010 12:33:40 
co do Hucka - jest mierny. Tylko silny. praktycznie przy każdym ataku się odkrywa. Ktoś kto ma jakieś pojęcie o boksie wykorzysta to i zamiecie nim podłogę.
 Autor komentarza: LeftHook
Data: 26-09-2010 12:38:38 
Diablo z Hernandezem wygra, myślę że jest szansa na nokaut. Jeśli Herelius bierze udział w turnieju to nie wiem co tam robi, nie lepiej byłoby zobaczyć w nim Green'a albo Afolabi? Szkoda że Sauerland zajmuje się organizacją Super Six, Huck wygra ten turniej i może nawet będzie miał już wszystkie pasy w cruiser.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 12:43:33 
Denis Lebedev faktycznie moze okazac sie czarnym koniem tego turnieju.

Ale sam turniej zapowiada sie dobrze chodzi mi o dobor uczestnikow mamy wszystkich 4 mistrzow (nie ma tylko Guillermo Jones ale jest interim WBA wiec i tak bedzie sie musial w koncu zmierzyc ze zwyciezca supersix) + mamy 2 zawodnikow Denisa Lebedeva scisla czolowka CW i Hernandeza bo kogo zamiast niego mogli by wziac reszta walczy w USA lub ostatnia walke jako porazke...

Ja sie ciesze na mysl o tym turnieju bo juz walk Wlodarczyk - Robinson wystarczy
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 12:48:04 
Herelius bierze udzial bo ma WBA interim mysl troche
Afolabi ma jako ostatnia walke porazke i to od samego Hucka
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-09-2010 12:52:30 
Moim zdaniem b. dobry zestaw bokserow w tym turnieju - rzeczywiscie swiatowa czolowka.

Tylko ja bym Hereliusa zamienil na Greena, bo austalijski cruiser jeszcze sie z nikim z czolowki nie sprawdzil (pierwszy bedzie Flores).

Zgadzam sie z tymi, ktorzy mowia, ze walka z Hereliusem to chronienie Hucka, Lebiediew jest chyba znacznie grozniejszy. Czarnym koniem jest Cun. Mysle, ze moze to wygrac.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 26-09-2010 13:12:54 
@DarekR

Skoro piszę o jakimś bokserze, to znaczy, że go oglądałem. Hernandez to bardzo wysoki, jak na tę wagę bokser o dobrej technice i niezłym ciosie z kontry. Może niezbyt szybki, ale chyba i tak szybszy od Diablo. Na punkty z przewidzianych do Super Six bokserów może z nim wygrać jedynie Cunningham. Dlatego uważam, że Diablo nie ma z nim szans.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 26-09-2010 13:19:49 
Pewnie Huck nigdy nie będzie walczył z Denisem, ten Lebiediew zmiecie chyba każdego, Diablo jakieś 4-5 miejsce.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 26-09-2010 13:23:54 
DarekR - tak czytam Twe wypowiedzi i zastanawiam się czy Ty oglądałeś jakąkolwiek walkę Diablo. Aby ukryć słabość Włodarczyka czytamy, że Robinson nie był taki słaby... A może jednak był tylko, że Diablo jest bardzo przeciętny?

Po wyniku walki z Robinsonem należy obawiać się o niemalże każdą walkę Włodarczyka z zawodnikiem z TOP20 cruiser. Po walce z Robinsonem na miejscu organizatorów nie brałbym Diablo do turnieju. No chyba, że ma pełnić rolę Taylora - dostarczyciela punktów.

Dajmy więc sobie spokój z obawami o wszystkich innych ewentualnych uczestników SS. Martwy się o:

1.Czy Diablo zostanie do turnieju zaproszony - póki co poza formalnych posiadaniem paska oraz uczestnictwem "na Taylora" nic za
nim nie przemawia.

2.Czy w końcu pokaże coś ponad zaściankową przeciętność.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 13:38:06 
co ty UrbanHorn pieprzysz? czy zostanie zaproszony? widze ze to ty nie masz pojecia jakimi prawami rzadzi sie zawodowy boks. Wlodarczyk ma pas WBC ma za soba grupe promotorska duzy rynek polski na ktorym niemca zalezy. Czy wlodarczyk wystpio w tym turnieju to zalezy tylko od niego czy przystanie na warunki finansowe niemcow i tyle. Bo wygrac turnieju nie wygra wiec kasa musi sie zgadzac zeby sie kalkulowalo czy wiecej mozna zarobic na wolnych obrona w polsce na galach w polsacie czy przegrac pasek u niemcow ale zaprezentowac sie w miare dobrze i co zarobic

to jest biznes a
 Autor komentarza: Thouvionne
Data: 26-09-2010 13:39:18 
Dla mnie wielką niewiadomą jest Ola Afolabi.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 26-09-2010 13:52:16 
HILTI - wybacz ale to Ty pieprzysz.

Ma za sobą grupę promotorską? A jaką ma siłę ta Twoja grupa promotorska? Gdzie Ty żyjesz? Przeciętni bokserzy BKP a samo BKP nawet porządnej gali nie potrafi zorganizować.

Co się liczy w turnieju SS? Kasa. A jaka kasa stoi za Włodarczykiem? Jesteś pewny, że na walki Włodarczyka przyjdą tłumy?

Chyba jednak to Ty nie masz pojęcia o zasadach... biznesu przede wszystkim.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 13:55:38 
skoncz juz pierdolic
to ze ci sie nie podoba BKP to nie ma nic do rzeczy
mi rowniez oni jakos specialnie sie nie podobaja
ale jest to jedyna tak duza grupa w Polsce i pokazywana jest na Polsacie za tym ida jednak jakies pieniadze
co ty myslisz ze niemcy wchodza na bokser.org i czytaja twoje komentarze czy ci sie cos podoba czy nie

z reszta nie ma co dyskutowac sam sie przekonasz ze zostanie zaproszony dop tego turnieju i to tylko od niego bedzie zalezalo czy bedzie chcial w tym wystapic
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-09-2010 13:55:52 
A wiec nie bedzie Guillermo Jonesa ... szkoda szkoda szkoda :/

(bardzo chciałem aby wszystkie pasy były w puli)

Co do Hucka to zgadzam się , będą na niego chuchać i dmuchać a powinno być jakieś losowanie a nie widzimisię pana Sauerlanda.
 Autor komentarza: DarekR
Data: 26-09-2010 13:58:09 
UrbanHorn - jako jeden z niewielu tutaj oglądałem walki Włodarczyka praktycznie od początku jego kariery. Poza tym za Włodarczykiem stoi publiczność. Jest popularny w kraju. Jak będzie jakąś dobra walka, to każdy wie, że przyjdzie duża publiczność. Poza tym jest mistrzem WBC i na bank zostanie zaproszony.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 26-09-2010 14:19:42 
HILTI wyluzuj bo to Twoim umysłem sterują upodobania a nie fakty. Do Ciebie i Darka...

Biorąc pod uwagę organizatora kto da większą kasę Diablo czy np. Frenkel? Nie bądźcie naiwni - Włodarczyka broni tylko formalizm w postaci pasa. Przykładowy Frenkel jest bardziej kasowym bokserem niż Włodarczyk. Widzę, że zapominacie, że boksem rządzi publiczność poprzez media. Jest kilkunastu bardziej atrakcyjnych kasowo i sportowo bokserów niż Diablo.

Oszukujecie się Panowie. Bardzo się oszukujecie.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 26-09-2010 14:27:44 
pozyjemy zobaczymy...

ewentualnie moze byc sytuacja ze Niemcy nie dadza tyle pieniedzy Polaka ile oni oczekuja przez co BKP nie zgodzi sie na udzial w turnieju ale zaproszeni zostana i sam sie o tym przekonasz

pas jest jak cytryna wyciska sie z niego jak najwiecej kasy
w wolnych obronach tak jak to mialo miejsce wczoraj walka Wlodarczyka bedzie pompowana jako mega walka w obronie tytulu mistrza swiata

wiec jak stwierdza ze w turnieju w Niemczech zarobia mniej niz na obronach w Polsce nie wezma w nim udzialu bo wiadomo ze solidny ale sredniawy Diablo nie ma szans na wygrana
 Autor komentarza: Olaf
Data: 26-09-2010 15:23:29 
Diablo, Huck i Cunningham mają miejsce w Super Six pewne. Uważam jednak, że ten turniej to będzie szopka. Niemcy zrobią wszystko żeby Hukić wygrał i możemy oczekiwać wielu przekrętów. Bezpośrednio w pojedynkach jak i w kojarzeniach zawodników.
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 26-09-2010 15:26:37 
Cały turniej jest robiony przez Sauerlanda i to on wie kto wygra. Forma Diablo może miec znaczenie bo uważam że jest w stanie walczyć z kazdym z tego składu bez murowanej porażki. Opowieści że jest on taki lub inny nie mają sensu bo trzeba zobaczyc co pokaża inni w walce z nim np. Huck vs Diablo na jakimś polskim stadionie...bez bicia łokciami, ściągania,"dyszlowania", bicia głową Marko jest NAGI boksersko i nie ma szczęki z granitu więc jak dla mnie przegra wysoko na punkty /z 2-3 ujemne może zebrać/ albo dostanie paskudną kontrę i złoży się jak tapczan. Oczywiści Diablo też może paść jak ulęgałka tylko kto to wie?
Jestm pełen dobrych emocji, Diablo na 100% dostanie zaproszenie i raczej je przyjmie bo kasa bedzie się zgadzać. Taki turniej to maszynka do robienia kasy dla wszystkich...oczywiście przede wszystkim dla Wuja Williego Sauerlanda! :)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 26-09-2010 15:27:46 
Pan Sauerland sie osrał Lebiedieva haha co za tchórz Hukic i tak dostanie od Lebiedieva w kolejnej walce
 Autor komentarza: LeftHook
Data: 26-09-2010 15:36:40 
@HILTI
Co do Hereliusa to chodziło mi o klasę zawodnika, o wiele lepiej turniej wyglądałby z takimi pięściarzami jak właśnie Green czy Afolabi. W Super Six w wadze super średniej nie wszyscy mieli przecież na początku pasy (Dirrell, Ward, Abraham, Taylor). Co z tego że ma pas WBA interim, mogli równie dobrze wziąć Jones'a, pełnoprawnego mistrza. Rozumiem że chciałeś zabłysnąć, stąd ten komentarz.
 Autor komentarza: profTerry
Data: 26-09-2010 16:16:44 
Napisze krótką bo i tak nikt mojego komenatrza na końcu nie przeczyta. To nie jest turniej Super Six wagi junior ciężkiej, bo nie walczą w nim najlepsi w tej dywizji. Steve Herelius ostatni przegrał i nadodatek zasłabł z wycieńczenia... Żal
 Autor komentarza: JokeR
Data: 26-09-2010 19:18:16 
Oczywiście, można się było tego spodziewac, że Hukic dostanie teoretycznie najsłabszego... Ale ciekawie zapowiadają się inne walki szczególnie Cunn- Denis. I mam nadzieję, że Diablo pokaże dobry boks z Kubańczykiem i w późniejszych walkach a wtedy będzie OK.
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-09-2010 20:34:46 
profTerry - to gdzie sa ci najlepsi? Ja poza Greenem, ktory na dodatek nigdy nie byl sprawdzony widze tam wszystkich.

Mozna by zamienic Hereliusa na Frenkela, ale chcesz dwoch Niemcorow w turnieju?
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 26-09-2010 23:50:49 
Lebiedev nie będzie miał godnych rywali na swoim poziomie w tym turnieju. Szkoda że już w crusier nie ma Adamka, Haye czy Mormecka.
Co do Sauverlanda powtórzę jeszcze raz, to oszust i krętacz. Wie że Lebiediev może złamać Hucka i stąd ta decyzja.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 27-09-2010 21:44:39 
Mimo że sportowo Diablo odstaje od reszty uczestników, to z biznesowego punktu widzenia jest ok, bo ma pas i Polsat (nie ma chyba za to pasa Polsatu...). Poprzestawianie zawodników - też ok, bo na starcie pojedynki będą dość ciekawe, a bez sensu zaczynać od tego na co wszyscy czekają, czyli Huck-Lebiediew.
Po ostatnim występie mocno wątpię w Diablo - Huck i Lebiediew mogą nim pozamiatać, Cunn i Hernandez raczej go wypykają technicznie (a jak nie, to będzie wał, bo obaj są pod opieką Sauerlanda; do tego Hernandez walczy z odwrotnej). Zostaje Herelius, który nie wiadomo co tam robi (ok, ma pas - czytałem wcześniejsze posty). Frenkela Sauerland raczej na razie nie wstawi (turniej między czterema zawodnikami z tej samej grupy to by było za dużo nawet jak na Wilfrieda, który nie raz otwierał oczy niedowiarkom...) - za to jeśli w ten czy inny sposób Huck zdobędzie dalsze pasy, może niektóre zwakować, Frenkel je zgarnie i tak sobie Sauerland opanuje CW, chociaż nie wiem po co, bo na razie pieniędzy tam nie ma. A może Huck pójdzie w górę, a może turniej przyciągnie kibiców do CW - trudno powiedzieć, co się stanie w tej kategorii w ciągu najbliższych dwóch lat. Tym niemniej super six to dobry pomysł na ożywienie w dwóch najnudniejszych do niedawna wagach (teraz przydałoby się coś zrobić z LHW, gdy nie ma RJJ, Tarvera, Michalczewskiego, kończy się Johnson i Hopkins, chociaż po mału i tu coś się dzieje - Dawson, Pascal, Cleverly, Shumenov, Braehmer plus ktoś szósty i jazda...; wstawiłbym tu Hopkinsa, ale całego turnieju raczej by nie wytrzymał).
 Autor komentarza: Daro603
Data: 28-09-2010 00:07:05 
Myślę że Denis Lebedev znokautuje Steve'a Cunninghama.
Myślę że Lebedev wygra ten turniej super six w tej wadze cruiser.
A nasz Krzysztof Diablo Włodarczyk raczej niema szans z takimi bokserami jak Lebedev czy Huck.
Bardzo chciałbym zobaczyć walkę Lebiedev-Huck
Według mnie "Kapitan Huck" zakończył by tą walkę leżąc na deskach;-)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.