KLICZKO: HAYE PRZEDE MNĄ UCIEKA

Władimir Kliczko (55-3, 49 KO), niekwestionowany mistrz wagi ciężkiej, do którego należą pasy federacji IBF, WBO, IBO i magazynu "The Ring", przestał przejmować się posiadaczem ostatniego tytułu, który nie jest jeszcze w rękach jednego z braci - Davidem Haye (24-1, 22 KO).

"Dr. Steelhammer" od kilku miesięcy prowokuje Anglika do podjęcia rękawicy, lecz ten za każdym razem odrzuca propozycje Ukraińca. "Hayemaker" 13 listopada zmierzy się z Audleyem Harrisonem (27-4, 20 KO), co Kliczko nazwał "Walką o mistrzostwo Londynu".

- Nie dbam o Davida Haye. Chciałem z nim walczyć, ale mała kaczuszka wciąż ucieka. Haye, jesteś ofiarą losu. Twoje czyny nie potwiedzają wypowiedzianych wcześniej słów. Raczej nie jestem odosobniony, uważając cię za frajera. Większość kibiców na świecie myśli podobnie - stwierdził 34-letni Władimir.

- Oczywiście. Jest tylko jeden pas, który nie jest w posiadaniu braci Kliczko i należy do niego - odpowiedział Kliczko zapytany czy zgodziłby się jeszcze na walkę z Anglikiem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: htchd2
Data: 12-09-2010 14:02:39 
Niech Dawidek zawalczy z Adamkiem na wiosnę.
Myślę że była by to najlepsza walka w HW w 2011
Bo Kliczko z Adamkiem walczył by nudnie.
 Autor komentarza: championn
Data: 12-09-2010 14:05:13 
żaden davidek i vitek tylko wład.
 Autor komentarza: championn
Data: 12-09-2010 14:07:20 
haye vs czagajew ; vitek vs wałujew ; adamek vs wład
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 12-09-2010 14:09:36 
Peter kompletnie bez zadnej taktyki statycznie na nogach i tylko lewy sierp w powietrze. naprawde wielka szkoda ze w tych czasach nie ma godnych oponentow dla kliczki potem w przyszlosci naszym dziecia beda wmawiac ze bracia to wielcy mistrzowie z reszta denerwujace jest to klinczowanie wladimira powinien dostac jakies ostrzezenie bo jezeli co akcje wpada w klincz z jeszcze wyciagnieta reka to cos jest nie tak. Mam wielka nadzieje ze Tomek poprzez swoja prace nog nie da sie nadziac na ten dyszel i ja w to wierze. aha jeszcze te filmiki pokazujace wladimira z Alim to profanacja boksu. Muhammad osmieszyl by kliczke tak jak Williamsa tanczac w ringu i smiejac mu sie w twarz.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 14:09:51 
Sądze że davidek po lokalnej walce z Harrisonem bedzie toczył kolejne lokalne pseudo-walki w obronie mistrzostwa Londynu. Michael Sprott , Danny Williams ... kelner zawsze sie znajdzie.
 Autor komentarza: htchd2
Data: 12-09-2010 14:12:25 
Wład zniszczy Tomka
 Autor komentarza: KOseba
Data: 12-09-2010 14:19:51 
Jesteście tragiczni w tych swoich wypowiedziach DZIECIAKI Z PIASKOWNICY!!! Odbieracie Adamkowi szanse z Kliczkami!!! Peter nie dorasta Adamkowi do pięt i taka jest prawda!!! Tomasz ma jak najbardziej realne szanse na wyboksowanie braci!!! Aby pokonać Kliczków trzeba właśnie tak dynamicznego zawodnika jak Adamek. Tylko on jest wstanie to zrobić!!!
 Autor komentarza: htchd2
Data: 12-09-2010 14:21:45 
KOseba Chyba sam w to nie wierzysz...
 Autor komentarza: htchd2
Data: 12-09-2010 14:22:15 
KOseba chyba sam w to nie wierzysz...
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 12-09-2010 14:23:36 
Panowie. to co zrobil wlad z Peterem tylko potwierdza Jego geniusz. idealnie wykorzystal swoje warunki, zasieg, prace nog. Nie dal sobie nawet na sekunde zagrozic. Klul lewym, klinczowal pozbawiajac przeciwnika sil. Najpierw obil pomalu Petera a potem dobil. Jak torreador z bykiem. Pokazal inteligencje, rozwage i konsekwencje. Jest mistrzem. dzieli i rzadzi. Nikt nie jest w stanie mu zagrozic. Jest piesciarzem kompletnym. Ma slaba szczeke ale zniwelowal to umiejetnoscia niedopuszczenia przeciwnika do trafienia siebie. Czego chciec wiecej?

A ze bylo to straaaaaaaasznie nudne dla oka i meczace to inna sprawa. ale coz, cel uswieca srodki :))))))))))))))))
 Autor komentarza: Adam89
Data: 12-09-2010 14:27:36 
Patrząc na obecnie walczących zawodników w HW, to jeśli Haye nie wyjdzie do ringu i nie pokona Władimira to chyba nikt go nie pokona.
Przy całym szacunku dla Adamka, którego uważam za znakomitego boksera, ale według mnie szanse z Kliczkami ma minimalne.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 14:28:46 
Dokładnie. Śmiało można rzecz że Kliczkos dołączyli do panteonu największych bokserskich sław.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 14:30:13 
Autor komentarza: Adam89
Data: 12-09-2010 14:27:36
Patrząc na obecnie walczących zawodników w HW, to jeśli Haye nie wyjdzie do ringu i nie pokona Władimira to chyba nikt go nie pokona.

Haye nie ma najmniejszych szans z Władimirem. No dobra , niech bedzie, ma identyczne jak Chambers i Peter :) Inna sprawa że on nawet nie podejmie wyzwania.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:40:19 
Moim zdaniem po wczorajszej walce Haye miałby duże szanse na wygranie z Władimirem przed czasem ale musiałby się nastawnic ze ze dostałby co najmniej jeden prawy a z jego szczęką pewnie by padł. A Peter nie pokazał nic kompletnie prócz tego ze czekał na cios Włada. Z braćmi może wygrać tylko ktoś ich rozmiarów albo ktoś z szybkością z niższej kategorii bo Peter nie dość ze niższy to był jeszcze wolniejszy a to już żenada myśląc ze nie mając żadnych argumentów lepszych od Włada można z nim wygrać. Realne szanse mają tylko Adamek i Haye no i może Solis ale on jest za wolny. Tomasz jedziesz z nimi
 Autor komentarza: LeftHook
Data: 12-09-2010 14:41:52 
Sam Emmanuel Steward przyznał że tylko Adamek może zagrozić i stoczyć świetną walkę z Wladimirem. Jestem tego samego zdania.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-09-2010 14:46:27 
krzycho146
Chyba oglądaliśmy inne walki :)
Peter nic nie robił? To tylko powtarzany frazes, w który wszyscy wierzą. Otóż Peter pracował i to bardzo mocno. Ciągłe uniki, balans tułowiem i głową, ciągłe klincze, próby skracania dystansu.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:49:29 
Musze zmienić zdanie z Władem też miałby szanse Adamek, Wład nic nie pokazał zatrzymał sie w rozwoju, na nogach słabo sie rusza a pół dystansu nie ma w ogóle od razu w klincz. Gołota by obił obu gdyby nie pajacował w ringu. Adamek powinien zrzucić do 95kg do wagi z Gołotą i obić obu. Bracia są "słabi", ale mają szczęscie ze wczasach w których walczą reszta jest jeszcze gorsza Peter to czołówka HW a on sie skompromitował nie chodzi mi o to ze przegrał tylko o to jak walczył i jak przegrał. Tomek na pewno oglądał walkę i powinna go podbudować, bo Wład nic nie pokazał, prócz tego ze obij kolejnego kelnera bo tak trzeba nazwać Petera,który był wolny jak ketchup. Do tego sędzia wyglądał na dobrego kumpla Kliczki bo przez całą walkę nei było żadnego upomnienia po ciągłym klinczowaniu i faulowaniu przez Kliczke.
 Autor komentarza: championn
Data: 12-09-2010 14:52:32 
również uważam że peter to kelner
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 14:52:34 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik polarny90 piszący z IP: 213.108.13.133 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


DAVID HAYE Glupia CIPA!!! nie nawidze go z calego serca glupi idiota. Ma niewyparzoną morde. Jezeli by doszlo do walki kiedys chcial bym zeby zostal ciezko znokautowany... HaHA konczyc kariere w wieku 31 lat hahah bo sie boi walczyc dalej . Adamka tez pewnie nie przyjmie walki
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 14:52:36 
Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:49:29
Gołota by obił obu gdyby nie pajacował w ringu.

Poważnie ? To on jeszcze walczy ?
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 14:53:38 
Gołota by obił obu?? nie wierze ze ktos to napisal... najpier musial by pokonac adamka. a on nie mial najmniejszych szans. NAJMNIEJSZYCH
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:55:10 
Deter
Chyba oglądaliśmy rzeczywiście inną walkę skoro mówisz o unikach uniki może i były do 2 rundy potem Peter sie spocił i zmęczył jak świnia i tylko machał sierpowymi w powietrze. A co do ciężkiej pracy to masz na myśli chyba to ze musiał ruszać swoim wielkim cielskiem i nie miał już siły.
P.S
Tylko Adamek może pokonać braci i wkrótce to zrobi.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:58:24 
Miałem na myśli ze gdyby Gołota walczył z braćmi w czasach w których to był Gołota a nie rencista i gdyby nie bił po jajach to by obił obu. A tak to teraz musimy liczyć tylko na Adamka.
P.S
Można mi zarzucić wiele rzeczy ale na pewno nie to, że jestem fanem Gołoty mam jednego idola i będzie nim zawsze Adamek
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 14:59:31 
ja osobiscie nie ogladalem calej walki Petera i Kliczko ale ogladalem urywkowo na YouTube niedawno... powiem szczerze ze Peter Dal z siebie Maximum widac ze bardzo mu na tym zalezalo... walczyl zaciecie caly czas atak... niestety czegos zabraklo jak myslicie?
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:01:06 
polarny90
Umiejętności, wzrostu, szybkości a przede wszystkim planu.
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 15:02:47 
Wiecie ja nie pamietam goloty w czasach swietnosci bo tak za bardzo nie interesowalem sie boksem... za mlody bylem wiec nie bede sie klucic. Ale wiem jedno czas Goloty sie juz skonczyl.. nastaje czas Adamka.

Ja jestem fanem Tysona odkąd pamietam i chcial bym go jeszcze zobaczyc miedzy linami... jak by mial teraz 20pare lat to wygral by na 100% z kliczkami.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:02:48 
mogliby zrobić wywiad z Adamkiem jakie są jego spostrzeżenia po walce.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 15:03:14 
Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 14:58:24
Miałem na myśli ze GDYBY Gołota walczył z braćmi w czasach w których to był Gołota a nie rencista i GDYBY nie bił po jajach to by obił obu.

A wiesz że GDYBY babcia miala wąsy to byłaby dziadkiem ?
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-09-2010 15:04:10 
krzycho146
To o Gołocie to pozostawię bez komentarza, tak samo o Adamku :)
Z boksem chyba jest jak z muzyką. Jeśi ktoś ma gumowe uszy to bez różnimy mu jest, czy słucha mp3 przez Winampa i słabych głośnikach, czy też audio z dobrego programu i dobrych głośników.
W każdej walce dzieje się bardzo wiele, ale z tego co widzę, bardzo wielu tego zwyczajnie nie widzi.
Peter był sukcesywnie obijany, dlatego z każdą rundą słabł i był coraz mniej efektywny. Natomiast to, co ja mam na myśli, to napisałem wyżej.
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 15:07:37 
Autor komentarza: Deter

Z boksem chyba jest jak z muzyką. Jeśi ktoś ma gumowe uszy to bez różnimy mu jest, czy słucha mp3 przez Winampa i słabych głośnikach, czy też audio z dobrego programu i dobrych głośników

Albo Sąsiadów pod drzwiami!!:P:P hah
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 12-09-2010 15:14:41 
Deter

zgadzam się z tobą. Peter nie przyjechał tu po wypłatę, widać, że chciał sprawić sensację. niestety różnica w warunkach fizycznych była nie do zniewelowania. Peter nie był w stanie ani przez chwilę zagrozić Władymiriowi.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:19:40 
KapralWiaderny
Ta no co ty nie powiesz amerykę odkryłeś brawo. Chyba logiczne ze to było czysto teoretyczne. Jak Adamek obije Vita to pewnie powiecie ze Vit juz stary był i przez to przegrał. Ale co sie dziwić małym polaczkom ze im żal d..e ściska. Można nie lubić Górala ale trzeba być kretynem żeby uważać ze Adamek to tak samo niski poziom jak Peter czy reszta spaślaków.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:22:00 
Adamek powinien wywalczyć jak najlepszy kontrakt anie jakiś cyrograf i na pewno nie walczyć w Grantach tylko w Everlastach
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 12-09-2010 15:22:02 
peter to juz nie byl ten sam z przed 5 lat to bylo widac w ringu nie ta szybkosc co w poprzedniej ich walce
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 12-09-2010 15:24:23 
Gołota obiłby Kliczków obu...zgadza sie...ja bym nawet powiedział że obiłby obu na raz. Pobiłby też Foremana, Joe Louisa, Holyfielda, Tysona, Lennoxa Lewisa, oraz Alego oczywiście pod warunkiem że dostałby ich w swoim prime. No i oczywiście jeżeli nie biłby po jajach...
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-09-2010 15:25:01 
krzycho146
Żal to jest negatywny stan psychiczny, który jest wywołany stratą. Nie można mieć żalu z powodu tego, że Adamek jest o kalsę gorszy od braci.
Adamek nie obija Vitka, więc takie spekulacje i gdybania nie mają sensu.
I nie trzeba być kretynem żeby uważać, że Adamek ma nimimalne szanse z braćmi. Ja osobiście bardzo go cenię i życzę mu wszystkiego co najlepsze - jednak uważam, że Kliczkowie są poza jego zasięgiem.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 12-09-2010 15:30:52 
wszystko to domysly,spekulacje,przypuszczenia na tym to wszystko polega .gdyby adamek mial bombe w lapach ktora by przewracal po jednym uderzeniu tak jak tua,tyson to by sie to spekulowanie skonczylo
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 15:31:48 
Autor komentarza: kuba999910

hahahaha to dobre bylo haha... obu na raz i z półobrotu pietą w przełyk Holyfielda. HAHA
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:34:50 
To sie okaże kto miał rację jak do takiej walki z Vitkiem dojdzie wspomnisz moje słowa zobaczymy co napiszesz wtedy pewnie ze Vit był stary.
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 15:36:23 
co do walki Vitka z Brigsem to nie mam pojecia kto wygra bo nigdy nie widzialem jak walczy Brigs.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 12-09-2010 15:38:25 
Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-09-2010 15:19:40
KapralWiaderny
Ta no co ty nie powiesz amerykę odkryłeś brawo. Chyba logiczne ze to było czysto teoretyczne.

Portal pudelek jest najlepszym miejscem na tego typu teorie GDYBYLANDII :)
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 12-09-2010 15:51:35 
Jeśli chodzi o Adamka to niech on lepiej walczy z Hayem, z Kliczkami ma szanse ale na wygranie rundy a nie walki, bardzo lubię Adamka ale on nie ma siły ciosu, zasięgu czy wystarczajacej szybkości, Eddi Chambers był szybki Peter silny i obaj dostali baty, można ewentualnie bronić się cały czas jak Kevin Johnson i nie wylądować na deskach, ostatnim pięściarzem który z braćmi wygrał rundę był Tony Thompson i nie dość że było to dawno to miał warunki fizyczne dużo lepsze od Adamka.
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-09-2010 15:58:49 
"Ta no co ty nie powiesz amerykę odkryłeś brawo. Chyba logiczne ze to było czysto teoretyczne."

Nie teoretyczne, tylko hipotetyczne. Czy tak trudno jest odróżnić teroię od hipotezy i przypuszczenia?
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 15:59:59 
Autor komentarza: pazdzo

nie ma siły ciosu, zasięgu czy wystarczajacej szybkości

sila ciosu zgadzam sie... nie jest Elitarnym Ciezkim. i walczy w ciezkiej rok a nie cale zycie. zasiegu? jest dobry technicznie dosiegał granta elegancko. wystarczajacej szybkosci? to kto jest dla ciebie wystarczajaco szybki? Gołota? To jest waga Ciezka i tu nie ma takiej szybkosci jak w Cruser abo nizej. Moim zdaniem jak na Ciezka Adamek jest Bardzo szybki bardzo. i nie zapominaj ze to Góral... a górale sa zadziorni masz przyklad po walce z Brigsem. jak w Masarni po swiniobiciu.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 12-09-2010 16:17:43 
Adamek Granta trafiał na głowę prawie wyłącznie lewym sierpowym a i tak często Grant dawał rade się odchylić lub wycofać, żeby trafić Kliczkę musiałby najpierw bardzo szybko podejść na nogami i wyprowadzić z nadludzką szybkością ten lewy sierpowy, międzyczasie musiałby ominąć lewy i prawy Kliczki, nawet jakby trafiał to podczas tych akcji zbierał by dwa razy więcej, troche łatwiej by było trafić Vitalija ale on z kolei ma stalową szczękę, ponadto przy ciągłym skracaniu dystansu bardzo łatwo się zmęczyć a przeciwnik tylko na to czeka. Szanse Adamka sa więc minimalne i niestety zadziorność mu chyba mało pomoże.
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 16:23:18 
wiesz nie mowimy o nokaucie bo to jest nie mozliwe. prawda jest taka jak mowisz ze Vitek ma szczeke twardą ale Adamek tez nie słabą... z kolei jak sobie przypomne prawy Granta to nie za ciekawie to wyglada... ale wypunktowac go moze
 Autor komentarza: swij
Data: 12-09-2010 16:35:11 
Gdyby wczoraj zamiast Petera wyszedł Davidek to po 2giej rundzie już byłby gotowy.
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 12-09-2010 16:35:39 
Tylko problem jest w tym że ostatni czterej przeciwnicy Wladimira nie wygrali z nim w zasadzie żadnej rundy w przypadku Vitalija ostatnich pięciu jego przeciwników, chyba łatwiej sobie w tyłku parasol rozłożyć niż wygrać z nimi na punkty.
 Autor komentarza: Terrorist
Data: 12-09-2010 16:37:23 
Haye tak się boi walczyć z kliczkom ze dobiera sobie samych kelnerow, o: http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00989/haye_682x400_989680a.jpg
 Autor komentarza: polarny90
Data: 12-09-2010 16:37:35 
no to jak panowie... zaden nie ma szans?
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-09-2010 16:42:50 
polarny90
Właśnie. Prawy, lekki Granta. Ten, kilka innych, i kilka z Arreolą. Mit szczęki Adamka wziął się z CW i LHW. Owszem, miał szczękę z granitu, ale w niższych kategoriach - tak samo jak miał cios. Gdyby Adamek dostawał tak, jak Peter, to pewnie nie dotrwałby do 5 rundy.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 12-09-2010 16:49:33 
A Peter nie był wczoraj kelnerem? A jak Peter wygląda na tle innych bokserów? Czy naprawdę Kliczko wczoraj był tak dobry czy jednak Peter koszmarnie słaby?

Już nie raz pisałem, że Haye to biznesmen. Gdyby jednak w koncy wyszedł do Wladimira to miałby b.duże szanse. Pisanie o KO w drugiej rundzie to jakiś absurd. Haye to taki sam cwaniak jak Wladimir i tak samo cwaniacko walczy wykorzystując swoje atuty. Wladimir to lewy prosty + klinczowanie zaś Haye to olbrzymi dystans i snajperowanie z dystansu. Niektórzy zwą to uciekaniem. Tyle, że gdyby trafił tak jak Wałka w 12 rundzie Wladimir nawet by się nie podniósł. Walka więc może mieć dwa werdykty Kliczko na punkty lub Haye przez KO. Wladimir nie pokusiłby się o atak frontalny na Haye'a - jest zbyt dużym asekurantem.
 Autor komentarza: championn
Data: 12-09-2010 17:29:51 
"Adamek wcale nie jest gorszy o klase od kliczki". co wy gadacie?
Adamek jest mniejszy ale nie gorszy technicznie. gdyby miał mtakie same warunki jak kliczko to wład zesrałby sie w portki.
 Autor komentarza: championn
Data: 12-09-2010 17:32:42 
pazdzo
peter silny... buahahahha (spaśluch bez aktywnych mięśni) cambers szybki... buahahah (jeszcze wiekszy spasluch z tłuszczem zamiast mółów)
 Autor komentarza: swij
Data: 12-09-2010 17:37:47 
UrbanHorn
"Wladimir to lewy prosty + klinczowanie"
Tylko jakoś Peter padł od prawych sierpów.

Haye jest szybki i ma kopa(peter też ma)ale jest strasznie dziurawy i Wład to bez problemu wykorzysta,takich bomb jakie spadły na Piterka to Haye nawe kilka nie wytrzyma.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 12-09-2010 17:57:00 
zgoda ale haye jest nieco szybszy od piterka szybko schodzi z linii ognia ba nawet wlad kila przestrzelil z wolniejszym piterkiem nie wiem czy wladek zdoła tyle wcisnac w heya kluczem do sukcesu dawida jest szybkosc
 Autor komentarza: pazdzo
Data: 12-09-2010 18:45:40 
championn, Peter to był spasły jak walczył z Chambersem i ważył 265 funtów, teraz ważył 241 i jak nie widzisz jego mięśni to się lepiej przyjrzyj. Technikę to on ma do dupy ale siłę ma dużo większą od Adamka, a szybkość Chambersa jest podobna do tej Adamka.
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-09-2010 18:49:20 
Grant mało używał prostego. Wład to prosty trzyma przy czole rywala. Grant ściagał Adamka głową do ziemi przez co Adamek wiele nie mógł zrobić w atakach. Wład podobne sztuczki stosował na Peterze.
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-09-2010 18:49:57 
Ręką adamka głowe do ziemi.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 12-09-2010 19:31:44 
swij - logika wypowiedzi zakłada opis rzeczywistości oparty o regułę, więc pisanie o prawych sierpach oznacza kompletne niezrozumienie zasad komunikacji. No chyba, że nie dostrzegłem ironii... niezwykle głęboko zakopanej wówczas.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-09-2010 19:34:52 
UrbanHorn
Troszkę mylisz medialność z klasą czysto sportową. Ja nigdy nie powiedziałem że bracia są widowiskowi . Jest perfekcjonistą i mistrzem w tym co robi chociaz schematycznym.
 Autor komentarza: canuck
Data: 12-09-2010 19:50:35 
Wladek nie jest az tak bardzo schematyczny oraz przewidywalny jakby sie niktorym wydawalo. W walkach z Botha oraz Austin, Wladek znokautowal ich lewym sierpowym. W walce z Austin nawet ani razu nie uzyl "prawego stalowego mlota."

A przeciez Austin to ogromny chlop, ktory jest mniej wiecej tej samej wielkosci co Wladek. Czyli konkluzja jest mniej wiecej taka, ze Waldek ma straszna "pigule" po obu stronach w prostych oraz sierpowych. Widac tez bylo w walce z Peter, ze chce go wyprostowc swoim podbrodkowym.

Wladek moze "skarcic" swoich przeciwnikow na wiele sposobow!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 12-09-2010 20:06:41 
krzysiek - ja nic nie mylę, ja zawsze patrzyłem na boks wielowymiarowo, w tym i w aspekcie czasowym. Mnie po prostu martwi to co się dzieje. Zarówno w HW jak i w cruiser zaczyna panować boks jako przystawka do oktoberfestu w wersji oczywiście jedynie słusznej, czyli germańskiej.

Paradoks sytuacji polega na tym, że kilku zagorzalców z Majstajlem na czele prowadzą niezwykle płytką dyskusję o teraźniejszości i za chwilę będą płakać, że nie ma już boksu. Ja nigdy nie pisałem, że K2 nie są mistrzami. Ja tylko skromnie twierdzę, ze takie mistrzostwo odbije nam się duuuuuuuuuuuuuuuuuużą czkawką.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 12-09-2010 20:32:06 
Urban
W boksie bywały już większe kryzysy a największym zagrożeniem dla niego nie są style zawodników ile promotorzy typu wujek Sauerland . To tez wina federacji , nie ma jasnych przejrzystych zasad a ewidentne wały są zbywane milczeniem. Powody sa jasne dlaczego tak jest ale to ślepa uliczka.
 Autor komentarza: adekw
Data: 12-09-2010 22:52:49 
adamek vs kliczko moim zdaniem nie odbierzcie tego źle adamek przegra i to przed czasem. Co z tego że ma twardy łeb , peter też ma i kazdy widzial jak sie to skonczylo, ja obstawiam ko na adamku ok 9 rundy
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 13-09-2010 00:10:21 
UrbanHorn


Ty naprawde jestes tak głupi ze nie kumasz ze kryzys w boksie wynika z socjologicznych uwarunkowan w USA(NBA MLB NFL vs boks, co bys wybrał pewny kontrakt czy niepewne nadstawianie mordy?)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 13-09-2010 00:11:31 
boskie wagi ciezkiej i CW oczywiscie

Niech pojawi sie wieli murzyn powali dwóch braci to nie bedzie kryzysu w boksie
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-09-2010 00:25:12 
MyStyle

"Ty naprawde jestes tak głupi ze nie kumasz ze kryzys w boksie wynika z socjologicznych uwarunkowan w USA(NBA MLB NFL vs boks, co bys wybrał pewny kontrakt czy niepewne nadstawianie mordy?) "
-nie do końca jest to prawda,ponieważ ;NBA ,MLB czy NFL też przeżywają kryzys
już nie ma w USA takich talentów jak Jordan ,Malone młody Oneil czy inni którzy dawali show w latach 90 ,NBA też przeżywa kryzys ,poziom rywalizacji w jankeskich sportach jest na niższym poziomie niż w latach 80 i 90 ,jak ktoś ma talent do boksu to bedzie go rozwijał jak ktoś jest uzdolniony do gry w kosza t o przy tym zostanie itd
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 13-09-2010 00:47:05 
No to w takim razie gdzie sa Ci silni czarnoskorzy wysportowani odwazni przyszli mistrzowie HW???????

nadal na prakietach i boiskach
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 13-09-2010 00:47:05 
No to w takim razie gdzie sa Ci silni czarnoskorzy wysportowani odwazni przyszli mistrzowie HW???????

nadal na prakietach i boiskach
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 13-09-2010 00:47:22 
jak ja pisze :):) parkietach itp itd
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.