ADAMEK: 217, GRANT: 261

W piątek o godzinie  9:00 wieczorem czasu polskiego, odbyło się oficjalne waznienie przed  sobotnią walką Tomasza Adamka z Michaelem Grantem. Tomasz Adamek ważyl 217 funtów (98,4 kg), a Michael Grant 261 funtów (118,4 kg).

 

 

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: dybal25
Data: 20-08-2010 22:05:28 
Myslałem ze tym razem Adamek wniesie 100. Powinien sie oswajać z tą wagą, bo przy niej tez moze miec szybkosc.
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-08-2010 22:05:29 
Adamek nie wydaje sie mały nawet przy takim turze jakim jest ponad dwumetrowy Grant
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-08-2010 22:05:44 
No i git ...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:07:57 
Grant wcale nie wygląda zbyt okazale. Dużo stracił przez tą dekadę. Tomka waga i wygląd naprawdę robi wrażenie.
 Autor komentarza: Ryba85
Data: 20-08-2010 22:07:59 
TKO 5 lub 6 runda dla tomka.
 Autor komentarza: provokator
Data: 20-08-2010 22:08:25 
Świetna waga Tomka, idealna jak dla niego :) a po Grancie spodziewałem się czegoś lepszego, myślałem, że wniesie mniej. Teraz to będzie egzekucja :D
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-08-2010 22:08:37 
Myslalem ze Adamek bedzie ciut ciezszy,ale to nic mniejsza z tym,a co do Granta to myslalem,ze bedzie troche lzejszy,niezle byki z nich!
 Autor komentarza: Wariner
Data: 20-08-2010 22:08:39 
Spojrzenie Górala po prostu miażdży. Nie mogę się doczekać tej walki.


A waga obu pięściarzy przewidywalna.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:08:42 
Do redakcji: ADAMEK 217 czy 261 ?????
 Autor komentarza: swietypio
Data: 20-08-2010 22:09:11 
Grant jakby sflaczaly, a Tomasz same miesnie
 Autor komentarza: swietypio
Data: 20-08-2010 22:09:30 
Grant jakby sflaczaly, a Tomasz same miesnie
 Autor komentarza: dybal25
Data: 20-08-2010 22:09:50 
no pewnie ze Adamek 261
I to w dodatku kilogramów :)
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:09:53 
Kamyk czy Ty umiesz czytać ??
 Autor komentarza: Wariner
Data: 20-08-2010 22:10:05 
Dodam jeszcze tylko, że Michael jakby bardziej zatłuszczony niż jak za dawnych lat. Odrobinkę, ale jednak...
 Autor komentarza: dybal25
Data: 20-08-2010 22:10:23 
okrągłe 20 kg różnicy:)
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-08-2010 22:11:28 
Grant kiedys wygladal lepiej teraz troche wiecej tluszczyku ma przez to jest potezniejszy niz kiedys wyglada imponujaco,choc Adamek tez!
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:11:47 
Mario1977 - chcesz w ryjj?? Każdemu zdarzają się pomyłki...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:12:46 
Chodź Kamyczku. Mario da Ci kaszki...
 Autor komentarza: hitman
Data: 20-08-2010 22:13:07 
swietnie wygląda tomek dobrze to rokuje
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:14:55 
bardzo dobrze ze tyle wazy napewno lepiej sie czuje no i z podobna waga pokonal Golote
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:15:07 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Kamyk piszący z IP: 77.253.103.125 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Kamyk piszący z IP: 77.253.103.125 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


chuj ci w serce cieciu!! jeszcze raz powtarzam ,każdemu zdarzają się pomyłki
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:16:35 
oj dziecino już Cie tu nie powinno być. A tak na poważnie to babskie się nie liczy. Kończę rozmowę z przedszkolakami.
 Autor komentarza: KoniQ
Data: 20-08-2010 22:19:03 
Ale Tomek ma rece. I piesci jakby urosly. Mysle, ze sila ciosu znacznie sie poprawila, w dodatku kiedys mowil, ze pracuja z Rogerem nad ciosami zadawanymi z pelnym skretem tulowia. KO - 7 runda ;]
 Autor komentarza: lukas017
Data: 20-08-2010 22:22:35 
tomek wygra do 8-mej rundy on musi to wygrać przed czasem żeby dobrze było
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:22:44 
Mario1977 - na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek ze jestem przedszkolakiem?? chcesz tutaj odreagowac po tym jak w szkole caly czas cie walą w odbyt czy co??? bo nie rozumiem cie????
 Autor komentarza: easy22
Data: 20-08-2010 22:23:21 
najdalej 7 runda i koniec :) nie sądziłem że Grant wniesie tyle kg , choć mimo upływu lat i tak prezentuje się przyzwoicie .. reasumując - nie mogę się doczekać! ;]
 Autor komentarza: lukas017
Data: 20-08-2010 22:23:30 
jpojop
 Autor komentarza: Darkegg91
Data: 20-08-2010 22:24:35 
czy odnalazł ktoś materiał video z ważenia? bardzo bym prosił o adnotację.
 Autor komentarza: matt866
Data: 20-08-2010 22:26:02 
na tym ostatnim zdjęciu nawet nie widać różnicy wzrostu i wagi:D,Grant troszkę zalany ale wiadomo latka lecą to i tak trzyma się dobrze,mało zdjęć,tu jest więcej http://zdjecia.faktychicago.com/wazenie-adamek-grant/4.jpg.htm
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:26:18 
żegnaj małolacie !!
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-08-2010 22:26:38 
Kamyk pewnie wrocil przedwczesnie z imprezy, nie denerwuj go juz, bo mu konto zaraz usuna :P.
 Autor komentarza: Wariner
Data: 20-08-2010 22:28:03 
Kamyk - onet przyjmie Cię z otwartymi ramionami, ale z BOKSEREM to Ty już się pożegnaj.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 20-08-2010 22:28:54 
własnie leci TROYA... Achilles by rozwalił obydwoch naras...hehe
 Autor komentarza: Darkegg91
Data: 20-08-2010 22:29:15 
dzięki matt866. jeszcze postaram się poszukać materiału z konferencji i jeżeli tylko znajdę to zlinkuję go wam. :)
 Autor komentarza: hitman
Data: 20-08-2010 22:30:14 
kamyk
dla takich jak ty polecam pudelek.pl
tam sie wyżyjesz!
 Autor komentarza: ARREOOLAA
Data: 20-08-2010 22:30:18 
Jeśli Adamek nie znokautuje Granta do 10 rundy to ani z Witkiem ani z Władkiem ani z Dawidem nie ma szans jeśli jednak wygra do 10 rundy ma spore szanse a jeżeli wygra do 5 to mistrzostwo jest prawie pewne.
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-08-2010 22:31:43 
hitman cicho bo zaraz dostaniesz od kamyka w ryj
 Autor komentarza: ARREOOLAA
Data: 20-08-2010 22:32:10 
Po za tym Grant ma niezwykle rzadko spotykaną ,,kryształową,, szczękę.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 22:32:30 
98kg.Za malo jak na wage ciezka.I jeszcze przy jego wzroscie.I dziwic sie ze nie ma mocnego ciosu...Musi cos zrobic zeby minimum 102kg wazyc.Jak nie moze osiagnac wagi 108-110kg to chociaz te 102kg.A ile wazyl na walce z Golota?Tez cos kolo 98.To nic masy.a raczej wagi nie nabral.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:32:44 
A jeśli wygra w pierwszej ?? Nie do końca to tak wygląda. Wydaje się, że Tomek powinien sobie poradzić bez problemu, ale czy będzie chciał skończyć Granta bardzo szybko ?? Nie sądzę.
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:32:50 
ARREOOLAA
ty to masz wizje hehe;)
 Autor komentarza: hitman
Data: 20-08-2010 22:32:53 
arreoolaa
na jakiej podstawie wysuwasz tkie wnioski???
co to za różnica w której rundzie wygra???
 Autor komentarza: Darkegg91
Data: 20-08-2010 22:33:06 
Arreoolaa myślę że nie ważne jest w jakim tempie Adamek pokona Granta.. nie ważne czy to będzie 1,5 czy 12 runda. Liczy się poziom sportowy i bokserski jaki zaprezentuje Tomasz. Liczę na ciekawe widowisko i jestem sceptyczny co do wyniku walki... co nie znaczy że nie kibicuję Adamkowi tak? Kto jak kto ale Adamek jest bokserem, dla którego wstaje się w nocy i w tym idealnie nawiązuje do Andrzeja Gołoty. Także nie kiedy ale jak pokona Granta.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 20-08-2010 22:33:28 
ARREOOLAA jesteś głupi twoja wypowiedź o tym świadczy a co grant jest jakimś wyznacznikiem następnych walk? liczy sie taktyka i samo zwyciestwo (o czym zawsze adamek powtarza) a wcale nie musi byc nokaut moze sobie wygrac nawet 1 pkt i znokautowac kliczke w tym nie ma zadnego związku czy go znokautje czy nie
 Autor komentarza: matt866
Data: 20-08-2010 22:33:54 
zobaczymy czy Tomek będzie dążył do szybkiego KO,nokaut przychodzi sam,ja bym wolał by Grant pierw zaliczył KO a koło 10 rundy poddał się bo byłby tak obijany:)
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:34:06 
Sorry ale to Mario1977 zaczął ,już nie reaguje na jego zaczepki...
 Autor komentarza: hitman
Data: 20-08-2010 22:34:08 
dobrze już dobrze będe grzeczny
 Autor komentarza: swietypio
Data: 20-08-2010 22:34:21 
Tomek woli te 2kg mniej, niz 2kg za duzo, bo to moze ograniczac jego szybkosc i plynnosc ruchow
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 22:34:51 
a holyfiled to w ciężkiej z wagą i 93 wychodził i nie było problemów
 Autor komentarza: hitman
Data: 20-08-2010 22:35:33 
arreoolaa
jeszcze jedno grant stylem nie przypomina Davidka
 Autor komentarza: Darkegg91
Data: 20-08-2010 22:35:38 
dokładnie. nie bądźmy jego trenerami. osiąga taką wagę w jakiej czuje się najlepiej i w tym przypadku te 102kg mogą u niego mieć nie ciekawe konsekwencje..
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:36:07 
Pan janek tygrys
widziales jak Adamek wygladal w walce z Estrada?? wtedy mial wlasnie 102 i to bylo za duzo jak na niego.Teraz wyglada duzo lepiej w walce z Golym mial tez 98 i byl bardzo szybki
 Autor komentarza: simsi
Data: 20-08-2010 22:36:59 
Spojrzenie Tomka jest poprostu najlepsze. Pustka, zero emocji... Zajebiście silna psychika ... Ma facet to coś, to co mają wielcy mistrzowie . . .
 Autor komentarza: provokator
Data: 20-08-2010 22:37:07 
Jedno jest pewne, w niedziele w ringu stanie na przeciwko siebie dwóch zupełnie kontrastujących pięściarzy:

Silny cios vs Taki sobie cios
Szklana szczęka vs Granitowa szczęka
Kulejąca technika vs Świetna (jak na HW) technika
Mizerna szybkość vs Błyskawica
Kawał chłopa vs Mniejszy kawał chłopa :P

Ale mój typ to Grant nie wstaje z dech w 9 rundzie.
 Autor komentarza: KubaW
Data: 20-08-2010 22:37:19 
Te zdjęcia potwierdzają tylko to że 10 lat temu Grant był tylko i wyłącznie ciekawym zawodnikiem a na dziś to jest człowiek z nazwiskiem którego Adamek zwyczajnie obije.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 22:37:38 
Mario1977
"Grant wcale nie wygląda zbyt okazale. Dużo stracił przez tą dekadę. Tomka waga i wygląd naprawdę robi wrażenie."

Grant duzo stracil-to bylo pewne,nie ma juz 26lat jak kiedys.Z atlety powoli robi sie starszy facet.
A Tomka waga robi na mnie zle wrazenie.Juz prawie rok jak przeniosl sie do ciezkiej,a waga na cruiser.Tyle to waza bokserzy cruiser i zbijaja pare kilo.
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-08-2010 22:37:42 
W walce z Gołym miał nieco mniej niż teraz
 Autor komentarza: kwiatek
Data: 20-08-2010 22:38:58 
Mądrzejsi bedziemy po walce juz w niedziele !!!!
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-08-2010 22:40:25 
PanJanekTygrys

Tomkowi waga powyżej 100 kg nic nie da oprócz możliwych kłopotów z wytrzymałoscią i szybkością. Nie ma sensu na siłe robic z siebie zwierzaka.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:41:12 
Jakie macie typy na tą walkę?? ja obstawiam wysoką wygraną na punkty Tomka ,Grant w końcowych rundach zaliczy deski
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:41:12 
to 98 kg jest bardzo dobre dla Tomka swietnie wyglada a nie tak jak w walce z Estrada i przy 102kg
 Autor komentarza: provokator
Data: 20-08-2010 22:41:21 
W walce z Gołota Adamek miał 96 kg, z Estradą koło 102 kg, a z Arreolą wniósł dokładnie tyle samo - 217 funtów.
 Autor komentarza: Wariner
Data: 20-08-2010 22:43:12 
Mała dygresja - z Estradą było dokładnie 100 kg, a nie 102 ;).

Za boxrec.com.
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 22:44:38 
dokładnie nie wiem o co się tak czepiacie z tą wagą, zobaczcie jak wyglądał Adamek przed walką z Gołym, a teraz waga ta sama ale wyglądał o wiele gorzej. Nabrał masy mięśniowej od tamtej pory poza tym kto powiedział że trzeba tyć nie wiadomo ile, aby mieć siłę.
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:46:10 
z tego co wiem to bylo 102 ale klucic sie nie bede.Trzeba powiedziec ze w walce z Golota i Arreola wygladal lepiej niz w walce z Estrada bo mniej wazyl
 Autor komentarza: simsi
Data: 20-08-2010 22:46:28 
98 kg czy 100 kg nie ma to większego znaczenia. Istostne jest to,że waży tyle samo co w poprzedniej walce czyli ta waga się ustabilizowała.
Nabrał masy czysto mięśniowej i spalił trochę zbędnego tłuszczu, dlatego waga pokazuje tyle samo, ale uważam,że na pewno fizycznie jest silniejszy. Zobaczymy w sobote jak siła ciosu ...
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-08-2010 22:46:41 
Adamek waży tyle samo, a wygląda chyba lepiej niż z arreolą. Dobry omen
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 22:48:20 
Każdy ma inne predyspozycje wagowe, Adamek jak by dobił np. do 105 to mógłby stracić szybkość, zyskać trochę siły która by się wcale nie przełożyła na siłą ciosu a mógł by więcej stracić
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 22:49:15 
Mateusz
Caly pic polega na tym zeby wazyc ponad 100kg a jednoczesnie byc szybkim.Tyson wazyl,a byl nizszy o jakies 9cm od Adamka i nie byl wolny.W wadze ciezkiej wiekszosc wazy ponad 100kg i co?Wszyscy sa wolni?Brewster(nizszy od Adamka)w walce z Golota wazyl 102kg a jaki byl szybki.
 Autor komentarza: smok997
Data: 20-08-2010 22:49:39 
Hey
Obaj wyglądają świetnie trzeba to uczciwie powiedzieć.
Tomek jak zwykle pewny siebie,myślę,że waga optymalna,treningi z mlotem i kołem zrobily swoje.Zobaczymy czy Tomek bedzie dążył do KO,czy bedzie chciał powalczyć,ale jak się okazja trafi tu huknie i po walce.Zyczę Tomkowi aby mu wyszedł szczał życia podobny do tego jakim poczęstował Banksa.Grant i jego ekipa na pewno coś wymyslą aby zaskoczyć Tomka,boje się haków ale czy na to Grant nie jest za wolny.
Będzie dobrze stawiam wygraną na punkty Tomka,no chyba,że strzał wypali.
POzdrawiam
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-08-2010 22:49:40 
simsi - Adamek siły ciosu z tego co wiem nie poprawiał. On bazuje na innych elementach ,a powiedzmy sobie szczerze ,że puncherem to on nigdy nie będzie :(
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:50:27 
no teraz superowo wyglada
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 22:52:53 
PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 22:49:15
Mateusz
Caly pic polega na tym zeby wazyc ponad 100kg a jednoczesnie byc szybkim.Tyson wazyl,a byl nizszy o jakies 9cm od Adamka i nie byl wolny.W wadze ciezkiej wiekszosc wazy ponad 100kg i co?Wszyscy sa wolni?Brewster(nizszy od Adamka)w walce z Golota wazyl 102kg a jaki byl szybki.
po pierwsze Tyson był najszybszy jak ważył w granicach 100 kg im był cięższy tym był wolniejszy zadawał mniej ciosów i stawał się mniej dynamiczny jak ważył 217 - 223 funty to był w najlepszej formie
 Autor komentarza: simsi
Data: 20-08-2010 22:53:52 
Kamyk właśnie w tym cyklu szkoleniowym skupili się na poprawie siły ciosu m.in. ćwiczenia z młotem i oponą. Puncherem nie będzie, ale uważam,że na pewno jest w stanie nokautować większych od siebie bijąc seriami.
 Autor komentarza: Mateusz
Data: 20-08-2010 22:54:41 
Pan Janek Tygrys


Ale wiesz u Tysona to raczej byly tez geny i mial swietna dynamike przez to szybkosc a przez to sile.
a Ali mial bodajze 193 i wazyl 96-98 a byl silny
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-08-2010 22:55:43 
Nie wiem po co mu wieksza waga? Tyson jest dobrym przykladem na to ze 98kg to wystarczajaco aby miec kowadlo w lapie. Mysle ze teraz Adamek jest w idealnej formie i ma minimalna ilosc tluszczu. Jesli bedzie tak samo pracowal do nastepnych walk i przybedzie mu miesni to waga bedzie wieksza o 1-2kg. A sila pojdzie zdecydowanie w gore. Tu nie o mase chodzi ale o 'mase miesniowa'. Z reszta sama masa to nie wszystko, zawodnik moze wazyc 120kg i bic jak cruiser. Z ciosem trzeba sie tez urodzic. Zobaczymy co zaprezentuje jutro Tomek i wtedy ocenimy.
 Autor komentarza: simsi
Data: 20-08-2010 22:57:36 
Zgadzam się z Fryto 666. Estrada i Arreola to wyjątkowo twarde łby. Jutro zobaczymy naprawdę ile warty jest cios Tomka...
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 20-08-2010 23:04:03 
Adamek ma cholernie duze pięści do swej postury
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-08-2010 23:05:33 
Grant juz nie wyglada imponujaco jak kiedys
O wadze Adamka juz sam nie wiem co myslec.Pomiedzy walkami z Gunnem i Golota,to jest w 3 miesiace zrobil 7 kilo.Trening boserski to w duzej czesci aeoroby podczas ktorych sie chudnie,a nie tyje.Wiekszosc piesciarzy zbija wage podczas obozu przygotowawczego,Adamek zrobil mase
W pazdierniku 2009 wazyl cos kolo 97 kilo i nie byla to rzezba,byl zlany
kilka miesiecy pozniej w pojedynku z Estrada wazyl stuwe(kolejny przyrost masy)i wygladal bardzo dobrze,bylo widac rzezbe.Do walki z Arreola zrzucil troche zachowujac wycinke.Teraz utrzymuje wage i wyglad co moze swiadczyc ze podaza droga wytyczona przez Holyfielda jesli chodzi o sposob przystosowywania sie do nowej kategorii wagowej
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 23:05:57 
nie on ma po prostu wielkie serce haha
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 23:07:23 
Bokser88,Fryto
Zeby Adamek mial podobna posture jak Tyson to musial by wazyc 110kg,bo ma okolo 187cm wzrosyu,a Tyson wazyl tyle samo-98kg,ale mial okolo 178cm wzrostu.Byl niski.
Czyli nie jest to mozliew zeby zawodnik 187cm i tylko 98kg mial takie kowadlo w lapie jak Tyson.
Pomijajac to ze Tyson to bokser ktory rodzi sie raz na 100 lat.
 Autor komentarza: ar2rPL
Data: 20-08-2010 23:09:37 
Panu PanJanekTygrys zazwyczaj nic nie pasuje u Adamka tak wiec luz - to staje sie juz norma. A wedlug mnie Tomek wyglada dobrze. Moze wazy tyle co z Golota ale napwno pare kilo tluszczu zmienil na miesnie.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 20-08-2010 23:11:13 
Tyson to bya maszynka do nokaltowania, a trzeba pamietac, ze prawie zawsze bil w gore, co oslabia cios
 Autor komentarza: JohnClon
Data: 20-08-2010 23:11:36 
Na miejscu Granta powinien stać Tony Thompson a w najgorszym przypadku Kevin Johnson, ze szczególnym wskazaniem tego pierwszego. Obaj mają dobre warunki fizyczne: Thompson 196cm, Johnson 191cm wzrostu, duży zasięg ramion (po 207-208cm), waga w granicach 110-113kg. Poza tym obaj walczyli z Kliczkami i termin walki tez by prawdopodobnie odpowiadał. Ale wiadomo dlaczego padło na Granta... Thompson byłby idealnym sprawdzianem dla Adamka, ale też dużo bardziej niebezpiecznym, z którego niekoniecznie Góral wyszedłby zwycięsko. Wynik z Grantem jest znany. Nie należy pytać: kto wygra? Tylko jak wygra? I jak sobie poradzi na tle bardzo wysokiego pięściarza?
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 23:11:43 
PanJanekTygrys
ale np. Holyfield miał 189 cm ważył jeszcze mniej i dawał rade dlaczego Adamek ma wyglądać jak Tyson. Czy priorytetem musi być wielkość.
 Autor komentarza: Voyto
Data: 20-08-2010 23:14:20 
Po co analizować wagę i masę widać że Tomek pracował a Grant może "coś tam robił", jeszcze parę dni i będziemy wiedzieć wszystko. Waga i wygląd Tomka są bezbłędne jak na byłego cruisera, a Grant... zobaczymy.
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-08-2010 23:14:51 
po co porównywac Adamka do Tysona skoro są to zupełnie inni zawodnicy, zdecydowanie bliżej mu do Holyfielda
 Autor komentarza: hrabiaKomor
Data: 20-08-2010 23:15:54 
Muhammad Ali miał 191 i ważył w granicach 98-100 kg w swoim prime. Jak prawym trzepnął to też nokautował.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 23:17:51 
No ale Hollyfield nie mial mocnego ciosu,ma tylko cos kolo 28KO w karierze.Ja mowie o wadze/masie-silny cios.A nie o tym czy dawal rade.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-08-2010 23:23:54 
Mi chodzilo o sama wage, a nie porownywanie wagi do wzrostu. To sa ludzie innej budowy, Adamek jest bardziej szczuply, Gdyby dobil do 110kg zeby wygladac jak Tyson to by mial brzuch jak Grant w chwili obecnej, a to nie bylo by dla niego dobre.
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-08-2010 23:24:07 
Tony Thompson w ostatniej swojej walce ktora wygral byl stary , ociezaly i do dupy . Tomek by go obskoczyl jak chcial ...nie mowie ze wygral by przed czasem ale na punkty ...bez problemu .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-08-2010 23:28:56 
PJTygrys
Widziales pierwsza walke Holyfielda z Tysonem?Zelazny zostal w niej zmiazdzony zarowno fizycznie jak i taktycznie.Co z tego ze mogl powalic wola jednym ciosem skoro Evander nie dal mu sie rozbujajc.Boks to cos wiecej niz sila pojedynczego ciosu.Chociaz mocne uderzenie w wadze ciezkiej moze byc bardzo przydatne to wszystkiego nie zastapi
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 20-08-2010 23:32:37 
racja , nareszcie jest to spojrzenie!!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 23:34:08 
andrewsky
to juz nie byl ten sam Tyson tylko jego cien z przed lat.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 20-08-2010 23:36:55 
FilipBoxing
No to sie teraz juz wszyscy uspokoili:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-08-2010 23:38:29 
PJTygrys
Ale cios zostal mu do konca kariery:)
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-08-2010 23:38:32 
Tyson juz przed walka z B.Douglasem jak stracil pas dostawal od sparingpartnerow na treningach,ale to bylo trzymane w tajemnicy bo na Tysonie mozna bylo jeszcze niezle zarobic.A Ty przywolujesz walke ktora byla pare lat pozniej jak Tyson wyszedl z wiezienia(a tam profesjonalnie nie trenowal).To juz nie byl Tyson.
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-08-2010 23:39:53 
Pojawiają się dziwne komentarze o masie Adamka (masie, bo waga to przyżąd do mierzenia masy)


Masa zawodnika nigdy nie może być celem - to zawsze środek do osiągnięcia minimum.

Jeśli mówimy o większej masie u Adamka, to muszą być to mięśnie - bo tłuszcz wiele by nie przyniósł plusów. A budowanie 4kg mięśnie w tej chwili mogłoby wymusić trening bardziej kulturystyczny niż siłowy (nie wchodząc w szczegóły).
Chodzi o to, żeby Adamek jako bokser był efektywniejszy - dążenie do 102kg czy więcej być może wymagałoby zniweczenia czegoś innego, np. siły lub szybkości.

Pamiętajmy, że siłą ciosu to iloczyn masy i przyspieszenia. Trening, który Adamek poświęciłby na budowanie masy mógłby spowodować mniejsza sile eksplozywna - czyli bylby mniej dynamiczny.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-08-2010 23:43:15 
siła ciosu może być pochodną naturalnej wagi oczywiście poparte to musi być odpowiednią dynamiką (zakładając że technicznie jest ok.) a waga jest o tyle niezbędna że naprawdę zwiększa uderzenie i tak Adamek największą moc miał w CW gdyż przy niewielkim dbaniu o wagę na minus posiadał wszystko co potrzeba. W HW tomek musi "dbać o wagę" na plus ale nie w postaci opony na brzuchu tylko w postaci gorsetu mięśniowego i owszem twierdzenie że nie jest ciężkim nie jest prawdziwe gdyż jest w tymże limicie wagowym ale jest i będzie małym ciężkim w sensie wagi. Średni ciężki to 105kg a duży ciężki 110 kg i nie ma co się dziwić że Tomka stawiają nieformalnie w gronie małych ciężkich
 Autor komentarza: Bunkreszta
Data: 20-08-2010 23:43:17 
Co ten Grant ma takie brudne kolana???
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-08-2010 23:48:13 
Waga to przyrząd do wyznaczania masy ciała :)

Czy Adamek miał największą siłę ciosu w CW? Bardzo, bardzo w to wątpię.
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-08-2010 23:49:15 
Bunkreszta
Zapytaj USS :)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-08-2010 23:49:34 
Deter
Holyfield przed walką z Tysonem budował czystą masę mięśniową i siłę w siłowni u 8 krotnego mistrza świata w kulturystyce Lee Haneya więc skoro zlał Mike-a 2x po takich treningach znaczy że mu nie zaszkodziło
 Autor komentarza: pyra90
Data: 20-08-2010 23:55:21 
cezary27
u Lee Haneya ,to nie wiedziałem , faktycznie Holy w walkach z Tysonem wyglądał imponująco
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-08-2010 23:55:36 
cezary27

I tu dochodzimy do sedna. To co jednemu pomoże, drugiemu może zaszkodzić. Chodzi o efekt końcowy. Pudzian też miał masę i siłę i ogromną dynamikę - i nic mu to nie dało.
Trening to dychotomia indywidualności i uniwersalnej fizjologii.


PS 8 razy Mr. Olympia :)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-08-2010 23:57:29 
przykład Pudziana jest zupełnie przerośnięty
 Autor komentarza: Deter
Data: 20-08-2010 23:59:39 
Dlaczego? Masa, szybkość, siła - brak wytrzymałości i techniki. Efek każdy widział.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 20-08-2010 23:59:46 
nom Mr. Olympia - najważniejsze zawody kulturystyczne zawodowców chodziło że jak mistrz świata w najlepszej federacji bokserskiej :-)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-08-2010 00:00:42 
Deter
tylko że Pudzian nie jest wojownikiem .
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-08-2010 00:01:56 
dlatego że jak wcześniej napisałem musi to być "masa" zbliżona do naturalnej jeśli chodzi o boks a nie 30 kg więcej
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-08-2010 00:05:36 
O to samo mi chodzi. O optimum, które u każdego jest inne i inaczej się do niedo dochodzi.
A o naturalności nie może być mowy. Naturalność to brak ingerencji treningowej, tu chodzi o maksimum korzyści.
 Autor komentarza: Undercover
Data: 21-08-2010 00:09:49 
Aryjski Boże pobłogosław naszego dzielnego Górala i jego aryjską krew , pogłogosław ring w Prudential Center , pobłogosław jego szybkość , pobłogosław jego HBO , niech moc będzie z nim , we want to battle , oł jeeeee !
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-08-2010 00:16:49 
Detar - wyobraż sobie że Tomek jutro wchodzi do ringu z Cunninghamem
90 kg czy Dawsonem 79kg - mógłby byc wolniejszy ale zakładam się że bez gardy by poskładał jednego i drugiego w ciągu 12 rund - chyba że nie ???? i z czego to by wynikało??
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-08-2010 00:21:27 
cezary27
z masy ciała bezpośrednio i z szybkości pośrednio
masa + szybkośc = siła
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-08-2010 00:30:51 
tak naturalność to brak ingerencji lecz jeśli ktoś waży naturalnie 100 kg przy wzroście 190cm nie mając opony pod klatką piersiową to może ingerować że będzie ważył 90 kg przy tym samym gorsecie mięśniowym bądź 100 kg przy dużo lepszej gęstości mięśni jeśli chodzi o dyscyplinę boksu a Pudzian mając 186cm wzrostu maiła same mięśnie ale 130-135 kg to naprawdę zupełnie inna bajka dlategoż napisałem że ten przykład jest przerysowany

a oczywiście zgadzam się że chodzi o optimum

i najwyraźniej w przypadku Adamka jest takie być może do 100 kg i nie więcej a czy to wystarczy na ogromnych mistrzów świata Kliczków to raczej kasiory nie postawię bo ma takie szanse z tą wagą i warunkami jak by miał jutro z Tomkiem Dawson ważący 85 kg - nie położył by Adamka bo Tomek za byk dla niego a w drugą stronę Adamek by go miażdżył przewagą "masy" i siły
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-08-2010 00:33:12 
choć bardzo bym chciał żeby to nasz Tomasz poskładał Ukraińców-
 Autor komentarza: Deter
Data: 21-08-2010 00:35:48 
pyra90
Masa + przyspieszenie = siła

cezary27
Chodzi o to, że każda krzywa w pewnym momencie się załamuje. Z masą jest tak, że przekroczenie pewnego punktu przynosi straty. Trening to złożony, emergentny proces. Być może u Adamka optimum to 98-100kg, i 105kg ostatecznie przyniosłoby więcej strat.

Analogicznie jest z maratończykami - niezmiernie ważna (m. in.) jest siła biegowa. Ale jeśli w treningu będzie za dużo siły, to ostatecznie wyjdzie to na niekorzyść maratończyka.
Albo weźmy 800m. Fizjolodzy zbadali, że 800m w czasie około 1:40-50 to proporcje metavolizmu tlenowego do beztlenowego od 60-40 do 50-50. Oznacza to, że przesadzenie w jakąkolwiek stronę spowoduje, że zawdonik będzie albo za wolny, ale za to bardziej wytrzymały - albo za szybki, ale z miejszą wytrzymałością.

To samo jest z każdym parametrem - trening jednej zdolności powoduje, że inna się osłabia.

Dobranoc :)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 21-08-2010 00:45:05 
Deter
i właśnie o tym pisałem = że Adamek może ważyć od 90 do 100 kg w dyscyplinie boks zachowując taką równowagę jak opisałeś a powyżej będzie ze szkodą
jedyne moje zastanowienie jest takie - jaki ma szanse pokonać z takimi parametrami któregoś z ukraińców i odniosłem się do założenia jakbym obstawił starcie Dawson 84 kg vs Adamek 98 kg

nie twierdząc że lepiej dla Adamka będzie ważyć 105 kg na Kliczków bo to mu raczej zaszkodzi
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 21-08-2010 00:56:36 
Panowie,98kg Adamka z czsow kiedy walczyl z Golota to zupelnie co innego,teraz ta waga juz jest jego naturalna a wtedy byl napompowany i nietak wytrenowany jak teraz,wroze swietlana przyszlosc.Tomek bedzie teraz bardziej dynamiczny,wytrzymalszy i co wazne silniejszy.Mam nadzieje ze Grant wzniesie sie na wyzyny bo jesli nie to niebedzie czego ogladac,Adamek bedzie okladal Granta jak Golote.
 Autor komentarza: silny
Data: 21-08-2010 01:48:24 
Ale kiedys Golota okladal by Adamka
 Autor komentarza: Melock
Data: 21-08-2010 02:46:14 
silny - nie zaczynaj :D

Grant nie ma takiej rzeźby jak kiedyś ale i tak nie ma się czego wstydzić. Zalany, ale w stosunku do "starego" Mike'a.
 Autor komentarza: eReR
Data: 21-08-2010 06:48:20 
Hmm Adamek nie musi wiecej wazyc, ja proponuje taktyke z walki z Golota :) Dobry lokiec i mamy klasyczne KO w pierwszym starciu.
Pozdrawiam!
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 21-08-2010 08:52:06 
O której do ringu może wyjść najszybciej Adamek ? jak od 1:30 będę siedział to zasne zanim dotrwam do walki. Ktoś wie ile jest walk przed Adamkiem i ilu rundowe ?
 Autor komentarza: Szymonek93
Data: 21-08-2010 09:08:31 
Tomek prezentuje się znacznie LEPIEJ Tomek DO BOJU !
 Autor komentarza: matt866
Data: 21-08-2010 09:38:17 
wideo z ważenia http://www.youtube.com/watch?v=2bEfvuM-OqM
 Autor komentarza: unlocer
Data: 21-08-2010 10:32:29 
Spojrzenie Adamka i Grant ma pełne pory. Na konferencji prasowej był chyba lekko drinknięty. Ciekawe czy przed walką też coś weźmie?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-08-2010 14:39:10 
Weźmie dwa głębokie oddechy ... ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.