ADAMEK O KLICZKACH I GRANCIE

Tomasz Adamek (41-1, 27 KO), najlepszy polski pięściarz wagi ciężkiej, w rozmowie z Robertem Małolepszym z Polska The Times, poruszył temat oferty Władimira Kliczko. Nie mogło też zabraknąć pytań o nadchodzącą walkę z Michaelem Grantem. Zapraszamy na najciekawsze fragmenty wywiadu.

- Witalij Kliczko w ostatnich wywiadach często wspominał, że kilka razy proponował Pańskiemu obozowi walkę o tytuł mistrza świata, ale nie byliście zainteresowani.
Tomasz Adamek: Nie chcę się brzydko wyrażać, powiem więc tylko, że Kliczko gada głupoty. Poważną propozycję to ja od nich miałem, ale dwa lata temu, gdy jeszcze nawet nie byłem pełnoprawnym bokserem wagi ciężkiej. Chcieli, żebym się bił z Władymirem, gdy padła im walka z Davidem Hayem. Propozycja przyszła trzy i pół tygodnia przed pojedynkiem. Wszystkie późniejsze rozmowy to były gadki o pogodzie w New Jersey. W boksie propozycja walki to musi być na piśmie. Takiej nie było.

- A będzie? Jest Pan numerem jeden wśród pretendentów federacji WBO. Władymir Kliczko prędzej czy później będzie musiał się z Panem zmierzyć?
TA: W zawodowym boksie można być dwa lata na pierwszym miejscu w rankingu i nie dostać walki. W tym biznesie oprócz klasy sportowej liczy się też polityka. Jak HBO będzie chciało tej walki, wyłoży kasę, to pewnie się będziemy bili.

- Jedyny Pański pogromca Chad "Bad" Dawson po tym, jak w ostatnią sobotę przegrał niespodziewanie walkę z Jeanem Pascalem, zaczął przebąkiwać o przejściu do wagi ciężkiej i rewanżu z Panem.
TA: Mogę się bić z Dawsonem, Kliczką czy Davidem Haye. Warunek jest jeden - telewizja będzie chciała to pokazać i zapłacić duże pieniądze. Takie są zasady zawodowego boksu.

- W sobotę stoczy Pan walkę z Michaelem Grantem, która może otworzyć Panu drogę do starcia o pas mistrza świata wagi ciężkiej.
TA: Przed każdą moją walką w wadze ciężkiej tak mówicie i piszecie. Jeśli więc chciałeś zapytać, czy czuję większy stres, to nie. Jest jak zwykle. Właśnie skończyłem ciężką robotę. Czekają mnie już tylko dwa lekkie treningi, a późnej luz.

- Michael Grant to wielki chłop (201 cm/118 kg wagi). Z takim dryblasem jeszcze Pan nie walczył. Gołota to był rozmiar XL, Grant XXL. Nie boi się Pan?
TA: Boję się zawsze, bo to jest boks. Ale nie boję się bardziej niż zwykle. Boks to jest taki sport, w którym waga i wzrost to nie wszystko. Już chyba pokazałem, że szybkość i spryt są równie ważne, a może ważniejsze. Grant może mieć i 2,5 metra wzrostu, młot zamiast pięści i stal zamiast mięśni. Musi mnie jednak trafić. A na to mu nie pozwolę.

- Jakie atuty ma Grant?
TA: Poza tym, że jest duży i silny, ma też mocny cios z prawej ręki. Przekonał się o tym choćby Gołota. Ale ja nie dam się trafić. Będę w ringu tańczył

- Dlaczego Gołota przegrał z Grantem. Rozmawiał Pan z nim kiedyś na ten temat w czasach, gdy się jeszcze kumplowaliście?
TA: Dobrze wiesz, że z Andrzejem o boksie to się ciężko gada. Poddał się i tyle. Mnie też już znacie. Ja na pewno się nie poddam. A jak Bóg da, Grant dobrze się ustawi, to go znokautuję.

Rozmawiał Robert Małolepszy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Laura
Data: 16-08-2010 23:32:16 
"W zawodowym boksie można być dwa lata na pierwszym miejscu w rankingu i nie dostać walki"

Cos mi tu powietkinem zasmierdzialo
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 16-08-2010 23:35:20 
mi tez. ;] trzymomy kciukolce za telewizje HBO! Adamek wygra z Grantem.
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 16-08-2010 23:44:54 
"A jak Bóg da, Grant dobrze się ustawi, to go znokautuję."

miło by było ;]
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 16-08-2010 23:45:14 
"A jak Bóg da, Grant dobrze się ustawi, to go znokautuję."

miło by było ;]
 Autor komentarza: Demolition
Data: 16-08-2010 23:48:21 
Nie dostac a nie chciec (unikac) ... Oto jest roznica , pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 16-08-2010 23:53:34 
Bede tanczyl jak motyl i zadlil jak...zalecialo klasyka:)
 Autor komentarza: Traja
Data: 16-08-2010 23:54:14 
trochę dziwny ten wywiad bo Tomek zawsze podkreśla, że się nie boi a jeśli zacznie czuć strach to skończy z boksem a tu:

'Boję się zawsze, bo to jest boks. Ale nie boję się bardziej niż zwykle'

troszkę sprzeczne.
 Autor komentarza: jerry
Data: 16-08-2010 23:56:53 
Nie spodziewam sie niczego nowego ...ale licze ze jakis cios wyjdzie i bedzie efektowniej ...bo to jest potrzebne na obecna chwile .
 Autor komentarza: Laik
Data: 16-08-2010 23:58:29 
Czy ktoś orientuje się,czy Grant jest wierzący?Ciekaw jestem,komu Bóg da...
 Autor komentarza: Melock
Data: 17-08-2010 00:00:57 
" Będę w ringu tańczył"

Będziesz uciekał! Będziesz uciekał! Jak z biednym Estradą, który nie mógł cię trafić, jak z Krzychem Arreolą, któremu zwiewałeś mimo że biedna torba napowietrzona nie nadążała za tobą. Jak możesz, oprawco!
Hehehe
Pierwszy wywiad z Grantem po walce - "To ja walczyłem, a on mi uciekał" Na bank tak będzie mówił :D
 Autor komentarza: iron
Data: 17-08-2010 00:03:19 
Traja może chodzi mu o inny strach nie przed zawodnikiem a porażką o tym jak to przyjmie jego rodzina i HBO oczywiście. NIe czepiając się Tomek mówi że jeśli HBO ogromną kase to zaboksuje z Kliczko a jeśli HBO za to nie zapłaci wystarczająco dużo to co ??? Każe się Kliczce w nos pocałować. Tomek Twoje jest HBO a Kliczki pasy mistrza świata ...
 Autor komentarza: jerry
Data: 17-08-2010 00:07:15 
Panowie czekamy na walke ...nie rozgyzajmy polslowek i niuansow slownych ...walka jest real ...
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 00:07:55 
http://www.polskatimes.pl/sport/boks/295431,adamek-kliczko-wygaduje-glupoty,id,t.html

Tu jest caly wywiad. Jakis taki dziwno-inny. Szczegolnie pierwsza czesc jak TOmek sie irytuje.

Cos mi tu nie gra. Powiem szczerze: pierwszy raz obawiam sie o Tomka. Nie czuc tej pewnosci siebie, ktora mial zawsze.
 Autor komentarza: czaro13
Data: 17-08-2010 00:09:26 
Dziwny wywiad.
Moim zdaniem Adamek wygra z Grantem ale przegra z Kliczkami! Jak chce się bić o pas to zostaje mu walczyć z Hayemaker-em choć, gdzyby doszło da takiej walki to nie stawiałbym wszystkich pieniędzy na Adamka a wręcz przeciwnie wydaje mi się że walkę wegrałby Haye przez ko w 10 rudzie, choć całym sercem jestem za Adakiem i życzę mu wielu sukcesów w boksie ,,,(ale cały czas jestem realistą!!!)
 Autor komentarza: jerry
Data: 17-08-2010 00:11:51 
odpowiadac na jedno i to samo przez dwa miesiace ...juz dawno bym sie wkur....
 Autor komentarza: marcin
Data: 17-08-2010 00:13:25 
Laik..
Jeżeli chodzi o Granta pytasz czy jest wierzacy to musisz wiedzieć że jest bardzo wierzącym człowiekiem jest nawet ministrantem czy pastorem sam już niewiem dokładnie. Ale nie martw się nasza polska wiara jest silniejsza i Tomek wygra ten pojedynek. Malo tego to bedzie Mistzrem Świata w wadze ciężkiej.... Pozdrawiam wszyztkich
 Autor komentarza: Laik
Data: 17-08-2010 00:24:43 
No to jeśli Grant jest bardzo wierzący,to tym razem Bóg może nie pomóc Tomkowi,zaczynam się bać...
 Autor komentarza: marcin
Data: 17-08-2010 00:27:44 
Laik
Spokojnie Tomek wie co robi i poradzi sobie z Grantem ale to fajne wrażenie czuć już te emocje przed walką nie tylko u ciebie ale również u innych trochę panikujacych. Ja oczywiście też czuje dreszczyk emocji..........
 Autor komentarza: jerry
Data: 17-08-2010 00:27:57 
nic nie napisze bo nie pojde do Nieba , wole milczec ...bo zgrzesze .
 Autor komentarza: jerry
Data: 17-08-2010 00:29:15 
bo jak napisze co czuje jak czytam te komenty ...to na pewno pojde do piekla ...
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 00:30:28 
Polityka bokserska zaczyna być wkurzająca. Byłaby jedna organizacja i byłyby dobre walki. Przykład - turniej Super Six turniej jeszcze się nie skończył a już mieliśmy kilka walk na wysokim poziomie. A tak to każdy dobiera sobie przeciwników i w wadze ciężkiej dawno nie mieliśmy ciekawej walki. Tomkowi życzę powodzenia i jestem spokojny o wynik. Chciałbym jeszcze zobaczyć w końcu tego Granta. Pamiętam go ze starych czasów ale od tamtej pory minęła już dekada więc i Grant się postarzał. Mam nadzieję że da dobrą walkę. Pamiętam jak go Goły obnażył a robotę skończył Lewis i do dziś nie mam pojęcia jak Gołota mógł wtedy przegrać. A to jeszcze był czasy że w nocy w radio słuchałem relacji. Potem Grant padał po ciosach Guinna jak rażony prądem stąd myślę że będzie KO. Chciałbym obejrzeć dobrą walkę niech więc Grant będzie w formie.

I chyba ustawiają walkę Haye - Rachman na listopad. Wynik lepiej przeczytać na Bokserze i spokojnie pójść w miasto.
 Autor komentarza: tonka
Data: 17-08-2010 00:37:39 
Tomasz jest zirytowany setką w kółko zadawanych, tych samych pytań, a on jest człowiekiem czynu...nie biadolenia. Też już bym się wpienił..
Czaro13
Dla przypomnienia...Haye'owi najlepiej idzie dobieranie staruszków i przeciętniaków za przeciwników. On ma jedynie niezły balans i silną, szybką akcję "lewy-prawy", na którą najlepiej myślącego w ringu pięściarza HW na pewno by nie złapał...no way!! Przecież od ze starym Ruizem wygrał przez standardowe TKO, a sam po kilku rundach dyszał jak lokomotywa parowa. Narożnik między rundami i zmęczenie, że klękajcie narody!! Niby czym on miałby znokautować Adamka?? Przecież dziadzio Ruiz dostawał i wstawał, idąc dalej do przodu...do momentu przerwania.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 17-08-2010 00:50:00 
tonka
Adamek też jest monotonny, przede wszystkim ma jedną wyuczoną kombinacje, chociaż opanowaną do perfekcji. Zauważ też, że tym lewym prawym od razu położył Ruiza na deski, to chyba waty nie ma. Prawda?. Adamka miałby znokautować rękoma ! Przecież nie nogami.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 00:51:00 
Proeblem z Adamekim jest taki ze los mu dął droge prosto pod Władimira

Adamek jest dzielny ma jaja nie to co Haye ale prawda jest taka ze to Haye ma pas i ma duzo wiecej kasy, mimo ze nie walczył z lepszymi od Adamka pięściarzami.Niestety to jest biznes, Adamek nie bedzie mógł drugi raz odmówić jak przyjdzie do walki z Wladem, a trzeba przyznać nie umiem sobie wyobrazic Adamka wygrywajacego z Wladimirem, Tomek nie ma atutów na Wladka to jest wg mnie najgorszy match up jaki moze dla Tomka w HW być.Tomek nie ma tego co ma Peter(który i tak dostanie łupnia)czyli petardy w łapie
 Autor komentarza: mixtype
Data: 17-08-2010 00:56:23 
Jak Adamek znokautuje w dobrym stylu Granta to Haye z nim w życiu nie zawalczy.
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 00:59:56 
Położył Ruiza to fakt ale jeszcze w tej samej rundzie przyjął cios i mu się nogi zakręciły delikatnie. Wiele ciosów Haye poszło na tył głowy na co zwracał uwagę sędziemu Ruiz no ale to było w UK to sędzia był ślepy na jedno oko. Ruiz podobał mi się w tej walce. Skazany na porażkę robił swoje. Zresztą Ruiz przesyła pozdrowienia dla wszystkich kibiców boksu w Polsce. Zakończył karierę i ma zamiar otworzyć siłownię i salę bokserską i pomagać dzieciakom. Wracając do Haye to nie cenimy go bo stchórzył przed Kliczkami ale to wciąż dobry bokser. W każdym razie tytuł powinien oddać albo brać wszystkich jak to robią Kliczkowie. Inaczej jest mistrzem na papierze.
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 01:02:37 
Dzieki za pozdrowienia od Ruiza! ;-)
 Autor komentarza: tonka
Data: 17-08-2010 01:05:33 
benwetz
Zgoda, ale Ruiz jest stary!! A co z wiekiem najbardziej zanika?? Szybkość i refleks.. Dlatego Haye'owi w trybie priorytetowym dał się pocelować. Zresztą, o czym my tu mówimy. Ruiz zawsze był czołgiem bez finezji, który szedł w klincze i nadziewał się na ciosy, a Adamek jest bardzo lotnym, walczącym na dystans z doskoku, zawodnikiem.. Do tego, jego szczęka wyposażona jest w tutan lub granit...co wiemy dokładnie.
Ty masz swoje zdanie, ja swoja i luuuzzzz. Uważam, że Haye, ze swoją szklanicą w paszczęce oraz niepokojącą kondycją, gdy walka jest dynamiczna, przegrałby z Polakiem przez TKO swobodnie.
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 01:08:10 
Nie ma problemu:) Korespondowałem mailowo właśnie po tej walce z Hayem i nie chciałem być zbyt namolny a ten Ruiz to rzeczywisty milczek. Żeby coś wyciągnąć to by trzeba chyba znać metody przesłuchań:)Obiecał odpisać na kilka pytań ale to po wakacjach podeślę do niego. Jakby ktoś miał jakieś ciekawe chętnie dołączę.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 01:12:27 
Ruiz zawsze byl do rozmontowania dla myślacych zawodników, a walka z Hayem to juz byl jego ostatni akord przed emeryturą

Haye nie jest slaby, jest gibki ma szybkie kombo lewy prawy ale wg jego braki są jak najbardziej do wykorzystanie przez Tomka i wielu innych

Haye wg mnie jest gorszy od obu Kliczków, Petera i Adamka
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 17-08-2010 01:16:42 
wedlug mnie Tomek pobije granta potem zaleznie od tv walka z hayem lub kliczka napewno sie nie osra i wedlug mnie wygra z kliczka bo jest szybszy i ma wieksze serce do walki wladimir strasznie nie lubi bokserow nacierajacych na niego a bodajze od paru lat jego oponeci tylko czekali na koniec walki przypomnijmy walke z sandersem:) ruszyl od poczatku i znokautowal kliczke adamek to jedyny bokser ktory ma szanse z bracmi piszcie co chcecie ale dawno nie bylo takiego pretendenta w walce o tytul jak adamek dla braci .
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 01:21:34 
Adamek jak teraz dostałby Haye to duże prawdopodobieństwo że wygra. Ale Haye nie będzie chciał jechać do USA. A w UK wszystko będzie ustawione pod niego także tylko KO wchodzi w grę. A jak oszustwo punktowe to zadyma w O2 Arena i bitka w całym Londynie. Przepraszam że to napiszę ale Haye to pajac. Ucieka przed Kliczkami a jak ustawią sobie walki to nagle się odzywa że ich znokautuje. Bez sensu. Im mniej gadania o nim tym lepiej. Adamek musi zawalczyć z którąś z sióstr. Będzie ciekawie.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 01:22:20 
puncher1975


to opowiedz mi jak wygladac bedzie pierwsza runda gdy Adamek jak to nazywasz ruszy na Wladimira.Niby z czym ruszy?Z maczugą?
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 01:28:02 
MyStyle
Ciężko przewidzieć. Trzeba trzymać się blisko Kliczki:) I obijać mu wątrobę:) A jak sędzia rozklei to okrążać go łukiem a potem z impetem w głąb ale bokiem:) Tak dla żartu:)
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 01:31:02 
E tam... gadaja tak o tych Kliczkach, ze topod nich sie przygotowuje itd. a ja sie zgodze z MyStyle - moja wyobraznia jest zbyt ograniczona, zeby sobie wyobrazic wielkiego Vlada wkolo ktorego skacze Adamek i zadaje to serie "5 ciosow w roznych plaszczyznach".

Ta walka o tyle by byla ciekawa, ze Tomek na pewno by nie odpuscil i moglby probowac atakowac az do 12 rundy - co akurat w jego przypadku chyba nie byloby sukcesem.

Adamek vs Haye - to moj typ na walke o pas i mysle ze bardzo realny. Jedyny problem to rzeczywiscie: Gdzie?
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 01:33:39 
ja nie widze Adamka z Wladem , juz predzej z Vikiem bo on troche bardziej wrasta w ring podczas walki

Adamek-Haye to dla mnie walka marzenie, szczególnie że sporo mnie kosztowała wojna z fanami Haye'a na eastsideboxing:):):)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 01:34:58 
no to sie zgadzamy psychox:)
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 01:36:25 
Haye nie da walki Adamkowi. W organizacjach bokserskich też kręcą się odpowiedni ludzie i można spokojnie założyć że Haye będzie długo pod ochroną. Chciałbym się mylić ale myślę po prostu realnie.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 17-08-2010 01:40:21 
Storm

Niestety wiem o tym i tez myśle , jak zresztą napisałem juz wczesniej ,ze Tomek jesyt skazany na Wlada i niestety nie jest to opytmistyczne
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 01:42:37 
A moze Adamek w ogole nie dostanie narazie walki o pas? :) Tego nikt nei zakladal do tej pory ;)
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-08-2010 01:46:55 
Jeśli wygra z Grantem to chyba nic innego już nie pozostaje. Ok pora do spania. Czekam na objawienie się Granta. Bo nie pokazał się w ogóle podczas tych przygotowań. Pozdrawiam wszystkich.
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 01:54:34 
Pozdro Storm! :)
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 17-08-2010 03:47:08 
MyStyle juz ci odpowiadam ruszy z piesciami:) wladimir nie ma nie wiadomo jakiej sily w lapach jak Tyson. W koncu zobaczy jak po ktoryms tam z kolei ciosem adamek sie nie chwieje i w tym upatruje szanse dla tomka oczywiscie nie bedzie latwo lecz w tym upatruje szanse nie wiem jak ale nie przekonacie mnie ze wlad bedzie cala walke trzymal tomka na dystans adamek potrafi dostosowywac sie do walki w kazdym momencie w koncu trafi ukrainca w punkt a z jego szybkoscia i podejrzana szczeka wladka to moze sie roznie skonczyc:) i nie powiesz mi ze 100 kilowy chlop jak trafi kogos w szczeke to tego nie odczuje wlad to nie mayorga ze moze pozwolic sobie na wystawianie twarzy na ciosy. pozdro
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 17-08-2010 03:51:17 
oczywiscie walka w usa bo nie nawidze tych sztucznych szopek robionych przez szwabow. i ta dretwa atmosfera na trybunach ehhhh szkoda gadac.:)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 17-08-2010 07:03:46 
z tym sie zgodze ze wladymir raczej szczeki nie poprawil a tomek w walce z nim napewno go kilka razy trafi tylko nie wiadomo jaki bedzie tego efekt
 Autor komentarza: kopernik
Data: 17-08-2010 07:33:53 
Bardzo dobry wywiad. Bardzo podoba mi się postawa Tomka - krótko i konkretnie (jak w ringu). POWODZENIA TOMASZ!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 17-08-2010 08:28:33 
"oczywiscie walka w usa bo nie nawidze tych sztucznych szopek robionych przez szwabow. i ta dretwa atmosfera na trybunach ehhhh szkoda gadac.:)"

Puncher1975... no to jak Ty nienawidzisz, to już na pewno Władymir rezerwuje bilet do US.. zejdz na ziemię.

Zarówno Kliczko jak i Haye są mistrzami i to oni dyktują warunki, za nimi stoją poważne telewizje (RTL i SKY), to oni mają stadiony, które są przez nich wypełniane i to oni dyktują warunki. Kto stoi za Tomkiem ? PC na 11 tys. miejsc + Polsat... no porównując do powyższych to rzeczywiście spora karta przetargowa. Adamek przyleci tam gdzie zadecyduje mistrz, nie odwrotnie.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 17-08-2010 08:33:18 
"...A jak Bóg da, Grant dobrze się ustawi, to go znokautuję...."

- trzymam kciuki, powodzenia !!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-08-2010 08:34:54 
puncher1975 Data: 17-08-2010 03:51:17









puncher1975
Dla mnie tez walka Adamek vs Kliczko w Niemczech to bzdura.
Na stadionie pilkarskim,walka o 21:00.Walka organizowana przez K2,stacje RTL(czy jakas inna niemiecka)ha ha.To nie robi wrazenia.
Nie ma takiej atmosfery.
No i to sedziowanie.Niemcy oszukuja.
Ale Kliczko moze sie nie zgodzic walczyc w Stanach.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 17-08-2010 08:38:23 
Autor komentarza: Melock
Data: 17-08-2010 00:00:57


- piszesz że Adamek znowu będzie uciekał, a nie zauważyłeś czasem że bokserzy pokroju Arreoli, czyli typowi harpagani cios za cios, mają coraz mniejsze szanse w boksie zawodowym bo coraz więcej jest pięściarzy myślących w ringu a nie idących do przodu jak świnie na rzeź.
A boksowanie na wstecznym biegu nie oznacza ucieczki, skoro twoim zdaniem Tomek w pojedynku z Arreola cały czas uciekał to jak mi wytłumaczysz mocno obitą gębę Chrisa która nie wiele różniła się od mielonego ???
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 17-08-2010 08:43:06 
Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 17-08-2010 08:34:54
puncher1975 Data: 17-08-2010 03:51:17

puncher1975
Dla mnie tez walka Adamek vs Kliczko w Niemczech to bzdura.
Na stadionie pilkarskim,walka o 21:00.Walka organizowana przez K2,stacje RTL(czy jakas inna niemiecka)ha ha.To nie robi wrazenia.
Nie ma takiej atmosfery.
No i to sedziowanie.Niemcy oszukuja.
Ale Kliczko moze sie nie zgodzic walczyc w Stanach.


- zgadzam się w 100%, gale w niemczeh dla mnie nie maja w ogóle klimatu walk mistrzowski w stanach, jak patrze na te gale K2 czy universym to czuje się jak bym oglądał walki o czapki gruszek, a o uczciwości walk w niemczch już nawet nie będę mówił bo to jedno wielkie gówno...
a że kolebką boksu zawodowe jest Ameryka to chyba każdy wie, gale robione z wielką pompą, klimat i atmosfera nie do przebicia i mimo iż trzeba wstać o 4/5 rano to jest właśnie cały urok zarwanej nocy :)
 Autor komentarza: Bunkreszta
Data: 17-08-2010 09:05:03 
A klimat w prudential center jest już wprost elektryzujący.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-08-2010 09:33:13 
co za bzdury gadacie jak dzieci
kogo widzieliscie przekreconego na gali K2? nikogo!! wiec nie wciagajcie Kliczkow pod jednen mianownik z Sauelrandem czy Kohlem
a Adamek bedzie tanczyl jak mu Kliczko albo Haye zagraja i moze sobie tylko pogadac bo to ma za darmo a poki co to oni dyktuja warunki i on to doskonale wie wiec albo gada pod publiczke dla prasy albo mu sie we łbie pioprzestawialo i nagle zacznie sie zachowywac jak Povietkin albo BJ Flores
Kliczko nie pojedzie walczyc do USA tylko dlatego ze Adamek dogada sie z HBO bo jak niedawno powiedzial Kliczko ma ich głęboko a szczegolnie po ostatnich zajsciach - w niemczech ma pelne stadiony i grube miliony Euro z RTLu wiec na co mu właźić w dupe dla jakis HBO czy innych dziadow z ameryki
jak Adamek zdominuje HW to bedzie stawial warunki a poki co to moze walczyc na takich warunkach jak mu zaproponuja albo udawac Povietkina
 Autor komentarza: silny
Data: 17-08-2010 09:37:32 
Wladimir wyrwal by mu serce
 Autor komentarza: silny
Data: 17-08-2010 09:39:19 
Wladimir wyrwal by mu serce
 Autor komentarza: silny
Data: 17-08-2010 09:39:20 
Wladimir wyrwal by mu serce
 Autor komentarza: lipabad
Data: 17-08-2010 10:09:48 
Zgadzam sie w 100% z tym co napisał Odyniec.

Kilczki już pkazali że nikogo prosić nie muszą bo kolejka do nich jest jak za komuny po mięso a stadiony zawsze pełne z kim by nie walczyli.
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-08-2010 10:15:29 
Czyli walka Tomka o pas albo w UK albo w Niemczech.
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 17-08-2010 10:30:52 
No to teraz Panowie ustalamy kontrakt, wysylamy do Tomasza i do ktoregos z Kliczkow/Hay'a i sprzedajemy bilety. Reszta juz ustalona.
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 17-08-2010 10:31:10 
Niech tomek walczy z grantem później jedszcze jedna walka i niech dadzą mu Władymira
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 17-08-2010 10:50:04 
Po walce z Grantem nastepna badz jeszcze nastepna walka to bedzie pojedynek z Hayem..Dawid musi obronic tytul z kims znanym i na topie a Adamek tez nie bedzie w nim bez szans..O Kliczkach moze zapomniec..Bo mu Bog nic tu nie da..
 Autor komentarza: Melock
Data: 17-08-2010 11:00:34 
GoldenBoy
Chłopie, przecież mój post to był sarkazm :D
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 17-08-2010 11:45:51 
Melock
Widac kazdy moze miec slabszy dzien,nawet GoldenBoy.:)
Mysle ze powoli Tomka zaczyna wkuzac polski debilizm,leje kazdego jak leci a tu non stop to samo.On juz potrzebuje zeby kibice wiezyli w niego w 100%.Dostanie od Kliczki?Moze i tak,ale napewno to niebedzie spacerek dla Ukrainca.Bedziemy dumni z Tomka po tej walce jestem tego pewien,Adamek niewychodzi do ringu tylko po wyplate!!!!Widze ze te polskie kurestwo nadal ma wiekszosc.Ukrainiec zabije Adamka,Tomek ucieka itd itd.Trzepia sie przed tymi komputerami konowaly.
 Autor komentarza: JokeR
Data: 17-08-2010 12:51:38 
Wie ktoś ile Tomek obecnie waży ? Wiem, że w piątek ważenie, ale byłbym spokojniejszy wiedząc już teraz, bo mam nadzieje, że nie powyżej 100kg .
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 17-08-2010 13:05:48 
w stsie kurs 3,00 ze Tomek wygra na punkty chyba wezme za stowke dla emocji
 Autor komentarza: puncher1975
Data: 17-08-2010 15:38:52 
wlasnie nie wiem co to za cecha ze kazdy polak ktory walczy z kims dobrym juz na starcie skazywany jest na straty wyjdzcie na dwor sie przewietrzyc bo tomasz obije ukraincow i jestem tego pewnie wspomnicie moje slowa lamusy.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 17-08-2010 20:53:32 
JokeR
Przy takim treningu jesli bedzie wazyl ponad 100kg to sie tylko cieszyc!!!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.