GRANT PEWNY SIEBIE

- Wszyscy tylko na okragło mówią o tym, jaki on jest utalentowany i tak dalej. Nie zauważyłem tego! - Michael Grant (46-3, 34 KO) nie wydaje się być oczarowany ostatnimi pojedynkami swojego najbliższego przeciwnika, Tomasza Adamka (41-1, 27 KO). Dla obchodzącego dwa dni temu 38. urodziny Amerykanina potyczka z Polakiem będzie ostatnią szansą na dołączenie do grona najlepszych w kategorii ciężkiej. W podobnie trudnej sytuacji jest Adamek, którego ewentualna porażka kosztować może spory spadek w rankingach czołowych federacji. Walka o być albo nie być obydwu zawodników już 21 sierpnia w Newark.

Pogromca Andrzeja Gołoty z 1999 roku poinformował, że jest do walki przygotowany jest znakomicie. – Ten obóz treningowy różni się od ostatnich – mówi Grant. – Trenuję pod okiem Eddiego Mustaphy. Znakomicie się rozumiemy, a obecny proces treningowy jest jednym z najcięższych w mojej karierze. Tak ciężko trenowałem tylko przed walką z Lennoxem Lewisem. Jestem przekonany, że wszystko to zaprowadzi mnie do zwycięstwa.

W podobnym tonie wypowiada się Eddie Mustapha, szkoleniowiec Granta, który twierdzi, że jego podopieczny zasługuje na miejsce w piątce najlepszych w wadze ciężkiej. – Michael jest dużym mężczyzną, silnym panczerem, jest wysoki, ma duży zasięg ramion i dobry cios prosty – mówi Mustafa. - W walce z Adamkiem wszyscy zobaczą jak bardzo zmienił się na plus. Nie wiem gdzie myślami byli promotorzy Adamka kiedy podpisywali umowę na walkę z Michaelem. Myślę, że popełnili ogromny błąd.

Grant zapewnia, że jego siła uderzenia sprawi Polakowi wiele problemów i zniechęci go do wdawania się w wymiany. - Jedyne, co Adamek będzie robił, to uciekanie po ringu – powiedział wyraźnie pewny siebie Amerykanin. – Kiedy zetknie się z moją siłą ciosu, to będzie uciekał. Pobiję go ze względu na moją szybkość, kombinacje i nieustanny pressing.

Trudno nie zauważyć, że wypowiedzi Granta przed walką z Adamkiem nie różnią się niczym od tego, co przed pojedynkami proponuje większość zawodników, czy to faworytów, czy skazywanych na porażkę. Przy wszystkich zapewnieniach Amerykanina o sile uderzenia i znakomitym przygotowaniu, warto przypomnieć sobie zapewnienia ostatnich rywali Polaka, Jasona Estrady i Chrisa Arreoli, którzy pewien czas temu wypowiadali się podobnie. Najważniejsze, że z tych słów nic nie zrobił sobie sam Adamek i bijąc na głowę szybkością oraz sprytem, pokonał obydwu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 06-08-2010 17:17:25 
Grant raczej nie ma takiej bomby jak Arreola a i pressingu takiego jak Chris wywrzeć nie będzie umiał.
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 17:25:28 
Popatrz na licznik Granta , on ma bombe . Zeby wyjsc wyzej trzeba go pokonac ...nie ma innej drogi .
 Autor komentarza: provokator
Data: 06-08-2010 17:26:15 
Co ciekawe, ten mały, napompowany medykamentami ciężki Adamek, zmusza swoich rywali do robienia jakiś bardzo ciężkich obozów :) Estrada i Arreola twierdzili, że tak dobry, ciężkich i udanych obozów nie mieli nigdy, a Grant przyznaje, że tak ciężko harował tylko do walki z Lennoxem. Przynajmniej nie gada już o odsyłaniu do cruiser.
 Autor komentarza: FilipBoxing
Data: 06-08-2010 17:29:32 
Ale kozak... ale prawdą jest , że Arreola miał ładniejszy bilans ( jeśli chodzi o siłę ciosu) , Tomek sobie poradzi - jak zwykle ; )
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 17:32:35 
Pamietam jak Grant szedl w gore za jego dobrych czasow . Jego walki byly bardzo ekscytujace . Czesto powtarzal sie schemat ze padal , dostawal ...ale potrafil powstac , przetrzymac i zakonczyc przed czasem . Taki schemat , juz ostatni , to byl pojedynek z Golota ...potem juz mu nie farcilo . Czy 2metrowy , silny meszczyzna nie ma ciosu ? ma bardzo silny . Grant slynal z hakow . U Tomka najsabsza strona bylo zbieranie obszernych prawych na lewa twarz . Ten pojedynek bedzie bardzo trudny ale musi sie odbyc zeby sprawdzic sie w walce z tego typu piescarzem .
 Autor komentarza: rogal
Data: 06-08-2010 17:34:07 
Do tej pory nie miałem jeszcze okazji, ale w końcu wypowiem się na temat tej walki.

Po pierwsze, to BARDZO ciekawie zapowiadający się pojedynek, zresztą jak każdy w którym występuje Tomasz Adamek.

Ludzie w Polsce, jak już dawno zauważyłem, nie do końca zdają sobie sprawę z tego kim jest Polak w świecie boksu.

To współtwórca jednych z najlepszych thillerów bokserskich w historii tej dyscypliny (dwie wojny (!) z Paulem Briggsem - swoją drogą to niezwykle smutne jak skończył swoją karierę tej wielki wojownik).

To uczestnik jednej z najlepszych w historii walk w wadze cruiser (niezwykły bój z Cunningjamem) , bokser który zadziwiał i fascynował w starciach z Ulrichem, Bellem, Banksem, a nawet w przegranym starciu z Dawsonem.

To były mistrz WBC wagi półciężkiej , IBF juniorciężkiej, gdzie piastował też tytuł mistrza THE RING (wyróżnienie !).

Teraz wojuje z wielkim powodzeniem w wadze ciężkiej (obił jak psa gwiazdę HBO - Arreolę)


Tomek to przyszły członek Hall of Fame. Bokser niezwykły, dający kibicom show w najwyższym wydaniu.

Kim jest przy nim Grant ? Nikim.

Ale i tak walka zapowiada się niesamowicie.

Grant to olbrzym. Ogromny, silny facet (on naprawdę potrafi bardzo mocno uderzyć), o kosmicznym zasięgu rąk i sercu do walki (podnieś się dwa razy z desek w walce z Gołotą, bij się z nim, a potem wygraj, robi wrażenie, nie ?)

To idealny wybór dla Adamka. Ta walka da nam odpowiedź, czy bokser z wagi półciężkiej może boksować z obecnym wielkoludami z królewskiej kategorii (dziś to chyba określenie na wyrost)

Nie będzie łatwo, jak przewiduje Zab Judah.

Grant będzie cholernie zdeterminowany, prawdę mówiąc przewiduję, że czeka nas kolejny bokserski horror.

Marzy mi się, że Tomek trafia go szybką kombinacją lewy - prawy i usadza na amen, ale weź tam sięgnij brody tego giganta, nie takie łatwe.

Emocje będą niesamowite, szczególnie jak zobaczymy na konferencji przed walką dysproporcje fizyczne.

Ale powiem Wam jedno. W Tomka wierzę jak w Zawiszę :)

To jest urodzony morderca. Killer. Ma psychikę twardszą niż Psikuta z Chłopaki nie płaczą (zejebiś..e mocną psychikę :)

Ma łeb z kamienia i jest szybki jak piorun, do tego bardzo inteligentnie boksuje, choć lubi wdawać się w wojenki (robi to dla publiczności, i za mu trzeba dziękować)

Prawdziwy Góral. Jestem z niego dumny. Wygra z Grantem, nie ma innej opcji. A potem murowany zawał serca w walce z Davidem Haye (tylko nie Kliczko Tomek, bo oni Cię pobiją ! )

Kliczko to za wysokie progi, szczególnie Władimir, z Vitkiem jeszcze jakiś szans bym upatrywał.

ale mi wyszła epopeja, szanujmy Tomka, bo jest żyjącą legendą boksu.

pozdrawiam
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-08-2010 17:35:16 
Choćby Grant się z...rał, to nie pokona Adamka, po prostu nie ma szans z bokserską inteligencją i wyszkoleniem prime Polaka!!
Popatrzcie na pojedynki Granta z McClinem z 2001 roku lub z Guinnem z 2003 roku!! Ktoś ma uwierzyć, że po tylu latach może być lepszy?? Wolne żarty.. "Góral" go upokorzy, a gadanie obozu "Big-a" to czcze gadanie.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-08-2010 17:36:24 
Gada jak Estrada
 Autor komentarza: Snajper
Data: 06-08-2010 17:44:47 
W HW wszystko jest możliwe. Adamek na pewno jest lepszym bokserem, ale przegrać zawsze też może... :)
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 06-08-2010 17:45:15 
Jedno co mnie cieszy to to, ze kazdy bokser (przynajmniej tak mowia) przygotowywuje sie jak najlepiej moze do walki z Adamkiem. Gdyby latwo przychodzily mu zwyciestwa z poprzednimi przeciwnikami to zdobywalby zbyt malo doswiadczenia i za malo by sie uczyl. Dzieki tym wlasnie walka Tomasz staje sie coraz lepszym zawodnikiem i gleboko wierze ze bedzie mistrzem swiata.
K.O. 8-10 runda.
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 17:49:29 
Nie patrzcie na Granta przez pryzmat trzech walk z Lewisem , Mc Clinem czy Guinnem , trzeba byc przygotowanym na Granta z przed Lewisa , zadnego lekcewazenia ....
 Autor komentarza: Billus
Data: 06-08-2010 18:26:15 
Wszystko jest możliwe, po tym jak Czagajew rozbił Wałujewa. A uważam, że Adamek jest lepszy od Rusłana. Fakt jest, że Grant mógły posłać Wałujewa na deski jednak (i vice versa) jednak uważam, że w zbliżającym się pojedynku największe znaczenie będzie miało poruszanie się oraz balans tułowiem. Nie umiem sobie tego wyobrazić, żeby Michael robił to równie sprawnie jak Adamek. Widzieliśmy już kombinacje ciosów w wykonaniu Arreoli gdzie nogi zostawiał z tyłu.
Jeżeli Grant nie wypunktuje lewym Adamka to przegra.
 Autor komentarza: Melock
Data: 06-08-2010 18:34:16 
" Jedyne, co Adamek będzie robił, to uciekanie po ringu"

Czy Amerykanie nie potrafią uczyć się na błędach? Dwie poprzednie ofiary też gadały o uciekaniu po ringu i nie zauważyli jak w międzyczasie dostali oklep. Grant, ty myśl żeby go jakoś ustawić w miejscu bo jak będzie biegał jak zwykle to skończy się jak zwykle :)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 06-08-2010 18:38:45 
Niby walka nie o pas a emocje z dnia na dzień coraz większe :)

marzy mi się tylko usłyszeć "... The winner and new champion..." :D
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 06-08-2010 18:39:54 
ale to może w następnej jak nie dalej walce będziemy mieli może okazje usłyszeć ;)
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 06-08-2010 18:41:43 
GoldenBoy

Niebawem uslyszysz, tyle, ze "...from Minsk Mazowiecki, Poland, Rafaaaal Jaaaackieeeewicz".

Na Tomka jeszcze chwilke poczekamy, choc kto wie, moze jeszcze w tym roku zawalczy o pas.
 Autor komentarza: ziemek
Data: 06-08-2010 18:43:34 
jedno jest pewne ,Grant będzie niebezpieczny do końca bo to taka wielka "wańka wstańka", dostaje ale wstaje i jest dalej grożny trzeba go dobrze uwalić albo do końca być czujnym. Ale jesli Tomek będzie w takiej formie jak z Arreolą to go sklepie ..., SPOKOJNIE
 Autor komentarza: ziemek
Data: 06-08-2010 18:45:09 
witam po dłuższej nieobecności...
 Autor komentarza: pankracy
Data: 06-08-2010 19:11:01 
Widzę, że gadane to ma lepszą niż Estrada co jednak nie ulega wątpliwości, że zostanie sklepany jak przysłowiowy schabowy.KO lub TKO 8-10 runda.
 Autor komentarza: meh
Data: 06-08-2010 19:11:51 
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 06-08-2010 17:17:25
Grant raczej nie ma takiej bomby jak Arreola a i pressingu takiego jak Chris wywrzeć nie będzie umiał.

GoldebBoy, masz racje, ale weź pod uwage to, ze Arreola miał od Adamka zasięg ramion krótszy o 10 centymetrów, a Grant ma o prawie 30 cm dłuższy zasięg ramion od Adamka. to spora różnic i nie trzeba specjalnie biegac za zawodnikiem żeby go dosięgnąc..
 Autor komentarza: meh
Data: 06-08-2010 19:16:35 
a wszyscy Ci którzy uważają, ze będzie to mniej ekscytująca i mniej wazna walka od walki Adamek- Arreola:
warto zwrócic uwagę, zę nie widzieliśmy jeszcze Adamka w swojej karierze z tak wysokim bokserem. stawiam, że Adamek sobie poradzi w świetnym stylu,ale jestem bardzo ciekawy jak staną obok siebie i zobacze kolesia o głowe wyższego od Adamka na przeciw siebie( nie biore pod uwage Gołoty).
 Autor komentarza: Crimson
Data: 06-08-2010 19:24:49 
@rogal
Niezwykle obszerny i tworczy ten twoj post, przepraszam ta twoja epopeja. Ale uwielbiam ten fragment: "Tomek to przyszły członek Hall of Fame. Bokser niezwykły,"

chociaz ten chyba jednak jest lepszy: "szanujmy Tomka, bo jest żyjącą legendą boksu."
 Autor komentarza: iron1
Data: 06-08-2010 19:28:50 
Adamek jest cienki, Grand go zniszczy... Gołota był najlepszy... tylko psychiki nie miał...
 Autor komentarza: iron1
Data: 06-08-2010 19:30:47 
adamek... hahahahahah waga ciężka... hahahahahah uhuhuhu
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 06-08-2010 19:35:45 
Powyzsze komentarze to nic innego jak budowanie oltarzyka modlitewnego ze zdjeciem Adamka w centrum. Meh, jak Ty sobie wyobrazasz zasieg dluzszy o 30cm? Czy wiesz jak sie zasieg mierzy? Czy wiesz ze mozna miec zasieg wiekszy a krotsze rece! Masz racje co do sedna czyli krotszy/dluzszy ale nie rozumiesz meritum sprawy. Zobaczymy jaka ta walka bedzie, ale to iz Adamek jest juz prawie w Hall of Fame boksu to niektorzy przesadzaja. Goral ze wzgledu na swoj malo widowiskowy styl w ciezkiej nie jest postrzegany jako magnes dla tlumow. Cytaty w polskich gazetach nic nie znacza, w USA malo sie o Adamku pisze, ile on ma KO na koncie lub chocby TKO-co ma duzy wplyw na popularnosc- w ciezkiej? Slyszalem wiele opini na temat "techniki" Adamka, tej o ktorej Grant mowi, to nie jest strategia ktorej sie oczekuje od bokserow wagi ciezkiej!
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 19:36:36 
jestes idiota...i specjalnie robisz tu zadyme durniu
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 19:37:22 
dotyczy irona oczywiscie..
 Autor komentarza: Melock
Data: 06-08-2010 19:37:55 
Cześć, iron1. Jesteś UZI?
 Autor komentarza: Crimson
Data: 06-08-2010 19:46:32 
wole czytac komentarze iron1, niz chociazby rogala, naprawde...
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 06-08-2010 20:05:41 
GRZYWA
Widze ze ty to pewnie pacman albo floyd,wiesz wszystko o Amerykanskim boksie.Powiem tak,potwierdz te swoje bzdury czynami i postaw konkretna kase na Granta.Tylko Ja i Ty.Stawiam 100tys zl ze Adamek wygra,postaw tyle samo i czekamy na walke,to nie zarty mowie jak najbardziej powaznie,mam dosc takich glabow jak Ty.Pokaz jaki jestes kozak.Jesli sie zgodzisz to wymieniemy dane osobiste i ktorys z nas bedzie bogatszy o 100tyz zl.
 Autor komentarza: am26
Data: 06-08-2010 20:07:50 
rogal
jestem pod WRAŻENIEM jak świetnie to wszystko streściłeś! świetnie napisane.
tak jak już wspomniałeś, ludzie w Polsce nie mają zielonego pojęcia jak wielkim bokserem i wojownikiem jest Adamek, to już jest legenda, żyjąca legenda boksu. Adamek w USA czy pewnie niedługo nawet w Meksyku, będzie miał większą popularność i szacunek niźli w Polsce. to tyle, pozdrawiam
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-08-2010 20:18:10 
jerry

Miałeś na myśli oczywiście irona


Grant na pewno będzie miał przewagę siły ciosu, warunków fizycznych i siły to nie ulega wątpliwości. Oczywiście ma pewne szanse na wygranie tej walki, ale tylko boksując ciosami prostymi zwłaszcza lewą. W innym przypadku scenariusz będzie przewidywalny, Adamek go obskoczy Grant będzie zagubiony, lecz w każdej chwili Tomasz musi uważać na silny cios Michaela który ma większe pojedyncze walnięcie od Areolli
 Autor komentarza: endriu
Data: 06-08-2010 20:23:05 
Nie no bez jaj z tą żywa legendą
 Autor komentarza: alex26
Data: 06-08-2010 20:30:46 
ADAMEK skopie mu dupe ehehhheheheheh
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 20:40:12 
To prawda ze Tomek w walkach w ciezkiej zachwycil tylko zimna taktyka , brakuje jeszcze tego jezyczka u wagi czyli zglebowania kogos , Goloty nie licze bo to farsa byla ta walka . Estrada i Aureola to dwa bite grubaski ktorych nikt nie polozyl , nie licze wykatkow w ich karierze . Mysle ze wlasnie walka z Grantem pokaze na co stac Tomka . On tez sobie zdaje sprawe ze musi -cos- jeszcze pokazac zeby go wyzej ocenili . Licze na emocje i jednak troche wymian i ryzyka ....
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-08-2010 20:49:16 
Obejrzałem sobie teraz walkę Granta z Lewisem i na podstawie sposobu w jakim Lennox go zdeklasowal to stwierdzam że Mavrović był naprawdę wspaniałym bokserem . I warunki miał praktycznie identyczne z Adamkiem a nie bał się wymian z takim punczerem jak Lewis. Wielka szkoda że choroba zamknęła mu drogę na szczyt.
 Autor komentarza: Melock
Data: 06-08-2010 20:52:26 
Ta taktyka o której mówisz to właśnie atut, który wyróżnia go na tle innych z wagi ciężkiej. Jego styl jest bardzo widowiskowy w stosunku do wielkich byków chaotycznie obijających się aż do knockoutu. Dlatego waga ciężka jest nudna, o Haye'u też mówiono że to zbawca HW bo oczekiwano urokliwego, bardziej złożonego boksu. Zobaczcie na transmisje walki z Arreolą jak kolesie HBO przeżywali te akcje Adamka, to właśnie wzbudza poklask a nie tępa siła i rozwalone nosy. Kliczkos Bros obijają wszystkich na kotlety a zobaczcie ilu kibiców ma ich serdecznie dosyć. Bo mimo rozwalania głów nudzą. Nie tak ma wyglądać waga ciężka, czasy się zmieniają.
 Autor komentarza: Luton
Data: 06-08-2010 21:16:11 
Arreola miał krótszy zasieg od Adamka ? chyba nie wg boxrecu
 Autor komentarza: Crimson
Data: 06-08-2010 21:18:39 
Autor komentarza: am26
Data: 06-08-2010 20:07:50
rogal
"jestem pod WRAŻENIEM jak świetnie to wszystko streściłeś! świetnie napisane.
tak jak już wspomniałeś, ludzie w Polsce nie mają zielonego pojęcia jak wielkim bokserem i wojownikiem jest Adamek, to już jest legenda, żyjąca legenda boksu. Adamek w USA czy pewnie niedługo nawet w Meksyku, będzie miał większą popularność i szacunek niźli w Polsce. to tyle, pozdrawiam"


am26 tak masz racje! Adamek podbije meksykanski rynek boksu zawodowego podbije serca meksykanow, ktorzy maja braci Marquez, Humberto Soto, Julio Cesara Chaveza Jr., Arreole, i jeszcze do niedawna kibicowali swoim najwiekszym gwiazda krolujacym na liscie p4p jak Morales, Barrera, De la Hoya. Ale am26 tak! mysle, ze Tomasz Adamek z Gilowic przypadnie im do gustu, to bardzo sympatyczni ludzie.

Dwa lata temu gdy magazyn The Ring pokazalo liste 100 ich zdaniem najlepszych piesciarzy Adamek zajal chyba jakies 49 miejsce o ile dobrze pamietam. Od tamtego czasu pokonal: Banksa, Gunna, 41 letniego Golote, Estrade, Arreole. Obecnie na boxrec.com w ich p4p zajmuje 40 miejsce a wy mowicie o hall of fame i nazywacie go zyjaca legenda. Boli mnie juz glowa, HBO ma go w dupie amerykanie maja go w dupie, wsyztskie walki organizuje w hali Prudential Center gdzie przez 50 lat nie bylo zadnych gal bokserskich, na walki chodza jedynie polonusy a na walce z Arreola, procz bialo-czerwonych, cala hala stala za Chrisem.
I WY MOWICIE O HALL OF FAME
coraz mniej inteligentnych ludzi udziela tu glosu...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 06-08-2010 21:40:14 
i weź tu bądź mądry ile głów tyle teorii o wyniku walki, może zorganizujemy konkurs kto poprawnie wytypuje wynik walki coś wygra
he he
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 21:49:46 
Problem polega na tym ze sa skrajne opinie ...jedni go gloryfikuja ...inni go niedoceniaja . Mysle ze prawda jest wyzej niz po srodku . Osiagniecia w pol ciezkiej i cruis sa niepodwazalne . Mentalnie Tomek wszystkim imponuje bo te cechy ktore przentuje sa zajebiste . Co pokaze w wadze ciezkiej to pokaze czas , na razie idzie dobra droga a sam fakt ze porwal sie na krolewska kategorie juz wiele mowi .
 Autor komentarza: Klimek
Data: 06-08-2010 21:56:32 
Crimson Adamek na tej liście the ring zajął 30 miejsce
 Autor komentarza: rogal
Data: 06-08-2010 22:00:01 
Bob Sheridan, prawdziwym fanom boksu tego człowieka nie trzeba przedstawiać, powiedział, że walki Adamka z Briggsem to były najlepsze dwie walki jakie widział w życiu.

Powiedział, że przyniosły mu więcej emocji niż starcia Alego z Frazierem.

Nie zamierzam wchodzić w żadne polemiki, ale powiem dosadnie: żeby nie dostrzegać osiągnięć Adamka trzeba być skończonym idiotą, za przeproszeniem.

A HBO z wagi ciężkiej chce jedynie walk Kliczko, to prawda.... ale tylko jeżeli zawalczą z Hayem lub Adamkiem !

W stanach bardzo jest doceniany, np. bardzo szanuje i chwali go Dan Rafael, i mnóstwo innych ekspertów, a w Polsce Adamek.. e, taki sobie, w sumie do dupy..

Ludzie, otrząśnijcie się.

Adamek to profesor boksu. (chwała Panu Gmitrukowi)

Ale nie zamierzam nikogo przekonywać do mojej racji na siłę... jeżeli uważasz, że Adamek to taki tam sobie bokser, to mogę Ci kibicu jedynie współczuć, bo dużo tracisz.

Ja wolę pasjonować się i delektować jego walkami, które są niesamowite.

pozdrawiam
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 06-08-2010 22:02:40 
nopainnogain,
Ty analfabeto, a gdzie ja napisalem iz Grant wygra z Adamkiem? O stu tys pln to Ty mozesz sobie pewnie pomarzyc, ja na szczescie rocznie wiecej zarabiam. Naucz sie czytac a pozniej sie przypieprzaj, chcesz budowac oltarzyk Adamkowi to buduj, ja na razie do tego dokladac nie mam zamiaru. Pisanie z tkim durniem jak Ty to strata czasu.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 06-08-2010 22:09:37 
@Klimek jestem pewien na 100 %, ze bylo to cos pod 50, zwlaszcza, ze teraz jest na 40

@jerry osiagniecia w pol-ciezkiej sa niepodwazalne??? Byl mistrzem swiata, ale pas zdobyl z Briggsem, znanym tylko Polakom i Australijczykom, pokonal Urlicha znanego tylko w Niemczech. Obejrzyj walke Adamek-Dawson, przyjrzyj sie roznica klas.

@rogal Nie nawidze tego mlodziezowego hasla, ale niestety bede musial jego uzyc. "Zmien chlopie dealera"
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 06-08-2010 22:15:01 
Hall of Fame, żyjąca legenda - obsmarkałem się ze śmiechu. Tak można napisać o Alim, Foremanie czy Tysonie
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 22:15:40 
Pamietam pierwsza walke Tomka z Briggsem podczas gali HBO ktora transmitowala wtedy Golote z Brewsterem . Walka z Broggsem niestety nie poszla w eter czego wszyscy potem zalowali . Larry Merchant i Roy Jons Junior ktorzy wtedy prowadzili spikerke byli zachwyceni walka i obydwoma bokserami . Tylko i wylacznie kariera Tomka zostala wtedy przystopowana przez Kinga ktory z drugiej strony dal mu wtedy te szanse na pokazanie sie . Tomek mogl dac kilka nastepnych ciekawych walk ktore King blokowal swoim rabunkowym odejsciem do kontraktow .
Tomek ile jest w USA ? , ile walk rozegral w ciezkiej ? ...przeciez to dopiero poczatek drogi na ktora wszedl rok temu ...Nawet gdy kiedys przegra , bo ma takie prawo , zawsze bedzie mial szacunek u ludzi ktorzy widza co prezentuje . wszyscy kiedys przegrali ... Ali , Foreman , Lewis , Tyson ....300 Spartan z armia Persow ...bo to sa kurwa Wojownicy ...tacy jak Tomek Adamek !!!
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 22:23:13 
Walka z Hopkinsiem ustawila by jasno sytuacje wtedy w polciezkiej , dlaczego nie przyjal jej ?
Na Dawsona przychodzi jego rodzina mu kibicowac , takie ma ciekawe walki ..
 Autor komentarza: Melock
Data: 06-08-2010 22:31:03 
Crimson
Masz tak samo skrajne zdanie jak fani Adamka, którzy cię tak bardzo wnerwiają. Mówienie że HBO ma w dupie Adamka to też przesada, bo przypominam że walka z Arreolą bardzo się podobała, meksykaniec stracił przez Tomka chody w tej stacji, a decydenci tej telewizji oznajmili mistrzowi świata, że pokażą jego walkę tylko jeśli zmierzy się albo z posiadaczem drugiego pasa albo właśnie Polakiem.
Jasne jest, że dla nas ten bokser będzie wyjątkowy z wiadomych względów, ale trzeba przyznać że w Stanach równie dobrze się o nim mówi.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-08-2010 22:33:50 
Crimson
Nie bronię Adamka z walki z Dawsonem ale dobrze wiesz jakie było wtedy wokół niego zamieszanie z trenerami, wagą itd. A mimo tej"różnicy klas" posadził do na dupie. A zobacz jak ten Dawson teraz wygląda , to dziwak a'la śp. Michael Jackson .
A co do tej rzekomej niepopularności w USA to już było mówione że jako jednego z nielicznych w HW chce go pokazywać HBO , a tam najwazniejsze jest widowisko więc nie pieprzyć że walczy nudnie.Jak ma walczyć Tomek to chociaż wiadomo że będzie boks a nie Muppet Show jak w wykonaniu niektórych naszych "idoli".
 Autor komentarza: tomeklolek
Data: 06-08-2010 22:38:11 
Crimson
@jerry osiagniecia w pol-ciezkiej sa niepodwazalne??? Byl mistrzem swiata, ale pas zdobyl z Briggsem, znanym tylko Polakom i Australijczykom, pokonal Urlicha znanego tylko w Niemczech. Obejrzyj walke Adamek-Dawson, przyjrzyj sie roznica klas
Prosze więcej sie nie wypowiadaj na temat Boksu i na temat Adamka.
Ty jestes po prostu przyjebany.
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-08-2010 23:15:07 
Adamek po prostu to wygra...koniec, kropka :)
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 06-08-2010 23:24:58 
Głównie do tych, którzy pojęcia nie mają a piszą, by pisać...

My Polacy lubimy kibicować, bo gdy "nasi" wygrywają, gdy są lepsi, wtedy sami czujemy się lepiej, wygrane ludzi z orzełkiem na piersi, wpływają na nasze samopoczucie i poczucie wartości. Mamy taką mentalną potrzebę ciągłego potwierdzania własnej wartości, tego że jesteśmy wartościowi, interesujący, nie wiem dlaczego ale Polacy ciągle się porównują do innych narodów, lubią błyszczeć przed słabszymi, a wobec tych bogatszych, silniejszych, czują się zakłopotani i wpadają w kompleksy... Długo by można ten temat zgłębiać i może kiedyś się o tym rozpisze ale teraz chciałem jedynie o tym wspomnieć jako wstęp do głównej treści.

Otóż chodzi o to, że Polacy, którzy są dumni ze sportowców z olimpijczyków, z Kubicy, z Justyny Kowalczyk, czy z Małysza nie wiedzą jakiego wspaniałego sportowca mają w osobie Tomasza Adamka i nie doceniają tego, że mają w ojczyźnie taki sportowy skarb. Ten chłopak jest wyjątkowy, nie tylko pod względem sportowym, ale też ludzkim. Jest aktualnie najładniej boksującym zawodnikiem wagi ciężkiej, jego kariera rozwija się w wymarzony sposób, a on sam pozostaje przy tym bardzo skromny i pokorny, podkreślając na każdym kroku wielkie przywiązanie do rodziny, silną wiarę w Boga, oraz udowadniając, że ciężką pracą i determinacją można osiągnąć wszystko czego się pragnie. Był dwukrotnie mistrzem świata w wadze półciężkiej zdobył pas federacji WBO i w wadze junior ciężkiej pas IBF, otrzymał pas mistrza "The Ring" w junior cięzkiej, każdy tych z tych pasów skutecznie obronił udowadniając, że ich zdobycie nie było przypadkiem. Aktualnie Tomek walczy w wadze ciężkiej (walczył w tej wadze 3 razy, z Gołota, z Jasonem Estradą oraz z Chrisem Arreolą) jest 3ty w rankingu IBF, 9ty w WBA, 5ty w WBC i 3ci w WBO, to 4 najpoważniejsze federacje bokserskie, których pasy symbolizują tytuły mistrza świata. Jednak prawdziwy i najbardziej istotny jest ranking opiniotwórczego magazynu "The Ring" nazywanego "biblią boksu", ten ranking to nie punkty, to nie matematyka i statystyki, to subiektywny ranking tworzony przez specjalistów, ludzi znających się na boksie najlepiej na świecie i ten że magazyn docenił naszego Tomasza Adamka umieszczając go na 4 miejscu rankingu królewskiej kategorii wagowej, kategorii ciężkiej. Można powiedzieć zatem, że spośród tysięcy pięściarzy na całym świecie nasz rodak jest jednym z najlepszych, a niedługo będzie najlepszy. Dlatego pora by Polacy docenili to kogo mają i byli dumni, że tak wspaniały bokser urodził się w Polsce i reprezentuje nasz kraj.

Boks to wspaniała dyscyplina, pełna harmonii, zasad fair play, widowiskowa i emocjonująca, to wspaniała sztuka pojedynkowania się w sportowej atmosferze, z honorem i odwagą. Bokserzy to tacy współcześni gladiatorzy i pomimo, że boksem rządzą pieniądze, to nadal jest jedna z klasycznych i nieskalanych syfem dyscyplin sportowych.

Powinniśmy się cieszyć, że mamy w niej tak wybitnego reprezentanta jakim jest Tomasz Adamek. ten chłopak zdobędzie tytuł mistrza świata w wadze ciężkiej i dokona czegoś czego nie dokonał nikt przed nim, zdobędzie 3 tytuły w kolejnych następujących po sobie wagach, półciężkiej, junior ciężkiej i ciężkiej, a wtedy zapisze się w historii boksu i sportu na wieki.

Powodzenia Tomasz!!!
 Autor komentarza: jerry
Data: 06-08-2010 23:39:17 
Problem polega na tym ze wiekszosc ludzi w Polsce zatracilo pojecie wartosci slow Bog - Honor - Ojczyzna . Nastapil cakowity odwrot od prawdziwych wartosci i to jest problem mojego kraju . To oznacza destrukcje panstwa i to pokaze czas . Tomek Adamek nie bedzie idolem dla wielu tych ludzi-kow .
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-08-2010 23:41:21 
Wieszak, pięknie opisałeś polską mentalność, osobę Adamka i całą resztę. Pogratulować!! Pozdrooo!!
 Autor komentarza: Crimson
Data: 07-08-2010 00:10:44 
Wieszak widze, ze jestes kolejna osoba, ktora pieknie umie dobierac wyszukane slowa, i wydaje Ci sie, ze skoro stworzyles takie ladne i skladne zdania, to piszesz madrze. Obawiam sie, ze twoja kilkunastu-minutowa praca przy tym poscie, dla kumatych ludzi poszla na marne. I dziekuje, ze wyjasniles mi czym jest boks, bo jakos nie moglem kurde zajarzyc
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 07-08-2010 00:27:36 
Lubię takie konstruktywne i osobiście zaadresowane kontry w stylu "napisz coś od siebie a ja powiem Ci kim jesteś"...

Nie widzę potrzeby ripostowania, albo tłumaczenia się...

...ale skoro już tu znowu piszę, to dodam tylko, że bardzo ciekawy jestem siły ciosu Tomasza i tego czy w czasie walki będzie szansa zaobserwowania zapowiadanego wzrostu siły, a co za Tym idzie pierwszego KO Tomka w HW. Knockout Granta, to chyba, to czego oczekują pismaki, którzy nadal uważają Tomasza, za boksera bez ciosu na HW. Życzę sobie i wszystkim kibicom Adamka, pęknie wypracowanego knockoutu, który zakończy karierę Granta i pchnie Górala o kolejne piętro wyżej.

Pozdrawiam Cię Crimson i dziękuję za twoją opinię.
W.
 Autor komentarza: Wieszak
Data: 07-08-2010 00:28:50 
bo TKO na Gołocie nie liczę...
 Autor komentarza: Debes
Data: 07-08-2010 00:44:18 
A Grant jak zwykle szczeka i szczeka, ale to tylko gra psychologiczna. Najpierw mówi, że Adamek go zaskakuje, ale go pokona, a teraz mówi, że go nie zaskakuje i też go pokona. Im bliżej 21 sierpnia tym emocje coraz większe. Wygrana walka z Grantem to ,,klucz do bram" wojny o pas. Tak jest - wojny. Jak Haye dalej będzie unikał walki to Adamek może walczyć z Kliczkami i tak pewnie będzie.
 Autor komentarza: mixtype
Data: 07-08-2010 00:56:40 
Liczę na zwycięstwo Górala w pięknym stylu-najlepiej żeby Grant pokazał podeszwy.
 Autor komentarza: jerry
Data: 07-08-2010 00:58:53 
czekam na wazenie i twarza w twarz...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 07-08-2010 01:10:01 
Zycze Adamkowi wygranej ale przegra i tak DOBRANOC.
 Autor komentarza: jerry
Data: 07-08-2010 02:03:04 
To w koncu czego ty chcesz filozofie ...?
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 07-08-2010 02:20:11 
Grzywa ty kretynie.Zanim znowu cos glupiego napiszesz to najpierw pomysl.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-08-2010 02:29:39 
trash talking zawsze w modzie :) dobrze , dobrze niech podgrzewa tym przyjemniej oczekuje sie kibicom na walke choc wiadomo ze i bez tego kazdy z nas obejrzy :)
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 07-08-2010 04:00:16 
Gran sie zesra jeszcze przed walką gdy Tomek spojrzy mu prosto w oczy wzrokiem zabójcy Gorala ..Killernia go zajedzie hehe
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 07-08-2010 09:38:31 
Gdy tak sobie spojrza w oczy to Grant pewnie powie God bless You.
Jak z Lewisem kozakowal. ha ha ha
 Autor komentarza: MoneyCare
Data: 07-08-2010 11:05:44 
gdyby Adamek był Szwedem, Hiszpanem, Niemcem itd. byłby przez swoich rodaków za swoje umiejętności i osiągnięcia. Jest Polakiem - i tu wychodzinasza natura - jest kiepski, słaby, i zostanie znokautowany przez każdego. tyle w tym temacie
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-08-2010 14:28:25 
Panie Janku , God bless You to podstawa :) Nie wyobrażam sobie że to kultowe już zdanie mogłoby nie paść z ust Granta ;)
 Autor komentarza: Melock
Data: 07-08-2010 15:59:15 
Adamek mu powinien odpowiedzieć bo też człowiek wierzący :)
Rzućcie okiem na YouTube i obejrzyjcie walkę Grant vs Guinn, co ten sparingpartner Adamka wyrabiał z Grantem, jeśli ktoś nie widział. Potem jak to w wadze ciężkiej - obaj osłabli i się tulili ale warto popatrzeć na to co ten Grant prezentuje. On chyba zwariował, że startuje do Adamka. Rozumiem w jakiej jest sytuacji, być albo nie być, ale rzut na taśmę na kogoś z czołówki to w jego przypadku równoznaczne ze skokiem w przepaść. Trochę zaszalał.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 07-08-2010 19:04:06 
Autor komentarza: tomeklolek
Data: 06-08-2010 22:38:11
"Crimson
Prosze więcej sie nie wypowiadaj na temat Boksu i na temat Adamka.
Ty jestes po prostu przyjebany."


tomeklolek... Ktos go tu zna?
 Autor komentarza: jerry
Data: 07-08-2010 20:51:42 
Wchodza gowniarze jakies i rujnuja poziom portalu ...
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 07-08-2010 21:31:49 
Jak nie bedziecie im odpisywac to przestana to robic. Nie wiem gdzie, ale widzialem slowa, ktore maja w sobie duzo prawdy:
"Nie kluc sie z debilem, bo najpierw znizy Cie do swojego poziomu, a potem pokona doswiadczeniem".
 Autor komentarza: mocuch
Data: 08-08-2010 09:58:05 
Ja przewiduję taki przebieg tej walki: Grant zaatakuje ostro od pierwszej rundy bo zdaje sobie doskonale sprawę, że na punkty nie wygra tej walki. Więc Adamek, rzeczywiście będzie uciekał i bił z kontry aż w końcu zamęczy przeciwnika. Michael ciągłej ofensywie wytrzyma maksymalnie do 7 rundy. Dlatego obstawiam, że w drugiej połowie walki zmęczony Grant po nieporadnym ataku nadzieje się na mocną kontrę i padnie na deski. I to będzie początek końca.
 Autor komentarza: asasaw
Data: 09-08-2010 11:39:03 
@Crimson

Powinieneś wiedzieć czemu Adamek nie był w życiowej formie na walkę z Dawsonem, a także czemu przeniósł się do ciężkiej.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.