STEWARD SPOKOJNY O KLICZKĘ

Emanuel Steward, legendarny trener największych mistrzów, a od ponad sześciu lat opiekun Władimira Kliczki (54-3, 48 KO), jest przekonany o zwycięstwie swojego podopiecznego 11 września, kiedy przyjdzie mu się zmierzyć z Samuelem Peterem (34-3, 27 KO).

- Władimir przebywa obecnie w Hamburgu. We wtorek lecę do Europy, a potem przeniesiemy się do austriackich Alp. Rozmawiamy z sobą codziennie, więc doskonale wiem co się u niego dzieje. Mamy trzech kandydatów na sparingpartnerów, ale nie podamy ich nazwisk. Niedługo sami się wszystkiego dowiecie. Nie mamy zamiaru niczego zmieniać w naszych przygotowaniach. Lepiej niech Peter będzie dobrze przygotowany. Jestem przekonany, że Władimir wygrą tę walkę - zakończył ten niewątpliwie wybitny trener.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-07-2010 19:31:58 
Hmm, sparingpartnerzy na Petera:

- Arreola,
- Gomez,
- Briggs

:)
 Autor komentarza: xionc
Data: 26-07-2010 19:32:58 
Wszyscy maja podobny styl boksowania, ktory okreslilbym : sadlo + kowadlo. :)
 Autor komentarza: Melock
Data: 26-07-2010 19:33:38 

Ja również bym stawiał na Władka. Peter mnie kompletnie nie rusza, nie wiem co za szum z tym bokserem, dostanie oklep od Kliczko i nie ma zmiłuj się żeby było inaczej.

 Autor komentarza: xionc
Data: 26-07-2010 19:43:20 
Nie no, Aguilere ladnie posprzatal w drugiej rundzie, jesli dobrze pamietam. Gosc ma pare w lapie, jakby jeszcze troche brzucha stracil...
 Autor komentarza: Olaf
Data: 26-07-2010 19:45:41 
Peter ma szansę jak jeden do stu. Tyle, że ten jeden wykorzystał już Brewster więc wychodzi na to, że nie ma szans żadnych. Sosnowski tak krytykowany przez amerykanki byłby faworytem w starciu z Peterem.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 26-07-2010 19:54:29 
Olaf brednie..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-07-2010 19:55:13 
Wladimir od czasu swej pierwszej potyczki z Peterem,zrobil progres,a Nigeryjczyk regres.Jego walka z Vitalijem to byl obraz nedzy i rozpaczy.Byl niemilosiernie obijany przez zawodnika ktory wrocil na ring po chyba 4 letniej przerwie.A mozna bylo odniesc wrazenie ze to Nigeryjski koszmar mial 14 lat przerwy.Prognozuje ze Wladimir tym razem znokautuje Petera.Jezeli dojdzie do tej walki to postawie u buka (pierwszy raz w zyciu) 5000zl na to ze Samuel nie dotrwa do ostatniego gongu
 Autor komentarza: rogal
Data: 26-07-2010 20:02:11 
Walka, która kompletnie mnie nie podnieca.

Dzisiejszy Peter to może 3/4 tego (aż tyle?), kim był w pierwszej ich walce.

Dzisiejszy Kliczko to gość o niebo lepszy niż tamten chaotyczny z ich pierwszego starcia.

Wniosek: Lewy prosty razy 1000 + kilka prawych sierpowych i do widzenia, Peter wraca do domu.

Przesadzam, że Władimir będzie miał tak łatwo ?

Nie przesadzam, będzie miał łatwo jak cholera.


Dzisiaj jedyni zawodnicy, którzy mogą dać walkę z Władimirem to

Haye (może by go ustrzelił, ale nie sądzę)

Adamek (ma największe szanse, bo jest bokserem kompletnym)

Vitalij (to se ne da, ale pomarzyć sobie można)

Shannon Briggs (? - z Vitalijem tak, z nim raczej nie za bardzo, ale na pewno coś by powalczył)

Wałujew (chociażby ze względu na gabaryty)

Povietkin, sorry, ale nie, jakoś nie ufam w jego wielkie umiejętności (vide walka z Chambersem)

pozdrawiam



 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 26-07-2010 20:02:24 
Olaf
Bez przesady , lubie Alberta ale jednak przesadzileś.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 26-07-2010 20:10:02 
Adamek nie jest kompletnym bokserem..
 Autor komentarza: Lider
Data: 26-07-2010 21:00:08 
Dokładnie,Peter jedyne bym może złapać Kliczkę to cios,a o czysty perfekcyjny będzie strasznie trudno.
 Autor komentarza: Saito
Data: 26-07-2010 21:10:01 
stwierdzenie że "Adamek to bokser kompletny" powiewa chorym fanatyzmem...
 Autor komentarza: Klimek
Data: 26-07-2010 21:12:20 
dlaczego Adamek nie jest bokserem kompletnym wg was ?
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 26-07-2010 21:26:02 
Klimek
Bo nikt nie jest kompletny)))))
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 26-07-2010 21:39:45 
Adamek jest raczej kompletny bo przecież ma ręce, głowe, nogi...:)
 Autor komentarza: benwetz
Data: 26-07-2010 21:45:56 
Jakby był kompletny to by już dawno, zasiadał na tronie wagi ciężkiej i byłby królem p4p.
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 26-07-2010 21:46:20 
Ogólnie Adamek jest bardzo dobrym pięściarzem, ale swoje wady ma i tego zaprzeczyć się nie da :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-07-2010 21:50:10 
też nie widzę Petera w tym pojedynku, Povetkin wg mnie miałby większe szanse w tym pojedynku.
 Autor komentarza: Saito
Data: 26-07-2010 22:03:11 
Adamek ze swoją dziurawą obroną zostałby prędzej czy później znokautowany przez Władimira. Już nie mówiąc o tym że Adamek jest dla niego po prostu za mały żeby miał jakieś szanse.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 26-07-2010 22:10:15 
Saito jaki dla Ciebie to jest prawdziwy bokser wagi ciężkiej ???

2,40 metra i 140 kg wagi ?????
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-07-2010 22:10:29 
Moim zdaniem jezeli mowimy o zawodnikach wagi ciezkiej najblizej idealu byl Lennox Lewis.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-07-2010 22:13:00 
Peter idealnie podchodzi pod styl walki który preferują bracia. Bedzie wysokie zwycięstwo Wlada na punkty o ile gdzieś po drodze nie usadzi zmęczonego lewym prostym Nigeryjczyka.
 Autor komentarza: Lider
Data: 26-07-2010 22:17:52 
andrewsky

Jeżeli chodzi o warunki to i nasz Andrzej Gołota,w latach '90,niektórzy twierdzą nawet że był pod względem fizycznym,lepszy od Lennoxa.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 26-07-2010 22:18:40 
Dwaj kompletni bokserzy HW zmierza się we wrześniu według zasad MMA. Ciśnienie już rośnie.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 26-07-2010 22:35:54 
Ja też jestem spokojny o Kliczkę. Ale się obejrzy (jak będzie gdzie...)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-07-2010 22:59:07 
lider
Wiesz niektorzy tak twierdzili,ale tylko do Walki Andrew z Lewisem
Kazdemu z wybitnych piesciarzy czegos brakowalo
Alemu ciosu,podobnie zreszta jak Holyfieldowi i Holmesowi.Tysonowi warunkow fizycznych,madrosci ringowej.Foremanowi szybkosci i co wyszlo w walce z Alim taktyki.Vitalijowi K.umiejetnosci walki w poldystansie,troche szybkosci,balansu,Bowe byl leniem.Wladimir ma szklanke
Lewis to zawodnik o idealnych warunkach fizycznych ktore potrafil wykorzystac.Pracowity i zdyscyplinowany,urodzony zwyciezca potrafiacy uczyc sie na wlasnych bledach.Swietnie walczacy w defensyfie jak i ofensywie.Bardzo dobrze radzil tez sobie w poldystansie,posiadal bardzo mocny cios,swietny lewy prosty.Dobra praca nog,mocna szczeka
 Autor komentarza: Saito
Data: 26-07-2010 23:14:05 
GoldenBoy bez obrazy, ale co Ty w ogóle pier*** - czy ja gdzieś się wypowiadałem o tym ile mierzy i waży "prawdziwy bokser wagi ciężkiej" ? ;D Ja tylko napisałem że Adamek jest za mały dla Władimira i skończyłby tak samo jak wszyscy w ostatnim czasie, którzy są od ukraińca mniejsi i nie mogą nawet dojść do jego szczęki.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 26-07-2010 23:19:29 
Bardzo kibicuję Tomkowi , ale też nie mogę sobie wyobrazić w jaki sposób miałby Kliczków pokonać.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 27-07-2010 03:30:11 
Peter ostatnio wzial sie za siebie i w ostatnich pojedynkach i wygladal i prezentowal sie dobrze. Ma bardzo mocny cios i serce do walki co juz kiedys udowodnil (niestety nie w walce z Vitkiem) jpotrafi takze niezle boksowac co pokazal w walce z Toney. Mysle iz jesli Wladek sie na niego zdecyduje to moze byc ciezko, on sie boi bic co bylo widac w pierwszej ich walce, Peter zrobil spore postepy i w technice i szybkosci. Na dzisiaj przygotowany Peter mysle iz przypomni Kliczce kim byl Sanders (ten z RPA nie USA). Mlody w ringu wyglada na poczatku na wystraszonego, to nie starszy ktory jest twardzielm od poczatku.
 Autor komentarza: canuck
Data: 27-07-2010 05:06:59 
Do andrewsky: Zgadzam sie z wiekszoscia Twoich komentarzy, ale stwierdzenie, ze Vitek nie ma balansu to chyba jakis zlosliwy zart.

Ze wszystkich ciezkich Vitek ma zdecydowanie najlepszy balans, szybkosc oraz gibkosc. To mu pozostalo z wielu lat trenowania kick-boxingu.

Zaden inny wspolczeny bokser HW nie jest w stanie wyprowadzac ciosow z roznych plaszczyzn badac w takiej pozycji ciala, ktora niektorzy definiuja jako niestablina (" Vitek nie jest w rownowadze"). Vitek moze znokautowc kazdego cofajac sie do tylu, stojac na jednej nodze oraz bedac bardzo przechylonym w prawo lub lewo. Tylko Vitek moze stac naprzeciwko boksera wagi HW z rekami ponizej poziomu bioder bez zadnej obawy! To tak jakby mowil swoja postawa oraz pozycja ciala "Chcesz mnie trafic, to badz mezczyzna i zaatakuj!"

Ang: You want a piece of me!?; Common, be a man, come over and get it!

Jakby Vitek nie mial takiej szybkosci oraz znakomitego balansu, jak tez gibkosci, to inni bokserzy by go powaznie uszkodzili, biorac pod uwage jego styl walki!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 27-07-2010 07:41:16 

"Lewis to zawodnik o idealnych warunkach fizycznych ktore potrafil wykorzystac.Pracowity i zdyscyplinowany,urodzony zwyciezca potrafiacy uczyc sie na wlasnych bledach.Swietnie walczacy w defensyfie jak i ofensywie.Bardzo dobrze radzil tez sobie w poldystansie,posiadal bardzo mocny cios,swietny lewy prosty.Dobra praca nog,mocna szczeka"

Andrewsky,

Zgadzam się z tym w całej rozciągłości dodałbym jeszcze - niezwykle mocna psychika i pewność siebie oraz swoich umiejętności. Patrząc na Lennoxa na kilka minut przed walką wyglądał jakby miał zaraz zasnąć :)

Lennox to nr wśród ciężkich all time.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 27-07-2010 09:06:05 
ale trzeba przyznac ze po kilku rundach z Witkiem mial mine nietęgą i wygladal na mocno zdziwionego przebiegiem walki a gdyby nie ta nieszczesna kontuzja to chyba Lennox by to przegral
 Autor komentarza: odyniec
Data: 27-07-2010 09:06:27 
zreszta na rewanz sie nigdy nie odwazyl
 Autor komentarza: provokator
Data: 27-07-2010 09:38:10 
Bo mu podobno mama zabroniła :P Najbardziej mnie właśnie rozbawiło, jak Vitek powiedział, że Lewis to mamisynek :) Ale zapomniał o tym, dlaczego nie walczy z bratem :D

Po za tym w tej walce Lennox był już PAST PRIME, nie wiadomo jakby ta walka wyglądała, gdyby walczył w swoim najlepszym okresie.
 Autor komentarza: xionc
Data: 27-07-2010 11:49:41 
Bracie pewnie stana przeciw sobie, kiedy zdobeda wszystkie pasy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 27-07-2010 12:17:38 
Stawiam na to ze tym razem mlody Kliczko rozpracuje Petera przed czasem..
 Autor komentarza: pankracy
Data: 27-07-2010 12:50:55 
No i Vitek do walki z Lewisem przygotowywał sie zaledwie 10 dni o czym zresztą wspominał w wywiadzie przed walką z Sosnowskim.Dlatego wyglądał tak nieciekawie jeśli chodzi o kondycje.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 27-07-2010 13:35:24 
zobaczymy ile wniesie ten Peter na ring wagi i umiejętności
jakby się poprawił szbkosciowo i technicznie byłby najgrożniejszym przeciwnikiem Włada od dłuższego czasu co nie zmienia faktu że i tak szans bym mu nie dawał za dużych
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 27-07-2010 17:53:07 
Peter na pewno wyjdzie szczuplejszy ale co z tego??..Wlad w tym czasie tez nie proznowal i podszkolil swoje umiejetnosci pod okiem Stewarda, nabral wiekszej pewnosci siebie..Wlad skonczy go przed czasem..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.