RINGOWE WOJNY: MICHALCZEWSKI vs LAKATOS

Zapraszamy do obejrzenia jednej z najbardziej dramatycznych ringowych wojen w karierze Dariusza Michalczewskiego (48-2, 38 KO) - jego urodzinowej walki z 2001 roku, w obronie pasa WBO w wadze półciężkiej, z niepokonanym wówczas Alejandro Lakatosem (obecnie 31-5-2, 23 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bartek0666
Data: 21-07-2010 00:26:00 
0:43 czy to nie Smuda? ;)
 Autor komentarza: Rebel
Data: 21-07-2010 00:27:41 
no to Smuda:), on wtedy coś w niemczech trenował
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 21-07-2010 00:28:43 
hehe możliwe całkiem, że Smuda obstawiałbym na tak
 Autor komentarza: Krytyk
Data: 21-07-2010 02:28:26 
Oczywiście, że to nasz obecny selekcjoner. Nie zmienił się przez te dziewięć lat ani trochę. Poza nim na trybunach inne gwiazdy. Przez moment mignął mi nawet Michał Bajor (a może to nie on ?). Mniejsza z tym. Walka była bardzo dobra (chociaż widywałem lepsze...). Oglądałem ją o 2 w nocy i nie zasnąłem więc coś w tym jest. Do pełni szczęścia brakowało jedynie większej liczby nokdaunów i dramatycznych zwrotów akcji. Momentami walczyli dość monotonnie i usypiająco (głównie na ciosy proste). Natomiast końcówka porażająca. Lakatos skończył jak na prawdziwej wojnie, tak więc śmiało walkę można nazwać "ringową wojną".
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-07-2010 03:12:30 
Smuda.
On spedzil kupe lat w Niemczech.Skonczyl tam szkole trenerska w Kolonii,trenowal jakies zespoly itd.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-07-2010 03:27:12 
25:28 Grajewski?
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-07-2010 03:37:31 
I na koncu na ring sie wladowal.
 Autor komentarza: gregor07
Data: 21-07-2010 06:34:13 
PanJanekTygrys-Smuda nie skończył szkoły trenerskiej w Koloni, bo nigdy do niej nie uczęszczał ;)

 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 21-07-2010 08:17:08 
Nie jestem kibicem Michalczewskiego. Głośno mowie nie, niemieckim machlojkom w boksie. Universum chciało mieć mistrz to go sobie zrobiło i Michalczewski wygrywał, była potrzeba aby przegrał to nie było z tym problemu i przegrał....
 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 21-07-2010 08:46:10 
Dużo w tym racji, ale prawda jest też taka, że Michalczewski stoczył, jak pamiętam kilka wybitnych walk no i miał przez chwilę "wszystkie" cztery pasy.
Niestety do walki wszechczasów w wadze półciężkiej, czyli Royem Jonesem Juniorem nie doszło. Podobnie, jak dzisiaj wiadomo jakiej ;)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-07-2010 09:42:07 
Darek jest kozak..Kibicowalem jego walkom zawsze..Swietny lewy prosty, kondycja, charakter do walki..ringowy wojownik..Te dwie porazki ostatnie ktore zaliczyl, sa bardziej na wlasne zyczenie Darka..chyba wtedy dosc niesportowo sie prowadzil i byl podpadniety u Niemcow..Mogl je wygrac ale coz..to jest boks..
 Autor komentarza: kuba2
Data: 21-07-2010 10:43:18 
"Michalczewski stoczył, jak pamiętam kilka wybitnych walk no i miał przez chwilę "wszystkie" cztery pasy"


Tylko i aż trzy :) Przede wszystkim nigdy nie miał tego najwazniejszego - WBC. Najważniejszego, bo nalezącego w tym okresie do Roya Jonesa. WBA i IBF nigdy nie bronił pozostajac przy WBO a dlaczego pozostał przy tej najmniej cenionej organizacji, zorientowanym nie trzeba wyjaśniać. Walka z Lakatosem dobrze obrazuje przypadej Darka. To był naprawdę ogromnie efektowny fighter natomiast nigdy nie wzniósł się na prawdziwie mistrzowski pułap, takiego lakatosa powinien jednak zwyciężyć bez takich problemów. W końcu ten rumuński Hiszpan był i jest mr Nobody nawet w Europie. Darek na wojnach z takimi rywalami zrobił jednak wielką karierę
 Autor komentarza: renovatio
Data: 21-07-2010 10:44:04 
ale obelg rzucanych pod adresem Andrzeja nie zapomina się nigdy!
 Autor komentarza: maddog
Data: 21-07-2010 12:35:41 
O ile wiem to Smuda jednak jako jedyny polski terener piłki noznej ukończył słynną niemiecką szkołę trenerską,nie pamietam gdzie i kiedy ale jest to faktem.

kuba2
To,że ktos jest w boksie mr.Nobody nie znaczy od razu,ze jest fiutem do szczania.Wielu się wzięło znikąd...
 Autor komentarza: Melock
Data: 21-07-2010 12:42:17 

O, Her Michalczewsky. Pierwszy raz jakaś wzmianka o nim na tym serwisie.
Pokażcie lepiej tą walkę z Rocchigianim, jak się pięknie podłożył jak szmata bo nieregulaminowym ciosie (czy raczej klapsie) oponenta. Aktorstwo na najwyższym poziomie. Mistrzowskim, jak na mistrza przystało. Link:

http://www.youtube.com/watch?v=W9_Dxs51QvI

Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt!!!!
:D

 Autor komentarza: JanSzczydomiski
Data: 21-07-2010 12:50:11 
@kuba2
tak, tak zapędziłem się z tym czwartym ;)
Pas WBO zostawił, bo najłatwiej było go bronić w Niemczech ;)
 Autor komentarza: KubaW
Data: 21-07-2010 13:04:25 
Werdykt walki z Gonzalezem był mocno wątpliwy ( w mojej opinii Michalczewski został oszukany) Walki z Tiozzo nie komentuje bo to już nie był ten Tiger którego znaliśmy. Co do rzeczywistej klasy Dariusza, to mimo wszystko nie tylko Niemcy stawiali go gdzieś obok Roya Jonesa ale także Amerykanie chcieli tej walki. Różnica taka że Niemcy robili szum bo chcieli troche zarobić a obóz Jonesa był pewny że Roy ta walkę wygra i by tak pewnie było. Trzeba pamietać ze w tamtych czasach gale Niemców były mimo wszystko bardziej sprawiedliwe niż teraz;) Kilka walk Tiger miał magicznych do których sie wraca. Tak jak w tamych czasach każda walka Gołoty kończyła sie rozczarowaniem, tak Michalczewski nie zawiódł swoich kibiców nigdy. Pzdr
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 21-07-2010 13:14:54 
Nigdy nie miałem, nie mam i nie będe mieć szacunku dla Michalczewskiego. Nie za to, że sprzedał się niemcom- to jego wybór. Ale za to, że będąc całą karierę szwabem na końcu zaczął się obwieszać polskimi flagami i przez cały czas po karierze udaje wielkiego Polaka. Ten frajer bezcześci w ten sposób biało-czerwone barwy. Nigdy nie będziesz Polakiem więc go nie udawaj.
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 21-07-2010 13:48:36 
Nie oszukujmy sie, gdyby doszlo wtedy do tej walki to Roy Jones by Darka zmiótł z ringu...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-07-2010 14:48:53 
Hugo7
ty chyba masz 7 lat kolego ze takie glupoty piszesz - gdyby Darek nie wyjechal do niemiec i probowal kariery w Polsce to dzis nawet bys nie wiedzial kto to byl - takie byly czasy ze zawodowego boksu u nas nie bylo
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-07-2010 15:52:53 
odyniec
Zenujace wypowiedzi co niektorych na temat Darka sa poprostu tak slabe ze az mdli..Kazdy normalnie myslacy czlowiek zrozumie historie Darka bo poprostu na tamten czas nie mial zbyt duzego wyboru..Uciekl z kraju w ktorym zylo sie biednie do kraju w ktorym zamiast laurow bylo zmywanie garow i praca po godzinach..Do tego zona i dwojka malych dzieci..Powrto raczej nie wchodzil w gre bo byl niezle podpadniety polskim wladzom sportowym i nie tylko..Niemcy nie daja nic za darmo..Tak jak piszesz w Polsce bylby teraz moze jakims trenerem w szkolce a tak jest bylym mistrzem swiata, ktory zarobil kupe kasy na ringu..W dodatku wpiera polski boks i mlodziez z ubogich rodzin..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-07-2010 15:56:35 
Druga sprawa do tych co pisza ze Darek to niby dmuchany mistrz..Skoro byl taki cienki i taki dmuchany to jak to sie stalo ze w pewnym okresie czasu swiat bokserski mowil glosno o walce Darka z Royem??..jak to sie stalo ze w gre wchodzily dosc spore sumy jak na wage ciezka??..jak to sie stalo ze wielki Roy wiedzial kto to jest Darek??..W tamtym czasei bylo dwoch najlpeszych polciezkich..Byl nim Roy Jones Jr.. i Dariusz Tygrys Michalczewski..Co ma tez do tego ze Darek nie walczyl z Glenem i Tarverem??Pokazcie mi dzis mistrza, oprocz Kliczkow, ktorzy walcza z kazdym lepszym, wszedzie..
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 21-07-2010 16:14:27 
@odyniec
Człowieku a kto tu mówi o wyjeździe do Niemiec? Chodz o zmianę obywatelstwa i narodowości dla kasy. Do Niemiec to wyjechało mnóstwo Polaków, jednak niewielu zrzekło się obywatelstwa. To pierwsza sprawa. Druga jest taka, że Gołota również wyjechał za chlebem- tyle że za ocean. Tyrał jak murzyn na budowach i później przy ciężarówkach ale do głowy mu nie przyszło by wyrzec się Polskości. Był świetny, ktoś to zauważył i wziął go do ringu. Jednak czy walczył wtedy kiedykolwiek pod inną flagą niż Polska? NIE. Tylko mi nie mów, że Michalczewski nie miał wyboru gdy wyrzekł się Polski. Bo przykład Andrzeja pokazał, że można to wsadzić między bajki.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-07-2010 16:31:06 
Hugo7
Michalczewski ma dwa obywatelstwa i nie zrzekl sie polskiego!!Duzop poloni za granica tez ma dwa obywatelstwa i co nie oznacza ze nie sa polakami..Gdy zyjesz w obcym kraju to recza normalna jest ze latwiej sie zyje gdy posiadasz obywatelstow danego kraju..
Nie wiem skad takie bajki wyczytales ze Darek sie wyrzekl polskosci bo tak to to nie bylo..
 Autor komentarza: bimber
Data: 21-07-2010 17:12:33 
Hugo7
nie przepadam za Michalczewskim ale on naprawdę nie miał wyboru niemiecki paszport to w tamtych czasach być albo nie być. Niemcy nie mieli swoich mistrzów więc rozdawali paszporty, chłopak łapał okazję poprostu, bo w polsce skończył by jak np. kosedowski. powtarzam jeszcze raz że go nie lubię i uważam że wiele walk wygrali za niego sędziowie ale bardzo spodobało mi się jak mówiło się o ewentualnym przejściu na austryjacką stronę adama małysza a michalczewski mówił żeby nie popełniał tego samego błędy co on.
 Autor komentarza: bimber
Data: 21-07-2010 17:24:08 
lukaszenko
Mam taką robotę że często jeżdżę do Niemiec na monterze i pracuję między innymi z niemiecką "polonią" uwierz coś takiego nie istnieję tam polak z polakiem nawet ojciec z synem gada po niemiecku i udaje że nie zna polskiego, szczególnie ci z okolic opola co mają niemieckie korzenie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-07-2010 17:28:20 
bimber
Wierze bo bylem w USA jak i mieszkalem trzy lata w UK wiec troszke kumam Polaka mentalnosc za granicami naszego kraju..Tylko ze akurat sedno w tym ze Michalczewski paszportu polskiego sie nie pozbyl a ze przyjal niemiecki to mu sie nie dziwie..Takie byly czasy niestety..
 Autor komentarza: bimber
Data: 21-07-2010 17:53:24 
Nie wiem jak w USA ale UK wygląda to o niebo lepiej niż u gebelsów byłem 1,5 roku w sheffield(ale nie spotkałem prince'a nasim'a hammed'a choć mieszkałem w pakistańskiej dzielnicy "darnal" )i tam polacy w miarę trzymają się razem i jeszcze ze słowakami. No ale wracając do tematu to nie będę pier!@#$ głupot bo nie wiem czy darek ma dwa czy jeden paszport, ale ciekawi mnie czy boniek ma już tylko włoski.
 Autor komentarza: darker
Data: 21-07-2010 17:59:42 
Kiedys czytalem wywiad z Michalczewskim,nie pametam gdzie,to bylo kilka lat temu.Opowiadal w nim,ze o ile starsze dziecko mowi i rozumie po polsku,to mlodsze juz tylko rozumie,a mowi wylacznie po niemiecku.Imiona dzieci tez sa zreszta srednio polskie.To tyle w kwestii jego polskosci...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-07-2010 18:30:07 
lukaszenko ma racje i zgadzam sie z nim w calosci.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-07-2010 18:30:27 
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 21-07-2010 19:56:37 
wtedy jeszcze Darka nie znalem ale pamietam ze zarowno jego jak i Goloty walki ogladalem na stojaco i odliczalem sekundy do ostatniego gongu.... tym bardziej smiac mi sie chce kiedy widze tutaj zupelnie bezodstawna krytyke kilku ,,przedkomuteremmadrali,,... mowcie co chcecie Ale Dariusz to bardzo porzadny i swoj chlop...do tego byl mistrzem swiata i szacunek mu sie nalezy....nie zdobyl tych pasow siedzac przed komputerem i krytykujac innych ;p ps Roy nie palil sie zbytnio do tej walki wiec czemu obwiniac Darka???
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 21-07-2010 19:59:11 
darker tylko poki co Darek nie ma za bardzo kontaktu nawet ze swoimi dziecmi i to co piszesz stary jest ponizej pasa...pozdrawiam
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-07-2010 20:41:17 
Darek byl bardzo dobrym i widowiskowym piesciarzem.Szkoda ze nie doszlo do jego walki z RJJ.Pomimo tego mozna powiedziec ze w swoich czasach byl nr2 jesli chodzi o polcizkich,a bycie tuz za RJJ to duzy sukces
Tygrys to taki fajny lobuziak,zarowno w ringu jaki i zyciu prywatnym
Szkoda ze nie dano mu wygrac z Gonzalezem,ale i tak moze byc przykladem na bardzo dobra kariere.Oby wiecej takich walki i takich piesciarzy,a boks nie przegra konkurencj z MMA
 Autor komentarza: Faraon
Data: 21-07-2010 22:18:15 
Co wazne przegral i dal sobie spokuj i jego zycie osobiste to jego sprawa ale faktycznie wstawalo sie jak walczyl a terz co? Jedynie Adamek nan pozostal i byc moze jeszcze ktos nadarzy sie w przeciagu paru lat.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.