TARCZOWANIE TOMASZA ADAMKA

Tomasz Adamek (41-1, 27 KO) ostro przygotowuje się do walki z Michaelem Grantem (46-3, 34 KO), która odbędzie się 21. sierpnia w Newark. Zapraszamy na migawkę z tarczowania z trenerem Rogerem Bloodworthem.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 12-07-2010 16:34:05 
dwa razy to samo:D ale fajnie ze pojawiają się filmiki już:) mam nadzieje na więcej
 Autor komentarza: robinson85
Data: 12-07-2010 16:40:37 
Troche z innej beczułki.

Właśnie wróciłem z Ustronia Morskiego, ide sobie ok 20,oo chodniczkiem na dyskoteke, patrze...a tutaj Łukasz Janik czarnym BMW w kapeluszu cowboyskim za kierownicą:-) ekipa miał niezłą wszysyc dym mega, chyba nawet Janik byl na locie:) on juz chyba się pogodził z tym że w boksie nic nie osiągnie i postanowił pójśc grubo w balet
 Autor komentarza: mik36
Data: 12-07-2010 16:44:21 
Fajnie to wygląda widać że Tomek wszystko kuma co do niego gada Roger , i nawet sobie żarty robią to znaczy że tlenu jest pod dostatkiem ;)
 Autor komentarza: Jackass
Data: 12-07-2010 16:44:30 
Nie wiem czy tak to tylko wygląda na filmiku ale wydaje się ze bije naprawdę mocno i zastanawiam się czy opinia słabo bijącego która mu przypisano nie jest nieco niesprawiedliwa ;P wydaje mi się że wystarczy czysty strzał i mógł by posadzić każdego ;)
 Autor komentarza: robinson85
Data: 12-07-2010 16:48:08 
jackass" czystym strzałem to i Ty bys posadził każdego:) widac ze tomek ma dynamike atom, będzie dobrze
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 16:55:35 
Dynamika rewelacja. Zawsze wierzyłem w Tomka. To nasz nr.1 i wierze, że po nim długo długo będzie nic i wtedy dopiero dużo krytyków go doceni. Dla mnie już dziś Tomek to najlepszy bokser wszech czasów w PL. Może ktoś inny powie, że Andrew, trzeci zaś Michalczewski, każdego zdanie szanuję ale dla mnie Tomek jest Nr.1 nieważne czy zdobędzie 3 tytuł w trzeciej kategorii w co wierzę.

robinson85 Janik to młody chłopak daj mu się latem i urlopem pocieszyć. Czy to Diablo, Adamek, Gołota czy inni bokserzy każdy lubił wypić lub lubi, ważne żeby takie wypady nie były co weekend a w sezonie wakacyjnym. Łukasz to tylko człowiek nie maszyna.
 Autor komentarza: Darkegg91
Data: 12-07-2010 17:18:58 
Patrząc teraz na Tomka można powiedzieć, że to "prawdziwy ciężki".. jak on się rozrósł.. szybkość pozostała :D Dla mnie wzorzec i dowód dla każdego kto przenosi się z Cruiser do Ciężkiej że można... obstawiam że jak się skończy era Kliczków to nie będziemy mieli wagi ciężkiej..Dlaczego? A to dlatego że mistrzami będą "nie prawdziwi ciężcy" :D
 Autor komentarza: Deter
Data: 12-07-2010 17:50:55 
Darkegg91
To, że Tomek może, nie znaczy, że każdy cruiser będzie w ciężkiej dobry. Tomek to ewenement - 90% cruiserów nie ma co szukać w cięzkiej na poziomie czołówki, nawet obecnej, kryzysowej ciężkiej.

A jeśli chodzi o film. Jest coraz lepiej.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 18:00:04 
Deter zgadzam się z tobą, myślę, że taki Cunn w ogóle nie nadaje się do ciężkiej z racji bardzo podejrzanej szczęki, bo warunki Cunn ma boskie jak na ciężką zasięg ramion i muskulatura.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 12-07-2010 18:03:35 
ironmen" lozz wiadomo, że każdy ma prawo do rozrywki, szczególnie tak młody chłopak, ale widziałbyś go w tym kapeluszu...:) oby sodówa nie uderzyła, jeżeli nie uderzy bedzie OK
 Autor komentarza: osi
Data: 12-07-2010 18:15:16 
Ironmen

Bardzo szanuje Adamka i jest obecnie nr 1 w polsce , ALE NIE WIEM CZY WSZECHCZASOW , PATRZAC Z KIM WALCZYL mICHALCZEWSKI I JEGO TYTULY TO CHYBA ON JEST NR 1
 Autor komentarza: osi
Data: 12-07-2010 18:15:58 
sory za capsa*
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 12-07-2010 18:27:56 
Patrząc na ten filmik serce się raduje, bo dynamika, jak na wagę ciężką, jest porażająca. Poza tym słysząc odgłosy wnioskuję, że te ciosy wcale nie są słabiutkie. Będzie ciężkie KO na Grancie :)
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 12-07-2010 18:29:05 
wypisujcie miasta kto wierzy w mistrzostwo tomka : KRAKOW
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 18:29:50 
osi dla mnie Tiger jest nr.2 ale wiesz każdy ma swój ranking i szanuje twoje zdanie, może ja się mylę nie neguje tego. Darek też był super pięściarz
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 12-07-2010 18:30:48 
To było tarczkowanie i tu nie było panie Jackass mocnego uderzania. Taki pogłos tylko wielki, gdy rękawicą trafisz w tarczkę. Gdyby Tomek szarpnął mocniej, to dziadkowi by obojczyki wyskoczyły najpewniej :)
Nie śmiem się wypowiadać o to, który bokser jest nr 1 w Polsce. Darek cudownie bronił swego tytułu przez kupę lat. Andrew zapewnił rozgłos w świecie. Tomek konsekwentnie dąży do kolejnego mistrzostwa. Nie chcę dzielić żadnego z nich na jakieś miejsca. Wszyscy są numer 1.
 Autor komentarza: Pfeifer
Data: 12-07-2010 18:33:16 
w końcu pojawiają się filmiki! uwielbiam tę atmosferę przed walkami tomka. rosnące napięcie, zdjęcia, wywiady i materiały wideo :)

co do samej treści, tomek jest nieprzeciętnie dynamiczny, strasznie szybki i precyzyjny. odniosłem też wrażenie, że bardzo silny. jeśli wejdzie grantowi między ręce, zobaczymy niezły nokaut XD
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 12-07-2010 18:57:54 
Tomek nie jest jakis super wielki tylko Roger to karzełek.pain3hp ,,wypisujcie miasta kto wierzy w mistrzostwo tomka,, : KRAKOW Chcesz robic gnój w temacie to idz na onet
 Autor komentarza: pioszyd2
Data: 12-07-2010 18:58:27 
Super szybkość i dynamika Tomka. Będzie Tko na Grancie.

Mam dwa pytania:
a) Dlaczego montażysta urwał filmik w 1:22 i puścił od nowa?
b) Dlaczego nie ma wyniku konkursu?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-07-2010 19:00:22 
Jaka atmosfera przed walka.Adamek obije Granta jak psa.Strasznie bym sie zdziwil jak by Amerykanin zakonczyl walke na wlasnych nogach.
 Autor komentarza: Maciek96
Data: 12-07-2010 19:22:56 
Tomek wygląda przy trenerze jak gigant
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-07-2010 19:50:56 
Dla mnie osobiście Michalczewski to nie ten poziom i nie mówie tu tylko o umiejętnościach ale i przeciwnikach
Adamek bił się z najlepszym bokserem w LHW oraz w CW i prawdopodobnie zaboksuje z najlepszym w HW
Miachalczewski nie walczył nie tylko z Royem ale i Glenem, Tarverem i jeszcze paru też by się znalazło...
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-07-2010 20:03:57 
Temat do szerokiej dyskusji. Jeśli Adamek zdobędzie MŚ w ciężkiej, to nie będzie tematu. 3 mistrzostwa w trzech różnych kategoriach wagowych i to tych najwyższych to sukces na miare pierwszej dziesiątki P4P.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-07-2010 20:06:22 
Ale walczył z Hallem(pełny dystans z Glenem Johnsonem i 11 rund z PRIME Jonesem jr.) Griffinem(pogromca Jonesa jr. i Toneya !!!-Dwa razy) Thadzi(pogromca Toneya),Virgil Hill(super bokser).Wszystkich pokonał.Rzadko wałkował (1-2 i innych).

Darek lepszy od Adamka w LHW
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-07-2010 20:06:56 
"Dla mnie osobiście Michalczewski to nie ten poziom i nie mówie tu tylko o umiejętnościach ale i przeciwnikach
Adamek bił się z najlepszym bokserem w LHW oraz w CW i prawdopodobnie zaboksuje z najlepszym w HW
Miachalczewski nie walczył nie tylko z Royem ale i Glenem, Tarverem i jeszcze paru też by się znalazło... "

Ale walczył z Hallem(pełny dystans z Glenem Johnsonem i 11 rund z PRIME Jonesem jr.) Griffinem(pogromca Jonesa jr. i Toneya !!!-Dwa razy) Thadzi(pogromca Toneya),Virgil Hill(super bokser).Wszystkich pokonał.Rzadko wałkował (1-2 i innych).

Darek lepszy od Adamka w LHW
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-07-2010 20:07:53 
Jak Tomek zdobędzie 3 tytuł to sie zapisze w historii swiatowego boksu wtedy juz nikt nie bedzie sie zastanawiał czy aby słusznie Tomek jest nr.1 z polskich w historii
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 12-07-2010 20:12:36 
Adamek najlepszy bo po:
1.umiejetnosci nie porywnywalne z reszta
2.Grają mu Polski hymn
3.Walczy na najtrudniejszym rynku na swiecie, i nie tchorzy z czołówka nie
4.Nie przewraca sie jak gołota
 Autor komentarza: speed
Data: 12-07-2010 20:14:49 
Goral dajesz i szlifujesz forme chociaz wiadomo Grant to tylko Grant i to jaki stary Grant
 Autor komentarza: Klimek
Data: 12-07-2010 20:37:52 
zobaczcie jak w 2 minucie Roger zdaje sie że mówi żeby teraz Tom nie podchodził zbyt blisko bo Grant mógłby zadać podbródkowy, tylko ma zrobić krótki krok i lewy prosty, prawy...
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 12-07-2010 20:52:59 
o michalczewskim jest taka prawda ze swojego nosa nie wyścibił poza niemcy gdzie zawodnikow przesyt to nawet powiedzial tomek w jednym z wywiadow pare lat temu
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 12-07-2010 20:53:25 
pain3hp,

Proponuję kliknac interia.pl lub onet.pl, tam zorganizujesz wiele akcji cieszących się powodzeniem typu: "WYPISUJCIE MIASTA KTÓRE WIEŻĄ W ZWYCIESTWO ADAMKA" - od jakiegos czasu dzieki takim uzytkownikom jak - pain3hp, ten portal schodzi na psy!
 Autor komentarza: SJZ1962
Data: 12-07-2010 20:54:27 
bonkers, zdecydowanie popieram. Michalczewski był mistrzem w niemieckim stylu, jakich teraz Sauerland ma wielu.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-07-2010 21:02:10 
"bonkers, zdecydowanie popieram. Michalczewski był mistrzem w niemieckim stylu, jakich teraz Sauerland ma wielu"


No właśnie takich mistrzów nie ma prawie w cale,bo nie byłoby tyle wałków.

Ale macie racje jakby Tiger walczył poza Niemcami mógłby pęknąć.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 21:03:59 
Nie ma co mówić chłopaki, Adamek, Gołota, Michalczewski a potem długo długo nic....W jakiej kolejności to każdy musi sam sobie odpowiedzieć. Każdy ma swojego faworyta. Moja lista 1 Adamek 2 Tiger 3 Gołota i dla każdego z tych 3 trzeba zrobić wielki ukłon. Przed jednym wiekszy przed drugim mniejszy. Każdy ma swojego Nr.1
 Autor komentarza: fethir
Data: 12-07-2010 21:04:54 
Co raz bardziej zaczynam wierzyc ze Grant otrzyma ciezke KO od naszego Tomka.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 12-07-2010 21:06:30 
ale gmitruk zesiwiał no i fajnie gada po angielsku, ale przeciez to sa dwa polacy to czemu po angielsku gadaja???
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-07-2010 21:07:19 
Grant skonczy ten pojedynek ma miekkich nogach..
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 21:10:11 
pain3hp mykaj to swoich Psiaków, pooooaportować ;) odmłodzą cię
 Autor komentarza: Mike1990
Data: 12-07-2010 21:14:56 
pain3hp - zal mi Twojej matki.
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 12-07-2010 21:18:52 
Temat Adamek vs Tiger, poki co, nie do rozstrzygnięcia. Dopiero pas wyjasni sprawe. Rzeczywiscie w filmie trener zwraca uwage na ciosy podbrodkowe. Wazne jednak, ze wszystkie obecne przygotowania sa pod kontem szybko bijacego przeciwnika lub takiego z wiekszym zasiegiem. Peter, Kliczko. Zwroccie uwage na szybki powrot do gardy. Technicznie ciosy doskonale.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-07-2010 21:22:19 
Adamek vs Tiger??..W limicie kategorii polciezkiej postawil bym na Darka..Swietny lewy prosty, zelazna kondycja i dobra szczeka oraz lepszy cios..W kategorii cruiser Darek pewnie by zebral od Tomka..Ta kategoria Adamkowi jest jednak najblizsza i chyba jego naturalna..
 Autor komentarza: dekciw
Data: 12-07-2010 21:39:49 
Porownanie Adamek, Golota, Michalczewski nie ma dla mnie sensu. Inne czasy inne kategorie. Nigdy nie ustawie ich w jednej wyliczance.
Kazdy z nich jest mistrzem w swoim miejscu i czasie. Kazdy z nich przyczynil sie w jakis sposob do promowania polskiego boksu we wlasciwym dla siebie czasie, tak jak przed nimi robili to Kulej czy Pietrzykowski.

a co do Adamka, to moze to tylko moje wrazenie, ale Adamek z kazdym miesiacem traci swoj najwiekszy atut. Prawda rosnie i to dosc szybko, ale... moze to tylko wrazenie, zaczyna brakowac mu szybkosci.
pzdr
 Autor komentarza: bartick13
Data: 12-07-2010 21:39:57 
Witam panowie... Adamek w świetnej formie, bije mocno :)

Kiedy wyniki konkursu?
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 21:40:33 
lukaszenko trafna analiza :)
 Autor komentarza: Vigo13
Data: 12-07-2010 21:45:30 
dekciw
sądzę, że to nie utrata szybkosci (choc ok 100, a 79 to nie to samo), ale i zmiana stylu. Cos, co Adamek nazywa "amerykanskim stylem".
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 12-07-2010 21:58:44 
Będzie pierwsze KO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: dekciw
Data: 12-07-2010 22:33:14 
Amerykanski styl boksowania to jak ktos slusznie kiedys zauwazyl wymiana ciosow, ciezkie nokauty. Cos co przyciagnie przed telewizory miliony widzow nie znajacych sie na boksie. Niedzielnych fanow ktorzy szukaja rozrywki.
"Amerykanski styl boksowania" probuje "zabijac" polska szkole boksu. Miejmy nadzieje, ze cale to doswiadczenie ktore wyniosl Tomek jeszcze z amatorki, bedzie na tyle duze by wystarczylo go do konca kariery, zanim ten amerykanski styl zupelnie go wypchnie na boczny tor.

Amerykanie strasznie stawiaja na kondycje i jesli ktos nie ma naturalnego talentu do boksu, to oni cwicza sobie takiego malego "duracelka"
pzdr
 Autor komentarza: Melock
Data: 12-07-2010 23:12:14 
Michalczewskiego wogóle nie brałbym pod uwagę Panowie. Może będzie to wbrew politycznej poprawności, ale powiem to - walczył dla szkopów, pod ich flagą, to był niemiecki bokser. Gołota i Adamek też są na obczyźnie, ale walczą dla nas i każdy o nich powie "polski bokser".
 Autor komentarza: Luton
Data: 12-07-2010 23:21:26 
Walka za ponad miesiac, luźny trening, a niektórzy już próbują odgadnąć dyspozycje Adamka. Sam fakt, że ten filmik został od tak wrzucony do neta jest dla mnie dziwne. Przed Arreola tak nie robili.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 12-07-2010 23:25:02 
Melock
A dla kogo mial walczyc w owym czasie??..Zwial z rodzinka i malymi dziecmi za granice, nie znam jezyka a jesc trza bylo za cos..Dostal propozycje od Niemiaszkow i ja przyjal a wszyscy wiemy jakie to sa propozycje..W Polsce boksu zawodowego nie bylo poozstawaly Stany no ale zeby tam sie dostac to trzeba bylo i trzeba nadal miec wize..
O ile mnie pamiec nie myli to Darek razem z Kosedowskim zbiegli ale ten drugi wrocil i mamy porowanie jak ich kariery sie potoczyly..
Michalczewski zrobil w owym czasie to co bylo dobre dla niego i jego rodziny..Polskosci sie nigdy nie wypieral a dzis kase ktora zarobil na Niemcach wspiera polski boks..
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 12-07-2010 23:32:42 
Ja tam Darka szanuje i lubię. To były wtedy całkiem inne czasy niż teraz, jakbyśmy mieli do tego tak podchodzić to również Gołego trzeba było by oskarżać że był przestępcą i uciekł. A ze Kwach dał mu łaskę swoją i takie tam bzdury

Darek dużego wybory w tamtych czasach nie miał, jakby został w PL nikt by dziś go nie znał
 Autor komentarza: Melock
Data: 13-07-2010 00:21:34 
Nie o to chodzi.
Gołota też walczył na obczyźnie od zera ale nie pod obcą flagą i z obcym hymnem. To jest ta różnica, bycie sportowcem polskim na obczyźnie a bycie sportowcem niemieckim polskiego pochodzenia. Ja Michalczewskiego nie oceniam, chodzi mi tylko o to by go nie stawiać na równi z bokserami polskimi. Chce szukać laur i poklasku? Proszę bardzo, niech się postawi w szeregu pięściarzy niemieckich. My mamy swoich.

 Autor komentarza: piotruspan
Data: 13-07-2010 00:26:52 
dekciw, nie wiem z jakiej daty to nagranie, ale teraz to dopiero początek przygotowań, szybkość ma być w drugiej połowie sierpnia i pewnie będzie. Zresztą jak na ten etap przygotowań i tak jest już bardzo dobrze.
Amerykański styl to sporo kręcenia się w prawo. Może budzić obawy. Oby z trenerami dobrze ten element przygotowali, bo z tej prawej strony zagrożenie jakby nie było - zawsze jest.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 13-07-2010 00:49:00 
Dobra praca nóg, szybkie i silne ręce, to dobrze wróży na przyszłość :)
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 13-07-2010 06:37:08 
Już niedługo walka miesiąc z hakiem prosze o jakiś filmik z tych zdjęc co sparuje z tym dużym murzynkiem Grant chyba nie siedzi na bokser.org hehe wiec nie podpatrzy za wiele,,a fajnie pooglądac jak Tomek sparuje przed walką i co warty ten sparingpartner
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-07-2010 09:13:01 
Zgadzam sie z opinia OSI bo faktycznie Michalczewski walczyl z lepszymi i co wazne! wiedzial kiedy skonczyc.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-07-2010 09:14:20 
Widac ze Adamek robi duze postepy ale czy aby to wystarzczy na dalszych rywali?
 Autor komentarza: szysz3x
Data: 13-07-2010 10:23:18 
piekielnie szybki ten nasz Tomeczek ;D hehe , mógłby to podsumowac jednym zdaniem : "... lubię zapier*alać" haha ^^ juz nie moge sie doczekać walki z Grantem, to będzie rozpierdziel ;)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 13-07-2010 13:04:25 
HAMMERFIST
"Ale walczył z Hallem(pełny dystans z Glenem Johnsonem i 11 rund z PRIME Jonesem jr.) Griffinem(pogromca Jonesa jr. i Toneya !!!-Dwa razy) Thadzi(pogromca Toneya),Virgil Hill(super bokser)."

ja pisałem o najlepszym bokserze w kategorii tudzież kilku bdb a zobacz sam co ty żeś tu wymienił
Hall, Thadzi, Griffin ????

gdzie im nawet do Tarvera czy Glena nie mówiąc o Royu czy Dawsonie to że któryś z nich wytrzymał 12 rund z Glenem to nie znaczy jeszcze ,że to ten sam poziom
Gryffin wygrał z Royem tylko dlatego że Roy miał DSQ bo go walnął jak leżał!
w rewanżu zniszył go w 1 rundzie więc nie wiem w ogole po co żeś go tu wymieniał
to że pokonali Toneya to fajnie tylko że sam Toney nie walczył ani z Glenem ani z Tarverem a z Royem przegrał podobnie Hill

Ja nie mówie że Darek walczył z leszczami bo tak nie było, walczył z czołówką mogę się zgodzić ale nie walczył z przynajmniej najlepszymi trzema w kategorii



 Autor komentarza: Krystek93
Data: 13-07-2010 13:14:47 
Faraon
Jak to wiedział kiedy skończyć ? Przegrał dwie ostatnie walki z leszczami bo był już wypalony.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 13-07-2010 13:15:32 
zresztą bardziej mi chodziło o to ,że bokserski dorobek Tomka od Darka dzieli przepaść
a który z nich byłby lepszy w LHW to się już niestety nie dowiemy :)
 Autor komentarza: tonka
Data: 13-07-2010 14:19:18 
Tomek, w ringu prezentujesz się imponująco!! Powodzenia!! Wierzę w Ciebie...jak zawsze :):)
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 14-07-2010 01:05:08 
heeh Roger spoko lewy prawy lewy i haha ;d
 Autor komentarza: dragon165b
Data: 14-07-2010 01:08:12 
robinson85
Troche z innej beczułki.- może Łukasz Janik jechał po zwycięstwo bo tacy jak on nie rodzą się często ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.