POLACY BEZ MEDALU W MOSKWIE

W stolicy Rosji trwa kolejny dzień ringowych zmagań na mistrzostwach Starego Kontynentu, który nie był dla naszych zawodników szczęśliwy. Boksujący bowiem dzisiaj na ME w Moskwie Polacy w komplecie doznali porażek.

Oto wyniki walk naszych reprezentantów: Andrzej Liczik (57 kg) przegrał 2:10 z Sergeyem Vodopyanovem (RUS). Michał Chudecki (60 kg) przegrał 1:6 z Vazgenem Safaryantsem (BLR).
Wreszcie Michał Syrowatka (64 kg) przegrał 2:6 z Vincenzo Mangiacapre (ITA). Tym samym udział biało-czerwonych w kontynentalnym championacie zakończył się bez medalu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 07-06-2010 18:50:37 
Przykre ale prawdziwe!Niestety przewidziałem ten rezultat.Wywiad trenera Kadry Łakomca dla Boks.org i "teorie" jakie tam ten fachowiec próbował "wciskać" były śmieszne!
 Autor komentarza: floyd23
Data: 07-06-2010 18:54:15 
Ja tego kompletnie nie rozumię... Zmienić trenera w trybie expresowym. To nie jest wina zawodników, bo tak jak są nastawieni i wyszkoleni tak boksują.
 Autor komentarza: Malta79
Data: 07-06-2010 19:03:07 
Dobrze,że nikogo nie wynieśli z ringu.Zawsze trzeba znaleźć jakieś pozytywy. Trenerze Łakomiec- może by tak jednak coś pokombinować z tym lewym prostym? Do olimpiady jeszcze troche czasu zostało..;)
 Autor komentarza: bokser111
Data: 07-06-2010 19:06:20 
Ludwik wracaj do Kadry.Z Markiem Okroskowiczem zrobili byście wiele
 Autor komentarza: piotrmoto
Data: 07-06-2010 19:17:57 
lutonadam daj link jak możesz do tego wywiadu bo tutaj nie widziałem.
A te wyniki to jakaś masakra tylko dwa czyste trafienia podczas całego pojedynku czy jeden to jacyś ślepi sędziowie.
pozdro
 Autor komentarza: cascet
Data: 07-06-2010 19:19:36 
Wracajcie:
1) Kusior
2) Bogumiła

Odchodzcie:
1) Zarzad-nieudacznicy
2) Piotrowski-burak
3) Lakomiec-policjant

Jak tak dalej pójdzie to nikt z Polski nie wyjedzie na Olimpiadę.
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 07-06-2010 19:24:52 
Lakomiec trener PRL-u musi odejsc
 Autor komentarza: grapp
Data: 07-06-2010 19:24:54 
przy calej nedzy naszej amatorki trzeba zwrocic kolejny raz uwage na wziety z kosmosu sposob punktowania.czasami mysle ze sedziowie zamiast naciskac te przyciski(jesli juz musza glosowac guzikami) zgodnie z tym co widza, pykaja w jakies plejstejszyn na boku.ale nie perfumuje bagna pzb absolutnie...
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 07-06-2010 20:03:52 
a jak poszło Letrowi? Wie ktoś?
 Autor komentarza: Malta79
Data: 07-06-2010 20:07:40 
Wczoraj już przegrał
 Autor komentarza: Malta79
Data: 07-06-2010 20:09:14 
2:12
 Autor komentarza: Zygmunt
Data: 07-06-2010 20:11:35 
niestety,ale stalo sie to co wielu z nas sadzilo,ze te ME nie beda udane..a w tym spora zasluga naszego zwiazku i sztabu szkoleniowego!! 1 wygrana walka.. jest czym sie pochwalic!ale tak to sie konczy,gdy sa niewlasciwe osoby na niewlasciwych miejscach!!az strach myslec co bedzie sie dzialo z eliminacjami do olimpiady.. czyzby przez kolejne lata polska nie doczeka sie medalu?
 Autor komentarza: bokser111
Data: 07-06-2010 20:20:40 
Będzie medal na Olimpiadzie. Michelus to jest to
 Autor komentarza: hitman
Data: 07-06-2010 20:33:52 
Łakomca powinni wyrzucić!!!

ten facet nie ma bladego pojęcia o boksie!!!


takie jedno pytanie mam :mianowicie,czy sędziowie punktują w amatorce ciosy na korpus?
wiecie mało oglądam amatorki...
 Autor komentarza: buxx
Data: 07-06-2010 20:57:02 
bokser111, medal na olimpiadzie będzie. Zdobędzie go Karolina Michalczuk. U mężczyzn już jest troche gorzej. Michelus jeszcze jest za młody. Może na następnej olimpiadzie...
 Autor komentarza: cascet
Data: 07-06-2010 21:00:04 
Racja buxx, Michalczuk w Londynie, Michelus w Rio i git!
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 07-06-2010 21:01:48 
Hitman
Zeby przyznali Ci punkt musisz mocno przywalić, najlepiej aby mocnemu uderzeniu towarzyszyl "HUK" na cała sale. Stad lewy prosty nie daje zadnego pk , zobacz sobie jak boksuja zagranica prawdziwa szermierka na piesci czyli wyczekanie zryw seria 3 mocnych ciosów i tak non stop. Zreszta jak chlopaki maja sie nauczyc boksować na maszynki skoro tylko Mistrzostwa Polski odbywaja sie w tym systemie? maszynki a karty to 2 rozne sporty.
 Autor komentarza: Zygmunt
Data: 07-06-2010 21:12:46 
boks to boks,ale wyglada on inaczej,tzn. werdykty na maszynki i na karty.To niszczy ten sport!
Zgadza sie,Michalczuk zdobedzie medal :) to bedzie chwala polskiego boksu! A co do Michelusa,to mysle ,ze moze ktos go zgarnac do profii,bo widzac jak to wyglada w amatorce to nie ma perspektyw...i nie doczekamy sie jego wystepu na olimpiadzie.. i pomyslec ze on tez nie byl powolany,jechal "za swoje" na mistrzostwa a przywiozl medal!Szkolenie centralne u nas tak naprawde sie do nieczego nie nadaje!
 Autor komentarza: czerwony
Data: 07-06-2010 21:38:18 
A super ciężka?????
 Autor komentarza: Malta79
Data: 07-06-2010 22:30:11 
Jerzyk przegrał z Cammerelle 10:2
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 07-06-2010 23:32:50 
Panie Antonio i znowu się nie zgadzamy!Lewy prosty to był jest i będzie numer jeden ze wszystkich innych ciosów!Nie ma szermierki na pieści bez ciosów prostych w tym l.prostego.Mówisz o kombinacji trzech ciosów czyli..l.prosty,p.prosty i l.prosty.Abecadło bokserskie to... zaczynać każdą akcje l.prostym/mańkut odwrotnie,tj.osobny temat/ i kończyć l.prostym .Pomiędzy tymi ciosami można zadać p.prosty ,l.sierpowy,p.podbródkowy i ...zakończyć właśnie l.prostym.Droga l.prostego jest najkrótsza,co pozwala go zadawać szybko i dokładnie!Nie chce pisać teraz książki na temat l.prostego,ale powiem Tobie jedno mówienie że l.prosty jest mało ważny w boksie i służy tylko do dystansowania i obrony jest jakąś "obłędna teorią" którą nie wiadomo czemu zaczął stosować trener kadry i jego koledzy!Maszynki wprowadzono aby skończyły się "pomyłki".Niestety stało się odwrotnie i obecne sędziowanie jest parodią,psująca tą piękną dyscyplinę sportu!
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 08-06-2010 09:45:41 
zgadzam sie z lutonadam lewy prosty to podstawa boksu ucze boksu i wszystkich ucze lewego prostego od tego sie zaczyna akcje i koncze lewym prostym i lewa caly czas pracuje co z tego ze lewy prosty jest nie punktowany bez lewego prostego nie wiem jak mozna boksowac
 Autor komentarza: walujew
Data: 08-06-2010 13:21:55 
cascet zgadzam się z tym co napisałaś trenerzy Łakomiec i trener kady kobiet Piotrowski do powodzi za łopaty się wziąść a Bogumiła to kto ?
 Autor komentarza: cascet
Data: 08-06-2010 13:32:50 
Jak to, Pani Bogusi nie znasz? Panowała w PZB przez 20 lat! Pierwsze co zrobił Rybicki po objęciu stanowiska to wyrzucenie Bogusi i właśnie wtedy polski boks zaczął schodzić na psy :)
 Autor komentarza: walujew
Data: 08-06-2010 14:00:28 
A pani Bogumiła Zakrzewska kierownik biura PZB :)
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 08-06-2010 15:09:23 
panie lutonadam

"Abecadło bokserskie to... zaczynać każdą akcje l.prostym/mańkut odwrotnie,tj.osobny temat/ i kończyć l.prostym .Pomiędzy tymi ciosami można zadać p.prosty ,l.sierpowy,p.podbródkowy i ...zakończyć właśnie"

Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem .. gdzie niby napisałem by boksować bez lewego prostego jak sugeruje twoja wypowiedz? Prawda jest ze bezposredni lewy prosty nie DAJE ZADNEGO PK .. Chyba ze zyjesz przeszłoscia bo wtedy przyznawali PUNKTY nawet za wyprowadzone ciosy na garde przeciwnika ( stad wyniki po 20-30) . Obecnie LICZA sie tylko soczyste i mocne ciosy a Lewy sluzy tylko do rozproszania uwagi oponenta aby docelowo użyć prawego inaczej zaden sedzia nie przyzna PK. Tak wyglada boks na maszynkach.

Niemiec32
Mowisz co z tego ze lewy prosty nie jest punktowy? Jesli nie jestes zainteresowany zwyciestem to pewnie co z tego ...

 Autor komentarza: lutonadam
Data: 08-06-2010 20:02:05 
Panie Antonio a Pan powtarza dokladnie to co "głosi" Trener Łakomiec i jego kadra szkoleniowa!A skutki sa takie że nasi chlopcy atakuja ciosami zamachowymi ktore trafiaja przeciwnikow w plecy.I z tego punktow nie ma!Pamieta Pan walke Maszczyka z Irlandczykiem na ostatniej olimpiadzie?Maszczyk z opuszczonymi rekoma wyprowadzal tylko zamachowe ciosy a jego przeciwnik demolowal go ciosami prostymi w tym zanakomitym l.prostym!Na ostatnich mistrzostwach Europy Łegowski zdobyl brazowy medal bo walczyl uzywajac l.prostego w róznych wariantach!Z naszych obecnych reprezentantow jedynie Liczyk umie wlasciwie boksowac prostymi ciosami i l.prostym,dlatego jest najlepszy w Polsce!Widziałes jak boksuje Amir Khan?Wspanialy długi l.prosty ktory toruje mu droge na profesjonalnych ringach.A przeciez jako 17-letni chlopak zdobyl srebrny medal olimpijski, dzieki świetnej technice bokserskiej.estem pewien że obecnie żaden amator w podobnej wadze co Khan nie jest w stanie z nim wygrac!A kto Panu powiedzial że l.prosty jest niepunktowany?Jeżeli jest czysty i trafiony to jest pkt.Jesli uderzony w rekawice to pkt.nie ma Jasne?Pozdrawiam!
 Autor komentarza: grapp
Data: 08-06-2010 20:05:58 
wszystko git tylko czasami punktuje stevie wonder w 3 osobach.cios jest,bania odskakuje punktu nie ma albo zaliczany przeciwnikowi.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 08-06-2010 20:28:13 
grapp zgadzam sie z Tobą ,ale przy tych maszynkach siedza ludzie i podobni sedziowali kiedys na kartki.Boks jest sportem niewymiernym i nie nalezy zmieniac techniki bokserskiej... bo za maszynkami siedzi stevie wonder i jak bedzie dawal pkt. za uderzenia" banią o banie " to trzeba zaraz zaniechac uderzeń pieściami i uczyc operować "banią"?
 Autor komentarza: Antonioo
Data: 08-06-2010 22:19:19 
Ten sam ( z całym szacunkiem dla niego ) Łęgowski po wspomnianym przez Ciebie turnieju w Liverpoolu używając swoich prostych przegrywa z Chładek Zdenek mimo tego ze wyprowadził 3 razy mniej ciosów niz Polak. Jak się później okazuje Chladek po swojej drodze deklasuje wszystkich , wygrywajac turniej Sztama ...bo jak trafia to wyraźnie MOCNYMI ciosami nie prostymi, poprostu chodził za zawodnikiem i wyczekiwał inkasując proste na gardzie. W finale świetny Rusek bijący w różnych płaszczyznach takze uzywajac prostych uległ wspomnianemu wczesniej Czechowi bo nie bił wystarczająco mocno by przebić obrony niestety prostym nie był wstanie tego zrobić.
Twierdzisz ze Liczyk jedynie potrafi swietnie boksowac prostymi? Pytam gdzie jego GRUBE SUKCESY W EUROPIE? skad ostatnia tak wysoka porażka i zdobyte jedynie 2 pk? Wiem , pewnie sciany pomogly gospodarzowi ;) Wedlug twojej opini powinien deklasować WSZYSTKICH prostymi :D
"Widziałes jak boksuje Amir Khan?Wspanialy długi l.prosty ktory toruje mu droge na profesjonalnych ringach." A ja widziałem jak Bienias przegrywa z Angolem bo uzywał tylko prostych i nic nie mógł zrobić ... Człowieku co ty wogole porównujesz? Maszynki do punktaci na ringach zawodowych? p.Jerzy Kulej boksował prostymi i tez zdobył medal na Olimpiadzie ... tak samo twierdzi ze opuszczona lewe reka musi sie zawsze skonczyc KO co z tego ze piesciarz potrafi schować "baniak" za ramieniem ...

"A kto Panu powiedzial że l.prosty jest niepunktowany?Jeżeli jest czysty i trafiony to jest pkt.Jesli uderzony w rekawice to pkt.nie ma Jasne?Pozdrawiam!"
Wystarczy obejrzec kilka walk jednoczesnie nadzorujac tablice ... na kartki nie jeden by wygrał a na maszynki przegrywa. Ale ty pewnie wiesz lepiej niz trener kadry narodowej ktory siedz w amatorce tyle lat ...
 Autor komentarza: Malta79
Data: 08-06-2010 22:48:18 
A czy gdzieś można prześledzic info na temat dalszego rozwoju ME, już bez udziału Polaków?
 Autor komentarza: ekspert
Data: 08-06-2010 22:57:10 
Michalczuk Złoto Michelus Brąz Londyn 2012 .Myślicie,ze to nierealne?. Michelus w końcu pokonał aktualnego vice Mistrza Swiata Seniorów z Mediolanu 2009, który zdobył ten tytuł mając 17 lat. Michelus w Londynie będzie miał 19 więc spokojnie. Jedyne co to należy posyłać go na porządne zawody. A chłopak wygrywa bo... bo poza umiejętnościami (oczywiście sporo pracy przed nim jeszcze) ma to co zatraciła większość naszych zawodników seniorów-mianowicie Mocną Psychikę. Więc po co czekać? Po to by w wieku 19 lat zaczął pracować zawodowo by utrzymać się i trenując rekreacyjnie 3x w tygodniu? a może po to by w wieku 20 lat zaczął boksować za 1000 Euro w podrzednych grupach zawodowych? Teraz jest tak, że przegrapierwszy i niejako daje karte blanche dla kolejnych, którzy wieczorem w pokojach hotelowych omawiają kulisy kolejnych porażek. Należy zacząć od pracy z psychologami.A swoją drogą Co to za reprezentacja Niemiec była w Pniewach, skoro żaden z tych zawodników nie występuję na ME w Moskwie?
 Autor komentarza: Malta79
Data: 08-06-2010 23:06:08 
Link do walk na zywo - http://eubc-boxing.org/moscow-2010live
 Autor komentarza: Malta79
Data: 08-06-2010 23:15:53 
Pisano przed meczem Polska-Niemcy,że trenerzy wystawili najsilniejsze składy przed ME....Hmmm, może Niemcy tak się wykończyli tym pojedynkiem,że musieli rezerowi jechać?;)
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 08-06-2010 23:48:30 
Jak sie nie ma argumentów to sie "obraca kota ogonem"Napisałem wyzej że Boks to sport niewymierny.A maszynki obsluguja zywi ludzie i jeżeli chca "przekrecic"walke to zrobia dokladnie tak jak napisałes w ostatnim swoim zdaniu!W "amatorce "siedze dłuzej niz ST,Łakomiec ale to tylko na marginesie!Jestem przeciwko maszynkom mimo że kiedyś byłem za, bo oczekiwałem sprawiedliwych werdyktów!Jednak to ludzie zrobili z tych maszynek "parodie" i nikt nie powinien teraz podporzadkowywać techniki i taktyki bokserskiej pod tych pseudo "sedziow"!Powinno sie odwrotnie i to jak najszybciej zaniechac sedziowania za pomoca maszynek bo wkrótce boks nie bedzie podobny do Boksu,a tych "sędziów" specjalistow wyeliminowac z tego sportu!Zna Pan wiec moje zdanie na temat maszynek i nie pisz że chce maszynek do punktacji walk zawodowych!Jerzy Kulej to akurat był mistrzem walczac przedewszystkim w zwarciu i półdystansie i ten Twój przykład jest nie trafiony!Bienias przegral z Angolem bo byl "cienki" i tyle!Równiez wiem że doskonaly pięściarz powinien mieć opanowaną znakomicie obronę,powinien równiez umiec walczyć w zwarciu i półdystansie wykorzystujac ciosy sierpowe,podbrodkowe itp./jak np.Kulej/nie wspominam o najwazniejszych ciosach prostych i własnie l.prostym.Ale moim zdaniem najwazniejsze jest dla boksera to co ma w główce,czy potrafi mysleć oraz praca nóg!Nie chce mi sie wymieniac jeszcze wiele innych cech ,talent,praca itp bo bym musiał ksiazke teraz pisac specjalnie dla Pana!Liczyk to podalem jako przykład ,bo od lat jest najlepszy w Polsce i to mu wystarcza.Jako trener bym w niego juz nie inwestowal a ten czas i środki poświecil bym mlodszym!Łegowski tez byl przykładem bo zdobyl brązowy medal dzieki swojej technice /stara Polska szkoła boksu/No ale pojechalismy do Moskwy z zawodnikami którzy juz nie boksuja tylko wdg. nowej i także Pana teorii wolą 'machac" co uważam że nawet tego dobrze nie umią robić.Powolanie do kadry dobrego technika ,ale juz wyeksploatowanego Łiczyka bylo błędem!I za to wszystko obwiniam Trenerów kadry i i innych szkoleniowców którzy chca byc mądrzejsi od "Papieża"Pozdrawiam!
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 09-06-2010 00:01:39 
Michelus jest w dobrych"rekach" ale przestrzegam przed za mocnym eksploatowaniem jego.Musi byc bardzo madrze "prowadzony" i tez twierdzę że jest kandydatem na wyjazd do Londynu.Równiez zainwestowałbym w jego kolegów z reprezentacji która walczyła w Baku w mistrzostwach świata juniorów!A na tych co byli na tragicznych mistrzostwach w Moskwie juz bym nie liczył!Może jednak nowa kadra szkoleniowców/bo taka zmiana musi nastapić/potrafi wyciagnąc wnioski i ...będzie lepiej!
 Autor komentarza: Malta79
Data: 09-06-2010 16:17:25 
Lutonadam, w pełni się zgodzę. W dziedzinie boksu jestem tylko teoretykiem, ale nawet laik powinien wyciągnąć prosty wniosek. Po to wymyslono technikę bokserską, by w pełni z niej korzystać. To właśnie różnorodność i wszechstronność czyni z boksera MISTRZA! Oprócz stosowania oczywiście odpowiedniej taktyki, oprócz przygotowania wytrzymałościowego/szybkościowego, odpowiedniego psychicznego nastawienia i sztuki uników, która przeciez działa cuda.Jak można mówić o zaprzestaniu kładzenia nacisku na lewy prosty? To tak jak by piłkarzowi zabronił ciosów z główki, bo mniejsze prawdopodobieństwo,że w bramke trafi.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.