MICHAEL BUFFER PO KLICZKO-SOSNOWSKI

Zapraszamy na wywiad z legendarnym anonserem Michaelem Bufferem. Zapytaliśmy sympatycznego Amerykanina o ocenę walki Kliczko-Sosnowski, sytuację w wadze ciężkiej, porównanie dzisiejszych mistrzów z tymi z lat 70-tych. Buffer powiedział nam też, co sądzi o Davidzie Haye'u. Let's get ready ...

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 31-05-2010 08:05:39 
Albert w 5 najlepszych ciężkich ??? No Panie Buffer ja też lubię Alberta ale bez jaja.

Po drugie nie podpuszczaj do kolejnej walki polaków, bo co niby taka walka miała by dać Adamkowi który dąży do pasa w HW ???
 Autor komentarza: Pajus007
Data: 31-05-2010 08:23:16 
zgadzam się z tobą GoldenBoy, ale myślę, że Buffer mówi tak specjalnie bo daje wywiad Polakowi. Reszta wywiadu całkiem sensowa słychać, że kolo interesuje się boksem, ale nie ma co się dziwić skoro tyle lat zapowiada wielkie walki.
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 08:31:09 


Michael robi sobie grunt pod biznes. Jak doszło do Adamek vs Sosnowski, pewnie chciałby anonsować tę walkę.


 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-05-2010 08:40:02 
Ten koleś zna ten biznes od podszewki i to co mówi ma sens...BIZNES....jeśli myślicie że walka Sosnowski vs Adamek jest niemożliwa to grubo się mylicie /nie mówię o następnych 6-9 miesiącach jednak później..kto wie? /, Buffer ma pewnie więcej kontaktów w tym środowisku niż wszyscy polscy dziennikarze i managerowie razem wzięci :P
To że jest uprzejmy to częsć jego roboty...co miał powiedzieć?
Vitali szykuje się do ostatnich walk i zobaczymy kto bedzie następny w kolejce.
 Autor komentarza: lipabad
Data: 31-05-2010 09:04:51 
Wywiad spoko.Ciekawe pytania na poziomie.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 31-05-2010 09:38:16 
Słaby wywiad, zamiast wykorzystac okazje i pogadac z nim dłużej o Adamku to koles zaraz zmienił zdanie jak Michael zaczął o nim mówić, trzeba było sie zapytac o szanse Adamka z Kliczkami , a nie o rewanz sosnowski - kliczko!
 Autor komentarza: Likers
Data: 31-05-2010 10:12:07 
Adamek z Kliczką miałby małe szanse. Za mały balans ciałem. Na punkty Kliczko. Kliczko i jego 2metry i zasięg wykorzystywany idealnie zrobiłby swoje. Bardzo chciałbym zobaczyć Adamka z Solisem
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 10:41:55 
Stwierdzenie ze Albert jest w pierwszej 5 tce ciezkich to oczywista kurtuazja ze strony Buffera a takze uklon w strone Vitalija Kliczko..Albert mysle ze lapie sie w pierwszej 30 tce ciezkich na swiecie..Wywiad ciekawy a Michael Buffer jak zwykle z klasa;)
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 10:48:46 


Nie chcę być źle zrozumiany (nic do niego w sumie nie mam), ale nie sądzicie że już dość pana Lenartowicza w ringowej anonsjerce? Facet już swoje zrobił i powinien odejść.

Przy okazji tego wywiadu zacząłem się zastanawiać, kto mógłby zapowiadać polskie gale boksu i wybór padł na ... Macieja Miecznikowskiego.

Facet ma donośny, basowy głos śpiewaka operowego, nienaganną dykcję, doświadczenie sceniczne i wysoki wzrost, a frak, czy smoking też potrafi "nosić".
Nadaje się według mnie idealnie. Ja widzę go w każdym bądź razie w roli "polkiego Buffera".

Co o tym sądzicie?
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 10:50:05 


W każdym razie chodzi o wokalistę Leszczy- nie pomyliłem chyba nazwisk?


 Autor komentarza: ceres
Data: 31-05-2010 11:43:07 
A tak w ogóle to Buffer ma fajny angielski - przyjazny dla słuchacza, idzie go zrozumieć, bo nie sepleni i nie skraca, tylko mówi bardzo poprawnie (jak w szkołach uczą):P
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-05-2010 11:53:57 
Myślę ,że optymalnie przygotowany ,toczący swoją walkę życia może dać wyrównany pojedynek Viowi.Pamiętacie walkę Mavrovic vs Lewis ?
 Autor komentarza: Laik
Data: 31-05-2010 12:12:29 

robinson85,

Wywiad był po walce SOSNOWSKIEGO i dotyczył SOSNOWSKIEGO.I nie podniecaj się tak,jakby to była jedyna okazja w życiu redaktora na rozmowę z Bufferem :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-05-2010 12:13:33 
ceres
Buffera w ogóle się przyjemnie słucha :)
Oczywiście, że dyplomacja i lizustwo jest w cenie. Dzisiaj to normalne.

PS Szanowny Redaktorze, takie wyrazy jak "5-tce", "70-tych" nie istnieją.
 Autor komentarza: ceres
Data: 31-05-2010 12:23:30 
Derer
Nie przyczepiaj sie;] redaktor ma dobry angielski jak na polskie standardy.Cieszmy się, że redaktorzy znają języki obce, bo po naszych kandydatach na prezydenta chyba próżno takowych szukać:) Ważne, że jest wywiad, Buffer zrozumiał przekaz, my zrozumieliśmy i jest gitara:)
 Autor komentarza: Federico
Data: 31-05-2010 12:34:47 
Kiedyś Buffer był dodatkiem do widowiska, obecnie on tworzy widowisko, a później jest nudny dodatek w postaci walki ;-)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 31-05-2010 13:11:59 
Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-05-2010 08:40:02
jeśli myślicie że walka Sosnowski vs Adamek jest niemożliwa to grubo się mylicie /nie mówię o następnych 6-9 miesiącach jednak później..kto wie?

- Jak Adamkowi strzeli 40-tka to może zechce dać się wybić na swoim nazwisku jakiemuś młodemu wilkowi, ale obawiam się że Tomek nie będzie później chciał rozbić się na drobne jak robi to obecnie wielu wielkich, kiedyś wielkich...
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-05-2010 13:36:49 
Powiem tak:
" Jeśli kasa będzie się zgadzać a telewizja tego chce"....nie martw się. Tomek uprawia zawód ...a nie misję społeczna.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 14:12:34 
fajny wywiad
Buffer sobie pożartował o Sosnowskim
walka Adamek - Sosnowski na tą chwilę moim zdaniem bez sportowego sensu
 Autor komentarza: odyniec
Data: 31-05-2010 14:33:55 
GoldenBoy
a ja raczej mysle ze Adamek ze swoim pociagiem do dudków bedzie nawet klepał pijakow w boksbudach w lunaparkach niz przestanie zarabiac a jak mu powiedza ze jesk kilka $ do zarobienia na wreslingu to bedzie nowa polska gwiazda tego sportu ;-)
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-05-2010 14:34:39 
ceres
To przynosi efekt, uwierz.
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 14:39:43 
Bardzo słaby wywiad. Nie było najważniejszego pytania. Co pan sądzi o Andrzeju Gołocie. Przecież ten gość zapowiadał przynajmniej 30 % walk Gołoty jak nie więcej.
 Autor komentarza: Deter
Data: 31-05-2010 14:42:20 
Czerwo
Daj spokój - wywiad był dobry, a o Gołotę nie ma sensu pytać. Już Vitek dał odpowiedź na ten temat kiedy go pytano... :)
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:01:14 

Czerwo,

A kim jest dzisiaj Andrzej na świecie żeby o niego pytać Buffera, bo nie rozumiem ?:) Z całym szacunkiem dla Andrzeja równie dobrze można by zapytać o dużo lepszych past-bokserów, których zapowiadał Buffer.

30% walk Gołoty ? Musiał by zapowiedzieć 15 walk Andrzeja, a tylu o najwyższą stawkę nie stoczył.

 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:17:24 
Mylisz się kolego. Buffer zapowiadał Gołote już z dwa lata przed Bowem. Pooglądaj sobie archiwalne pojedynki na youtube. Dużo walk było takich, że młody jeszcze Buffer wywoływał do ringu andrzeja. Andrzej już przed Bowem dwa lata wstecz walczył na dość dużych galach.Dlatego wkurzają mnie nie raz takie głosy że Adamkowi w USA zebranie wielkiej publiki zajeło tam rok dwa a Gołocie więcej. Przecież Andrzej od początku walczył na czyiś galach, w co raz to znanych halach. A Tomek ''wynajął'' sobie nieznaną halę i tam przyciąga Polaków. Andrzej tak nie robił. Jakby robił to było by to samo. Choć i tak wiele kibiców zawsze chodziło mimio jak nawet nie walczył w walce wieczoru
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:23:29 

Czerwo,

Wymień 15 walk Gołoty, które zapowiadał Buffer.

Co do Adamka, Gołoty i ich popularności w US to przecież wiadomym jest, że Gołota jest dużo bardziej popularny i to nie ulega wątpliwości. Nie ulega również wątpliwości, że z Polonii w US zawsze była kasa i czuł to King (nie bez kozery Andrzej dostawał tyle title shots, po przegranych walkach).
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:23:50 
Jeszcze coś. Mówisz że Buufer nie mogł zapowiedzieć 30 % walk Gołoty bo Andrzej tyle razy o stawke nie walczył. Buufer zapowiadał Gołote tez w walkach rankingowych, bo prawie każda jego walka była w wielkiej tv amerykanskiej w latach 94-05. Bardzo często bił się w PPV.

Co ciekawe. Adamek jest na topie. Pobił paru niezłych rywali, a mimo to wciąż za bardzo HBo go nie chce. Już nawet nie mówie o PPV. A Gołota wracał po kompromitacji z Tysonem po aż trzech latach przerwy i trzecia walka była już na PPV, i kolejne też w walkach wieczoru. To już zasługą kinga nie było...
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:27:06 
teraz sobie liczę z Boxrecu i z 13 jestem pewny na bank. A jeszcze przecież są walki z 94-95, któreś z nich też zapowiadał bo pamiętam że jak oglądałem archiwalne walki to jak walczył z paroma leszczmi to był Buffer.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:31:42 

Czerwo,

Wymień mi obecnie w Stanach boksera HW, który swoją walką zapełni +10 000 miejsc w hali ? Adamek w stanach do tej nielicznej grupy (2-3 osób???) należy. To nie fenomen popularności i ogromnej klasy Adamka, a żyjącej w Stanach Polonii.

Adamek nie walczy na PPV, bo niby z kim by miał?! Przecież jeśli chodzi o bokserów (mieszkających i trenujących) w Stanach to jest mega bryndza... Gołota walczył w czasach złotej ery w HW i popularności boksu w stanach, tam co druga walka była na PPV. Ludzie walili drzwiami i oknami żeby zobaczyć na PPV Tysona, mimo iż wiedzieli, że walka prawdopodobnie skończy się w 1-2 rundzie.

Gołota wracał, po kompromitujących walkach i porażkach, bo był POPYT i KASA z Polonii (face it!). Walka o tytuł z Byrdem w Nowym Jorku, walka z Ruizem w Nowym Jorku, po przegranej (!), Andrzej dostaje kolejny title shot z Brewsterem w swoim Home Town Chigago, przypadek ???

 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:34:51 

Ja naliczyłem 9

 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:53:31 
golota vc west,Marion Wilson x2, Terry Davis, Samson Po'uha, Danell Nicholson, bowe x 2, lewis, Jesse Ferguson, grant, byrd, ruiz, brewster, mollo

15 na 100 %. Natomiast na 90 % są to kolejne 3-4 które nie ma na youtube i ręki nie dam sobie urwać, ale niektóre walki również byly w wielkich halach jak atlantic city i prawdopodobnie buffer tez był
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-05-2010 15:54:47 
KOSTROMA - co w związku z walką Lewisa z Mavroviciem?
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:55:13 
Jimmy Lennon Jr również pare walk Gołoty zapowiadał
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 31-05-2010 15:55:14 
Jimmy Lennon Jr również pare walk Gołoty zapowiadał
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:58:28 

Czerwo,

Pytanie czy na tych galach walka Gołoty była walką wieczoru ?

 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-05-2010 16:04:57 
Kid Dynamite - walka Gołoty z Lewisem, obie walki z Bowe, z Po'Uha, Grantem, Brewsterem to były walki wieczoru. Również walki z Byrdem i Ruizem w HBO PPV mogły kandydowac do miana walki wieczoru.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 16:09:21 

abdel,

No co Ty ? Walki o mistrzostwo walkami wieczoru ? Niemożliwe...

 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-05-2010 16:11:44 
Zapytałeś się czy na tych galach walka Gołoty była walką wieczoru. Dostałeś odpowiedź. Czy potrzeba innego języka?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 16:14:36 
golota vc west,Marion Wilson x2, Terry Davis, Samson Po'uha, Danell Nicholson,Jesse Ferguson

Chodziło o te walki, nie pytam o rzeczy oczywiste.

 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-05-2010 16:16:51 
golota vc west,Marion Wilson x2, Terry Davis, Samson Po'uha, Danell Nicholson, bowe x 2, lewis, Jesse Ferguson, grant, byrd, ruiz, brewster, mollo

15 na 100 %. Natomiast na 90 % są to kolejne 3-4 które nie ma na youtube i ręki nie dam sobie urwać, ale niektóre walki również byly w wielkich halach jak atlantic city i prawdopodobnie buffer tez był
to napisał Czerwo
Czerwo,

Pytanie czy na tych galach walka Gołoty była walką wieczoru ?
to napisałeś Ty
Nie rób ze mnie idioty, kontekst jest oczywisty.
 Autor komentarza: Malta79
Data: 31-05-2010 16:53:07 
A po kiego czorta pytać go o Gołotę? W kontekście wymienianych przez niego pięściarzy byłoby to nie na miejscu.
 Autor komentarza: jerry
Data: 31-05-2010 18:10:00 
W konteksie walki Sosnowski - Kliczko pytac pana Bufera o Golote ? ...z jakiej racji i w jakim celu ...ide sie posmiac troche ...
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 31-05-2010 18:57:04 
trzeba powiedziec on i JLJ dwie ciekawe postacie zawodowego boksu
 Autor komentarza: pyra90
Data: 31-05-2010 19:48:29 
Vitalij Kliczko jest w top 10 wagi ciężkiej All time bez żadnej gatki ,podobnie jak Władimir
 Autor komentarza: pukus
Data: 05-06-2010 11:12:30 
Macie się o co kłócić. Kogo zapowiadał Buffer. Nawiasem mówiąc facet ma świetną pracę!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.