SOLIS GOTOWY NA KLICZKO

Odlanier Solis (16-0, 12 KO), złoty medalista z Olimpiady w Atenach i wielokrotny mistrz świata amatorów, chce skrzyżować rękawice z Witalijem Kliczko (40-2, 38 KO). 30-letni Kubańczyk jest na pierwszym miejscu w rankingu federacji World Boxing Council. Wygląda na to, że jego ostateczny eliminator z Nikołajem Wałujewem (50-2, 34 KO) się nie odbędzie, więc Solis sam postanowił wyzwać czempiona.

- Jestem gotowy. Jak większość ludzi w Stanach, nie śledzę jego kariery, ale słyszałem, że w sobotę znowu nie zachwycił. Nie rozumiem dlaczego facet, który uważa się za najlepszego pięściarza świata, wybrał jakiegoś Polaka, o którym nikt nie słyszał. Takie numery muszą się skończyć. Witalij, przestań robić z siebie idiotę i wybierz kogoś, kto ma realne szanse, by ci zagrozić. Daj sobie spokój z Haye'm i Wałujewem. Rosjanin przegrał z Anglikiem i Czagajewem, a prawda jest taka, że Holyfield też go pokonał. To nie nasza liga. On jest za mną w rankingu i ma nadzieję, że nie będzie musiał się ze mną bić. Walka z nim nie ma dla ciebie sensu. Haye też miał już swoją szansę, ale uciekł przed tobą i Władimirem. Znokautowałem go w czasach amatorskich. Obiecuję, że po naszej walce będziesz mógł skupić się na karierze politycznej. Zabiorę twój pas, a ciebie odeślę na zasłużoną emeryturę. Jeżeli nie wierzysz, to wyjdź do ringu i udowodnij, że się mylę - prowokuje Solis.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 07:40:13 

O... proszę, wiedziałem że teraz się posypią "propozycje"...

O ile dobrze pamiętam, to Haye o mało Solisa na dupie nie posadził w czasach amatorskich po czystym uppercucie. Przez KO się nie skończyło...

Solis ma szansę powalczyć jeśli wyjdzie w dobrej formie fizycznej, ale z takim tonem to trochę przesadza.

 Autor komentarza: tysiok
Data: 31-05-2010 08:24:12 
Jeszcze w tym roku dojdzie do tej walki . Jestem święcie przekonany .
To koniec braci ...
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 08:26:20 


No i dobrze, ze Solis jest chętny. Chociaż szczerze powiedziawszy nie sądzę, że wytrzyma pełny dystans.

Teraz każdy będzie się chciał podłączyć pod te 15 mln EURO :D


 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-05-2010 08:35:27 
Biedni Bracia, teraz to już faktycznie mają przechlapane :P
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 31-05-2010 08:58:35 
KidDynamite
cos chyba zle pamietasz poza trafieniem w pierszej rundzie i wygranej jej przez Heya pozniej Hey juz nie istnial nie wiedzial co sie dzieje i byl 3 razy liczony i sedzia przerwal walke w 3 rundzie
 Autor komentarza: adiadis
Data: 31-05-2010 08:59:31 
i znów będzie obijanie... pełne ręce roboty mają Bracia, bez kitu ; )
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 09:05:15 

Niemiec32,

Solis miał wtedy Haye w narożniku, a gdy Haye trafił podbródkowym to Solis ledwo co się na nogach utrzymał..

Fakt, poźniej David nie wiedział co się dzieje i po prostu się odwrócił mówiąc sędziemu, że ma już dosyć... ale to nie był nokaut przecież.

 Autor komentarza: niemiec32
Data: 31-05-2010 09:21:47 
No dokladnie tak bylo raz go tylko trafil
ale mysle ze ten Solis to wiecej zagrozi KLICZKOM niz Hay
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 31-05-2010 09:45:14 
co trzeba powiedziec śmiałe te slowa solisa zobaczymy na ile realne w praktyce wielu juz tak gadalo i wiekszosc przegrywala
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 31-05-2010 09:46:54 
nawet jakby ten solis dajmy na to wygral to napewno na jednej walce by sie nie skonczylo
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 10:43:32 
No i swietnie..Gdyby do tej walki doszlo i gdyby Solis troszke zrzucil to Vito mial by najtrudniejszego rywala od czasow Lewisa i Sandersa..Mysle ze Solisa stac na zdetroniuzowanie Vitka..Na pewno jest bokserem zdolniejszym z o niebo wiekszym talentem..
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 31-05-2010 10:59:51 
Chciałbym tej walki. Sportowo miałaby sens .
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 11:05:55 
lukaszenko
Zobaczymy jak zawalczą. Bo ja nieodparcie mam wrażenie, że Bracia pokazują tylko tyle, ile wymaga przeciwnik- nic ponad to.
Solis jako pretendent swoją szansę dostanie- to mu nie minie.

Jeśli rozebrać sprawę "procentowo" ilość KO/ ilość walk, to Vitek ma 95% a Solis 75%. Jednak w stosunku do wygranych Vit ma aż 100% !!!

To chyba świadczy o ciosie. No i zachwiał Lennoxem, a to mówi samo za siebie.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-05-2010 11:34:47 
Nie no jak Solis mówi ze pokona Vitka to Vitek nie ma szans lepiej niech odda pas od razu bez wychodzenia do ringu bo po co skoro Solis go na pewno pokona.A tak na poważnie to szans dużo większych niż Sosnowski nie ma ale walczyć mogą Tomek i tak na razie się przygotowuje do walki z wysokimi wiec niech zawalczą.Ale śpiewka będzie taka sama jak zawsze takich ciot które przed walka mówią czego to oni nie zrobią mistrzowi a kończy się jak zawsze zbieraniem zębów z ringu.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 11:35:00 

Glaude,

Jak to 100% ? Przecież dwa razy wygrywał po werdyktach ?

 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-05-2010 11:36:21 
Lepiej żeby Solis wygrał wtedy Tomek ma pas w kieszeni obije świnie jedna ręką.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 11:37:58 

Krzycho146,

Zapominasz, że Solis to mistrz olimpijski - boksersko/technicznie to świetny zawodnik. Brakuje tylko dyscypliny treningowej...

 Autor komentarza: ceres
Data: 31-05-2010 11:39:59 
Niech dojdzie do tej walki, może w końcu HW troszeczkę się ożywi...:)
 Autor komentarza: Jablo
Data: 31-05-2010 11:42:48 
Wydaje mi sie ze w obecnej HW to zawodnik o najwiekszym potencjale. Mowa oczywiscie o Solisie. Tylko tak jak to KidDynamite powiedzial brak dyscypliny.
 Autor komentarza: rossi
Data: 31-05-2010 11:55:13 
A ja, choć może zabrzmi to przekornie pierwszy raz postawię na przeciwnika Kliczki. Uważam, że Solis z obecnym Vitkiem wygra (podobnie zresztą jak Povetkin, co do Haya nie jestem pewien, ale też nie stoi na przegranej pozycji, podobnie zresztą jak Adamek). Z obecnym Władkiem Solis raczej by przegrał. Reszta bokserów jak na razie nie ma większych szans.

Choć oczywiście odchudzenie się Solisana pewno jest wskazane :)
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 11:58:33 

Rossi,

Problem tylko w tym czy możemy wyciągać wnioski i oceniać aktualną dyspozycję Vitka po walkach z Johnsonem i Albertem ? Ja jestem bliższy stwierdzenia, o którym pisał Glaude, że Vitek "pokazuje tylko tyle, ile wymaga przeciwnik- nic ponad to."

 Autor komentarza: Federico
Data: 31-05-2010 12:17:41 
Też się zgadzam z tym, że Vitalij pokazuje tylko tyle ile musi, w dodatku jak najmniej ryzykując. Nawet Albertowi dał się wystrzelać i zmęczyć, a potem pewny że nie dostanie kontry zaczął robić swoje w 8 i 9 rundzie.
 Autor komentarza: glaude
Data: 31-05-2010 12:24:46 
Autor komentarza: KidDynamite Data: 31-05-2010 11:35:00

Glaude,

Jak to 100% ? Przecież dwa razy wygrywał po werdyktach ?


Najwyraźniej "popitoliłem" rekord Vitka. Dzięki za wyprostowanie tematu.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-05-2010 12:25:59 
KidDynamite
Tylko albo aż patrząc na dzisiejsza HW to się ze mną zgodzisz ze raczej aż dyscypliny brakuje.Ja tam bym nie płakał jakby Solis ubił Vitka albo Władka ty pewnie też nie.
 Autor komentarza: ceres
Data: 31-05-2010 12:26:02 
Jeszcze wam szczęki opadną jak Vitek sklepie niezdyscyplinowanego grubaska:)...
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 12:30:46 

Krzycho,

Jedno jest pewne. Klitschko-Solis, a Klitschko-Valujev pod względem atrakcyjności to niebo, a ziemia i na pewno chciałbym zobaczyć tą walkę.

Odpowie nam na pytanie w jakiej formie jest Vitali i co w ciężkiej może zdziałać Odlanier.

 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-05-2010 12:37:45 
Najpierw niech zrzuci parę kilo do 110-112 chociaż bo na razie wygląda jak spasiona świnia czyli jak większość HW.Duzo większe szanse daje Adamkowi z Vitkiem niż Solisowi.Wzrost ten sam a szansa na zwycięstwo zupełnie inna przynajmniej moim zdaniem.
 Autor komentarza: Olaf
Data: 31-05-2010 12:49:19 
Kolejny murzyn rodem z Ameryki szczeka, a jak przyjdzie co do czego to wyjdzie z rekordową wagą w postaci opony na brzuchu. To już nawet śmieszne nie jest.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-05-2010 12:55:12 
wcale bym się nie zdziwił jeśli to tylko czcza gadanina, a jeśli dojdzie do walki to Solis tylko wyjdzie po wypłatę... skoro tak się zapuścił, to taka opcja też jest możliwa.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 31-05-2010 13:01:08 
Wałujew to niech sie zastanowi w końcu czy chce walczyć z Kliczką czy z Solisem, a jak nie to niech kończy kariere
 Autor komentarza: Klimek
Data: 31-05-2010 13:08:13 
niemiec32 Data: 31-05-2010 09:21:47

Solis wg mnie miałby mniejsze szanse z Vitkiem niż Haye, bo jest za wolny
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 31-05-2010 13:20:20 
Cieszę się na tę konfrontację. Ciekawe, co jeszcze Amerykanie wymyślą jak i Solis dostanie solidne cięgi? Wszyscy gadają za oceanem, że bracia toczą nudne pojedynki, że są do ogrania. Regularnie pojawia się wielka nadzieja Ameryki (Arreola, Chambers), która zniszczy Wlada lub Vitka i kończy jako mięso armatnie.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 31-05-2010 13:52:33 
ah znowu Kliczko będzie walczył bez gardy ...kuban dostanie ciężkie KO,a po nim egzekutor Kliczko wymierzy karę Hayowi w 3 rundzie.
Solis i Haye mieliby szanse jakby Kliczko był jednoręki ;).
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 31-05-2010 13:53:40 
gotowy to on chyba jest na to żeby dostać po gębie
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 14:03:17 
wreszcie zaczyna się robić coraz ciekawiej
tylko że dla Solisa taki skok na Kliczke chyba za wcześnie bo kiedy on ostatnio walczył bez swojej opony?
jak bedzie tłuścioch człapał tak jak do tej pory -będzie zbierał jak Arreola i nie wytrzyma pełnego dystansu
 Autor komentarza: Melock
Data: 31-05-2010 14:12:15 


"- Jestem gotowy. Jak większość ludzi w Stanach, nie śledzę jego kariery, ale słyszałem, że w sobotę znowu nie zachwycił. Nie rozumiem dlaczego facet, który uważa się za najlepszego pięściarza świata, wybrał jakiegoś Polaka, o którym nikt nie słyszał."

Ale mnie wk..ił. Jak każdy tępak w Ameryce jest zamknięty umysłowo na świat i ocenia go przez pryzmat swojej ciemnoty.
Czołówka wagi ciężkiej, a nie śledzi kariery boksera, który jest na topie, jego potencjalnego celu?! Tępy ch..j.
Żebyś się grubasie nie ździwił, jak się zaprezentujesz gorzej niż ten "nieznany" Sosnowski stojąc jak spaślak i inkasując razy.


 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 14:27:27 
witek nie wyjdzie do solisa. ryzykuje koncem kariery. bedzie sie bal ze solis sie jednak przygotuje i schudnie a wtedy moze byc nawet ko na vitku. i brat bedzie musial sie mscic zamiast zbijac kase z hayem. hay nie ma szans z witkiem albo raczej podobne do alberta. nieco wieksze szanse na lucky punch i do tego silniejszy niz albert. vitek jest przereklamowany. solis ma racje. nawet albert potrafil go trafiac w tym raz dosc mocno az oczka zamrugaly. oczywiscie vitek kontrolowal walke ale wyraznie sie bal jednego trafienia dlatego nie ryzykowal. albert zrobil dawa bledy. nie patrzyl vitkowi w oczy i nie rzucil sie od razu. raz pozniej przyatakowal i vitek zaczal sie gubic. walujew tez nie jest na straconej pozycji z vitkiem ale nie przez technile tylko gabaryty. moze zameczyc vitka. to ze lewis sie chwial po ciosach vitka o niczym nie swiadczy. zelaznej szczeki nie mial. vide rahman w rpa. najciekawsza walka w przyszlosci to chudy solis i wladek. vitek predzej adamka wezmie niz solisa. a tu tez sie moze przejechac.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 14:30:01 

Melock,

Weź poprawkę na to, że Solis "słyszał", bo walki nawet nie oglądał...

Albert wypadł dużo lepiej niż Gomez, Johnson czy Peter... przynajmniej pokazał trochę serca do walki.

Jeśli Solis nie weźmie się za siebie to zamiast Odlaniera "La Sombra" Solisa, będziemy mieli Odlaniera "Butterbeana" Solisa, a zderzenie z Kliczką będzie podobne w skutkach co zderzenie z rozpędzonym pociągiem.

 Autor komentarza: niemiec32
Data: 31-05-2010 14:40:32 
Klimek
akurat miedzy nimi to szybkosc nie odegrala by roli
KLICZKO-SOLIS szybksc nie byla by tu atutem
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 14:41:17 

nowy44,

Mylisz się, jeżeli na podstawie walk z Johnsonem i Albertem wyciągasz wnioski co do formy Vitalia. Solis na razie nie pokonał nikogo, a rank1 WBC zawdzięcza bryndzy w HW i zdobyciu pasa WBC Int. Nie wierzę również, że wyjdzie przygotowany na 100%... bo jest niezdyscyplinowanym leniem - coś jak Arreola, który po oklepie od Vitka otworzył oczy i odgrażał się, że do walki z Adamkiem wyjdzie zupełnie inny, odchudzony Chris.

Vitali to typ boksera efektywnego, nie efektownego. On zachowawczo realizuje plan, bez narażania się na kontuzje wyciągając wnioski z walk z Byrdem czy Lewisem. Nie zobaczymy na co go aktualnie stać do momentu kiedy nie będzie musiał się starać i będzie zmuszony do pójścia na ringową wojne - czy Solis jest bokserem, który go do tego zmusi ? Wątpię.

 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 14:44:51 
lepiej niz gomez i johnson? bez przesady. johnson dotrwal do konca. a gomez sam zrejterowal. a albert ko. johnson nie dal sie tak trafiac jak albert. fakt nie atakowal tak czesto ale jak juz to bardziej skutecznie. obaj mieli o niebo lepsze uniki od alberta ktory byl sztywny. a johnson lepsza kondycje. ale fakt albert pokazal ze ma jaja.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 31-05-2010 14:46:06 
Zgadza się typowy głupi murzyn chcę z nim walczyć a nawet nie śledzi jego kariery ....jednak to prawda że Murzyni są upośledzeni umysłowo a jednak Hitler miał racje
 Autor komentarza: Klimek
Data: 31-05-2010 14:47:49 
ponadto z kim znaczącym Solis wygrał do tej pory w zawodowym boksie ?
z nikim, a jest notowany na 1 miejscu rankingu WBC WTF ?!
Niech spróbuje zawalczyć najpierw z kimś takim jak Arreola, Thompson albo Tua. A nie pójdzie na ścianę od której sie odbije (Kliczko). A tak wogóle to nie była by to powtórka walki Kliczko Arreola ?
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 14:49:57 

nowy44,

Tyle tylko, że Johnson nie pokazał nic oprócz tej swojej obrony. Wyszedł bez serca do walki po najniższy wymiar kary. Albert pokazał, że po wypłatę nie wyszedł i wg mnie dał lepszą walkę (mimo ograniczonych umiejętności, warunków fizycznych, walczył na swoje 100% - staram się to ocenić bez przesadnego patriotyzmu).

Jeśli chodzi o Gomeza, to Vitali wycierał nim kilka razy matę, Gomez słaniał się na nogach w końcówce i to sędzia przerwał, bo Gomez wyglądał jakby się z głodu przewracał.

 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 14:56:18 
nie wyciagam wnioskow na podstawie alberta. bez przesady. to jednak nie ta liga mimo ze serce do walki pokazal. ale johnson juz pokazal braki witka. jak ma kogos tak gibkiego to sie meczy. z albertem vitek nie byl zmeczony bo to przepasc. zadnych unikow, zadnego chodzenia w bok. bardziej glowa kiwal. solis w zawodowej karierze nikogo nie pokonal znaczacego ale same tko, ko, ud. ko i tko bardzo szybko. taki drumond urywal rundy czagajewowi. a z solisem trzy rundy. w sumie solis mial ko i tko na nazwiskach znanych choc nie bardzo znaczacych. a arreola na adamka sie jednak przygotowal. nie mial wiekszych problemow kondycyjnych. z vitkiem tez sie pokazal. caly czas atakowal mimo ze byl lany. za kilkanascie mln. dolarow mozna sie jednak postarac i odchudzic.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 15:01:25 
gomez sie odwracal tylem wiec co sedzia mial zrobic. do polowy walki jednak sie stawial. i vitek go nie trafial. pozniej oslabl. z vitkiem szybko sie konczy kondycja bo trzeba caly czas uwazac i sie ruszac ze by nie dostac fangi. a solis sam ma kowadlo. wiec vitek bedzie sie bal 10 razy bardziej niz alberta. jak sie by z solisem odslonil to moze byc koniec. a jonson pokazal ze mozna wytrzymac z vitkiem caly dystans. wystarczy miec kondycje i byc gibkim. wtedy witek traci swoj podstawowy atut czyli sile ciosu. gdyby johnoson sie odwazyl przyatakowac to roznie mogloby byc tym bardziej ze witek byl pod koniec zdyszany.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 15:08:37 
pyra90
Ty tam troche nie przesadzasz?

Klimek + reszta w dyskusji
jak za Drumonda i Barretta dostaje się 1 w WBC to taki Sosnowski równie dobrze mógłbybyć oficjalnym pretendentem bez większego wstydu że nie zasługuje
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:10:06 

Nowy,

Johnson nie urwał jednej rundy Vitkowi... nie podjął nawet walki, po co miał go Vitek ganiać, skoro u każdego z sędziów prowadził ?

Co do Solisa, to racja siłę ciosu ma, jednak zobacz co Vitali przyjął z Lewisem i nawet się nie zachwiał - Vitali może iść na wojnę i na wymianę, jednak szczęki Solisa jak na razie nikt nie przetestował. Owszem z Durmondem niezła walka, ale co poza tym ?

Past Barrett ? i... ? Julius Long ?:)

Solis nie walczył jeszcze z kimś takim jak Vitek i jego trash talking i wyzywanie Vitka jakby był "graczem" jest trochę nie na miejscu.



 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:13:06 

Bonkers,

Solis podskoczył w rankingach, bo zdobył pas WBC Int. z Durmondem i panuje wszechobecna bryndza w HW, natomiast inni bokserzy, którzy mogliby być przed nim spadli w rankingach właśnie po oklepie od braci.

Mimo wszystko uważam, że Solis i rank1 WBC to zdecydowanie za wcześnie, bo tak naprawdę to on nie pokonał jeszcze nikogo.

 Autor komentarza: Rogs
Data: 31-05-2010 15:18:24 
no tylko,ze niby co Johnson pokazał,tylko to ze przetrwał a wynik był 120-108 czyli nawet jednej rd nie wygrał. Nie było zadnego zagrozenia Vit po 7 rd wygral ze pojdynek wygrany to po co chatycznie rzucać, po to tylko,zeby było KO ? Jak ktos napsial wyzej ma juz swoje lata, kontuzje tez go nie omijałmy.Mysli w ringu i tyle.
Cyz był wogole jakis pojdynek gdzie on musial gonic wynik ?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 31-05-2010 15:27:20 
Kolejny tłuścioszek (po Arreoli) który zostanie spacyfikowany przez Witka. Sukcesem bedzie jesli wytrwa na pełnym dystansie rundowym.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 31-05-2010 15:30:48 
nie zapominajmy o karierze amatorskiej solisa. tam sa nazwiska. ibragimow, haye (rsc), pulev, aleksejew no i savon (2 z 3). zobaczcie ile walk stoczyl w amatorce i ile przegral. poza tym on jest zawodowcem od trzech lat tylko. liczy sie tez jakosc wygranych walk a nie tylko ilosc. rozumiem ze przyklad saszy pokazuje ze amatorka moze niewiele znaczyc ale w sumie jeszcze go nie widzielismy z witkiem szczegolnie po tym jak sie atlas za niego zabral. poza tym jak nie solis to kto. haye sie boi a i tez nikogo znaczacego nie pokonal. o ostatnim dziadku nawet nie wspominam. a walujew nawet z dziadkiem holym przegral wyraznie. solis moglby walczyc z arreolami, chambersami czy sasza. ale po co skoro i bez tego jest pierwszy wbc. co do wynikow tych walk nie mam watpliwosci.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 31-05-2010 15:40:02 

nowy44,

Amatorka nie zawsze idzie w parze z zawodostwem.

Solis w amatorce nie był zapasionym wieprzkiem. Mogę Ci podać dużo przykładów świetnych amatorów i słabych zawodowców lub słabych amatorów/bez kariery amatorskiej a dobrych zawodowców. Chociaż jasnym jest, że sukcesy w amatorce procentują w zawodostwie.

 Autor komentarza: Razparuk
Data: 31-05-2010 15:56:50 
W dyspozycji jaką prezentuje Solis to go raczej z Braćmi nie widzę.
Oby Odlanier nie wisiał na linach jak Johnson,płakał jak Arreola i nie padł jak Albert tylko szybciej i z bardziej obitą zapyziałą buzią.
Vitek cały czas jest od niego znacznie lepszy...
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-05-2010 15:57:02 
Trochę za wcześnie Solis się porywa na Kliczkę.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 15:58:08 
glaude
Cios to nie wszystko a Vitek zreszta jak ktos juz tu zauwazyl tlucze swoich rywali ale nie nokautuje pojedyncza bomba..Kibicuje Vitkowi gdyz to swietny sportowiec ale on ma juz prawie 40 lat i niestety wieku nie oszuka..Odtluszczony Solis bedzie prawdziwym pretendentem od lat..zarazem prawdziwym testem..Albert , Johnson, zapasiony Arreola, przecpany Gomez czy zapasiony Peter to rywale na pewno nie najlepszego sortu..na ich tle Vitek blyszczal..Co bedzie gdy dostanie kogos w swoim prime , kogos utalentowanego i groznego??..
 Autor komentarza: Laik
Data: 31-05-2010 16:06:07 

Dajcie spokój.Vitek zniszczy Solisa...

 Autor komentarza: Klimek
Data: 31-05-2010 16:21:41 
z Kliczkami największe szanse mają jedynie Adamek i Haye, powiedzcie czy tak czy sie może mylę ? :D
 Autor komentarza: Laik
Data: 31-05-2010 16:36:51 

Klimek,

Masz rację,Adamek i Haye mieliby szanse z którymś z braci.Jakby razem się rzucili na Vitka mogłoby być nawet KO...

 Autor komentarza: Klimek
Data: 31-05-2010 16:39:09 
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 16:39:43 
Solis to ogromny talent i gdyby trzymał formę to byłby faworytem tego pojedynku...Ale nie wyobrażam sobie aby Ali, Holyfield, Lennox itd wygrywali wielkie walki mając 5kg nadwagi!! A SOLIS MA NADWAGI 20KG..z czym do ludzi, a aby zrzucić tyle nie katując organizmu potrzebne jest sporo czasu.
Obecnie mimo że to żałosne to najpoważniejszym (sportowo) kandydatem dla braci K jest fajfus Haye (później Adamek)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 16:41:12 
Laik- dwaj naraz by padli???:)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 17:33:24 
ja odwrotnie uważam
moim zdaniem Adamek ma większe szanse o Haya
Tomek mniej zbiera ,więcej przyjąć może i lepiej kombinuje w ringu
Haye byłby w takiej walce kolejnym bokserem liczącym na "luckypunch" bo jego szanse wypunktowania Kliczki są prawie a półdystans też odpada bo
wymiany nie przeżyje

jakby Adamek miał siłe ciosu Haya w obu łapach dawałbym mu szanse 50%
ale nie ma więc nie daje
 Autor komentarza: McCall
Data: 31-05-2010 18:06:19 
,, Podobnie jak większość ludzi w Stanach" - dobre, a przypadkiem to nie jest koleś, który jest pupilkiem bodajże Kohla, 70 % walk stoczył w Niemczech, teraz usiłuje udawać Amerykanina, i tak lepszy niż Povetkin który stwierdził, że Kliczko wygrywają tylko dlatego, że walczą w Nimczech chociaż sam walczył tam calutką karierę.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-05-2010 18:12:52 
"jakby Adamek miał siłe ciosu Haya w obu łapach dawałbym mu szanse 50%"
To prawda..Gdyby Tomek mial wiecej dynamity w lapie bylby bokserem szalenie niebezpiecznym..
 Autor komentarza: canuck
Data: 31-05-2010 19:57:44 
To bylaby ciekawa walka. No prosze, Solis zaczyna sie ustawiac w kolejce do walki. Ale jesli "Prosiaczek" nie wezmie sie porzadnie za trening oraz nie zrzuci przynamniej 10-12 kilo tluszu to Vitek bedzie mial nastepny trening z workiem, jezeli dojdzie do walki.

Technika, czy jej brak nie beda sie w takiej walce liczyly, bo Solis jest za wolny oraz za przewidywalny aby zagrozic czymkolwiek Vitkowi. A jak bedzie za duzo pyskowal to zostanie strasznie obity.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 20:57:42 
bonkers Tomek mniej zbiera od Haye??? w której walce bo akurat to że Tomek za dużo dostaje po paszczy to jego największa wada!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-05-2010 21:39:49 
w ostatnich swoich
Haye zbierał proste od Ruiza chociaż ten wielkim wirtuozem tego ciosu nie jest
Adamek ładnie się zwijał w walce z Arreolą i moim zdaniem się poprawił bo już nie cofał się do tyłu z opuszczonymi łapami jak z Estradą czy Cunnem
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-05-2010 22:27:47 
bonkers - niestety od Arreoli tez sporo oberwał o czym świadczy chociaż jego gęba po walce. co do Haye to bajki niestety mylicie obcierki i byle jakie ciosy z przyjmowaniem. w ostatnich walkach Haye wychodził bez draśnięcia na jego głupim pysku. Adamek zebrał dużo od Cunninghama, z Banksem ze dwa razy po prostym przeleciał pół ringu, Trafiał go Estrada i Arreolla twarz mu poobijał. ostatnio tomek nie dał się trafiać w walce z Bellem gdzie bell był wybitnie nastawiony na puncherska akcję. nie zmienia to faktu że Tomek ostatnio walczył świetnie ...ale dyskusja jest o tym czy obrywa czy nie a obrywa i to za dużo.
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:54:48 
Solis powinien zawalczyć z POwietkinem zobaczylibyśmy ktory z tych prospeków jest lepszy
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:55:23 
Areolla-Peter, który lepszy puncher
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:56:08 
Witali Kliczko niech skonczy kariere Wałujewowi...
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:56:51 
Haye niech dostanie oklep od Władka....
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:57:19 
albo niech zawalczy z Adamkiem...
 Autor komentarza: marko85
Data: 31-05-2010 22:57:54 
Pulewa sprawdziłbym z Tua to by mogla być ciekawa walka...
 Autor komentarza: bonkers
Data: 01-06-2010 00:47:55 
StonkaKartoflana
Gęba po walce z Arreolą wyglądała moim zdaniem przyzwoicie, a przynajmniej w porównaniu z gębą Arreoli
Trafił Chris pare razy ale ciężko w takiej walce w ogóle nie oberwać jak trwa 12 rund nie ma znacznej przewag zasięgu a jeden z zawodników nastawił się tylko na wymiany bo nic więcej nie potrafi
Moim zdaniem taktyka robiła swoje i zdziwiłbym się gdyby ktokolwiek z warunkami Adamka nic z Arreolą nie wyłapał
Nie pisze że jest świetny w obronie ale lepszy od Haya
Davidowi łeb odskakiwał prawie przy każdym lewym prostym i z tego co pamiętam potrafił nawet podwójne i chyba potrójne lewe przyjąć
to że na ryju nie miał za dużych śladów to po cześci przez to że jest czarniawy i mniej widać a po drugie Ruiz to jednak nie ma siły ani techniki Kliczka
wyobrażasz sobie podwojne lewe Kliczki na gębe pyskacza?
takie coś kończy walke po którymś powtórzeniu
.



 Autor komentarza: lewiss32
Data: 01-06-2010 05:45:45 
mysle ze solis jak na dziś za wysoko mierzy niech sie najpierw sprobuje z kims z pierwszej dziesiatki aby byl w nim potencjal zorganizowania takiej walki i aby kliczko patrzyl na niego powaznie bo narazie tylko gada tak jak inni a potem dostawali łomot w ringu
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.