KLICZKO NOKAUTUJE SOSNOWSKIEGO W 10. RUNDZIE

Albert Sosnowski (45-3-1, 27 KO) stanął dzisiaj przed życiową szansą, odebrania pasa mistrza świata wagi ciężkiej WBC Witalijowi Kliczko (40-2, 38 KO). Pierwszą rundę "Dragon" rozpoczął bardzo spięty, jednak dzięki dużej ruchliwości nie dał sobie zrobić krzywdy. Witalij od samego początku kontrolował sytuację w ringu, nie dał się zepchnąć na liny, okupował środek ringu.

"Dragon" zaczął się rozluźniać dopiero w trzeciej rundzie, kiedy to kilka razy udanie zaatakował. Celne ciosy nie zrobiły jednak najmniejszego wrażenia na mistrzu świata. W szóstej rundzie, Witalij mocno trafił lewym prostym. Albert wydawał się odczuć ten cios, udało mu się jednak przetrwać krytyczny moment. Ukrainiec wygrał do tego momentu wszystkie 6 rund, ale w tej rundzie mistrz zaczął uzyskiwać bardzo widoczną przewagę.

W siódmej rundzie Polak pokazał charakter. Mimo, że zaczęło być mocno widać jego zmęczenie, nie ustawał w szukaniu sposobu na Ukraińca. Albert skończył tę rundę mocno krwawiąc z nosa i wargi. W ósmej rundzie, Albertowi wszedł piękny cios prawy krzyżowy, nie zrobił jednak na mistrzu wrażenia. Pod koniec dziewiątej rundy Albert przyjął bardzo mocny cios z prawej ręki. Na jego szczęście stało się to na sekundy do końca rundy, zdołał przetrzymać krytyczny moment, a po gongu zawadiacko podniósł w górę rękę.

Walka zakończyła się w 10. rundzie, Ukrainiec odebrał Polakowi chęć do boksowania, kilka razy mocno trafiając. Po mocnym ciosie "Dragon" usiadł w narożniku. Sędzie zdecydował się przerwać pojedynek, o co nie można mieć do niego pretensji. Kliczko wygrał wszystkie rundy.

Albert dobrze zaprezentował się w tym pojedynku. Nie unikał walki, starł się być aktywny, szukał sposobu na przedarcie się do półdystansu. Nie udało się niczym zaskoczyć mistrza, nie wygrał ani jednej rundy, ale ambicji Sosnowskiemu po tej walce odmówić nie można.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: selim
Data: 29-05-2010 23:45:15 
szlag by to trafił , mam rtl zakodowany
 Autor komentarza: Brylant
Data: 29-05-2010 23:46:55 
i jak? jak?
Albert juz go Trafil? polozyl Vita?
piszcie na biezaco prosze was.. bo nie mam C+:(
ku*wicy tu dostane:(
 Autor komentarza: zbychok14
Data: 29-05-2010 23:47:45 
własnie piszcie nie wytrzymam
 Autor komentarza: jarek7791
Data: 29-05-2010 23:48:14 
10 runda i wszystkie dla Kliczki, ale nie mamy czego się wstydzić !
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 23:48:30 
Brylant
Vitek prowadzi na punkty napewno. Jest teraz 10 runda i wysoko na punkty.Albert nie poddaje sie i trzeba mu oddać szacunek.Pare ładnych ciosów weszło Sosnowskiemu, ale raczej nie wygra pojedynku.
 Autor komentarza: selim
Data: 29-05-2010 23:48:47 
ostatnio oglądem kliczke na rtl-u
a dzisiaj k...a zonk
 Autor komentarza: Brylant
Data: 29-05-2010 23:49:23 
juz 10 runda? no napiszcie cus....
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 23:49:37 
Koniec.. koniec walki .
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 23:49:52 
Koniec walki.
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 23:49:58 
TKO.
 Autor komentarza: selim
Data: 29-05-2010 23:50:10 
postawiłem ,że da rade 7.5 rundy !
 Autor komentarza: Brylant
Data: 29-05-2010 23:50:37 
co?
koniec?
 Autor komentarza: jarek7791
Data: 29-05-2010 23:50:56 
10 runda i nokaut. Sosnowski na deskach :( ale mimo wszystko brawo !!
 Autor komentarza: Brylant
Data: 29-05-2010 23:51:14 
wiedzialem ze Albert da Rade:) hehe
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 29-05-2010 23:52:26 
jestem dumny z alberta naprawdę!! nie to co pudzian klaun, szacun Albert pokazałeś ambicję za co Ci naprawdę jestem jako kibic , obywatel wdzięczny!!
 Autor komentarza: Brylant
Data: 29-05-2010 23:52:51 
szkoda kurcze....no ale wiadomo... tak to juz jest z Kliczkami....
 Autor komentarza: wisnix00
Data: 29-05-2010 23:53:08 
TKO 10 RUNDA ;/
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 23:53:12 
Brawo dla Alberta - dał z siebie wszystko, ale bracia Kliczko są narazie najleszymi bokserami na świecie. Pokazał się z bardzo dobrej strony.A nokaut byl taki, że najpierw trafił, zachwiało Albertem, strzelił lewy prosty i skonćzył prawym sierpowym.
 Autor komentarza: zbychok14
Data: 29-05-2010 23:53:23 
kurde obejrzalbym
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 29-05-2010 23:55:02 
Brawo Albert! Świetnie się spisałeś, nie przegrałeś tej walki w szatni i walczyłeś o zwycięstwo, naprawdę! W końcówce zabrakło sił i niestety KO ale i tak wielkie brawa dla Dragona, nawet Witalij był pod wielkim wrażeniem przecwinika! Brawo dla obu, obydwaj mają wielką klasę.
 Autor komentarza: skoromny
Data: 29-05-2010 23:55:45 
adamek jak teraz w pod koniec sierpnia lub na początku wrzesnia pokana granta i nastepnego kolesia to rozwali kliczke ;)

 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:02:54 
Wielkie brawa dla Alberta za charakter i że nie wymiękł.
No ale cóż, warunki fizyczne, mocny cios i umiejętności robią swoje,
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 30-05-2010 00:04:31 
I tak brawa dla Alberta! Dał z siebie 100% ale była szansa na dotrwanie do końca :/ ...
 Autor komentarza: Olaf
Data: 30-05-2010 00:05:19 
Brawo Albert! Zrobiłeś wszystko co w twojej mocy.
 Autor komentarza: rocky1949
Data: 30-05-2010 00:06:04 
brawo dla Alberta!!! Jestem pełen dumy, że mam takiego rodaka, który tak bohatersko walczył!!! Dwa lata ostrych treningów i Dragon będzie się mocno liczył w wadze ciężkiej. Moim zdaniem szczekacz Dawidek miałby problem z Albertem. Polska jest z Ciebie dumna DRAGON!!!!
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 30-05-2010 00:06:51 
Napiszę jeszcze raz: wielkie brawa dla obu, Albert starał się robić to co tylko mógł- sięgnąć Witalija prostym lub jednym zamachem i wiele razy był bliski by czysto trafić, a wtedy kto wie. Ale nie ma co gdybać, Kliczko to mistrz i był lepszy. Brawa dla Witalija i Władimira za klasę po walce a dla Alberta brawa za przemówienie po Polsku do nas! POLSKA GÓRĄ!
 Autor komentarza: biggeorge
Data: 30-05-2010 00:08:24 
Jestem dumny z Alberta bardzo dobrze ! :) Myślę że Adamek dotrwałby do końca ale przegrałby na punkty osobiście go nie cierpię ale jest jedynym Polskim bokserrem z czołówki HW. więc trzeba w niego wierzyć
 Autor komentarza: Szancu
Data: 30-05-2010 00:08:36 
brawo Albert :)
 Autor komentarza: Brylant
Data: 30-05-2010 00:09:35 
no czyli nie bylo tak zle.... Lepiej chyba nie mogl zawalczyc na dzien dzisiejszy... coz dawac to na jutuba hehe
 Autor komentarza: Ziaro
Data: 30-05-2010 00:09:45 
Albert przegrał wszystkie rundy dla mnie ta szansa nie powinna Mu się należyć a Tomek Adamek niechaj wygra z Grantem i bierze się za Kliczke lewy prosty plus duża szybkośc to broń z którą starszy z Kliczków będzie miał kłopoty .
 Autor komentarza: Melock
Data: 30-05-2010 00:09:58 




Brawo Albert!
Bokser o kilka klas gorszy pokazał się znakomicie. Albert ma jaja, twardy jest i ambitny. Nie masz się czego wstydzić chłopie. Pokazał się lepiej niż niejeden dużo lepszy bokser, który przegrywał z Kliczko. Arreola chociażby dostał większe baty, bo został zmiażdżony, sprany na kwaśne jabłko. Kroczył jak kaczka i przyjmował na morde. Albert chociaż się stawiał.

Tak jak zawsze powtarzam. Przegrywać można, ale trzeba przegrywać z klasą. Tutaj mamy doskonały przykład porażki z klasą.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:10:59 
Ja również jestem dumny z Alberta. Dał z siebie 100%.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 30-05-2010 00:12:25 
jakby ktoś miał w najbliższym czasie jakis download link tej walki to poprosze bo chętnie bede sobie ją przypominał od czasu do czasu :).
 Autor komentarza: Kryzys
Data: 30-05-2010 00:13:14 
Brawo Albert!Zrobilo mi sie go troche szkoda jak lezal w tym narozniku, ale nawet musze przyznac czasami Albert trafial Vita.
 Autor komentarza: zin
Data: 30-05-2010 00:13:25 
zabrakło niestety umiejętności , ale brawo Albert za wole walki i serce !!!
 Autor komentarza: homeboy
Data: 30-05-2010 00:13:54 
Chwała zwyciężonym. Wyszedłeś do najlepszego boksera HW, rzuciłeś na szale wszystkie umiejetności, dziś zabrakło, myślę że na innych wystraczy.
 Autor komentarza: Rafal2531
Data: 30-05-2010 00:14:08 
Albert pokazał, że ma serce do walki. Jakby do tego dołożył jescze trochę umiejętności, to może nie przegrałby przez tko. Mimo wszystko gratulacje za postawę.
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 00:16:22 
Mam nadzieje, ze Haye sie skusi. Pozdro Albert
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-05-2010 00:17:24 
rozczarowania nie ma - zaskoczenia też

trochę smutno chociaż trudno było oczekiwać innego scenariusza


Najbardziej wkur... jest ta bryndza w HW. Mimo wszystko nie jest normalne by Kliczkowie byli poza zasięgiem. Znakomici tylko i wyłącznie miarą czasów, na które trafili. Aż chce się rzec...

Gdzie się podziali tamci bokserzy...
 Autor komentarza: zin
Data: 30-05-2010 00:17:36 
nie wiem dlaczego , ale przez całą walkę miałem wrażenie , że Vit zdając sobie sprawę z ogromnej przewagi nad Albertem traktował go dość ulgowo .... pewnie go polubił i dlatego , ale cóż , wyrok musiał wykonać :D
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:18:23 
Kevin Johnson , Chris Arreola (tak wychwalany tutaj przez niektórych) czy oni lepiej zaprezentowali się? dla mnie nie.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 30-05-2010 00:18:29 
Albert szacun!!! Dałeś nam niezapomniane chwile i kawał dobrego boksu.
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 30-05-2010 00:18:57 
ALBERT CZŁOWIEKU PEŁEN SZACUN!!!
MASZ SERDUCHO CHŁOPIE!!
 Autor komentarza: newark
Data: 30-05-2010 00:19:22 
Jeżeli Sosnowski wytrzymał z Vitalijem 10 rund.
To adamek bez problemu wysokie UD.
Jestem pod wielkim wrażeniem.
Albert Wytrzymał pare czystych lewych prostych.
Podsumując:
Albert zrobił to co naprawde mógł.
Wytrzymał jak najwięcej.
 Autor komentarza: rambo80
Data: 30-05-2010 00:20:02 
Szkoda mi Alberta ale coz mozna sie byko tego spodziewac.brawa za ambicje,teraz pozostal nam juz tylko Tomasz Adamek i za niego musimy trzymac kciuki
 Autor komentarza: RockyMarciano1
Data: 30-05-2010 00:20:37 
ALber jako jeden z trzech przetrfałeś tak długo z Vitailem Klitschko szacun.Teraz zawalcz z Davidem Haye wygrasz z nim na 99% i zdobędziesz pas WBA.;-)
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:20:37 
Jest OK, wstydu nie ma. Ogromny plus dla tego chłopaka że się nie bał w przeciwieństwie co do niektórych i w ogóle bardzo ambitny jest. Miejmy nadzieję że to nie koniec jego walk z dobrymi przeciwnikami.
 Autor komentarza: pain3hp
Data: 30-05-2010 00:20:45 
ALBERT to wzorowy sportowiec, walczył do końca i umiał pogratulować. Umiał zachować się z klasą. Jak dla mnie jest godniejszy braw niż gołota który uciekał z ringu. Albert postawił wszystko ale nie brakowało mu umiejętności tylko warunków fizycznych. Nie gadajcie że nie miał umiejętności bo mimo tego że ma o wiele krótszy zasięg ramion sporo ciosów trafił, gdyby obaj byli równi wszystko wyglądało by bardziej pod stronę alberta, nie mówie że bez problemu by wygrał ale niestety bóg nie dał mu wzrostu ale napewno dał mu klase. GRATULUJE ALBERT, należy ci się wypoczynek z zarobionymi tysiącami dolców. Nie sprawiłeś że wstydzę się być polakiem co wielokrotnie robił nam pseudobokser gołota. Jeszcze raz wielki szacunek dla ciebie i powodzenia na przyszłość a wszyscy zawistni internetowi napinacze ruszcie dupy z krzeseł i osiągnijcie tyle co on a potem go tak poniżajcie.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 30-05-2010 00:21:39 
Brawo Albercik! Swietnie wypadles na tle ostatnich przeciwnikow Kliczkow. Wspaniala walka!
 Autor komentarza: barbie221
Data: 30-05-2010 00:21:44 
dziwna troche ta walka, zastanawia mnie czemu Kliczka tak długo zwlekał czemu to miało służyc przeciez gdyby chciał Albert (niestety) lezał by w pierwszej rundzie.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 30-05-2010 00:21:55 
co tu dużo gadac, po prostu Kliczko jest najlepszy.

a walkę się fajnie oglądało - Albert zaprezentował sie lepiej niż Johnson, Gomez, Arreola i Peter i nawet trafił kilka razy.

Kliczko chyba przez pierwsze rundy nawet nie bardzo miał jak posłac prawego dyszla, ale co się odwlecze...

mam takie dziwne przeczucie, że Haye mógłby sobie poradzic z Vitkiem.
pytanie tylko na ile Kliczko pozwalał Albertowi poszalec w pierwszych rundach, aby widownia się nie zdenerwowała.
 Autor komentarza: Niestosowny
Data: 30-05-2010 00:23:15 
Po tej walce wnioskuję, że Adamek Sośnie może buty wiązać, Albert by go zajechał max do 5 rundy!
 Autor komentarza: psychox
Data: 30-05-2010 00:23:17 
Gratulacje Albert! Dales z siebie wszystko!

Nie mam bleadego pojecia jak np. Adamek rozegral by taktycznie te walke. Kliczkowie to cos wbrew prawom natury :(
 Autor komentarza: Szancu
Data: 30-05-2010 00:24:09 
Liczę na to że teraz naprawdę przed Albertem otworzyła się droga do lepszego sztabu przygotowawczego i lepszych walk. oby!
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:24:44 
Niestosowny
No weź nie szalej
 Autor komentarza: robinson85
Data: 30-05-2010 00:25:08 
sosnowski walczył bardzo ambitnie, oglądałem walke, na prawde zrobil nas mnie duże wrażenie, niestety długie łapy kliczki pozwoliły tylko albertowi na jeden czysty cios... ale na prawde widac było że polak chce walczyć, ryzykował, wchodził w wymiany, czasami czuł sie może nawet za pewnie...KO w 10 rundzie owszem było po ciosie ale bardziej mi to wyglądało na wycieńczenie organizmu, albertowi po prostu wyczerpały sie baterie. Ogólnie pisząc, wstydu nie było, na pewno dostanie jeszcze szanse sie pokazac szerszej publiczności.

Tomasz Adamek - Vitali Kliczko?

po dzisiejszej walce stawiam zdecydowanie na Adamka!
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 30-05-2010 00:25:13 
Tez mam takie wrazenie ze Kliczko skończył alberta tak puźno celowo
 Autor komentarza: benwetz
Data: 30-05-2010 00:25:49 
Taka prawda, że Albert poza sercem do walki za wiele nie pokazał. Mega stres, cały czas napięty co sprawiło że szybko siły stracił, praca nóg(która była bardzo ważna w tej walce) znikoma, balans żaden. Widać było, że liczył na "lucky punch" po tych wystrzeliwanych sierpach z nikąd. Łapy miał dość szybkie czasami Vitka potrafił trafić. No, ale do 10 rundy wytzymał jakiś tam sukces jest.
 Autor komentarza: jackwl
Data: 30-05-2010 00:26:11 
szacunek dla Alberta !! ?A klitchko klasa
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-05-2010 00:26:20 
Niestosowny...

kpisz czy prowokujesz?
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:26:59 
Jakby Dragon miał trochę dłuższe łapy to wtedy całkiem inaczej by to wyglądało, ale cóż nie ma wzdychać.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:27:26 
Kliczko OSZCZĘDZAŁ Alberta nie chciał ubić go wcześniej bo by wszyscy mówiliby ŻE BIŁ KELNERA więc dał mu trochę czasu.. Albert owszem miał ambicje ale tylko tyle....
Kliczko zdecydował jak i kiedy skończyć tę walkę i zrobił to co chciał.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-05-2010 00:27:47 
'pUźno' to wy się języka polskiego zaczęliście uczyć! on nie walczył z kolegą z piaskownicy tylko z zawodowym bokserem ,mistrzem Europy i za pewne liczył się w jakimś tam drobnym procencie z porażką! nie rozumiem was naprawdę, gala 60tys. a taki profesjonalista jak Kliczko dawał by 'fory',idźcie spać dzieci naprawdę, jeszcze raz dzięki Albert,jesteś gość naprawdę! Cała Polska z Ciebie dumna!
 Autor komentarza: Niestosowny
Data: 30-05-2010 00:28:33 
Kliczko się słaniał po ciosach Alberta, widać, że treningi na Mango Vibro Maxie przynoszą odpowiednie rezultaty
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:29:18 
Szymonides22222
Przez pierwsze 5rund też miałem takie wrażenie ale to może bardziej chodziło o ciekawość co będzie dalej...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:29:20 
Niestosowny- odrób lekcje,w poniedziałek normalne zajęcia są w gimnazjum
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 30-05-2010 00:30:11 
Szczere gratulacje dla Alberta

muszę jednak zdecydowanie nie zgodzić się z pain3hp

" Nie sprawiłeś że wstydzę się być polakiem co wielokrotnie robił nam pseudobokser gołota. "

ten pseudobokser zdobył brązowy medal w 1988 na olimpiadzie w Seulu , walczył w czasach gdy HW była na nieporównywalnie wyższym poziomie niż teraz
BARANIE !!!

jeszcze powiedz że jedna gołota to 56 sekund...
żałosne to
 Autor komentarza: Niestosowny
Data: 30-05-2010 00:30:11 
http://mango.pl/zdjecia/1836_middle.jpg
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-05-2010 00:30:53 
jakie fory mu dawal nic podobnego zobaczcie w ktorej rundzie wit wygral z williamsem co go albert posadzil a potem mozemy pogadac
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 30-05-2010 00:31:12 
Albert pokazał maxa.

Przy okazji wyszło po raz kolejny, że Smok się sportowo od kilku lat tuła po peryferiach. Łapin go jakoś poskładał.

Niewątpliwie zastanawiające jest, że Łapin rzemieślnik tak dużo wyciągnął z Alberta. Obstawiam zmarnowany talent Alberta a nie cudotwórstwo Łapina.

Smok może namieszać w okolicach TOP20 i zagościć na stałe w TOP10. Szkoda straconych lat bo byłby dzisiaj zdecydowanie wyżej. Mimo, że nie przepadam za BKP to lepiej nich z nimi działa. A jeszcze lepiej gdyby skumał się z Gmitrukiem.
 Autor komentarza: Daro603
Data: 30-05-2010 00:31:22 
Bardzo dobrze walczył Albert. Starał się jak tylko mógł... Kilka razy ładnie trafił Witalija. Chyba w tej chwili niema nikogo kto mógłby pokonać braci Kliczko.
David Haye też by niedał rady np Witalijowi.
Może jedynie David Tua by dał rady POŁOŻYĆ np Witalija?:-o
Tomasz Adamek też niedałby rady np Witaliemu.
Każden wiedział że nasz Albert niema najmniejszych szans na pokonanie Witalija Kliczke.
Ale należą się Ogromne brawa dla alberta za tę walkę
 Autor komentarza: barbie221
Data: 30-05-2010 00:31:56 
Wara od mojego idola Gołoty!!!
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 30-05-2010 00:31:56 
Dlamnie dziwna walka presja na Kliczko ze słaby rywal to mogło sprawic ze teoretycznie jest w słabej formie , ale obawiam sie ze prawda jest taka ze Niechcial zaszybko koncczyc Alberta bo wiedział marketingg i kasa tv sa naj
 Autor komentarza: tonka
Data: 30-05-2010 00:32:05 
UrbanHorn
I jedno i drugie.
Albert dal spektakl życia i dał z siebie wszystko. 10 rund z Kliczką na dużym poziomie to nie w kij dmuchał. Dragonie...drzwi do wielkiego boksu otwarte w HW. Tego jestem pewien i tego Ci życzę!! :)
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 30-05-2010 00:32:19 
GRATULACJE! i juz jestem fanem jego. Przegral w dobrym stylu i ma te cos?
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:32:23 
pain3hp
jesteś tylko żałosnym kretynem.... i jesteś pseudopolaczkiem tylko tyle
 Autor komentarza: ceres
Data: 30-05-2010 00:32:29 
Powiem tak - wynik walki był do przewidzenia... Co do Alberta - pełen szacunek za serce, ambicję i odwagę...Powinien dostać jakąś dobrą ofertę, bo pokazał, że chciał walczyć a nie tylko zgarnąć $$... Co do Klitschków - damn it, jaki na nich można mieć plan?? Dla mnie to jakiś ewenement...Jak się do nich dobrać?? Potrzeba chyba drugiego Mike'a Tysona...
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:32:55 
pain3hp -typowy idiota z definicji
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 30-05-2010 00:33:11 
Postawa Alberta-PORAŻKA ! Nie wyszedł by Wygrać, ale by z "honorem" przegrać. Udało się? Nastepnej szansy nie będzie już.. Jedynie szaleńczy atak w 1-2 rundzie na nierozgrzanego Kliczke mógł dać Zwycięstwo.. No szkoda, że nie zaryzykował ! KO w 1 czy 10 rundzie -
żadna różnica. NADZIEJA W ADAMKU, ten myśli w ringu ( i poza nim )
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 30-05-2010 00:33:26 
@bezwetz
jaki mega stres? co ty człowieku gadasz... Był trochę usztywniony na nogach ale dobrze się ruszał i wiele razy świetnym balansem uniknął konkretnej sztuki. Stres to widzieliśmy, gdy na ringu pojawiał się Gołota a nie u Alberta. I za to mu chwała.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:34:56 
lewiss32
takie porównania sa bez sensu chociażby dlatego że
Vitali przegrał z Byrdem, którego Gołota zlał....
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:34:56 
qwerty1410 -kolejny idiota do kolekcji
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 30-05-2010 00:35:00 
qwerty1410
Weź się najpierw zastanów a potem napisz
 Autor komentarza: barbie221
Data: 30-05-2010 00:36:19 
Nie tyle stras co presja go przygniotła.
 Autor komentarza: jacmax72
Data: 30-05-2010 00:36:23 
Piękna walka w wykonaniu Alberta - myślę, że najlepsza w jego karierze. Rzeczywiście, zgodzę się z opinią, że dał z siebie tyle ile mógł. Na więcej go w tej walce nie było stać, a to chyba jest najważniejsze. Nie unikał wymiany ciosów, udawadniając, że sam jest na nie odporny. Pozostałe walki z tej gali - dno. Szczególnie w wykonaniu J. Banksa. Wracając do Kliczki. Myślę, że na dzień dzisiejszy, i chyba jutrzejszy niestety, T. Adamek także nie ma szans w walce z Witalijem. Przetrwanie 12 rund to już duży sukces dla Tomka jako ewentualnego przeciwnika Witka. Najpierw niech jednak udowodni coś z M. Grantem. ps. Cieszę się, że Canal + wykupił prawa do transmisji. Super goście w studiu: J. Pindera, A. Gmitruk i M. Masternak, NIESTETY NIE CIERPIĘ JAKO KOMENTATORA PANA KOSEDOWSKIEGO!!! :-(
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 30-05-2010 00:36:32 
@qwerty1410
Polecam dobrego psychiatrę. Taa mógł na Witka wylecieć z padaką, alla Pudzian z Kawaguchim i nadziać się na pierwszą lepszą sztukę= paść jak w 10 rundzie albo i lepiej.
 Autor komentarza: trapatom11
Data: 30-05-2010 00:36:46 
qwerty1410 porażką są twoje wypowowiedzi!! dał z siebie wszystko co mógł dać!! wyłapał tyle prostych ,mimo wszystko trzymał się na nogach nie poddawając! każdy obstawiał totalną demolkę,jednak Albert walczył jak dla mnie bardzo dzielnie od czasu do czasu kąsając Kliczkę! Mylisz się jeśli wierzysz ,że Adamek da sobie radę z Kliczkiem...z czym pytam? życzę mu tego bardzo jednak dynammitu to on nie ma , nadzieję jakąś tam pokładam w trenerach i szybkości... ale takie pierdoły i gadanie KO w 1 czy 10 rundzie to woła o pomstwę do nieba! Gdyby to był gołota to po pierwszym czystym ciosie spierdzielił by z ringu ,zgarnął kasę ,przeprosił kibiców i tyle go widzieliśmy! durne gadanie
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-05-2010 00:38:09 
jajo1125 -ale tu chodzi o fakt ze niektorzy tu pisza ze wit mu dawal fory bo go lubi, co williamsa tez lubil ze dopiero przy koncu go posadzil?
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:38:52 
najpierw do trzeba mieć tez odwagę aby przyjąc walke z Kliczko... co niektorzy odmawiali juz 2 razy...
 Autor komentarza: Rafal2531
Data: 30-05-2010 00:40:29 
Ludzie, obejrzyjcie powtórkę walki. Przestańcie tak zachwycać się Albertem. Owszem pokazał wolę walki ale przecież Kliczko nawet przez sekundę nie trzymał gardy. Albert nie potrafił skrócić dystansu. Gdyby szlifował go Andrzej Gmitruk walka wyglądałaby zupełnie inaczej.
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:42:13 
lewiss32
bo niektórzy tu są gamoniami...masz rację , bo niby za co miał go lubić ?? kolejny przeciwnik i tyle . ale ja miałem nieodparte wrażenie że gdyby chciał to by alberta posadził wcześniej, samo to jak przed walką go zachwalał..
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-05-2010 00:42:34 
Kliczko nie trzyma gardy celowo, taki ma styl walki.Pozwalają mu na to warunki fizyczne i dzięki temu szybciej wyprowadza ciosy.
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 30-05-2010 00:42:39 
Do psychiatry się nie wybieram, może niektórym z piszących jest potrzebny..Mówię - NA ZIMNO, co powinien zrobić, aby WYGRAĆ !
Nie wygrał, tylko dostał KO ! Doceniam jego ambicję, itd..
ALE NIE O TYM MOWA !
 Autor komentarza: barbie221
Data: 30-05-2010 00:43:40 
Kilczko połowe rund przewalczył jedną ręką a własciwie to celował i czekał na ten jeden cios, chociaz miał możliwość skonczyc to duzo wcześniej.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 30-05-2010 00:43:51 
Proponowałbym Haye'owi zabieg przeszczepienia sobie jednego, a moze nawet dwóch, o ile się zgodzi, jaj od Alberta. Polak pokazał charakter, jednak na mój gust nie zagroził Witalijowi nawet przez sekundę
 Autor komentarza: SzabolcsGergely
Data: 30-05-2010 00:44:16 
1. gratuluje postawy (nawet ameryka nie ma boksera który by chciał wygrac jak Albert)
2. nie przegrał wszyskich rund (prosze obejrzeć jeszcze raz runde nr. 3 a póżniej przyznać mi racje)
3. sosnowski vs. adamek = polsat boxing nigth 2
4. albert spokojnie na końcu pierwszej dziesiątki wagi ciężkiej
5.Gdyby niedaj Boże mistrzem był povietkin Albert ma 50 na 50
6. gdyby Albert miał takie warunki jak Vitek = byłby wolniejszy =przegrałby
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-05-2010 00:44:33 
jajo
Tu nie chodzi o lubienie tylko o spektakl. Gdyby go skończył na początku( a mógłby to zrobić) to nie dałby ludziom tego na co czekają i naraziłby sie na złośliwe komentarze na temat klasy rywala.
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 30-05-2010 00:45:37 
cieki jak dupa weza dajcie ludzie spokoj jak mozna chwalic cos czego nie bylo przecież Kliczko zrobil sobie spacer walczyl jak drewniak a Sosnowski skakal jak wsza na grzebieniu
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-05-2010 00:46:01 
Pyskacza skończyłby szybciutko
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 00:46:50 
no to czekamy kiedy Adamek odważy się wyjsc do Kliczko, nie dawałbym mu duzych szans, do półdystansu nie przejdzie, puncherem nie jest.. co o tym myślicie?
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 30-05-2010 00:47:59 
serce do walki Albert pokazał, sędzia za szybko przerwał. płaczę już od gdziny...takie życie. po co ja żyję:| ...
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:48:51 
krzysiek34
masz racje w 100% właśnie o to mi chodziło, mimo wszystko i tak brawa dla Alberta
PS ciekawe jak by się spisał w walce z Adamkiem...?
 Autor komentarza: Melock
Data: 30-05-2010 00:49:08 


Kliczko są jak najbardziej do ogrania. Ktoś wcześniej zauważył, że słaba jakość HW pozwala im tak długo być na topie i podtrzymywać swoją legendę, i jest to w dużej mierze prawda.
Jak dotąd niewielu dobrze przygotowało się strategicznie na takiego Kliczko. Stoją prosto z rozszerzoną gardą i inkasują każdy jeden dyszel, a te proste w wykonaniu Witka są dziwne i nie wyprowadzane jakoś specjalnie szybko. Odnoszę wrażenie że wielu stara się z nimi walczyć jak z "normalnym" bokserem, kompletnie nie mogąc dostosować się do ich dziwacznego stylu.
Zobaczymy jak sobie da radę z nim Tomek, bo z pewnością z nim będzie walczył w przyszłym roku. Szybki, świetny technicznie a przede wszystkim konsekwentny, nie spala się. Haye też by sobie spokojnie z Kliczko powalczył, nie rozumiem czemu przed nim pęka. David, jak masz pietra to się skonsultuj z psychologiem Alberta :D

 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 00:49:11 
Kiedy Adamek ? 4 kwietnia 2011, 23:30 Atlantic City.

Odnośnie biletów jutro bede miał info
 Autor komentarza: sliver84
Data: 30-05-2010 00:49:20 
Nie widzę wielkich szans Adamka z którymś z Kliczką, Tomek to bokser walczący na dystans a ta taktyka nie przejdzie z którymś z mistrzów którzy mają do tego lepsze warunki i doświadczenie.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 30-05-2010 00:50:41 
Walka dla mnie to był kabaret a za sznurki pociągał Kliczko. Ewidentnie mógł skończyć walkę kilka rund wcześniej, to zamiast wykończyć akcje zrobił krok do tylu i odczekał aż Albert się otrząśnie. Kliczka dobrze kalkulował, jeszcze jedna runda to kolejne reklamy i hajs dla mnie.

Albert spisał się dzielnie bo Kliczka mu na to pozwolił :(

Prawda bolesna ale prawdziwa :(
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 30-05-2010 00:51:43 
do walki z którymś z Kliczko potrzebny jest gość który wjedzie w niego jak Tyson, żadnej walki na dystans tylko między te długie łapy i ogień ! i wtedy padną jak muchy, na nich potrzebny jest punczer z lat 90 tych.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 30-05-2010 00:51:45 
ziom - obawiam się, że masz rację. Tomek jest jednak diabelnie odporny na ciosy, dlatego stawiałbym wysokie UD dla Kliczki. Swoją drogą, myślałem, że Kliczko w pewnym momencie zgaśnie kondycyjnie i otworzą się drzwi dla Alberta. Niestety, nic takiego nie miało miejsca. Wit, przynajmniej jak dla mnie kondycyjnie zaprezentował się fantastycznie
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 00:51:54 
Ja licze na Haye, ze wyjdzie do Vitka. Ten Vitek jest już do ogrania. Zakładam, że jakby chciał to by znokautował Alberta w 1 rundzie, bo ten był sztywny, ale potem to już niekoniecznie sie bawił. Albert co jakiś czas wypuszczał takie lucky punche i tego myśle ze sie Kliczko obawiał
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 30-05-2010 00:52:10 
jakie serce walczyl na tyle ile mu Kliczko pozwolil bo prawej reki nie uzywal jak by na niego ruszyl byla by jedna sosnowska
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 30-05-2010 00:53:07 
Goldenboy co ty zarles dzis na kolacje? Napewno piles herbatke z konopi indyjskiej.
 Autor komentarza: nurgle
Data: 30-05-2010 00:55:38 
Właśnie wymyśliłem sposób na pokonanie Kliczków:

należy w połączyc komórki Vitalija i Władymira, a następnie stworzyc w jakimś starym postradzieckim laboratorium złego "trzeciego bliźniaka"
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 30-05-2010 00:58:19 
trzeciego blizniaka i nazwac go Albert
 Autor komentarza: Melock
Data: 30-05-2010 00:59:17 


Czy Adamek walczy na dystans to nie jest takie zawsze oczywiste. Z Arreolą najlepsze akcje (zresztą nie tylko z nim) to były podczas wymiany, jak Chris się rzucał. Tomek ładnie wchodził pod te ciosy, kontrował, jaka różnica była w szybkości i myśleniu. Znakomicie wchodził w te ciosy i ataki skracając dystans. Liczę, że w tym przypadku mógłby to wykorzystać.
Wiadomo, narazie większość twierdzi, że nie miałby szans ale tak jest zawsze, przed każdym przeciwnikiem Adamka. Nawet przed egzekucją Gołoty tak mówiono. A ten zawsze daje rade i wszyscy przyznają później rację.

 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-05-2010 01:01:42 
Melock
Haye przed nimi pęka bo wie że by poplynął. Z jego obroną by zrobić pizzę nie musieliby czekac do 12 rundy. A Haye też nie atakuje fronatalnie tylko lewy-prawy i wsteczny jak pantera. Nie widzę dla niego najmniejszych szans. Jedynym sposobem ich pokonania jest pawer i wielka agresja oraz odpowiednie warunki(patrz Sanders). Chociaż sądzę że obecny Władzio nie dałby sie tak zaskoczyć.
 Autor komentarza: Storm
Data: 30-05-2010 01:02:22 
Co by było gdyby? Przestańmy to robić. Naprawdę dobrze nam się Polak zaprezentował dziś. Warto to docenić. Może i Vitalij trochę odpuścił na początku ale co będziemy teraz to rozgryzać? Dobra sytuacja dla Alberta który gdzieś biegał na obrzeżach boksu a teraz może i więcej zaistnieje. Moim zdaniem (nie jestem fachowcem) trochę mniej dbania o sylwetkę kulturysty pozwoliłoby Albertowi być bardziej luźnym i elastycznym. Vit ma idealną sylwetkę boksera stąd i pierdalni....ęcie. ALBERT DAŁEŚ RADĘ!!!!! GRATKI CHŁOPIE!!!!!
 Autor komentarza: nowy44
Data: 30-05-2010 01:02:43 
albert przepraszam ze nazywalem Cie drewnem. szacunek.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 30-05-2010 01:03:51 
Melock
Przed walką z Gołotą tylko zaślepieni"romantycy" dawali Andrew jakies szanse , a z Arreolą większość (również ja) stawiała 50-50. Z Kliczkami daję Adamkowi szanse minimalne 10-15%.
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 30-05-2010 01:09:52 
nie wierzę nadal;((((((((((((((((((((((
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 30-05-2010 01:11:41 
Brawo za ambicję. Jak dla mnie Sosna wypadł znacznie lepiej niż przereklamowany Kevin Johnson, póki byla szansa walczył z wiarą w zwycięstwo a nie takie niewiadomo co jak z Kingpinem.
 Autor komentarza: LukaszLeszno
Data: 30-05-2010 01:12:46 
Vitali jest jak najbardziej do ogrania, to już nie ta klasa co kiedyś niestety
 Autor komentarza: Olaf
Data: 30-05-2010 01:30:22 
Endrju zabiłby Kliczków.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 30-05-2010 01:33:48 
Wicie co muszę napisać to to ,że HAye to mięczak...Jeżeli nasz przeciętny Albert potrafił wystać z Kliczko i wytrzymać bądź co bądź 10 rund to on chyba musi się przerzucić na Dziewczynki.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 30-05-2010 01:41:08 
Panowie mojim zdaniem zenada,Vladimir ustawial Alberta jak chcial,tylko poto go trzymal do 10 rundy bo niewidzial zagrozenia,gdyby Albert byl o klase lepszy to by przegral w 1st rundie,zero pomyslu,przypominal Pudzianowskiego momentami,zero balansu ciala,czego tan lapin super trener go nauczyl,powinien wlazic pod te dlugie lapy a nie isc na wymiane lewy prosty na lewy mlotek.Adamek wpier... Vladimirowi.Ktos pisal walka stulecia Adamek vs Sosnowski,prosze niebadzcie smieszni to nie ta liga.
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 30-05-2010 01:42:45 
A te calowanie Vitka po dupie przy kazdej okazji to tez troszke zenujace.
 Autor komentarza: Hugo7
Data: 30-05-2010 01:45:07 
@ nopainnogain
Nie wiem co ćpałeś, ale mocne. Po pierwsze nie walczył Vladimir tylko Vitalij. A dalej to szkoda czytać tw twoje wypociny- dzięki balansowi Albert uniknął wielu konkretnych sztuk, które wielu innych już by wyłapało.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 30-05-2010 01:47:04 
nopainnogain to Vlad czy Vit w koncu ?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 30-05-2010 01:48:57 
Dragon pokazal wszystko na co go obecnie stac.Nie ma sie co oklamywac przed nim jest przynajmniejniej 15 lepszych piesciarzy w dzisiejszej dywizji ciezkiej.Zasadnicze pytanie ktore mnie nurtuje to czy Albert przetrwal do 10 rundy bo Vitek mu na to pozwolil? Nie wiem ale piszac na "goraco" odnosze wrazenie ze Sosnowski zaprezentowal sie ciut lepiej niz teoretycznie lepsi od niego Johnson,Peter,Gomez.Stare porzekadlo bokserskie glosi ze walczy sie tak jak przeciwnik pozwala,Vitek walczyl na luzie wypadl swietnie.Nadal jednak uwazam ze Haye ma spore szanse go pokonac,Adamek tez nie jest bez szans.Bracia Kliczko mocno wystaja poza czolowke wagi ciezkiej "grupa poscigowa" jest bardzo wyrownana ale niestety w dol.Wiem ze to tylko gdybanie ale moim zdaniem Tyson,Bowe,Lennox prime byli poza zasiegiem Vitka.Holyfield tez byl by moim faworytem w takim spotkaniu.
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:50:03 
NIE WIEM JAK WY PATRZYLISCIE NA TA WALKE ALE WEDŁUG MNIE ALBERT WYGRAL 3,4,5 RUNDE
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:50:53 
i pokazał sie wyśmienicie byl gibki swietna praca na nogach pare konkretnych bomb przestrzelił
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:51:38 
a i w 3 za@@ebal kliczce tak że z jego wyrazu twarzy mozna było przeczytać "wtf!!!???"
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-05-2010 01:53:53 
adamek moze jak co niektorzy twierdza by przegral ale ja nie twierdze,napewno nie w taki sposob jak albert powiedzmy sobie szczerze po polowie pojedynku albert dyszal jak dziadek niestety braki kondycyjne mialy wplyw na to ze brakowalo juz sil i to napewno w duzej mierze przyczynilo sie do tego ze przegral to przez ko
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:54:44 
albert bił rewelacyjnie lewe proste podwojne>>>były szybkie
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:57:39 
od szustej rundy niestety ale zaczał sie problem
albert po fantastycznych pierwszych rundach wpadł w tz. "po wypróżnieniu pompy"
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 01:59:12 
ale albert trafial bardzo czesto zreszta zobaczycie to na statystyce ciosow
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:00:25 
cały czas ogladam walke na jutube i wydaje mi sie żze albert byl lepszy tylko nie mial farta
 Autor komentarza: canuck
Data: 30-05-2010 02:02:37 
Brawa dla Alberta za ambitna postawe! Co do Witka to tylo Ojciec Czas albo Emerytura moze mu odebrac tytul. Gdyby nie stracil 4 lat z powodu kontuzji, kiedy byl na topie, to pewnie by kandydowal na najlepszego boksera wagi ciezkiej wszechczasow. Kiedy ktos mowi, ze Mike Tyson, albo ktos taki by go pokonal to smiac mi sie chce!
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:04:14 
ahh noi napewno albert byl AKTYWNIEJSZY i mysle że w rewanzu wygra
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:05:45 
gdyby rewanż był w POLSCE lub nawet w USA i albert walczyl by tak jak od 1-6 rundy to by wygrał na punkty
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-05-2010 02:06:24 
canuck-ty zartujesz czy prowokacja
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:08:57 
kto chce REWANZU...??? Albert sasłuzył i mysle że wygra ponieważ wie juz jak to jest walczyc z kliczka
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:14:04 
REWANŻ REWANŻ REWANZ NALEZY SIĘ ALBERTOWI ZA TE KAPITALNE WYGRANE 3,4,5 RUNDY I ZA 1,2,6KTURW BYŁY WYRÓWNANE 1 I 2 BARDZIEJ
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 02:14:46 
championn

nie siej prowokacji, bo nie wierze że pieszz na serio
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 02:15:00 
piszesz*
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:15:43 
POZA TYM KLICZKO WYGRAŁ TYLKO DLATEGO ŻE BYL MAŁO AKTYWNY, GDYBY BYŁ TAK AKTYWNY JAK SOSNA TO TEZ BY SAPAŁ W 7 RUNDZIE
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:17:02 
luton przysiegam ze tak zobacz se ta walke jeszcze raz ale nie przez pryzmat kliczki i tego ze albert jest na straconej pozycji tylko przez pryzmat laika
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:19:00 
laika ktury troche sie zna i może potwierdzić że kliczko był mało aktywniejszy wolniejszy niestety wiekszy i silniejszy byl dlatego wygrał
zreszta zobaczysz po statystykach ciosów że sie nie myliłem dotego albert cały czaz pracował nogami
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:20:32 
i moim zdaniem albert zasługuje na REWANŻ
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:22:06 
a i KLICZKO więcej razy chrzanił swoje akcje prawy-lewy-prawy
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:23:11 
a i chyba zapomnieliście że walka była w niemczech dlatego kazda runde "wygrywał" vitold
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:24:48 
zresztą sosna nie miał tak rozbitej twarzy jak arreola tylko ta nieszczesna 10 runda
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:26:15 
a i kliczko pod koniec 8 rundy uderzył go w kuleczki
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:27:00 
uderzył to nie ale mozna powiedziec że go pyrgnął
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:29:06 
tak więc REWANZ obowiazkowy. zreszta zobaczycie to po statystykach
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:34:26 
tak więc podsumowując gdyby albert miał zasieg taki jak kliczko to on dyktowalby warunki poniewaz vitek nie pokazał nic zaskakujacego
 Autor komentarza: lukaspie92
Data: 30-05-2010 02:37:54 
Super! Cieszę się niezmiernie mimo iż przegrał podjoł walkę, nawet w cieżkich chwilach kontrował, wytrzymał parę naprawdę cieżkich ciosów! Brawo szkoda, że nie wytrzymał do końca ale i tak brawo! Nie przegrał w szatni!
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:39:56 
lukaspie właśnie to miałem napisać kontrował pomimo ciezkich ciosów
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:41:08 
chciał wzwalcyzc ten pas dlatego tak zaciekle kontrował
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:55:31 
dlacyego sedyia nie licyzl cyzybz chciał nabic kolejne ko vitoldowi..
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 02:56:37 
dlaczego sedzia nie liczył czyybz chciał nabic vitoldowi kolejne ko....
 Autor komentarza: championn
Data: 30-05-2010 03:02:47 
albert przeciez bzl prytomnz i bez problemu wstał
 Autor komentarza: Luton
Data: 30-05-2010 03:08:46 
championn

a ja bym chciał zobaczyć rewanż Vitka z Johnsonem, który nie dał sie znokautowac i chyba u dwóch sędziów urwał mu jedną runde w przeciwieństwie do Alberta. Nie sądzisz, że ten rewanż jest wart obejrzenia ? Vitek musi coś udowonić i Johnson musi coś udowonić. Ten drugi już wie jak walczyć z Kliczką, więc teraz pewnie wygra.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 30-05-2010 03:32:17 
dobrze sie Albert zaprezetował zaimponował mi tym ze szedł caly czas do przodu....mysle ze adamek z vitem nie pokazałby wiecej...
 Autor komentarza: Kris78
Data: 30-05-2010 04:03:22 
Wielki szacunek dla Alberta - za dzielną postawę w ringu!
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 30-05-2010 04:49:03 
w tym pojedynku miejscami witowi ciezko bylo upolowac sosne dobrze schodzil z linii ciosu, dlatego w walce z szybkim adamkiem za latwo by wito nie mial a ponadto tomek ma kondycje. nie zgadzam sie tym ze by wiecej nie pokazal.po tej walce stwierdzilem jedno ze wit nie jest taki dobry jak go malują skoro taki albert byl w stanie go trafiac to nikt nie powie ze moze to tez specjalnie robil jak z tym ze mogl a nie skonczyl alberta szybciej
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 30-05-2010 07:01:38 
Szacun dla Alberta !!!
Szkoda tylko,ze tak sie przedluzylo jego wyjscie z hali (ok.3:30) ale warto bylo zostac i pogadac z Albertem.

 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 30-05-2010 09:08:53 
Przeciez Kliczko walczyl jedną ręka od początku walki haha taki to Albert jest dobry..jakby chcial to by skonczyl Smoka w 3 rundach tyle mam do powiedzenia dla mnie Smok to 2 liga nie potrafi na skrocic dystansu tylko elci na oślep .Spodziewalem sie bardziej przemyslanych i częśtszych ataków .Dostal w leb i jeszce zadowolony po walce dla mnie to kpina ku,,a .Kliczko potem przytakiwal do kamer dzikeujac mu ze niby tkai dobry parodia ku,,,a .Dla mnie Adamek by zbił strasznie Kliczke
 Autor komentarza: marccin19
Data: 30-05-2010 09:21:57 
A dla mnie albert pokazał się z bardzo dobrej strony. Ciągle walczył próbował skracac dystans. Ta walka mu dużo da. Teraz każdy chętnie zawalczy z nim.

A w tej 10 rundzie to ja bym raczej wyliczył, a nie od razu przerwał.
 Autor komentarza: niemiec32
Data: 30-05-2010 09:42:35 
te lewe to byly tak szybkie ze ja ich nie widzialem
ALBERT lezy w szpitalu ma wstrzas muzgu i jest nie przytomny
 Autor komentarza: picer23tm
Data: 30-05-2010 12:56:00 
" Autor komentarza: marccin19
Data: 30-05-2010 09:21:57
A dla mnie albert pokazał się z bardzo dobrej strony. Ciągle walczył próbował skracać dystans. Ta walka mu dużo da. Teraz każdy chętnie zawalczy z nim."

Pewnie że tak!!! Każdy z nim chętnie zawalczy bo będzie widział możliwość odniesienia zwycięstwa z facetem który był pretendentem do tytuł mistrza świata i mam niezły bilans walk.
A od próbowania skracania dystansu do jego skracania jest daleka droga.
Dla mnie walka bez historii z góry znanym wynikiem. Dla Alberta był to najważniejszy dzień w życiu więc niech się z niego cieszy jak najdłużej, liczy kase, udzieli paru wywiadów... ale zapowiadał że będzie Mistrzem Świata i że jest pewny wygranej więc i z tych słów powinien być rozliczony!!! bo nawet przez sekundę nie było blisko żeby to uczynić. Mógł chociaż przycisnąć jedną runde na maksa, zepchnąć Kliczke do narożnika, pewnie stracił by przez to wiele sił i zamiast paść w 10 padłby w 8 ale wtedy byłoby to coś,a tak...
Okrzyki z narożnika przed 8 rundą:"Albert masz go!!!" pozostawie bez komentarza
 Autor komentarza: golda87
Data: 30-05-2010 13:09:58 
ogolnie duze brawa dla alberta za ogromna wole walki ale jesli chodzi o odczucia co do walki i obecnej sytuacji w wadze ciezkiej to trudno oprzec sie wrazeniu, ze gdyby golota bylby dziesiec lat mlodszy to bylby teraz krolem w hw.inna sprawa, ze to on utorowal drogi takim piesciarza jak bracia kliczko,adamek,sosnowski,czagajew,ibragimow,maskajew,powietkin,walujew.ssytuacja zmienila sie nieprawdopodobnie bo obecnie to biali rzadza.ciekawe co nas czeka w nastepnej dekadzie...i nigdy wiecej takich komentatorow jak pan kosedowski(od poczatku bez wiary w alberta)
 Autor komentarza: Daw
Data: 30-05-2010 15:26:19 
Pomimo,ze Albert przegral to ja mu gratuluje pokazal ze ma serce do walki,dusze wojownika i,ze sie nie poddaje brawo,Albert dal z siebie 200%,ale to nie wystarczylo na Vitka ktory tez napewno nie zawalczyl najlepiej,ale roznica klas i doswiadczenia zbyt duza zeby wygrac!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.