WAGA: SOSNOWSKI-KLICZKO WERSJA FULL

Wczoraj zaprezentowaliśmy skróconą wersję ważenia Alberta Sosnowskiego i Witalija Kliczko. Dzisiaj prezentujemy rozszerzoną wersję, na której m.in. słychać jak pięściarzy anonsuje legendarny Michael Buffer.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 29-05-2010 16:00:17 
Albert pewnie masę autografów zebrał
 Autor komentarza: Undercover
Data: 29-05-2010 16:11:36 
dobra , podawajcie kanały na justinie z polskim canalem +
 Autor komentarza: montanelli
Data: 29-05-2010 16:39:19 
Ale muzykę lepszą kliczko sobie wybrał :) w ogóle ostatnio jakoś bardzo na czasie ac/dc chyba jest, bo bardzo często to słyszę jak zawodnicy ostatno przy tym wychodzą. Ale hells bells też OK.
 Autor komentarza: cheko
Data: 29-05-2010 16:39:42 
O której dokładnie godzinie Sosnowski ma wychodzić na ring? 22.00..? Dziękuję za odp.
 Autor komentarza: Comex
Data: 29-05-2010 16:41:34 
około 23.

Władimir testował aparat swojego najnowszego telefonu robiąc zdjęcia Vitkowi na wadze.
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 16:43:27 
Oczywiście z całym szacunkiem do Alberta- on tam nie pasuje, tak samo jak wieśniak w mieście. To jak w filmie Rocky. Nieznany, nie doceniany prostak dostaje szanse walki o tytuł mistrza świata. Bez żadnego doświadczenia, nie tylko w wielkich walkach, ale całej otoczce, atmosferze towarzyszącej walce.

Powiem tak. Nie będę już wypisywać, że nie ma szans, że porywa się z motyką na słońce. Ja uważam, że mistrzostwem świata dla Alberta Sosnowskiego bedzie jeśli wytrzyma psychicznie wejście do ringu, atmosferę na trybunach i gwizdy ( Na trybunach będą prawie sami Niemcy, nie oszukujmy się Albert prawie nie ma żadnych kibiców, nie przypadkowo żadna tv nie chciała tego kupić- przecież nikt sie na niego nie uwziął, po prostu przeanalizowali, że nie będzie z tego zysku bo nie ma w nim żadnego magnetyzmu).

Na 99 % będzie tak że Kliczko złamie mu karierę, ośmieszy go i Sosna wróci obijać kelnerów w śmiesznym tytule mistrz europy. Bardzo bym chciał jednak aby spróbował wygrać, zaatakował i zyskał szacunek kibiców. Bo o zwycięstwie nie będe pisać. Wiecej szans ma Andrzej Lepper w wyborach prezydenckich...
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 29-05-2010 16:52:52 
Dokładnie Czerwo,, ale jestem za Albertem,, nie lubie Kliczko
 Autor komentarza: montanelli
Data: 29-05-2010 16:53:00 
Czerwo
wszyscy będziemy się cieszyli jak pokaże serce do walki i nie przegra w pierwszych rundach
dodatkowo każdy chce wierzyć, że ten szczęśliwy cios jest zawsze możliwy i ja oglądając tę walkę, mimo wszystko, będę miał nadzieję, że się to zdarzy (nie ważne ile to ma szans wg wszelakich statystyk procentów promili itp ;)
Albert daj z siebie wszystko!
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 16:56:15 
Uważny zauważy, że już podczas samego ważenia nie wytrzymał psychicznie. Że ten uśmieszek był sztuczny i zę w rzeczywistości ''srał w gacie''. Powiedzcie mi co oznacza jeśli ktoś pierwszy przerywa face to face? I do tego trzy razy w ciągu minuty podaje rękę mistrzowi świata? Że ma wszystko pod kontrolą, że jest wyluzowany? Ludzie on był tam spięty jak cholera, a przed walką będzie mdlał ze stresu. Ale dziwmy się. To tak jakby 25 letniego piłkarza Wisły Kraków bez żadnego doświadczenia posłać na treningi a później na mecz do Realu Madryt.
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 16:59:05 
Ale żeby była jasność. Ja nie szydzę bo był tak samo srał w gacie. jestem całym sercem za nim i będą mu kibicować bo jest moim rodakiem. Ale piszę tylko jak jest i co widzę. A dobrze widzę niestety...
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 29-05-2010 17:08:40 
też troszkę chciałem nawiązać do tego co napisał Czerwo
też mi sie trochę śmiać chciało z Alberta , mimo że go lubię i życzę mu jak najlepiej , w ogóle uważam że Albert jest naprawdę dobrym pięściarzem , może nawet trochę niedocenianym

ale śmiesznie się zachowuje , tak jakoś widać w jego oczach ( choć to nieprecyzyjne ) że jest szczęśliwy że widział z bliska braci Kliczko , zapowiadał go Buffer i jeszcze podał im wszystkim rękę a wszystko to zostało uwiecznione na taśmie , tak troszkę jak taki jakiś kibic hihihi :)

ale nie ma mu się co dziwić , niech walczy i niech go zleje , będę mu kibicował , ja też bym chyba skakał ze szczęścia jeśli by mi podał rękę Kliczo i Buffer i Sosnowski

to taka moja drobna uwaga , trzymamy kciuki Albert !!!
 Autor komentarza: Storm
Data: 29-05-2010 17:16:18 
Racja Czerwo. Albert psychicznie trochę wymiękał. Walka pewnie potoczy się tak jak wszyscy przewidują. Niech Albert choc Kawał Dobrego Boksu pokaże. Oddamy wam Sosnowskiego a zmieciemy was Adamkiem. Myślę że Vit trochę by się nieswojo czuł przy tych luzackich minach Adamka. Taktyka na walkę na dziś? Obijac Vita do piątej rundy a potem metodą Haya spier.... po ringu i punktowac. Na cholerę ciężkie KO.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 29-05-2010 17:17:15 
Albert jest aktorem wielkiego widowiska (całej tej otoczki)

To mu zostanie do końca życia. A ringu sam będzie mógł dopisać do tego swój scenariusz.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 29-05-2010 17:21:02 
To Buffer do niego wyciągnął rękę wiec pewnie chciał uścicnąć rękę wspaniałego polskiego pięściarza
 Autor komentarza: HILTI
Data: 29-05-2010 17:22:07 
Przekaz z walki w internecie na pewno bedzie
ale myslicie ze uda sie znalezc przekaz w necie z canal+ sport?
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 17:24:47 
Ja oglądam na necie prawie każdy mecz wisły na canal plus z łączem 640 kb. Więc myślę że można będzie.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 29-05-2010 17:26:31 
Jeśli pas mistrza europy to śmieszny tytuł, to to co ty napisales jest jeszcze bardziej smieszne.
 Autor komentarza: stobart
Data: 29-05-2010 17:37:40 
Kompletnie się z tobą nie zgadzam Czerwo. Jestem oburzony w ogóle twoimi słowami. Obrażanie Alberta, wyciąganie wniosków z jakiś gestów, nazywanie go wieśniakiem uważam, że są nie na miejscu. Dla mnie Albert ma wielki szacunek bo się nie bał przyjąć walki. Zobaczcie jak ciągle kombinuje Hay i Povetkin. Adamek też nie przyjął propozycji walki z Kliczko! Wszyscy ci bokserzy obawiali się, że przegrają w brzydkim stylu i już więcej nie zaboksują o wysoką stawkę. Albert nie bał się i przyjął walkę. Dla mnie taka postawa jest godna podziwu. Zero kunktatorstwa- po prostu wyszedł się bić. Jestem zezłoszczony i rozczarowany twoimi komentarzami. Absolutnie nie podłączam się do tego chóru, który z lubością próbuje udowodnić jaki ten Sosnowski jest cienki. Media kreują wizerunek. Widzę taki podział: Adamek jest super, Sosnowski nie. Nie zgadzam się na to.
Czerwo nie wiem z jakiego powodu wylewasz te kilogramy żółci. Ja się cieszę, że doszło do takiej walki. Wkurzają mnie twoje analizy psychologiczne wszystkich gestów, zachowań, słów. Nie lubisz Sosnowskiego twoje prawo, ale budowanie na tym całej ideologi bawi mnie.
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 17:44:14 
''Zobaczcie jak ciągle kombinuje Hay i Povetkin. Adamek też nie przyjął propozycji walki z Kliczko! Wszyscy ci bokserzy obawiali się, że przegrają w brzydkim stylu i już więcej nie zaboksują o wysoką stawkę''.

Ależ co to za porównanie. Przecież oni mieli by do stracenia w razie porażki wszystko a Sosna nie ma nic do stracenia. Także ja ich rozumiem. Po co coś ryzykowac za wczesnie kiedy mozna to zrobić później kiedy bedzie sie gotów. Sosna tak nie mógł i ''musiał'' przyjąć propozycje bo w przypadku jak w filmie Rocky nigdy by już takiej nie dostał.
 Autor komentarza: stobart
Data: 29-05-2010 17:45:54 
Trochę życzliwości. Każdy zachowanie można wyśmiać i potępić. Trochę życzliwości. Nie twierdzę, że Albert wygra, ale życzę mu jak najlepiej.
Po co to obrażanie, wyśmiewanie, negatywne przewidywania???
 Autor komentarza: Storm
Data: 29-05-2010 17:46:30 
Panowie zalecam spokój. Albo rękawice założyc i jedna runda 3 minuty. To was wyciszy. Czerwo nic złego nie powiedział Stobart coś źle zrozumiał. Razem kibicowac Sosnowskiemu dziś panowie!!!!!!!
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 29-05-2010 17:48:04 
stobart
masz rację że powinniśmy mu kibicować , sam napisałem że Albert jest trochę niedoceniany

nie zgodzę się jednak z Tobą odnośnie samego przyjęcia walki , Adamek , Haye czy Povietkin ( ten ostatni już trochę w mniejszym stopniu ) mają trochę jednak więcej do stracenia , uważani są za czołówkę HW , fakt faktem przegrać z Kliczko to żaden wstyd , ale nie porównywał bym tych karier do kariery Alberta

 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 17:52:08 
Przecież jak pisałem, że Zyczę mu wszystkiego najlepszego. Napisałem tylko to co czuję i widziałem na filmie, a wzrok mam dobry. Albert Sosnowski srał w gacie. A to dopiero początek. Wieczorem czeka go największe piekło w życiu. Miejmy nadzieje że sobie jakoś poradzi. I wytrzyma to jakoś psychicznie. Jestem pewny że Kliczko nie ruszy na niego od razu w 1 rundzie bo jesli Sosna by przegrał w kilkadziesiąt sekund to ukrainiec był by osądzony że wziął kelnera. Jak wytrzyma kilka rund w których pokaże serce do walki (czytaj. jakiś zmasowany atak) to bedzie dobrze. Pamiętajmy że Sosnowski jest słaby technicznie i nie ma za sobą kariery amatorskiej. Na prawde to cud że dostał szanse walki o tytuł. Nie wiem czy był kiedyś mistrz świata wagi cięzkiej który nie miał kariery amatorskiej a do zawodowstwa dopchał się za pięć dwunasta rezygnujac z kick boxingu. To jest wielkie szczeście. Miejmy nadzieje że je w jakiś pozytywny sposób dziś wykorzysta
 Autor komentarza: glaude
Data: 29-05-2010 17:55:00 

Psychicznie na ważeniu napewno lepsze wrażenie sprawiał Vit. Był nawet lekko znudzony- albo udawał, albo nie.

Ale to tylko ważenie. Nawet patrzenie sobie w oczy tuż przed walką o niczym jeszcze nie przesądza, więc ważenie również.

Ważne jak będzie w ringu w czasie walki, a nie przed nią.

Vitek też udawał luzaka. Po jego ciele widać, że solidnie trenował. Napewno nie olał przygotowań. Więc jakieś tam obawy (choćby małe) ma.

Sosna to przegra, to wiedzą wszyscy- natomiast kluczowe jest w jakim stylu to zrobi? Dając dobrą walkę może się nawet umocnić w rankingach.

Albert, nie spękaj i rób swoje. trzymaj się założeń taktycznych na tyle, na ile Vit Ci pozwoli!!!
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 17:55:22 
Pocieszające, że Albert psychikę ma mocniejszą od Gołoty. To moje prywatne zdanie. Adamek z kolei to niemal cyborg :))
Myślę, że na początku Albert będzie spięty, ale szybko się otrząśnie i będzie boksował.
 Autor komentarza: homeboy
Data: 29-05-2010 17:57:25 
Witam wszystkich.
Po pierwsze jak ktoś kwestionuje tą walkę z punktu widzenia Alberta, to nie ma pojęcia o sporcie. Zasada numer jeden: "Quitters never wins" ALbert już wygrał, nie wazne co się stanie on i tak wygrywa. Po pierwsze podjął wyzwanie i to nie tylko podpisując kontrakt, ale głównie chodzi tu o sposób w jaki się przygotował. On jest rozliczony sam z sobą, zrobił max, a na co to wystarczy, zobaczymy wieczorem. Po drugie, spełnia swoje marzenia i wyglada że mu z tym dobrze. Z ciekawostek to podobno najdłużej trwały negocjacje odnoszące się do zapisów w kontrakcie co bedzie jak ALbert wygra. To znaczy, że on i jego otoczenie wierzą, a to jest najwazniejsze. Po trzecie, choć między tymi zawodnikami jest przepaść, to trzeba pamiętać że Witek schodzi ze swojego prime, a Albert jest na swoim maksie, co oczywiście nie znaczy, że przewaga Witka nie jest i tak ogromna.
Faktycznie ALbert zachowuje się inaczej niż wiekszość bokserów. Może jest za grzeczy, może oszołomiony, może poprostu jest podjarany, że bierze udział w czymś tak wielkim, ale napewno nie zachowuje się jak wieśniak. Wpienianie braci to nie jest najlepszy sposób, Ci co wpieniają, albo potem sie wykrecają, albo marnie kończą. Ja akceptuje zachowanie Alberta, on ma taki charakter i tyle, jest sobą, wole to niż pajacowanie na siłe.


 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 18:02:36 
Ja nie miałem na myśle że Albert jest wieśniakiem. Mi bardziej chodziło że on zachowuje się jak chłopiec w wielkim mieście. Nie wie jak sie zachować, co i kiedy robić. Czuł się zagubiony, zestresowany na ważeniu. Pełno ludzi. Buffer i dwie legedny bokserskie. Pisząc wiesniak miałem na myśli osobę która przyjeżdza ze wsi do wielkiej metropolii.
 Autor komentarza: stobart
Data: 29-05-2010 18:03:16 
Czerwo tylko porównuje Sosnowskiego do wieśniaka w mieście, prostaka, mówi, że sra w gacie. Nie podoba mi się takie ocenianie. Jest nieprawdziwe, podszyte złośliwością. Przepraszam bokserzy to wojownicy czy politycy??? Jeżeli oceniasz lepiej zachowania Heya, który wymyśla kontuzję pleców, Povetkina, który wymyśla testy antydopingowe żeby nie walczyć to twoja sprawa. Dla mnie to jest tchórzostwo i manipulacja, a nie prawdziwy boks. Ty natomiast uważasz, że to zrozumiałe, logiczne zachowanie. Twoja sprawa. Ja trzymam kciuki za Alberta.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 29-05-2010 18:04:22 
Albert będzie lekko spięty przez dwie pierwsze rundy ale zobaczy że nic mu się nie stało że stoi więc czemu by nie atakować wiec od 3 rundy śmielej pójdzie do przodu.

Ci co robią z Alberta mięso armatnie jutro będą musieli przyznać się do błędu i nie tylko zwykli ludzie tutaj ale te różne persona ze świata boksu
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 18:05:16 
Dobrze powiedziane homeboy. Zobaczymy co Albert zaprezentuje, a nam pozostaje mieć nadzieję, że zrobi trochę (oby jak najwięcej) problemów mistrzowi i nie tylko stawi opór, ale będzie atakował i próbował trafiać Vitka. Lubię Alberta takiego jaki jest, poza Gołotą jest moim ulubionym bokserem. Niezależnie od wyniku kibicuję gorąco i trzymam kciuki !!!
 Autor komentarza: cheko
Data: 29-05-2010 18:05:22 
Sosnowski znokautuje Kliczkę w 6 albo w 7 rundzie.
 Autor komentarza: Czerwo
Data: 29-05-2010 18:07:43 
Szkoda że Gołota jak wrócił w 2003 nie zawalczył z Kliczko, a była taka okazja jak sam Vitek powiedział w wywiadzie. W archiwalnych newsów mozna tez troche o tym wyczytać.
 Autor komentarza: smok997
Data: 29-05-2010 18:14:44 
Witam
Ja uważam,że szanse Alberta są dość ograniczone ale to nie znaczy,że ich nie ma.
Mając tak świetnego trenera jak Pan Łapin można wiele zrobić przez te 75 dni bo tyle było przygotowań,Pan Łapin na pewno zaordynuje walkę
w półdystansie a czesto w klinczach ,gdzie podbródkowe Sosnowskiego będą sialy spustoszenie na bądź co bądź nie za mocnej szczęce Vitka.
Wiadomo,że nie można calej walki przeboksować w zwarciu ale znaczną jej część zdecydowanie tak.W dystansie Albert nie może wdawać się
w wymiana bo "młot" to wykorzysta bardzo szybko i po walce.
Albert nie może się też dać podpalić bo Vitek też bedzie też kombinował,wiedząc,że może się zamęczyć boksując w zwarciu i ścisłym półdystansie.
Albert dla mnie jesteś wielkim wojownikiem i nim bedziesz niezależnie
od wyniku.Jak wygrasz będzie wielki.
Natmomiast chcę napisać tym co marudzą,że Albert bije się z kelnerami,otóż panowie za bicie kelnerów nie dają mistrza Europy,(kiedyś dzierżył go Vitek) to tak dla przypomnienia.
ALBERT POWODZENIA
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 18:15:36 
Gołota w ogóle nie wytrzymywał presji, kiedy miał walczyć z lepszymi pięściarzami. Nie nauczył się panować nad sobą, choć okazji było wiele. Walka z Kliczką byłaby kolejną porażką w jego karierze. Tego jestem pewna do tego stopnia, że większe szanse daję Albertowi niż Gołocie w konfrontacji z Vitkiem
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 29-05-2010 18:41:07 
Panowie gdzie na necie można zobaczyc walke ??
 Autor komentarza: Jaskinia
Data: 29-05-2010 18:45:29 
Kurcze, nigdy nie byłem fanem Alberta, ale już teraz czuję emocje na maxa. Mam nadzieję, że zobaczę galę w necie, bo jak nie, to się potnę :)
 Autor komentarza: webek
Data: 29-05-2010 18:49:21 
Albert to niesamowity człowiek; skromny, pracowity, sumienny, nikt nigdy nie powiedział o nim; utalentowany, najlepszy, wybitny. Do wszystkiego w boksie doszedł ciężką pracą, ambicją i samozaparciem.
Nie unikał niewygodnych choć niezbyt znanych rywali; Orlin Norris, Osborne Machimana, Steve Herelius, Danny Williams, Francesco Pianeta, Paolo Vidoz.
Nie ma wybitnego trenera (takiego jak miał Tomek Adamek), nie ma super menadżera który rozdaje karty w boksie zawodowym. Nie walczy na "super galach" w Rzeszowie i Kozich Wólkach ale na bokserski chleb zarabiał niemalże na całym świecie; Dania, Wielka Brytania, USA, Holandia, Węgry, RPA, Polska, Niemcy.
Jest inteligentny, ma dużą wiedzę o boksie, zna swoje miejsce w szeregu. Prawie każdy ma w życiu marzenia, on chce być bardzo dobrym bokserem. I uważam że doszedł w boksie zawodowym bardzo daleko, przede wszystkim dzięki samemu sobie.
Bądźmy obiektywni, nikt go za rączkę nie prowadził a jest bardzo blisko wpisania się w historię wagi ciężkiej. Moim zdaniem już się w nią wpisał bardzo pozytywnie.

I choćby dziś nie przetrwał pierwszej rundy i tak uważam że zasłużył sobie na mój szacunek. Trzymam za niego kciuki :-)
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 18:55:51 
Webek, naprawdę pięknie powiedziane. Widać, że są jeszcze prawdziwi kibice. Tak trzymać. Może jutro będziemy smutni i rozczarowani, ale Albert podjął wyzwanie i walczy przeciwko najlepszemu (obok brata) bokserowi na świecie. To już jest wielkie wydarzenie i kolejna karta polskiego boksu zapisuje się w historii. Albert trzymamy kciuki !!!
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 29-05-2010 18:56:37 
PILNE !!! potwierdzam ! RTL można obejrzeć na Astrze. Na Hot Birdzie zakodowali. Powodzenia
 Autor komentarza: Crimson
Data: 29-05-2010 18:59:47 
a) Ktos wie, o ktorej walka wieczoru?
b) Jakis link do ogladania online?
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 19:07:29 
ja tutaj poluję http://www.justin.tv/dr_hqtv
 Autor komentarza: Martinus
Data: 29-05-2010 19:08:32 
Czerwo tacy jak ty to "ścierwo" do boksu. Widać, że jesteś typowym "polaczkiem", który umie tylko krytykować i opluwać tych, którym coś się udało. Gardzę takimi jak ty. Widać, że nie masz pojęcia jak ciężko musi zapierdzielać zawodowy fighter, żeby taki pseudo kibic jak ty siedział sobie z piwem przed tv, choćby z tego powodu należy się Albertowi szacunek. Trzeba mieć jaja żeby udźwignąć ciężar takiej walki i wyjśc naprzeciw takiego boksera jak Kliczko, ale skąd ty możesz o tym wiedzieć. Po prostu nóż się otwiera widząc takie komentarze jak twój. Typowe polskie "piekiełko. Wieś to właśnie ty pokazałeś kolego.

walka online:
http://www.justin.tv/search?q=sosnowski&commit=Search
 Autor komentarza: Storm
Data: 29-05-2010 19:14:45 
O nerwy puszczają:) Kibicujmy lepiej to już tylko kilka godzin. Będą emocje. Go Albert daj dobrą walkę.
 Autor komentarza: Ania
Data: 29-05-2010 19:15:18 
Nie obrzucajcie się błotem, od tego jest onet. Tu jesteśmy fanami boksu, a dziś jest wielkie wydarzenie. Albert MA SZANSĘ (choć jest niewielka) wywalczyć tytuł mistrza świata wagi ciężkiej.
 Autor komentarza: cheko
Data: 29-05-2010 19:21:35 
Ania dobrze mówi - bez ciśnień Panowie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-05-2010 19:22:08 
Wedlug mnie o ten raz za duzo Albert sie sciskal z Kliczka ale to ze przybil sobie piec z Bufferem to nic zlego..Michael to legenda a Sosna byc moze juz nigdy wiecej nie bedzie mial takiej okazji byc na jednym foto wsrod tylu slaw..Dla Alberta to wszystko jest jak hollywodzki film..Stoi na przeciwko Vitalija Kliczko, ma szanse na prestizowy pasek, w tle nieosiagalny dla nikogo Wladek Kliczko a zapowaida to wszystko legenda Michael Buffer..Pomyslec ze do niedawna Albert promienial ze szczescia po pokonaniu starego Vidoza i zdobycia pasa EBU..Wielka, ogromna szansa dla Polaka na slawe prestiz i pieniadze..Nie musi tej walki wygrac ale musi sie w niej dobrze zaprezentowac..Na wadze zrobil wrazenie na wszystkich muskulatura..Czas teraz aby takie samo wrazenie pozostawil na ringu..Wierze ze stac go na dobra walke i coz...Powodzenia Albert!!!!!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 29-05-2010 19:37:57 
Niech wszyscy na chłodno do tego podejdą. Zadaniem Alberta jest pokazać się przyzwoicie tzn. nie walcząc na podwójnym wstecznym wytrzymać 7-8 rund i to już będzie wielki sukces . Dla mnie to będzie zwycięstwo i szansa na kilka interesujących walk w przyszłości. Przegrana w dobrym stylu z Kliczko da mu więcej niż mistrzostwo Europy. I więcej od Alberta nie wymagajmy.
 Autor komentarza: smok997
Data: 29-05-2010 19:44:59 
postawiłem u buka 1000 zł na Alberta wygrana 8400
wcześniej na remisie Polska - Finlandia postawiłem 1000 zł,wygrana 4100,więc na Alberta nie żałuję tysiaka,choć znajomi proponowali mi abym tego tysiaca przeznaczył na powodzian,przyżekłem,że jak wygram
podzielę się z potrzebującymi.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-05-2010 19:47:28 
Zazdroszcze tym kibicom, ktorzy boks jedynie ogladaja i sie interesuja tym sportem tylko przy okazji takich wlasnie wydarzen..Zazdroszcze im tych emocji gdyz niestety ale chyba jak wiekszosc userow bokser.org zasiade do ogladania tej walki z mieszanymi uczuciami..Oczywiscie bede kibicowal Albertowi ale gdzies cos mi podpowiada ze swiat musialby stanac na glowie aby Sosna to wygral..Z drugiej strony jesli by wygral to chyba bardziej moglbym takie zwyciestwo docenic;))
 Autor komentarza: neQ
Data: 29-05-2010 20:13:55 
Nie no to już przesada - chłopak dostał wielką szanse w życiu, to jak ma sie nie cieszyć..Co wy gadacie o jakiś tam gestach - sami stańcie przy Vitku, gdy wiecie ze bedziecie z nim walczyli..
"Bo pierwszy odszedł od 'face of face'" - no ktoś musiał być tym pierwszym.
"Bo przywitał się ze wszystkimi" - to jest wada, czy grzeczność ?.. bo może ktoś myli stwierdzenia tutaj..
Nie no, nie wiedziałem, że na tak znakomitym portalu znajdą sie tacy spektycy i ludzie patrzący na gesty...Wszyscy tutaj wymieniają swoje poglądy na różne tematy, a tu nagle ktoś walnie taki tekst o jakiś gestach - paranoja .
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-05-2010 20:25:47 
neQ
Gesty czyli mowa ciala zdradzaja pewne intencje i stan psychiczny czlowieka wiec nie bagatelizowal bym ich znaczenia..Takze jednak nie uwazam ze Albert robi zle witajac sie z Kliczka czy Bufferem..
 Autor komentarza: juken
Data: 29-05-2010 20:27:22 
ktoś wie czy na RTL w n-TV walka będzie zakodowana czy odkodowana ?
 Autor komentarza: HILTI
Data: 29-05-2010 20:56:31 
podbijam pytanie
czy walka na RTL bedzie wkoncu dla nas zakodowana czy nie
 Autor komentarza: jegozaatkalo
Data: 29-05-2010 21:02:25 
To czas na walke , to czas na walke, Albert Sosnowski, uliczny fajter
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 29-05-2010 21:05:24 
Na astrze musi byc dostepna.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 29-05-2010 21:07:02 
http://www.huckenbuschspace.dbv.pl/news.php tutaj bedzie walka.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 29-05-2010 21:46:52 
Dragon mógłby mieć rolę w 300stu. Ma rzeźbę jak Apollo.
 Autor komentarza: fraimbaud
Data: 29-05-2010 21:50:20 
CZYTAJCIE !!!! Uważnie. Kto ma satelite ustawiona na Astre to musi mieć RTL. Działa naprawdę.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.