WŁODARCZYK-FRAGOMENI 3 - POLSAT ODRADZA

Wkrótce po walce w Łodzi promotor 41-letniego Fragomeniego Salvatore Cerchi i jego syn zaproponowali 29-letniemu Włodarczykowi kolejny pojedynek w obronie tytułu mistrza świata. Byłaby to obrona nieobowiązkowa, niepodlegająca przetargowi, więc negocjacje w sprawie honorarium są otwarte.

- Włosi mówią, że gotowi są zapłacić milion dolarów Krzysztofowi, jeśli zgodzi się walczyć w Mediolanie. Czekam na ofertę na piśmie - mówi ostrożnie Wasilewski.

Mediolańska "La Gazzetta dello Sport" dała informację o przegranej ziomka na 55. stronie, zaraz za wyścigami kłusaków, więc nie do końca wiadomo, skąd taka ilość włoskich pieniędzy znalazłaby się dla polskiego pięściarza. Znacznie większe zainteresowanie było w Polsce, z pewnością nie tylko z powodu sukcesów Włodarczyka w TVN-owskim "Tańcu z gwiazdami". Pojedynek w Łodzi w telewizji Polsat oglądało średnio 2,5 mln osób - mimo zabójczej pory po północy i śmiertelnie długich przerw między walkami.

- A po co Włodarczykowi Fragomeni? Włoch swoje zrobił. Odradzałbym taki pojedynek Krzysztofowi. Poleciłbym mu rozwój, a nie dreptanie w miejscu. Szkoda kariery. My nie jesteśmy zainteresowani takim pojedynkiem - mówi szef sportu w Polsacie Marian Kmita.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Elesshar
Data: 18-05-2010 12:24:11 
Eh, nie miałem czasu by napisać gratulacji dla Krzyśka, któremu gratuluję i od początku mu kibicowałem :) Co do 3 walki z Frago, to dla mnie nie ma sensu. Wolałbym 3 walkę z Cunnem, ale na neutralnym terenie.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-05-2010 12:25:11 
pieniadze to wszystko...ale wszystko bez pieniedzy to tez ch...

trzeba isc do przodu a nie organizowac kółka wzajemnej adoracji jak bylo w HW WBA przez dluzszy czas
 Autor komentarza: LenoXL
Data: 18-05-2010 12:40:19 
w tej walce chodziloby tylko o kase. wlodarczyk wygral bezapelacyjnie to nie byla rowna walka wiec nie ma podstaw do rewanzu. Wlodarczyk nie powinien teraz chowac glowy w piasek i wybierac bezpiecznych rywali, musi sie rozwijac i dac kibicom to na co czekaja czyli wielkie emocje, a te zapewnia tylko walki z czolowka
 Autor komentarza: holy
Data: 18-05-2010 12:50:36 
Mediolańska "La Gazzetta dello Sport" dała informację o przegranej ziomka na 55. stronie... - nie lepiej bylo u nas; w sporcie tvn nawet nie wspomnieli ze Polak zostal mistrzem swiata ale ze kubica zajal 3 miejsce to tak; pytam sie - 3 pozycja kubicy jest nad 1 wlodarczyka czy pod zeby je honorowac?!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-05-2010 12:54:11 
holy
masz racje niedlugo zaczna podawac ze Kubica piernal podczas treningu i choc go lubie to sa w tym kraju inne sporty i inni zawodnicy
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-05-2010 12:55:13 
ale to pokazuje niska popularnosc boksu w Polsce i nie ma sie co dziwic ze nie ma u nas wielkich gal za grube siano skoro 3 miejsce Kubicy jest wazniejsze od pasa WBC
 Autor komentarza: Venom
Data: 18-05-2010 13:03:06 
Prawie dwa miliony mniej widzów niż walka Pudziana.
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-05-2010 13:12:26 
Dziwicie sie? Trzecie miejsce w F1 to wiecej niz mistrz swiata federacji WBC w boksie. Nie chce umniejszac sukcesu, ale zeby byc mistrzem swiata w cruiser, to na dzis trzeba pokonac Marco Hucka.

Mistrz swiata moze byc tylko 1. :)
 Autor komentarza: Karpull
Data: 18-05-2010 13:14:12 
To nie chodzi o to ze boks nie jest popularny tylko po co tvn ma mowic o Diablo skoro on siedzi w kieszeni Polsatu to jest z jednej strony glupie ze tylko dlatego w wiekszosci wiadomosci nie ma nic o boksie a z drugioej strony zrozumiale dla tvnu nie chce robic reklamy polsatowi.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 18-05-2010 13:23:26 
Nie będzie żadnej 3 walki, nawet za milion dolarów. Kmita tupnął nogą i wszystko jasne. Nie po to Polsat wybulił na ten hit pięściarski tyle siana, żeby teraz Diablo miał oddać pas po jakimś wałku we Włoszech.

Myślę, że najbardziej oczywistą opcją jest seria 3-4 walk z kotletami z pierwszej "15". Wyjdzie na to samo finansowo, a pas zostanie (przy odrobinie szczęścia) w Polsce. Na aktywność Diablo porównywalną z Adamkiem nie ma co liczyć (czego żałuję, nie jako fan Diablo, ale fan boksu).
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-05-2010 13:58:11 
Za milion dolców powiniem walczyć. Zostałoby chłopu jakieś 500 tys. i miałby względny spokój do końca życia...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-05-2010 14:02:10 
ale te 500tys moze zarobic walczac u siebie tak jak czerwony napisal po co komu teraz mozliwosc walka w Italii? seria obron z zawodnikami z czolowki da napewno nawet lepszy wynik finansowy i przysporzy popularnosci a potem albo proba unifikacji albo np walka o the ring i koniec kariery z satysfakcja i pieniedzmi
 Autor komentarza: czerwony
Data: 18-05-2010 14:13:02 
Odyniec, myślisz, że ktoś puści Diablo na czołówkę?

Pamiętam, jak po "remisie" z Frago, red. Łukasz Furman napisał, że teraz czas na RADYKALNĄ zmianę wprowadzeniu Diablo. Niestety, nic się nie zmieniło. Diablo nie walczy i nie wychodzi mu to na dobre. Do tego nie stawia się go przed jakimiś naprawdę poważnymi wyzwaniami.

Diablo może zyskać szacunek tylko jeśli zacznie walczyć z poważnymi zawodnikami, czołówką. Niestety, to już nie zależy od niego, ale od Wasyla, który nie puści go na czołówkę. Będzie prowadzenie a'la Huck, czyli przeciwnicy z księżyca. A kiedy przyjdzie do poważnej walki Diablo straci pas. Obym się mylił.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-05-2010 14:47:42 
nie zdziwie sie jak pierwsza obrona bedzie z kims mniej wymagajacym ale mam tez nadzieje ze nie z jakims totalnym ogórkiem

apropos ogórków to takiego kolesia jakiego sklepal Damian"duma śląska i pośmiewisko reszty kraju" Jonak to wstyd wogole komentowac
rozumiem ze Polsat go zbojkotowal ale po co wogole go pchali na te gale skoro nikt tego nie chcial ogladac w TV a hala byla juz niemal calkiem pusta a koles od pierwszej sekundy modlil sie tylko o koniec a po kilku pierwszych ciosach polecial recznik - smiech na sali choc to nie Jonaka wina

mam nadzieje ze odpuszcza Jonakowi bo mimo ze nie imponuje mi to jednak ma swoich kibicow i powinien korzystac z popularnosci i walczyc na swoim poziomie niezaleznie od tego czy beda sukcesy czy nie a sam Damian mam nadzieje zrozumial nauczke i juz nie bedzie probowal podskoczyc wyzej wlasnej dupy
 Autor komentarza: Luton
Data: 18-05-2010 15:58:53 
a jednak Włodarczyk ich zaskoczył swoją taktyką. Miało być tak, ze przed własną publicznością naładowany DIablo ruszy od poczatku do ataku. I klops.
 Autor komentarza: Luton
Data: 18-05-2010 16:19:32 
A i zgadzam sie z Panem Kmitą. W pewnym sensie jest to już robienie sobie z kibiców wała. Nigdzie w świecie na szczeblu mistrzowskim po remisie i KO (przy prowadzeniu punktowym w dodatku) nie robi sie trzeciej walki. Nie ma żadnych podstaw. Włosi przejechali sie dwukrotnie. Na ringu i na przetargu. Było wtedy wyłożyć ten milion albo i dwa miliony. Jeśli to wszystko prawda i nie jakieś głupie biadolenie to strona Diablo zrobi jak chce, ale niech sie liczą z utratą pasa, bo to już pachnie ładnym wałkiem po stronie włoskiej.
 Autor komentarza: Valetz
Data: 18-05-2010 16:43:37 
Po co im to? Fragomeni jest teraz biznesowym dnem, więc szuka brzytwy w postaci mistrza świata. Taki sam sens ma walka Bowe-GolotaIII. No chociaż nie. Bowe z Golota by sie sprzedali, Diablo z Włochem niekoniecznie. Krzysztof dawaj do przodu, nie kelnerujemy, nie kelnerujemy! :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 18-05-2010 16:55:18 
Aha. Da sie wyczuć w pewnym sensie analogie. Diablo zdobył pas na Cunnie po czym stracił go zaraz w nastepnej walce na Cunnie. TEraz zdobył pas na Frago i co ? rewanż ?
 Autor komentarza: nike
Data: 18-05-2010 17:09:07 
Polsat odradza kto by chciał znów tej walki moim zdaniem
Myśle że Włodarczyk powinien walczyć z Masterniakiem no i pewno chajsu by starczyło do obydwuch takie jest moje zdanie a co wy myślicie.
 Autor komentarza: Valetz
Data: 18-05-2010 17:47:36 
nike, Diablo ma pas. A Masternak jest daleko w rankingach. Nie ma sensu biznesowo walka. No i Polak z Polakiem? Niech Master poboksuje trochę tak typowo pod ranking federacji, a później nie powinien mieć problemów z DiabloDiabloDialbo Włodarczykiem.
 Autor komentarza: suknia87
Data: 18-05-2010 19:24:47 
moim zdaniem 3 walka z Frago nie ma sensu. nie sprzeda się, bo Frago nie przyciągnie kasy. poziom sportowy u Włocha to już nie to co w walce z hayem i lepiej już nie będzie. diablo powinien odpocząć trochę i bronić pasa z sensownym przeciwnikiem z rankingu. może nie od razu z najsilniejszym, jak wspomniał odyniec, ale na rywala klasowo zbliżonego do ostatniego rywala Jonaka to chyba też raczej nie ma szans:) a przy okazji chciałem na łamach serwisu pogratulować Krzyśkowi wygranej, ponieważ nie maiłem jeszcze okazji tego zrobić. I jeszcze zdanie do wszystkich "negatów" i malkontentów- Diablo jest dwu- krotnym mistrzem świata, w swojej karierze ma na rozkładzie kilka dobrych nazwisk i należy mu się szacunek. A niektórzy na portalu zamiast cieszyć się z sukcesu rodaka wylewają wiadro pomyj. nie tędy droga. Może Krzysiek nie jest efektownym pięściarzem(choć chyba 15 pokazał że potrafi być i taki) ale na pewno efektywnym i solidnym i wierzę że dostarczy nam emocji nie mniejszych niż Tomek Adamek i kiedyś Andrzej Gołota.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 18-05-2010 20:32:57 
Fragomeni vs Diablo 3??..Jestem na NIE!!..Jest wiele ciekawszych opcji..Diablo niech nie bedzie glupi niech broni pasa w Polsce z dobrymi rywalammi ale niech nie pcha sie na walek..
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 18-05-2010 21:36:31 
XONIC ma calkowita racje dlatego ze niema w F1 jakis podzialuw i 3 miejsce to bardzo,bardzo wysoko i prestiz a co wazniejsze mamy tylko jednego polaka i kasa jest wienksza a dlaczego? prosta odp koncerny samochodoew itd.
 Autor komentarza: Emilian
Data: 18-05-2010 23:48:59 
A propos Kubicy. Jako wieloletni wielbiciel sportów motorowych jak i boksu musze jednak przyznać, że takie zainteresowanie Kubicy jest jak najbardziej uzasadnione. F1 jest na tyle elitarną dyscypliną i samo dostanie się do niej bez wsparcia sponsorów (a tak było w przypadku Roberta) jest na prawde wielką sprawą. Już nie mówiąc, o tym ze nasz rodak odgrywa czołową role w tych rozgrywkach - a to jest ewenement na skale światową, ze ktoś kto pochodzi z kraju bez żadnych tradycji wyścigowych, bez wiekszego wsparcia krajowych sponsorow może tak daleko zajść. Po prosu Kubica jest talentem czystej postaci i zakładam, że za naszego zycia juz nie zobaczymy drugiego Kubice, a jeżeli udało by się mu zdobyć tytuł MŚ to będzie to jedyny Polski mistrz świata w historii F1.
W TVN o Włodarczyku dlatego pewnie nie wspomnieli ze wzgledu na Polsat. Tak jak pewnie z tego samoeg powodu TVP w wiadomosciach sportowych nic nie wspomniala w dniu walki o tym, ze sama walka sie odbedzie, co mnie tez troche wkurzylo.
Teraz mnie ciekawi co bedzie z Sosnowskim, bo gdyby nie internet, to bym chyba nawet nie wiedzial, ze za 10 dni nasz rodak stoczy historyczna walke o MS.
 Autor komentarza: Woniu69
Data: 19-05-2010 01:06:14 
Nie myśle żeby bylo to potrzebne. szkoda czasu na pisanie trylogii która chyba do klasyki nie przejdzie. Licze raczej na ciekawą obrone i może duże emocje podczas unifikacji z Huckiem. Kurcze to mogłaby być ciekawa walka(ta z Huckiem oczywiście).
 Autor komentarza: Daw
Data: 19-05-2010 14:53:07 
Pytanie tylko po co?ja nie widze tu sensownej odpowiedzi,Diablo pokonal Frago wyraznie przez nokaut wiec 3 walka tych zawodnikow jest niepotrzebna!
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 19-05-2010 22:22:39 
Emilian wyjasnil to perfekcyjnie i zgadzam sie z nim i oczywiscie pozdrawiam.
 Autor komentarza: PenerFastryga
Data: 29-05-2010 13:25:45 
Mysle,że Krzychu bedac pod skrzydlami Polsatu nie powinien decyodwac sie na takie walki...Polsta biendy nie jest i stac go by krzyhcoiw pare orbon zrobic.jechac na wyjazd to ma sens-jak tam sa naprawde duze pieniadze, jakaś unifikacja albo po prostu trzeba jechac bo promotor nie dał rady w przetargu...Spokojnie niehc dadza jakiegoś sredniaczka w tej pierwszje obronie by Diablo sobie zaboksował, bo on mało walk miał w ost 2 latach wg mnie..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.