MISTRZ WBC NA TRENINGU

Prezentujemy Wam trening Krzysztofa Włodarczyka zarejestrowany sześć dni przed jego walką z Giacobbe Fragomenim. Robimy to by uświadomić kibicom, że zawodnicy na najwyższym poziomie nie pokazują niczego podczas "otwartych treningów", dlatego wyglądają często na nich na słabiej przygotowanych.

Porównując niedzielną sesję z otwartym treningiem ze środy, porównajcie szybkość i dynamikę "Diablo", a zapewniam Was, że w przypadku włoskiego boksera było identycznie. Przy okazji warto zaznaczyć, że Krzysiek osiem dni przed występem w Łodzi nabawił się kontuzji prawej dłoni, która jeszcze w niedzielę była potwornie zapuchnięta. Tym większe więc brawa dla Włodarczyka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 16-05-2010 11:16:53 
może w kolejnej odsłonie dajcie : "Mistrz WBC pod prysznicem..."

 Autor komentarza: Undercover
Data: 16-05-2010 11:36:50 
Włodarczyk ma obok Lebedeva i Hucka najmocniejszy pojedyńcze uderzenie w cruiser ( jak trafi położy każdego ) , ma dobrą obrone , technika na niezłym poziomie, jeśli poprawi częstotliwośc zadawania ciosów ( choć myśle że u Włodarczyka nie ma to wiekszego sensu, bo to widać bokser myślący jak Adamek , zadaje mniej a celniej w przeciwieństwie np. do Fragomeniego czy Cunna ). Marze o walce Włodarczyk - Aleksiejev ; )
 Autor komentarza: polarny90
Data: 16-05-2010 11:37:18 
jak patrze jak on walczy z cieniem to mi flaki gniją...
 Autor komentarza: Zygmunt
Data: 16-05-2010 11:46:13 
Walka z cieniem jak walka z cieniem...ale ta praca na nogach... ;/ Podejrzewam ze jest juz to szczyt jego zmozliwosci..
Sile to on moze i ma,ale te jednostajne boksowanie i te "czlapanie",zejscia w tym tempie...nie wroza mu wielkich pojedynkow z czolowka cruiser...

P.S. A co tam robil L.Buczynski?Czyzby po zakonczeniu przygody z kadra,zmienil branze na zawodowa? :)
 Autor komentarza: robinson85
Data: 16-05-2010 11:50:24 
PO co to wrzuciliście, widzieliśmy średniaka Diablo wczoraj w walce, wystarczy - te jego łapanki do klinczu z odległości jednego metra były mistrzowskie :) Na prawde Włodarczyk to spoko gość, jest mistrzem, należy mu sie szacunek, ale jest obiektywnie patrząc średniakiem, prawdziwym mistrzem byłby Masternak!
 Autor komentarza: Comex
Data: 16-05-2010 11:58:35 
Wkurza mnie już to gadanie o Masternaku. Nikogo nie pokonał wielkiego a niektórzy stawiają go w czołówce CW. Masternak to na chwilę obecną 3 zawodnik w Polsce w CW po Włodarczyku i Kołodzieju. Kompletnie nie widzę go w walce chociażby z Fragiem. Z niego to na razie jest "miszcz", ale jeśli będzie dobrze pracował na treningach to być może za parę lat będzie prawdziwym Mistrzem.
 Autor komentarza: Zygmunt
Data: 16-05-2010 12:01:58 
robinson85

Masternak tez mistrzowsko potrafi klinczowac :) Wiec nie chwalmy dnia... Musi jeszcze stoczyc kilka walk by to ogarnac...ale nie takich,z takimi przeciwnikami jak ostatnio!Chyba ze zalezy mu i promotorowi tylko na bilansie...
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 16-05-2010 12:02:53 
Comex
No właśnie gadają o nim bo jest kreowany na przyszłego mistrza świata i obecnie uznawany za najbardziej utalentowanego z tych młodych bokserów.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 16-05-2010 12:07:08 
dajcie już spokój! teraz diablo odpocznie ze 12 miesięcy, ale za to obrona pasa będzie przednia. stawiam, że wybiorą ramireza, albo jakiegoś innego latynoskiego cruisera.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 16-05-2010 12:08:44 
klincze diablo było ok. ja też tak klinczuję :-)
 Autor komentarza: skoromny
Data: 16-05-2010 12:23:03 
niech z Greenem powalczy o następny pas;)
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-05-2010 12:25:29 
no te klincze Diablo to troche przegiecie. Młodszy, lepszy i szybszy zawodnik 2 razy sie na to nabierze, za 3 razem zrobi krok w tył i wystrzeli cios w strone Diablo.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 16-05-2010 12:26:39 
Po co z Greenem, jak można z Nakashem, Harrisem, Hide'm, Ramirezem.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 16-05-2010 12:36:37 
Co wy chcecie od Ramireza ? Bardzo dobry bokser jak na CW... z Huckiem przegrał po ewidentnym wałku. Diablo wcale łatwego zadania z nim by nie miał... porażka nie wykluczona.
 Autor komentarza: robinson85
Data: 16-05-2010 12:41:50 
Comex" zobaczysz za 5 lat kim będzie Masternak,a kim Kołodziej, zapewniam Cie, że o Kołodzieju się już nie będzie mówiło, natomiast na widok Mastera będziesz się ślinił, mało tego będziesz specjalnie jezdził na lotnisko OKĘCIE w Warszawie kiedy Master będzie wracał z USA na odpoczynek, tylko po to żeby se z nim foto zrobić

ZAPAMIĘTAJ MOJE SŁOWA!!!! :)
 Autor komentarza: mik36
Data: 16-05-2010 12:42:13 
ludzie przestańcie , wygrał i jest fajnie , nie czepiajcie się że trochę go teraz promują . Jak Tomka z taczkami pokazywali było ok więc dajcie Mu spokój . Szczerze powiem że jak zobaczyłem pierwsze 3 -4 rundy to myślałem , cholera o co chodzi , ale taki był plan . Poza tym słyszałem coś że walczył z kontuzją prawej ręki . A tak trochę wyglądało to całkiem podobnie do tego co robi Tomek ( na wstecznym i na kontrze ) , tylko nie aż tak dobrze . Ale ja tam jestem zadowolony , bo nie myślałem że Diablo potrafi zawalczyć inaczej niż dotychczas . Mile mnie zaskoczył .
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 16-05-2010 12:57:25 
Undercover owszem diablo ma mocny cios ale mysle ze taki Chakhiev i Alexeev biją mocniej . Lebedev ma przerklamowany cios , nawet szklanego macci nie mógł polozyc na deski
 Autor komentarza: rogal
Data: 16-05-2010 13:05:06 
Witam serdecznie.

Pora na OCENĘ SOBOTNIEJ GALI.

Generalnie chciałbym w dwóch słowach skomentować przebieg walk, o samej oprawie nie ma co rozprawiać, bo i o czym ?

Oprawa była skromna, taka jak być powinna, jedyną rzeczą, która naprawdę jest żenująca, to dwóch konferansjerów, którzy po 6 razy krzyczą na zmianę : Diabloooo, Diabloooo, Diabloooo, ludzie, którzy ze mną oglądali walki, a którzy pierwszy raz się na to skusili byli zażenowani.

Gusta to jednak jedno, a zawodnicy drugie. Marzną w tym czasie, dodatkowo się denerwują, bez sensu. Jednen konferansjer, np. ten z USA (on czuje klimat i dobrze zapowiada) by w zupełności wystarczył.

A teraz same walki, po kolei, krótko.

MISZKIN : Słabo, słabo, słabo. Ten rosyjski kelnerzyna punktował go przez 3 rundy tym bojaźliwym lewym prostym, tego w sumie też się spodziewałem. Potem opadł z sił, to go Maciej jakimiś tam ciosami dopadł i tyle. Ale zero dynamiki, zero nóg, polotu, o szybkości nie wspominam. Niedawno dał lepszą walkę, a teraz znowu takie coś. Nie wiem o co w tym chodzi, wszak już trochę z Łapinem i Skrzeczem pracuje.

WAWRZYK : podobał mi się jego występ. Dobre "oko" , ruchliwy, serie ciosów, miał ciąg na rywala, kombinacje, słuchał narożnika. Występ zdecydowanie na plus.

Tylko martwi mnie kolejna walka na punkty, coś chyba brakuje siły ciosy Andrzejowi, co w przyszłości będzie się mu mocno dawało we znaki.


CIEŚLAK: Wreszcie w miarę słuszny werdykt (Pan Jankowiak jako kumpel Babilońskiego dał remis, wstydź się waść, bo to nawet już nie jest śmieszne. Jak można tak złodziejsko punktować ? )

Brak liczenia dla Cieślaka, chyba w 4 rundzie to kolejny SKANDAL !

Polak poleciał na matę po mocnym ciosie , ale nie ! nie liczymy, bo się nie da wała zrobić !

WSTYD. darłem się wściekły po tej sytuacji.

Potem jak drugi raz padł Polak to już sędzie nie miał wyjścia, musiał liczyć, bo by do tłum zlinczował.

Dla mnie punktacja była taka, że Cieślak wygrał tę rundę, co miał Lorę na deskach i ostatnią rundę wygrał. Resztę rund wygrał Lora, z czego dwie 10:8 . Więc powinno być 77:72 dla gościa.

Cieślak jak pisałem przed walką. Nie ma nic, poza wiarą w swój cios, którego tak naprawdę specjalnego nie posiada. Lora obił go OKRUTNIE.

Różnica wagi swoje zrobiła, to prawda, ale walkę wziął, więc ryzyko znał. Szacunek dla Skorpiona za podjęcie wojny, nagana za totalnie złą myśl taktyczną. Mógł wypunktować Lorę, chciał się bić, no to ma.

Rekord Cieślaka 13-4-0, 5 ko


JANIKA nie oglądałem więc się nie wypowiadam.


DIABLO: doskonała taktyka. To przede wszystkim. W każdej sekundzie wiedział dokładnie co robi. Zawalczył jak profesor i jak nadarzyła się okazja, skończył walkę. Nie ma co oceniać, to był występ na którym można się uczyć jak pokonywać "wściekłych byków" współczesnego ringu, czy Fragomeniego.

I naprawdę piękna przemowa Krzysia po walce.

PRAWDZIWY MISTRZ. Brawo, brawo, brawo. Piękny pas, przepiękny.

Podsumowując: wielka, historyczna wygrana Krzysia, i w aurze pół skandalu porażka Cieślaka (totalnie zasłużona) , znów zawodzący Miszkin i dobrze rokujący Wawrzyk.




I na koniec znów apel do Pana Solorza: Włodarczyk - Masternak o WBC wagi junior ciężkiej. Polsat Boxing Night II.

Atlas Arenę wypełni 14 tyś widzów, w tym ja na pewno.


pozdrawiam wszystkim serdecznie.



 Autor komentarza: dragon165b
Data: 16-05-2010 13:22:31 
rogal- na moje oko to zawcześnie jest dla Mastera żeby z Diablo sie bił
 Autor komentarza: czerwony
Data: 16-05-2010 13:26:15 
Masternak-Diablo i jadę na galę.

Dobry czas dla Masternaka, żeby postawić wszystko na jedną kartę. Ale do tej walki nie dojdzie, bo raz, że za nisko jest w notowaniach, a dwa, że Diablo nie będzie walczyć za grosze teraz. No i po trzecie, Wasilewski już raz się przejechał wystawiając swojego pięściarza na Masternaka, więc ryzykować nie będzie.

Stawiam, że 1 obrona będzie z kimś egzotycznym.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 16-05-2010 13:34:53 
Autor komentarza: czerwony
Data: 16-05-2010 13:26:15
Stawiam, że 1 obrona będzie z kimś egzotycznym.


Czyli z kimś kto na co dzień pracuje na budowie albo w fabryce, a z boksem ma styczność w co drugą sobotę w miesiącu...
I tym samym wyhodujemy sobie papierowego mistrza.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 16-05-2010 13:41:05 
GoldenBoy
Data: 16-05-2010 13:34:53
I tym samym wyhodujemy sobie papierowego mistrza
Polski zawodowy boks potrzebuję nawet papierowego mistrza żeby Gale nabrały większego znaczenia w naszym kraju .
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 16-05-2010 13:42:50 
Włodarczyk-Masternak???
A po co to komu? Niech lepiej walczą z kimś z zagranicy a nie między sobą szczególnie teraz gdy Masternak nie walczył jeszcze z nikim poważnym. Może za kilka lat gdy obydwaj będą mieli spore osiągnięcia to dla kasy zorganizują taką walkę ale teraz najlepiej by było żeby każdy z nich szedł własną drogą.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 13:47:45 
Ludzie jesteście niepoważni!!!! Ten cały Masternak dostałby w michę i sen by prysnął. To dobry chłopak ale go nie przeceniajcie. Jeszcze sporo przed nim.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 16-05-2010 14:00:01 
Pyra90 patrząc na wczorajszą gale, ciesze się że nie pojechałem na nią do Łodzi i w ogolę że się na połowę jej spóźniłem...
 Autor komentarza: neQ
Data: 16-05-2010 14:01:22 
krzysiek34
No na tym etapie kariery Mastera, to pewnie by z Diablo przegrał.Gdzieś za 2 lata miałby już duże szanse na pokonanie.Mateusz jeszcze ma czas i napewno dostanie szanse już gdzieś za 2 lata na walke o mistrzostwo świata.
 Autor komentarza: Comex
Data: 16-05-2010 14:20:08 
robinson85 - niestety ale nie mam i nie będę miał ochoty zrobić sobie zdjęcia z Masterem. Nie lubię jego stylu boksowania. Po za ringiem też mnie nie przekonuje. Nie lubię słuchać jego wywiadów - jest taki anemiczny i zamulony. Jak na boksera jest też zbyt spokojny. Życzę mu jak najlepiej, obym kiedyś oglądał go z prawdziwym pasem na biodrach, ale jakoś jestem zdecydowanie bardziej spokojny o karierę Harnasia i jednak swoje pieniądze postawiłbym na Pawła.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 16-05-2010 14:29:34 
Latami czytałem o nim: Rudy, Ryży, Drewniak itp. Tylko chłopak ma teraz pas prestiżowej WBC niezlaeżnie od faktu, że cała crusiser jest słaba a Frago co najmocniejszych nie należy. Ale polski boks, to nie tylko Adamek, to Wawrzyk, Włodar, Master, Jackiewicz, Proksa, niezależnie od tego czy ich lubimy czy nie. Zamiast gratulacji muszę czytać głupie komenty GoldenBoya, który słówkiem się nie zająknął jak jego idol Tomek bronił pasa z Gunnem...
 Autor komentarza: robinson85
Data: 16-05-2010 14:32:44 
Ok za 5 lat przekonamy sie kto miał racje, przegrany stawia zgrzewke piwa ( pije Tyskie) :)

pozdro
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 14:33:19 
Fajna dyskusja...

Włodarczyk wygrał zasłużenie ale więcej w tym rozczarowania Fragomenim niż zachwytu Włodarczykiem. Nie można też rzec, że Fragomeni walczył tak bo Diablo mu na nic innego nie pozwolił - Frago zdecydowanie nie był sobą. Nie chcę w tym miejscu wnikać dlaczego... Mało to przy mym wywodzie istotne bo idzie o przyszłość Włodarczyka.

Ta zaś rysuje się nad wyraz przeciętnie.

I nie zmieni tego rzekoma siła ciosu, co do której mam poważne wątpliwości. Zresztą najpierw trzeba precyzyjnie trafić, co przy klasowym zawodniku samo w sobie jest wyzwaniem. Trafienie Frago przy jego dyspozycji niczego nie dowodzi.

Co do pozostałych cech:

Praca nóg - 4-
Tułów i uniki - 3+
Kombinacje ciosów - 3+
Lewy prosty - 4-
klinczowanie - poza skalą

A najgorsze, to przewidywalność - zero inwencji i fantazji.

Piszecie o Masternaku. Widać, że to uzdolniony młodzik prowadzony metodycznie. Zdecydowanie lepszy dystans niż u Włodarczyka, lepszy lewy prosty, większy repertuar ciosów, zdecydowanie lepszy przegląd walki związany z myśleniem w ringu. Po prosty widać pomysł na boks.

Moim zdaniem już dziś pokonałby Włodarczyka. I nie dlatego, że już jest znakomity.

To Diablo jest przeciętny. No i ta jego kariera, w której nie widać krzywej trendu. Niestety w tej walce nie było widać większych umiejętności niż 3,4 lata temu. Nawet stwierdzę, że w pierwszej walce z Cunnem był lepszym bokserem niż teraz. To nie zwiastuje niczego dobrego. Cunn teraz by go zajechał max w 6 rund. Nie on jedyny...

Świat poszedł do przodu o BKP drepcze w miejscu. Może gale są co raz lepsze i kasy więcej ale sportowo postępu nie widzę.





 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 14:50:03 
UrbanHorn
Kotku ty tak nie teoretyzuj bo nie masz pojęcia o czym piszesz. Będę cie miał od dzisiaj na oku i zobaczymy jak twoje teorie będą sie sprawdzać walkach(niekoniecznie z udziałem Włodarczyka). Diablo poradził sobie z Frago lepiej niż pyskacz i nie klep o słabej dyspozycji Włocha bo to profesjonalista. Kierujesz sie kotku jakimiś sympatiami a te twoje wyliczenia 3+ albo 4- to sobie wsadź. Więcej praktyki chłopaku , a ona z teorią nie zawsze idzie w parze.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 14:53:06 
I ty masz chłopaku wątpliwości co do siły ciosu Włodarczyka??? Puknij się w głowę z siłą jego ciosu to moze nabierzesz rozumu. Samo to stwierdzenie dowodzi twojego skrajnego nieobiektywizmu.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 15:05:57 
krzysiu... kotka to ty se możesz poczochrać a tutaj daruj sobie zoologiczne wycieczki.

Tak - mam poważne wątpliwości co do siły ciosu. Śmieszy mnie przy tym historia dywagacji nt. ciosów Adamka, przed którym Cunn 3 razy klękał. Śmieszy mnie krzysiu Twój komentarz bo brak Ci szerszego spojrzenia - A Pudzian ma silny cios?

Załóżmy nawet, że Diablo ma silny cios... i co z tego?

Żal mi się robi czytając takie komentarze. Tym bardziej, że równolegle mamy innego Polaka, który przewędrowł od light heavyweight, przez cuiser aż do heavy i stanowi ciekawy punkt odniesienia.

To ile klas różnicy mamy?

 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 15:11:11 
Urban
Ten Adamek w jednej, a dokładnie w 4 rundzie walki z Cunnem zebrał więcej ciosów niż Włodarczyk przez 24 rundy. Śmieszą mnie gadki o różnych elementach sztuki bokserskiej bo to tylko teoria. Adamek jest wszechstronniejszy dlatego Cunna czyściej trafiał , ponadto Cunn podjął z nim otwartą walkę . Włodarczyk może wydaje się sztywny ale ma nokautujący cios, ma naprawdę solidną obronę i wydaje się bardzo odporny na ciosy. To że taki Masternak teoretycznie lepiej sie porusza w ringu to teoria chłopaku. W bezpośredniej walce dostałby plombę i nie ma chłopaka.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 16-05-2010 15:26:45 
Krzysiek34 popieram
 Autor komentarza: Feliks
Data: 16-05-2010 15:26:59 
Ludzie czym wy się zachwycacie? przecież ten Fragomeni ma juz 41 lat to emeryt a pokonanie emeryta to żaden sukces , jak Włodarczyk wygra z kimś naprawdę z scisłej czołówki i naprawde dobrym to wtedy uznam go za prawdziwego mistrza ale obawiam sie że teraz będą mu dobierać kelnerów żeby utrzymać pas jak najdłużej! Oby tak się nie stało!
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 15:46:33 
chłopaku hehehe... nawet jeśli 34 w nicku to wiek to jeszcze trochę musisz na tym świecie pożyć byśmy se pogadali.

A walka przebiegała tak:

Trafił Diablo ciosem przepotężnym Włocha emeryta
Włoch z uśmiechem przeszerokim czy to koniec pyta
Rzucaj ręcznik z narożnika szepce Krzychu srodze
Wszak walicha pełna szmalu leży na podłodze
Bierz kapuchę do Milano rozsławiając imię moje

i opowiadaj jakie mam kowadło w łapie.


 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 15:52:59 
Urban
Dobry wierszyk hehehe , może masz jednak trochę wyobraźni. Teraz ochłoń, idź sie umyj czy coś o obejrzyj sobie walkę jeszcze raz. Albo najlepiej jakiś mix z nokautów Diablo.
A tak na poważnie to staram się oceniac wszystko obiektywnie i uważam Włodarczyka za solidnego boksera. Gorszego niz Adamek , ale naprawdę solidnego.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 15:55:43 
Wlasnie mamy mistrza swiata prestizowej federacji, ktory wygral zasluzenie i bezdyskusyjnie z bokserem ze scislej czolowki wagi cruiser..Co mozna przeczytac w komentarzach na bokser.org?..ze Frago nie byl soba, ze byl slaby ze byl stary, ze gala w Polsce itp itd..Fragomeni to piesciarz, ktory nie dawno stoczyl wyrownany boj z wysmienitym technikiem Erdeiem!!..Ten facet mimo wieku jest caly czas w formie!!..Diablo moze nie zachwycil "koneserow" jakims arcy kunsztem bokserskim ale dal naprawde dobra walke z wymagajacym rywalem, wygral ja i jest mistrzem!!..Przygotowal sie solidnie kondycyjnie..Zrealizowal plan taktyczny..A ze nie jest wirtuozem pokroju Packmana to juz chyba o tym wiemy wszyscy nie od dzis!..Ja mimo ze nie jestem zwolennikim talentu Diablo to gratuluje wygranej walki i zycze mu udanych obron..Naprawde solidny cruiser zaslugujacy na pasek..
 Autor komentarza: bladede
Data: 16-05-2010 16:06:41 
A gdzie jest sosnowski? Na tych filmikach go nie widac. Czyzby trener Lapin skupil sie tylko na Wlodarczyku? Tak wnioskuje po wypowiedzi Wlodarczyka po walce gdzie mowil, ze on z trenerem chodzili wszedzie razem, w innych wywiadach tez tylko o nim mowa. Duzo sie mowi o Wlodarczyku o malo o Sosnowskim a w koncu ten tez ma wazna walke.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 16:09:31 
lukaszenko
Wielu ptaszków piszących tutaj kieruje się sympatiami i stąd takie a nie inne ich oceny. Przeważnie nawet nie chce mi się z tym polemizować. Tylko ten cały UrbanHorn dał taki pokaz że nie wytrzymałem. Tacy osobnicy zawsze znajdą coś co będzie zaprzeczało oczywistym sukcesom sportowców i nie tylko. Ja tez z całego serca nie lubię np. Haye ale nie będę kwestionował jego umiejętności bo są niewątpliwe.A propos Haye to Włodarczyk pokonał go w lepszym stylu niż Haye. A biorąc pod uwagę wiek w jakim zaczynał Frago karierę to jego wiek biologiczny jest zapewne kilka lat młodszy niż metrykalny. Ale przecież zaraz taki Urban powie że Frago się podłożył hahahaha
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 16:12:51 
krzysiek34
Dyskusja moze miec jakikolwiek sens gdy wlasnie te sympatie i antypatie odlozymy na bok..
Nie sadze aby Frago sie podlozyl..poprostu wygral lepszy i mlodszy bokser i tyle..Nie ma co ukladac teorii spiskowych..
Odnosnie jeszcze samej gali to amerykanski zapowiadacz byl niestety duzo duzo lepszy od Pana Lenartowicza..!..Mogli by naprawde puszukac kogos innego bo jest on irutujacy..
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 16:17:37 
krzysiek - Diablo jest solidny ale też nierówny i nieprzewidywalny.

lukaszenko i krzysiek - punkt widzenia zależy od wielu czynników. Ja śledzę karierę Diablo od początku i jestem po prostu co raz bardziej rozczarowany. Parząc z perspektywy mijających lat Włodarczyk się zatrzymał. Pamiętam jego wywiad z 2003 roku i zapowiedzi wówczas bardzo realne, które... rozjechały się totalnie z rzeczywistością. Dotychczasowy szczyt kariery Diablo przypadł na pierwszą walkę z Cunnem. Wynik był wątpliwy ale umiejętności rosły. Tamten Włodarczyk zakończyłby Frago w pierwszej walce.

Tak więc Panowie - spójrzcie na to szerzej. Wy zdaje się oceniacie Diablo z perspektywy kilku ostatnich rund. Ale patrzać na 28 letniego pięściarza wygląda to ubogo. Zwłaszcza w kontekście wielu szumnych zapowiedzi.

A teraz powiedzcie kogo jest w stanie naprawdę pokonać:

Alexander Alexeev
Alexander Frenkel
BJ Flores
Danny Green
Denis Lebedev
Enad Licina
Enzo Maccarinelli
Grigory Drozd
Herbie Hide
Marco Huck
Mateusz Maste
Matt Godfrey
Ola Afolabi
Pawel Kolodziej
Ran Nakash
Steve Cunningham
Troy Ross
Victor Emilio Ramirez
Wayne Braithwaite
Yoan Pablo Hernandez
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 16:17:59 
Jeszcze jedno co mi sie nasunelo czytajac niektorych komentarze..
Otoz sa tu tacy userzy co udzielaja sie prawie tylko i wylacznie w tematach zwiazanych z polskimi galami i polskimi bokserami..Oczywiscie krytykuje wszystko co popadnie..heh..zaczyna sie to robic juz cholernie nudne, bo juz nawet nie irytujace..
Gdyby Wladek Kliczko byl Polakiem to Ci sami ludzie po walce z Chambersem pisali by ze wielklud obil malego otluszczonego cruisera z ktorym w dodatku przeboksowal prawie pelen dystans..no bo to zreszta prawda..Na szczescie dla Kliczki nie jest on Polakiem;)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 16:20:11 
UrbanHorn
Twoja lista przedstawia bokserow dobrych i bardzo dobrych ale nie wybitnych..Z kazdym z nich moglby nawiazac walke..
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 16-05-2010 16:29:33 
UrbanHorn jaja sobie z nas robisz?
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-05-2010 16:36:54 
lukaszenko

Nie musi być Polakiem, aby to stwierdzić ;) Nawet Steward go ochrzaniał, ze sie za bardzo patyczkuje z Chambersem.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 16-05-2010 16:58:52 
UrbanHorn
Włodarczyk mógłby wygrać z każdym z Twojej listy a z kilkoma wygrałby zdecydowanie(Hide, Masternak, Flores, Afolabi etc). Baa uważam że poza Cunnem byłby faworytem każdej walki. Włącznie z bardzo silnymi Rosjanami.
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 16-05-2010 17:03:33 
Ludzie, nie ma co wymieniać Polaków jako kandydatów do walki o pas z Krzyśkiem bo to nie ma sensu. Jest przecież dużo innych bokserów
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 18:07:54 
Zgadzam sie z przedmowca..W dzisiejszej wadze cruiser mysle obok Diablo jest jeszcze miejsce dla ktoregos z naszych mlodych junior ciezkich..mam tu na mysli Masternaka i Kolodzieja..Obaj maja papiery na mistrzow w tej kategorii..Jesli chodzi o walke Master vs Diablo to tak jak wczesniej pisalem..Diablo ma za soba juz 4 pojedynki z rywalami z najwyzszej polki i dwaz nich wygral jeden zremisowal..Z kim jak do tej pory walczyl Master??..Jego najwiekszym sukcesem jest pokonanie Janika..A gdzie jest Janik???..Wiec bylbym bardzo ostrozny w kreowaniu Mastera na mega gwiazde i pogromce Wlodarczyka..Owszem mateusz to fajny chlopak i niewatpliwy talent, wiekszy od Diablo..Przed nim jeszcze jednak conajmniej ze dwa lata walk i zdobywania doswiadczenia..
Luton
Wladek obija slabszych i mniejszych i jest uznawany a genialnego boksera..Nie mam nic do Kliczki no bo takie czasy ze nie bardzo jest juz kogo w ciezkiej obijac ale uwazam ze sukces Wlodarczyka czyli pokonanie Fragomeniego ma wieksza wymowe jak pokonanie przez Wlada takiego Chambersa..Tylko ze po Kliczce nikt nie jezdzi..
Ogolnie uwazam ze duzy sukces promotora ze stworzyl warunki sprzyjajace do zdobycia pasa, bo po to jest promotor w koncu..Brawa dla Wlodarczyka ze umial skorzystac z tej szansy..
 Autor komentarza: Luton
Data: 16-05-2010 18:24:51 
Podajesz zły przykład, patrz. Jak Włodarczyk zdobedzie jeszcze jeden pas i pas the ring, wyląduje na pierwszym miejscu w boxrecu i bedzie uważany autentycznie za nr 1 nie przez kibiców, ale przez fachowców bokserskich, to nikt w Polsce nie podniesie ryja na Włodarczyka. Mówiąc inaczej, gdybyśmy mieli Polaka dominatora w boksie, to byśmy byli w niego wpatrzeni i nie zwracali uwagi z kim walczy, bo on jest i tak najlepszy, wiec siłą rzeczy walczy zawsze ze słabszym od siebie. I co najwazniejsze: Chambers to nie była dobrowolka, ale przymusowa walka. Wład nie miał wyjścia, musiał go obić.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 19:33:25 
nie rozumiemy się... Włodarczyk to zmarnowana szansa.

Cieszę się ze zwycięstwa ale czytając niektóre komentarze włącza mi się automat z kubłem zimnej wody. Zdobył pasek - fajnie ale realnie rzecz biorąc nadal błąka się pomiędzy 10-tym a 20-tym miejscem w cruiser. A mogło być naprawdę inaczej.

Dziś zanika tekst o pasku "liczącej się federacji". Bo co to znaczy?

W każdym razie warto zanotować sobie kilka "fascynackich" nicków wraz z komentarzami. Nie minie rok jak się przydadzą do cytowania podczas obijania fali "wymagających kelnerów". Przynajmniej 10 cruiserów jest poza zasięgiem Diablo - oczywiście szanse ma ale nie po tym co pokazuje w ostatnim czasie.
 Autor komentarza: albinos
Data: 16-05-2010 20:04:43 
widać jak na dłoni jak Diablo realizował założenia. Notowania F.Lapina też powinny wzrosnąć
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 16-05-2010 20:05:51 
Pomiędzy 10tym a 20tym miejscem? To wymien tych którzy go przewyższają umiejętnościami, bo ja widzę od niego lepszego Cunninghama i może góra Lebedeva i Hucka i nic więcej.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 20:33:40 
Diablo nie jest mistrzem techniki ale...Ma dobry cios, niezla obrone, niezla szczene i calkiem dobra kondycje jak sie nie spina..Technicznie to Cunn, Alexeev ,Afolabi, Hide sa lepsi a reszta to poziom Diablo z kapitanem Huckiem na czele..Na dzien dzisiejszy mysle ze realnym zagrozeniem jest Cunn, Alexeev, Huck, Lebiediev..Reszte Diablo powinien wypykac..
Luton
Jasne ze nie ma co porownywac talentu i osiagniec Kliczki do Wlodarczyka bo dziela ich lata swietlne..Chce tylko powiedziec ze u nas kibice nie potrafia cieszyc sie z sukcesow swoich sportowcow..ja nie jestem kibicem Diablo ale doceniam te wygrana bo bylo nie bylo mamy mistrza swiata..Dzieki temu mam nadzieje czekaja nas emocje zwiazane z obronami tego paska..jak ktos wczesniej napisal moze nie zawsze beda to najbardziej klasowi rywale ale nie beda to tez juz Wegrzy ani Slowacy..
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 16-05-2010 21:12:40 
abdel1908, lukaszenko...

Pierwszy test Waszych opinii to oczywiście pierwsza obrona. Zobaczymy czy będzie to ktoś z pierwszej strony boxrecu, czyli do 25-ki.

Wątpię!

W drugiej obronie...

Wątpię!

Z kim nie da rady?

Alexander Alexeev - bo jest ewidentnie lepszy
Alexander Frenkel - bo Diablo jest za słaby by wygrać w Germanii
BJ Flores - wygra na punkty
Danny Green - wygra na punkty
Denis Lebedev - pierwsze KO
Marco Huck - już jest lepszy i nie walczy poza Germanią
Matt Godfrey - wygra na punkty
Ola Afolabi - wysoko i spokojnie wypunktuje Diablo
Steve Cunningham - już przepaść
Victor Emilio Ramirez - jest lepszy
Yoan Pablo Hernandez - wygra na punkty a w Germanii tym bardziej.


Fakt - Diablo jest trudny do położenia na dechy ale relatywnie łatwy do wypunktowania. Jest wolny, nie bije kombinacjami i nie punktuje wyraźnie. Nawet przy dobrej obronie więcej zbierze niż trafi.

W tych kwestiach od lat nic się nie zmienia. Rzemiosło Łapina rzemiosłem pozostanie.
 Autor komentarza: kubkur667
Data: 16-05-2010 21:22:11 
UrbanHorn
Weź pod uwagę fakt że już raz z Cunnem wygrał, z Frenklem dałby rade nawet w Niemczech, a w ogóle to nie zapominaj że diablo potrafi nokautować więc nawet gdyby przegrywał na punkty to istnieją też inne rozwiązania.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-05-2010 21:35:37 
UrbanHorn
"Alexander Alexeev - bo jest ewidentnie lepszy"
Tu sie zgodze Alexander jest lepszy a moze najlepszy w cruiser obecnie..
"Alexander Frenkel - bo Diablo jest za słaby by wygrać w Germanii"
Diablo jest mistrzem i nie musi walczyc w Germani!!
"BJ Flores - wygra na punkty"
Flores jest silny fizycznie a technicznie jeszcze gorszy od Wlodarczyka..poprostu typowy bijok wiec nie wiem czemu ma wypunktowac Polaka??
"Danny Green - wygra na punkty"
Who is Danny Green?
"Denis Lebedev - pierwsze KO"
Mozliwe ale niekonieczne..
"Marco Huck - już jest lepszy i nie walczy poza Germanią"
W czym jest lepszy??..
Matt Godfrey - wygra na punkty
Pol na pol..
"Ola Afolabi - wysoko i spokojnie wypunktuje Diablo"
Bo trafil jednym ciosem Macce i pajacowal z Huckiem w konsekwencji przegrywajac wygrana walke???
"Steve Cunningham - już przepaść"
Dwie walki i jedna porazka i jedna wygrana..to wedlug Ciebie przepasc??
"Victor Emilio Ramirez - jest lepszy"
Tak wygral z Huckiem, ktory jest ulomny technicznie..poza tym Ramirez to bokser tylko twardy i dosc silny, podobnie jak Diablo..
"Yoan Pablo Hernandez - wygra na punkty a w Germanii tym bardziej."
Nie mam zdania..
Podsumowujac to z kazdym Diablo moze walczyc a czy wygra czy przegra to od tego jest ring aby to weryfikowac..
P.S. Do czego to doszlo zebym ja bronil Diablo hehe..
 Autor komentarza: juken
Data: 16-05-2010 21:47:51 
UrbanHorn Data: 16-05-2010 21:12:40 z tym postem się w niektórych punktach nie zgadzam
Alexander Alexeev - może i jest lepszy boksersko ale raz został już złamany , kilka mocniejszych ciosów mogłoby mu przypomnieć "koszmar poprzedniego lata "
Alexander Frenkel - wątpię, no name z DE
BJ Flores - tchórz , ktoś taki nie ma psychiki aby być mistrzem
Danny Green - napąpowany słabiak z AU któremu Włodarczyk zafundowałby ciężko KO do 5 rundy
Marco Huck - silny ale nie myśli, przegrał by walkę przez KO dlatego że się podpala i szybko gubi w obronie
Matt Godfrey - wątpię , z nikim poważnym jeszcze nie wygrał
Ola Afolabi - ładnie się giba i to wszytko
Yoan Pablo Hernandez - też nikogo poważnego nie pokonał
Victor Emilio Ramirez - tu dał bym 50:50

krzysiek34 - weź człowiek se konia zwal albo coś bo obrażanie innych użytkowników pod wpływem emocji po wczorajszej walce chwały Ci nie przynosi , jak to pisał Deter jesteś typem "kobiecego" fana boksu który daje się ponieść swoim subiektywnym wrażeniom po dopiero co odbytej walce , za 3 tygodnie będziesz pisał co innego wstydząc się swoich "koteczków" itp. bzdur
co do Masternaka to o przed jego walką z Janikiem też pisali że zostanie zniszczony, jak wyszło każdy wie , więc zanim się ktokolwiek napnie niech sprawdzi kogo ma w rekordzie poza ultra kelnerami
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 16-05-2010 22:29:25 
Alexeev - jak Alexeev jest najlepszy w cruiser to ja jestem wróżka Barbara. Cunningham by go ośmieszył, w starciu z Włodarczykiem z pewnością szanse oscylowałyby w granicach 50/50.
Frenkel - a kto to jest?
Flores - spokojnie do wypunktowania przez Włodarczyka.
Green - byłby raczej minimalnym faworytem walki z Włodarczykiem.
Lebedev - jest chyba ciut lepszy od Włodarczyka.
Huck - dla mnie Włodarczyk mógłby z nim wygrac nawet przez KO.
Godfrey - nie widzę go w walce z Włodarczykiem.
Afolabi - wygrał z Maccarinellim i Fieldsem - nie robi to piorunującego wrażenia.
Cunningham - przepasci nie widac ale Włodarczyk dzisiaj jest od niego słabszy.
Ramirez - spokojnie do obicia przez Diablo.
Hernandez - 50/50.
Ja tam widzę czołową piątkę nawet dla Włodarczyka.
 Autor komentarza: Luton
Data: 17-05-2010 00:01:23 
a Braithwaite z Diablo ?
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 17-05-2010 10:28:12 
Szanowni Przedmówcy

W każdym miejscu gdzie widzę teksty typu Włodarczyk kogoś obije/wypunktuje nie mogę wyjść ze zdziwienia!

Przecież Włodarczyk to antyprzykład obijacza. To znakomity bokser ale do obijania. Słaba praca nóg, marny balans - generalnie statysta. Zdaje się wszyscy zachwalają silny cios Włodarczyka ale nie ilość ciosów, technikę, ruchliwość... Diablo jeśli już czegoś dowodzi to raczej wygrywania przed czasem i przegrywania na punkty.

W związku z tym ma problemy z każdym ruchliwym przeciwnikiem a szczególnie z takimi, którzy z dystansu pykają ale dużą ilością ciosów.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.