HAYE CHCE WITALIJA

Według Chrisa Meyera z Sauerland Event, obecny mistrz świata federacji WBA Brytyjczyk David Haye (24-1, 22 KO), woli walczyć ze starszym z braci Kliczko Witalijem (39-2, 37 KO). Trener Hayemakera Adam Booth również wypowiedział się na temat najbliższej przyszłości swojego podopiecznego. Twierdzi, iż do walki Davida z młodszym bratem Witalija, Wladimirem (54-3, 48 KO)  mistrzem świata organizacji WBO/IBF/IBO nie dojdzie.

Z dniem 17. maja mija ostateczny termin negocjacji do unifikacyjnej walki pomiędzy oboma fighterami. Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem będzie zerwanie negocjacji, co zakończy się obowiązkową obroną "Ironmana" z Povetkinem.

- David pragnie walczyć z Witalijem. Jest lepszy od brata, bardziej doświadczony i silniejszy. Poza tym Wladimir ma obowiązkową obronę z Povetkinem (19-0, 14 KO). Myślę, że po walce  Witalija z Sosnowskim, wszyscy z nas dołożą starań aby zorganizować starcie Davida z Witalijem Kliczko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 11:01:40 
dziwne nie jest ze woli witka wkoncu coraz starszy jego zdaniem latwiejszy do pokonania i tak i nie mlody kliczko nie moze mocno przyjac a z kolei starszy ma twardszy leb i napewno tym samym ciezko by bylo go przewrocic davidowi chyba ze by go tak trafil jak niko
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:09:42 
David daj spokój. Bracia mają walczyć między sobą a potem Ty walczysz ze zwycięscą. Niech się o Ciebie biją tak jak się walczy o kobiety. Ty powinieneś tylko rzucać im z zalotnym uśmieszkiem intymne częsci swojej garderoby a oni mają się o to tłuc.Na końcu zwycięsca walki zdejmie Ci ustami majteczki i wtedy wszystko się rozstrzygnie .
 Autor komentarza: darszal
Data: 15-05-2010 11:09:52 
Pajac i tchórz Dawidek ma nadzieje ze uda mu sie obic starzejacego sie Vicie. Ale sie pewnie przeliczy i dostanie becki. Vitek to nie wolna Bestia i nie da sie tak latwo ograc. Trzymam kciuki za ten pojedynek. Przegrana Haya widok bezcenny :)
 Autor komentarza: roberto1
Data: 15-05-2010 11:10:21 
I po raz kolejno okazało się, że Dawid jest mocny ale tylko w ,,gębie" i gada niestworzone rzeczy, on nie chce walczyć z żadnym z nich...szuka tylko pretekstu aby wyjść z całej sytuacji z twarzą. Jeżeli chodzi o Povietkina to on też nie wyjdzie do Kliczki bo już coś zaczyna kombinować z testami olimpijskimi, a jedynymi pięściarzami, którzy im nie odmówią z czołówki HW będą Adamek, no i może Tua.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 15-05-2010 11:10:58 
mam nadzieje ze Vit uwali Davidka, na Haye na pewno nie uwali Vita ale na pkt szanse sie wyrównują
 Autor komentarza: benwetz
Data: 15-05-2010 11:19:39 
Dobry bokser, ale płochy strasznie ...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-05-2010 11:19:50 
Kiedys uwazalem ze Vitek to trudniejszy przeciwnik dla Hayemakera.Zmienilem jednak zdanie bo jezeli z Wladkiem Anglik moze wygrac raczej tylko przez nokaut to Vitalij wydaje sie byc latwiejszy do wypunktowania.David jest w stanie upokorzyc Vitalija.Przewaga warunkow fizycznych,doswiadczenia i "odpornosci"na ciosy po stronie Ukrainca.Szybkosc,szeroko rozumiana technika,sila ciosu i mlodosc po stonie Davida.Na dzien dzisiejszy rezultat ewentualnej potyczki tych dwoch piesciarzy oceniam na 55-45 na korzysc Haye
 Autor komentarza: darszal
Data: 15-05-2010 11:20:35 
Bo wszyscy realnie oceniaja dzis sytuacje w ciezkiej i widza ze bracia K. sa poza konkurencja. Taka jest prawda. I ciec i ciota Haye doskonale o tym wie. Burak jeden.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:25:33 
andrewsky
Ty świadomie piszesz coś takiego!!! Przy taktyce Vitalego Haye na punkty ma zerowe szanse . Lepsi technicy od niego przegrywali na punkty zdecydowanie(zanim poszli spać ). Siła ciosu po stronie Haye ???? Człowieku Riuz wstawał kilka razy po jego szybkich ciosach , a po jednym Vitka by pewnie nie wstał. Na chwilę obecną z Vitalijem Haye nie ma żadnych szans . Tylko jakaś kontuzja w trakcie walki.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:27:23 
I zapomnij że on wyjdzie do Vitalego. Od samego początku czyli ponad rok od kiedy Haye jest w HW twierdziłem że on nigdy nie wyjdzie do Kliczków.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 11:35:31 
PS wit tez ma czym uderzyc dlatego nie wiem czy tylko po heyu stronie jest mocne uderzenie ale gdyby tak unikal ciosow dawid jak w walce z niko to szanse wita na trafienie jego sa marne
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-05-2010 11:37:43 
krzysiek34
a Ty powaznie pisales o tych majtkach i calowaniu...
Bo ja tak. Haye moim zdaniem jest faworytem w walce z 40 letnim Vitkiem
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:39:06 
lewiss
Nie stosuj porównań między Vitem a Niko. Bądźmy poważni , to inna półka. Wolny Ruiz go ciągle trafiał a co dopiero Vitali który ma kowadło w łapie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:41:30 
andrewsky
Niestety nigdy nie przekonamy się kto ma rację bo Haye nigdy nie wyjdzie do żadnego z Kliczków. Może najwyżej za 10lat będzie ciągle szczekał tak jak teraz Vit wyzywa Lennoxa.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 15-05-2010 11:45:39 
To co robi haye robi sie smieszne,, i jednak stawia go w złym świetle, Walka Haye Kliczko przyniosła by duze wypłaty ogromne zainteresowanie,, to czejmu David nie chce wyjść do Władka jest oczywiste,, Mentalnie juz ta walke przegrał gdzies tam w głowie , stad taka decyzja niecheci walki, nie wierzy wsiebie miekki jest
 Autor komentarza: mik36
Data: 15-05-2010 11:46:13 
krzysiek34 - tylko jest mała różnica Vit wyszedł do Lenoxa , a nie posrał się w pory . I tak naprawdę wynik tamtej walki gdyby nie został przerwany mógł iść w obie strony .
 Autor komentarza: JudasPriest
Data: 15-05-2010 11:50:52 
andrewsky teraz to dojebałeś do pieca ale sie usmiałem hehehe
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 11:51:54 
krzysiek 34 -czy ja porownuje? tylko mowie ze o ile haye unikal ciosow niko o tyle moglby unikac tak jak to zrobil Johnson w walce z witem
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 15-05-2010 11:53:05 
mik36
Zgadzam się całkowicie z Tobą a nawet twierdze że Kliczko byłby faworytem rewanżu. Chodzi mi tylko o analogię . Jak Vit skończy karierę i minie kilka lat to tamten będzie pewnie go wyzywał do walki.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 15-05-2010 11:55:41 
Chyba Alberta z Hayem bo Witek pasa już nie będzie miał.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 11:56:04 
CipenMayker wie że czekają go baty od Włada dlatego liczy że poskacze wokół Witolda i uda mu sie na punkty jak w Wałujewem. Ja z kolei licze że gdzies po drodze wyłapie jednak bombe i sie skonczy cwaniakowanie murzyna.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 11:56:35 
zgadza sie wolny ruiz go ciagle trafial dlatego ze haye obral o wiele inna taktyke na ruiza byl bardziej otwarty na zadawanie ciosow a walka z wielkoludem niko to inna bajka tam innego sposobu dla niego nie bylo aby ograc walujewa
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 11:56:40 
z Wałujewem*
 Autor komentarza: Dryja1996
Data: 15-05-2010 11:57:21 
ta haye odporny na ciosy widziales walke z fragomenim jak by sie nie otumanił to by go znokałtował
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:01:15 
Hayemaker nie mogę z tym gościem i jak tu go nie obrażać i nie nadawać na niego.

Rok temu Arreola nawet nie dotknał Vita i został zniszczony,2 lata temu Samuel peter zostal upokorzony,Vit ma rekord 39(37).

A ta ostatnia walka Vita z johnsonem zamula obraz.

Haye NIGDY nie zawalczy z Kliczkami.

Z Vitem też nie ma szans.

 Autor komentarza: xionc
Data: 15-05-2010 12:02:03 
Czyli bedzie walka Wlad - Sasza! Super, niech Haye walczy z bylymi cruiserami jak Adamek czy Mormeck (a nawet Holy).
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:03:12 
On woli Vitka teraz bo to odwleka nieco sprawe. Po walce z Sosną bedzie chciał Władka, bo Vitek bedzie wolny, a Władek bedzie sie przygotowywał na Povetkina. I tak w koło.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:05:07 
Lolenga Mock poskładał hayemakera - Mock 29(12)-12(1)-1

Haye w ostateczności wygrał z Mockiem TKO 4 i zmienił się od tego czasu,ale jak zostanie trafiony,to zostanie zmieciony,bo szczęki zmienić się nie da.

Vito ma kowadło,ma szczęke,ma zasięg i warunki,haye bez szans.

Taniec haye'a z mockiem

http://www.youtube.com/watch?v=qY9PlQTHkyU
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:05:18 
Już miał okazje walczyć z Vitkiem, to powiedział, że woli Władka, więc Vitek znalazł sobie Sosnowskiego. No to on teraz woli Vitka
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:05:50 
A Mock,to waciak...
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:07:09 
Niech mu jakiś Adamek spuści lanie. Już nawet nie dla polskich fanów, ale dla wszystkich fanów boksu zawodowego.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 12:07:21 
Powinien dostać OBOWIĄZKOWĄ OBRONĘ z Kliczkami i wtedy albo pipka wychodzi na ring albo pas idzie w ręce kogos kto ma jaja.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 12:07:41 
Swoją drogą cuda jakies w tym rankingu WBA.
 Autor komentarza: nike
Data: 15-05-2010 12:08:41 
Ciekawe czy ADAMKOWI też odmuwi denerwuje mnie ten Haye z kim on to nie może walczyć o zaś odmawia
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:10:12 
meehan,Chagaev,Valuev przeciwnicy haye'a w przyszłości noi Audley harrison.

Ale nie,bo Harrison zostanie zniszczony z Dimitrenkom jak Haye z braćmi.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:10:16 
On może poczekać sobie na finał eliminatora WBA Chagaev-Meehan i z którymś z nich bedzie walczył obowiązkową obrone. To odwleka sprawe Kliczków o kolejne miesiące
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 12:13:04 
Meehan w eliminatorze to juz jest wogóle smiech i kpina. Osmieszają sie "eksperci" z WBA.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 15-05-2010 12:16:58 
a za chwilę się dowiemy że lepszy od Vitalija jest Vałujew i z nim będzie rewanż :D
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:21:59 
Valuev uciekł przed Vitem,a nie Vito przed Valuevem,to po pierwsze.

Haye ucieka przed Władem,a nie Wład przed Hayem.

Bedzie walka dwóch duckerów Valuev vs Haye może.

Nie rozumiecie,że haye ucieka,bo nie ma szans z braćmi!!!
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:30:40 
Vitek walczy z Sosnowskim lada dzień, więc zobaczymy co Haye powie po tej walce. Aczkolwiek licze na sensacje i wygraną Sosnowskiego, to naturalne.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:31:37 
Obawiam sie tylko ze Haye zwieje zawalczyć walke z wygranym eliminatora WBA
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 12:34:04 
Walka z Wladem skonczylaby sie mniejwiecej w ten sposób :

http://www.youtube.com/watch?v=r-uakNN54FA&feature=related
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 12:42:34 
" Luton
Obawiam sie tylko ze Haye zwieje zawalczyć walke z wygranym eliminatora WBA "

To najbardziej prawdopodobny scenariusz. Cipuch nie wyjdzie na braci a i Adamka sie pewnie boi od czasu walki z Arreolą.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 15-05-2010 12:55:25 
Tak , tak Davidek wybiera lepszego zawodnika smiech na sali, tego typu teksty sa tylko zalosne. Jak Vitalij powie ok mozemy walczyc to Davidek dojdzie do wniosku ze woli jednak z Wladimirem itd. Haye to taka chodzaca kurwa , jak nie palniesz to sie nie zamknie.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 12:56:34 
A ten niby mocny cios Haye. Tak mocny, że stary Barret i stary Ruiz wstawali po 5 razy? Tua by walnał raz i typ by może wstał (alb o i nie), ale tak zamroczony, że koniec walki. Już nie wspomnąć, że ciosy Anglika zadawane często w tył głowy. Te ciosy nie sa mocne, one po prostu są akcjami typu flash-punch. Haye zadaje je w dobrym momencie i wybija typa z rytmu.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 12:59:13 
Mój ulubieniec solis raz uderzył Barreta i koniec.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 13:01:40 
Vitka by Haye raczej nie przewrócił. Vitek stoi szeroko na nogach, dodatkowo odchyla non stop głowe do tyłu, więc cios Haye by zaamortyzował. Po prostu Haye by go lekko śmignał po nosie, A vitek by sie tylko uśmiechnał.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 13:03:34 
Lennox technik i puncher nie przewrócił,a haye miałby ? Phi.

Co wy tak z ta starościa Vita ?

przed zamulajacą walką z johnsonem pokonał

Arreolę RTD 10,Gomeza TKO 9,Petera RTD 8.

Gdzie Ruiz do Vita ???
 Autor komentarza: endriu
Data: 15-05-2010 13:05:51 
Czas nazwać sprawe po imieniu Dawid to pajac i tchórz
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 15-05-2010 13:07:54 
Na temat tej pizdy lepiej juz nic nie pisac !!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 13:13:29 
Kliczków unikają w zasadzie wszyscy obecnie w HW, co mnie nie dziwi. Ale tylko jeden człowiek biegał z koszulkami i odcinał im głowy. Pytanie ironiczne: czy to ważne z którym z nich bedzie walczył jako pierwszym ? I tak ma pokonać obydwu :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 13:15:55 
No i drugi problem. Haye ma kilku promotorów, w tym Sauerlanda. Kliczki nie zdobędą tego pasa.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 15-05-2010 13:16:28 
Jakby to powiedział Pawlak z "Samych Swoich" David jest silnie wystraszony...
 Autor komentarza: glaude
Data: 15-05-2010 13:25:42 

Autor komentarza: Luton Data: 15-05-2010 12:03:12 On woli Vitka teraz bo to odwleka nieco sprawe. Po walce z Sosną bedzie chciał Władka, bo Vitek bedzie wolny, a Władek bedzie sie przygotowywał na Povetkina. I tak w koło.

Luton trafiłeś w sedno. Haye już nawet nieudolnie kręci- przestał nawet szczekać :)

 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 15-05-2010 13:33:19 
Przestał szczekać bo jest jak taki piesek rasy ratlerek. Dużo to szumu robi a jak przyjdzie co do czego to spierd.. za placy własciciela (promotora) :)
 Autor komentarza: Melock
Data: 15-05-2010 13:35:31 

I w takim układzie do młodszego wtedy Povetkin obowiązkowo?
Nie, David, nie możesz mu tego zrobić, nie masz serca!
:D
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 13:38:41 
Co ty Povetkin pewnie wymyśli testy ciążowe dla Władka, żeby mieć pewność, że ten nie poroni w trakcie walki.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 13:41:38 
Luton -testy ciażowe dla Władka-dobry txt,mocny i prawdziwy,o tchórzliwych kołkach co wymyslaja nie wiadomo co.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 15-05-2010 13:42:42 
w ogóle to zapomniałem napisać że zdjęcie ciekawe wygląda na nim jak osioł za shreka
 Autor komentarza: klunio
Data: 15-05-2010 14:38:45 
pieprzony angol. z adamkiem nie zawalczy bo ma walke z kliczkami, z nimi też nie powalczy bo nie wie, z którym... problem bogactwa ...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-05-2010 15:02:57 
Vitek lubi walczyc z piesciarzami ktorzy pra do przodu.w takich walkach wypada najlepiej.Natomiast jego pojedynki z Byrdem i Johnsonem pokazaly ze zawodnicy ktorzy sa gibcy,elastyczni i walcza na wstecznym nie pasuja Ukraincowi.Oczywiscie zaden z wyzej wymienionych specjalnie nie zaszkodzil Vitkowi ale Haye goruje nad tymi piesciarzami sila uderzenia i szybkoscia rak.Jezeli Hayemaker nie dal by sie polozyc starszemu z braci to wygral by na punkty
Ewentualne zwyciestwo nad Vitalijem moglo by stworzyc Anglikowi przewage psychologiczna nad Wladimirem.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 15:11:15 
andrewsky-racja moze nie to ze lubi a sobie radzi ale niestety z takim johnsonem sobie nie poradzil i nie ma co za wiele mowic haye by zawalczyl podobnie z nim
 Autor komentarza: pyra90
Data: 15-05-2010 15:18:31 
hahah Vitalij go zniszczy,to nie możliwe żeby Haye go pokonał przez nokaut albo na punkty ,Vitalija można jedynie pokonać jeśli ten odniesie kontuzję ,na moje to ten wstrętny Anglik znowu kalkuluję żeby zwrócić na siebie uwagę,a do jego walk z braćmi Kliczko nie dojdzie nigdy.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 15:30:54 
Guido Cavalleri 119-109 | sędzia punktowy: Fabian Guggenheim 120-108 | sędzia punktowy: Omar Mintun 120-108 ~

Taka była punktacja z Johnsonem. No naprawde nie poradził sobie. Jak Haye ma zamiar uciekać przez 12 rund, nie zadawać ciosów, tylko chronić zdrowie, to Vitkowi zepsuje co najwyżej KO ratio i nic wiecej.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 15:48:22 
Genaro Rodriguez | sędzia punktowy: Melvina Lathan 88-83 | sędzia punktowy: Ruben Garcia Dr. 89-82 | sędzia punktowy: Joachim Jacobsen 88-83

Punktacja z Byrda. Kliczko przegrał przez kontuzje. W punktacji z Lewisem Kliczko do momentu przerwania walki

~ time: 3:00 | sędzia ringowy: Lou Moret | sędzia punktowy: James Jen-Kin 58-56 | sędzia punktowy: Tom Kaczmarek 58-56 | sędzia punktowy: Pat Russell 58-56 ~

o co mi chodzi ? Kliczko wygrywa z każdym na punkty w każdej walce.
 Autor komentarza: Luton
Data: 15-05-2010 15:56:46 
Z Byrdem I Johnsonem radził sobie jak chciał. Lewis, to wiadomo jaka klasa, chociaż schyłek kariery. Warto też pamietać, ze Kliczko w ostatniej chwili dostał walke z Lewisem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 15-05-2010 16:03:20 
luton
Widac bylo ze Johnson wyszedl tylko po pieniadze bez wiary w zwyciestwo
Watpie ze Haye mial by takie same nastawienie.Vitalij pomimo ze wygral to bylo widac ze sie meczy psychicznie w tej walce byl bardzo sfrustrowany i ani razu nie wsztrzasnol Johnsonem.Haye ma szybsze rece niz Amerykanin i do tego bije nieporownywalnie mocniej.Uwazam ze dzieki temu mogl by punktowac Vitalija z obrony a ten w miare uplywu czasu byl by coraz bardziej poddenerwonay i latwy do trafienia.Czasu sie nie oszuka 40 latek nigdy nie bedzie mial takiego refleksu jak 30 latek
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 15-05-2010 16:39:35 
napewno sobie nie radzil z johnsonem to bylo widac jak nie mogl go trafic nawet to bylo widac po zachowaniu widowni w tym pojedynku
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 21:04:00 
tyle,że pokaż mi boksera z takimi unikami jak Johnson w dzisiejszej HW ?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.