POLACY W RANKINGU WBO - MAJ 2010

Wczoraj pisaliśmy o rankinku WBC i piętnastu naszych rodakach w zestawieniu, a dziś o federacji WBO, gdzie sklasyfikowano sześciu Polaków. W wadze ciężkiej Tomasz Adamek (41-1, 27 KO) nadal zbiera plony zwycięstwa nad Chrisem Arreolą i awansował na bardzo wysokie, trzecie miejsce, będąc tylko za plecami Alexandra Povetkina i Davida Tuy.

W kategorii półciężkiej piętnastkę otwiera Dawid Kostecki (34-1, 23 KO), a trzy oczka wyżej plasuje się Aleksy Kuziemski (18-1, 4 KO), którego już w następną sobotę czeka ciężki bój z "kolegą" klubowym, mocno bijącym mańkutem Igorem Mikhalkinem (11-0, 7 KO).

Najmocniej stoimy w dywizji półśredniej, gdzie Krzysztof Bienias (40-4, 16 KO) jest trzynasty, a pierwszy na listach IBF Rafał Jackiewicz (36-8-1, 18 KO), według WBO jest drugi, tylko za plecami Kella Brooka, niedawnego pogromcy Bieniasa.

Największą niespodzianką jest jednak awans w wadze lekkiej Macieja Zegana (41-5-1, 21 KO) na szóstą pozycję, co bardzo przybliża go do walki o mistrzostwo świata.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rys
Data: 12-05-2010 10:15:27 
Najlepsze jaja, że nagle Babiloński i Cieślak chcą rewanżu, teraz to Zegan powinien ich pogonić...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-05-2010 10:17:43 
jakos ten ranking bardziej wydaje sie sensowny niz WBC ale dziwi mnie ze nie ma tu zadnego Cruisera
Jackiewicz na wlasciwym miejscu
Kostecki tez leiej i blizej Kuziemskiego
Zegan i walka o mistrzowstwo dzisiaj jaki ma sens?
 Autor komentarza: esox
Data: 12-05-2010 10:41:01 
Adamek za Povetkinem? To chyba pomyłka a może by tak na ringu ustalili kto lepszy bo z walki z Gejkiem raczej nici.
 Autor komentarza: lucyfair
Data: 12-05-2010 10:56:27 
Jak by nie było to zdecydowanie bardziej sensowny ranking niż ten przedstawiony przez WBC, przynajmniej dotyka rzeczywistości.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 11:43:37 
Cieszy wysoka pozycja Tomka, no i ze Tua znow w grze :)
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 12-05-2010 11:52:52 
Tak myślałem że Adamek będzie 3. Ma pas WBO NABO. Jackiewicz widać że po zdobyciu pasa IBF mógłby atakować pas WBO tylko że tam mistrzem jest Manny Pacquiao ale może on zwakuje tytuł i wtedy Jackiewicz walczyłby z tym Brockiem i może by się zrewanżował za kolegę z klubu.

Ale trochę za bardzo do przodu poszedłem.

15 Miejsce Kosteckiego to jest sprawiedliwsze niż 4 w WBC. To trochę przypomina ustawiane wystawy psów rasowych.

W tej chwili kiedy Andrzej Gołota nie walczy to takim niespełnionym bokserem już po 30 jest Maciej Zegan. Mało kto w niego wierzy ale skoro jeszcze chce to niech spróbuje dojść jeszcze raz może do walki eliminacyjnej.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-05-2010 12:15:41 
Niezapominajek
ale to ze Manny zwakuje to niemal pewne bo przeciez napewno nie interesuje go obowiazkowa obrona z jakims Brockiem wiec twoj scenariusz mimo iz wybiega daleko w przyszlosc to nie jest az tak bardzo science fiction





 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 12:38:53 
Tua chyba ma tą pozycje tylko za za sługi wielka mi rzecz pokonać camerona tko2 i ahunanyę na pTS.

Chyba tylko za zasługi na tym miejscu.Zresztą czekam na walkę Barret vs Tua i zobaczymy jak Tua obije ten worek karotfli.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 12:43:51 
1,2 Bracia
3 Solis
4 Adamek
5 peter
6 Povetkin
7 Chambers
8 haye
9 Arreola
10 Chagaev
11 Valuev
12 Thompson
13 Pulev
14 Gomez
15 Boystow
16 Johnson
17 estrada
18 sexton
19 Banks
20 Sosnowski
 Autor komentarza: odyniec
Data: 12-05-2010 13:03:48 
Hammerfist

z tym Pulevem to troche przegiales
sexton wyzej od Sosny? a gdzie patriotyzm? ;-)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 13:20:20 
Odyniec Pulev,MC McDonalds Solis i Sexton to melodia przyszłości,ale mam dobre przeczucie.

Noi co racja,to racja Sexton,to jedyny bokser,którego sosna mógłby pokonać,ale bodajze Furmi mówił,że Sexton to mega talent,który mega sie spala na walkach,więc zobaczymy.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 12-05-2010 13:47:57 
bardzo dobrze teraz tylko czekać na ranking WBA ,jak Tomek będzie w pierwszej 4 to walka z Hayem w 2011 roku jest możliwa .
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:22:11 
HAMMERFIST,
Ty jednak masz jakims kompleks do Davida! Powoli robisz z siebie posmiewisko chlopie! Tua jest wysoko i bardzo dobrze bo trzeba troche rozruszac ta wage cieszka. Im wiecej niebespiecznych piesciarzy na szczycje tym lepiej - przynajmniej bedzie mniej miejsca na ukrywanie dla Haya, Povetkina i Walujewa.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:28:08 
Pośmiewisko to wy robicie,że myślice,że gosć który jest po PRIME i nie przewyższał nigdy maskaeva i Rahmana w PRIME ma szanse na pas.Zobaczycie,juz walka z Barretem wiele pokaże.Davi jest tylko widowiskowy i ma cios,ale nie ma szans na pas.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:28:16 
A Solis pokazal na zawodowym boksie tyle samo co Haye w ciezkiej - czyli nic (Haye mial przynajmniej Walujewa). Wiec jakim prawem mialby byc az tak wysoko. Z obecna forma to pewnie Arreola czy Peter by go sprzatneli.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:29:03 
Ahunanya PTS,Salif PTS,Hawkins PTS

I tyle w temacie w sześciu ostatnich walkach.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:30:22 
ibeaubuchi masz racje co do Solisa i Haye;a dlatego to mój subiektywny rank.

Ale i tak Solis i Haye pokonali w ostatnich sześciu latach lepszych rywali niż Tua.

A kiedyś sie nie liczy.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:31:56 
''nie przewyższał nigdy maskaeva i Rahmana w PRIME''.

Haha dobre. Widac ze z ciebie prawdziwy znawca boksu...
Cos ci powiem, Tua past prime jakim jest teraz ma wieksze szanse na pas niz otyly Solis.

Myslisz ze Barrett pokona Tue ? Hahaha, ciekawe...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:33:18 
Peter i Arreola go nie sprzątną.

Równocześnie z sukcesami Solisa będziemy widzieli upadek Tuy-pożyjemy,zobaczymy.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 12-05-2010 14:35:05 
HAMMERFIST ; zgadzam się Tua już raczej nic nie zdobędzie w boksie jest za stary i już nie te umiejętności ,jest tak wysoko w rankingu bo ma pasek WBO pacifik , oriental czy coś takiego .
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:35:13 
Barret nie sprzątnie,ale Tua nie ma prawa go pokonać w lepszym stylu niż Haye i Solis.

Maskaeva i rahmana pokonał przez nokaut,a przegyrwał wysoko na punkty,potem fartowny remis z rahmanem a był w PRIME.

W PRIME pokonał go rzekomo rewelacyjny Byrd który męczył sie z Gołotą,McClinem i wygrał wąłkiem z Oqeundo i fuksem z Vitalijem,a wgniótł go w ziemię Władimir.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:36:05 
Tua koniec.

Solis start.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:40:47 
Rozumiem - za to Drumond, Barrett i Alexander to najwyzsza polka tak ?

Salif ? Ten ktory przewalczyl z Solisem caly dystans ? Hehe dobre.

Juz ci kiedys mowilem : niewazne kto lepiej obija journeymanow i kelnerow. Liczy sie bezposrednia konfrontacja. I zdziwilbys sie jak Solis dostalby ciezkie KO od Tuy.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:42:37 
nie,ty byś sie zdziwił.

Drumond,Barret,Alexander,Salif a z kim Tua ?

Cameron,Hawkins,Ahunanya ? buahahahaha
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:43:06 
No właśnie przekonasz się w walce Tua vs Barret.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:47:32 
Tua-Griffits TKO 10,Salif SD buahaha Split Decision,Gutierez,Wheeler,Hawkins,montana,Fox,Camerom,Ahunanya z Hakinsem walka wyrównana z najlepszymi czyli z Rahmanem,Tua cienko

Solis zacżał karierę od 2007 roku i stoczył 16 walk,a Tua od 2003 roku walki powyzej buahahaha
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:48:41 
''Barret nie sprzątnie,ale Tua nie ma prawa go pokonać w lepszym stylu niż Haye i Solis''

Niby dlaczego? Bo ty tak mowisz? Nie badz smieszny. Ty chyba naprawde nie masz zadnej wiedzy co do boksu. Bo bys takie glupoty nie wypisywal. Gorszy zawodnik moze sprzatac szybciej i efektowniej kelnerow niz lepszy. Na tym sie nie mierzy kto jest lepszy a kto gorszy. Myslalem ze takie proste sprawy wiesz...

''Maskaeva i rahmana pokonał przez nokaut,a przegyrwał wysoko na punkty,potem fartowny remis z rahmanem a był w PRIME.''

Kolejna smieszna wypowiec. Boks to nie szachy czy tenis. Niewazne kto prowadzi na punkty. Jesli potrafisz znokautowac przeciwnika to byles lepszy. Niewazne jaki przebieg miala walka. Heh, przypomina mi sie plakanie Cunninghama, ktory tez twierdzil ze by wygral gdyby nie knockdowny... Zal...

Co do Byrda to kazdemu zdarzaja sie lepsze i gorsze walki w karierze. Byrd byl dobrym zawodnikiem. Wiele lepszym niz obecny Solis, tego mozesz byc pewny.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:54:40 
Skoro ja tego nie mogę wiedzieć,to czemu ty mozesz,że Solis nie bedzie lepszym bokserem ? Hę.

Ludzie macie szacun do Tuy,bo to typowy puncher,ale jego ostatnie wyniki są słabe i tu nawet nie chodzi o kelnerów,Tua zatracił umiętność nokautów ma 51(43),a ostatnie wygrane na punkty to właśnie zawdziecza temu,ze jest teraz słaby i nokautów mniej ma z wiekiem.

Skąd to wiem ? Zobaczysz.Wróżę z fusów.Jak Tua zdobedzie pas to i rahman i Briggs zdobedą.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:55:12 
Tua w przeciwnienstwie do Solisa juz niczego nie musi udowadniac. Byl wielki i pokonywal dobrych ciezkich. Solis nikogo dobrego nie pokonal. A liczy sie tylko to co osiagneles dotychczas. Czyli Tua zawsze bedzie nad Solisem. O przyszlosci nawet nie proboj pisac bo nie jestes jasnowidzem a kazdy temat w tym kierunku to nic innego niz gdybanie.

Peter czy Arreola rozniesli by dzisiejszego Solisa. A Tua by pokazal rowna walke z nim i mysle ze w ostatnich rundach Solis dostalby ciezkie KO.

No wlasnie pozyjemy zobaczymy. Solis z tym sadlem daleko nie zajdzie - juz ci to teraz mowie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:55:50 
byrd nigdy bokserem świetym nie był śledziłem jego karierę i na prawdę wszystkie jego obrony był słabiutkie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:56:30 
No właśnie był i pokonywał.Roznieśli by ? Tak ? A kogo oni pokonali ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:56:53 
jak Tua zdobedzie pas to i rahman i Briggs zdobędą.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:57:52 
Przekonasz sie jak Solis zdobedzie tytul - bedzie lezal i kwiczal pod nogami jednego z Kliczkow.
Tua pokona Barretta a Solis jak tak dalej pojdzie to sam sie wykonczy tym obzeraniem sie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 14:58:03 
Skoro ja tego nie mogę wiedzieć,to czemu ty mozesz,że Solis nie bedzie lepszym bokserem ? Hę.

Ludzie macie szacun do Tuy,bo to typowy puncher,ale jego ostatnie wyniki są słabe i tu nawet nie chodzi o kelnerów,Tua zatracił umiętność nokautów ma 51(43),a ostatnie wygrane na punkty to właśnie zawdziecza temu,ze jest teraz słaby i nokautów mniej ma z wiekiem.

Skąd to wiem ? Zobaczysz.Wróżę z fusów.Jak Tua zdobedzie pas to i rahman i Briggs zdobedą.


Tak tua rozniósł by Solisa jak Ahunanyę i Salifa i rahmana w 2003 roku.Ta jasne...
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 14:59:35 
No to jestes sam z ta opinia o Byrdzie.

Peter i Arreola poki co pokonali lepszych przeciwnikow niz Solis. I to jest fakt.

Solis to moze sie chowac, nic z tym sadlem nie zdobedzie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:00:18 
Tua skończy jak tyson po 2000 roku bo bazuje m.in. na szybkości której juz nie ma.Tua Kaput.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:02:15 
Wogole co to za logika - jak Tua zdobedzie pas to i Briggs i Rahman zdobeda. Co to za bezsens ?

Pamietasz Foremana w latach 90ych ? I co ? Nie zdobyl pasa ? Tez wszyscy mowili ze jest stary i wolny. No i byl ale mial twardy leb i nieziemskie uderzenie, podobnie jak Tua - i to starczylo.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:02:24 
pokonał/pokonali no własnie zaczyna się era Solisa,Valuev vs Solis i zobaczyny Ike
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:03:28 
Tua skończy jak tyson po 2000 roku bo bazuje m.in. na szybkości której juz nie ma.Tua Kaput.

Foreman nie bazował na szybkości i nokautował takich gości co ich tua nie nokautował lub SD miał.

Tua skończy jak stary Tyson.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:03:31 
Solis zdobedzie co najwyzej pas mistrza McDonalda i nic wiecej w takiej formie. Tua by go znokautowal.
Pozyjemy zobaczymy.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:04:43 
Foreman był silny

A tua przede wszystkim szybki i silny,teraz z tej dynamiki i szybkosci został strzęp.

Tua skończy jak tyson,to do przewidzenia,patrąc na ostatnie wyniki walki w PRIME takiego Ahunanyę by zdmuchnał,a teraz żenada
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:05:22 
tua by go znokautował jak Ahunanyę i Salifa hahahaha albo jak tyson mcBridea
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:06:05 
pożyjemy zobaczymy.

Solis mistrz

Tua koniec kariery
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:06:26 
No zobaczymy jak sobie Solis z Walujewem poradzi. Zobaczymy.

Solis niech schowa brzuch bo niedlugo i bedziemy miec drugiego Butterbeana, tylko ze czarnego Muahahahaha.

Solis skonczy jak Ruiz w walce z Tua.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:08:31 
haha nie Tua skończy jak tyson z McBridem


Solis wygra haha pożyjemy,zobaczymy jak Tua zostanie w końcu zlany.


Tua = Tyson po 2000 roku
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:10:53 
No walsnie Tua ma wciaz ta sile - Tak jak Foreman w latach 90ych. I starczylo. A Solis jest nikim w boksie zawodowym. I zawsze takim zostanie jesli nie przestanie sie obzerac. Tua by go zabil w ringu.

Solis skonczy w McDonaldzie pod stolem. Nikt go nie bedzie musial nokautowac heheheheh.

Tua drugie miejsce wedlug WBO a gdzie grubas Solis ? Hehehehe.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:12:48 
Tua by Solisa zabil i koniec !

Solis jest skonczony. Tym zarciem niczego nie osiagnie. Mistrzem bedzie ale w McDonaldzie.
 Autor komentarza: neQ
Data: 12-05-2010 15:13:31 
Powiedzieć wam, jakim cudem Zegan przemieśćił sie na 6 miejsce..Ja wam odpowiem to w sposób, który wczoraj już pisałem.
Jak wiadomo federacja WBO to już kompletnie przeszła na Niemców, a przez to, że Maciek ma znajomości w Niemczech (i Grajewskiego..) to zawalczył o ten pas i teraz ciągle jest w 15 (teraz jest 6!), bo niby ma ten pas.Chodzi też o to, że własnie ta federacja robi tak, ze jak ktoś ma pas WBO (Inter Continental, Oriental, Asia Pacific, NABO) albo jakiś inny, to jest odrazu w 15 rankingu..
Naprawde jak dla mnie to jest głupota robić takie coś, bo ja rozumiem mieć pas Inter Continental, bo to już jest znaczący pas w karierze boksera, ale jakieś inne, które nie promują prawie nic, a i tak już jest bokser w 15.
Po trzecie to też trzeba zobaczyć to, jak wygrał ten zawodnik ten pas..Na przykładzie Zegana to po takiej walce, to ja bym mu miejsca w 15 napewno nie dał.
A pewnie dlatego była taka punktacja na tej gali, bo całym organizatorem był Grajewski, a on organizuje dużo w Niemczech, a wiemy dobrze, jak punktują 'fair play' u naszych zachodnich sąsiadów
:)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:14:17 
Haha śmieszny jesteś.Foreman nie moze być porównany do Tuy i Tysona,bo on wygrywał tylko siłą ciosu,a tyson i Tua PRZEDE WSZYSTKIM szybkością i dynamiką,a szybkosć to pierwsze co opuszcza boksera.Symptomy żedany tuy juz sie pojawiają.

Pożyjemy,zobaczymy,Tua ma to miejsce za zasługi.Porównanie do tego,ze tua zdobedzie pas jak foreman jest tak sensowne jak to że jak Tua zdobedzie pas to i rahman i briggs zdobęda.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:15:18 
Ibaubuchi nie boli cie odbyt w więzieniu,ze tak kwiczysz ?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:18:35 
Tua zasługuje na tak wysokie miejsce jak Zegan.

Tua Zeganem WBO.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:19:58 
HAMMERFIST,
Zapytaj swoja matke czy boli odbyt. Bo ostatnio ja odwiedzalem.
Jesli nie umiesz normalnie dyskutowac to lepiej niczego nie pisz. Bo ja na twoj poziom moge zejsc jesli zaczynasz w tak chamski sposob. Ile wogole masz lat dzieciaku. 13 - 17 ? Idz sie lecz.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:23:23 
Mówiłem do Ike'a nie do ciebie.

Odwiedzałeś ją,jesteś gerontofilem ?

Żenujące to są te wasze porównania dzisiejszego Tuy do tego z lat 90-tych(nie wybitnego boksera) i deprecjonowanie jego ostatnich walk.

Tua nie bedzie drugim Foremanem,bo nie bazował tylko na sile,która boksera nigdy nie opuszcza,widać regres tuy,a nie progres,nie jestem wróżbitą,ale wiem,ze na 100% Tua pasa nie zdobedzie.pożyjemy,zobaczymy.pozdrawiam.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:23:25 
Foreman w latach 90ych mial sile i twardy leb - tak jak dzisiejszy Tua. A to starczy by sprawdzic niespodzianke. I tego zdania nie zmienie.

Tua ma obecnie wieksze szanse zdobyc jakis tytul niz ten tluscioch Solis. Solis bedzie kwiczal gdy dopadnie go jakis lepszy bokser!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:25:27 
na pewno nie i nie porównu tuy do foremana!!!Prędzej do Tysona.

Tua to szybkość,a tej juz nie ma,patrz ostatnie walki.Będzie kwiczał,zobaczymy!
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:25:57 
Do Ike mowiles ? A co piszesz wlasnie z nim czy co ? Jesli tak to go pozdrow odemnie. Chlopie przestan pisac glupoty - dokladnie wiesz z kim piszesz. I przestan obrazac ludzi tylko dlatego bo maja inne zdanie od ciebie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:28:12 
Porównanie Tuy do foremana-głupota.

Tua to szybkość,a Foreman to siła.

Tua szybkości nie ma zostanie zmieciony jak stary Tyson.

Solis jest w kwiecie wieku,i ma inny styl walki.mam nadzieję ,że go do łagrów zaciagną.


Tua R.I.P.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:30:19 
Kończę dyskusję i idę zamieniać wodę w wino,i kaleków w normalnych,czołem.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:31:38 
Foreman, Tyson czy Tua nie wazne. Jak trafia to niszcza, niewazne jaki styl. Foreman byl np wiele wolniejszy niz stary Tyson czy dzisiejszy Tua. Wyczul moment i dobrze trafil Moorera, to wszystko. Tua ma uderzenie do dzis i to mogloby mu dac zwyciestwo np z Hayem. Tak jak zawsze pisalem, faworytem by nie byl - trzeba byc realista - ale niespodzianke moglby sprawic. Bardziej jemu by sie to udalo niz Solisowi. Oto moje zdanie - pozyjemy zobaczymy.

Solis bedzie kwiczal i to ostro. Zobaczysz.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:33:20 
Nie,bo Foreman był silny i z wiekiem nie stracił wiele na stylu.A tua i Tyson tak.

Jak oni maja szanse na pas to i briggs ma.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:36:20 
Tua to rowniez sila - bardzo podobna do Foremana. Jesli wolny Foreman mogl trafic to tym bardziej Tua ze swoja szybkoscia (nie najlepsza ale wciaz szybszy niz Foreman z lat 90ych) moglby to uczynic.

Tua znokautowalby dzisiejszego Solisa w ostatnich rundach.

Solis skonczy pod stolem w McDonaldzie.

Solis bedzie kwiczal - z tym sadlem nie widze go jak zdobywa mistrza swiata.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 15:38:27 
Tua ma wieksza szanse na pokonanie ktoregos z mistrzow niz Solis. Tua ma chociaz uderzenie. A Solis nie mialby nic w walce o tytul.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:40:10 
Ty naprawdę nie rozumiesz jednak.

Wytłumacz mi jakim cudem Foreman ma lepszy procent nokautów,a był 100 razy wolniejszy od Tuy ?

Bo był od niego silniejszy.

Siła ostatnia odchodzi od boksera,a pierwsza szybkość.

Tua nokautował jak tyson,szybkoscia nie siłą.

Tua nie ma tego atutu którym nokautował,szybkości,nie ma szans na pas.

Nie da sie tego wytłumaczyć bardziej merytorycznie.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:41:19 
Solis jednym ciosem pobił barreta,a Haye kilkoma,Solis ma lepszą precyzję i szybkość rąk i technikę,jest gruby,ale potencjał ma bo pozamiatal Savonem,Ibragimovem,haeyem czy Pulevem.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:42:24 
Ale to jest tak samo dobry argument jak Tua pokonał Rahmana,Maskaev czy Ruiza a Solis Savona,hayemakera czy Ibragimova.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 15:45:32 
Foreman tak jak Shavers wyczekiwał na jeden cios i nokautował pojedynczymi uderzeniami.

Tyson i Tua huraganem,do którego potrzebna jest szybkość,której tua juz nie ma.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 12-05-2010 15:54:19 
HAMMERFIST Solis 2 ? Ja już drugi raz na ciebie "BUHAHA", po obiciu jakiś tam ogórków ma mieć 2 miejsce ? LoL chłopie nie oceniamy osiągnięć z amatorki tylko z zawodostwa :) Solis narazie to nie pobił żadnego przeciwnika nawet po kroju Vałujewa(który moim zdaniem jest faworytem). Zgodzę się tylko co do Tuy, bo według mnie ten koleś do czołówki się nie zbliży. Jeszcze nie wiem skąd się wziął tam peter na 5 skoro, niedawno powrócił i obija na razie jakiś leszczy. Jason "Kołek" Estrada też według mnie się nie zalicza.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 12-05-2010 16:05:04 
''Tua nokautował jak tyson,szybkoscia nie siłą.''

Buahahahha ze co prosze ?? A wiec taki Chambers tez jest szybki - czemu on nie nokautuje wszystkich ?? Takie jest twoje rozumowanie ??

''Wytłumacz mi jakim cudem Foreman ma lepszy procent nokautów,a był 100 razy wolniejszy od Tuy ?
Bo był od niego silniejszy.''

Vitek ma lepszy procent nokautow od wszystkich ciezkich w historii. Czy to oznacza ze jest najsilniejszy bokserem wszechczasow ? Smieszny jestes z twoim rozumowaniem.

''Siła ostatnia odchodzi od boksera,a pierwsza szybkość.''

Co ty nie powiesz... Chlopie - kazdy o tym wie.

''Solis jednym ciosem pobił barreta,a Haye kilkoma,Solis ma lepszą precyzję i szybkość rąk i technikę,jest gruby,ale potencjał ma bo pozamiatal Savonem,Ibragimovem,haeyem czy Pulevem.''

To bylo za czasow amatorki - kiedy Solis byl dobrze wytrenowany i bez tluszczu jakiego ma dzisiaj. Pozatym Czagajew tez pokonal Savona i to nawet wczesniej gdy Savon byl swiezszy. I co ? Czagajew furory zrobil w wadze ciezkiej ? Nie.

'' Ale to jest tak samo dobry argument jak Tua pokonał Rahmana,Maskaev czy Ruiza a Solis Savona,hayemakera czy Ibragimova.''

No wlasnie - wiec nierozumiem jak mozesz jedno krytykowac a drugie nie.

''Tyson i Tua huraganem,do którego potrzebna jest szybkość,której tua juz nie ma.''

Zgodzilbym sie z toba gdyby te nokauty byly by w stylu Arreoli. Czyli Huragan i ciagla presja. Ale to tylko pol prawdy bo Tua potrafil ciezko znokautowac przeciwnika jednym pojedynczym uderzeniem. I to mu wlasnie do dzis zostalo - ta sila. To nie jest tak ze musi sie zamachac by czesciej trafic. Wystarczy jedno trafienie i koniec. Ta ma mocniejsze uderzenie niz Solis czy Arreola. Ta sile mozna porownac do sily Tysona, Mercera, Ibeabuchiego. Foreman i Shavers to bardzo podobny poziom, moze nieznacznie mocniejszy. Co ogolnie nie ma zadnego znaczenia bo jedni i drudzy potrafili nokautowac jednym trafieniem.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-05-2010 16:24:41 
e tam ta jest lepsza :)
1,2 Kliczki
3 Adamek
4 Eddie
5 Chagaev
6 Arreola
7 Haye
8 Thompson
9 Dimitrenko
10 povietkin (jeżeli koniecznie musi okupywać jakąś pozycje w 1 dziesiątce)

Peter, Solis, Tua będą na liście jak coś pokażą ciekawego po swoich powrotach, tudzież po rozpoczęciu kariery zawodowej
 Autor komentarza: benwetz
Data: 12-05-2010 16:31:31 
bonkers niby fajnie tylko, że Haye bym dał za Adamka, a Adamka na 4 Thompsona bym wyżej przesunął, i Povetkina przez Dimitrenko.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-05-2010 18:03:30 
benwetz
co do Haya to za starego Barreta, Vałujewa i starego Ruiza ,których u mnie na liście w 1 dziesiątce w ogóle nie ma to moim zdaniem nic więcej się nie należy:)
Thompsona żeby przesunąć wyżej to trzeba by kogoś przesunąć niżej (być może jak Chagaev da znowu plamę ale na razie bym poczekał bo bezradność w walce z Władem dość powszechnym zjawiskiem jest)
ja wiem że Dimitrenko to nic specjalnego ale povietkin tak mnie irytuje
zresztą nie tylko mnie ,że niech sobie lepiej pretenduje dalej z końca listy:)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-05-2010 20:57:11 
na dzien dzisiejszy widze dwudziestke dzisiejszy tak:
1Haye
2Vitalij K.
3Wladimir K.
4Solis
5Povietkin
6Adamek
7Thompson
8Peter
9Czagajew
10Tua
11Toney
12Thompson
13Walujew
14Austin
16Arreola
17Boytsow
18Sosnowski
19Banks
20Johnson
 Autor komentarza: benwetz
Data: 12-05-2010 22:14:45 
andrewsky no ale bez przesady..
 Autor komentarza: bonkers
Data: 12-05-2010 22:29:41 
andrewsky
:D

 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-05-2010 22:55:18 
benwetez i bonkers
wiem wiem omylkowo dalem thompsona dwa razy:)
7Thompson
12Czambers
 Autor komentarza: pyra90
Data: 12-05-2010 23:31:29 
andrewsky : Haye numer 1 z jakiej racji? przecież ten pajac nikogo wielkiego nie pokonał od braci K ,Adamka i Povietkina dostał by smary ;)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 12-05-2010 23:42:36 
Haye numer jeden,to porażka.

A co do ciebie Ibeabuchi,wiem jak cię wywołać napiszę coś złego o Tule,to wtedy pogadamy.

Tyson i Tua nokautowali przede wszystkim szybkościa,tak Chambers jest szybki,ale nie ma siły ciosu,ale nie ma też tej dynamiki Tuy czy tysona.

gdyby Tyson i Tua mieli tą szybkosć co mieli i siłe ciosu Foremana zabijali by.

Tua 60% dynamika i szybkość, 40% siła,Chambers 90% szybkość 10 % siła,Foreman 90 % siła 10 & szybkość.

Tua nie ma szans zostanie zniszczony.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 12-05-2010 23:52:31 
pyra90
Przeciez bracia tez nie pokonali nikogo wielkiego.Poza tym moj ranking nie jest za zaslugi tylko za aktualna forme
 Autor komentarza: pyra90
Data: 12-05-2010 23:59:49 
andrewsky Haye stoczył w ciężkiej raptem 4 walki i ma być numerem 1;), w ostatniej walce z Ruizem 2 razy powalił go na deski po uderzeniach w tył głowy ;) ale to twój punkt widzenia ,najbardziej realny jest ranking na Boxrecu ,moim zdaniem .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-05-2010 00:11:34 
pyra90
Adamek stoczyl trzy walki w wadze ciezkiej a piszesz ze pozamiatal by Hayem:)Ukraincy i Anglik w swoich ostatnich walkach mierzyli sie z porownywalnej klasy zawodnikami i to wlasnie Haye(moim zdaniem)wypadl najlepiej z nich.Do tego jest mlodszy od nich i potencjalnie moze byc jeszcze lepszy
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 00:14:23 
Bracia nikogo ?

Wladmir-Chabers,Chagaev,Rahman,Thompson,Ibragimov,Brewster,Austin,brock,Byrd,Peter,Castillo,Williamson,Nicholson,Mccline,Mercer,Botha,Shufford,Byrd,Barret(w PRIME nie na telefon),Schulz

Vitalij-Johnson,Arreola,Gomez,Peter,Sanders,johnson,Donald,Bean,Purrity,Hide.

Tez myslałem kiedyś,ze haye bedzie dobry,ale po obejrzeniu jego większości walk wiemi,ze nie,ale umiał nakręcić,ze jest wielki.

Post mój wyzej powinno być Chambers 90 % szybkosć 10 % siła
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 00:16:02 
A ile Haye stoczył walk w Hw ? trzy

Ruiz bez nawjiekszej broni czyli klinczów

Valueb]v,którego lepiej ograł holyfield 46 lat

i Barret któregop jednym ciosem powalil otluszczony Solis
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 00:17:53 
Haye ?

Ruiz(po PRIME),Valuev,Barret(na telefon),Fragomeni(Włodar z nim wyrównana walke stoczył i go zmiecie),Mormeck i tyle...

Czemu Haye pierwszy w takim razie ?
 Autor komentarza: pyra90
Data: 13-05-2010 00:18:09 
46 letni Holyfield lepiej obił valujewa niż Haye ,wygrana Hayea w ostatniej walce z Ruizem znaczy tyle co wygrana Adamka z Gołotą bo Ruiz to dziadek i według mnie Haye jest chwytem marketingowym ;) ciekawe czy rzeczewiśćie zakończy karierę w 2011r .
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 00:22:45 
Andrewsky wątpie czy haye pokazał by to samo z klinczujacym Ruziem co Gołota w 2004 roku,ale trzeba oddać hayowi,że ma dynamit w łapie,ale to za mało.

a zgadzam się w 100 % z pyrą90,złoto ci daje pyra90 w twe ręce,bo piszesz dobrze i madrze.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-05-2010 10:33:53 
hammerfist
zaden z wymienionych przez Ciebie piesciarzy ktorzy zostali pokonani nigdy nie byli zaliczani do grona "wielkich" wagi ciezkiej
Vitek walczyl z jednym(Lennoxem) i przegral.Zreszta jak juz pisalem to nie za zaslugi bo te bracia maja niewatpliwie wieksze.Moim zdaniem Haye na dzien dzisiejszy ma potencjal wiekszy niz bracia i jest obecnie numero uno
Ci co pisza ze Holyfield obil Walujewa to zapewne nie ogladali tej walki i powtarzaja obiegowe opinie.Moze i Holy byl nieznacznie lepszy niz Walek ale walka stala na skandalicznie niskim poziomie.Z dzisiejszym RealDealem to Haye walczyl by gora 1 runde
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 11:43:34 
Ogladałem walkę.

Haye też się nie popisał.

Haye pokonałby Holego TKO 1 to racja,bo Holy dobry jest na powolnego Valueva.

Kogo pokonał haye ?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-05-2010 12:31:52 
Hammerfist
Nie obraz sie ale mam wrazenie ze Ty nie za bardzo rozumiesz o co mi chodzi.Ja ogladajac Anglika odnosze wrazenie ze jest obecnie najlepszym piesciarzem i mam gdzies kogo on pokonal a kogo nie.Jezeli sie nie myle to przyjdzie taki czas w ktorym on to udowodni.Pozdrawiam
 Autor komentarza: Flamish
Data: 13-05-2010 13:01:05 
Walka Zegana o MŚ już nie ma sensu bo nie wierze w jego możliwości. Adamek będzie piął się w górę, Kosteckiemu dadzą znowu paru kelnerów do obicia żeby chłopak napompował sobie rekordy... a Kuziemski naprawdę może coś osiągnąć. Jackiewicz będzie miał Pas Mistrza Świata napewno, on ma serce do walki.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 13:15:20 
Rozumiem cię Andrew,też wolę oglądać walki Haye'a niż Włada,bo ma fajną bombę i styl.Ale ma taki styl,bo ze słabymi rywalami walczył jak stary Ruiz,a z Fragomenim były problemy tzn.słabiaki mu na to pozwalają.Walka z kimś z topu jak Valuev,pokazała jak z braćmi będzie bezradny,dlatego ucieka od nich.

Chagaev naprawdę pokonał wysoko Valueva,a z Władem został zniszczony.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 13:26:22 
PS.Skoro jest najlepszy niech udowodni to z Władem przed którym ucieka jak panienka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-05-2010 14:15:25 
Hammerfist
To prawda ze jak do tej pory to wyglada jak by Haye bal sie konfrontacji z bracmi.Ale nie moze ich unikac wiecznie.Jezeli nie w tym to w przyszlym roku bedzie musial do nich wyjsc.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 13-05-2010 14:52:41 
angol chce najpierw troche zarobic bo wie ze ryzyko porazki z bracmi jest wysokie
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 13-05-2010 17:50:57 
HAMMERFIST

''A co do ciebie Ibeabuchi,wiem jak cię wywołać napiszę coś złego o Tule,to wtedy pogadamy.''

Nie jestes pierwszy ktory pisze zle na temat Tuy. Ja nigdy sie do tego nie zwracalem bo kazdy ma swoje zdanie, ktore moze wyrazic i ja to akceptuje. Ty z kolei nie wyrazasz zdania tylko masz jakis wielki kompleks co do tego piesciarza a to jest wielka roznica. Nie wazne jaki nowy news na temat Davida Tuy - odrazu pojawia sie zakompleksiony Hammerfist i musi dodac swoje chorobliwe obrzucanie blotem ktore powtarza na okraglo jak tylko cos nowego o Tuamanie wyjdzie.


''Tyson i Tua nokautowali przede wszystkim szybkościa,tak Chambers jest szybki,ale nie ma siły ciosu,ale nie ma też tej dynamiki Tuy czy tysona.''

No wlasnie oni maja sile ciosu a David wciaz ja ma dlatego moze byc nadal grozny dla kazdego. Tyson jak byl mniej dynamiczny to tez nokautowal swoich przeciwnikow bo mial poprostu ta sile. Tak samo Tua. Dlatego wciaz jest niebezpieczny - nawet gdy jest wolniejszy niz za czasow prime.

''gdyby Tyson i Tua mieli tą szybkosć co mieli i siłe ciosu Foremana zabijali by.''

Nie badz smieszny. Tua mial bardzo podobna sile ciosu co Foremana. Moze nie dokladnie ta sama ale tak samo byla wystarczajaca by powalic kazdego zawodnika.

''Tua nie ma szans zostanie zniszczony.''

Tua ma obecnie wieksze szanse zdobyc pas niz gruby Solis.

Solis bedzie kwiczal jak tlusty prosiak jesli trafi na Tue. Dostanie ciezkie KO i bedzie po Solisien McDonaldzie.

O tytulu mistrza swiata niech ten grubas nawet nie mysli.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 19:05:23 
Hehe nie ma akcji bez reakcji,moje krytykanctwo Tuy jest spowodowane tym,że jest wznoszony pod niebiosa tylko ze względu na styl walki,a nie na umiejętności,które ma,albo raczej miał i tak duże.

Nie ma sensu kontynuować tej dysputy,bo pożyjemy,zobaczymy i zobaczysz że ja mam rację,a nie ty.

Idę zamieniać wodę w wino i uzdrawiać chorych,biorę się ponadto za wróżenie z fusów.

Solis zdobędzie pas,a Tua już nie-tak wróżę z fusów,czy to się sprawdzi zobaczymy.

Rozumiem też twoje pretensje do mnie bo nikt się nie wypowiada z taką pewnością o przyszłości Tuy,ale uwierz mi jestem Nostradamusem.

Jak będzie mi się nudzić kiedyś,to napisze coś złego o Tule i wtedy pogadamy mój ulubiony dyskutancie.

"Solis będzie leżał w McDonaldsie pod stołem"-haha Podoba mi się ten tekst,dobry,śmieszny ;)

Włącz sobie filmik od początku lub lepiej czasu 1:10

http://www.youtube.com/watch?v=MGe1C0IM2K8

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 19:06:20 
od czasu 1:10
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 13-05-2010 19:10:48 
dokładnie klatka 1:12 lub 1:13-1:14 i zrób stop klatkę

http://www.youtube.com/watch?v=MGe1C0IM2K8

 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 13-05-2010 20:51:47 
No to powiedz poprostu swoje zdanie raz, dwa razy jak normalny czlowiek i koniec. Po co te wieczne obrzucanie blotem na okraglo co sie tylko jakis news o Tuamanie pojawi. To ze ty myslisz innaczej nie znaczy ze musisz miec racje. Tua byl swietnym zawodnikiem a nie tylko i wylacznie silnym. Bo sama sila duzo w boksie nie zwojujesz co zreszta nie jeden silacz lub kulturysta sie o tym przekonal.

Ja osobiscie np nie lubie Haya, bo moim zdaniem zbyt duzo szczeka a malo robi jak dotychczas w wadze ciezkiej. Wiec pare razy wyrazilem swoje zdanie na temat Haya i koniec. A fakt jest taki ze zawsze znajdzie sie jakis fan tego zawodnika i bedzie go chwalil jakby to byl drugi Lewis itd. I co ? Czy ja wypisuje POD KAZDYM newsie o Hayu swoje zdanie jaki z niego tchorz i jak bardzo jest przeceniany ? Nie. Ty z kolei nie umiesz sobie odpuscic i wlasnie TO sie tak bardzo rzuca w oczy. Dlatego po czasie zaczelem reagowac na twoje posty, bo ilez mozna krytykowac - tylko czlowiek zakompleksiony nie zna konca i nie wie kiedy odpuscic. Pamietaj kazdy moze miec swoje zdanie a ty jako czlowiek nie jestes nieomylny - twoje zdanie nie jest jedna jedyna prawda, tylko dlatego bo ty tak uwazasz.

Pozyjemy zobaczymy , a wtedy ty sie przekonasz ze to Ja mialem racje a nie ty !

Tua ma wieksze szanse na zdobycje pasa niz Solis. I to jest moje zdanie. Jesli Solis trafi na jednego z Kliczkow to bedzie po nim. Zreszta mysle ze past prime Tua rowniez by Solisa zalatwil - i to przed czasem.

Nie jestes jasnowidzem i nigdy nim nie bedziesz wiec odpusc sobie te cale gdybanie na temat przeszlosci. Trzeba sie trzymac tego co jest teraz, czyli faktow, a faktem jest to ze Solis ze swoja waga przesadzil a to moze mu kosztowac cala kariere zawodowa.

A jak mi sie kiedys znudzi to zagram ''Hammerfista'' i pod kazdym nowym newsem o Solisie zaczne go obrzucac blotem jaki z niego cienias i prosiak.

Wydaje mi sie ze nawet nie ukonczyles 18 lat, stad te twoje smieszne porownania i lekkomyslosc w temacie boksu.

"Solis będzie leżał w McDonaldsie pod stołem"
Ten tekst jest nie tylko smieszny ale niestety tez prawdziwy bo Solis sam sobie kopie bokserski grob tym obzeraniem sie.

Filmik jedynie mi pokazal ze mozna zjesc sobie hamburgera i dalej byc w swietnej formie jak Tua. Solis widocznie tego nie umie. Obzera sie a potem wyglada jak czarny Butterbean Hahaha.

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-05-2010 13:06:19 
Możesz sobie pisać pod Solisem co chcesz mnie to nie obchodzi,bo ja nie muszę go bronić,bo wiem jak będzie.

A Tua jest taki słaby,ze musisz go bronić,sam sienie obroni.

Jak ja nie mam 18-stu lat,to ty nie masz sześciu.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 14-05-2010 13:20:01 
*sam siebie nie obroni,
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 14-05-2010 20:11:38 
''Możesz sobie pisać pod Solisem co chcesz mnie to nie obchodzi,bo ja nie muszę go bronić,bo wiem jak będzie.''

Ja tez wiem jak bedzie - Solis bedzie lezal na deskach ciezko znokautowany. Nikt go nie uratuje. McDonalds go pokonal tak beda o nim gadali. Nizej spasc juz nie mozna.

''A Tua jest taki słaby,ze musisz go bronić,sam sienie obroni.''

Oto najlepszy dowod na to ze jestes niedorozwinietym dzieciakiem ktory ma ZERO wiedzy o boksie! Tua sam sie nie obroni i dlatego musze to za niego robic ?? Hahahaha. Co za dziecinna odpowiec. Teraz naprawde widac ile ''wiedzy'' w tobie siedzi. W przeczkolu dzis byles ??

''Jak ja nie mam 18-stu lat,to ty nie masz sześciu.''

Haha kolejna odpowiedz na poziomie przeczkolaka. Idz spac, wstydu sobie oszczedz. Argumenty sie skonczyly to dziecko wyszlo z ciebie hahahaha.

Tua by znokautowal Solisa. Kubanczyk z tym sadlem moze juz teraz zakonczyc kariere.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 11:45:17 
Pożyjemy,zobaczymy.

Ty też masz fajne argumenty,bo tak i już.

Dzieciom(czyli tobie) się ustepuje.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 15-05-2010 13:40:54 
No i sie przekonasz.

Moje argumenty sa chociaz oparte na faktach. Twoje na slepym zamilowaniu do piesciarza ktory na wlasne zyczenie niszczy swoja kariere - a z drugiej strony nienawiscia do drugiego, czyli Tuy.

Ja chociaz potrafie ocenic piesciarza pozytywnie, nawet jesli go nie lubie i umiem krytykowac takiego za ktorym kibicuje. I wlasnie obiektywizm jest to czego ty nie posiadasz.

Wiec idz sie lepiej poducz dzieciaku. Widocznie musisz dorosnac by to zrozumiec.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 19:46:01 
Ale,to powiedz mi argumenty jakie ma Tua by zdobyć pas ?

I mów o jego ostatnich walkach,a nie z lat 90-tych.

Pamiętaj,że Solis rozpączął karierę od 2007 roku i już walczył z lepszymi niż Tua od 2004 roku.

Patrz na walki Tuy od 2004 roku!!!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 19:57:57 
Twardy łeb i cios zapewne powiesz ? Co mnie to obchodzi ? Nie będzie drugim Foremanem,bo u Tuy chodziło o jego rzęsisty niebezpieczny styl,którego już nie ma,a który juz nei zadziałał na Rahmana w 2003 roku,a od tego czasu Tua zaliczył regres nie progres.

Natomiast na Solisa poczekajmy do nastepnej walki jak i do następnej walki Tuy.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 15-05-2010 19:58:31 
okej Ibeaubuchi moim zdaniem pokona barreta,ale z lepszym rywalem przegra.

PEACE
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 16-05-2010 02:18:03 
Tua ma argumenty w postaci twarej szczeki i atomowego uderzenia - i te ma do dzis ! To wystarczy by stworzyc niespodzianke i zdobyc pas mistrza swiata. Faworytem by nie byl ale szanse mialby wieksze niz obecny Solis ze swoja nadwaga.

Nie porownuj kto z kim walczyl od tego i tego roku bo to smieszne. Patrz kto ile DO TEJ PORY zwojowal w HW - Tua pokonal dobrych zawodnikow a Solis NIKOGO w boksie zawodowym.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 16-05-2010 02:24:11 
A co mnie obchodzi twoje zdanie.
Tua ma wciaz nieziemskie uderzenie a to starczy zeby powalic kazdego. Technika jest sprawa drugorzedna jesli masz takie kowadlo w lapach. Tua nie niszczyl kazdego zawodnika z doskoku lub z kombinacja ciosow. Czesto wygrywal walki jednym pojedynczym uderzeniem. Tak wiec dzis moze uczynic to samo.

No wlasnie, poczekajmy na nastepne walki obydwoch piesciarzy - a przekonasz sie ze mam racje.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 16-05-2010 02:28:36 
Tua Barretta pokona. Lepszych zawodnikow Tua tez jest wstanie rozbic. Mysle ze znokautowalby obecnego Solisa.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 16-05-2010 15:57:18 
AMEN.

Przyszłość pokaże kto miał rację
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 17-05-2010 00:36:24 
No wlasnie, przyszlosc pokaze wszystko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.