MAYWEATHER SENIOR: FLOYD ZLAŁBY GO BEZ TESTÓW

Floyd Mayweather Senior uważa, że jego syn bez problemu pokonałby Manny'ego Pacquiao (51-3-2, 38 KO) nawet bez wykonania dodatkowych testów antydopingowych. Szkoleniowiec dokładnie przeanalizował zwycięską walkę "Pacmana" z Miguelem Angelem Cotto (34-2, 27 KO) i nie zauważył niczego, co mogłoby przeszkodzić Floydowi Juniorowi (41-0, 25 KO) w pokonaniu Filipińczyka.

- Jeśli mam być szczery, to uważam, że Floyd skopałby mu tyłek nawet bez tych testów. Nie odradzam przeprowadzenia badań, ale myślę, że nie są potrzebne. Widziałem jak Cotto radził sobie z Pacquiao. Można go pokonać lewym prostym. Cotto nie jest tak szybki jak mały Floyd i nie bije tak celnie. Nie sądzę więc, by Floyd miał problem z trzymaniem Pacquiao na dystans przez dziesięć, dwanaście rund - powiedział Mayweather Sr.

Floyd Junior był od lat krytykowany za unikanie zawodników z czołówki wagi półśredniej. W 2006 i 2007 dziennikarze atakowali go za niepodjęcie rękawicy rzuconej przez Antonio Margarito (37-6, 27 KO). Mayweather miał zagwarantowane $8,000,000 za tę walkę, lecz wybrał ledwie solidnego Carlosa Baldomira (45-12-6, 14). Floyd Senior twierdzi, że krytycy powinni zostawić jego syna w spokoju po tym jak ten w sobotę pokonał Shane'a Mosleya (45-6, 39 KO), który kilkanaście miesięcy temu znokautował Margarito.

- Floyd zlał dwóch ludzi za jednym zamachem. Wiecie o kim mówię? Skopał tyłek Margarito, bo Margarito twierdził, że mały Floyd się go boi. Shane rozerwał Margarito na strzępy, a potem Floyd zrobił to samo z Shane'm. Sprawa załatwiona - twierdzi Mayweather.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 06-05-2010 18:19:31 
gadac to ty se mozesz ze by go zlał tylko po co mu te testy w imie czego. strachu czy zasad
 Autor komentarza: WorkOfArt
Data: 06-05-2010 18:27:33 
Szkoda, że nie był tak błyskotliwy , gdy przygotowywał Hattona do walki z Pacquiao. Heh...
 Autor komentarza: wwoojjtteekkpp
Data: 06-05-2010 18:27:48 
Bez sensu takie porównania nie wiadomo jakby wyglądała wtedy walka Margarito - Floyd a nie można pow że załatwił dwie sprawy naraz... tak samo jak Margarito wygrał z Cotto , ale dostal baty od Mosleya który uległ Cotto ...
 Autor komentarza: WorkOfArt
Data: 06-05-2010 18:31:32 
wwoojjtteekkpp

Dokładnie, w boksie często takie trójkąty wychodzą, jak:
Taylor pokonał Hopkinsa
Hopkins pokonał Pavlika
Pavlik pokonał Taylora.
 Autor komentarza: Deter
Data: 06-05-2010 18:31:57 
Zdjęcia to redakcja wybiera bezbłędne :)
Ta zimna wojna powinna się już skończyć...
 Autor komentarza: Laik
Data: 06-05-2010 18:32:13 

Widzę,że niektórzy są tak upośledzeni,że krytykują nawet ojca,który wiadomo,że syna będzie chwalił...

 Autor komentarza: lewiss32
Data: 06-05-2010 18:37:00 
laik-jak ktos duzo gada malo robi to sie go krytykuje.proste
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 18:38:12 
To po prostu wypasiona w kasę rodzinka buców, a do tego mentalny margines i kryminał. Bójki rodzinne, przestrzeliwane stopy przez wujka tatuśkowi...słowem lepiej z takimi nie mieć nic wspólnego.
Pragnę tylko, że Manny zdołał spuścić wpie...l Pięknemu. Upiłbym się jak świnia za zdrowie Pacmana. Niestety porażkę Filipińczyka biorę pod uwagę, bo walczył będzie z geniuszem i wirtuozem boksu zawodowego.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 06-05-2010 18:43:53 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik lewiss32 piszący z IP: 79.186.132.123 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
a co wy myslicie ze floyd nie jebnal staremu, napewno kiedys jakiegos sierpa wyhaczyl jak pieknisia wkurwil
 Autor komentarza: 21ciul2123
Data: 06-05-2010 18:54:26 
lewiss32 to możliwe bo nie gadali kiedyś
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 18:54:28 
lewiss32
To więcej niż prawdopodobne, do dystyngowanych ciężko ich zaliczyć :D
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 06-05-2010 18:55:19 
Patrząc na zdjęcie żal mi boksu... To jedna z nielicznych dziedzin gdzie twarz człowieka bez twarzy pojawia się na froncie. Inteligencja jaka bija ze zdjęcia jest porażająca i samo to powinno spowodować by FMJ dostał baty.
 Autor komentarza: Laik
Data: 06-05-2010 19:10:05 


Zastanawiam się czasami,co tu robią takie panienki jak tonka.Weź chłopie idź do biblioteki coś poczytać,albo na spiryt się umów z kumplami z akademika...

 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:11:07 
Panowie.. Co do tego porównania wwoojjtteekkpp sie zgodze w 10000%.. ale nie zapomnijmy ze Margarito pokonał Cotto "prawdopodobnie" dzieki oszustwie. Jak by nie to, to sądze ze Cotto poradził by se z Margarito tak samo jak z Mosleyem...
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:12:08 
Nie prowokuj, mr Maczeta. My wiemy, że prezentujesz podobny poziom do państwa Mayweatherów :D A panienek to sobie szukaj na swoim blokowisku i sie odp... chłopczyku!! :):):)
 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:13:05 
A co do walki Floyda z Manym powiem krótko.. Była by to walka : Geniuszu z wspaniała ofensywą...
 Autor komentarza: Laik
Data: 06-05-2010 19:18:22 

tonka,

To ty prowokujesz,wypisujesz bzdury.Opisz swoją rodzinkę...

 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:22:36 
Nie no panowie nie wyjezdzajcie se na rodzine. Nie mam nic do ciebie Tonka ale pisanie ala ze rodzina Mayweather to patologia jest nie na miejscu. Co cie obchodzi kto co gdzie robi? No dla mnie wrecz to jest smieszne mówmy o boksie a że Floyd jest pewny siebie i że opisuje jaki to jest i że obraża przeciwnika pzred walką to już jego sprawa. Nie takie rzeczy sie dzieją na świecie a ty tu opluwacie kogoś choć tak naprawde nie widzieliście ich na własnie oczy.. Najlepiej obrzucić kogoś błotem po czytaniu jakiś newsów... bez komentarza ;/
 Autor komentarza: Deter
Data: 06-05-2010 19:23:23 
Właśnie. Wyluzujcie chłopaki :)
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 06-05-2010 19:27:49 
podejrzewam ze w rodzince byla bitka nie raz u panstwa M
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:28:56 
Laik
Bzdury?? Czyżbyś był tak zaślepiony człowieku, że nie słyszałeś w mediach historii o świszczących kulach jak w dobrym westernie u Mayweatherów?? Sam pan Kostyra opowiadał x razy o tym wydarzeniu. Ale nie, skąd, Ty jesteś zafascynowany tym "elementem". Weź człowieku rozgraniczaj trochę wirtuozerię fachu Floyda od tego, czym "świecą" i nawet nie ukrywają przed opinią publiczną Mayweatherowie..
To są ludzie na "świeczniku" i niestety o tym zapominają, o prywatności też mogą zapomnieć, będąc rodziną znaną na całym świecie..

Deter
Cały czas lajcik. Koniec tematu :)
 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:29:41 
No a gdzie nie ma sprzeczek:) przecież jak by było tak różowo to Floyd nie wyrzucił by Tate jako trenera i tak samo Mosley o czym było ostatnio gadane. :) najelpiej szczelić sierpowym czy to bratu czy ojcu bo mamie raczej nie :p i po sprawie :D i na końcu "oj synku ty masz ten power w łapie" :]
 Autor komentarza: bzzyk
Data: 06-05-2010 19:30:00 
Tępy menel...
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:30:25 
DEJV
Sorry, ale z Tobą nie rozmawiam, więc nie trzeba się wcinać na wzór Matki Teresy z Kalkuty. Pozdrawiam!!
 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:32:53 
haha dobra uważaj jak chcesz... ale sądze że jak by o tobie pisano i mówiono nie tak jak byś chciał nie był byś dupmy.. mnie to tam zisa i powiewa kto jak kogo uważal ale to świadczy o tej danej osobie i tyle..
 Autor komentarza: zin
Data: 06-05-2010 19:33:48 
Krytykujecie Floyda Jr. a nic nie wiecie o jego życiu prywatnym poza kilkoma zmiankami , a facet utworzył fundacje , pomaga biednym itd. Więc może z tą krytyką trochę rozsądniej ;) A co do ewentualnej walki z Pacmanem , to Floyd rzeczywiście skopie mu tyłek :D
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:40:05 
DEJV
Tyle, że o tym opowiadają komentatorzy bokserscy, opowiadają o faktach związanych z popularnymi Mayweatherami, a nie o wyssanych z palca bzdurach o niewinnych, anonimowych ludziach. To kolosalna różnica.
Mi też zwisa, a pisać o faktów o sławnych śmiertelnikach nikt nie będzie zabraniał ani userom bokser.org ani komentatorom, np. Panu Kostyrze.
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:40:46 
I koniec tematu, bo są ciekawsze aspekty niż Ci państwo.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 06-05-2010 19:42:31 
No wiadomo ale po co ich juz tak wieszac. Czy byś widział jakiegos elokwentnego redaktora który by rzucił hasłem ze rodzina M jest patologia?? bo ja nie.. ja nie mowie ze ktos nie ma prawa miec zdanie jakie ma na ich temat bo porzadna rodzina nie sa ale po co odrazu ich stawiac w takim obliczu.. tego nie umiem pojac..
 Autor komentarza: Laik
Data: 06-05-2010 19:43:22 

tonka,

zapisz się na jakieś karate,może nabierzesz trochę charakteru

 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-05-2010 19:47:21 
tonka
Niedobrze jest oceniać ludzi po pozorach. Jest wielu na pozór chuliganów którzy w życiu codziennym są wrażliwymi ludźmi. Każdy kto osobiście zna np. Tysona twierdzi że to w sercu dobry chłop , który chętnie pomaga innym , nawet bezinteresownie. A taki aniołek jak Owsiak na codzień to kawał sku.....a . Ja ostatnio nawet polubiłem Floyda , i jego starego też.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 06-05-2010 19:53:54 
Tu macie rodzinke Mayweathera.Na patologie nie wyglada.Chociaż nie wiadomo co sie tam dzieje bez kamer ale raczej jest to normalna rodzina.

http://www.youtube.com/watch?v=d554gQWuYcM
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:54:01 
Laik
A Ty na szermierkę, z Maczetą dobrze Ci szło..

krzysiek34
Ok, szanuję Twoja opinię, ale nie było słowa o pozorach, a tylko i wyłącznie o faktach w tym przypadku.
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 19:56:28 
pankracy
Wszystko możliwe, ale pod media każdy pięknie pozuje. Wali mnie generalnie, ich sprawa co robią..
 Autor komentarza: Melock
Data: 06-05-2010 20:19:35 


Puste gadanie. Tak jak niektórzy fanatycy Floyda - "Floyd BY zlał tego i owego, wszystkich po kolei i to jest tak oczywiste że nawet nie musi walczyć, bo jest tak absolutnie cudowny i wspaniały".
Buhehe

 Autor komentarza: nike
Data: 06-05-2010 20:24:33 
Ale tu nie chodzi o rodzine i niema co sie klucic.W boksie paru bylo
biednych Golota itp.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2010 21:47:05 
Niestety ale stary Floyd cierpi na jakies zaburzenia psychiczne..
"Widzialem jak Cotto radzil sobie z Packmanem"..A ja widzialem jak se nie radzil i jak wygladala twarz Cotto po tym pojedynku..Widzilalem tez jak Manny obijal Clotteya, przy ktorym wygladal jak pchelka..
"Mosley pokonal Margarrito to Floyd takze by to zrobil"..No tego w ogole nawet nie ma jak komentowac..Moze by i pokonal ale tok myslenia chory..
Niestety jaki ojciec taki syn..Bardzo bym chial walki Floyd vs Paco..Wierze ze Manny nauczy mlodego i starego Maywethera nieco pokory..
 Autor komentarza: Van
Data: 06-05-2010 21:57:50 
Tonka - nie rozumiem w ogóle Twojego rozgoryczenia.
Żalisz się czy co ?
Strzelali do siebie - oke, jak większość Murzynów, ich sprawa - Tobie nic do tego.
Proponował bym Ci się skupić na boksie, i walkach bo przecież o to tutaj chodzi.
Wracając do tematu Floyd - Pacman.
Uważam, że Floyd by wygrał, sztuczny zachwyt Pacmanem jest nudny i bezpodstawny. Nie widzę żadnych aspektów sportowych przemawiających za Manym, którymi mógłby zastopować Floyda.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-05-2010 22:05:06 
tonka
Masz racje i popieramw stu procentach!!
Gaywethery to element jakich malo..Stary narkoman i diler a mlody nie lepszy..
 Autor komentarza: benwetz
Data: 06-05-2010 22:14:51 
Nie wiem dla czego, ale ten stary wydaje mi się strasznie obleśny. Ohh, ale bardzo bym chciał żeby wszystko zweryfikował ring :). Według mnie Mayweather jest lepszym bokserem od Paquiao, no ale ten gdyby Mayweathera złapał jak mosley takim sierpem to by nie ustąpił, a łapy ma również szybkie.
 Autor komentarza: paveu2
Data: 06-05-2010 22:23:11 
Powiem tak, Ci którzy piszą rzeczy w stylu Geniusz vs super ofensywa itp. umniejszają wielkości Manny'ego. Bo niby dlaczego bokser, który zadając kilkanaście ciosów w serii, dodatkowo chroni się przed falą ciosów przeciwnika, nie miałbym być geniuszem?? To że Manny więcej przyjmuje nie oznacza ze jest bokserem głupszym czy mniej wybitnym. Floyd jest super pięściarzem i niezwykle utalentowanym. Nie lubie go, ale mam dla niego szacunek i to duży za to co osiągnał. A pisanie bzdur typu, ten wygrał z ODLH czy Hattonem ponieważ...i bla bla. Moim zdaniem tylko i wyłącznie ta walka da nam obraz, kto rzeczywiście jest najlepszym P4P, reszta walk się nie liczy, były to klasyki ale to jest walka ulitmate.
 Autor komentarza: maddog
Data: 06-05-2010 22:23:32 
Tata rzekł...Tylko Fenactil za ucho go ratuje.
 Autor komentarza: Likers
Data: 06-05-2010 22:38:16 
Oczywiście jestem za Pacmanem ale mam wrażenie że genialna obrona i wyczucie dystansu Floyda znów wezmą górę. Tak czy inaczej walka może być tą na którą pokolenia czekają. Dawno nie było wielkich walk: shane mosley to nie ten sam shane sprzed lat, chociaż a margarito brawa. Walka Hopkinsa i Roy to walka nie gwiazd a ich nazwisk raczej.
Brakuje potyczek typu Lennox vs Holyfield itp.
Moje wymarzone walki obecnie to np.:
adamek haye, władvs haye, bradley vs maidana, alexander vs maidana, bute vs z każdym z super six, hopkins vs dawson, tua vs haye, green vs cunningham.
Chodzi mi owalki zawodnikóww prime formie
 Autor komentarza: Daro603
Data: 06-05-2010 22:50:06 
Chciałbym żeby jednak doszło do walki Floyd Maywether-Manny Pacquaio. Według mnie floyd by znokautował Pacquaio;-) Jeśli nie przez KO to napewno na punkty by wygrał floyd.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 06-05-2010 23:05:33 
Tonka chyba nie widziałeś 24/7 Mayweather - Mosley, ale mniejsza o to...

urbanhorn
przypieprzanie się do wyglądu, to już porażka na całej linii... gość ma już swoje lata, poza tym taki wtedy miał image, nie ma tych warkoczyków, wygląda jak normalny człowiek... lepiej sam popatrz w lustro. Debilizm
 Autor komentarza: Pabloss
Data: 06-05-2010 23:17:13 
Takie tam czcze gadanie ze strony tatusia. chyba rzeczywiście więcej atutów jest po stronie Pięknisia, ale z tym lewym prostym Cotto to tatuś przesadził...Co do szybkości Floyda to nie jest ona zdecydowanie większa od Mannego, przynajmniej już nie. Obydwaj na pewno wytrzymają walkę kondycyjnie, ale Floyd to jak wiadomo mistrz defensywy i kontry. Mannego nie usadzi, bo nie ma ciosu, ale może go wypunktować (nie jest to zresztą niczym odkrywczym;))
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-05-2010 23:17:42 
SkazanyNaInstynkt
Rzeczywiście nie oglądałem i nie bardzo żałuję. Preferuję inne wzory godne naśladowania i podziwiania niż typ Mayweathera :)

Van
Co do skupiania się na boksie, popieram w 100%
Co do pouczania...please, spłódź juniora i jego pouczaj w sprawach żali i pretensji, a nie obcych userów. Pozdrowienia!!
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 06-05-2010 23:54:02 
Czy ty przyjmujesz do siebie jakąkolwiek krytykę czy naprawdę uważasz że jesteś nieomylny i Twoja prawda jest jedyną prawdziwa?
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-05-2010 00:11:11 
Oczywiście, ale przede wszystkim konstruktywną..
Nie lubię Maywethera, mam nadzieję, że jeszcze to wolno :):)
Temat prowadzi do nikąd, proponuję zakończyć.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 07-05-2010 00:24:46 
Wtracajac sie do dyskusji na temat slynnej rodziny Mayweatherow, nie rozumiem troche jak mozna miec jakiekolwiek pretensje do FLoyda o to, ze wychowywal sie w tak patologicznej rodzinie? Chlopak nie mial lekko co moim zdaniem usprawiedliwia jego dosc infantylne zachowanie dzisiaj.
A co do starego? No coz zdjecie rzeczywiscie cos odzwierciedla...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-05-2010 01:34:14 
Co to za kukielka na fotce w bokser org ?

Jakiś kościotrup,a na nim skóra bydlęca.Laleczka voodoo ?

Co to za kukiełka czyżby Piła 10 i pan układanka bez maski ?

Ty ta kukiełka gada...Wow
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-05-2010 01:34:14 
Co to za kukielka na fotce w bokser org ?

Jakiś kościotrup,a na nim skóra bydlęca.Laleczka voodoo ?

Co to za kukiełka czyżby Piła 10 i pan układanka bez maski ?

Ty ta kukiełka gada...Wow
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-05-2010 01:34:34 
dubel nie wiem czemu
 Autor komentarza: Melock
Data: 07-05-2010 02:21:44 


To, że ludzie dyskutują o bokserach również w kontekście pozasportowym jest normalne.
Spójrzcie, Mayweatherów nie znoszą za fałszywość i zadufanie. Haye odrzuca swoim chamstwem co do oponentów i paplaniem bzdur. Adamek wnerwia tych, na których religia działa jak płachta na byka. Calzaghe - ćpanie, Kostecki - "działalność pozasportowa ...", Szpilka - burdy. Kiedy sportowiec jest w jakiś sposób wyrazisty to naturalne, że pojawią się opinie, komentarze i dyskusje. Każdego to bowiem interesuje i ma to wpływ na kibiców, gdyby było inaczej nikt nie oglądałby takiego 24/7, gdzie pokazują bokserów również poza treningiem.
Skoro więc Mayweatherowie cisną, to niech się nie dziwią że kibice jadą po całej rodzinie, od Floyda przez starego na trenerze kończąc.

 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-05-2010 02:39:41 
Ta skóra bydlęca strasznie naciągnięta na tą kukiełkę,az białko wychodzi i otwiera sie paszcza niczym jakiemuś szczurowi.

Piła 10 jak nic.Nowy pan układanka.

Sondaż czy nowy szczur czy pan układanka ?:

1)tak szczur
2)nie,ro pan układanka
3)nie wiem
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 07-05-2010 02:40:21 
*nie,to pan układanka
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-05-2010 08:13:36 
Laik
tak ich uwielbiasz a jak ci tonka napisal ze jestes od nich z rodziny to sie oburzyles? dziwne, powinienes raczej czuc sie zaszczycony ;-)
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 07-05-2010 09:29:11 
HEHEHE
Fajnie sie czyta wasze komenty. Panowie, miałem fatalny dzień, stresów za cały tydzień. Wszedłem więc sobie na bokser.org. Myślę sobie: "Na bank wrzucą coś o Mannym lub Floydzie. Pokłócę się znów z Laikiem lub Glaude:) Zrelaksuję się." Patrzę, a Tu stary Mayweather. Jak już pojawia się dziadek to na 100% strzeli gola. No i mnie nie zawiódł. Wasze komenty jednak go przebijają. Dzięki chłopaki :) :)

Ps. Jaka by to rodzina na nie była, to trzymają sztamę. Stary, mimo niejedego klapsa od syna, szanuje go, bo ten robi to co najważniejsze dla każdego ojca- rozsławia nazwisko na cały świat. To, że dziadek gada czasem bzdury, to normalka. Młody, choć światowej sławy pyskacz to i tak pikuś przy tym starym tetryku heh Tak było od zawsze.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.