WYWIAD. VITALI KLICZKO

Mimo, iż podczas konferencji prasowej zostało powiedziane, że Vitali Kliczko (39-2, 37 KO) nie będzie udzielał indywidualnych wywiadów, nam udało się nakłonić mistrza świata wagi ciężkiej federacji WBC na kilka szybkich pytań. Serdecznie zapraszamy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 31-03-2010 13:05:53 
Vitek stwierdził że jeśli adamek wygra z Arreolą zostanie mistrzem świata.

Wiadomo że Adamek ma atuty w ataku (szybkość i precyzja ciosów)pozwalające na wygranie na punkty z większością ciężkich ale pytanie
czy jest na tyle odporny lub szybki w obronie (uniki, praca nóg) by uniknąć ciężkich, nokautujących uderzeń.

W wadze ciężkiej nie ma takiego drugiego takiego zawodnika jak Arreola
jeśli chodzi o presję w ataku (w dodatku przy olbrzymiej odporności na ciosy).Dlatego ta walka z pewnością da nam odpowiedź na temat szans
Adamka na sukcesy w kategorii ciężkiej.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 31-03-2010 13:07:09 
Skoro przyjechał promować walkę to wywiad z jedną największych stron o boksie powinien być jego wewnętrznym obowiązkiem. W ten sposób komunikuje się z nami fanami. Tymi co są potencjalnymi widzami tej walki na żywo (niektórzy pewnie pojadą do Niemiec)
 Autor komentarza: jan
Data: 31-03-2010 13:10:59 
Kliczki to przecież mega gwiazdy, jakby dali się indywidualni pytać, to by ich dziennikarze zajechali. Każdy mógł przecież zadawać pytania na konferencji prasowej. Anyway, dobrze że się udało.
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 31-03-2010 13:23:29 
Pytanie do kogoś ogarniętego , Polsat będzie mógł transmitować Sosnowskiego czy wyłaczność ma Canal+ jak to z walkami Kliczki?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-03-2010 13:52:18 
Kliczko dosc dyplomatycznie i powsciagliwie wyrazil sie na temat Andrzeja Goloty;)
 Autor komentarza: mefius1
Data: 31-03-2010 14:02:07 
oj, widzę mikrofon Faktu. ciekawym, co redaktory na jutro wysmażą...
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 31-03-2010 14:25:09 
To chyba oczywiste że Adamek odmówił walki, bo był wtedy w cruiser i różnica około 15 kg to za dużo, co innego jak się wazy 100 i walczy z zawodnikiem np 120 kg, ale 90 a ponad 100 to już zupełnie inna przepaść.
 Autor komentarza: Dorian
Data: 31-03-2010 14:28:15 
Adamek nie jest glupi...nie ma co sie porywac zbyt wczesnie zle przygotowany ...jak jest pewne ze ta szansa nastapi wczesniej czy pozniej....Adamek bedzie pierwszym mistrzem w histaori w trzech kategoriach..od sredniej do ciezkiej....Polska!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 31-03-2010 14:29:19 
lukaszenko
parsknął śmiechem... ;)
mam nadzieje że nikt nie wyda na niego wyroku śmierci...
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 31-03-2010 14:42:04 
marne pytania... bardzo marne
 Autor komentarza: odyniec
Data: 31-03-2010 14:48:17 
GoldenBoy
Adamek mial tez druga propozycje od Kliczki juz po walce z Estradą i tez jej nie przyjal

Dorian
a kiedy to Adamek walczyl w sredniej bo jakos to przegapilem?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-03-2010 14:54:14 
bonkers
Hehehe no wlasnie;)))
 Autor komentarza: mik36
Data: 31-03-2010 14:56:47 
odyniec - a po co miał brać walkę jak już był dogadany z Crisem i nie wiadomo czy nie za lepsze pieniądze niż dał by mu Vitek .
 Autor komentarza: hiszpanobruno
Data: 31-03-2010 15:06:26 
Dla Adamka porażka z Kliczko( bo chyba nie podlega dyskusji,ze bylaby to porażka),oznaczlaby KONIEC KARIERY właściwie u progu kariery.Wiec nie ma sie mu co dziwic ze nie bierze tej walki.Inaczej sprawa ma sie w przypadku Sosnowskiego.Dla niego przegrana z Kliczko bedzie wlasnie szansa na ropoczecie kariery.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 31-03-2010 15:29:19 
Brawa dla Przemka Osiaka, wywiady z znanymi bokserami - Kliczko, Grigorian to robi wrażenie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 15:40:52 
Vitold wydaje się być z lekka arogancki zresztą od dawna odnosiłem takie wrażenie dlatego ja żiełaju jemu nokauta:)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 15:41:42 
Grigorian znacznie sympatyczniejszy człowiek
 Autor komentarza: Luton
Data: 31-03-2010 15:53:31 
Zgadzam sie z @hiszpanobruno. Adamek przez niektórych opiniodawców jest typowany na tego, który może wygrać z Kliczakiem, wiec od Adamka wymagali by zwyciestwa. Z Albertem jest inaczej, wymaga sie by w ogóle wyszedł cały z tego pojedynku. A Kliczko moim zdaniem nie pozwoli na to by walka sie szybko skończyła. Nie jest to w interesie Jego osobistym (szykany, ze wybrał łatwego rywala), telewizji, reklamy (od których Kliczko pewnie ma procenty), kibice itd. A Albert ? no cóż... już wygrał podpisując ten kontrakt. Bedzie może cześciej zapraszany na gale w Niemczech, bedzie lał tych brytyjskich "miszczów" w UK. No a jeśli wygra jakimś cudem z Kliczką i zdobędzie pas, to telefon jego menadzera bedzie musiał być stale podpiety pod ładowarke :]
 Autor komentarza: mmm
Data: 31-03-2010 15:53:40 
KOSTROMA.... bo to jest ruski... czego tu wymagać...
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 16:00:49 
mmm no tak ruskim podobnie jak z resztą amerykanom wydaje się ,że są najwspanialszym narodem świata...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-03-2010 16:04:08 
Vitek to nie Rusek tylko Ukrainiec!..Jest mistrzem..Przegral dwie walki przez kontuzje wiec ma prawo czuc sie pewnie..Dziwne bylo by aby sie Vitek kulil przed Albertem i zabiegal o wywiad w bokser.org..
 Autor komentarza: Bezol38
Data: 31-03-2010 16:17:07 
Luton dobrze sie wypowiedzial i podzielam jego opinie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 16:38:11 
lukaszenko zgadzam się w 100% ,że ma prawo czuć się pewnie ale denerwuje mnie lekko pogardliwy stosunek do prowadzącego rozmowę albo fakt ,że nie może sobie przypomnieć tak świetnego boksera R.Bowe
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 31-03-2010 16:45:56 
KOSTROMA
Troszke zmanierowany byl Vito to fakt..Z drugiej strony ja sie nie dziwie..walczy z Albertem i musi pokazac tej troche swojej wyzszosci..
 Autor komentarza: Luton
Data: 31-03-2010 16:46:05 
Czepiacie sie. Vitek przyjechał do Polski, bo "nie wypadało odmówić" zaproszenia. Chyba nie jest tajemnicą, że ta walka go zbytnio nie kręci. I tak jest niezłym aktorem, ale czuć przez skóre, że bierze głęboki wdech nim zacznie sie pochlebnie wypowiadać o rywalu, promować walke. Facet ma 38lat, jedyny rywal o którym myśli to Haye, opcjonalnie Wałujew. Reszta go zlewa. No ale jest termin, jest stadion, jest trelewizja, jest już rywal. Trzeba iść do pracy. A praca nietylko w ringu, ale i poza nim. To całe budowanie otoczki. A tutaj na video był już pewnie zmęczony, no i kolejny raz pytanie o Gołote, chyba standardowe wśród polskich jurnalistów. To może śmieszyć.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 31-03-2010 16:47:55 
zwróciłbym tutaj uwagę na to że to sędzia z lekarzem odebrali zwycięstwo Vitkowi z Lenoxem bo wystarczyło by puścić walkę na 1 rundę więcej i byłby wynik bez żadnych kontrowersji
 Autor komentarza: kenji
Data: 31-03-2010 17:10:08 
runwarsaw

Polsat raczej tej walki nie pokaże
Najbliżej z otwartych TV jest, wydaje mi się TVP, bo ma dobre stosunki z Canal+ i to ona może pokazać walkę Alberta. Interesują się tą walką, więc myślę, że ją pokażą. Adamek, na przykład jest przez TVP niemal kompletnie pomijany. Więc coś pewnie jest na rzeczy
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 17:17:08 
cezary27 albo było by bardzo ciężkie ko na Vitalim albo nawet utrata zdrowia mogąca na zawsze wyeliminować go z boksu pamiętajmy ,że Lennox to fenomenalny bokser i bezwzględnie wykorzystałby kontuzję Kliczki.
 Autor komentarza: hiszpanobruno
Data: 31-03-2010 17:18:04 
Czemu mowicie ze jest zmanierowany.Pytanie pojawiajace sie ciagle przezziennikarzy z kim by nie rozmawiali o GOLOTE moze wytracac z rownowagi,biorac pod uwage "DOKONANIA " Goloty.To troszke smieszne i zenujace.I tak dobrze zniosl to pytanie i pewnie mial ochote odpowiedziec co mysli o tym naprawde,ale zacisnal zeby . hahahahahaa
I jest tak jak mowi LUTON.kliczki nei kreci ta walka,ale prawda jest taka,ze nie ma juz z kim walczyc,a musi ciągnąć ten caly cyrk.Nie widze na dzien dzisiejszy pretendenta do jego pokonania.
Jest moim idolem ze wzgledu na klase,styl,taktyke,marketing.
Kliczki to showmani i biznesmani.Nie wygladaja na bokserow ,a sa najlepsi.To caly paradoks .
No i dobrze ze jest wyniosly.Taki ma byc,Za to go lubie.
Jeszcze chcce pokonac Hayea i Walujeva,ale Ci dwaj ostatni nie chca tanio sprzedac skory.Wiedza ze przegraja ,wiec nakrecaja cala sytuacje tym,ze trzeba na nich czekac.A w miare uplywu czasu apetyt i gaża wzrasta.Tak wiec Walujev i Haye to takze dobrzy stratedzy.

 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 17:25:48 
A ja na przykład lubię takiego Foremana ,który pomimo wielkich osiągnięć zachowuje wobec siebie dystans i jest symatycznym człowiekiem.
 Autor komentarza: Melock
Data: 31-03-2010 17:32:01 
Wywiad ok, a najciekawszy moment to oczywiście komentarz na temat kariery Andrzeja Gołoty. Czy w zasadzie brak komentarza, powstrzymanie się od komentarza, nie wiem jak to nazwać. Powstrzymanie się od śmiechu, może tak.
Aż w końcu jakiś wyszczekany mniej rozgarnięty bokser jak wypowie się o Gołocie szczerze, aż nam w pięty pójdzie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-03-2010 17:41:24 
hiszpanobruno,Luton- dobrze gadacie....czasem prawda jest brutalna!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 31-03-2010 17:48:40 
Melock właśnie cały czas na to czekam bo jak do tej pory jeszcze takiej analizy nie było a oczywiste jest ,że bokserzy z najwyższej półki są w porównaniu do dziennikarzy i większości z nas prawdziwymi ekspertami w tej dziedzinie i mogliby w szczegółowy sposób wytłumaczyć przyczyny porażek np. takiego Gołoty bo gadanie ,że
"słaba psychika" jest wydaje mi się śmiesznym uproszczeniem.Problem polega chyba na tym ,że takie wywiady są kierowane do niedzielnych kibiców ,którzy na co dzień nie specjalnie interesóją się boksem i nie starają się wnikać w jego złożoność.
 Autor komentarza: stankohotek
Data: 31-03-2010 17:55:47 
to będzie bez wątpienia walka co przebije wszystkie pozostałe adamka vs gołota pudzian vs najman i inne tego typu przedstawienia tu stają dwaj wojownicy bez nadmuchiwanej sztucznie otoczki nie wiem czy to co piszę będzie pokazane bo bokser org ostatnio mnie nie lubi ale zaryzykuję ta walka jest potrzebna aby na chwilę zapomnieć o chorych ambicjach polskich trenerów i promotorów boksu i nie tylko to uczciwa i czysta walko nie teatr pozdrawiam
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-03-2010 18:15:11 
Z jednym się nie zgodzę z Witkiem- mianowicie mówi że gdyby walka z Lewisem potrwała jeszcze jedną rundę to on byłby mistrzem bo mówią tak przepisy WBC. Oczywiście ale WBC zobowiązuje również lekarza do przerwania walki gdy kontuzja zagraża zdrowiu boksera - a nie rundę czy dwie później!!!! to lekarz odpowiadałby jeśli Kliczko stracił by wzrok w tym oku (a kontuzja była naprawdę perfidna!!!)
 Autor komentarza: endriu
Data: 31-03-2010 18:21:28 
No jak Witold wyjdzie do ringu tak skacowany jak teraz to nie będzie tak strasznie dla Alberta

Faktycznie to jest sztuką znaleźć atuty dla Sosnowskiego w tej walce, choć życzę mu wygranej bardziej niż Adamkowi
 Autor komentarza: Melock
Data: 31-03-2010 19:39:15 
Kostroma - niektórzy się wypowiadali. Jest taki ciekawy wywiad z Lenoxem L., który mówi o walce Gołoty z Tysonem, kiedy to ten pierwszy dodał nieco smaczku do widowiska za sprawą biegu przez płotki. Poszukajcie na YouTube, jest takie coś. Polskim dziennikarzom odpowiadają z rezerwą ale w zachodnich mediach się nie patyczkują.

(PS. Muszę dodać że moim zdaniem ten sprint to w dużej mierze była wina fatalnego zachowania trenera.)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 31-03-2010 20:53:58 
w moim odczuciu, te wszystkie dobre słowa Witalija Kliczko o Albercie Sosnowskim, są niestety niezwykle wymuszone... mam takie wrażenie, że po prostu chce wmówić nam kibicom, że będzie walczył z naprawdę klasowym rywalem. Takie wychwalanie na siłę...
Nie wiem czemu ale po prostu, tak to wszystko dla mnie wygląda.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 31-03-2010 21:33:02 
rarytasik!!!
A jeśli chodzi o ocenę Sosny - bardzo ładna kampania reklamowa, oparta na kulturze i szacunku dla przeciwnika. Witek docenia klasę, Dragon mówi, że idzie po pas - wzorowo!
Natomiast w wypowiedzi, że Sosna idzie do przodu wyczułem nutę drwiny - "niech idzie, zatrzymam go lewym dyszlem, poprawię prawym i nawet się nie spocę".

Ciekawe, co Łapin wymyśli - z jednej strony kibicuję z całych sił, a z drugiej, nie takie bokserskie tuzy (i pięściarze, i trenerzy) kombinowali. Jak napisał Leniarski "Chambers mógł mieć plan walki, podobnie jak wszyscy pięściarze, którzy nie usłyszeli ostatniego gongu w walce z Kliczką starszym i młodszym. Takich nieszczęśników w sumie było 85."
 Autor komentarza: piotruspan
Data: 31-03-2010 21:38:11 
z tego co sobie przypominam, kontuzja WK nie była po ciosach, więc nie powinno miec znaczenia, kiedy walka jest przerywana - przegrywa zawodnik niezdolny do kontynuowania pojedynku.

Widac, że WK bardzo ceni Arreolę.
 Autor komentarza: bravojasiu
Data: 31-03-2010 22:12:21 
Wielki szacu do redakcji że dało się kilka nie głupich pytań zadać, a fakt że Kiczko odpowiedział to dobrze, bo generalnie, to giwzdy takie jak on udzielają jeśli chca, bo tak jak pisaliście promocja walki to konferencja prasowa i tak facet był cierpliwy i naprawdę odpowiadął fajnie, widać, że inteligenty i dyploimatyczne fakjny wywiad, jeden z lepszych jakie ostatnio widziałem z bokserem
 Autor komentarza: Drago
Data: 31-03-2010 22:13:27 
Kontuzja Vitolda wynikała z prawidłowego ciosu Lennoxa.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 31-03-2010 22:19:55 
Vitek gorycz porazki z Lewisem to juz niestety zabierze ze soba do grobu
Co do propozycji walk skladanych przez braci dla Adamka to najpierw taka zlozyl mu Wladimir to bylo wtedy jak Haye sie spietral na kilka tygodni przed walka i oboz Wladimira szukal kogos na zastepstwo i znalazl Czagajewa.Vitek natomiast musial niedawno zlozyc oferte. Co do pytania odnosnie Golego to Vitek poprzez swoje dokonania moze sie smiac, Wladek za to odmowil walki z Andrew jakies 8-9 lat temu.Reasumujac wyglada na to ze trzeci z Polakow stoczy boj z jednym z braci,a potem z nastepnym bo juz tak sie utarlo ze jak jeden przegra do drugi chce go pomscic
 Autor komentarza: Dorian
Data: 31-03-2010 22:42:09 
stankochotek...wyciagnij wkoncu wnioski Bokser.org...cie nie lubi bo piszesz takie bzdury ze nawet po stuffie z jamajki bym tego nie wymyslil
 Autor komentarza: Pabloss
Data: 31-03-2010 22:51:27 
Jestem całym sercem za Albertem, ale myślę że Viltali znokautuje naszego rodaka... i myślę że stanie się to pomiędzy 7 a 9 rundą. Mógłby rzecz jasna o wiele wcześniej, ale jak ktoś słusznie zauważył nie leżałoby to w interesie Ukraińca;)
Mam tylko nadzieję, że nie stanie się krzywda Albertowi, bo to chłopak sympatyczny człowiek i na poziomie.
 Autor komentarza: zin
Data: 31-03-2010 23:05:59 
Chris Arreola Sparring Travis Kaufman

http://www.youtube.com/watch?v=PG7RSScA2tk&feature=related
 Autor komentarza: hiszpanobruno
Data: 31-03-2010 23:10:09 
Wiem,ze mnie za to znienawidzicie,ale dla mnie Sosnowski jest cienki,najlepiej skomentowal wybor Sosnowskiego na pojedynek z Kliczko promotor Arreoli(Goosen)-cyt."Sosnowski jest mistrzem Europy po zwycięstwie nad zupełnie nie liczącym się w rankingach Włochem Paolo Vidozem, ale to znaczy tyle samo w boksie co bycie najlepszym bejsbolistą w Kutnie".
Heh,podpisuję się pod tym i uwazam,ze kliczko wybierajac Sosnowskiego za dosc marne pieniadze (w porownaniu do gaż jakie otrzymywali inni)nieco go osmieszył.Ale to nie moja sprawa.Sosnowski musi sobie zdawac sprawe ze Kliczko jesliby chcial to moze go znokautowac w pierwszyc sekundach,ale bedzie sie z nim bawic i ciągnąć grę,bo musi byc oglądalnośc.Gdyby zakonczyl walke w pierwszej rundzie byloby to niedobre dla sponsorow,marketingu,stacji i dla calego tego show.Wiem,ze trzymacie za Sosnowskim bo to Wasz rodak,ja tez szanuje wasz kraj i jest moją drugą ojczyzną,ale nie moge niestety sie zgodzic z tym,ze to dobry bokser.absolutnie nie.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 31-03-2010 23:44:50 
faktycznie Kliczko umiejętnie poradził sobie z pytaniem o Gołote ,ale fakt jest taki że Vitalij nie walczył z tak dobrymi zawodnikami z jakimi boksował Andrzej w latach 90 ,pomijając Lewisa oczewiśćie.
 Autor komentarza: DawidTBG
Data: 01-04-2010 01:15:03 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik DawidTBG piszący z IP: 83.28.156.27 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
O kuwa albo mi sie wydaje albo arreola porządnie schudł
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 01-04-2010 01:20:40 
Stonka
Dobrze piszesz! Dokladnie o to chodzi.
No ale jak widzisz Witek ma swoja wersje co do zakonczenia walki z Lewisem. Mysle ze tamta walka bardzo mu weszla w kosc jesli chodzi o strone mentalna. Witek widzi sprawe tak jak chce ja widziec dlatego w tym temacie zaklada maske. Dokladnie tak sobie odpowiada na pytanie czemu nie pokonal najlepszego piesciarza lat 90ych. Maska, zwyczajna maska. Tak samo Tyson - przez jakis czas widzial winne za przegrany pojedynek z Douglasem w sedziu ringowym, ktory Douglasa za wolno liczyl. Kazdy ma swoj sposob na mentalne przerabianie porazki.
Zagorzali kibice Tysona lub Witaliego pozniej takie wypowiedzi lapia i rowniez sie tym tlumacza lub zaslaniaja.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: pyra90
Data: 01-04-2010 01:31:52 
: Ibeabuchi
z tym wolnym liczeniem Douglasa to była prawda :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 01-04-2010 06:44:19 
pyra90-a ja się nie końca zgodzę! z tym Douglasem - sędzia nie ma przecież stopera więc te "sekundy" są trochę umowne! Sędzia liczył Douglasa 13 sekund (a pamiętajmy że był i liczenia ponad 20sekund), A najważniejsze że gdy Douglas położył Tysona sędzia liczył aż 15 sekund więc nie można mówić o dawaniu szansy Douglasowi czy nierównym traktowaniu obu bokserów.
Ibeabuchi-Na miejscu Vitka też bym nie darował sobie tej walki do końca życia!walczył świetnie włożył w tą walkę wszystko! Lennox wygrał zasłużenie ale trochę fartem. Gdyby nie kontuzja bardzo trudno było by stwierdzić kto wygra! walka się wyrównała (na korzyść Lennoxa) z obu stron padały potężne ciosy wszystko mogło się stać!!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 01-04-2010 14:30:47 
Vitalij to jest kozak

Golote zeżarłby z butami okolo kilometra za ringiem, bo Goly szybko ucieka ale Vitek by go dogonil
 Autor komentarza: mixtype
Data: 01-04-2010 15:06:35 
Oj albercik wyczyścisz niemcom matę ringu ale chociaż za grubą bańke!!!
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 01-04-2010 22:12:33 
pyra90
Chcialem odpisac ale Stonka juz wszystko na ten temat napisal :)
 Autor komentarza: pyra90
Data: 01-04-2010 22:20:56 
tak tylko Douglas padł pierwszy i to Tyson powinien wygrać ,po walce obóz Tysona i Don King składali protesty w sprawie tego wolnego liczenia ,ale to już historia ,zresztą w boksie były już takie sytuacje wiele razy .
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 01-04-2010 22:52:17 
Te sytuacje zdarzaly sie baaardzo czesto dlatego to nie ma najmniejszego znaczenia. Gdyby zaliczano kazda walke za nie odbyta w ktorej sedzia liczyl o sekunde za wolno lub za szybko to prawie kazda walka konczaca sie przez KO nie zostalaby uznana. Nie jeden wygrany pojedynek Tysona trzeba by bylo zaliczyc jako ''No Contest'' bo sedzia nie liczyl dokladnie co do sekundy.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 01-04-2010 22:54:55 
Tyson nie byl niezniszczalny, ale wiele jego fanow tak wlasnie mysli.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 02-04-2010 00:36:45 
niezniszczalny nie był ale faktem jest to że był fenomenem .
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 02-04-2010 01:00:34 
zgadza sie - tego nikt nie zaprzecza.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.