KLICZKO: PETER REZERWOWYM

"Chcielibyśmy doprowadzić do walki z Alexandrem Povetkinem i Davidem Haye. Jeżeli jednak Povetkin odrzuci naszą ofertę, wówczas moim kolejnym rywalem będzie najprawdopodobniej Samuel Peter" - wyjawia Wladimir Kliczko (54-3, 48 KO) swoje pierwsze plany po pokonaniu Eddie Chambersa.

Przypomnijmy jeszcze, że młodszy z braci spotkał się już z Nigeryjczykiem blisko pięć lat temu i zwyciężył na punkty, choć trzykrotnie Peter rzucał go na deski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-03-2010 09:46:57 
Trochę późńo ten ewentualny rewanż z Peterem.
Ale byłoby ciekawie.
 Autor komentarza: kazan
Data: 23-03-2010 09:51:56 
Nie, tylko nie Peter...
 Autor komentarza: odyniec
Data: 23-03-2010 09:52:01 
dzis zabilby Petera ale mysle ze tym razem juz Povietkin podejmie rekawice
chyba ze go znowu jakas "kontuzja" zlapie
 Autor komentarza: tonio77
Data: 23-03-2010 09:56:10 
to juz nie ten peter i nie ten kliczko co piec lat temu...ja tez wolalbym walke z povetkinem chociaz nie spodziewam sie po nim cudow w starciu z kliczka
 Autor komentarza: mlody
Data: 23-03-2010 10:29:00 
Na Władka trzeba ringowego wariata z mocnym ciosem, kondycją i stalową szczęką, albo zajebistego technika o zbliżonych warunkach fizycznych. Jedyną w miarę wyrównaną walkę dał w ostatnich latach z Thompsonem i Peterem. Ale niestety mimo że Peter schudł to nie ta sama dynamika co kiedyś.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-03-2010 11:16:15 
Deter
Mysle ze wcale nie jest za pozno na rewanz..Peter schudl, jest znacznie szybszy jak w ich poprzedniej walce a do tego to nadal mlody bokser jest..Mysle ze ta walka byla by calkiem emocjonujaca..
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 23-03-2010 11:30:05 
Lukaszenko,

Racja. Peter zasługuje na kolejną szansę chociażby dlatego, że wchodząc do ringu nie będzie myślał żeby tylko przetrwać, a wręcz przeciwnie będzie chciał ubić Włada. Widać, że wziął się za siebie i walka byłaby na pewno bardziej interesująca niż ewentualne starcie z Tuą, którego chce tutaj wiele osób.
 Autor komentarza: neQ
Data: 23-03-2010 11:51:59 
Co te IBF robi ? .. 2 lata być pretendetnem i w ty mczasei nie zaboksować ? ;/ Powinni Povetkinowi odebrać ten status pretendenta ..
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 23-03-2010 11:57:30 
neQ,

Wydaj mi się, że Povetkin wcal by się nie zmartwił:) Obiłby jeszcze ze 2-3 średniej klasy bokserów, którzy o walce dowiedzieliby się na 2 tyg. przed:) i celowałby w pas WBC (oczywiście jeśli Vitek poszedłby na emeryture) lub WBA (Haye to dalej zagadka).
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-03-2010 11:59:48 
Oczywsicie ze tak..Sasza wyraznie czeka na roszade w ciezkiej..Vitek pojdzie na emeryture wtedy ten powalczy o paski, podobnie jak Solis..
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 23-03-2010 12:01:06 
Povietkin chyba już nie ma za bardzo wyboru jeśli chce na boksie zarobić jakieś pieniądze.Albo za walkę z Władkiem weźmie dobrą jednorazową wypłatę albo będzie dalej obijał kelnerów do końca kariery a i tak tyle nie uciuła.
Peter to chyba jeden z niewielu , którego szanse nie są iluzoryczne.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-03-2010 12:11:16 
na powetkina powinny byc nalozone kary pieniezne jak nic za niepodjecie walki.co do pojedynku z kim by mial walczyc kliczko napewno lepiej dla wladka aby byl to peter
 Autor komentarza: neQ
Data: 23-03-2010 12:21:00 
KidDynamite
No dobrze mówisz, to jest prawda.Jeszcze zobaczycie, że Peter będzie pierwszy walczył z Władkiem.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-03-2010 12:31:07 
nie chodzi o to ktory lepszy-gorszy ale tua z tym arsenalem co posiada moglby zrobic czasem duza krzywde wladkowi
 Autor komentarza: bonkers
Data: 23-03-2010 12:35:53 
obaj mają jednakowo bardzo małe szanse
 Autor komentarza: otke
Data: 23-03-2010 12:53:34 
Tua jest za mały na Władka, już przez Lewisa i Byrda został zdeklasowany. Władek jest jeszcze wyższy i tylko by się z nim bawił, walka byłaby pewnie niezbyt ciekawa. Do tego nie ma takiej pracy nóg jak np Tyson a szybkości też mu z wiekiem nie przybywa. Fanom Dawida proponuję obejrzeć walki z Maskayewem, Rahmanem itp, już tam sobie nie radził, a gdzie tym bokserom do Kliczków.
Peter jest szybki, agresywny, silny i odporny na ciosy. Już w 1 walce pokazał że może wygrać(właściwie w mojej ocenie powinien być co najmniej remis). Władek jest innym bokserem niż Vitek, byłbym zdziwiony gdyby do tej walki doszło bo młodszy Kliczko na pewno pamiętam problemy jakie miał z Samuelem.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 23-03-2010 13:02:11 
Dokładnie, Peter ze swoim wzrostem i zasięgiem to już nie taka przepaść jak Tua, do tego nie przesadzajcie z tym brakiem szybkości.. on ma 29 lat więc jak na boksera to nie jest zaawansowany wiekowo.

Poza tym Peter jako jeden z niewielu poczuł "krew" w poprzedniej walce z Władem, miał go na dechach i poważnie zranił. Mimo tego, że od tamtej walki Wład to inny bokser, to mogę się założyć że gdyby Peter dostał szansę na pewno by się nie zapasł i przygotowałby się na 200%, bo wie że drugiej szansy zmarnować już nie może.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-03-2010 13:06:13 
otke peter odporny na ciosy a co bylo z mcclinem plywal jak nic po ciosie dlatego sie z tym z toba nie zgadzam a te walki z lewisem ,byrdem to stare dzieje co pisalem juz kilkakrotnie
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-03-2010 13:12:48 
nic nie mowie niech walczy po raz drugi a nawet moze byc i trylogia wedlug mnie ale tua tez by mogl sprobowac
 Autor komentarza: otke
Data: 23-03-2010 15:08:09 
lewis32
Tua, Brrigs a potem Holy i Gołota..hehe, bo mają fanów to niech walczą, bo innych powodów dla walki Tua vs Kliczko nie widzę.
McClinne to wielki strasznie silny facet, po jego ciosach mógł paść każdy więc nie rozumiem twojego argumentu, to że Peter się potem ogarnął i wygrał świadczy raczej o jego odporności i zaciętości. Tak na logikę.. a wojowników którzy nigdy nie padają to sobie poszukaj w książkach Fantazy, chociaż z tego co pamiętam to nawet Conan lądował na glebie.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 23-03-2010 15:32:48 
raczej szczescie od boga uratowalo petera ze nie przegral przed czasem.jezeli ty uwazasz ze mccline silny facet tak ale to bylo kiedys dawne czasy te wielkie zwyciestwo w kilka sekund nad grantem poprostu historia.tylko ze wiesz wtedy co walczyl z peterem to juz mial najlepsze lata za sobą ja nie mowie ze walka by z kliczka nie byla ciekawa ale z tua takze.wiec nie mow mi ze tua mimo swoich 38 lat by nie mogl dac dobrej ciekawej walki a nawet wygrac przed czasem
 Autor komentarza: otke
Data: 23-03-2010 20:27:10 
dokładnie to mówię, Tua nie mógłby wygrać i nie sądzę żeby walka była ciekawa. zobacz walki Tuy z Rahmanem i Maskayewem, to był jego prime a i tak sobie nie radził, a gdzie tym zawodnikom do Kliczko.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 24-03-2010 00:11:03 
Jeśli tym razem Sauverlkand nie zgodzi się to należy ukarać Povetkina, poprostu przez 5 lat nie notować go.
Ale widzę szanse Povetkina, mimo wszystko najbardziej lubię oglądać jego walki.
Peter nie, bardziej Thompson lub Povetkin.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 24-03-2010 07:25:57 
Thompson juz walczyl z Wladkiem i wiemy czym sie to skonczylo..
 Autor komentarza: Ugly
Data: 24-03-2010 08:51:04 
Nie wiem o jakim pływaniu Petera z Mc Clinem mowa . Mc Cline powycierał 3x Peterem Ring i zabrakło mu kondycji żeby skończyć Samuela , dlatego walka skończyła się tak , a nie inaczej

http://www.youtube.com/watch?v=NmgwRN-OCIE

Wład napewno to widział i wie że można powalić Petera , ale z pewnością pamieta że też był na kolanach w walce z Samem .
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 24-03-2010 10:28:54 
w jednej z rund po ciosie peterowi sie troche zaplątały nogi o ten moment wlasnie chodzi.otke twierdzi ze tua by nie dal dobrej walki z kliczko tylko peter jak sam byl z wspomnianym mcclinem na skraju nokautu wiec nie rozumiem jego argumentacij.otke nadal wspomominasz stare dzieje moze maskaev,rahman byli wtedy w szczytowej formie dlatego tak pojedynek wygladal albo tua dal ciala ciezko to dzisiaj po latach stwierdzic
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.