CHAMBERS UPOLOWANY W OSTATNICH SEKUNDACH

Podczas walki wieczoru na dzisiejszej gali w Dusseldorfie, w ringu spotkali się aktualny mistrz świata IBF/WBO/IBO w wadze ciężkiej Wladimir Kliczko (53-3, 47 KO) oraz Eddie Chambers (35-1, 18 KO).

Amerykanin od samego początku robił wszystko aby sprowokować mistrza. Momentami walka wyglądała jakby była na zasadach MMA, ponieważ Szybki Eddie przy każdej okazji wchodził w nogi Kliczki i próbował go unosić, 2 razy przewrócił go nawet na deski. Kliczko rozgrywał pojedynek w swoim stylu, precyzyjne lewe proste często dochodziły celu.

Wydawało się, że Chambers mimo dużego zmęczenia dotrwa do końca pojedynku. Jednak na 15 sekund przed końcem walki, mistrz upolował zwierzynę jednym ciosem, lewym sierpem. Nokaut wyglądał bardzo nieprzyjemnie, Amerykanin zawisł twarzą w dół na linach bez ruchu, po chwili na szczęście doszedł do siebie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:18:45 
4 runda
40-36 dla KLiczko
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-03-2010 23:21:35 
nuda...edek jest za mały... jedyna szansa jego to półdystans, chociaż to i tak chuja da
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-03-2010 23:21:43 
5 runda - Kliczko lezy!!!!
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-03-2010 23:23:02 
aby te rzuty na mate to coś nowego. Tak poza tym wszystko po staremu.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:24:04 
5 runda, 50-45 dl Kliczko
tak jak wcześniej pisałem, Chambers przyjechał do Niemiec żeby nie przegrać przez nokaut.
Piękny obraz, pokazują ALBERTA
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-03-2010 23:28:05 
gdyby Clottey nauczył Chambersa jak się trzyma gardę...
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:30:13 
Mimo tej gardy Chambers zbiera baty
 Autor komentarza: mekoo
Data: 20-03-2010 23:32:51 
edii za słabyna władka punktuje go jak chce i garde eddi tez ma
dziurawa jedyna szansa dla ediego to jakis cios z nienacka
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-03-2010 23:33:24 
przełączam na iple wole Wawrzyka obejrzeć niż te nudę
 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-03-2010 23:34:12 
ogólnie żal mi Eddiego
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:40:15 
koniec 9 rundy 90-81
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-03-2010 23:40:27 
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:40:57 
KONIEC!!!
 Autor komentarza: thizz
Data: 20-03-2010 23:41:29 
jeszcze nie :P
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:41:50 
zmiana rękawic, ale jaja
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-03-2010 23:41:57 
niezłe
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-03-2010 23:42:41 
ma power w łapie... skoro rękawice pękają ... ^^
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:44:30 
raciej za dużo gipsu
 Autor komentarza: jerry
Data: 20-03-2010 23:45:03 
jednym slowem nastepna -kicha-
 Autor komentarza: ziom99
Data: 20-03-2010 23:48:23 
ale nuda ehhhh
 Autor komentarza: godik
Data: 20-03-2010 23:48:56 
Kliczko walczy tak asekuracyjnie,że aż sprawia wrażenie przsetraszonego każdym ewentualnym ciosem.Myślę,że ktoś kto znakomicie potrafiłby wywrzeć na nim presję i przedrzeć się do półdystansu(może Tua w formie)mógłby go pokonać.Napewno nie jest w stanie zrobić tego Dawid Haye.Jednak pomomo ostatniej słabszej walki Witalij to trudniejszy rywal.
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-03-2010 23:50:10 
nie wiem jak to bracia robią, że wypełniają stadiony na swoich walkach.
 Autor komentarza: ricco
Data: 20-03-2010 23:50:26 
wladek napiera caly czas wiec spokojnie dotrwa z wygrana:)
 Autor komentarza: gr900
Data: 20-03-2010 23:51:59 
prosiłbym o jakiegoś linka do tej walki
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 20-03-2010 23:53:48 
Eddie jest żałosny...nie zrobił nic by wygrać, Wlad jest na treningu!!!!!
 Autor komentarza: elephant87
Data: 20-03-2010 23:54:19 
 Autor komentarza: Luton
Data: 20-03-2010 23:54:21 
o ja...
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:54:23 
ciężki nokaut
 Autor komentarza: thizz
Data: 20-03-2010 23:54:25 
jakie KO :D
 Autor komentarza: elephant87
Data: 20-03-2010 23:54:55 
O kurna!!! Byle by się nic Eddiemu nie stało...
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 20-03-2010 23:54:59 
GAME OVER
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-03-2010 23:55:00 
Kliczko fauluje trzymając podniesioną rękę.

Sędzia jest mierny non stop ich rozsuwa, tym samym niweluje szanse Chambersa na cokolwiek.


 Autor komentarza: bokser88
Data: 20-03-2010 23:55:19 
i jakie są szanse Adamka ?
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 20-03-2010 23:55:47 
ciężki, lewy sierpowy bez skrętu
 Autor komentarza: kubazak
Data: 20-03-2010 23:55:47 
9 sek do konca .Brawo.Fat Eddie poległ.
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 20-03-2010 23:56:22 
uoo kurwa!! :)
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-03-2010 23:56:24 
co za petarda!!!
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-03-2010 23:56:32 
co za petarda!!!
 Autor komentarza: Daw
Data: 20-03-2010 23:56:59 
ciezkie KO!
 Autor komentarza: godik
Data: 20-03-2010 23:56:59 
Taki niby nijaki ten cios ale skosił Chambersa potwornie.Niesamowitą siłę posiada Władek.
 Autor komentarza: ricco
Data: 20-03-2010 23:57:08 
tak myslalem ze go znokautuje przed samym koncem:))
 Autor komentarza: Patryk
Data: 20-03-2010 23:57:21 
Chambers jakby nieprzytomny
 Autor komentarza: Feliks
Data: 20-03-2010 23:57:27 
Brawo Kliczko! Edi ko!!!
No i co niedowiarki ? Kilczko THE BEAST!!!!!
 Autor komentarza: ricco
Data: 20-03-2010 23:57:28 
tak myslalem ze go znokautuje przed samym koncem:))
 Autor komentarza: manitou77
Data: 20-03-2010 23:57:40 
nudna walka,wszystkie rundy wygrał Kliczko,ale nokaut ciezki.
 Autor komentarza: godik
Data: 20-03-2010 23:57:46 
Szanse Adamka.............. jakieś są :)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-03-2010 23:58:02 
a mi się kurwa w ostatniej minucie zawiesiło... i chuuuj!! ;/
 Autor komentarza: swij
Data: 20-03-2010 23:58:03 
Ko roku!!!
 Autor komentarza: habbitos
Data: 20-03-2010 23:58:17 
władek ma piekielną siłę =] chambers nic nie pokazal
 Autor komentarza: Traja
Data: 20-03-2010 23:58:24 
ale urwał.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 20-03-2010 23:59:03 
Ale go pierdzielnął. Między rundami widziałem jak Władek kręci głową, bo chciał go skonczyć wczesniej, ale nie wychodziło. Szkoda Eddiego, bo zaostało mu 20 sekund, a tą jedna petardą Władek zapewne skrócił mu karierę. Niby Kliczko był dośc pasywny i mało efektowny, ale jeśli ma się taką armatę w łapie to w każdym momencie moze się wydarzyc to, co przed chwilą przytrafiło się Eddiemu.
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 20-03-2010 23:59:09 
a mi się kurwa w ostatniej minucie zawiesiło...
 Autor komentarza: elephant87
Data: 20-03-2010 23:59:17 
No cóż... Zostali jeszcze "Tchórz" Haye, "Tucznik" Solis, "Kunktator" Povetkin i "Wielka Niewiadoma" Adamek... Może jeszcze "Fast Food" Arreola z Władymirem miałby jakieś szanse (gdyby zrzucił z 12 kg)
 Autor komentarza: ziom99
Data: 20-03-2010 23:59:27 
SkazanyNaInstynkt ja mialem to samo...
 Autor komentarza: mekoo
Data: 20-03-2010 23:59:55 
eddi zaliczyl ciezkie KO jak hatton od pacmena
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-03-2010 00:00:55 
nawet dodanie komentarza mi spowolniło... apokalipsa!!!!
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 21-03-2010 00:02:20 
Povietkin tak samo skończy, jak nie szybciej nawet :)
 Autor komentarza: cobra189
Data: 21-03-2010 00:02:31 
Niby taki sobie lewy, bez skrętu, nie tak efektowny jak ten, który Pacman zafundował Hattonowi. Zawsze wiedziałem, że Władek ma działo przeciwpancerne w obu rękach, ale to co pokazał przed chwilą maskara. Eddie zaliczy pewnie szpital, bo po tym ciosie stracił przytomność. Oby nic mu się nie stało, bo był w tym pojedynku naprawdę dzielny
 Autor komentarza: albinos
Data: 21-03-2010 00:02:42 
Wlad posiada cały arsenał "brudnych" zagrywek
 Autor komentarza: Daw
Data: 21-03-2010 00:03:17 
Alez piekielna sile maja te ciosy Wladka z lewej jak i prawej reki,Eddie padl jak zabity!
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 21-03-2010 00:03:26 
Klasyczny nokaut by Kliczko .Pytanie tylko czemu tak długo się bawił z Eddim?
 Autor komentarza: Mati88
Data: 21-03-2010 00:03:39 
szkoda, i nudny champ walczy dalej.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 00:03:53 
Piotr odpuść.... Eddie nie zrobił nic by wygrac czekal na KO..i sie doczekał..dobrze mu tak...jego postawa była żalosna, choc straszna przewage parametrów mial Wlad , ciżko cokolwiek zrobic

Adamek wg mnie poszedłby kilka razy na wymiane i dostłaby KO wczesniej ale by próbował przynajmniej
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 21-03-2010 00:04:15 
Oj, zgasił Władimir światło Eddiemu, który cały czas na wstecznym był.
 Autor komentarza: Daw
Data: 21-03-2010 00:04:19 
Oby mu sie nic nie stalo bo walczyl dzielnie.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-03-2010 00:04:20 
Kliczko szampana pije
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 21-03-2010 00:05:09 
Kolejny raz potwierdza się - nie ma nikogo obecnie,i już nie będzie powinni Kliczko miedzy sobą zawalczyć i na wczesną emeryturkę obaj ...
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:05:24 
Władek mógł spokojnie go skończyć po tej petardzie na początku, ale chciał się pod publikę pobawić.No i mu wyszło to chow!!!

Adamek? lepiej niech wraca wagę niżej bo tu go mogą zabić!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:09:22 
Jak oglądam walki Kliczków to coraz bardziej sie upewniam ,że takcy prime
Bowe ,Tyson ,Lewis,Holmes czy Foreman by ich z......i!
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:09:29 
Povietkin już jest zes....ny!!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 00:09:54 
Mati88

Cóz jestes młodym człowiekiem.Wlad nie jest nudny jeśli sie wczujesz:):)

Wlad walczy po europejsku , ale mi imponują te Kliczki dwa:):)Imponuje mi ich wykształcenie, ich firma menedzerska.Uwielbiam takie sytuacje gdy ludzie z doktoratami klepią po pysku innych prostaków z ulicy.

To jest lekcja wychowania.Dlatego jestem wielkim fanem Braci!!!!!!Pozatym to strasznie sympatyczne typki
 Autor komentarza: Tomek1950
Data: 21-03-2010 00:10:39 
MyStyle
a wg mnie walka miałaby taki sam przebieg, Adamek cały czas na wstecznym, bez ryzyka, może udaloby mu sie uniknac KO
 Autor komentarza: kubazak
Data: 21-03-2010 00:11:01 
Miał ktoś wątpliwości ze Kliczko wygra? Chyba sam Eddie wiedział ze przegra , liczyl tylko na lucky punch.Strasznie nudna walka.A prawa rękawica faktycznie sie rozeszła na szwach ,na zewnetrznej stronie .
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 21-03-2010 00:11:07 
Żenujący pojedynek. Znowu dużo gadania a potem wyjście po wypłatę. Co to ma być, walka o mistrzowski pas? Obaj bokserzy walczą ze strachem na twarzy i czekają na końcowy gong.
 Autor komentarza: Mati88
Data: 21-03-2010 00:11:50 
@ Georgedawid - Kliczko pije Düsseldorfer piwo, tak jak obiecal. ;)
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 00:12:13 
KOSTROMA

nie wiem dlaczego sie upewniasz.nie bylo nic w tej walce co by Cie mogło upewnic

Ale Wlad pewnie by mial duze problemy to fakt, boksersko cenie wyzej Vitka choc neistetty lata juz nie te
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:12:50 
Pokazali przez moment Sosnowskiego przestraszony jakiś i lekko spocony był!? Niestety jego czeka to samo.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 21-03-2010 00:14:11 
Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:09:22
Jak oglądam walki Kliczków to coraz bardziej sie upewniam ,że takcy prime
Bowe ,Tyson ,Lewis,Holmes czy Foreman by ich z......i!


głupie jest takie porównywanie ale tez tak uważam
 Autor komentarza: cobra189
Data: 21-03-2010 00:14:31 
Po tej walce jeszcze bracia bedą mieli jeszcze większe problemy ze znalezieniem rywala. Haye ogladajac tę walkę, do 12 rundy pewnie sobie myślał - wolny i mało ruchliwy jest ten Kliczko, zatłukę go, jestem o niebo szybszy i zwinniejszy. Chciałbym jednak zobaczyć jego minę, kiedy zobaczył, co stało się z Eddiem po tym niby niepozornym lewym sierpowym.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:15:23 
MyStyle Vitek to nawet z past Lewisem dostał tko a gdyby nie to feralne rozcięcie to było by prawdopodobnie Ko na Vitku no ale to oczywiście gdybanie.
 Autor komentarza: Mati88
Data: 21-03-2010 00:16:13 
MyStyle

Sam boksuje od 12 lat i doceniam jego technike. Ale mi braguje "show"
I dlatego Kliczko nigdy nie dostanie walki za 20 Mil., tak jak Lewis, Tyson itd.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 21-03-2010 00:16:21 
Chyba nie widziałeś walki z Lewisem. Vitek świetnie sobie radził.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 00:17:19 
KOSTROMA

Fundamentalnie nie masz racji ale masz do tego prawo

Ale piach jest w HW to fakt, Bracia sie nie wysilają bo nie muszą

 Autor komentarza: Sake1986
Data: 21-03-2010 00:18:28 
ale urwał
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:18:56 
Walka była bardzo wyrównana ale w końcówce widać było ,że Lewis dąży do ko
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-03-2010 00:19:18 
Kliczko to nie jest waciany Cunningham. Tutaj po prostu jakby Adamek poszedł do przodu to by dostał lewy prosty w czoło i by go przesuneło do tyłu. I tak za każdym razem. Ciężko sie z takim typem walczy. Można walić głową w mur, ale predzej sie głowa odbije, niż mur sie przesunie.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 21-03-2010 00:19:29 
Jeśli chodzi o potencjał to bracia mają nie mniejszy niż np. Lewis czy też Bowe. Kłopot w tym, że nie mają za bardzo godnych rywali i dlatego nie muszą prezentować 100% swoich umiejętnosci. Taka jest smutna prawda
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 21-03-2010 00:19:32 
Czekalem na pojedynek bokserski a oni pokazali partie szachow. Wladimir jak zawsze nudny ale skuteczny styl , a Chambers bez najmniejszego ryzyka, nie zrobil nic dla tego pojedynku. Czyli jak zawsze najlepiej wypadl Michael Buffer.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 21-03-2010 00:19:48 
ale to było dobre
 Autor komentarza: mobil85
Data: 21-03-2010 00:20:43 
ludzie przestancie najezdzac na Kliczkow,a skupcie sie na ich przeciwnikach,gdyby ten tchorz Edi podjąl rekawice i walczyl a nie spieprzal po ringu to dostalby szybkie KO,taka prawda,jak ktos chce wygrac z Wladkiem to musi zaatakowac i albo znokautuje mistrza albo sam polegnie,walki wyglądają slabo bo jak ma Kliczek walczyc jak mu rywal ucieka po ringu.
pozdro
 Autor komentarza: piotr
Data: 21-03-2010 00:21:20 
@MyStyle

A co mógł zrobić jak Kliczko trzyma rękę przed sobą.
Sędzia ewidentnie niepotrzebnie ich rozsuwał, nawet jak nie było kliczów.


Chambers moim zdaniem i tak by nic nie zdziałał bo on ledwo ma warunki na cruiser.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:21:28 
mnie się dwa razy przysnęło , bo ogólnie nuuuudna walka , ale KO widziałem ... "Szybki Edi" , okazał się stojącym kołkiem za gardą i nic nie pokazał... Kliczko po swojemu , lewy dyszel i czasem prawy , czyli nic nowego...
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 21-03-2010 00:22:37 
Na boxrecu powinni zmienić z TKO na KO.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:22:56 
mobil85 , w 100% się zgadzam ...
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 21-03-2010 00:23:59 
Szybki Edi nie zrobił nic w tej walce. Kompletnie nic.

Władek pokazał, że na tą chwilę jest kompletnym bokserem i słusznie, mistrzem świata. Ma taką siłę, szybkość, technikę (praca nóg!!) że praktycznie tylko wielki Wałujew miałby z nim szanse wygrać. Zauważcie że Władek też walczy na wstecznym, tzn noga do przodu, cały schowany do tyłu, a tymi długimi rękami cały czas "maca". I nikt bez podobnego zasięgu ramion nic mu nie zrobi, taka prawda.
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:25:00 
Kostroma w jakiej końcówce? walkę przerwali bodaj po 6tej rundzie!
a Levis poczuł krew więc szedł na maksa! gdybać można, ale gdyby dla Vitka krew nie płyneła do oka to pojedynek by przebiegał inaczej! jak? już się nie dowiemy koniec kropka!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 00:25:22 
Holmes,bowe KOSTROMA ???

Nie,cieżko by im było corrie Sanders to jeden z najdziwniejszych bokserów jakich znal świat,tak szybkie i silne ciosy z obu rak to poezja,100 x lepiej od Chambersa,ale jakie braki w wyszkoleniu-zmarnowany talent.Kliczko zmienił sie od tej walki,aczkowliek mamy teraz żenadę w HW

 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:26:00 
cobra189 włśnie potencjał mają mniejszy popatrz chociażby i porównaj do prime Bowa który warunki miał podobne ale był znacznie bardziej sprawny ruchowo niż bracia .
 Autor komentarza: barbie221
Data: 21-03-2010 00:29:11 
Jedna z ciekwaszych walk Kliczki.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:29:33 
jednym słowem , takie małe "pierdki" jak Chambers nie mają szans z Kliczkami , za duża roznica
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:29:55 
Nie piszcie ,że na tle dzisiejszych kiepskich ciężkich bracia nie mogą okazać pełni swoich umiejętności bo to właśnie na łatwych przeciwnikach pokazuje się najlepiej:)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 00:30:12 
Foremana brakuje

http://www.youtube.com/watch?v=SUxDro2LuUU
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:30:17 
barbie221 , nudna jak "flaki z olejem" poza tym KO
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 21-03-2010 00:31:00 
Może jestem trochę nieobiektywny z uwagi na nieukrywaną sympatię do Adamka ale na dzień dzisiejszy tylko on jest w stanie zagrozić Władimirowi. Śmiem twierdzić, że po takich ciosach, po których chwiał się i padał Chambers, Adamek walczył by dalej i nie zrobiły by one większego wrażenia na nim. Pamiętam petardę jaką przyjął od Banksa...dzisiaj twardogłowy Walker po takim ciosie nie był w stanie kontynuować walki! Twierdzę też że Adamek jednak przy pomocy swoich świetnych kombinacji mógłby poważnie naruszyć Władka a wtedy....
Nie stawiam tu żadnej jednoznacznej opinii ale w moim odczuciu my wszyscy jeszcze nie doceniamy faktu jakiego formatu mamy boksera. Przekona się o tym już niedługo Arreola. Chambers rozczarował na całej linii i jedynym jego celem było przetrwanie. Adamek, może Tua, może odchudzony Peter...reszta to pyskacze i krasomówcy milczący w ringu. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 00:31:59 
Poza tym Kliczki były by dobre na tle tych pieściarzy na nich to Foreman,Lewis,Tyson(niewygodny styl jak Sandersa),Ali,ale reszta,to tak nie za bardzo by im dali radę
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:34:12 
Już są Adamkomaniacy ;-) witamy!
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:34:14 
Ja myślę , że Wałek miałby jakieś szanse , bo wreszcie ktoś miałby dłuższe łapy od nich :D
 Autor komentarza: barbie221
Data: 21-03-2010 00:34:44 
Zin nieprzesadzaj widziałam nudniejsze walki w jego wykonaniu.
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:36:01 
Petarda Banksa a Petarda Władka to lata świetlne
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:36:48 
barbie221 , wiesz , wszystkie są do siebie bardzo podobne i tylko ich czas trwania bywa rózny :D
 Autor komentarza: barbie221
Data: 21-03-2010 00:37:26 
Adamek z pewnością był by szybszy, ale jego ciosy raczej nie robiłyby wrażenia na Kliczce, wiec moooże na punkty.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:38:22 
swij , a czym to mierzyłeś ?? ;)
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 21-03-2010 00:39:13 
swij...szkoda że nic nie wiesz o sparingach Banksa i Klitscho....i o sile ciosu Jonathona....pozdrawiam
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:39:48 
barbie221 , ale cała sztuka dostać się do półdystansu z Kliczką w którym to Kliczka przeważnie klinczuje.
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:39:52 
Ludzie Adamek nie lubi defensywy a z Kliczkiem ofensywa skończyła by się ciężkim ko!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:42:52 
Ale co w pułdystansie miałby zrobić Kliczce taki patyczakowaty waciak jak Eddie nawet jak by się tam dostał?
 Autor komentarza: barbie221
Data: 21-03-2010 00:44:15 
Klinczowanie spowodowało by to, ze Adamkowi siadły by kolana;P
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:44:39 
swij , właśnie na Kliczkę trzeba kogoś ofensywnego , a nie defensywnego ... widziałeś jak to dzisiaj wyglądało... Z Kliczką mniejszy zawodnik nie ma szans walcząc defensywnie.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:45:05 
barbie221 , albo nabawił się przepukliny :D
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:46:24 
KOSTROMA , no właśnie nic i nic nie zrobił ;D
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:47:04 
Więc po co wogóle taka walka?
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:48:29 
Z kimś Kliczko walczyć musi , bo co ma zrobić , zakończyć karierę ? :)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:48:56 
Na dzień dzisiejszy chciałbym tylko zobaczyć walkę któregoś z braci z Tua kto wie może on miałby szanse ich pokonać.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 21-03-2010 00:49:29 
Troche nie w temacie: Wie ktoś, czy 3 kwietnia będzie zarówno walka RJJ-BHOP oraz Haye-Ruiz na polsacie? Bo wiem, że ta pierwsza będzie, a z tej okazji że polsat pokazywał zawsze walki Wałka, gdy ten miał pas więc Haye też powinien być. A teraz krótka wypowiedź na temat: Obstawiałem wygraną na punkty Władka no nie wiele się pomyliłem. Janusz2526 pamiętasz petarde jaką przyjął Wałek od Banksa? Masz video? Sami komentatorzy mówili, że to może być taki chwyt żeby wystraszyć troche Walkera, a pozatym petarda petardą dobry czysty cios w szczęke lub w skroń położy każdego. Adamek narazie szans z Władkiem by nie miał żadnych może by się troche więcej od Chambersa ruszał po ringu, żeby móc zadawać kombinacje trzeba wejść z Władkiem w pół dystans co jest niesamowicie trudne, bo dysponuje genialną lewą ręką i oczywiście będzie miał dużo duższe łapy od Adamka. Na Władka to potrzebny jest ktoś kto świetnie balansuje ciałem, żeby jak najwięcej unikał tej lewej ręki i kontrował, według mnie właśnie taki Tyson w prime, by rozłożył Władka do 5 rundy.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 21-03-2010 00:50:12 
o własnie KOSTROMA dobrze prawisz z Tua
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 00:51:59 
zin tak to jedyny sposób na pokonanie go, tylko ofensywa Adamka to za mało na tego robota, to ledwo wystarczyło na przeciętnego Estradę.
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:53:59 
benwetz, albo ktoś z dłuższą lewą od Kliczki ;)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 21-03-2010 00:54:27 
Czyli Wał?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 00:56:57 
Tua prawdopodobnie wyszedłby w tej walce tak jak z Lewisem
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:58:01 
swij , nie wiem jakby to wyglądało z Adamkiem , bo ja nadal nie wiem na co Adamka stać w ciężkiej po tych dwóch walkach. Nie oceniam Adamka na podstawie walki z Estrada. Z Estradą większość się męczyła, bo jest niewygodny. Zobaczymy po walce z Arreolą , ale myślę , że z Waładkiem nie miałby szans.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 00:58:16 
Tua z rahmanem się meczył,a kliczkę ma pokonac ?Zenada znaFcy,nawet rzęsisto ofensywny styl Tuy to za mało
 Autor komentarza: zin
Data: 21-03-2010 00:59:27 
KOSTROMA , wydaje mi się , że walka Kliczki z Wałkiem byłaby ciekawa :)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-03-2010 01:00:10 
tak się zastanawiam, czy gdyby Chambers więcej się poruszał na nogach, schodził częściej na prawą stronę, mógłby utrudnić zadanie Władymirowi. W końcu szybkość to jedyny jego atut w tej walce. Ryzyko nadziania się na silny cios Ukraińca duże ale może trochę by zmęczyło to Wlada.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 01:01:00 
A co by było gdyby...
 Autor komentarza: swij
Data: 21-03-2010 01:04:10 
Zin Wszystko nam pokaże walka z Arreolą tutaj daję szanse 50 na 50
Tua już jest za stary Wład go przytrzyma lewą podmęczy i skończy jak Rachmana. idę spać
pozdrawiam!
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 21-03-2010 01:06:11 
JW

Lennox sobie poradzil z Tua,a Tua był w PRIME(28 lat),a Kliczko to taki gorszy Lennox-zniszczyłby tuę
 Autor komentarza: bonkers
Data: 21-03-2010 01:06:42 
wytrzymał co prawda dłużej od Rusłana ale bez rewelacji...
 Autor komentarza: benwetz
Data: 21-03-2010 01:09:42 
Tua? Niee.. zdecydowanie nie, w swoim gdyby Tua był w swoim prime nawet wtedy nie byłby faworytem, Władek by go wykończył jak Lennox. A pozatym to puncher, a teraz ma już swoje lata więc dynamika już nie ta, a na Wałka jak mówiłem balans głowy/ciała/cios i dynamika :P.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 01:10:58 
Nie ma co Klitchko vs Klitxhko 100 mln Euro na stole i dawaj!!!!!

To niemożliwe niestety ale to dobrze bo rodzina musi sie trzymać razem
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 21-03-2010 01:11:56 
ach te moje błedy

Vitek vs Władek...................WAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: benwetz
Data: 21-03-2010 01:15:04 
Ponawiam pytanie Ruiz Haye będzie na polsat sport?
 Autor komentarza: dzomba (Redaktor bokser.org)
Data: 21-03-2010 01:18:02 
Benewtz przeciez masz odpowiedz na bokser.org po prawej stronie masz rozpiske boks w tv, tam masz odpowiedz na swoje pytanie.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 21-03-2010 01:19:54 
ok sorry nie wiedziałem :)
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-03-2010 08:13:23 
Autor komentarza: swij Data: 21-03-2010 00:36:01
Petarda Banksa a Petarda Władka to lata świetlne


a w tej bajce były smoki ?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 08:17:26 
Pierwsze dwie rundy tej walki zwiastowaly calkiem ciekawy pojedynek..Chambers probowal cos zrobic ale gdy dostal strzala na lep uspokoil sie a walka stala sie cholernie nudna..Eddie nic nie robil i szczerze to jedynie gartuluje mu serca i hartu ducha..Wladek udowodnil ze jest niekwiestionowanym numerem jeden tej kategorii..
 Autor komentarza: cisiek
Data: 21-03-2010 08:34:39 
Chambers - zero pomysłu niestety. Uderzenie - fenomenalne, bo nawet nie było specjalnie czyste. Adamek i Sosna - raczej na pożarcie. Adamek z Arreolą - ta walka też nie pokaże, jakie Adamek ma szansę wobec Kliczków.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-03-2010 08:37:54 
Pierwsze dwie rundy pokazaly ze Wladek dalej nie lubi byc atakowany..Bokser z charaterem z ciosem i niezla predkoscia o lepszych warunkach fizycznych od Eddiego moglby nieco Kliczke zaszachowac..Wladek jednak dysponuje pooteznym prawym, ktorym studzi dosc szybko zapal rywali..
 Autor komentarza: ceres
Data: 21-03-2010 09:02:13 
Eee powiem tak, że Chambers nie pokazał nic,skoro jest to pretendent do tytułu, to obecna HW jest na prawdę mizerna... Co do mistrza - jest do pokonania, tylko jeszcze nie wiem z kim:):D wygląda jak gladiator,petardę i rewelacyjne warunki ma. Ale ciekawi mnie jedno , bo zawsze z uwagi na swój wzrost i wzrost przeciwników walczy na zgiętym kolanie.. Ciekawe czy to zdrowe,czy jakoś osłabia nogi Włada...;>?
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-03-2010 09:56:48 
Nie ma boksera ,który może cos pokazac z Wladimirem.Całkowicie zdominował wage cięzką.Znakomity,szybki lewy prosty rozbija plany wszystkich jego przeciwników.Povietkin/ze słaba obrona/ dostanie cięzkie Ko i to na poczatku walki
 Autor komentarza: Daw
Data: 21-03-2010 09:58:41 
No to bez niespodzianki wygrana Wladka,a co do walki to bez wiekszych emocji,bez historii oprocz tego nakautu to nic takiego sie nie dzialo Kliczko jak zawsze wszystko kontrolowal tym mlotem lewym prostym i dodatek do tego lewego prawy prosty dopiero w koncowce zaczol zadawac cisoy sierpowe i dalo to efekt w postaci tego ciezkiego nokautu,a co do Eddiego to on prawie nic nie robil zeby te walke wygrac bardzo zadkie ataki,a nawet jak atakowal i zadawal ciosy to nic z tego nie wynikalo liczylem na wiecej z jego strony,kolejny odstawiony z kwitkiem pretendent.
 Autor komentarza: kuba999910
Data: 21-03-2010 10:29:04 
A ja dalej myśle że gdyby wkońcu walke z którymś z braci dostał jakiś niewysoki puncher to mogłoby być szybkie KO. Oni sie gubią jak są naciskani, a Władek ma słabszą szczęke i dla boksera z potężnym ciosem jest na strzał. Walcząc tak jak Eddie nie ma szans znimi wygrać. Tylko półdystans i ciągły atak, poparty siłą ciosu mógłby dać efekt
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 21-03-2010 10:58:41 
kuba łatwo powiedziec trudniej zrobic. Eddie też zapowiadał a wyszło jak wyszło.
 Autor komentarza: ojciecchrzestny
Data: 21-03-2010 19:35:16 
zin
zgadzam sie z toba Adamek niema szans
ani ciosu ta jego tak zwana szybkosc bylaby zastopowana lewym prostym wladka a prawy prosty by skonczy sprawe i mazenia adamka o pasie wagi ciezkiej...
no wsumie zostalby jeszcze haye
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.