SOSNOWSKI O WALCE Z KLICZKO

"Moje marzenia wreszcie się spełniły, zawalczę o mistrzostwo świata. Ponieważ miałem zaplanowaną walkę z Harrisonem, jestem już w cyklu treningowym. Dostałem szansę od losu, niewielu zawodników ma możliwość walczyć o taki tytuł, a ja ją dostałem. Jestem za to bardzo wdzięczny Vitalemu i jego menadżerom. Wiem, że wszyscy stawiają na zwycięstwo Ukraińca, ale powiem wam, że Kliczko pożałuje swojej decyzji. W  Gelsenkirchen żyje wielu Polaków i Niemców polskiego pochodzenia i spodziewam się, że mnie wesprą swoim dopingiem. Będę pierwszym polskim mistrzem świata wagi ciężkiej" - powiedział aktualny mistrz Europy kategorii ciężkiej Albert Sosnowski (42-2-1, 27 KO).

Przypomnijmy, iż najbardziej prawdopodobną datą pojedynku o pas WBC z Vitalim Kliczko (39-2, 37 KO) to 29. maja. Pojedynek pokaże na żywo telewizja RTL.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 12:16:43 
Albert sercem z Tobą i mocno będę trzymał kciuki !!!
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 09-03-2010 12:21:30 
Powiem tak:


ALE JAJA!!!!!:)

nie chcialbym by Klitchko którego bardzo cenie skończyl kariere przegrywajac z mistrzem EBU. ale Sosna to Polak facet, który cięzko trenowal na ten sukces wiec trzymam kciuki za niego!!!!!!!
 Autor komentarza: kopernik
Data: 09-03-2010 12:22:31 
To się porobiło! To mi sie podoba. "Nic się nie dzieje w wadze ciężkiej?" Dla nas POLAKÓW to jest historyczna chwila. Gratulacje dla Alberta i Tomka. Powodzenia!
 Autor komentarza: Adam0
Data: 09-03-2010 12:24:47 
Myślałem że to będzie walka o jakiś poważny tytuł np. BBU ale WBC też może być. :)
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 09-03-2010 12:26:38 
to chyba rzeczywiście prawdziwe i już potwierdzone informacje, termin walki jest już też zamieszczony na boxrecu wyznaczony na 29 maja. Wbrew temu co większość sceptyków tu pisze nie skazywałbym z góry Dragona na pożarcie, potrafi walczyć z wyższymi od siebie zawodnikami i radzi sobie z tym bardzo dobrze tak że nie widać różnicy w zasięgu. Klitschko z Johnsonem właściwie nic nie pokazał oprócz widocznych śladów korozji i słabej kondycji. Co prawda Johnson ma bardzo dobrą obronę ale nie sadzę żeby Albert całą walkę kładł się na linach i się bronił z góry przyjmując porażkę na punkty dziękując tylko na wypłatę i szansę promocji w walce mistrzowskiej, bo to przede wszystkim ambitny i rozsądny zawodnik, zawsze wspaniale przygotowany kondycyjnie na 12 rund co dla Klitschko może być sporym ryzykiem w końcówce walki bo wymiękał już momentami przy statycznym i zupełnie biernych Johnsonie. Tym bardziej , że Albert jest w każdej rundzie aktywny i zadaje dużo ciosów, więc jak się nie posra jak wszyscy dotychczas długich łapsk Klitschki i podejmie walkę może być różnie , choć oczywiście faworytem nie będzie. Jednak wierzę w niego i trzymam kciuki, jak podejmie walkę ma szansę wygrać
 Autor komentarza: Ned
Data: 09-03-2010 12:31:24 
Wzięło mnie na fantazje.
Wymarzony stan na przyszły rok:

-Sosnowski mistrzem WBC
-Włodarczyk mistrzem WBC
-Jackiewicz mistrzem IBF
-Adamek mistrzem WBA

Proksa i Master w ścisłej czołówce.

Darujmy sobie ocenę realności, po prostu miło jest pomarzyć ;)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 09-03-2010 12:32:57 
Albert jak bilety będą w rozsądnej jak na polską kieszeń cenę to z Krakowa też będziesz miał grupę kibiców, a uwierz głośno potrafimy krzyczeć :)
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 12:34:06 
Prawda jest taka , że Kliczko nie wybrał Alberta z uwagi na jego osiągnięcia , czy umiejętności i nie oszukujmy się , wybrał go jako łatwy łup. Poza tym ma kończyć karierę i startować w wyborach na Ukrainie , a obicie polaka da mu dodatkowe głosy , biorąc pod uwagę miłość obu narodów i historię . Mam nadzieję , że Albert da z siebie 200% i nawet jak nie wygra , to pokaże dobry i twardy boks, a na pewno lepiej sie zaprezentuje niż Arreola :)
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 09-03-2010 12:35:34 
Jak ma zyskać polskie glosy jak obije polaka ?? nie rozumie Twojego rozumowania ?
 Autor komentarza: yok3r
Data: 09-03-2010 12:36:13 
Będzie dobrze. Nie ma co gdybać - czekamy na walkę...do stracenia nic nie ma - zyska za to dużo dużo dużo więcej...
 Autor komentarza: mmm
Data: 09-03-2010 12:38:18 
Kliczko pożałuje??? HAHAHAHHHHHHHHHHAHAHAH
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 09-03-2010 12:41:29 

Wydaje się, że Vitek szuka kogoś do efektownego KO w jednej z ostatnich obron po mało widowiskowych walkach z Arreolą i Johnsonem.

Nie wiem czego spodziewać się po Albercie, bo z takim zawodnikiem jeszcze nie walczył. Spotka się z bokserem o dwie klasy wyżej niż jego dotychczasowi rywale. Miejmy nadzieję, że dość długi okres przygotowawczy pozwoli mu na wykonanie 100% planu i 29 maja da walkę życia (tzn. nie zostanie znokautowany w 2 pierwszych rundach i uda mu się przeboksować pełen dystans).
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 12:41:57 
GoldenBoy, czytaj ze zrozumieniem ;)
 Autor komentarza: rossi
Data: 09-03-2010 12:42:07 
GoldenBoy, jakie polskie głosy? Kliczko to Ukrainiec i tam będzie kandydował, a jak Ukraińcy kochają Polaków to chyba wszyscy wiedzą...
 Autor komentarza: Laik
Data: 09-03-2010 12:43:59 


Kliczko wybrał Alberta,bo ten ma pasek i przede wszystkim bardzo dobrze wyglądający bilans.
To takie nabijanie kibiców w butelkę,bo ze sportowego punktu widzenia walka bezsensu,zbyt duza różnica klas.
 Autor komentarza: TooL
Data: 09-03-2010 12:48:29 
kurde, gdyby ktos powiedział ze dwa lata temu, ze sosna bedzie bil sie z kliczka to bym go wysmiał, a tu prosze! obiecuje, ze nie bede sie smiac jesli ktos powie ze wierzy w zwyciestwo naszego, bo juz jeden cud sie zdarzył,wiec czemu nie nastepny?;)
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 12:49:01 
Dragon go skończy między 8 a 12 rundą
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 12:51:40 
teraz trochę humorystycznie :) ... proponuję zrzutkę na gumijagody dla Alberta i Kliczko się zdziwi xD
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 12:52:19 
byliscie kiedys na Ukrainie ze takie glupoty wypisujecie?
konflikt polsko-ukrainski nakrecaja media i takie wlasnie gadanie

mam na Ukrainie wielu przyjaciol i czasem (zadko ale jednak) bywam w Kijowie i zapewniam was ze odsetek ludzi zle nastawionych do polski i polakow jest znikomy

to jest sport i nie dorabiajcie do tego ideologii - prosze was
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 12:53:06 
zin
gumijagody albo magiczny eliksir Asteriksa
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 09-03-2010 12:54:28 
PAS MISTRZA SWIATA W CIEZKIEJ, zdobyty przez Polaka w walce z Rezunem i to jeszcze w Niemczech !!! ALBERT ZROB TO ! To mozliwe, potrafisz...
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 09-03-2010 12:59:11 
REDAKCJO DO CHOLERY JASNE N IE WIEM CZY BANEM MAM ZWROCIĆ WASZĄ UWAGĘ
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 09-03-2010 13:00:00 
TERMIN TO 29 MAJA A NIE 29 MAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PISAŁEM JUZ DWA RAZY O TYCH WASZYCH BŁĘDACH APELUJĘ RAZ JESZCZE!!!!
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 13:00:06 
serce i duszą jestem za Albertem , ale rozum pyta , czym może Albert zaskoczyć takiego giganta , jak Kliczko , poza determinacją ??? próbowałem znaleźć jakikolwiek element w którym Albert byłby lepszy od Kliczki i naprawdę trudno znaleźć coś takiego ... chciałbym chociaż trochę uwierzyć w możliwość wygranej przez polaka , ale nie umiem - sorry za brak wiary :(
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 13:13:07 
Kurczę, sympatyzuję z Albertem, jako polskim zawodnikiem i jednocześnie po prostu człowiekiem, ale po tym, co zobaczyłem u A.S. z jakimś Vidozem i po tym, gdy zobaczyłem, jak inteligentnie Vitek rozbił Chrisa, mam uwierzyć, że Polak ma jakiekolwiek szanse?? Słuchajcie, całym sercem za naszym chłopakiem, ale ja klapek na oczach nie mam. Wiem, że nawet Adamek nie ma po co wychodzić do Kliczków na dzień dzisiejszy, Albert tym bardziej, bo zostanie mocno skarcony...tak uważam. Niemniej jednak szansa ogromna i walczyć trzeba, cuda się zdarzają. Nieraz 2-3 ligowcy też zwyciężają z ekstraklasą.
 Autor komentarza: Jamjest
Data: 09-03-2010 13:14:46 
Brawo Albert !!!! Praca + determinacja = SUKCES !! Wierzę w Alberta. Pierwszy raz w życiu obstawię u bukmachera. A swoją drogą przeskoczył w wyścigu o pas Adamka, niezłe jaja. Albert ma #1 lat. Jak nie teraz to kiedy ? 3mam kciuki.
 Autor komentarza: glaude
Data: 09-03-2010 13:16:03 
@zin zgadzam się z twoim wcześniejszym postem. Ta walka to dla Vitka posunięcie polityczne. Do tego upiecze 2 pieczenie w jednym ogniu:
1. Kasa za zwycięstwo.
2. Głosy liberalnych wyborców jako wielki zwycięzca i głosy nacjonalistów- bo pokonał Polaka.

Sportowo to widowisko w mojej ocenie będzie marne- ucieszę się jeśli Sosienka wytrzyma połowę tego dystansu co Kung Fu Panda.
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 13:16:52 
pewnie będzie niezły kurs u buków na wygraną przez Alberta ... więc postaw ile masz xD
 Autor komentarza: przemas24
Data: 09-03-2010 13:21:10 
zarobi chłopak milion i nokaut :) w sumie też bym się za tyle dał przewrócić
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 13:22:45 
glaude , doszedłem do tego wniosku , bo nie widziałem żadnych innych racjonalnych powodów wyboru Kliczki za przeciwnika Alberta. Bo to ani żadne znane nazwisko , ani umiejętności ... jedynie niezły rekord i ten pasek EBU.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 09-03-2010 13:24:04 
przemas24 ale ty byś się za pewne już nie podniósł...
 Autor komentarza: roberto1
Data: 09-03-2010 13:33:46 
Sosna to zawodnik ceniony w Europie, szczególnie na Wyspach bo tam toczył najwięcej walk, a w Niemczech go kojarzą z niezłej walki z Pianetą, w dodatku ma dobry bilans 45-2, a nie tak jak napisano w materiale 42-2(mimo, że ok. 30 oponentów to kelnerzy), to właśnie stąd wybór Alberta,z drugiej strony zdziwiło mnie czemu Niemcy nie wybrali np. Pianety. Ja osobiście cenie Alberta nie tylko za umiejętności bokserskie, ale też za charakter i jego skromność. Albert 3mamy kciuki!!!
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 13:34:13 
Słuchajcie, bądźmy szczerzy...Albert z Adamkiem (który z pewnością obecnie dostałby smar od Vitka) nie ma szans, więc jak chce pokonać ikonę HW Vitalija Kliczkę?? Glaude ma rację, po prostu nie ma jednej przesłanki na korzyść Sosny. To nie krytyka, a trzeźwe spojrzenie :(
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 09-03-2010 13:35:11 
Życzę powodzenia Albert, ale to bedzie arcytrudny pojedynek dla Ciebie.
 Autor komentarza: MARIUSZDZY
Data: 09-03-2010 13:35:40 
Bomba ale jaja trzymam kciuki, ale niespodzianke by nam sprawił , całym sercem jestem za i powodzenia Albert pozdr....
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 13:40:34 
tonka
"Albert z Adamkiem (który z pewnością obecnie dostałby smar od Vitka) nie ma szans, więc jak chce pokonać ikonę HW Vitalija Kliczkę?? "

hahahahaha skad ty wiesz ze on nie ma szans? bo pokonal Estrade? ja mu daje wieksze szanse na pokonanie Adamka niz Adamkowi na pokonanie Kliczki
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 13:44:19 
obyniec
"hahahahaha skad ty wiesz ze on nie ma szans?"

Z kątowni :)) Nie, nie, no żart, ale w mojej opinii tak sprawa się przedstawia. Jeśli w Twoim zdaniem jest inaczej, to nie "hahaj" tylko pisz, co uważasz :)
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 13:44:53 
odyniec , a jakie szanse dajesz Albertowi w tej walce , tak w liczbach np 50/50 ??? :)
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 13:45:48 
mam na myśli walkę Alberta z Kliczką :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 13:51:21 
tonka
nie obrazaj sie stary ale jak ktos pisze tak jakby stwierdzal fakt to mnie smieszy - oczywiscie mozesz miec swoje zdanie na ten temat ale sposob w jaki to napisales..itd

zin
a szanse Alberta widze jak 20/80 na kozysc Witka oczywiscie
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 13:52:52 
aha tonka nie chodzilo mi wczesniej o Alberta z Kliczko tylko o Albert-Adamek
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 13:58:53 
odyniec
Spoko, dobra dyskusja nie jest zła :)
Zatem uważasz, że Tomek miałby spore problemy z Albertem, dobrze zrozumiałem??
 Autor komentarza: puncher48
Data: 09-03-2010 14:09:22 
Fajnie nie powiem ale na chłodno analizując szykują się spore bęcki, niemniej czapkę z głów za podjęcie wyzwania i to z samym Vitalim, Albert pnie się w górę i nawet jak przegra po przyzwoitej walce to umocni swoją pozycje na ringu niemieckim, a że na angielskim już istnieje to nic tylko się cieszyć i co ważne przystępując do tej walki nie powinien mieć obciążenia psychicznego( coś jak w pojedynku z Williamsem - oczywiście nie liczę na powtórkę) Taki Adamek musi się przepychać niczym rasowy plumber pozostawiając po sobie zgliszcza wielkiej nadziei Meksyku aby stanąć w szranki z kimś kto dzierży pas prestiżowej federacji, niewątpliwie Tomek w Europie byłby już królem razem z Kliczkami jechali by na jednym wózku, Ameryka niestety jest pod tym kątem całkiem inna oni potrzebują krwi która będzie spływała z ringu, szachy bardzo rzadko są tam przyswajalne(Toney,Hopkins,Mayweather jr.)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 14:10:41 
nie jestem w stanie tego stwierdzic ale mysle ze nie bylaby to walka jak Gunnem, no i zalezy od dyspozycji dnia ale faworytem minimalnie 55/45 Adamek
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 14:11:37 
aaaaaaa zapomnialem sie spytac bo jakos do tej pory nikt o tym nie wspomnial
czy Albert bedzie musial zwakowac EBU?
 Autor komentarza: BerciK
Data: 09-03-2010 14:14:22 
Ja zdecydowanie wolę oglądać walkę Sosnowskiego "bez szans" z Kliczką, niż naszych polskich gwiazdorów z kolejnymi Węgrami i innymi wynalazkami. Nie można dziwić się, że Sosnowski przyjął wyzwanie bo nawet w razie przegranej będzie to dla niego spory rozgłos i spory zastrzyk gotówki.

Ja osobiście będę trzymał kciuki za Sosnowskiego niezależnie od tego kto jakie szanse mu daje.
 Autor komentarza: vasyl
Data: 09-03-2010 14:20:42 
witam typowe polaczki jak by Adamek dostal szanse walki z kliczka wszyscy by sie zachwycali i dawali by zwyciestwo adamkowi zdecydowanie jak walczy dragon wszyscy skazuja go na pozarcie duzych szans nie ma ale napewno wieksze niz goral.....pozdrawiam ....Adamek dostenie becki od Areolli i zakonczy sie jego przygoda w ciezkiej...
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 14:27:16 
My Alberta nie obrażamy, tylko patrzymy trzeźwo na tę walkę, trzymając kciuki za naszego, w przeciwieństwie do Ciebie, obrażającego Adamka bez powodu, więc o jakich Polaczkach jest mowa i kto tak naprawdę nim jest??
 Autor komentarza: cham
Data: 09-03-2010 14:28:10 
Trzeba wierzyć w sukces, ale tym razem chyba tylko na wierze się skończy. Oprócz wieku(który w tym przypadku jest słabym argumentem) nic nie przemawia za Sosnowskim. Ja będę się cieszył jeśli dotrwa do 8 rundy...
Ale też przyznam szczerze, że sama walka z Vitalijem to wielkie wyróżnienia dla Alberta. Nie ważne czy wygra czy nawet przegra w kiepskim stylu to będzie zdecydowanie bardziej rozpoznawalny w bokserskim świecie, no i dostanie niezłą wypłatę. Milion zielonych piechotą nie chodzi.

Ale nie spodziewałem się, że już po 5 latach kolejny Polak zawalczy o tak prestiżowy pas HW. No kurde, taka niespodzianka :D
A gdyby tak wygrał, chciałbym wtedy zobaczyć minę Adamka.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 14:28:41 
kurwa teraz sie zacznie wojna fanow Adamek-Sosnowski jak wczesniej z Golotą
 Autor komentarza: cham
Data: 09-03-2010 14:30:09 
Przepraszam a kolejny post ale popieram vasyla. Jakby Adamek otrzymał taką walkę to jego fani z wrażenia chyba powyskakiwaliby przez okna. Wyobrażam sobie co by się tutaj działo. A jak Sosnowski ma taką okazję to "nie ma szans", "przeciwnik na zakończenie kariery dla Vitka". Śmieszni jesteście i zazdrośni, taka prawda!
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 14:30:21 
vasyl

Adamek już dostał ofertę walki z Kliczką ale stwięrdził że to jeszcze zbyt wcześnie a ponadto jeśli wygra z Arreolą zawalczy z Haye co jest dla niego lepszą perspektywą zarówno co do szans jak i finansów.
Ja Albertowi daję jednak pewne szanse biorąc pod uwagę że Vitalij będzie w maju starszy o kolejne 3 miesiące i kondycja może mieć tutaj spore znaczenie zważywszy na ruchliwość Dragona.Może mu się uda zmęczyć Vitka a wtedy...kto wie
 Autor komentarza: Ania
Data: 09-03-2010 14:30:44 
No to trafił Albert na życiową szansę. Pokonanie Kliczki raczej pozostaje w sferze marzeń, ale jeśli dobrze się zaprezentuje (nie padając w pierwszych 3 rundach na deski), okaże serce do walki i nawiąże walkę z Vitkiem to szacunek.
Żeby mu tylko woda sodowa nie uderzyła teraz do głowy, bo młody chłopak i gotów uwierzyć, że zmasakruje Vitka i wytrze nim ring. W każdym bądź razie kontraktu jeszcze nie ma podpisanego, więc dopóki nie zobaczę to nie uwierzę.
Jeśli dojdzie do tej walki to oczywiście życzę wygranej.
 Autor komentarza: tonka
Data: 09-03-2010 14:33:07 
Kończąc wcześniejszą swoją myśl.
Nie wiem jak inni. Np. ja nie pieje za walką Adamka z Kliczką, choć jestem jego fanem. Dlatego, bo wiem, że Tomek dostałby manto i to niezłe. Czyli i jeden i drugi Polak póki co skazany jest porażkę i choć chciałbym inaczej, to nie mogę mieć klapek na oczach. Wolę rzeczywisty obraz.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 09-03-2010 14:33:38 
vasyl
Masz racje szanse ma małe, ale i dużo mniejsze od Adamka.Jak by nie patrzeć to Adamek jest dużo lepszym pięściarzem niż Sosna a kto twierdzi inaczej to lepiej niech wróci do oglądania dobranocek, bo pomylił fora.Kogo pokonał Sosna do tej pory...?? No właśnie masz już odpowiedz kto jest lepszy i kto jakie ma szanse.Piszesz ze my chwalimy Adamka a skreślamy Sosne ale widzę, że za to ty jesteś wielki patriota cytuje "Adamek dostanie becki od Areolli i zakończy się jego przygoda w ciężkiej... ".Jak ci się nie podoba Adamek bo ma jaja i walczy widowiskowo, a do tego wygrywa i jest 2x mistrzem świata to go nie lub, ale nie wypisuj tu pierdół, bo jemu przynajmniej będą grać hymn Polski a nie Niemiec jak niektórym.
 Autor komentarza: Kelrik
Data: 09-03-2010 14:33:54 
Fajnie że będzie taka walka, ale trzeba być realistą. Jedyne na co może liczyć Albert to na słabszy dzień Witalija. Jeśli Albert wyboksuje całe 12 rund to i tak będzie jego sukces. Więcej szans w walce z Kliczką dawałbym Adamkowi, Albert nie ma szybkości, ani ciosu...
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 09-03-2010 14:39:11 
Na dzień dzisiejszy Sosnowski ma większe szanse z Kliczko niż Adamek. Tak czy siak są bliskie zeru.
 Autor komentarza: xxxxx
Data: 09-03-2010 14:42:34 
PAmiętacie sytuacje gdy Adamek nie chciał walczyć z Dragonem?Mówił , że to dla niego krok w tył.Ciekawe co na temat walki Z ALbertem powiedził by Tomek Gdyby Albert Wygrał(choć szanse sa nikle).
Wyobrazcie sobie POLSAT BOXING NIGHT 2 Adamek vs Sosnowski o WBC i Włodarczyk vs Masternak oIBf w CW.Chyba troche się rozmarzyłem :P
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 14:43:58 
Ale jaja, jak pierwszy raz to przeczytałem na onecie to myślałem ze to żart ale to nie pierwszy kwiecień. Brak mi słów bardzo lubię Alberta, kilka lat temu pisałem (jak Sosnowski był bardzo krytykowany) że zdobędzie tytuł europejski (ale bylo wtedy pośmiewisko)

Optymistą w tej walce nie jestem ale, trzymam zaj....e kciuki. Naprawde teraz jestem w szoku i nie wiem co mam napisać

Jak był bym czarodziejem i miał rozdysponować jeden pas w HW dla Polski na pewno dał bym go Dragonowi niż Góralowi Sosnowski to skromny i wspaniały człowiek w przeciwieństwie do Adamka

.
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 14:44:28 
Taktyka dla Alberta na tą walkę:

1- przygotowanie żelaznej kondycji na 12 rund

2-duża ruchliwość w pierwszej połowie walki, częste pozorowanie ataków, jednakże pozostawanie poza zasięgiem silnych ciosów Vitka,
doprowadzenie do dużego zmęczenia Vitka (aż zacznie oddychać jak Karpik i zrobi się nerwowy) bez ponoszenia ryzyka przegrania walki przed czasem

tą część walki Albert przegra - z założenia na - na punkty, bo jednak długie ręce Kliczki parę razy go dosięgną

3- między 8 a 12 rundą (w zależności od tego kiedy Vitalij zacznie słabnąć ) przystąpić do ataków w półdystansie, być może któryś się powiedzie.... i będziemy mieli wynik: ...and the new..

3-ok
 Autor komentarza: Rechu
Data: 09-03-2010 14:49:03 
już mamy ekipe na niemcy:D nie możemy się doczekać! Jesteśmy z Tobą!!!
 Autor komentarza: bleef
Data: 09-03-2010 14:49:23 
krzycho146 - a kogo takiego pokonał Adamek ? starego inwalidę Gołotę?, Estradę z którym się męczył? Kiedy Albert walczył w wadze ciężkiej to Adamek jeszcze raczkował w lekkich kategoriach i napewno Albert jest bardziej doświadczonym zawodnikiem od Adamka,ma lepsze warunki,ma lepszy balans,ma silniejszy cios. Moim zdaniem Albert dobrze spisze się w walce z Vitalijem,raczej tego nie wygra,ale da dobrą walkę bo jest w swoim prime. Albert kaman !! będe ci kibicował !!
 Autor komentarza: marccin19
Data: 09-03-2010 14:51:32 
Ja ciągle nie wierzę!!!
Polak o Mistrzostwo Świata HW
I to z kim- Vitalijem Kliczką

Kiedy wszedłem na stronę i zobaczyłem jeden z newsów na temat tej walki nie wiedziałem co robic. Czy to nie przypadkiem żart i spekulacje. A tu co to prawda. Co do taktyki zgadzam się z 1bioactivem: dobre przygotowanie, dużo markowanie ciosów, walka w dystansie, a w późniejszych rundach także w pół.

Albert powodzenia!!!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 09-03-2010 14:52:39 
cytując klasyka "Nadejszla wiekopomna chwiła..."
Albert ex-obijaczkelnerów nie tylko wziął się za swoją profesję poważnie ale zaczął ścigać się z Adamkiem o tytuł "Don Kichota" polskiego boksu.
To juz nawet nie chodzi jak szybko Albert zostanie zmieciony z rngu ale o fakt bicia się z jednym z dwóch najlepszych bokserów świata za pożądne pieniądze, o porządny pas,możliwość przejścia do historii i opowiadania głodnych kawałków wnukom, że o lekcji boksu nie wspomne.
Nie ma sensu nawet by pisać co to oznacza dla nas kibiców
bedzie piękne...





 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 09-03-2010 14:53:11 
Sosnowski 189 cm 103 kg
Kliczko 202 cm 112 kg

13 cm różnicy we wzroście.

i mniej więcej 10 kg w wadze.

 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 09-03-2010 14:54:05 
Tylko żeby Albrerta nie przekręcili w Niemczech
 Autor komentarza: karbro
Data: 09-03-2010 14:55:44 
Walkę Albertowi załatwił Donald Tusk. Chodzi o to, aby amerykanie dali tarczę antyrakietową. Albertowi będzie potrzebna.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 09-03-2010 14:58:56 
a do tego jeszcze australopitek nie zarobi centa :D
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 14:59:17 
Niezapominajek , o jakich , hahaha , przekrętach piszesz ??? Widze , że z Ciebie optymista :D
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 09-03-2010 15:01:41 
bleef
Może i walczył dłużej to jeszcze gorzej świadczy o jego klasie i obijaniu kelnerów przez tyle czasu i dopiero dostał szanse na walkę o tytuł a adamek w tym czasie zdobył 2 pasy i był blisko pokonania dawsona który jest w pierwszej czwórce P4P, a to już o czymś świadczy.Zgadzam się z tobą ze jest bardziej doświadczony w HW ale nie piszcie takich pierdół, że jest lepszym bokserem niż 2*krotny mistrz świata bo się kompromitujesz.Zaraz napiszesz ze w walce Adamek v Sosna wygrał by Sosna nie żartujmy nie ta półka póki co.Życzę mu wygranej z Kliczko jak go pokona to będzie go można stawiać w jednym szeregu z Adamkiem ale tylko dlatego, że by pokonał jednego z braci a nie np.Heja
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 15:03:27 
Vitek pewnie nie ma czasu na przygotowania i treningi , więc wybrał sobie Albercika. Rekord Alberta budzi respekt , ma pas EBU , a zagrożeniem jest dla Kliczki żadnym, co się tutaj oszukiwać. Kliczko zainkasuje z minimum 5 mln bez narażania zdrowia , a ukraińce będą się cieszyli , że obił polaka i tyle.
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 15:03:49 
bleef
Też trzymam kciuki za Alberta ale wybacz Adamek stoczył kilka walk mistrzowskich z czołówką karegorii w których walczył. Warunki fizyczne podobne, siła ciosu podobna lecz u Adamka ciosy są dynamiczniejsze. Osobiście uważam że Tomek jet lepszym bokserem od Alberta, choć Dragona też bardzo szanuję za to co osiągnął, zważywszy
szczególnie że nie miał kariery amatorskiej.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 09-03-2010 15:10:17 
Co do szans to u mnie Albert ma coś ok. 15 % jesli Vitek będzie dobrze przygotowany i ok. 40% jeśli Vitek oleje przygotowania, a jest taka szansa oczywiście. Trzeba w to wierzyć, bo w przeciwnym razie to nie ma co wychodzić do ringu. Albert pokazał już, że za darmo kasy nie chce więc mam nadzieję, że i tym razem będzie podobnie.
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 15:15:54 
Proponuję zadać sobie pytanie , dlaczego Kliczko wybrał właśnie Alberta , a nie np. Tua , Solisa , czy kogokolwiek , kto jest bardziej znany , ma lepsze umiejętności i zapewniłby lepsze widowisko i oglądalność .
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 09-03-2010 15:17:09 
Sosnowski to Polak i tam właśnie Polacy będą śpiewać

Albert Sosnowski walczysz u siebie !!!
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 09-03-2010 15:21:47 

Panowie,

Super sprawa, że kolejny Polak dostał walkę o mistrzostwo HW i wiem, że wszyscy (normalni) będą mu kibicować i wierzyć w zwycięstwo. Jednak patrząc na to z kim do tej pory walczył Albert (http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=14398&cat=boxer), Vitali jest bokserem o 3 klasy lepszym od jego dotychczasowych rywali i proszę nie piszcie nad czym Albert musi popracować i o ewentualnych taktykach na tą walkę, bo szansa, że wyjdzie z niej zwycięsko jest taka jak szansa, że Polska zdobędzie mistrzostwo Europy 2012.

Przeboksowanie calego dystansu z Vitkiem będzie już sukcesem.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 09-03-2010 15:24:18 
Zaczynają włazić znów dzieciaki i podkręcają atmosferę, że Sosna jest lepszy od Tomka, bo dostał wcześniej szansę na pasek, albo "chciałbym zobaczyć minę Adamka" itd., itp.

Śmiech. Tomka to ani ziębi ani grzeje, bo wie, że jak wygra z Arreolą to może mieć Davidka, albo braci, albo... Alberta

Zamiast cieszyć się, że kolejny Polak zawalczy o pas i mu po prostu kibicować szukają już w tym podtekstów i się podniecają jak ktoś im odpisze i zacznie z nimi polemikę. Szkoda, że nie można blokować pędraków z mlekiem pod nosem.
 Autor komentarza: Deter
Data: 09-03-2010 15:24:55 
Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi - ale jeśli ktoś uważa, że wynik będzie inny niż wygrana Kliczki przez czasem, to ma coś z głową nie tak :)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 09-03-2010 15:28:51 
mam nadzieje że wytrzyma dłużej niż Gołota z Lewisem i wypruje sobie flaki w ringu żeby jednak ukraincowi chociaż raz porządnie przyp........
 Autor komentarza: Deter
Data: 09-03-2010 15:30:52 
A ja mam nadzieję, że po prostu da z siebie wszystko - nie ważne czy lepiej od tego, czy tamtego.
 Autor komentarza: krzycho146
Data: 09-03-2010 15:34:27 
Mario1977
Zgadzam się z tobą zaraz zrobią z sosny 10-krotnego mistrza świata.Adamek weźmie najpierw Hej Hej Heja a potem któregoś brata.A Sosna daj Bóg,żeby wygrał.Ale z Adamkiem by nie wygrał.Niech idą na bajkę i nie wypisują głupot
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 09-03-2010 15:44:42 
To mi przypomian reklame Amino gdzie nie wiedzą jaką zupę zjeść i wybierają polską pomidorową. Pewnie tam w obozie tez ktoś rzucił hasło "Wybierzmy Polaka"
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 15:45:56 
zin

odpowiedź jest prosta - Dragon jest 13 w rankingu WBC, prześledź listę rankingową a zobaczysz że wybór Alberta jest logiczny zważywszy że pozostali albo unikają Vitalija albo marketingowo przedstawiają się gorzej niż Sosnowski
 Autor komentarza: Daw
Data: 09-03-2010 15:47:07 
Normalnie jak to czytam to az sie nie chce wierzyc nasz Dragon z Witkiem ale jajca,powodzenia Albert bede ci kibicowal i trzymal kciuki!
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 15:54:40 
Niezapominajek, To jest własnie bariera z która nie potrafili poradzić sobie inni, za to styl walki Dragona pasi bardziej niż Adamka. Dragon zazwyczaj bije się w półdystansie, Adamek natomiast odwrotnie. Ja również daje więcej szans na pokonanie starszego brata Albertowi niż Adamkowi, choć nie wierzę w zwycięstwo obu

Adamek swoim stylem walki nie ma cienia szans na wygranie z Witkiem. To kliczko by ustawiał Tomasza w dystansie i swoim zasięgiem demolował Góral nie radzi sobie tak dobrze w półdystansie jak Dragon. Zapewne też Sosnowski dysponuje silniejszym ciosem, lepsza obroną no i także balansem ciała od Adamka

Tak jak napisał 1bioactive Albert powinien super przygotować się kondycyjnie, dużo się ruszać i balansować i cały czas walić do półdystansu Tam nie będzie silniejszy od Witka ale tym będzie paraliżował jego najważniejsze atuty oraz tylko tam ma szanse na zadawanie ciosów. Tam będzie najbezpieczniejszy
 Autor komentarza: pankracy
Data: 09-03-2010 16:00:40 
endriu

Z tego co tu przeczytałem wynika, że Albert jest lepszym pięściarzem od Adamka.Śmieszny jesteś.
 Autor komentarza: Patryk
Data: 09-03-2010 16:01:41 
Albert szczere gratulacje!! Masz chłopie jaja, wiadomo, że szanse na zwycięstwo małe, ale zawsze są :)
Jeżeli stoczyłby walkę życia, to kto wie, wszystko się może zdarzyc :)
Trzymam kciuki
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 16:02:20 
endriu, dużo w tym racji , tylko jak sie przedrzeć do tego półdystansu , przeciez Vitek do tego nie będzie dopuszczał, a wiesz jak demolujace sa jego lewe ...już wielu próbowało się tak dostać ...
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 16:07:34 
Vitalij wygrał z 39 walk tylko 2 walki na punkty , a reszta przed czasem . Jak Albert będzie tym trzecim , który przegra z nim na punkty , to już będzie mega sukces.
 Autor komentarza: yok3r
Data: 09-03-2010 16:08:24 
Szacunek dla Alberta za samo podjęcie walki. Dodatkowy plus to gaża i...rozgłos nazwiska. Wiara w siebie czyni cuda...więc do roboty Dragon, on ma dwie ręce - ty też. Niczym sie nie różnisz od niego więc szanse są równe, szczególnie w tym sporcie. Tylko prosze Cię... nie udzielaj się już w telezakupach MANGO ;-)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-03-2010 16:09:18 
pankracy
smieszny to masz nick

endriu nie napisal ze jest lepszy tylko ze do Witka lepiej pasuje styl Alberta bo lubi poldystans a Adamek walczy glownie w dystansie gdzie nie ma szans na dyszle Kliczki
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 16:17:07 
pankracy, kto jest lepszy to ja wiem Ty natomiast nie potrafisz zrozumieć o czym ja piszę, piszę o czymś więcej niż proste stwierdzenie kto jest lepszy




Styl walki wiele znaczy
 Autor komentarza: CactusJack
Data: 09-03-2010 16:21:14 
Jezu, Adamek to bardzo dobry bokser ale w HW nic wielkiego jeszcze nie pokazał! i tylko debile i puści ludzie porównują Adamka z Sosnowskim. Jak Adamek będzie tyle lat w ciężkiej jak Sosnowski to w tedy możecie sobie porównywać. Hmm Albert dochodził na szczyt dłużej i jemu bardziej należała się walka o pas. Bo pokonał Williamsa następnie remis w walce o EBU potem zdobycie EBU. Więc najważniejszy pas europejski zdobyty to normalne, że potem powinna być walka o pas jednej z najważniejszych federacji. Bo sobie na to zasłużył. Adamek od razu w 1 walce z Gołotą! miał walkę o pas IBF Intercontinetal! co było żałosne! że od razu dali mu ten pas! bo on o taki pas to powinien walczyć może w 3-4 pojedynku. Więc Albert dostał swoją szansę i ja w niego wieżę! bo Albert to bardzo ambitny chłopak, który potrafi świetnie przygotować się kondycyjnie iii to może być klucz na Kliczkę, który wiele o Sosnowskim nie wie. A porażka Sosnowskiego np na punkty nie zamyka mu żadnej drogi do sukcesu...
 Autor komentarza: hitman
Data: 09-03-2010 16:23:23 
ciekawe jak zareagował Tomek na tą walke,pewnie go przytkało
 Autor komentarza: pankracy
Data: 09-03-2010 16:32:46 
odyniec

O co ci chodzi warchlaku?Nie pisałem do ciebie więc zamilcz chłopcze.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 09-03-2010 16:35:32 
Go Albert !!!
Do zobaczenia w Gelsenkirchen ,to 230km ode mnie :)
 Autor komentarza: snake
Data: 09-03-2010 16:40:34 
ale adamek musi być wkurwiony że to nie on będzie pierwszy walczył o mistrzostwo wagi ciężkiej
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 16:44:10 
Liczę na to ze Witek oleje Alberta i Dragonowi uda się przeboksować cały dystans. To będzie naprawdę wielki sukces

Trochę na wyrost jest ten optymizm związany z kondycja Alberta obaj w tym elemencie nie błyszczą

Zin masz wiele racji ciężko będzie się przedrzeć do Witka i unikać ciężkiej ręki

Nie wiem czy mam rację ale sadzę że starszy Kliczko będzie lepszym rywalem dla Sosnowskiego niż Haye

I jeszcze jedno oby do tej walki doszło Witek często doznawał kontuzji podczas przygotowań i oby podpisali jak najszybciej kontrakt za nim znajdzie sie coś bardziej lukratywnego
 Autor komentarza: Popiol
Data: 09-03-2010 16:47:44 
Dragon musi mieć sporo odwagi skoro publicznie mówi o pokonaniu Kliczki:P Kibicujmy wszyscy Albertowi z całego serca!
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 16:48:10 
pankracy,, Nie musisz obrażać w każdym poscie
 Autor komentarza: Dorian
Data: 09-03-2010 16:49:47 
nie sadze zeby byl wkurzony...on idzie swoja droga...poza ty Adamek kibicuje swoim...wiec pewnie bedzie trzymal kciuki za rodaka...im wiecej Polskich Mistrzow tym lepiej...
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 09-03-2010 16:53:05 
Co do samej walki - będę całym sercem kibicował Sosnowskiemu. Teoretycznie nie ma szan, osobiście też mu nie daje żadnych szans. Jest wolny (jak "keczap" ), siłe ciosu ma słabą jak na wagę ciężką, słabą kondycję, a Ci to piszą o balansie to już w ogóle, śmiech na sali. Nie mniej jednak będę trzymał za niego kciuki, nie takie rzeczy w boksie się zdarzały. A może (ma mnóstwo czasu) tak przepracuje okres przygotowawczy, że będzie w stanie znokautować Kliczke? Czas pokaże.

Co do porównań Adamek vs Sosnowski, moje zdanie jest takie że Adamek jest lepszy. Jest przede wszystkim duuużo szybszy, a to ma ogromne znaczenie, jak pokazała chociażby walka z emerytem Gołotą. Moim zdaniem ma też lepszą technikę, co sprawa że jest całościowo lepszym bokserem. Zgodzę się również, że dopiero walka z Arreolą będzie prawdziwym wyznacznikiem tego, czego możemy się spodziewać po Adamku w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 09-03-2010 17:01:51 
ciężka praca popłaca.

kliczko chce na koniec kariery zmierzyć się z naprawdę wymagającym rywalem - stąd wybór padł na smoka, a nie na kogoś innego.
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 17:03:58 
Grzadq

Napisałeś wiele racji ale Albert nie jest ,,wolny jak keczap,, a ciałem balansuje lepiej niż Adamek który bardziej bazuje na swoim refleksie

ps. kontrakt podpisany, jeszcze to do mnie nie dochodzi
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 17:04:37 
Przestańcie już tymi porównaniami Sosnowski vs Adamek . Może spotkają sie kiedyś między linami i wtedy będzie jasne. Lepiej porównujcie Vitka i Alberta i w czym który jest lepszy , a w czym gorszy i jak może Albert oszukać w ringu Vitka :)
 Autor komentarza: czerwony
Data: 09-03-2010 17:04:43 
endriu, dlaczego?
 Autor komentarza: Grzadq
Data: 09-03-2010 17:05:53 
Każdy ma swoją opinię :) Niepodważalne jest to, że Adamek jest szybszy i podejrzewam że Kliczko też będzie dużo szybszy. Obyś to Ty miał rację w tym co piszesz, bo w takim wypadku szanse Sosny rosną.
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 17:06:03 
czerwony

co ????
 Autor komentarza: czerwony
Data: 09-03-2010 17:06:06 
zin, albert jest ładniejszy i jest smokiem. wicia lepiej mówi po rosyjsku i angielsku.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 09-03-2010 17:06:49 
endriu, dlaczego nie mozesz uwiezyc, ze smok zawalczy o tytul?
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 09-03-2010 17:09:25 
Go Albert masz teraz dużego plusa u mnie, Adamek podobno jeszcze nie chciał podjąć rękawicy z Vitkiem Ty to zrobiłeś.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 09-03-2010 17:12:06 
FANBOX, racja!!! Albert ma jaja i jest bestią z POLSKI! GO DRAGON! Tytuł jest Twój!
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 17:13:03 
endriu , walka jak najbardziej pewna ... na esideboxing.com są już dwa artykuły nt. ... piszą , że Kliczko się nie dogadał z Wałkiem i żeby nie być bezczynny , zaproponował walkę Albertowi ,czekając na walkę ze zwycięzcą Haye vs Ruiz. Kliczko chce w tym roku stoczyć jeszcze jedną walkę - pewnie będzie to Haye - i zakończyć karierę.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-03-2010 17:13:22 
to chyba najbardziej zaskakująca informacja jaką przeczytałem na bokser.org. Nasz Albert zawalczy z Vitalijem. tak nieoczekiwanie. Sprawdziłem na boxrecu. rzeczywiście jest. Albert trzymam kciuki.
 Autor komentarza: Dorian
Data: 09-03-2010 17:15:43 
ALBERT MOSISZ BYC BARDZO RUCHLIWY..MOZE NIE MASZ STYLU BYRDA..ALE JAKIES WNIOSKI Z JEGO WYGRANEJ NAD KLICHKO..MOZNA WYSUNAC....NA NIEGO TRZEBA MIEC SYSTEM....DASZ RADE!
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 17:17:49 
Kliczko myślał , że weźmie sobie Alberta dla podtrzymania kondycji i ze przy okazji na tym zarobi , ale sie zdziwi , jak nasz najlepszy ciężki wciagnie go jedną dziurką do nosa , a drugą wydmucha i będzie po Kliczce xD
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 17:18:34 
czerwony

Ileż to ja się naczytałem ilu czołowych bokserów zamierza walczyć z braćmi, nigdy nikomu taka walka (Sosna Witek)nawet nie przeszła przez myśli a tu proszę z tąd moje zdziwienie

Wiem że jest jakiś powód tej walki ale trzeba przyznać że jest to dla nas wielkim zaskoczeniem

Do braci jest wielka kolejka, są tez bardziej kasowi rywale, no to dobry gest ze strony Witka którego korzenie wyrosły w Polskiej lidze bokserkiej
 Autor komentarza: zin
Data: 09-03-2010 17:22:04 
endriu , może i racja i Kliczko ma sentyment do polaków , więc pomyślał sobie : "a co , dam chłopakowi zarobić milion zielonych"

fajny gest :)
 Autor komentarza: mrEko
Data: 09-03-2010 17:26:30 
Bardzo sobie cenię Dragona jako... komentatora. Jest inteligentny i zna się na boksie. Jako bokser jest co najwyżej dobrym zawodnikiem. Dodatkowo zawsze bardzo spięty i miewający problemy z kondycją. Szybkość też nie jest jego zaletą.
Mimo wszystko będę mu kibicował bo jest "nasz" choć szans nie widzę żadnych. No chyba, że Kliczek pominie obóz przygotowawczy...
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 17:41:21 
zin


No i Albert poświęcił trochę życia dla tego sportu, a jest wpożo chłop więc jak najbardziej niech sobie zarobi To jest gwiazdka z nieba dzięki której Dragon zobaczy milion na własne oczy innej opcji nie ma

Drugą sprawa jest to ze przegrana z kliczką nie jest jakąś wielką ujmą, nawet po niej Albert ma wielką szansę na jeszcze jedną kasowa walkę. Jak kasową to się okaże w jakim stylu przegra
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 09-03-2010 18:02:23 
tak, możnaby powiedzieć że Albert wygrał główną wygraną w Lotto ale zpracował sobie na to.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 09-03-2010 18:05:14 
Przyznam szczerze, że do tej pory nie mogę uwierzyć w tę informację. Albert będzie w tej walce underdogiem, a wiadomo, że z takiej pozycji zaczynało wileu znanych i utytułowanych bokserów. Nie musi nawet wygrać, przegrać z Vitkiem to nie wstyd, grunt żeby pozostawił dobre wrażenie. Jednak patrząc na 4 ostatnie walki Kliczki (te po powrocie) dochodzę do wniosku, że jego rywale, nie byle jacy zresztą (Peter, Gomez, Arreola i Johnson) z z 39 rund z Vitkiem wygrali góra ze 2!!! Każdego z nich po prostu zdemolował. Tym cięższe niestety zadanie dla Alberta. Nikt w zawodowej karierze Ukraińca nie zdołał go w sportowy sposób pokonać. Dwa razy przegrał przecież z kontuzją i w każdej z tych walk prowadził (z Byrdem 8-1 z Lewisem 4-2). Sądzę, że kontuzja Vitka będzie jedyną szansą dla Polaka. Przewrócić go się przecież nie da, a sforsowanie lewego prostego i wypunktowanie Ukraińca graniczyłoby z cudem. Bardzo ciężko jest dokładnie ocenić w którym elemencie Albert miałby szansę na wygraną. Nie udało się rozgryźć tego problemu już wielu bokserom, niektórym o wiele lepszym od Sosnowskiego, więc raczej nie uda się też jemu.
 Autor komentarza: Melock
Data: 09-03-2010 18:09:58 
Snake - pierwszy i tak by nie był bo przecież mieliśmy Andrzeja.

Oczywiste że Vitek szuka łatwego łupu, Albert Sosnowski jest bokserem całkiem innej klasy. Z naszych bokserów jedynie Adamek ma szansę z Kliczko a i tutaj nie byłaby prosta przeprawa. Jaka różnica natomiast między Albertem i Tomkiem każdy widzi.
Nic to, nie mam zamiaru umniejszać roli wydarzenia. Będziemy mieli walkę o tytuł i mimo że Albert nie będzie faworytem wszyscy fani boksu powinni i będą mu kibicować. Ja również, szczególnie że nie znoszę stylu Vitalija i czekam aż dostanie baty. Liczyłem na Adamka, będzie Sosnowski. Jeśli mu się nie uda, to wtedy Tomek weźmie Vitalija w obroty. Raj dla kibiców, przeczytajcie szósty komentarz od góry, Neda. To by było, co? :)
 Autor komentarza: Melock
Data: 09-03-2010 18:11:06 
errata to tego mojego powyżej - mieliśmy Andrzeja jako pierwszego, ale w roli pretendenta oczywiście.
 Autor komentarza: cobra189
Data: 09-03-2010 18:17:41 
Co do wizji Neda to oprócz pierwszej wersji od góry wszystkie pozostałe są całkiem prawdopodobne - Włodarczyk w walce z Fragomenim będzie faworytem, Jackiewicz juz raz pokonał Zavecka, a Tomek z pewnością nie jest dużo gorszym bokserem od Arreoli i Davidka
 Autor komentarza: cezary27
Data: 09-03-2010 18:23:57 
Tomek nie chciał walczyć z Albertem to Albert zawalczy z Vitalijem (a rozważana była walka Sosnowskiego z Haye) jakoś na naszym podwórku nikt tak naprawdę nie docenia nie szanuje kolegów ale na szczęście świat jest bardziej obiektywny. Teraz będzie tak, że po 29 maja Albert będzie przynajmniej bardzo cenionym pięściarzem (a może cudownie mistrzem) ale i tak nie cenionym przez część rodaków kibicujących innym polakom w tej samej dywizji.
Albert powodzenia.
 Autor komentarza: endriu
Data: 09-03-2010 18:54:47 
cezary27

Co Ty on nie jest nielubianym pięściarzem
 Autor komentarza: eReR
Data: 09-03-2010 20:26:04 
Hmm czytając ta informacje pierwszy raz wszyscy zgodnie stwierdzili - Sosna nie ma szans, im bedzie blizej walki tym wieksze ebdzie podkrecanie atmosfery zrobi sie nadzieja i... wielkie rozczarwanie.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 10-03-2010 03:01:02 
eReR,
Dla mnie to sama walka jest sukcesem. Jesli Albert pokaze sie z dobrej strony i wytrzyma pelny dystans to moze mu to wyjsc tylko na dobre. Odrazu stalby sie kims w wadze ciezkiej.
Juz to widze - kazda runda bedzie mnie trzymala na maksa w napieciu. Nawet jesli przegra ten pojedynek - Kazda runda bez desek to wygrana runda.

DAJESZ ALBERT !!!!!!!!!
 Autor komentarza: Dorian
Data: 10-03-2010 06:08:44 
Tomek nie chcial walczyc z Albertem???...nawet jesli tak bylo to pewnie dlatego ze Adamek mierzy tylko w pas Mistrza Swiata....a taka konfrontacja nic by mu wlasciwie nie dala...poza tym to jego rodak..niech sie pna na sczyty oddzielnymi drogami..i jecze jedno..najlepszym ciezkim jest teraz Tomek...czy ktos bardziel go luibi czy nie prawda jest wlasnie taka...pzdr
 Autor komentarza: boxing
Data: 10-03-2010 11:22:56 



Kochani i ty Dorian tak Bóg ukarał Tomasza Adamka - ukarał za nadętość bo jak teraz Tomek wygląda z tymi gadkami "nie będę się bił z Dragonami" itd.. jak jak dziecko obrażone na cały świat ...

Choć życzę powodzenia obojgu .....
 Autor komentarza: newark
Data: 10-03-2010 14:50:44 
Albert z góry jest przegranym bokserem, mało osiągnął na arenie międzynarodowej ,znają go tylko , anglicy i niemcy.Jeżeli chodzi o Adamka,on chciał się bić z "Dragonem", tylko ta walka była by dla niego krokiem w tył.Tomek ewidentnie mierzy w pas HW.Wtedy gdy ta walka miała by się odbyć , Sosnowski był tylko właścicielem pasa EBU.Adamek tego że kiedyś Albert stanie o pas WBC nie mógł przewidzieć.
WIelu mówiło że pokona braci , a tak naprawde walka kończyła się przez KO, czy TKO.Klitschko powoli wygasa, dlatego wybrał boksera któremu przedewszystkim pasują warunki kontraktu.Sosnowski jeżeli wytrzyma połowe walki , będzie bokserem wygranym.Jestem Realistą i nie widzę szans Sosnowskiego, może przy odrobinie szczęścia "Dragon" przegra minimalnie na punkty,a co do adamka, miał by dwukrotnie większe szanse niż albert w starciu z klitschko."Góral , przedewszystkim jest bokserem szybszym i bardziej precyzyjnym.Tomek walczył by na dystans.Albert z pewnością nie będzie na dystans walczył, tylko przy pierwszej lepszej okazji pójdzie z Vitalijem na ostrą wymiane , w której ostro ucierpi.
 Autor komentarza: Ibeabuchi
Data: 10-03-2010 14:57:57 
boxing,
To tylko w twojej wyobrazni Tomek wyglada jak obrazone dziecko. Sam Adamek wypowiedzial sie na temat i zyczyl Albertowi wszystkiego najlepszego w konfrontacji z Kliczkiem. Tak wiec zero zawisci czego o Tobie nie mozna powiedziec.
Dragon musialby wygrac z Vitkiem zeby Adamek sie nim zainteresowal. Smutne ale prawdziwe.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.