Bardzo dobrze walczy Arreola i nie jest taki wcale wolny jak muwicie do tego ma potężny nokautujący cios którego Adamek nie posiada. Powiem nawet że nie ma serca do walki by walczyc z kimś tak mocnym jak Chris bo jak wytłómaczyć to że z Estradą uciekał cały czas do tyłu i nie przyjął otwartej walki skoro trener mówił że adamek nie ma nokaótującego uderzenia. Sądze i obstawie u buka że Chris wygra przez Ko max do 5 rundy
Autor komentarza: michael
Data: 26-02-2010 18:21:07
Serce do walki ma to trzeba przyznać no i te jego ciosy troche ważą...ale całe szczęscie siła to nie wszystko.
Autor komentarza: rysiozklanu
Data: 26-02-2010 18:28:07
Aby móc komentować, musisz być zarejestorwanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.
Autor komentarza: Ned
Data: 26-02-2010 18:31:17
Bardzo ładnie Walker obijał Arreolę, jednak poczuł się zbyt pewnie i przestał uważać. Oby Adamek nie popełnił tego samego błędu.
Autor komentarza: DavBar1991
Data: 26-02-2010 18:33:30
Zamachowiec666
Z estradą walczył tak jak miał walczyć. Odsyłam do wywiadu z Panem Gmitrukiem, który wyraźnie podkreślił że Tomek zrezygnował z dłuższych serii i wymian żeby nie nabawić się kontuzji majać w zanadrzu walkę z Chrisem. Owszem Arreola ma poteżny cios, ale wieże w słowa trenera Schieldsa który chce Tomka 'odchudzić' do około 98 kg. Wtedy może spalić szybkością Chrisa, przy czym nie może się nadziać na świstaka bo będzie po wszystkim.
Autor komentarza: Luton
Data: 26-02-2010 18:34:09
Nokautującyc cios to ma Tua, Arreola kończy kumulacjami. Nawet na tym filmiku musiał sporo sie namachać, żeby sędzia poddał Walkera, bo ten ciągle wstawał.
Autor komentarza: Toni
Data: 26-02-2010 18:35:29
Nic takiego nie pokazał,dla mnie to "cepiarz"i"osiłek"z mocnym ciosem.Walkier mógł go trzymać na dystans a nie wdawać się w bijatyke.W walce z Adamkiem inaczej to będzie wyglądało-nie jest tak tragiczni jak to niektórzy przedctawiają.Pozdrawiam.
Autor komentarza: Luton
Data: 26-02-2010 18:37:46
Problem w tym, że Adamek ma tendencje do wchodzenia w bijatyki. Trener Gmitruk ostro go stopował. Nie wiadomo jak zawalczy Tomasz Adamek bez Gmitruka.
Autor komentarza: Artur1969
Data: 26-02-2010 18:37:50
Chris rozjedzie Górala jak czołg puszkę po piwie
Autor komentarza: Luton
Data: 26-02-2010 18:43:33
Nietylko Walker potrafił punktować Chrisa, robił to także momentami malutki Minto. Wszystko konczy sie, gdy wejdziesz z nim w otwartą wojne. Kliczko nie palił sie, punktował go przez całe 10 rund i Arreola był po prostu bezsilny.
Autor komentarza: Toni
Data: 26-02-2010 18:43:58
Artur1969-a widziałeś jak butelka(po piwie) z benzyną za stopowała czołg.
Autor komentarza: DAREK
Data: 26-02-2010 18:48:34
Szkoda że Travis miał kondycji tylko na 1.50 rundy...
Mogło być po Chrisie ...
No ale tak to jest jak się lekceważy trening i przeciwnika .
Jednak i przez te 1.50 rundy było widać jak na dłoni, że Chris jest bezradny, jeżeli nie może walczyć po swojemu .
Ten film jasno określa taktykę na Arreolę .
Pozdrawiam
DAREK
Autor komentarza: darbarek
Data: 26-02-2010 18:53:50
zamachowiec 666 Ty chlopaku jestes powaznie okaleczony, nie wierze wlasnym oczom, tak trzymaj
Autor komentarza: Luton
Data: 26-02-2010 18:56:53
Lewy prosty i w prawą strone zejście. Mega zdyscyplinowany Góral wygrywa to na punkty.
Autor komentarza: gren
Data: 26-02-2010 18:57:20
o zamachowiec666 - I znowu pojawił się nasz kolega - ten co ucieka do tyłu ze strachem w oczach jest po zawodówce, zarabia więcej niż studenci, i nie zależy mu na kasie.
Witaj dawno Ciebie tu nie było. Skończyła się kara na komputer, a może tą karę rodzice zamienili Ci na klapsy!
Pozdro!
Autor komentarza: seba93
Data: 26-02-2010 18:58:37
zamachowiec - twój nick idealnie pasuje do twojej wypowiedzi .
Mam całkiem inne zdanie , Tomek wygra na punkty . Szybkość w boksie spala , jeżeli osiągnie zamierzoną wage (ok. 95-98 kg) to Cris go nie dogoni , Tomek bedzie bił szybki kombinacjami schodził nisko i tym samym punktował gościa . Mam takie wrażenie , że ten pojedynek może być łatwiejszy dla Tomka niż stracie z Estradą . Jak będzie zobaczymy . Jestem dobrej myśli .
Autor komentarza: zin
Data: 26-02-2010 18:58:51
trzeba przyznać , że Chris ma twardy, meksykański łeb ... Walker już w drugiej rundzie łapał powietrze , jak ryba ... gdyby taktycznie mądrze rozegrał tę walkę , to by ją mógł wygrać...z Chrisem nie można iść na wymianę , bo po nim ciosy spływają , jak po kaczce woda , a przyłożyć ma czym ... nawet Kliczko walczył z nim na wstecznym.
Autor komentarza: DAREK
Data: 26-02-2010 19:03:26
No i trzeba uważać na koronną akcję Chrisa :
lewy na dół i za nim od razu prawy na górę .
Trzeba przyznać, że niezle mu to wychodzi .
No ale Tomek z pewnością to wie .
Tak jak napisał LUTON : LEWY PROSTY + ZEJŚCIE W PRAWO - PODSTAWA !!!
No i zero bijatyki - to podstawa !
Będzie dobrze...
DAREK
Autor komentarza: koziouuu
Data: 26-02-2010 19:07:41
A mnie ciekawi inna rzecz. 20 marca Walker walczy w Banksem i ciekawy jestem czy Banks tez usadzi Walkera tak jak to zrobil Arreola. Wtedy bedzie mozna juz wyciagac jakies wnioski:) Pozdrawiam
Autor komentarza: KOseba
Data: 26-02-2010 19:16:19
W latach 90 nikt by tej walki nie chciał oglądać. Tragedia dwóch osiłkow,momentami bitka bez myślenia o obronie( kto kogo trafi , praca nóg tragedia, tragedia, tragedia!!!! Zamachowiec- ile ty masz lat dzieciaku? Lubisz bójki pod sklepem z piwem widze. Z wielką chęcią bym się z tobą poboksował a trochę potrafie
Autor komentarza: zin
Data: 26-02-2010 19:16:32
koziuuu , pewnie Banks skończy szybko Walkera...jak na razie Banks kosi wszystkich z kim walczy , a w tej walce z Arreolą widać , że Walker nie przykłada się do treningów ... przecież on kondycyjnie już spuchł po pierwszej rundzie...Poza tym Banks bije dużo mocniej od Arreoli . To typowy puncher.
Autor komentarza: rambuni
Data: 26-02-2010 19:32:05
Ojcowie święci! To jakaś knajpiana burda, a nie boks! Tak to Pawlak z Witią zboże cepami w stodole młócili...
CA:
-praca nóg: żadna
-szybkość: co najwyżej przeciętna
-pomyślunek: żaden, finezja sowieckiego czołgu
-dynamika, gibkość: słabiutko
Są też i plusy, które niestety przesłaniają w znacznym stopniu powyższe minusy:
+odporność: duża i deprymująca dla przeciwnika
+siła ciosu: znaczna,
+upór: jw.
Walker = taktyka mega-tragiczna; nie komentuję, wszyscy widzieli. Przez 1,5 rundy to ja wstaję od kompa i mam taką samą kondycję...
Co do Tomka: wszyscy wiedzą i on też to wie: praca nóg, na wstecznym, kontrowanie, wyprzedzanie, odskoki, punktowanie, broń Boże żadnej bójki z tym czołgiem; lać go od 1 rundy po tym bebzunie ile wlezie, no i szybkość, szybkość, i jeszcze raz szybkość. Ważna rzecz - cierpliwość; wygrywać kolejne rundy, nawet po nokdaunie nie ponawiać, tylko dowieźć zwycięską rundę do końca. Tak ja to, ojcowie święci, widzę.
Autor komentarza: gren
Data: 26-02-2010 19:37:19
Świetnie, Arreola jest do ogrania przez Górala sprytem i myśleniem w ringu. I co najważniejsze tak patrząc na ten filmik to Estrada jest lepszym bokserem od Arreoli, może nie tak mocnym fakt,a może to tylko tak wygląda, ale zdecydowanie lepszym! Będzie dobrze
Autor komentarza: dragon165b
Data: 26-02-2010 19:48:41
nie taki koszmar jak mówią taktyka na te walke prosta punktować cały czas nie dać sie trafiać Arreola bedzie przy Tomku jak mucha w smole
Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 26-02-2010 19:52:12
Plusy Arreoli - twardy łeb i upór (czasem też bezmyślny) - to zdecydowanie za mało na najwyższą klasę...
Autor komentarza: 1bioactive
Data: 26-02-2010 19:57:28
Ta walka pokazuje dlaczego Adamek nie może przegrać z Arreolą:
- Tomek nie będzie stał jak kłoda i się okładał z tym wytrzymałym osiłkiem tylko boksował w dystansie. Wystarczy że zawalczy jak z Estradą i nie da się zasypać jakąś serią.
-Arreola nie ma jednego kończącego ciosu z prawej ręki. Groźniejsza jest lewa ale żeby zadać taki cios jak w tej walce trzeba mieć przeciwnika przed nosem a Adamek będzie dla Arreoli znikającym punktem.Adamek pewnie nie unuknie w tej walce jakichś pojedyńczych ciosów ale te , które złapie nie powinny mu zrobić krzywdy.
-Adamek będzie go spokojnie punktował i wpuszczał w puste liny a w końcówce zacznie go mocniej obijać co może skończyć się płaczem bezradnego Chrisa
Autor komentarza: pankracy
Data: 26-02-2010 19:59:57
Trudno mi sobie wyobrazić, żeby taki Arreola mógł zostać w przyszłości mistrzem świata.Mam nadzieje, że Adamek obierze na najbliższą walkę jak najlepszą dla siebie taktykę i załatwi Chrisa jak chłopa w sądzie.
Autor komentarza: zin
Data: 26-02-2010 20:12:27
rambuni , jak ja żałuję , że tak rzadko tutaj piszesz , bo jestem Twoim wielkim fanem .... pozdr. :D
Autor komentarza: 1bioactive
Data: 26-02-2010 20:13:38
OGŁOSZENIE WYNiKÓW KONKURSU
nagrodę miesiąca lutego za najbardziej prymitywne wpisy otrzymuje:
zamachowiec666
Nagrodą jest dożywotni pobyt (all inclusive, dojazd własny)
w Zakładzie Psychiatrycznym w Tworkach. Pobyt obejmuje :
noclegi na oddziale ogólnopsychiatrycznym, wyżywienie , kurację
(w tym środki psychotropowe).
Z uwagi na wyjątkowe wpisy przyznana została też dodatkowa nagroda:
korepetycje z języka polskiego , ze szczególnym uwzlędnieniem pisowni.
Gratulujemy i życzymy udanej kuracji (pomimo wątliwości czy może ona zakończyć się sukcesem).
Jednocześnie oczekujemy kolejnych wpisów. W następnych miesiącach za podobne wpisy przewidujemy kolejne ,atrakcyjne nagrody.
Autor komentarza: Jaguar
Data: 26-02-2010 20:14:58
http://www.youtube.com/watch?v=-NmWAvxleDc część pierwsza http://www.youtube.com/watch?v=CMWBFFj5mAM część druga walki Poniżej macie znacznie lepszą jakość obrazu i dzwięku tej walki bezpośrednio z HBO
Autor komentarza: Jaguar
Data: 26-02-2010 20:34:37
1bioactive - całkowicie zgadzam się z twoja oceną przebiegu tej walki ,też wydaje mi się, że wbrew temu co niektórzy twiedzą Arreola nie ma pojedynczego nokautującego ciosu, wszystkich dotychczasowych przeciwników kończył kumulacją, to że Tomek coś w tej walce zbierze to jest prawie pewne byle tylko nie dał się napocząć bo wtedy Arreola już nie odpuszcza , jeśli to się uda to Arreola nawet po mocnym pojedynczym ciosie po prostu nie zdarzy zadać mu kolejnych bo Tomka już tam nie będzie , w ten sposób będzie mógł kontrolować przebieg walki i wygrać spokojnie na punkty, a jak Arrola spuchnie w końcówce to może mu wtedy podkręcić tempo i będzie pierwsza demolka Arreolka
Autor komentarza: maddog
Data: 26-02-2010 21:26:21
zamachowiec zarabia więcej niz studenci,z jego postów wynika,że często naduzywa napojów wyskokowych bo na trzeźwo nie da się wydalac z siebie takich pajacyków.Zapewne z tego względu bierze zawsze 3 deka kaszanki i wino m-ki port lotniczy Okęcie...bo mu na pieniądzach nie zalezy...
Co do tematu-Ktoś kiedyś pisał,że Arreola w walce z Walkerem przykucnął specjalnie...Nie zgadzam się z tym.Widać,że po tym prawym Arreoli na chwilę odebrało władzę w nogach.Trzeba przyznać jednak,że doszedł do siebie w momencie.Walker to jeden z wielu walczących z Chrisem bez pomysłu,wręcz głupio...
Autor komentarza: Saito
Data: 26-02-2010 21:49:39
" Autor komentarza: KOseba
Data: 26-02-2010 19:16:19
W latach 90 nikt by tej walki nie chciał oglądać."
Co ty gadasz. Bardzo dobra walka, która właśnie aż przypomina ringowe wojny z lat 90. Fakt walka na bardzo słabym poziomie technicznie, ale jednak takie emocjonujące walki ludzie zawsze chcieli i chcą oglądać.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-02-2010 22:25:02
Ta walka najlepiej pokazuje mocne i slabe trony Arreoli
travis Walker to poza swietnymi warunkami fizycznymi mierny piesciarz
Adamek napewno jest lepszym piesciarzem niz on.Moim zdaniem najlepszym zawodnikiem jakiego pokonal Arreola to Chazz Whiterspoon i niestety odnosze wrazenie ze Whiterspoon to ciezki klasy Adamka
Autor komentarza: manitou77
Data: 26-02-2010 22:27:31
Adamek powinien korpus obijac od samego poczatku.Widac,ze jak Arreola dostawal na du ciosy,to odrazu opuszczal garde.To jest chyba dobra taktyka na walke na pierwsze kilka rund a pozniej na gore naprzemiennie obijac tulow.Tak na szybko moje spostrzezenia po obejzeniu tej walki.pozdro
Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 26-02-2010 23:57:58
WALKER CHUJOWA OBRONA JAKBY POPRACOWAL NAD OBRONĄ I TAKTYKĄ ROZJEBAŁBY ARREOLE W PYŁ
Autor komentarza: tonka
Data: 27-02-2010 00:31:44
Zamachowiec, zrób wszystkim przysługę, rozpędź się na maxa i przywal glacą w ścianę żelbetonową. Po terapii szpitalnej utop gębę w słowniku w bibliotece swojej zawodówki, której od 7 lat nie umiesz skończyć i nie mścij się na branżowym portalu za niepowodzenia, że musisz o 22 w soboty chodzić spać, ponieważ masz w domu jeden telewizor (u rodziców w pokoju) i nie możesz oglądać w nocy walk, bo byś ich budził. Jesteś zdany na relacje kolegów spod trzepaka, ale nie nasza to wina.
Autor komentarza: FANBOX
Data: 27-02-2010 08:01:33
Trzeba przyznać że czajnik to ma twardy Arreola.Pozdrawiam.
Autor komentarza: robakt
Data: 27-02-2010 11:26:44
Według mnie Walker poczuł się zbyt pewnie po tym knockdownie na Arreoli. Arreola ma twardy łeb.
Myślę, że Tomek może spokojnie wypunktować Arreolę.
Autor komentarza: kociol19
Data: 27-02-2010 23:31:32
to już są smoki każdy cios waży pozostaje tylko życzyc tomkowi dobrych uników aby się nie nadział na jakąś pigułe jak przejdzie chrisa w jakimś dobrym stylu to waga ciężka jest w jego zasięgu
Aby móc komentować, musisz być zarejestorwanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.
Z estradą walczył tak jak miał walczyć. Odsyłam do wywiadu z Panem Gmitrukiem, który wyraźnie podkreślił że Tomek zrezygnował z dłuższych serii i wymian żeby nie nabawić się kontuzji majać w zanadrzu walkę z Chrisem. Owszem Arreola ma poteżny cios, ale wieże w słowa trenera Schieldsa który chce Tomka 'odchudzić' do około 98 kg. Wtedy może spalić szybkością Chrisa, przy czym nie może się nadziać na świstaka bo będzie po wszystkim.
Mogło być po Chrisie ...
No ale tak to jest jak się lekceważy trening i przeciwnika .
Jednak i przez te 1.50 rundy było widać jak na dłoni, że Chris jest bezradny, jeżeli nie może walczyć po swojemu .
Ten film jasno określa taktykę na Arreolę .
Pozdrawiam
DAREK
Witaj dawno Ciebie tu nie było. Skończyła się kara na komputer, a może tą karę rodzice zamienili Ci na klapsy!
Pozdro!
Mam całkiem inne zdanie , Tomek wygra na punkty . Szybkość w boksie spala , jeżeli osiągnie zamierzoną wage (ok. 95-98 kg) to Cris go nie dogoni , Tomek bedzie bił szybki kombinacjami schodził nisko i tym samym punktował gościa . Mam takie wrażenie , że ten pojedynek może być łatwiejszy dla Tomka niż stracie z Estradą . Jak będzie zobaczymy . Jestem dobrej myśli .
lewy na dół i za nim od razu prawy na górę .
Trzeba przyznać, że niezle mu to wychodzi .
No ale Tomek z pewnością to wie .
Tak jak napisał LUTON : LEWY PROSTY + ZEJŚCIE W PRAWO - PODSTAWA !!!
No i zero bijatyki - to podstawa !
Będzie dobrze...
DAREK
CA:
-praca nóg: żadna
-szybkość: co najwyżej przeciętna
-pomyślunek: żaden, finezja sowieckiego czołgu
-dynamika, gibkość: słabiutko
Są też i plusy, które niestety przesłaniają w znacznym stopniu powyższe minusy:
+odporność: duża i deprymująca dla przeciwnika
+siła ciosu: znaczna,
+upór: jw.
Walker = taktyka mega-tragiczna; nie komentuję, wszyscy widzieli. Przez 1,5 rundy to ja wstaję od kompa i mam taką samą kondycję...
Co do Tomka: wszyscy wiedzą i on też to wie: praca nóg, na wstecznym, kontrowanie, wyprzedzanie, odskoki, punktowanie, broń Boże żadnej bójki z tym czołgiem; lać go od 1 rundy po tym bebzunie ile wlezie, no i szybkość, szybkość, i jeszcze raz szybkość. Ważna rzecz - cierpliwość; wygrywać kolejne rundy, nawet po nokdaunie nie ponawiać, tylko dowieźć zwycięską rundę do końca. Tak ja to, ojcowie święci, widzę.
Ta walka pokazuje dlaczego Adamek nie może przegrać z Arreolą:
- Tomek nie będzie stał jak kłoda i się okładał z tym wytrzymałym osiłkiem tylko boksował w dystansie. Wystarczy że zawalczy jak z Estradą i nie da się zasypać jakąś serią.
-Arreola nie ma jednego kończącego ciosu z prawej ręki. Groźniejsza jest lewa ale żeby zadać taki cios jak w tej walce trzeba mieć przeciwnika przed nosem a Adamek będzie dla Arreoli znikającym punktem.Adamek pewnie nie unuknie w tej walce jakichś pojedyńczych ciosów ale te , które złapie nie powinny mu zrobić krzywdy.
-Adamek będzie go spokojnie punktował i wpuszczał w puste liny a w końcówce zacznie go mocniej obijać co może skończyć się płaczem bezradnego Chrisa
OGŁOSZENIE WYNiKÓW KONKURSU
nagrodę miesiąca lutego za najbardziej prymitywne wpisy otrzymuje:
zamachowiec666
Nagrodą jest dożywotni pobyt (all inclusive, dojazd własny)
w Zakładzie Psychiatrycznym w Tworkach. Pobyt obejmuje :
noclegi na oddziale ogólnopsychiatrycznym, wyżywienie , kurację
(w tym środki psychotropowe).
Z uwagi na wyjątkowe wpisy przyznana została też dodatkowa nagroda:
korepetycje z języka polskiego , ze szczególnym uwzlędnieniem pisowni.
Gratulujemy i życzymy udanej kuracji (pomimo wątliwości czy może ona zakończyć się sukcesem).
Jednocześnie oczekujemy kolejnych wpisów. W następnych miesiącach za podobne wpisy przewidujemy kolejne ,atrakcyjne nagrody.
Co do tematu-Ktoś kiedyś pisał,że Arreola w walce z Walkerem przykucnął specjalnie...Nie zgadzam się z tym.Widać,że po tym prawym Arreoli na chwilę odebrało władzę w nogach.Trzeba przyznać jednak,że doszedł do siebie w momencie.Walker to jeden z wielu walczących z Chrisem bez pomysłu,wręcz głupio...
Data: 26-02-2010 19:16:19
W latach 90 nikt by tej walki nie chciał oglądać."
Co ty gadasz. Bardzo dobra walka, która właśnie aż przypomina ringowe wojny z lat 90. Fakt walka na bardzo słabym poziomie technicznie, ale jednak takie emocjonujące walki ludzie zawsze chcieli i chcą oglądać.
travis Walker to poza swietnymi warunkami fizycznymi mierny piesciarz
Adamek napewno jest lepszym piesciarzem niz on.Moim zdaniem najlepszym zawodnikiem jakiego pokonal Arreola to Chazz Whiterspoon i niestety odnosze wrazenie ze Whiterspoon to ciezki klasy Adamka
Myślę, że Tomek może spokojnie wypunktować Arreolę.