JURGEN BRAHMER 24 KWIETNIA

Jurgen Brahmer (35-2, 28 KO), mistrz świata wagi półcięzkiej federacji WBO, będzie bronić tytułu 24 kwietnia podczas gali Universium w Hamburgu. Przeciwnikiem dobrze znanego polskim kibicom Niemca będzie Nicolas "Niszczyciel" Plotinsky (16-3, 8 KO).

Argentyńczyk sklasywfikowany jest przez federację WBO na 8 miejscu. Plotinsky zasłynął w Niemczech po znokautowaniu w ubiegłym roku faworyta gospodarzy, Thomasa Urlicha.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-02-2010 11:29:36 
byloby milo jakby zmazdzyl Brahmera ...ale chyba marne szanse
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 11:59:46 
A Jurgen nie powinien siedzieć ??? ogólnie nie ma co ukrywać , ale jest to najsłabszy mistrz świata. Fakt, zmiótł naszego Aleksa, ale wątpie żwby pan Kohl dążyłdo unifikacji......
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:01:57 
Co myslicie o ewentualnej walce Braehmer - Kostecki mysle ze cygan nie stal by na straconej pozycji , podobne style walki. Cygan napewno dalby z siebie wszystko i maksymalnie przygotowalby sie do tego pojedynku , widac ze dojrzal mentalnie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 12:11:50 
bolo234
Nie zgadzam sie z Toba ze Brahmer to jakis cienial, leszcz...Jego ostatnie walki z Brancalionem, Kanfuah, Kuziemskim, ktorych zmiotl zdaja sie temu przeczyc..Jurgen ma bardzo mocne uderzenie, serce do walki w miare okrzesany technicznie plus twarda glowa..Brahmer to taki typ zabijaki i moze byc grozny dla kazdego z obecnych mistrzow..
osi
Taka konfrontacja byla by na pewno ciekawa..Obaj sa wojownikami, obaj maja czym uderzyc..Obaj walczyli tez z Kanfuah..Z tym ze Brahmer wykonczyl go chyba kolo 5 tej rundy a Kostecki dostal od Kanfuah KO!!..Oczywiscie nie jest to jednoznaczne z mozliwym wynikiem..Dla mnie jednak na dzien dzisiejszy selikatnym faworytem raczej bylby Brahmer, choc uwazam ze Kosteckiego stac by bylo na wygrana w tym pojedynku..
 Autor komentarza: RAF1
Data: 25-02-2010 12:12:21 
osi
szanse Cygana w walce z Brahmer'em, oceniam jako 55-45 na korzyść tego, który byłby "gospodarzem", choć moim zdaniem mimo wszystko Brahmer jest najlepszym z Niemieckich mistrzów, na równi z Abrahamem
pozdro
(zapraszam na bloga)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-02-2010 12:15:36 
mysle ze Brahmer mimo swojego troche zabijackiego stylu potrafilby oszukac w ringu Cygana
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 12:22:50 
lukaszenko
Ja nie twierdzę żę on jest słabym zawodnikiem, ale z tego co opamiętam nie poradził sobie z Campilo w walce o pas wba. odnosząc sie do szans cygana zgadzam się z RAF1. nie widze Brahmera z Pascalem lub Dawsonem. Ci zawodnicy których podałes Kanfuah, Branccalioni, i nasz Aleks to europejska czołówka nieskuteczne dobijająca sie do światowej czołówki.
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:26:03 
Raf

Nie przesadzasz stawiajac na rowni Abrahama z Braehmerem. Jakby nie patrzec to Artur bije sie ze swiatowa czolowka.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 12:26:57 
bolo234
Tak ci ktorych podalem to europejska czolowka..Brahmer jak kazdy Niemiec jest pod parasolem ochronnym i dlatego pewnie nawet go nie ujzymy nigdy w walce z takim Dawsonem..uwazam jednak ze jest piesciarzem groznym i niezwykle agresywnym w ringu..
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:32:55 
lukaszenko

Zgadzam sie poki Braehmer ma pas on nie bedzie wyjezdzal z pod skrzydel Kohla tylko beda do niego przyjezdzac. I nie widze cienia szansy jak zawodnik typu Dawson mialby przyjezdzac do niemiec. Moze Diaconu,Pascal....
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 12:34:21 
nooo i z ta wypowiedzą zgadzamsięw 100%.
jednak myśle że gdyby doszło do walki brahmer vs. Murat , to Karo byłby fawortytem. jeżeli chodzi o lightheavyweight ja osobiscie czekam na walke Pascal -Dawson. ta walka tak naprawde pokaze kto jest najlepszy w tej wadze i okresli dalsze losy Cygana. Mistrza wba shumenov wogóle mnie nie przekonuje ,zapewne jak większosci z was, a mistrz ibf cloud zobaczymy jak sobie poradzi z johnsonem, który zawsze jest grozny i to ze przegral z dawsonem 2 razy i tak przygasa blasku jego osiągnięciom.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 12:41:33 
Ja mysle ze Cloud jest wlasnie czarnym koniem tej kategorii wagowej..Johnson mimo wieku bedzie oczywsicie trudnym rywalem ale stawiam na Clouda..
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:44:30 
Cloud troche przypomina stylem Dawsona i naprawde moglby byc to swietny pojedynek. Dawson w sumie w tej kategorii to nie ma za bardzo z kim walczyc , pokazaly to pojedynki z Tarverem i Johnsonem. Osobiscie bardzo bym chcial pojedynek Dawson - Hopkins.
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 12:48:51 
niezapominajcie o Pacalu. to prawda Cloud ma ciekawy styl.Boli mnie jedno, Brahmer jako bokser z europejskiej czołowki osmieszył naszego Aleksa.... no ale cóż taki jst boks:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 12:51:03 
Brahmer nie tyle co osmieszyl co sponiewieral Aleksa..Az przykro bylo patrzec, zal mi sie Kuziemskiego autentycznie zrobilo..
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:53:10 
Kuziemski wogole byl skazany na porazke w tym pojedynku nawet gdyby dal wyrownana walke to jak mysicie komu bylo by przypisane zwyciestwo. Pupilkowi Kohla czy polakowi?. Kuziemski musial znokautowac jurgena a jak wiadomo aleks nie ma mocnego ciosu.. Pozdr
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:55:42 
Tym bardziej ze niewidzialem specjalnego zaangazowania w narozniku aleksa...
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 12:56:07 
dokładnie.... z całym szacunkiem do Aleksa, ale nie widzę go w czołowce światowej tej kategori, ewentualnie jakies ebu. Cygan powinien byc wysoko w rankingu wba lub wbo. Lubię Dawida, ale boję sie że ta 4 pozyca w rankingu wbc moze spowodowac walkęz pascalem lub dawsonem, na kotra dawid nie jest gotowy. licze rowniez ze moze ktorys z nich zwakuje pas.chciałbym walki dawida z shumenovem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 12:57:15 
osi
Masz racje..Tez uwazam ze Kuziemski przegral zanim jeszcze wyszedl na ring..Bonusem dla Kohla byl taki lomot na Kuziemskim..Szkoda bo obaj sa z tej samej stajni bodajze i Aleks chyba na paszporcie niemieckim walczy..
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 12:59:43 
Jesli hcodzi o stajnie to tak walcza dla Universum ale jesli chodzi o paszport to nic o tym nie wiem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:02:19 
Cos obilo mi sie o uszy ze Aleks ma w paszporcie Deuchland..
 Autor komentarza: tonka
Data: 25-02-2010 13:07:10 
bolo234
A powiem Ci, że ja chciałbym w końcu zobaczyć na co naprawdę stać Dawida. Pasacal, jeden z moich ulubionych fajterów, dałby odpowiedź, gdzie tak naprawdę znajduje się obecnie Kostecki, bo 4 pozycja w rankingu WBC to niestety tylko papier, a wiemy ile ma on nie raz wspólnego z rzeczywistością "między linami". Polak naprawdę dojrzał i psychicznie i technicznie, jest już innym zawodnikiem, mogący podnosić solidnie poprzeczkę. Nie oszczędzałbym "Cygana" i wypuścił na Jeana, zresztą na pewno on tak samo chciałby swojej szansy, pomimo małych perspektyw na sukces w nim. Próbować trzeba, nie takie sensacje w boksie się zdarzały.
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:07:28 
Możliwe że ma. ale zobaczycie. sprawa z z odsiadką brahmera jest niewyjasniona. poza tym pamietajcie ze jest jeszcze Zsolt Erdei ktory zmierzy sie z tarverem w pojedynku dziadków. osobiscie uważam ze nowy mmistrzem bedzie Murat na zamówienie pana Kohla heh:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:09:50 
No wlasnie jest jeszcze Erdei..Choc Erdei jest technicznie o niebo lepszy od Cygana..ma jednak slabszy cios i cos z kondycja slabo bylo w walce z Frago..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:13:08 
Tak swoja droga to najprostsza droga do tytulu dla Cygana to chwycic EBU a potem juz z jaka taka karta przetargowa polowac jednak na Brahmera..A moze wlasnie Brahmer pojdzie siedziec a wtedy bedzie wakat??W Stanach Cygan walki z nikim znaczacym nie dostanie bo nikt go tam nie zna..
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:13:26 
tak, tylko że Erdei bedzei szukał walk o dużą kasę. wątpie zeby go pasy interesowały.ja jestem w 100% przekonany żę nastpenym mistrzem bedzie Murat. Myślę ze gdyby walka cygana z Erdeiem odbla sie na neutralnym gruncie to wieksze szanse mialby dawid. Erdei to nie ten sam zawodnik gdy przejmowal pas po Darku michalczewskim. Jest starszy, przy wadze 81kg jesgo sylwetka wygladala okropnie, i jest wolny.
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:14:27 
jest ktos taki jak Cleverly . jego umiejetnosc uwzam za wyzsze od Dawida. choc kto wie......
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:18:29 
W ogole Cleverly vs Kostecki to moglby byc taki pojedynek wlasnie teraz na czasie..Obaj maja na rozkladzie Samsona Onyango..Angol na pewno w Europie to juz czolowka jest..
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:22:03 
myślę, że ta walka byłaby niepotrzeba na tmy etpaie kariery Dawida. Napewno byłaby efektowna. ale po co pchac sie do walki o pasek ebu, jezeli na wyciagniecie reki ma sie pojedynki mistrzowskie. ja na miejscu Dawida cisnąłbym Anrzeja Wasilewskiego aby ten napisal pisemko do Wbc aby Dawid mógł zawalczyc eliminator, lub 2 opcja. starac sie o wlake z shumenovem. choc watpie ze ten dostanie wolną obronę....
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:32:50 
Tyle ze Cygan potrzebuje chyba jeszcze ze dwoch jakis powazniejszych rywali przed walka o pasek mistrzowski..
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:41:19 
Masz rację Lukaszenko. Ale czy pan Wasilewski podziela nasze zdanie??hehe:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:43:38 
heheh..No i tu powinna byc kropka:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 25-02-2010 13:46:05 
Choc dodam jeszcze tylko ze ostatnio u Pana Wasilewskiego tez sie troche ruszylo..Jackiewicz ma walke o pasek, Diablo tez..Hutkowski calkiem znosnych rywali ostatnio obijal..Kolodziej tez nie tupta w miejscu no i ten eliminator dla Kisiela z Brockiem tez bym to wszystko podpial nawet pod sukcesy tej stajni..
 Autor komentarza: bolo234
Data: 25-02-2010 13:47:45 
noo masz rację . mały plus dla Wasyla:D:D napewno to rusza, zreszą pan Wasilewski jest na rynku ponad 10 lat no i mozna powiedziec ze w europie powoli zaczyna sie liczyc, malutkimi krokami ale jednak.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 25-02-2010 14:30:04 
malymi krokami wedle mozliwosci i zawodnikow i mozliwosci finansowych grupy - ja uwazam ze powoli BKP zaczyna przypominac prawdziwa grupe i szkoda ze grupa Gmitruka jakos powoli sie rozwija, moze przez to ze Andrzej jest duzo czasu zajety Adamkiem? mam nadzieje ze te dwie grupy za kilka lat beda na europejskim poziomie bo z Babilona nie wierze
 Autor komentarza: osi
Data: 25-02-2010 15:36:55 
Lukaszenko

Sprawą kondycji wegra bym sie nie zastanawial poniewaz Fragomeni naprawde wywieral presjje na nim i go zameczyl rowniez klinczami itp.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 25-02-2010 15:56:45 
cygan od wielu lat trzyma bardzo dobry poziom i z byle kim nie walczy jeszcze z15 walk na przetarcie i może ktos solidniejszy się trafi z bremerem miałby 5%szans na zwycięstwo jak kozaczył się że chce rewanżu z francuzem przcież to nie problem 10tyś eurusków i walczy z cygankiem przestraszył się rewanżu ja go uważam za cykora
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 25-02-2010 16:53:02 
Moim zdaniem Cygan na dzien dzisiejszy miałby problemy z Bramerem i całą czołówką. Caly czas mam w glowie walke z tym Olame Martial Bellem... Wbrew pozorom to nie bylo tak dawno... Wiem. Cygan sie nieco zmienil, ale... Ale tamta walka byla tylko wygrana bo walczyl w Polsce.
 Autor komentarza: Hammer5
Data: 25-02-2010 17:09:15 
A dla mnie ta walka to kontynuacja Rockiego Balboa. Mistrz daje szansę zawodnikowi z poza czołówki. Przecież Plotinsky jest 18 w świecie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.