JONAK NIE WYSTĄPI W KATOWICACH!

Niestety Damian Jonak (25-0-1, 18 KO) nie wystąpi 6 marca podczas gali Diamond Boxing Night.

"Umowa była taka, że zajmę się tylko treningiem i boksowaniem, a pan Grajewski i wynajęta przez niego kancelaria adwokacka dopilnuje moich spraw prawnych. W sądzie jest pozew przeciwko mnie na pół miliona złotych, a tymczasem reprezentujący mnie adwokat wycofał się w ostatniej chwili. W związku z tym, że sam teraz musiałem zająć się tymi sprawami, a do końca lutego mam obowiązek odpowiedzi na pozew, nauczony doświadczeniami postanowiłem wycofać się z gali. Nie chce powtórzyć błędu z Łodzi, gdzie miałem za dużo na spraw głowie, co niekorzystnie odbiło się na mojej formie" - skomentował swoją decyzję na łamach BOKSER.ORG Jonak (WBA #7).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: pio
Data: 23-02-2010 12:47:32 
Ładnie...
 Autor komentarza: osi
Data: 23-02-2010 12:58:28 
hehe czyzby Wasyl ?.;D
 Autor komentarza: osi
Data: 23-02-2010 12:58:30 
hehe czyzby Wasyl ?.;D
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 13:03:06 
Grajewski dba o zawodników...
Swoją drogą chyba nie często prawnik rezygnuje ze zlecenia nie?
Nawet morderców o winie których wiedzą bronia do upadłego, a tu taki psikus... Zaledwie jakiś kontrakt, ot zwykły papierek...
Dziwne, doprawdy dziwne.
 Autor komentarza: mik36
Data: 23-02-2010 13:04:38 
wielkimiznawca - i tu się mylisz , ponieważ zdarza się to dość często
 Autor komentarza: rys
Data: 23-02-2010 13:06:24 
Że za tym stoi wasyl jest pewne jak to, że idzie wiosna albo...

że w kolejnej walce cieślak prawie go będzie miał..

myślę, że takimi działaniami wasyl niepotrzebnie robi sobie kolejnych wrogów tym razem wśród kibiców.


 Autor komentarza: pio
Data: 23-02-2010 13:08:00 
Ja nie mam nic do Wasyla
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 13:09:10 
Mi się wydaje, że być może sprawa nie jest taka banalna i prosta...
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 23-02-2010 13:14:08 
coś mi się wydaje że Jonak już niedługo grzecznie wróci do Wasilewskiego...
 Autor komentarza: ConcreteJungle
Data: 23-02-2010 13:16:09 
Ciekawe jak bedzie z frekwencja na trybunach, w koncu to slask, wiec Damian mial byc ta lokomotywa napedowa
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 13:20:22 
Ten Dajmond najt jakoś mnie nie przekonywał od początku... Z Jonakiem czy bez...
Zresztą nie bedzie tam walki o pas Polsatu... :D
A co do powrotu Jonaka do Wasyla to raczej z niewolnika nie ma pracownika...
Wasyl ma prawo być wku#$iony bo wykładał na niego kase, a ten poleciał do Grajewskiego omamiony dzięgami i potęgą tęgiego Andrzeja...
 Autor komentarza: czesio
Data: 23-02-2010 13:38:00 
Ciekawe jaka będzie walka wieczoru???
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 13:40:51 
to pokazuje A.W jest krwiożerczy a A.G niedotrzymuje słowa natomiast jedyny promotor z ludzką twarzą pełny profesjonalista do którego zawodnicy nie mają żalów to rozalski
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 13:45:24 
Walka wieczoru? Doda VS To nie ja byłam Ewą... no... wyszło mi z głowy jak ma na imie, ale nie Ewa :)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 23-02-2010 13:56:19 
Umów trzeba dotrzymywać. Albo ponosić konsekwencje.

Oczywiście nie znamy racji obu stron.

Pozew na 0,5 miliona to dużo. Ma być nauczką i przestrogą.

BKP zrobiła bardzo dużo dla polskiego boksu.
Wypromowała Diablo, on też trochę na tym zarobił- choć jest przeciętnym bokserem.
Walki o pasy mistrzowskie i obrony, to bardzo dużo jak na tak młodą grupę.
Młodzi (Szpilka, Kołodziej itp.) dostają dobre walki.

Trochę mają pecha że w miarę perspektywiczni zawodnicy- Cygan i Szpilka mieli/mają problemy z prawem.
To najbarwniejsze postacie (najbardziej medialne) napędzają widzów.

Promuje solidnego Krzysztofa Bieniasa, który nie jest medialny.
Jest za to bardzo dobrym zawodnikiem.
W jego przypadku jakiś pomysłowy "Public Relations" do promocji, by się przydał. Nie mówię o jakiejś bójce pod sklepem ;-) ale coś aby zaistnieć w mediach.

Nie jest to laurka dla BKP ale takie rzeczy trzeba doceniać.

Taki SUPER G Grzegorz PROKSA, w BKP ze swoim talentem już dawno by walczył o pasy.
Nie musiałby podróżować pomiędzy Wielką Brytanią i Polską, i czekać na szansę.

Co do treningów w BKP- uważam że Jonak z czasów gdy należał do grupy BKP, walczył bardzo efektownie. Jonak i Cygan na jednej gali to był dynamit!

Co pokazywał ostatnio, każdy widział.

Walki na galach w Niemczech podobnie jak walki SUPER G Grzegorza PROKSY w Wielkiej Brytanii, można odnotować; ale droga do walki o pas jest długa.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 14:07:42 
zostając w bulicie mógłby też walczyć z kelnerami tak jak jego prawie30letni kolega cyganek któremu jakoś kariery nie mogą ustawic śmierdzi ta sprawa z daleka pół bańki od chłopaka który zarabiał 10-15tyś za walke chyba chcą go obedrzeć ze skóry
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 23-02-2010 14:13:13 
pragaa
cygan dopiero traz jest gotowy do większych walk wiec w jego przypadku nie popełniono błędu.
Odnośnie Jonaka - umów należy dotrzymywać. Co do kwoty - ktoś go chyba wypromował licząc na jakieś zyski w przyszłości, w miąre rozwoju są większe. Chyba każdy promotor na to liczy.
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 23-02-2010 14:14:13 
Clevland - zgadzam się z Tobą
 Autor komentarza: Clevland
Data: 23-02-2010 14:14:26 
Nie bronię bullita ale Cygan sam sobie jest winien.
Kto będzie inwestował w kogoś kto ma problemy z prawem.
Dopiero teraz dojrzał, aby słuchać rad trenera podczas walki.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 14:20:47 
poł miliona to chyba za to że dzięki niemu solodarnośc kupowała bilety na gale suma jest z kosmosu jest bardziej pazerny niż don king
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 23-02-2010 14:23:06 
Jonak niewatpliwie ma dlug do Anrzeja Wasilewskiego ale sumka jest nieadekwatna , nak najbardziej zawyzona..
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 14:29:56 
liczyłem ponad 166tyśięcy dolców wychodzi można tego chłopaka zrujnować ktoś powie niech ma nauczke ten chłopak podpisując kontrakt miał dwadziescia lat z hakiem jako młody chłopak ma prawo do błędu z drugiej strony trzeba dotrzymywać umów zgoda kwota wpisana jest absurdalna i moim zdanie nieuczciwa z góry i tylko o kwote walcze i lichwiarstwo z nią zwionzane
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 14:31:36 
Nie ma zawyżona czy nie... To jest biznes. Nie wiemy ile kosztował dotychczas Wasyla Jonak... Nie wiemy jakie miał plany (choć to też mało wymierne) 500 tysięcy to nie taka duża kwota... nieco ponad 100 tysięcy euro...
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 14:32:33 
Zresztą chyba większym błędem było podpisanie umowy z Grajewskim...
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 23-02-2010 14:33:17 
Za tym stoi Najman i Cieślak.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 23-02-2010 14:35:47 
a tak naprawdę to kwota jest z kosmosu i to zwykła lichwa. Tylko współczuć Jonakowi bo zdolny chłopak a szczęścia nie ma.
 Autor komentarza: kelIf
Data: 23-02-2010 14:53:24 
Nie wiem, czy kwota jest wygórowana. Sądy w Polsce nie zasądzają zwykle zadośćuczynień wziętych z sufitu. AW z pewnością dobrze zna prawo i podejrzewam, że ma na wszystko doskonałe uzasadnienia i dowody. Ja w każdym razie zauważam, że Diamon Boxing Night sypie się coraz bardziej... Miało być jak nigdy, a wyjdzie jak zwykle?
 Autor komentarza: Oldboy1
Data: 23-02-2010 14:55:22 
jonak zachował się jak dziecko i dal sie omamic klemetowskiemu z solidarnosci i grajewskiemu, za ktorym sie ciagnie smrod widzewa, pewnie obiecali nie wiadmo co i damian w ciemno to kupil. don wasyl inwestowal z mysla o zyskach i to jest normalne ze chce zarobic bo to jest biznes i dwie strony interesu musza sie wywiazac, dobrze sie moze skonczyc dla jonaka tylko jak podwinie ogon i zapuka do wasyla i grzecznie poprosi i wasyl chyba mu daruje jak odsczeka wszystko. igor zycze powodzenia w interesach jak uwazasz ze kwota z kosmosu, nie znasz biznesplanu to nie mow o lichwie
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 15:04:10 
Przypominam, ze Adamka wykupiono od Kinga... Ot tak nie zerwał umowy bo ktoś dał więcej kasy...
 Autor komentarza: dandynio
Data: 23-02-2010 15:14:18 
wielimiznawca - święta racja! Największe Asy ze "stajni" H.P. Kohla chcąc odejść z grupy rozpoczynają od negocjacji ws. zerwania kontraktu. Targują się, a potem odchodzą. Nikt rozsądny (bądź posiadających nowych rozsądnych mocodawców) nie naraża się na konieczność spłat bajońskich sum odszkodowań.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 23-02-2010 15:17:32 
To co ostatnio można było zobaczyć na galach Pana Wasilewskiego i nie tylko u niego ale i u Babilona to muszę stwierdzić że to dopiero jest żenada i brak profesjonalizmu. Nie wspomnę już o białostockich walkach w kisielu przy rytmach disco polo. Dlatego czekam z wielkim optymizmem na gale Grajewskiego.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 15:17:37 
I te 500 tysiecy to dużo? Wasyl zakładał, że Jonak będzie mistrzem i spokojnie by zaroili na nim i sam Jonak by zarobił... Adamek do teraz ileś procent z wynagrodzenia musi oddawać swojemu "dobroczyńcy".
Więc nie piszcie o lichwie itp. To jest biznes, a nie Caritas nikt nic za darmo nie robi, a Grajewski za darmo wykradł wypromowanego już zawodnika...
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 15:22:06 
No Igor. Grajewski słynie z solidności... Pewnie też nadal czekasz na kolejne gale 12Rounds? Co? Tyle szumu i długi do dzisiaj nie zapłacone... Ale szumu tyle było...
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 23-02-2010 15:26:52 
Ale było .... sam chętnie oglądałeś "wielki coś tam" 12 Rounds w podnieceniu. A teraz wieszasz na tym psy.
 Autor komentarza: dandynio
Data: 23-02-2010 15:34:32 
Igormokotow - teraz dopiero można wieszać psy na 12rounds Bagsika. Wielu moich kumpli do dzisiaj grosza nie ujrzało. Był Gołota, fajerwerki, kiełbaski - ale co z tego, jeśli ponad połowa usługodawców pozostawiona została bez gronia! Też mogę taką galę zrobić. Holyfielda i Haglera sprowadzę jako gości ;)
 Autor komentarza: Oldboy1
Data: 23-02-2010 15:35:05 
nie wiesza psow bo gala byla ok tylko rachunki do dzis przez B nie zaplacone a teraz szykuje sie powtorka. czytalem wywiady czego to nie bedzie, poziom, bokserzy najwyzej pólki, a bedzie jedna gala, czy nie rozumiesz ze jak facet na samym poczatku nie wywiazuje sie wobec jonaka to wszystko co mowil to o kant tylka potluc, przyjmuje zaklady ze diamentowa noc to jednorazowka jak papier do kibla
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 15:35:09 
Nie podniecam sie na mysl o walkach. Podniecaja mnie kobiety. Ty zapewne trzepiesz się na widok spoconych facetów. Nie wieszam psów, a przypominam, że Grajewski jest podobny do Bagsika...
I nie obrażam Ciebie, a Ty kozaczysz, ale wy na Mokotowie macie takie tradycje. Zapewne też zaraz napiszesz, że możesz mi wpier$%^$#ić.
Choć nie. nie napiszesz tak. Bo Cię ubiegłem. Ty teraz będziesz udawał kogoś innego.
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 15:40:52 
archiwum.polityka.pl/art/powrot-marki-bagsik,360412.html - oto co mówił Bagsik. Porównajcie co mówi Grajewski...
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 16:12:33 
jonak trafiłeś chłopcze na dużej klasy hop-taplera wyrazy współczucia
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 16:34:26 
A to cytat ze strony Jonaka:
"Mój obecny menadżer nie wywiązał się z obietnic. Nie zajął się sprawami prawnymi związanymi z pozwem Andrzeja Wasilewskiego. Nie zostało zrobione w tym kierunku nic. W tym momencie nie mogę skupić się na przygotowaniach, nie mogę fizycznie skoncentrować się tylko na pojedynku. Muszę zająć się ze swoim prawnikiem pozwem, który wystosował Andrzej Wasilewski. Nie czytałem tego pozwu, nie wiem dokładnie, o co w nim chodzi. Tym miał się zając mój nowy menadżer, ale niestety nie zajął się tym. Do końca lutego muszego ustosunkować się do pozwu Andrzeja Wasilewskiego. Muszę dbać o swoją rodzinę, nie mogę wyjść do ringu nie w pełni skoncentrowany na walce, mając w głowie to, że czeka mnie sprawa sądowa. Najgorsze jest to, że kończę przygotowania. W tym momencie kończę sparingi. Przed „Polsat Boxing Night„ w Łodzi obiecałem sobie, że nigdy nie powtórzy się taka sytuacja, która miała miejsce przed tą galą, gdzie nie mogłem skoncentrować się na przygotowaniach. Moja sytuacja nie jest jasna, muszę skupić się tylko na tym."

"Chciałem przeprosić moich kibiców, którzy wybierali się na galę, aby zobaczyć mnie w akcji. Jest mi przykro z tego powodu. Nie jestem w stanie walczyć, kiedy nie mogę się skupić wyłącznie na przygotowaniach do walki. Mój menadżer nie dotrzymał danego mi słowa w związku z tym nie wystąpię 6 marca w Katowicach."

Damian Jonak "
 Autor komentarza: mickQ
Data: 23-02-2010 16:38:37 
No to ładnie!!! zostałeś chłopie wysterowany przez w sumie dość prymitywną osobę jaką jest pan G.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 23-02-2010 16:39:29 
Promotorzy - tylko czekają, żeby na Tobie zarobić.

Jedna i ta sama banda oszustów, chodzi im o wyciśnięcie z boksera, jak największych profitów dla siebie. Boks jest na 2 miejscu.

 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 23-02-2010 16:42:12 
czerwony, ale mowiac szczerze: O to chodzi w ich przedsiębiorstwach. By wycisnac ile sie da. Z tego zyja. Nie zajmuja sie tym bo tylko lubia boks.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 23-02-2010 16:53:52 
... cyrku ciąg dalszy...
ale wspomnicie moje słowa: TO DOPIERO POCZĄTEK SZOPKI GRAJKA!!!
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 23-02-2010 17:20:19 
Nie chce pisac ale musze napisac "a nie mowilem?".
Grajewski w momencie gdy wyszlo,ze nic nie ugra w sadzie po prostu sie wycofal i zrobil z Jonaka barana,ktory sie wyglupil.
Obiecywal cuda na kiju i wlasnie teraz owe cuda Jonak otrzymal.Brak jakiegokolwiek wsparcia.
Sam sobie chlopak zrobil krzywde bo teraz Wasyl gdyby sie z nim dogadal na bank nie bedzie go traktowal jak wczesniej.
Wasyl inwestowal kase,nagrywal akcje z "Solidarnoscia" - w zasadzie to jego wspolnik Werner zajmowal sie ta strona medalu i nie dziwie sie im ,ze walcza o kase.
Moim zdaniem jednak dogadaja sie ale Jonak bedzie dostawal o wiele wiele mniej niz wczesniej gdy byl z Wasylem.Jak to ktos ujal bedzie to niewolnik Wasyla.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 23-02-2010 19:52:36 
Chociaż nie przepadam za ,,Don" Wasylem to mimo wszystko moim zdaniem on ma tu racje - chłopak podpisał kontrakt terminowy i miał się z niego wywiązać (napewno w nim byla krauzula :umownej kary pieniężnej za jego zerwanie).
Więc prawo jednak w tym przypadku będzie po stronie promotora,niestety.

Więc nierozumiem dziecinnego podejścia Jonaka do tego typu umów !
Ale po prostu robi się z tego szopka, bo panowie powinni sie dogadać ze sobą poufnie a nie na łamach mediów !
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 20:00:09 
widać ze go wasyl przerobił ten kontrakt to pakt z diabłem albo dożywocie
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 20:03:39 
zgodne z prawem oczywiscie ale z punktu moralnego frajerski numer chłopakowi wycieli
 Autor komentarza: pragaa
Data: 23-02-2010 20:05:47 
chłopak ma zapłacic normalny haracz
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 23-02-2010 20:23:22 
pragaa

moim zdaniem jesteś w błędzie. Każdy promotor prowadzi działalność dla przyszłego zysku. Jonak pod skrzydłami Wasilewskigo (jego promocji, trenerów itd.) osiągnął jakiś poziom z szansą na walki mistrzowskie w przyszłości,. Za tym dopiero idą duże zyski promotora
i pewnie takich oczekiwał Wasilewski. W takiej sytuacji bezpodstawne zerwanie umowy zawsze wiąże się z koniecznością zapłaty kar i utraconych korzyści promotora. Jonak podpisał pewnie jakąś umowę - do czego pewnie nikt go nie zmuszał. Na tym etapie kariery uważał zapewne że robi dobrze.Inny promotor zaproponował mu coś innego a Jonak zerwał umowę - zamiast pójść najpierw do 2-3 prawników zapytać o opinię. Dziś płaci frycowe za swoją naiwność i pazerność.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 23-02-2010 22:08:38 
Tu nie chodzi o Jonaka, tylko o czytelny sygnał. Zob. http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7431285,Jakubas_msci_sie_na_swoim_menedzerze_za_opcje.html

Nie bardzo rozumiem słowa krytyki dot. wysokości roszczenia - z czegoś Wasylowi te pół bańki wyszło, bo to nie jest tak, że się sądowi machnie przed nosem umową, wskaże kwotę odszkodowania i sąd to łyka jak pelikan.

Jeśli jednak te pół bańki Wasyl wyczarował z "utraconych korzyści", to życzę szczęścia... Ciekawe jednak czy Jonak zabezpieczył sobie tył i będzie miał w razie czego regres do tego, co mu tak świetnie doradził.
 Autor komentarza: cisiek
Data: 23-02-2010 22:12:38 
No i czytając cytowane oświadczenie Jonaka, nie mam pewności czy mu teraz Grajewski nie przyłoży z drugiej strony, jak Jonak jest takim niefartownym zawodnikiem, że mu ciągle promotorzy warunków nie dotrzymują.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.