CIEŚLAK OBRONIŁ MŁODZIEŻOWY TYTUŁ

W zakończonym przed momentem pojedynku Krzysztof Cieślak (15-0, 5 KO) obronił po raz pierwszy młodzieżowy pas federacji IBF kategorii super piórkowej. Po dziesięciu rundach sędziowie stosunkiem głosów dwa do remisu opowiedzieli się za Polakiem, punktując 95:95 i dwukrotnie 96:94.

Popularny "Skorpion" musiał jednak ciężko napracować się na końcowy sukces. Niepokonany dotąd Francuz Philippe Frenois (11-1-1) wykorzystywał doskonale swoje lepsze warunki fizyczne i ciosami z dystansu stopował ataki rozpędzonego Krzysztofa. Cieślak natomiast w swoim stylu od pierwszej do ostatniej minuty ostro atakował, na zmianę atakując ciosami raz korpus, raz głowę rywala. Potyczka tych dwóch bokserów na pewno mogła się podobać, ale "Skorpion" wyglądał dziś na przemęczonego, co zresztą sam przyznał w wywiadzie zaraz po walce.

We wcześniej rozegranych pojedynkach Krzysztof Szot (9-0, 1 KO) jednogłośnie wypunktował na dystansie sześciu rund Almina Kovacevica (5-5, 3 KO), a boksujący w kategorii cruiser Mariusz Welc (4-0, 1 KO) po ciężkim boju pokonał dwa do remisu po czterech wyrównanych starciach doświadczonego Remigijusa Ziausysa (9-25-2, 5 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-02-2010 20:04:15 
Cieslak nie wygrał tej walki!Francus był zdecydowanie lepszy.Kolejny wałek na korzysc Cieślaka.Mam nadzieję,ze ktos tego chłopaka nauczy pokory ......
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:04:20 
Czyli wychodzi na to, że to już 3 z rzędu wygrana porażka Scorpiona. Brawo, miszczu!
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 21-02-2010 20:06:26 
chleba z tego nie bedzie !
az przykro patrzec na ta kariere !

ANTY ROCKY !!!
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:06:39 
Trzeba jasno i wyraźnie mówić "nie" temu "niemieckiemu" syfowi, który na polski grunt przenosi Babiloński i jego miszczu.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 21-02-2010 20:07:40 
spiker cedził polscy sędziowie wydadzą sprawiedliwy wyrok komentator krzysztof kosedowski powiedział ze wygrał francuz publiczność po ogłoszeniu wyroku gwizdała takie przekręty to tylko w polsce włoszech niemczech cieślak był bezradny w tej walce bardzo dużo przstrzeliwał i bił na garde sam przyjmował mase prostych twarz ten werdykt to skandal niech żyją układy
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:08:38 
Wyglądał na przemęczonego, ale jak tutaj nie wyglądać na przemęczonego, gdy się przegrywa 3 walkę z rzędu i po raz kolejny, ktoś ratuje ci dupę? Przecież to musi obciążać psychicznie, chyba, że się jest totalnym idiotą i wierzy w swoje "sukcesy".
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 21-02-2010 20:09:02 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Jacexus piszący z IP: 24.13.169.45 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Cieslak do cieslarki !
Zakala polskiego boksu.
 Autor komentarza: Daw
Data: 21-02-2010 20:11:31 
Temu panu juz dziekujemy nie ma co se nim głowy zaprzatac!
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-02-2010 20:12:41 
Pan Kosedowski chyba jedyny potrafi mówic prawde o naszych bokserach...
 Autor komentarza: pragaa
Data: 21-02-2010 20:14:44 
niech komentarzem będzie bardzo smutna twarz trenera skorpiona zbyszka raubo przed wydaniem werdyktu wbiega ryży na ring co domaga się sprawiedliwych werdyktów podnosi jako zwycięsce cieślaka do góry ja nawet ryżego rozumiem że chciał pomuc swojemu szwagrowi babilonowi
 Autor komentarza: GaD1
Data: 21-02-2010 20:14:59 
Z obrzydzeniem patrze na tego gościa.Pseudopromotor Babiloński nawet nie zdawał sobie sprawy,ile kreciej robotry zrobił Cieślakowi tymi 3ema werdyktami.Wielkiego Skorpiona nikt już nie szanuje,powinien mieć 3porazki na koncie, tymczasem każda walka to wałek za wałkiem,bez krzty jakiejkolwiek zadumy.Znowu w wywiadzie mówi,że jest fajnie,tylko przeciwnik faulował.Tfu na taki boks
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:15:23 
Jedno mnie dziwi, tzn. to, że Wasilwski wchodzi w układy z tym kolesiem... Co jak co, ale Wasyl to jednak inna liga, nie ta klasa i nie to obycie. Po co mu ta współpraca z Babilonem? Może ktoś mi to wytłumaczyć?
 Autor komentarza: Rydell
Data: 21-02-2010 20:17:01 
Tak, tak... i znowu zaczyna się jechanie po Cieślaku, a za chwile jeszcze do tego dojdzie Babilon... ludzie opanujcie się. Walkę oglądałem, bardzo wyrównana, oscylująca w granicach remisu. Moim zdaniem Skorpion tego nie wygrał, ale też nie przegrał, remis byłby tu najsprawiedliwszy. Spójrzcie też ile trudnych walk w ostatnim czasie miał Cieślak ... przegrana walka "pokazowa" z Szotem zwięczona KO, "przegrana" 10 rundowa walka z Zeganem i kilka walk wcześniej. Myślę, że go było stać na wygraną bardziej zdecydowanie...
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:17:17 
GaD1, święte słowa... Gdzie tutaj jest jakieś spojrzenie krytyczne na siebie? Nie ma. jest tylko upajanie się "sukcesami". Przyłączam się do Ciebie i powtórzę: "Tfu na taki boks".
 Autor komentarza: michael
Data: 21-02-2010 20:18:48 
Tak to się dobrego boksera nie zrobi....ciekawe co sam powie o tym występie
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:19:10 
Rydell, oczywiście nie pa po temu powodów? Nie bądź dzieckiem, bo akurat w tej sprawie jedność kibiców jest wręcz konieczna.

Trzeba oddzielić prawdziwe ziarna boksersko-promotorskie od zwykłych plew, które tylko szkodzą.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 21-02-2010 20:19:13 
czerwony wasyl jest promotorem ryżego a ten jest z kolei szwagrem babilona wyjasniłem tak jak potrafie wszystko zostaje w rodzinie
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:20:09 
pragaa, aha.... Dzięki, zapomniałem o tym!
 Autor komentarza: heinz
Data: 21-02-2010 20:21:11 
Jeśli TV nie rozwiążą tego problemu nie pokazujac po prostu tych kuglarzy, nikt tego nie rozwiąże.
Nie liczmy na samooczyszczenie się tego srodowiska. Tylko ostre przykrecenie kurka z kasa może coś zmienić.

"Tfu na taki boks"
 Autor komentarza: Daro603
Data: 21-02-2010 20:22:18 
Krzysztof zdecydowanie Jednogłośnie na punkty przegrał tę walkę. Francuza oszukano...
 Autor komentarza: sknerus
Data: 21-02-2010 20:23:17 
Rydell-nikogo nie interesuje ile cięzki walk stoczył Cieslak.Mówimy o dzisiejszej walce,która powinien przegrac zdecydowanie i nie powinno się go usprawiedliwiac.Przekręt z Zeganem,nokaut od Szota/po walce nagle sie okazało,ze to pokazówka teraz wałek na Francuzie.Chyba trochę za dużo??????
 Autor komentarza: Rydell
Data: 21-02-2010 20:27:56 
czerwony, jeżeli tak załatwiasz swoje problemy to gratuluje... tylko ludzie nie mający nic ciekawego do powiedzenia, okazują swoją bezradność i nieudolność życiową obrażając innych. Uwierz mi, że ja też jestem przeciwko wałkowaniu wyników walk, ale tak niczego nie wskóramy.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 21-02-2010 20:30:13 
No Comments Rydell Białe to czarne a czarne to białe, dobrze cię rozumie....
 Autor komentarza: pragaa
Data: 21-02-2010 20:32:06 
podczas gali krzysztof kosedowski powiedział że część sedziów bokserskich powinna śladem swoich kolegów sędziów piłkarskich pojechać do wrocławia w wiadomym celu kosedowski może nie jest wirtóozem komentowania ale ma chłop jaja zawsze można liczyć na prawdziwy werdykt z uzasadnieniem
 Autor komentarza: czerwony
Data: 21-02-2010 20:43:24 
"...część sedziów bokserskich powinna śladem swoich kolegów sędziów piłkarskich pojechać do wrocławia w wiadomym..." - nic dodawać nie trzeba!
 Autor komentarza: KamilRambo
Data: 21-02-2010 20:46:08 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik KamilRambo piszący z IP: 77.222.224.139 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Rydell skąd ty się urwałeś? z której oschłej wierzby. Byłeś w mcdonaldzie, czy siedziałeś przed tv i oglądałeś walkę jak tysiące osób? a może ty z boksem masz niewiele wspólnego. jak tak to ubierz się w baletki i tańcz w balecie. Jak chcesz to mogę Ci podać numer do trenera Cieślaka, a On powie Ci kto wygrał walkę ty ślepaku. Zbyszek Raubo nie chciał utożsamiać się ani z Krzyśkiem ani z tą walką, dlatego nawet nie pojawił się na ringu. Porażka na maxa. Z 10 rund Krzychu nie wygrał ani jednej, nie ma powodu do radości. Trzeba raz na zawsze skończyć z tym polskim oszustem. Babiloński do wora.
 Autor komentarza: cezario303
Data: 21-02-2010 20:51:04 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik cezario303 piszący z IP: 89.228.105.4 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Ale buractwo ,aż mi wstyd za tych pajaców .Cieślak i jego promotor won z polskiej areny boksu .
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-02-2010 20:53:01 
ale, żałuję że nie mogłem obejrzec tej walki, ale jeżeli był taki wałek to wstyd. Nie chcę aby w Polsce robiono takie przekręty jak na galach w Niemczech. Ten francuz miał czysty bilans, a wystarczy wyjazd na galę do Polski i taki numer. Układom stanowczo nie.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 21-02-2010 21:13:17 
Co to było ??? Ten Babiloński złamał karierę Cieślakowi tymi załatwianymi werdyktami. W głowie się nie mieści co wyrabia Babiloński na tych swoich galach. To jest totalna porażka i wielki wstyd dla tej pseudo grupy...
 Autor komentarza: Rydell
Data: 21-02-2010 21:15:34 
KamilRambo, chłopcze najpierw urośnij, a później się wypowiadaj.
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 21-02-2010 21:20:26 
Widziałem ostatnie 3 rundy, jedyne czego Cieślakowi nie można odmówić to chęci... ale to nie wystarcza, nie o to w boksie chodzi. A sędziowanie, no cóż, u siebie, itd, itd w porównaniu z tym co się za zachodnią granicą ogląda, czasem nawet za oceanem to pikuś, ale szczerze to mogli chociaż remis dać, Francuz miałby dalej ładny rekord a pas zostałby w Polsce, o to przecież chodziło....
 Autor komentarza: KamilRambo
Data: 21-02-2010 21:26:21 
Rydell, jesteś żałosny i nie chce mi się z tobą dyskutować, ale proszę cię nie dodawaj więcej takich mało obiektywnych komentarzy, którymi się tylko ośmieszasz.
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 21-02-2010 21:31:27 
Denerwuje mnie tylko że jak zwykle w wypowiedziach że tamten wchodził głową, że faulował ale oczywiście ciężki przeciwnik itp po co takie gadki, wygrał przecież, od razu widać że sam wie jak było i szuka usprawiedliwienia. Powiedziałby po prostu że dziękuje za walkę, że było ciężko itp że następnym razem postara się żeby wygrać bardziej przekonująco i koniec. Widzieliście Francuza po walce, przyjął to ze spokojem jakby wiedział.... nasz Skorpionek do czasu ogłoszenia werdyktu minę miał nieciekawą... ale nic wszystko się dobrze skończyło , jak w bajce. Ale wyżej ktoś miał rację - takie podejście do zawodnika , hołubienie go na siłę , pompowanie rekordu itp tak naprawdę wyrządza mu krzywdę i tyle. Dostanie kiedyś porządne bęcki, być może ciężkie K.O. ( czego Mu broń Boże nie życzę ) i wtedy dopiereo Panowie promotorzy i sam zawodnik będą mieli problem. Czasem kubeł zimnej wody na głowę dobrze robi, nie tylko zresztą w boksie, chłopak jest młody, dużo przed nim.
 Autor komentarza: Igormokotow
Data: 21-02-2010 21:34:22 
Teraz Cieślak zostanie pośmiewiskiem a szkoda bo nawet go lubię jako człowieka.
 Autor komentarza: Laik
Data: 21-02-2010 21:41:52 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Laik piszący z IP: 188.33.70.188 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 21-02-2010 21:44:19 
ŻENADA naciągane!
 Autor komentarza: kamilos90
Data: 21-02-2010 21:59:28 
Nie wiem czym się kieruje Babiloński w swojej działalności, swoimi poczynaniami zraził chyba wszystkich bokserskich kibiców w Polsce, wszystkie gale będą traktowane z przymróżeniem oka, fakt przeciwnicy to nie kelnerzy. Wygląda to tak: Walcz, nie daj się znokałtować, bo na punkty napewno nie przegrasz.heh
 Autor komentarza: Sugar
Data: 21-02-2010 22:09:47 
Wszyscy na tej stronie kpią z Cieślaka, ale nie widziałem choć jednego negatywnego komentarzu na temat Zegana.
 Autor komentarza: hetman
Data: 21-02-2010 22:10:45 
bylem na tej gali nawet bylo fajnie ,rekawice pamietajace pape stamma koles wylicytowal za 40 kawalkow ktore teoretycznie maja byc przekazane na rozwoj mlodych bokserow:) byly biale hamery piekne panie swieto w radzyminie i bilety 50zl miejsca stojace mozna bylo sie wychylic za barierke, a mialem isc na pizze z synem
 Autor komentarza: szymonides222
Data: 21-02-2010 22:35:02 
Cieslak przegrał ta walke,, plecy sciany robia swoje to jest ciemna strona boksu dla ktorego ten sport upada, a dziwia sie potem ze niema ogladalnosci?? nie dziwcie sie z takimi werdyktami niedlugo gale babilona i wasyla beda słuchane w radiu maryja conajwyzej hehee
 Autor komentarza: capricornxxx
Data: 21-02-2010 23:07:39 
No coż, niech promotor próbuje dalej. To dopiero początki. Za mało ich jest na naszym rynku, żeby skreślać człowieka, który coś tam próbuje robić. Bokserów ma takich, jakich ma i nic na to nie poradzimy.
 Autor komentarza: ziom99
Data: 22-02-2010 00:01:46 
szkoda słów na taki cyrk
 Autor komentarza: tonka
Data: 22-02-2010 00:02:49 
Babilon = Sauerland w wersji mini, przykro mi to mówić, ale tak się poczułem. Szkoda mi tego aktywnego w ringu, pięknie punktującego i dość precyzyjnego Francuza. On wygrał tę walkę przynajmniej 4 punktami. No cóż, przypomina mi się pojedynek Holyfield - Valuev i jego "piękny" werdykt. Każda walka powinna kończyć się nokautem, inaczej ciężko o sprawiedliwość w wielu przypadkach.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 22-02-2010 00:10:17 
Podziw dla naszych kibiców którzy potrafią sprawieliwie oceniać.
Polska jednak to nie Niemcy.
To już nie piersza machlojka pana Babilońskiego. Poprostu straci oglądalnośc.
Co Cieślaka, absolutnie nic z niego nie będzie, nie tędy droga.
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 00:24:40 
A ja mam prośbę do redakcji: czy nie dałoby się wzorem innych portali, gdzie dozwolone jest anonimowe komentowanie, pokazywanie pierwszych 3 klas adresu IP. Wku*&*wia mnie jeżdżenie po wszystkich i wszystkim przez niektórych (tak delikatnie mówiąc) patafianów. Poza tym ktoś tutaj napisałe, że Zbyszek nie przyznaje się do Cieślaka, że nie było go na ringu, itp. TO BAAAAARDZO ciekawe - ja Zbyszka widziałem, mało tego, udzielał rad z narożnika, razem z Diablo zresztą :D Byłem bardzo blisko ringu, żeby nie powiedzieć, że na nim. Żal mi czytać niektóre komentarze, bo pewnie nawet, gdyby Cieślak wygrał przez TKO, to i tak by mówili, że to wałek. Być może w ciągu kilku dni pojawi się wywiad, który zrobiliśmy tuż po walce z Fifi (bo tak nazywają Frenois). Powiedział między innymi "walka była wyrównana, szkoda, że niw wygrałem, ale ktoś musiał być lepszy".

Po raz kolejny okazuje się, że Polska to kraj, w którym są sami fachowcy od piłki nożnej, medycyny i boksu.
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 00:25:20 
Aaa, no i zastanawiam się kto słyszał gwizdy publiczności??? Może TVP coś podłożyło w tle :D
 Autor komentarza: Arti
Data: 22-02-2010 00:30:29 
Tomasz, is this true?
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 00:38:48 
Arti - napisz do europejskiego supervisora IBF - I think he will tell you the truth. Although he is Italian, he speaks english fluently.

 Autor komentarza: TAS
Data: 22-02-2010 00:55:34 
Cieslak po prostu byl w tej walce slabszy i nikt mi nie wmowi ze bylo inaczej... nie obchodzi mnie tez co mowil po walce Frenois. Golota byl pewien ze przegrywa z Grantem na punkty. Jak bylo kazdy wie. Jeden bokser bedzie krzyczal ze powinien wygrac kiedy byl wyraznie gorszy a drugi bedzie zdziwiony ze wygral kiedy wydawalo mu sie ze byl slabszy.
A Ty Kelif... moze Ty jestes Cieslakiem ukrytym pod nickiem, ze Ty byles bardzo blisko ringu a w zasadzie to byles na ringu a w dodatku myslisz ze Cieslak wygral...
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 01:11:44 
TAS, a może Ty jesteś AG i podpierniczasz konkurencję? Jeśli nie, to jesteś kolejnym fachowcem w lizaniu lodów przez szybkę :D Nie rozumiem tej nagonki na Cieślaka, Babilona, Diablo i kilku innych. Szkoda, że mało tutaj jest prawdziwych kibiców, za to pełno trolli i dzieci neostrady, albo niespełnionych pismaków na wygnaniu za granicą. Prawdziwych kibiców było za to dużo w Radzyminie - dopingowali naszych zawodników. I znają się na boksie. Jak jeden z zawodników niesłusznie zdaniem publiczności przegrał, potrafili się do tego odnieść. Cieślakowi dopingowali i oklaskiwali. A Pan Krzysio Kosedowski powinien udać się sam do Wrocławia - ponoć mają tam dobrych okulistów :D
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 22-02-2010 01:27:32 
...przyszedl i powiedziel kellf:
trolle, dzieci neostrady, niespełnione pismaki na wygnaniu za granicą - Wy wszyscy jestscie w bledzie !
On widzial i wie !
kellf czy Twoje nazwisko zaczyna sie na "C" ?
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 22-02-2010 01:28:18 
... a moze "B" ?
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 01:30:57 
A może D :D Jacexus. Nie przejmuj się, pewnie niedługo już wypłata :D Zresztą po imprezie w spodku na pewno wyjdziesz na swoje :D
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 22-02-2010 01:40:54 
kellf dobrze ze przyszedles bo teraz wszyscy zmienimy zdanie.

teraz trole, dzieci neostracy i ci z zagranicy jasno widza gdzie prawda - dzieki Tobie! dzieki Tobie!

ps. wiecej takich kellfow, Cieslakow, Babilonow i bedzie "inaczej".
 Autor komentarza: wojkerr
Data: 22-02-2010 01:44:53 
Kellf ja nie widzialem walki musze przyznac,ale lubie czytac komentarze bo mozna sie sporo dowiedziec.Zastanow sie chlopie czy wszyscy tutaj sie zmowili razem czy cos w tym jest ze opinie sa jednakowe!?
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 22-02-2010 07:19:16 
Cieślak przegrał bez dwóch zdań. Miał nietegą minę na nieźle poobijanej twarzy i dopiero gdy Włodarczyk zaczął pajacować to i Skorpion udawał pewnego siebie.Ogólnie WAŁEK
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 22-02-2010 07:58:26 
Widzę kellf dzieciaku A.G po nocach ci się śni i wszystko co złe tp próbujesz na niego zrzucić, chyba jakieś kompleksy masz?? Może mały Ptaszunio?? ;))) ehhh

Nie widziałem walki więc nie będę się wypowiadał, ale widziałem walkę Zegana z Cieślakiem i Cieślaka z Szotem i wiem kto te walki powinnien wygrać.

kellf jeszcze jedna rzecz, jakby ktoś zrobił wałek taki w Katowicach (Cieślak - Szot) to wiesz co, wstyd byłoby mi tu wejść. A jabym już tu wszedł to chyba tylko po to żeby przeprosić kibiców, mam nadzieję, że jednak to nigdy się nie zdarzy. Twoja sympatia kieruje się tylko w jedną stronę, nie potrafisz zdjąć twych klapek z oczów, w każdym newsie wypisujesz swoje jakieś bzdury i sam zobacz tu nikt nie bierze cie na poważnie...... ja nie obstawiałbym cię ani na C ani na D tylko na M
 Autor komentarza: pawelas414
Data: 22-02-2010 08:01:25 
Cieślak przegrał tą walkę,potwierdził to sam Kosedowski(komętujący tą walkę).Moim zdaniem przegrał dwoma punktami,lubie Krzyśka ale werdykt końcowy to wałek tak samo jak walka z Szotem która jak się pózniej okazało nie była rankingowa.
 Autor komentarza: witusIV
Data: 22-02-2010 08:42:46 
Oglądałem tą walkę i wedłóg mnie najsprawiedliwszym werdyktem był by remis, ale z drugiej strony remisowe walki punktuje się na kożyść gospodaża. Nie wiem tak to wyglądało na pierwszy żut oka , Francuz zdominował sam początek walki natomiast Krzysiek dominował w końcówce. Możecie sie ze mną zgodzić lub nie ale tak ja to widziałem
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-02-2010 09:47:22 
Walki nie widzialem ale z tego co czytam po komentarzach Waszych to raczej Cieslak wielkiej kariery nie zrobi..Chyba najwiecej kibicow stracil po sparingu z Szotem..No i teraz tez sadzac po wiekszosci wpisow walek..Tak sie kariey nie zrobi..
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 22-02-2010 09:51:10 
Widzialem tylko 4 ostatnie rundy .Cieślak sztywny a te jego ciosy jakies cepy chaotyczne.
 Autor komentarza: nemir
Data: 22-02-2010 09:51:33 
Panowie,
troche spokoju i rzetelnej oceny.
bylem w Radzyminie, siedzialem przy stoliku przy ringu, sporo widziałem i troche znam sie na boksie. Nie jestem zwiazny z zadna polska grupa, to tak tytułem wstepu!!!!
Oczywiscie Cieslak nie wygrał tej walki ale na boga na pewno jej zdecydowanie nie rzegrał!!!!
To co tutaj wypisujecie to moge tylko przypisac jakiejs nienawinsci albo może kompleksom, sam juz nie wiem.
Panowie wiecej racjonalizmu, mniej nienawisci, troche rozsadku!!!!
I jeszcze jedno, jezdze na wiele gal, takie walki zawsze wygrywa gospodarz, zawsze!!!!
i wszedzie.....
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 09:59:52 
Kellf, to, co napisałeś, doskonale...potwierdza to, co napisali inni. Siedzisz na kolankach u Babilona, kręcisz się wokół ringu i Cieślaka, czyli jesteś bardzooo neutralny i obiektywny. I ty chcesz kogoś przekonać na ten łabędzi śpiew?

Ok, wszyscy krytykują, bo zazdroszczą sukcesów i pięknych walk Cieślakowi, a Babilońskiemu sprawności organizacyjnych. Wszyscy są zawistni, tylko jeden jedyny Kellf jest prawdziwym znawcą boksu i ma prawo głosu.

Poproszę o kolejny dowcip! :-)
 Autor komentarza: pragaa
Data: 22-02-2010 10:00:47 
nemir a ja się ciesze że jest przynajmniej jeden komentator który się nie boi jest uczciwy do bólu krzysiek kosedowski nie jest to jego pierwszy wybryk pare ładnych lat temu przyjechał do polski rywal michalczewskiego grandis z fenomenalnym rekordem na to kosedowski jestem przyjacielem darka ale ten przeciwnik to leszcz miał racje powiedział też że bardzo lubi cieslaka i to że po tej przygodzie z nożem wrócił do boksu to go podziwia ale tej walki nie wygrał francuz był lepszy szkoda że walke oglądałeś przez różowe okulary
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 22-02-2010 10:14:11 
czerwony ale co ty piszesz przecież wy wszyscy piszecie za namową AG a ja was do tego namawiam ;))

Nie widziałem walki więc co do werdyktu nie będę się wypowiadał, powiedziałem sobie po walce z Szotem, że już nie włącze TV na tych Panów. Z Bullita też tylko oglądam walki Kosteckiego i Jackiewicza no i Kołodziej jeszcze wporzo ;).
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 10:42:15 
Ironmen,

zapomniałem, że jesteś od AG, ba, że TY JESTEŚ AG!!!

:-)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 22-02-2010 11:06:11 
Wodze ze tu znowu dochodzenie Who is who??..heheh..
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 11:44:14 
"Kellf, to, co napisałeś, doskonale...potwierdza to, co napisali inni. Siedzisz na kolankach u Babilona, kręcisz się wokół ringu i Cieślaka, czyli jesteś bardzooo neutralny i obiektywny. I ty chcesz kogoś przekonać na ten łabędzi śpiew?

Ok, wszyscy krytykują, bo zazdroszczą sukcesów i pięknych walk Cieślakowi, a Babilońskiemu sprawności organizacyjnych. Wszyscy są zawistni, tylko jeden jedyny Kellf jest prawdziwym znawcą boksu i ma prawo głosu.

Poproszę o kolejny dowcip! :-) "

Po co Ci kolejny dowcip? Sam jesteś niezły :p A ci Twoi WSZYSCY to kto? Rejestrujący się po kilka razy kolesie (nawet ortografy robią takie same :D ) Nemir utrafił w sedno sprawy - był na gali, widział walkę, zna się na boksie, niejedną galę już widział. Walka była wyrównana i już. W takich sytuacjach werdykt jest zawsze taki sam. A że tradycyjna, bezinteresowna polska zawiść zbiera kolejne żniwo, to już inna sprawa. Dobrze, że chociaż Grzesia Proksę na razie zostawiają w spokoju, ale to pewnie dlatego, że nie walczy w Polsce.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 11:57:55 
Zawiść? Chyba powinieneś się leczyć z zaćmy, tudzież nie przesadzaj z siadaniem na kolanka u Pana-"czy to prawda"-Babilońskiego.

A wałek z Szotem i oszustwo kibiców to też zawiść? :):):)

A wałek z Zeganem, to też zawiść???

PS. Tak, tak, jeden użytkownik (czyli ty sam o innym nicku) jest OK, reszta to polscy zawistnicy, włącznie z Kosedowskim i 99,9% kibiców.

PS2. Proksy do tego nie mieszaj, bo Grzesiek obok twoich idoli to po prostu ujma dla Grześka. Najgorsza walka Proksy, to w porównaniu z wałkami twoich chłopaków, czyste arcymistrzostwo boksu.
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 12:05:37 
czerwony, niektórym pobyt zagranicą szkodzi. Przestań palić to świństwo. Objeżdża się tutaj wielu polskich zawodników i tak to już jest. To nie dotyczy wyłącznie Babilona, czy KP. Z tego co napisałeś, to jedynie nie poinformowanie kibiców o walce Szot-Cieślak było błędem. Jeśli przewałkowano by (jak napisałeś) Zegana, to zobaczysz, kto będzie w składzie sędziowskim w Spodku. Supervisor z IBF nie ma zastrzeżeń - jemu też zapłacili??? Ciekawe ile, skoro budżet takiej gali jest śmiesznie mały. Myślisz, że za 1000euro by się zgodził? Beznadziejne tłumaczenia i już. Może napisz do sejmu, to powołają nową komisję :D Dobra, dość gadania, muszę założyć kilka nowych kont na bokser.org. Tylko kogo tu zaatakować... :p
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 12:13:19 
Tak, tak, wszystko jest w najlepszym porządku, a my - narkomani - po prostu się czepiamy...

Skoro jest tak niebotycznie zajebiście, to dlaczego jest tak źle? (Nie pytam Ciebie, bo Twoja odpowiedź już znam: czepiacie się polscy zaistnicy! Super wytłumaczenie, mocny argument. :):):) )

(Oczywiście, źle dla kibiców, bo członków ekip - takich jak ty - nie wliczam, im zawsze jest wygodnie na kolankach).
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 12:15:23 
Czerwony, muszę Cię rozczarować, nie jestem członkiem ekipy :D
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 22-02-2010 12:43:41 
czerwony to nie ma sensu tłumaczyć, AG jest winny, że z Francji przesłali takiego mocnego rywala dla Cieślaka hehehe ;)))
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 13:01:58 
Kellf, o to ciekawe, bo kilka wpisów temu pisałeś, że byłeś niemal na ringu... To już teraz byle ziutek może się kręcić wokół wiadra z plwocinami i śmierdzących ręczników?
 Autor komentarza: czerwony
Data: 22-02-2010 13:03:41 
Ironmenie, chyba masz niesprawdzone info... za całym tym złem dotykającym wspaniałego pięściarza Skorpiona i jego promotota-"czy to prawda"-B. nie tylko stoi AG, ale także cały polski naród! :-)
 Autor komentarza: kelIf
Data: 22-02-2010 14:15:53 
Czerwony, mówię Ci, przestań palić to świństwo, bo straszne bzdury po nim piszesz. No i omijaj coffee shopy :D
 Autor komentarza: ConcreteJungle
Data: 22-02-2010 15:16:30 
Dla rozladowania atmosfery proponuje wrzucic fotorelacje, ze szczegolnym uwzglednieniem hostess. Z tego co juz gdzies widzialem byla tam ta slicznotka co w Grodzisku:P
 Autor komentarza: pinkers
Data: 22-02-2010 21:55:45 
panowie polaków też krzywdzono na wyjazdach niejednokrotnie więc cieszmy się że nasz wygrywa a nie obcokrajowiec i szacunek dla krzyśka jak i babilona że się nie poddają i walczą jeden w ringu a drugi poza nim!!!!popatrzcie na gale w angli tam nie ma prawa wygrać nikt z innego kraju na punkty a wy tu krytykujecie że werdykt był kontrowersyjny cieszmy się że wygrał nasz i tyle!!!
kiedyś dziennikarz o nazwisku szczęsny też powiedział że adamek nie wygrał walki z brigsem to już nie komentuje boksu więc może nie dolewajmy oliwy do ognia...........
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.