Bardzo sympatyczny ten Arreola.
Z klasą się wypowiada, aż miło posłuchać.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2010 12:21:52
Kamyk
Arreola tez:)
Po tym wywiadzie widac ze Arreola i jego team nie wierza w to ze Adamek przyjmie walke w poldystansie i bedzie staral sie rozegrac pojedynek na dystansie.Dlatego tez Chris bedzie staral sie wniesc na wage nie wiecej niz 110 kilo zeby miec sile scigac Gorala przez 12 rund.Arreola mowi ze w tej walce pokaze niedowiarkom ze jest nie tylko bijokiem ale tez i porzadnie wyszkolonym piesciarzem.Mnie najbardziej ciekawi czy Arreola przygotuje cos nowego na ta walke i bedzie chcial adamka zaskoczyc,czy poprostu bedzie robil swoje czyli pressing od pierwszej do ostatniej minuty walki
Autor komentarza: zamachowiec666
Data: 20-02-2010 12:30:32
Adamek ledwo co wygrał z Estradą a teraz próbuje walczyc z takim kiś jak arreola co ma tyle siły w łapach. Arreoli nie znokoautował przez viltalij tylko się poddał przez techninczny to napewno tego adamek nie uczyni bo mab ardzo słaby cios jak na ciężką... za to on dostanie cięzkie KO to 5 rundy max i się skończy pajacowanie z HBO....
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-02-2010 12:33:16
Arreola wydaje się być bardzo sympatyczną osobą, dość pochlebnie wypowiada się o Adamku. Chociaż wydaje się prowokować w tym wywiadzie Adamka. Liczy na dobry boks, a nie gonienie po ringu. Przy czym Chris rozumie dobry boks jako ostrą wymianę ciosów, której Tomek będzie raczej unikać.
Autor komentarza: cdn
Data: 20-02-2010 12:39:07
bardzo fajny wywiad; widać, że obydwaj zawodnicy się szanują i wypowiadają z respektem; Arreola po tej konferencji bardzo mi się spodobał - sympatyczny i miły facet;
tak jak powiedział Chris - Adamek poszedł do kategorii ciężkiej i wie, czego tutaj oczekiwać, ciężkie bomby; zanosi się naprawdę na świetny pojedynek, ale jeszcze trochę cierpliwości :)
Adamek za to, ma wielką wiarę w swoje umiejętności i to mu z pewnością pomaga; żeby tylko częściej podnosił obydwie ręce do gardy przy wyjściach - byłoby super;
ps. ciekawe, czy zwrócą niektórzy uwagę na to, że Arreola też powiedział, że nie wybiera sobie rywali... zupełnie jak prześmiewczo nazywany przez niektórych Tomek "hbo" Adamek;
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 12:45:26
Świetni pięściarze, zagwarantują nam świetny pojedynek.
Liczę na walkę roku, z ręką Tomka podniesioną do góry !
Zaczyna się okres kiedy każdy nowy news czyta się z zapartym tchem :D
!!
Dzięki za to Tomku !!
Autor komentarza: lucyfair
Data: 20-02-2010 13:40:24
Jak długo Tomek Adamek przebywa w Stanach, bo fakt że nie potrafi odpowiedzieć po angielsku na najprostsze pytania wygląda odrobinę zabawnie....
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 13:44:49
Nie widzę w tym nic zabawnego... Jeden potrzebuje miesiąca i będzie płynnie mówił a inny kilku lat..
On chyba nie jest za oceanem żeby prowadzić negocjacje handlowe tylko po to aby dobrze walczyć i wygrywać, więc chyba nie ma z tym problemu :)
Co innego tyczy się naszych polityków, bo chyba każdy ma swojego tłumacza :D
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 13:45:31
a z drugiej strony jest tego duży plus, bo większość z nas lepiej zrozumie wywiad :D
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2010 13:49:42
cdn
Arreola powiedzial ze od wybierania przeciwnikow ma menagera,a to co innego niz mowienie ze nie wazne z kim sie walczy byle kasa sie zgadzala
Autor komentarza: nowy
Data: 20-02-2010 13:51:12
Rozmowa na poziomie, jedna i druga strona wypowiada się z szacunkiem.Na filmie pokazują jak Arreola sparuje - obija jakiegoś kołka, który praktycznie się nie broni. Równie dobrze mógłby walić w worek, nie wiem na kim che tym zrobić wrażenie.
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2010 13:52:57
lucyfair
Adamek wcale tak dlugo w tych stanach nie przebywa,jezyk angielski jest naprawde trudny i czasami lepiej skorzystac z pomocy tlumacza i przekazac to co sie naprawde mysli,niz wydukac cos bez ladu i skladu i byc zle zrozumianym
Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-02-2010 13:56:56
nowy
to jest sparing i czasami rola sparingparnera polega na tym zeby byc zywym workiem treningowym.Watpie zeby Arreola chcial w tym filmiku cos udowadniac i robic na kims wrazenie.Zobacz jego walki niektore sa ciekawe i robia dobre wrazenie
Autor komentarza: nowy
Data: 20-02-2010 13:59:20
lucyfair, to że Tomek nie potrafi dobrze mówić po Angielsku to nic takiego, w końcu to nie jego ojczysty język. Gorzej jest jak Polak wyjedzie a po powrocie w języku ojczystym nie potrafi sklecić zdania. Np. Goły - posłuchaj jego ostatnich wypowiedzi.
Autor komentarza: lucyfair
Data: 20-02-2010 14:04:11
Jasne, że Tomek pojechał tam żeby walczyć i w konsekwencji dawać także nam przy tym wiele pociechy, byłem po prostu odrobinę zaskoczony....
Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 20-02-2010 14:05:06
ciekawa sprawa z tym wzrostem. Na zdjęciach wyraźnie widac , że Arreola jest nieznacznie niższy od Admka. Adamek ma około 187 cm co wynika nie tylko z informacji podawanych przed walkami, ale take ze zdjęc na tle Gołoty, od którego Adamek był kilka centymetrów niższy. Interesuje mnie więc czy Arreola, wbrew informacjom (m.in boxrec), faktycznie ma około 186-187 cm, czy też może pani Duva pożyczyła swoje szpilki Adamkowi.
Autor komentarza: cezario303
Data: 20-02-2010 14:15:10
lucyfair ciekawy jestem w jakim wieku jesteś ja mam tyle lat co Adamek i za naszych czasów w szkole podstawowej był ruski a póżniej w małych miasteczkach jak moje też brylował jeszcze przez kilka lat jak sie skończyło podstawówke.Wiec pomyśl bo z wiekiem ciężko sie uczć nowego języka a Tomek jak napisał GoldenBoy pojechał tam walczyć , dla mnie trache burakowato pojechałeś.
Autor komentarza: lucyfair
Data: 20-02-2010 14:28:04
Twoje zdanie cezario303, w mojej natomiast ocenie jak się chce mieszkać w innym kraju to wypadałoby porozumiewać się z autochtonami w ich ojczystym języku...podobnie chyba spojrzeć należy na osoby przyjeżdżające do Polski....
Autor komentarza: bonkers
Data: 20-02-2010 14:51:43
po korekcie wzrostu i zasięgu jestem umiarkowanym optymista :)
jeżeli róznica szybkości bedzie wystarczająco duża a Adamek nie załapie się na jakiegoś pożegnalnego strzała widze nawet szanse na TKO
Autor komentarza: mik36
Data: 20-02-2010 14:56:24
MAXIMVS - to ty jeszcze jednak piszesz , widzę że nie dotrzymujesz słowa
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 15:15:17
Dobrze ktoś napisał wyżej, cieszmy się że Tomek umie dobrze mówić w ojczystym języku, wyraźnie i z sensem. Bo jak przypomnę sobie kilku naszych czołowych pięściarzy to aż wstyd mi było ich słuchać jak nie wyraźnie bzdury plotą...
Autor komentarza: mocuch
Data: 20-02-2010 15:52:35
Adamek potrafi płynnie mówić po ANGIELSKU! http://www.youtube.com/watch?v=5BP2L_PhPAw Wywiad jest zrobiony w ten sposób aby mogli go obejrzeć zarówno POLACY jak i AMERYKANIE.
Autor komentarza: Legionnaire
Data: 20-02-2010 15:55:06
Nie jest wazne jak mowi, a moze i co mowi (np. Haye) dany zawodnik tylko jak zabokuje w ringu. Jak dla mnie jest to najwazniejsze. Arreola i Adamek pokazali, ze na konferecji prasowej mozna byc pewnym siebie, ale zarazem rzeczowym i kulturalnym zawodnikiem z szacunkiem dla rywala.
Autor komentarza: mocuch
Data: 20-02-2010 16:03:51
http://www.youtube.com/watch?v=0cO01qAfB9s
Autor komentarza: mocuch
Data: 20-02-2010 16:13:53
Polecam film promujący walkę. Mnie powalił, aż ciary przechodzą plecach.
http://www.youtube.com/watch?v=Wz01gC9NjjA
Autor komentarza: darbarek
Data: 20-02-2010 16:25:51
Arreola to bardzo sympatyczny gosc, nie sciemnia, nie napina sie jest bardzo naturalny. Jest tez swiadomy tego, ze bedzie zmuszony do biegania za goralem i jesli tak sie stanie, to nawet w przypadku wygranej Tomka, nikt tego nie kupi, kibice a nawet sam Arreola oczekuja czystej wymiany ciezkich ciosow, nokautow. Walka z Estrada stala na bardzo wysokim poziomie, mimo wszystko kibice a nawet koneserzy boksu pozostali nispelnieni. Dla Tomka bedzie prawdziwe byc albo nie byc w tej dywizji.
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 17:05:10
Ja tam wole 12 rund technicznego boksu, niż amerykańskie mordobicie, które kończy się w 2-3 rundzie upadkiem na dechy z rozkwaszoną twarzą.
Autor komentarza: nowy
Data: 20-02-2010 17:14:07
Filmik promujący tą samą walkę tylko, że w Ontario . W drugiej części można zobaczyć kilka akcji "Koszmara".
http://www.youtube.com/watch?v=MjPCnLfI3ac&NR=1
Autor komentarza: tomekzzar
Data: 20-02-2010 17:23:42
Ja tam wole walki które kończą się w 2-3 rundzie upadkiem na dechy z rozkwaszoną twarzą niż 12 rund technicznego boksu..o gustach się nie dyskutuje,rozśmiesza mnie tylko postawa większosci polskich kibiców boksu dla których HW jest nudna ,w dołku i ogólnie wielkie gówno za sprawą dominacji braci K. którzy boksują według nich nudno schematycznie i wogóle bez polotu,z drugiej zas strony T.Adamek jest dla nich gwiazdą wielkiego formatu chociaż sami przyznają że z tą siłą ciosu jedynie może liczyc na rozstrzyniecie sedziowskie,gdzie tu logika,trzeba umieć odróżnic marzenia od dyskusji na temat boksu.Dla mnie osobiscie HW jest fascynująca własnie z tego względu iż walka może nieraz potrwac kilkadziesiąt sekund,jesli kazda walka w ciezkiej kategori miała by trwac 12 rund to po pewnym czasie boks stałby się nudny,zawsze podobały mi sie walki Tysona,Tuy,Roya Jonesa i innych zawodników z mocnym jeb....ciem stąd może moje takie a nie inne zdanie
Autor komentarza: Luton
Data: 20-02-2010 17:31:50
Zastanawiają mnie te wymiary zawodników. Albo Adamek ciągle rośnie, albo te dane z boxrecu są mocno przekłamane, albo Adamek chodzi w szpilkach. Arreola wg boxrecu jest wzrostu Gołoty. z Gołota Tomek był nieco niższy. Tutaj w zasadzie remis, a powinno być 6cm różnicy. A to już widać.
Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 20-02-2010 17:54:52
Widać , że Chris nie lekceważy Tomka.Wyraźnie mówi o tym , że nie interesuje go to czy Tomek walczył wcześniej w LHW czy CW.Najważniejsze jest to , że teraz Adamek jest w HW i będzie z nim walczył.To zupełnie inne podejście w porównaniu do ostatnich przeciwników Tomka.
Przyjemny typ z Chrisa.Kiedyś miałem okazję na obozie bokserskim w USA w hotelu mieszkać obok Meksykanów.Naprawdę mili i z poczuciem humoru , podobnie jak ich rodak Arreola.
Autor komentarza: Luton
Data: 20-02-2010 18:11:55
Trudno sie nie zgodzić ZelaznyMike. Arreola to pierwszy koleś w wadze ciężkiej, który nie lekceważy Adamka, nie wyśmiewa że niby jakiś tam półciężki chce sie z nim bić. Ale zobaczymy jak ta gadka przełoży sie na treningi. Troche mnie martwi to podejście Arreoli, bo liczyłem że bedzie na odwrót. wielkie "hahaha możesz mi skoczyć". Ale trzeba przyznać, że ewentualna porażka Arreoli mocno nadszarpnie jego reputacje oraz przychylność komentatorów boksu do wychwalania go jako kolejnego zbawce wagi ciężkiej. On to musi wygrać. To jest w zasadzie eliminator do Haye. Ktokolwiek to wygra bedzie mile widziany jako kolejny rywal dla Anglika. Haye przecież wypatruje dużej walki w USA. Adamek/Arreola to bedzie dobra opcja dla Haye.
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 18:17:44
Ja jednak myślę że walka może być nie ciekawa dla oka, nie spodziewam się jakiś wymian nokdałnów czy seryjnych ciosów. Na to Adamek nie może sobie pozwolić z Arreolą Najlepsze widowiska w wykonaniu Tomasza są już za nami w niższych kategoriach. Była szansa na porywający pojedynek z Estradą, myślę że wtedy Adamek mógł by bardziej pójść na całość i pokusić się nawet na tko Teraz każdy pojedynek z kimkolwiek z HW będzie przynosił nowe zagrożenia i nie ma co oczekiwać na soczyste zakończenia
Arreola nie jest lepszym pięściarzem od Estrady za to bardziej niebezpieczniejszym przez co Adamek musi być w tej walce jeszcze bardziej ostrożniejszy. Może nastąpić sytuacja że Tomasz zostanie zepchnięty do defenzywy i jedyne co mu pozostanie to boksowanie z kontry
Tylko odpowiednio przygotowana taktyka w tej walce daje szanse Adamkowi na sukces, trzeba jednak przygotować parę opcji w zależności jak potoczy się walka Jeżeli Adamkowi uda się zdominować Crisa szybkością dobrą pracą nóg i utrzymać go w dystansie będzie gitara. Jednak może się tak zdarzyć że Kris znajdzie sposób na przedostanie się do półdystansu i będzie częstował górala mocnymi ciosami, wtedy trzeba przygotować plan awaryjny
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 18:26:24
Po pierwsze nie zgodzę się ze stwierdzeniem że nie możemy liczyć na "soczyste" zakończenia w wykonaniu Tomka. W boksie nie jedno krotnie przekonywaliśmy się że jedno uderzenie jest w stanie zakończyć walkę, więc dobrze trafiony zawsze może paść na deski :)
Co do podejścia Chrisa, to patrząc jakie ma on podejście trzeba go śmiertelnie poważnie traktować, on doskonale zdaje sobie sprawę ile zależy od tej walki, więc nie popuści !!
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 18:35:57
,,,Po pierwsze nie zgodzę się ze stwierdzeniem że nie możemy liczyć na "soczyste" zakończenia w wykonaniu Tomka.,,
Czyli sądzisz że Adamek będzie nokautował w HW?
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 20-02-2010 18:40:34
może się zdarzyć... w boksie jest wszystko możliwe.
Wy twierdzicie że na pewno nie będzie, a ja Wam powiem że na pewno to się na plecach w trumnie leży :)
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 18:43:57
Bardzo ogólnie to ująłeś
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 18:56:53
Autor komentarza: zamachowiec666
Adamek ledwo co wygrał z Estradą a teraz próbuje walczyc z takim kiś jak arreola co ma tyle siły w łapach. Arreoli nie znokoautował przez viltalij tylko się poddał przez techninczny to napewno tego adamek nie uczyni bo mab ardzo słaby cios jak na ciężką... za to on dostanie cięzkie KO to 5 rundy max i się skończy pajacowanie z HBO....
Z całym szacunkiem dla Ciebie - czy Ty naprawdę masz jakieś problemy sam ze sobą, jakie pajacowanie się skończy - o czym ty mówisz - o co Ci chodzi, ...co ma tyle siły w łapach....przecież to poziom podstawówki! i komentarzy Interia, Onet, Wp - pisać co ślina na język przyniesie. Pozdrawiam Cię - ale wszystkie twoje posty są w podobnym tonie chyba trzeba Cię ignorować tak jak robią to inni!! KO do 5 rundy na Adamku myślę, że nie będziesz miał tej satysfakcji.
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 19:00:49
To ja Tobie wytłumaczę dlaczego tak sądzę, Tomasz nie posiada odpowiedniego ciosu w tej wadze a jego najsłabszym punktem jest obrona, na której będzie się musiał cholernie koncentrować. W każdej wymianie z kimkolwiek w ciężkiej to Tomasz będzie ,,pragnieniem,, Naturalny ciężki jest w stanie przyjąć mocniejsze ciosy i zarazem silniejsze zadawać
Autor komentarza: mik36
Data: 20-02-2010 19:02:11
gren - ignoruj
Autor komentarza: Grzywa
Data: 20-02-2010 19:10:53
Lucyfair,
moim zdaniem nie masz racji lub jestes niesamowicie utalentowanym lingwista. Ja w tym kraju mieszkam juz wiecej lat niz w Polsce ,tutaj ukonczylem szkoly, ale przyjechalem juz po uzyskaniu dowodu w Polsce i do dzisiaj nie dosc ze mowie z akcentem to czesto fprmuluje zdanaia z Polska skladnia. Adamek w kilku wywiadach probowal wypowiadac sie w jez. angielskim ale wychodzilo to dosc zabawnie. Pewnie wiecej rozumie niz jest w stanie powiedziec i uwazam iz jest to jego dobre posuniecie ze uzywa tlumacza jest wtedy dla wszystkich zrozumialy, choc jesli znasz angielski to wiesz ze tlumcz daje lepsze odpowiedzi niz gdyby tlumaczyl stricto wypowiedzi Gorala. Tomek jest bokserem w wieku zaawansowanym, Gmitruk mowi znacznie lepiej od niego po angielsku choc tez powinien w oficjalnych wypowiedziach uzywac tlumacza jak i Wielcy Bracia (ach ten slowianski accent). Nie jest latwe nauczyc sie jezyka gdy trener Polak, manager Polak, w domu j. polski, bohaterem sportowym i najwiecej wywiadow tez w jez. polskim. Na szczescie boks to international afair gdzie kolor skory, jezk, zccent nie maja znaczenia. Dodam jeszcze iz zadko ktory bokser wystaje inteligencja ponad przecietna. Z bokserow w wieku podeszly bardzo wielu ma umyslowe problemy i motoryczne, niestety dot to bardzo wielu dosiadczonych wojownikow ringu, taktycy jak Drogosz czy Leonard sa w o wiele lepsze jsytuacji -less brain damage. Pozdrawiam.
Autor komentarza: PaulCastellano1986
Data: 20-02-2010 19:12:56
Grzywa ty wypracowania tu piszesz czy co? jak chcesz pisac artykuły to napisze [podanie do gazety a nie w komentarzach walisz milion zdan ;/ nar
Autor komentarza: Grzywa
Data: 20-02-2010 19:13:18
Golden Boy,
z ta trumna to niestety racji nie masz gdyz sa narody/rligie ktore swych zmarlych chowaja na siedzaco lub w pozycji siedzacej ale na boku(chyba prawym). Tutaj sie mowi ze tylko smierc i podatki sa na pewno. Pozdrawiam.
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 19:20:13
do endriu
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:)
A jak myślisz... - Adamek będzie stał i czekał aż go CA będzie bił, ten facet ma jaja nie boi się ma świetną psychikę i wie czego chce! takich sportowców nam potrzeba pracowitych i pewnych siebie! Co nie znaczy że, nie popełnia też błędów, ale który bokser jest bez wad!
Pozdrawiam!
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 19:30:55
,,do endriu
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:),,
Ma grubą kość, szeroki w barach ma masę ciała pasującego do wagi ciężkiej
Autor komentarza: Luton
Data: 20-02-2010 19:34:41
bez przesady z tym angielskim :) angielski jest już tak zdewaluowany przez różne nacje próbujące sie wysłowić w tym języku, że mało kto zwraca uwage na poprawność gramatyczną. Po prostu angielski jest "pokaleczony" bo stał sie językiem miedzynarodowym. Tomek mógłby nieco spróbować samemu. Grunt to obecnie przekazać informacje drugiej stronie, a nie mówić poprawnie jak poeta, bo tego wymagają tylko w anglosaskich szkołach.
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 20:10:35
do endriu
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:),,
czyli on nie jest naturalnym ciężkim tylko spasionym ciężkim
napisałeś też
Ma grubą kość, szeroki w barach ma masę ciała pasującego do wagi ciężkiej - a to ktoś ocenia i sprawdza czy jego masa pasuje czy nie - to chyba jakiś chudy ten ciężki że, mu widać te grube kości!
jakiś dziennikarz klepnął tekst i teraz wszyscy - naturalny nie naturalny.
Dla mnie facet który ma 100kg i blisko 190cm to prawdziwy normalny ciężki a nie 120 kilogramowy spasiony facet, bo tak o nim każdy powie a nie że, on naturalnie ciężki.
Pozdrawiam Ciebie! i wszystkich naturalnych i nie naturalnych ciężkich
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 20:20:33
Bardzo emocjonalnie podchodzisz do tematu
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 20:32:07
Ja wiem czy emocjonalnie raczej nie! - spoko to dobrze bo mogłeś napisać że nie naturalnie - hi hi hi..... pełny luz
Autor komentarza: haze
Data: 20-02-2010 21:07:59
dokladnie gren .poza tym na zdjeciach cos niewidac tej jego grubej kosci .popatrz na nadgarstki i piesci crisa a tomka
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 21:11:17
No to popatrzcie na rozstaw ramion obu
Autor komentarza: haze
Data: 20-02-2010 21:15:31
obrecz barkowa ma moze i szersza .ale jego SUCHA masa miesniowa jest napewno mniejsza niz tomka
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 21:19:49
Kurde jak spojrzałem na boxrecu na wygrane Arreoli to przeszła mi myśl że zabije nam Tomasza
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 21:21:04
Areola ma dużą dupę
Autor komentarza: nowy
Data: 20-02-2010 21:51:33
Zawodnicy sumo są ciężsi od przeciętnego boksera obecnej HW. Czy to oznacza, że w ringu po założeniu rękawic byli by od nich lepsi ( chodzi o boks) ???Opowiedzcie sobie na to pytanie a później wypowiadajcie się na temat szans Tomka z Aureolą. Gdyby tylko waga i siła miała znaczenie to każdy "strongman" po przejściu na boks byłby potencjalnym mistrzem świata. Ludzie masa i siła to nie wszytko.
Autor komentarza: endriu
Data: 20-02-2010 21:54:19
,,,,,Ludzie masa i siła to nie wszytko.,,,,
Ale daje pewne atuty często nie do przebicia i skuteczne
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 22:03:19
Autor komentarza: endriu
No to popatrzcie na rozstaw ramion obu
endriu - nie załamuj mnie odpuszczam już takie wątki....a niech Ci będzie ma zajebisty rozstaw ramion - to wręcz niesamowite jak on jest niesamowicie naturalnie ciężki i jeszcze ta obręcz barkowa, o boże że ten Adamek się nie boi walczyć z takimi naturalnie ciężkimi i jeszcze ta wielka dupa toż to szok jak to Pawlak mówił........Pozdrawiam i na tym kończę wątki o tzw. naturalnie ciężkich! Moja definicja - Naturalny ciężki to facet , który ma tzw. jaja do kategorii ciężkiej i nie boi się innego naturalnego ciężkiego. Adamek bez wątpienia kwalifikuje się i nie przynosi wstydu, a ja mam komu kibicować!
Autor komentarza: gren
Data: 20-02-2010 23:22:06
Jak ktoś lubi AC/DC - The Razor's Edge LIVE! - http://www.youtube.com/watch?v=6w9PXA2UXAQ&feature=related
Autor komentarza: Daro603
Data: 20-02-2010 23:26:40
Faworytem tej walki jest Arreola. Ale czasami na punkty może wygrać Adamek. Naprawdę ciekawa walka się szykuje;-)
Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 21-02-2010 00:18:32
Skoro drugi trener Adamka, jest też trenerem Davida Tuy... więc może dałoby się coś zrobić w tym kierunku, aby chłopaki ze sobą sparowali ? doświadczenie przed walką z Arreolą jak znalazł... czyż nie ? mocno bijący, ciągle wywierający presję Tua na pewno pod tym względem przypomina Arreole. W mojej łepetynie rozwiązanie jak talala :)
PS. MAŁYSZ MISTRZ :D:D:D
Autor komentarza: wojkerr
Data: 21-02-2010 00:25:53
Bardzo przypomina mi Tomka,w swoich wypowiedziach jest bardzo stonowany, opanowany,podchodzi do tego bardzo profesjonalnie i wie czego chce.
Mysle ze chociasz roznia sie od siebie fizjologicznie,to mentalnie sa bardzo podobni,mysle ze to nam zagwarantuje dobry boks.Co do wyniku naprwade ciezko powiedziec,oczywiscie chcialbym aby "GORAL" zaszedl jak najdalej w ciezkiej,ale ja ciesze sie ze wogole doszlo do tej walki!!
Autor komentarza: Grzywa
Data: 21-02-2010 02:09:29
PaulCastellano1986,
jesli jestes w stanie czytac i rozumiec to co przeczytales to zalap ze pisalem specyficznie do Lucafair a nie do Ciebie.
Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 21-02-2010 14:37:29
Zgodzę się, Tua byłby świetny na sparing partnera dla Tomka, podobny styl do Arreoli.
Z klasą się wypowiada, aż miło posłuchać.
Arreola tez:)
Po tym wywiadzie widac ze Arreola i jego team nie wierza w to ze Adamek przyjmie walke w poldystansie i bedzie staral sie rozegrac pojedynek na dystansie.Dlatego tez Chris bedzie staral sie wniesc na wage nie wiecej niz 110 kilo zeby miec sile scigac Gorala przez 12 rund.Arreola mowi ze w tej walce pokaze niedowiarkom ze jest nie tylko bijokiem ale tez i porzadnie wyszkolonym piesciarzem.Mnie najbardziej ciekawi czy Arreola przygotuje cos nowego na ta walke i bedzie chcial adamka zaskoczyc,czy poprostu bedzie robil swoje czyli pressing od pierwszej do ostatniej minuty walki
tak jak powiedział Chris - Adamek poszedł do kategorii ciężkiej i wie, czego tutaj oczekiwać, ciężkie bomby; zanosi się naprawdę na świetny pojedynek, ale jeszcze trochę cierpliwości :)
Adamek za to, ma wielką wiarę w swoje umiejętności i to mu z pewnością pomaga; żeby tylko częściej podnosił obydwie ręce do gardy przy wyjściach - byłoby super;
ps. ciekawe, czy zwrócą niektórzy uwagę na to, że Arreola też powiedział, że nie wybiera sobie rywali... zupełnie jak prześmiewczo nazywany przez niektórych Tomek "hbo" Adamek;
Liczę na walkę roku, z ręką Tomka podniesioną do góry !
Zaczyna się okres kiedy każdy nowy news czyta się z zapartym tchem :D
!!
Dzięki za to Tomku !!
On chyba nie jest za oceanem żeby prowadzić negocjacje handlowe tylko po to aby dobrze walczyć i wygrywać, więc chyba nie ma z tym problemu :)
Co innego tyczy się naszych polityków, bo chyba każdy ma swojego tłumacza :D
Arreola powiedzial ze od wybierania przeciwnikow ma menagera,a to co innego niz mowienie ze nie wazne z kim sie walczy byle kasa sie zgadzala
Adamek wcale tak dlugo w tych stanach nie przebywa,jezyk angielski jest naprawde trudny i czasami lepiej skorzystac z pomocy tlumacza i przekazac to co sie naprawde mysli,niz wydukac cos bez ladu i skladu i byc zle zrozumianym
to jest sparing i czasami rola sparingparnera polega na tym zeby byc zywym workiem treningowym.Watpie zeby Arreola chcial w tym filmiku cos udowadniac i robic na kims wrazenie.Zobacz jego walki niektore sa ciekawe i robia dobre wrazenie
jeżeli róznica szybkości bedzie wystarczająco duża a Adamek nie załapie się na jakiegoś pożegnalnego strzała widze nawet szanse na TKO
http://www.youtube.com/watch?v=Wz01gC9NjjA
http://www.youtube.com/watch?v=MjPCnLfI3ac&NR=1
Przyjemny typ z Chrisa.Kiedyś miałem okazję na obozie bokserskim w USA w hotelu mieszkać obok Meksykanów.Naprawdę mili i z poczuciem humoru , podobnie jak ich rodak Arreola.
Arreola nie jest lepszym pięściarzem od Estrady za to bardziej niebezpieczniejszym przez co Adamek musi być w tej walce jeszcze bardziej ostrożniejszy. Może nastąpić sytuacja że Tomasz zostanie zepchnięty do defenzywy i jedyne co mu pozostanie to boksowanie z kontry
Tylko odpowiednio przygotowana taktyka w tej walce daje szanse Adamkowi na sukces, trzeba jednak przygotować parę opcji w zależności jak potoczy się walka Jeżeli Adamkowi uda się zdominować Crisa szybkością dobrą pracą nóg i utrzymać go w dystansie będzie gitara. Jednak może się tak zdarzyć że Kris znajdzie sposób na przedostanie się do półdystansu i będzie częstował górala mocnymi ciosami, wtedy trzeba przygotować plan awaryjny
Co do podejścia Chrisa, to patrząc jakie ma on podejście trzeba go śmiertelnie poważnie traktować, on doskonale zdaje sobie sprawę ile zależy od tej walki, więc nie popuści !!
Czyli sądzisz że Adamek będzie nokautował w HW?
Wy twierdzicie że na pewno nie będzie, a ja Wam powiem że na pewno to się na plecach w trumnie leży :)
Adamek ledwo co wygrał z Estradą a teraz próbuje walczyc z takim kiś jak arreola co ma tyle siły w łapach. Arreoli nie znokoautował przez viltalij tylko się poddał przez techninczny to napewno tego adamek nie uczyni bo mab ardzo słaby cios jak na ciężką... za to on dostanie cięzkie KO to 5 rundy max i się skończy pajacowanie z HBO....
Z całym szacunkiem dla Ciebie - czy Ty naprawdę masz jakieś problemy sam ze sobą, jakie pajacowanie się skończy - o czym ty mówisz - o co Ci chodzi, ...co ma tyle siły w łapach....przecież to poziom podstawówki! i komentarzy Interia, Onet, Wp - pisać co ślina na język przyniesie. Pozdrawiam Cię - ale wszystkie twoje posty są w podobnym tonie chyba trzeba Cię ignorować tak jak robią to inni!! KO do 5 rundy na Adamku myślę, że nie będziesz miał tej satysfakcji.
moim zdaniem nie masz racji lub jestes niesamowicie utalentowanym lingwista. Ja w tym kraju mieszkam juz wiecej lat niz w Polsce ,tutaj ukonczylem szkoly, ale przyjechalem juz po uzyskaniu dowodu w Polsce i do dzisiaj nie dosc ze mowie z akcentem to czesto fprmuluje zdanaia z Polska skladnia. Adamek w kilku wywiadach probowal wypowiadac sie w jez. angielskim ale wychodzilo to dosc zabawnie. Pewnie wiecej rozumie niz jest w stanie powiedziec i uwazam iz jest to jego dobre posuniecie ze uzywa tlumacza jest wtedy dla wszystkich zrozumialy, choc jesli znasz angielski to wiesz ze tlumcz daje lepsze odpowiedzi niz gdyby tlumaczyl stricto wypowiedzi Gorala. Tomek jest bokserem w wieku zaawansowanym, Gmitruk mowi znacznie lepiej od niego po angielsku choc tez powinien w oficjalnych wypowiedziach uzywac tlumacza jak i Wielcy Bracia (ach ten slowianski accent). Nie jest latwe nauczyc sie jezyka gdy trener Polak, manager Polak, w domu j. polski, bohaterem sportowym i najwiecej wywiadow tez w jez. polskim. Na szczescie boks to international afair gdzie kolor skory, jezk, zccent nie maja znaczenia. Dodam jeszcze iz zadko ktory bokser wystaje inteligencja ponad przecietna. Z bokserow w wieku podeszly bardzo wielu ma umyslowe problemy i motoryczne, niestety dot to bardzo wielu dosiadczonych wojownikow ringu, taktycy jak Drogosz czy Leonard sa w o wiele lepsze jsytuacji -less brain damage. Pozdrawiam.
z ta trumna to niestety racji nie masz gdyz sa narody/rligie ktore swych zmarlych chowaja na siedzaco lub w pozycji siedzacej ale na boku(chyba prawym). Tutaj sie mowi ze tylko smierc i podatki sa na pewno. Pozdrawiam.
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:)
A jak myślisz... - Adamek będzie stał i czekał aż go CA będzie bił, ten facet ma jaja nie boi się ma świetną psychikę i wie czego chce! takich sportowców nam potrzeba pracowitych i pewnych siebie! Co nie znaczy że, nie popełnia też błędów, ale który bokser jest bez wad!
Pozdrawiam!
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:),,
Ma grubą kość, szeroki w barach ma masę ciała pasującego do wagi ciężkiej
Cytat:"Jestem naturalnym ciężkim. Stałem się nim pijąc piwo i jedząc burrito" - tu Masz definicję naturalnego ciężkiego wg Arreoli...:),,
czyli on nie jest naturalnym ciężkim tylko spasionym ciężkim
napisałeś też
Ma grubą kość, szeroki w barach ma masę ciała pasującego do wagi ciężkiej - a to ktoś ocenia i sprawdza czy jego masa pasuje czy nie - to chyba jakiś chudy ten ciężki że, mu widać te grube kości!
jakiś dziennikarz klepnął tekst i teraz wszyscy - naturalny nie naturalny.
Dla mnie facet który ma 100kg i blisko 190cm to prawdziwy normalny ciężki a nie 120 kilogramowy spasiony facet, bo tak o nim każdy powie a nie że, on naturalnie ciężki.
Pozdrawiam Ciebie! i wszystkich naturalnych i nie naturalnych ciężkich
Ale daje pewne atuty często nie do przebicia i skuteczne
Autor komentarza: endriu
No to popatrzcie na rozstaw ramion obu
endriu - nie załamuj mnie odpuszczam już takie wątki....a niech Ci będzie ma zajebisty rozstaw ramion - to wręcz niesamowite jak on jest niesamowicie naturalnie ciężki i jeszcze ta obręcz barkowa, o boże że ten Adamek się nie boi walczyć z takimi naturalnie ciężkimi i jeszcze ta wielka dupa toż to szok jak to Pawlak mówił........Pozdrawiam i na tym kończę wątki o tzw. naturalnie ciężkich! Moja definicja - Naturalny ciężki to facet , który ma tzw. jaja do kategorii ciężkiej i nie boi się innego naturalnego ciężkiego. Adamek bez wątpienia kwalifikuje się i nie przynosi wstydu, a ja mam komu kibicować!
PS. MAŁYSZ MISTRZ :D:D:D
Mysle ze chociasz roznia sie od siebie fizjologicznie,to mentalnie sa bardzo podobni,mysle ze to nam zagwarantuje dobry boks.Co do wyniku naprwade ciezko powiedziec,oczywiscie chcialbym aby "GORAL" zaszedl jak najdalej w ciezkiej,ale ja ciesze sie ze wogole doszlo do tej walki!!
jesli jestes w stanie czytac i rozumiec to co przeczytales to zalap ze pisalem specyficznie do Lucafair a nie do Ciebie.