NA PIĘŚCI POZA RINGIEM

Po siedmiogodzinnej podróży,  z Newarku przez Phoenix, do  Ontario w Kalifornii dotarł na konferencję prasową przed walką z Chrisem Arreolą (28-1, 25 KO) najlepszy polski bokser, Tomasz Adamek (40-1, 27 KO). “Ciepło, ale nie za ciepło. To lubię” - mówił “Góral”, kiedy zameldowaliśmy się w “Hiltonie”, który jest wygodnie położony po drugiej stronie ulicy od Citizens Business Bank Arena, gdzie już za kilkanaście godzin odbędzie się konferencja prasowa i pierwsze spotkanie z uwielbianym tutaj rywalem. A za dwa miesiące, 24 kwietnia, walka, która według obserwatorów  ma wielkie szanse stać się pięściarskim klasykiem. Konferencja jutro, ale bojowo przede walką było jeszcze w nocy, kiedy oba obozy – Adamka oraz Arreoli – spierały się o obsadę sędziowską. Co będzie na konferencji?

Nie ulega wątpliwości –  choć wszystko jest w bardzo grzecznej atmosferze – że Dan Goossen, główny  promotor walki, a jednocześnie promotor Arreoli  nie zamierza ułatwiać Tomkowi i “Main Events” życia. “O wszystko musimy walczyć, ale jesteśmy na to przygotowani” – mówi będąca na miejscu razem z Tomkiem szefowa Main Events, Kathy Duva. “Dograliśmy dzisiaj bardzo ważną rzecz – obsadę sędziowską. Zarówno ja, jak Goossen mieliśmy swoich faworytów, ale nad wszystkim czuwa  szef Komisji Sportowej Stanu New Jersey Larry Hazzard. Sędziowie, a sprawa to bardzo ważna,  zostali przyjęci przez obie strony, pozostaje tylko obsada sędziego głównego. W grę wchodzą dwa nazwiska, oba dla nas do zaakceptowania. Nie podobał nam się natomiast w jaki zredagowano oficjalny komunikat zapowiadający walkę. Brzmiało to tak, jakby jedynym pytaniem było ile razy Arreola trafi Tomka w szczękę i jak długo Polak to wytrzyma. Treść została po naszej interwencji zmieniona”.

Dla przeciętnego kibica obsada sędziowska może nie wydawać się tak ważna jak zadawanie celnych ciosów na ringu, ale każdy kto  obserwuje walki bokserskie wie, że często werdykt nie ma nic wspólnego z tym co dzieje się na ringu. Ludzie Arreoli postawili twarde warunki: nie było mowy po walce na Wschodnim, kochającym Polaka, Wybrzeżu; nie było nawet dyskusji  na temat zrobienia w okolicach Nowego Jorku choćby konferencji prasowej. “Nie potrzebujemy specjalnego traktowania, tylko uczciwości” – powiedział podczas wspólnej kolacji, już w Ontario, Tomek Adamek. “Z resztą sobie poradzę w ringu, a  dodatkowo wiem, że pokazujące walkę fakt HBO będzie bardzo uważnie patrzyło na to, co się dzieje w Kalifornii, mając na ten temat specjalne spotkanie. Nikt nie potrzebuje kontrowersji, wszyscy potrzebują dobrej walki. Mam do dyspozycji,  na podstawie wynegocjowanego kontraktu, przylot do Ontario nawet na 10 dni przed walką, ale najprawdopodobniej przylecę dokładnie tydzień przed wyjściem na ring. Pogoda w tym czasie w Ontario będzie bardzo podobna do tej w Newarku, około 18-20 stopni Celsjusza, a ja wolę domowy spokój przygotowań. W Kalifornii będzie tylko odpoczynek i krótka aklimatyzacja do faktu, że są trzy godziny różnicy w czasie” – mówił Tomek płacąc rachunek i wywołując tym gestem niezmierne zdziwienie na twarzy Kathy Duvy. “Trzydzieści lat jestem w tym biznesie i po raz pierwszy zdarza się, że bokser sam sięga po rachunek. Naprawdę, po raz pierwszy” – komentowała zaskoczona Kathy Duva. Jakie zaskoczenia czekają nas za kilkanaście godzin podczas konferencji?

Przemek Garczarczyk z Ontario

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: pragaa
Data: 19-02-2010 10:00:57 
to cenie u niego bardzo wysoko że jedzie i walczy nic mu nie przeszkadza nienawidze płaczków co jedzie za granice i już płacze że go chcą przewalić oszukać czary rzucają wymyślają 100powodów na wypadek przegranej
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-02-2010 10:10:27 
Hehe Katy się zdziwiła, a w Polsce to norma że facet płaci rachunek, bez znaczenia czy bokser czy handlowiec :) Brawo Tomek, jest klasa :) !

ps, liczę na dużo fotek z konferencji :)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 10:20:16 
Ja tam wierze w Tomka choć będzie ciężko lecz mam takie wrażenie, że będzie to walka łatwiejsza niż z Estradą. Tomkowi Chris powinien bardziej pasować niż szybki Estrada... czas pokaże
 Autor komentarza: cinkoski1
Data: 19-02-2010 10:24:19 
Widać jeszcze do końca się z nim nie liczą i stawiają warunki ale niedługo to się zmieni.Po walce z Areola to Adamek będzie mówił gdzie chce walczyć.
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 19-02-2010 10:25:00 
pisałem że przyjedzie na tydzień przed walką na odpoczynek i aklimatyzację, no ale to żadne odkrycie, lepiej trenować na swoich śmieciach, zaczynają się prawdziwe emocje, ciekawe jak Tomek będzie wyglądał przy Arreoli na konferencji
 Autor komentarza: haze
Data: 19-02-2010 10:27:38 
a kiedy ta konferencja ze tak spytam??
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 10:33:35 
Dziś chyba pierwsza konferencja czy się myle??
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-02-2010 10:55:18 
to trzeba moze bylo sprobowac zorganizowac gale na neutralnym gruncie np w Chicago?

chetnie zobacze zdjecie Arreola obok Adamka
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 10:56:56 
Chicago to akurat polskie miasto...
 Autor komentarza: unlocer
Data: 19-02-2010 10:57:18 
Czekamy i trzymamy kciuki.Zobaczycie ,że to będzie inna walka niz ta Estradą.A Arreola będzie łatwym celem dla Tomka.Arreola to prymityw bokserski nic tylko siła i masa.
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 11:05:27 
unlocer też mam takie zdanie, że Tomek za szybki będzie dla Arreoli, za 2 miesiące będziemy mądrzejsi..
 Autor komentarza: ceres
Data: 19-02-2010 11:13:58 
Na pewno na dzisiejszej konferencji widoczna będzie różnica w masie obu zawodników... skoro Arreola waży w tym momencie 119 kg, to więcej niż Gołota przed walką z Adamkiem ;] pamiętamy jak dziwnie mały wydawał się Tomek...Mało prawdopodobne, że to co zapowiada trener Chrisa uda się zrealizować--> mianowicie zrzucić wagę do 106kg.. hehe 13 kg w 2 miesiące to bardzo cięzka sztuka. Swoją drogą myślę, że Arreola będzie ważył ok. 113-114 kg i z taką wagą wyjdzie na Adamka... Co do samej konferencji liczę na pierwsze "pioruny i zgrzyty" między oboma zawodnikami :) Jeśli Tomek nie nadzieje się na jakiś potworny cep Arreoli to "Koszmarny Chriss" powinien być łatwiejszym rywalem niż Estrada...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 19-02-2010 11:17:00 
Tomek sercem za Toba:)..Jednego jestem pewien!..Bedzie to mega walka!!!!!
 Autor komentarza: Jaguar
Data: 19-02-2010 11:19:45 
odyniec - obóz Adamka proponował zoorganizowanie walki w Chicago ale trener i menadżer Arreoli się na to nie zgadzali , nie było gadki, walka miała się odbyć w Kaliforni i już, dobrze że Tomek się zgodził i nie popełnił tych samych błędów co w przypadku Hobkinsa, Arreola jest pupilem HBO, dostaje 500 tyś $ za walkę i jest bardzo rozpoznawalny w USA, jak go Tomek efektownie pokona to zabierze mu HBO (do Prudential) i popularność w całych Stanach, Tomek pewnie ma tego świadomość,
 Autor komentarza: unlocer
Data: 19-02-2010 11:19:50 
Jak się ogląda walki Crisa to jego przeciwnicy stoją i czekają a on podchodzi i uderza. Nie powiem jest silny, ma dobry ten prawy no i jest twardy co pokazała walka z Vitkiem.To wszysko według mnie i jak myślę to za mało na Tomka.
 Autor komentarza: reserved
Data: 19-02-2010 11:22:12 
sorry ze nie w temacie ale mogł by mi ktos wyjasnic o co chodzi z tym pasem o ktory bedzie sie bił zegan w spodku? europejski pas WBO. ze niby w usa jest mistrz swiata tej federacji a w europie jest miszcz? jesli tak to jaki to ma sens
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 11:30:05 
reserved teraz na te pasy to juz w ogóle nie powinno się zwracać uwagi za wielkiej, WBO i WBA wypuściły swoje pasy europejskie bo wiesz kase mozna zarobić dodatkową tyle w temacie....

Patrząc ilu jest Mistrzw Świata interim, w szpoczynku, albo super champion to już człowiek dużej wartości nie przykłada do tego, taka prawda..
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 11:33:47 


Pierwszy raz walka Adamka wzbudza u mnie takie emocje!Jeżeli Tomek wygra,drzwi do PRAWDZIWEJ sławy wreszcie się otworzą!

A pózniej Haye,Kliczko,Walujew???Będzie się działo!!!!!!

Ciekawe jak będą wyglądali na konferencji,po cichu liczę,że będzie zła krew,czuję,że Chris będzie chciał przestraszyć Tomka.

 Autor komentarza: Jaguar
Data: 19-02-2010 11:35:03 
Arreola nie znokautuje Adamka jednym ciosem, to że Adamek przyjmie w tej walce jakieś tam silne czyste ciosy to tradycja, ważne żeby Tomek nie dał się zepchnąć do obrony przy linach i nie przyjął serii kilku ciosów, bo tym Arreola wykańczał wszystkich oponentów, ale Ci byli wolni, statyczni i walczyli bez pomysłu,przyjmowali otwartą wojnę na wyniszczenie z czołgiem, jak Tomek utrzyma go na dystans to wygra na punkty, a jak Arroli zabraknie paliwa pod koniec walki to sędzia go podda jak Gołotę tak 9-12 runda
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 11:36:54 
Laik ja jestem ciekaw czy Buffer będzie zapowiadał tą walkę, jestem przekonany, że tak ale wiesz różnie to bywa.... ;)

Arreola a jak wygra to potem walka Adamek - Haye na Wembley
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 19-02-2010 11:37:48 
Powiem ze bedzie ta jedna z najlepszych walk wagi ciezkiej ostatniego czasu..Bedzie to walka przelomowa..Nie wiem czy Tomek wygra ale ze jest to elektryzujacy pojedynek wagi ciezkiej to wiem bez watpienia..
 Autor komentarza: krzysio299
Data: 19-02-2010 11:48:27 
zdecydowanie! najciekawsza walka w cieżkiej w tym roku!
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 12:00:53 


Ironmen,

Buffer obowiązkowy na takiej gali.Jeśli ktoś inny będzie zapowiadał,wyłączam telewizor!!Aaa i Kostyra musi być :D

Swoją drogą,ciekawe jak Buffer zapowie Tomka,kiedyś,na jakiejś gali wywołano Go tak:

"Tooomaaasz,a man from mountain, Adameeeek!!!!!!!"

hahaha
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-02-2010 12:05:28 
eeee tam najwieksza walka roku od razu - tylko z naszej polskiej perspektywy - inni tak na nia nie czekaja - moze sie okazac ze taka bedzie ale dopiero po walce nie przed
 Autor komentarza: michael
Data: 19-02-2010 12:06:52 
Pozostaje tylko odliczać dni...i jak Tomek mówi "wiara góry przenosi"
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-02-2010 12:07:10 
zawsze moze na potrzeby amerykanskiej publiki zmienic przydiomek z Góral na Highlander i nawet bym tego źle nie odebral bo w koncu przydomek to nie nazwisko i powinien byc zrozumiany bo po to sie go ma
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 12:11:53 


Jak wytrzyma bombardowanie Chrisa,to mógłby skorygować ksywę na "The Rock",chociaż już zajęta ;)

 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-02-2010 12:12:57 
Na peweno ciekawe i nie tylko dlatego że Tomek to Polak
obaj potrzebują takiej walki może nawet paradoksalnie Arreola bradziej
Adamek nie walczył z kims takim jak Arreola -jak wygra będzie miał cenne doświadczenie dot. walk z niebezpiecznymi spaślakami których wcale nie jest mało w HW a i nawet może zacząć jeszcze przybywać
Arreola jak wygra z Adamkiem będzie miał przetarcie przed małymi ruchliwymi bokserami uciekajacymi z CW ,ktorych też może przybywać
a do tego będzie 3 po kliczkach gosciem ktory bedzie "straszył" Haya
bo taki Adamek świerzo na rozkładzie u Arreoli pyskacza będzie raczej nie zachęcał
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-02-2010 12:16:37 
Dobrze ktoś wyżej napisał, że połowa walk Chrisa jak się patrzy to jego rywale stoją i czekaj na grzmot, a walki z bokserami którzy myślą w ringu, chcą zejść z linii ciosu, sprawiają mu dużo problemów. A Tomek jest bokserem który myśli podobnie jak Witek, więc liczę że spryt i technika wygra z olbrzymią silą.
 Autor komentarza: MARIUSZDZY
Data: 19-02-2010 12:16:47 
Brawo Tomek czapka zgłów co tu się rozpisywać trzymam kciuki, emocje rosną masakra nie moge się doczekać walki powodzenia!!!!!!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-02-2010 12:23:09 
Laik - byle nie na "ostatnia nadziej bialych" hahahaha
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 12:29:09 


Broń Boże!!!
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-02-2010 12:29:35 
prędzej "kolorowych" Arreola to latynos
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 12:33:46 


bonkers,

Ale bąka puściłeś teraz ;)

 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-02-2010 12:35:47 
Widzę, że niektórym już gul skoczył, że Tomek czuje się pewnie... Ale co te biedne anty-Adamkowe robaczki mają zrobić? Ich idole nawet tańczyć nie potrafią, więc to zrozumiałe, że mają pewien żal... :-)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 12:39:26 
czerwony haha :))
 Autor komentarza: Laik
Data: 19-02-2010 12:41:46 


czerwony,

Kogo masz na myśli?


 Autor komentarza: mik36
Data: 19-02-2010 12:44:47 
czerwony - ja wiem kogo :)
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-02-2010 12:54:39 
Laik
jak trzymać się takich porównań to raczej stwierdziłem "coś tu śmierdzi..."
pozdrawiam
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 19-02-2010 13:04:00 
mi36 tylko nie zdradzaj..... kurcze jak to było 3 miesiące temu, Tomek nigdy nie będzie walczył na HBO, to jego marzenie które się nie spełni.... Już nie mówiąc przed Estradą, Adamek padnie w 9 rundzie i żadnej walki z Arreolą nie będzie....

Fakt jest taki, że Tomek z Arreolą będzie miał ciężko przeprawe, dla mnie 55% Adamek 45% Arreola, lecz Chris w każdej z 12 rund może zaskoczyć Tomka więc walka będzie mega ciekawa i o to chodzi
 Autor komentarza: unlocer
Data: 19-02-2010 13:12:28 
To bedzie zupełnie inna walka niz z Estradą . Zobaczycie ,że Tomek będzie precyzyjny jak kat i uwidoczni wszystkie wady i niedoskonałości Arreoli.Czym groźniejszy przeciwnik tym Tomek lepszy i bardziej skoncentrowany.
 Autor komentarza: darbarek
Data: 19-02-2010 13:30:36 
to taka ciekawostka samolot, ktorym Adamek mial wstepnie leciec do Kalifornii rozbil sie, zginelo 5 osob
 Autor komentarza: darbarek
Data: 19-02-2010 13:30:37 
to taka ciekawostka samolot, ktorym Adamek mial wstepnie leciec do Kalifornii rozbil sie, zginelo 5 osob
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-02-2010 13:42:11 
Ostatnio wstawiałem info o tej informacji.
Ktoś tam u góry patrzy i pilnuje Tomka :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 19-02-2010 13:44:32 
hahahahahahaha
hohohohoh
hihihihi
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 13:48:33 
Darbarek... co Ty gadasz, czy Ty myślisz, że Tomek by takim samolocikiem do Kalifornii leciał ? To był jakiś jego kumpel, który po prostu chciał polatać nad NY bodajże. Jak już coś powtarzasz, to dokładnie.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-02-2010 14:20:22 
Och chłopaki,chłopaki... Czy Wy nie kumacie, że Adamek nawet jeśli przegra walkę z Areollą - na co liczycie - to i tak będzie dalej niż wasi mistrzowie z drewna? Troszkę pokory, bo chyba zapominacie, że piszecie o człowieku, który miał godność nosić na biodrach 2 pasy mistrzowskie, które zdobył po kapitalnych walkach (a nie naciąganych wynikach), oraz pas The RING, który też mu z nieba nie spadł.
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-02-2010 14:22:25 
Czy jest w polskim boksie ktoś obok Tomka (i może Rafała Jackiewicza), o kim można by powiedzieć, że stoczył kapitalną, wartą zapamiętania walkę? Nie wydaje mi się.
 Autor komentarza: val198
Data: 19-02-2010 14:33:36 
A ja to bym chciał żeby Tomek oklepał Chrisa jak Gołotę.To by dopiero było efektowne zwycięstwo.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 14:36:37 
Czerwony, jakoś po krótce sprawdziłem większość postów i nikt tutaj nie liczy na porażkę Tomka, jedynie co to stara się wyrazić swoje zdanie na temat jej przebiegu jednocześnie zaznaczając, że będzie mu kibicował.. Odnośnie jego sukcesów, to rzeczywiście najbardziej utytułowany polski zawodowiec (któremu nikt nie może zarzucić, że pomogli mu sędziowie).
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 14:36:50 
Czerwony, jakoś po krótce sprawdziłem większość postów i nikt tutaj nie liczy na porażkę Tomka, jedynie co to stara się wyrazić swoje zdanie na temat jej przebiegu jednocześnie zaznaczając, że będzie mu kibicował.. Odnośnie jego sukcesów, to rzeczywiście najbardziej utytułowany polski zawodowiec (któremu nikt nie może zarzucić, że pomogli mu sędziowie).
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 14:45:16 
czerwony , Goły niezłe walki stoczył z Bowie i to trzeba mu oddać.
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 19-02-2010 14:46:30 
Slowo "porazka", (jesli chodzi o te walke) skreslilem ze swojego slownika.Tak na powaznie to chyba wiadomo, ze ewetualna przegrana Tomka byla by chyba jego koncem w HW.Tak czy inaczej Tomek musi wygrac i tez wygra.
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 14:46:35 
tak , czy owak , dawno nie mieliśmy tak zapowiadajacych się emocji i dzięki za to Adamkowi ...
 Autor komentarza: czerwony
Data: 19-02-2010 14:46:54 
zin, tak, wiem, Goły stoczył jeszcze kilka innych zajebistych walk. Chodziło mi o obecnie czynnego pięściarza, bo Goły póki co zostal skutecznie wyłączony z interesu już jakieś 5 lat temu (ostatecznie).
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 14:51:07 
czerwony , no obecnie to jest Adamek , potem długo , długo nic ... i Jackiewicz , Diablo i kilku młodych i oby tak daleko zaszli , co Adamek , chociaż szanse nikłe...
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 14:53:47 
fajnie by było czytać na takich portalach jak choćby TheRing, eastsideboxing i o innych polakach , a tak , to Adamek jest osamotniony , jak Małysz
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 19-02-2010 14:54:08 
Tomek będzie walczył jak lew .Jedno jest pewne ze da z siebie wszystko .2 miechy i walka.Wstydu napewno nie przyniesie.Napewno nie przegra na punkty jak walka bedzie trwała 12 rund to wygra .Arreola tylko przez KO moze wygrac.
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 19-02-2010 14:55:50 
WYSOKIE ZWYCIESTWO ADAMKA N PUNKTY CHYBA ZE ARREOLA SIE RPZEWRÓCI
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 14:56:22 
Ja liczę na Mastera,ma szansę zajść równie daleko jak Adamek,co do tej walki to z Chrisem będzie cięzki pojedynek.Arreola może mieć problem z inteligencją ringową Polaka,z jego szybkością.Siłą wygrywał głownie dzięki temu że jego rywale szli na wymianę a z nim to oznacza szybkie deski.Ja liczę na to że Gmitruk coś wymyśli na ataki koszmarnego Chrisa.
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 14:57:12 
eLSzabeL , nie ma innej opcji , albo Adamek na punkty lub TKO , albo Arreola przez KO .
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2010 14:57:44 
Mam takie pytanko(może i głupie, ale nic) ostatio zakupiłem sobie cyfre + i mam HBO, i jest pytanie czy można oglądać walki na HBO zakupione przez HBO ?? :P(wiem pogmatwane)
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 14:58:51 
HBO pokazuje walki tylko w USA.
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 15:16:51 
z tego co wiem , to nie ma w Polsce HBO sport.
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 15:19:16 
Nie ma,po prostu stacje telewizyjne z Polski kupują prawa do transmisji boksu od amerykańskiej wersji HBO.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2010 15:21:52 
Aha, ok dzięki.
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 15:22:59 
Spoko,tak w sumie HBO strzela sobie w piętę nie pokazując u nas boksu na podobnych zasadach jak w USA,mieli by z tego całkiem dobre pieniądze.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 15:28:41 
Jeśli chodzi o mnie, to najlepsza walka Gołoty to ta z Sandersem. Prawdziwa ringowa wojna no i Andrzej w świetnej dyspozycji. O walce z Bowe jako całości, nie można mówić, że była dobra z wiadomych względów. Gołota miał strasznego pecha, że trafił na końcówkę silnej HW, bo w dzisiejszych czasach byłby na pewno w czołówce.

Tomek ma zdecydowanie lepiej poukładane w głowie i mentalność zwycięzcy, dzięki czemu możemy być spokojni, że takich historii jak w pamiętnych 4 walkach Andrzeja nie zobaczymy :)Jedyne czego szkoda to, że do HW wchodzi tak poźno - prawie 34 lata to już bliżej niż dalej.
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 15:35:43 
Walka z Sandersem była fantastyczna ale niestety to już zamierzchła przeszłość,Gołota skończył się po walce z McBridem.Był jednym z lepszych cięzkich ale gdyby nie psychika mogło by być zupełnie inaczej.Teraz możemy co najwyżej gdybać co by było gdyby...
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 15:41:58 
ciekawe czy polsat pokaże , choćby w jakiejś powtórce , dzisiejszą konferencję prasową Adamka z Arreolą ???
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 15:46:55 
Pewnie co najwyżej pokażą chwilę z tej konferecji o 22:45 na Polsat News,mogli by ją transmitować na żywo moim skromnym zdaniem.
 Autor komentarza: zin
Data: 19-02-2010 15:50:07 
osman , ale nie wiem jaka jest róznica czasowa pomiędzy Kalifornią , a Polską
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 15:56:36 
9 godzin do wstecz. Jeśli u nasz 23:00 - u nich 08:00, więc nawet gala będzie transmitowana w całkiem normalnych godzinach :)
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 15:57:21 
Tego też nie wiem,ale pewnie z 8 godzin róznicy na bank.
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 16:01:06 
W takim razie nie będzie tak źle:)najważniejsze zeby główne danie wieczoru dla nas okazało się wyborne:)
 Autor komentarza: tonka
Data: 19-02-2010 16:17:25 
9 godzin różnicy między zachodnim wybrzeżem czyli Kalifornią a Polską.

Tomek ma silne priorytety, nie zaśmieca sobie głowy niepotrzebnymi emocjami. Chce wyjść, możliwie najlepiej zawalczyć i piąć się w HW. Ma silną psyche i wie, co dla niego istotne, a to już pół drogi do sukcesu. Takiego boksera Polska potrzebowała!! Na dobre i na złe jestem z Adamkiem.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-02-2010 16:22:30 
KidDynamite
chyba coś Ci się poplątało...
jak u nas jest 8am to u nich jeszcze 23 w końcu to my jesteśy wschodem :)
http://www.timeanddate.com/worldclock/
dla wszytkich zagubionych w czasie
 Autor komentarza: pankracy
Data: 19-02-2010 16:22:38 
Też sprawdzałem.9 godzin różnicy, czyli przykładowo jak walka tam rozpocznie się o 23.00 to u nas będzie 08.00.Elegancko.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 19-02-2010 16:23:44 
chyba że piszesz z Ontairo...
 Autor komentarza: osman
Data: 19-02-2010 16:24:35 
dzięki bonkers juz wszystko wiadomo,Tomasz jest obecnie najwybitniejszym naszym bokserem i nic tego nie zmieni,nawet najeżdzanie na niego na innych portalach.Po prostu robi to co umie najlepiej i olewa wszystkich krytykantów.
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 19-02-2010 17:23:49 
Fajna godzin wychodzi wzrokowo na walke Adamek vs Arreolą , tylko szkoda że HBO pokaże tą walke , ale i tak oglądać będe.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 19-02-2010 17:33:50 
KarOlinaa dla Adamka to spełnienie marzeń :P
 Autor komentarza: tonka
Data: 19-02-2010 17:37:44 
KarOlinaa

Jak to szkoda, że pokaże tę walkę HBO?? Przecież to pionier amerykańskich telewizji, a Adamkowi chodzi, aby zdobyć popularność za wielką wodą za pośrednictwem właśnie tej stacji. Ta telewizja daje dobrym pięściarzom sławę oraz $$$ i zawodowcy zabijają się o występy na ich antenie. Przecież PS/PSE też będzie transmitować tę galę, także rodacy będą mieli wszystko na talerzu. Jeśli Polsat otwarty nie utrudni sprawy jakimś ppv, to również każdy obejrzy w naszym kraju.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-02-2010 18:03:54 
Dziś w nocy może będą fotki z konferencji, ciekawe jaka będzie atmosfera. Coś czuje że może być gorąco, bo Chris będzie chciał z siebie zrobić bestie i przestraszyć Tomka, ale górla ma takie akcje w dup*e i skupia się tylko na walce.

Jak to Tonka napisał:

Na dobre i na złe jestem z Adamkiem.
 Autor komentarza: KidDynamite
Data: 19-02-2010 18:26:27 
Bonkers:))

Racja, pisalem szybko i nawet "u nasz" wyszlo :) Chcialem napisac, ze jak u nich 23;00 to u nas 08:00.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 19-02-2010 18:49:34 
Panowie dzisiejsze newsy miło się czyta ja to widzę tak:jeżeli Adamek będzie walczył "bez bitki" jak to mówi Gmitruk to Arreola opadnie z sił, on nigdy nie walzcył 12 rund, jestem dobrej myśli choć zawsze można przegrać.Promotor Meksykanina liczy pocichu na bitkę.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 19-02-2010 18:59:55 
O której będzie wiadomo coś na temat konferencji?
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 19-02-2010 19:42:09 
pewnie w nocy jak nie nad ranem :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.