PRZEŻYJMY TO JESZCZE RAZ

Powiadają, że walkę można dobrze ocenić, dopiero jak się ja zobaczy kilka razy. Przeżyjmy to jeszcze raz, w rozwinięciu video z walki Tomasz Adamka z Jasonem Estradą, oraz pojedynek Przemysława Majewskiego z Anthony Pietrantonio.

TOMASZ ADAMEK vs JASON ESTRADA

PRZEMYSŁAW MAJEWSKI vs ANTHONY PIETRANTONIO

WEJŚCIE NA RING ADAMKA I ESTRADY

 

TOMASZ ADAMEK vs JASON ESTRADA

 

PRZEMYSŁAW MAJEWSKI vs ANTHONY PIETRANTONIO

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ania
Data: 08-02-2010 12:28:58 
Trochę nie na temat, ale czy ktoś wie ile ważył Roy Jones w walce z Ruizem ?
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 08-02-2010 12:32:03 
Podaje się, że 193 funty. Jones wspominał jednak o 200 funtach
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 08-02-2010 12:32:23 
A mi się podobała walka Majewskiego , szacunek dla niego
rano trening potem praca na budowie , potem znowu trening , Rozalski powinien mu załatwić jaką walkę za kilkanaście tysięcy dolarów , to może by się chłopak odkuł trochę i nie musiał tak harować
 Autor komentarza: Ania
Data: 08-02-2010 12:35:00 
Mam takie wrażenie, że Estrada w ogóle nie obawiał się Adamka. W jego świadomości Adamek jawił się jako ktoś słabszy, z niższej kategorii i dlatego też nie bał się atakować.
Co innego gdyby wyszedł do któregoś Kliczki. Przestraszyłby się i nie walczył tak dobrze jak z Adamkiem. Obawiam się, że Adamek w żadnym przeciwniku z wagi ciężkiej nie wzbudzi strachu ani nawet obawy. Będzie miał trochę pod górkę, a i skończy się polepszanie rekordu nokautami.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 08-02-2010 12:37:27 
Oficjalnie 193, ale waga byla zepsuta, i po ponownym wazeniu wyszlo 199
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 08-02-2010 12:40:12 
dla mnie walka była super , nic dodać nic ująć :)
 Autor komentarza: tenarus
Data: 08-02-2010 13:06:35 
estrada ma naprawde szybki cios prosty ktorym sobie przygotowuje ten sierp z dolu to byl bardzo niewygodny przeciwnik ale Tomek mial szybsze nogi, szybsze rece w obronie i zdecydowanie lepszy balans. mi sie wydaje ze estrada mialby wieksze szanse z kims wolniejszym boksujacym do przodu. walka z arreola bedzie miala podobny przebieg Gmitruk nie bedzie eksperymentowal z taktyka lewy prosty i szybkie serie z obrony oby tylko wytrzymal kondycyjnie poldystans bo sila po stronie meksykanina. a no i estrada niech sobie ogladnie tasme z ojcem :P a potem do kabaretu bo na konferencji po walce dobre teksty sadzil xD
 Autor komentarza: PepsiCola
Data: 08-02-2010 13:07:17 
A ja ta walke juz przezywalem wiele razy i tak super mega obiektywnie i tak ze szukalem na sile rund Estradzie ale ni chuja nie moglem dociagnac do remisu.Za kazdym razem minimalnie wygrywal Adamek.Nie wiecie moze kiedy pojawia sie statystyki ciosow ktore to wszystko potwierdza??????
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 08-02-2010 13:13:51 
Ania
z jednej strony będzie miał pod górkę, z drugiej łatwiej, bo lekceważenie Go może się zacząć u jego przeciwników już na poziomie przygotowań do walki z Nim - oby tak było. Co do nokautów w jego wykonaniu, to nic jeszcze nie rokuje na ich brak. Estrada jest trudnym do czystego i mocnego trafienia, a taki Arreola, który jest o wiele niebezpieczniejszy o niego jest za to łatwiejszy do trafienia, zwłaszcza w końcowych rundach walki w których zapewne szybciej spuchnie od Adamka
 Autor komentarza: Woody100
Data: 08-02-2010 13:17:52 
Roy Jones ważył z Ruizem dokładnie 193 funty czyli 87,5 kg. W dniu walki zapewne ze 2 kg więcej.
 Autor komentarza: Rebel
Data: 08-02-2010 13:22:58 
no własnie tak się zastanawiam czy nie lepiej jednak ważyć 98kg
siła ciosu i tak podobna dla rywali a tak 2,3 kilo troche jednak osłabia szybkosc i kondycje
zwłaszcza ze tu wyglada na to ze Adamek raczje bedzie wygrywał na punkty
 Autor komentarza: KOseba
Data: 08-02-2010 13:24:52 
Obejrzałem tą walkę już 5 razy. Powiem tyle, że był to bardzo czysty pojedynek toczony w szybkim tempie. Adamek udowodnił że przy wadze 100 kg może w bardzo dobrym i równym tempie toczyć 12 rundowe pojedynki.Nie wymagajmy od Tomka by niszczył swoich rywali bo nie na tym polega jego styl walki!!! Od 3 rundy kontrolował cały przebieg tego co działo się w ringu i newet przez chwile nie był zagrożony.Estrada to zawodnik który może nie ma petardy w łapie ale sam nie da sobie zrobić krzywdy. Nie wymagam od Tomka by zdobył pas w trzeciej kategori wagowej jak większość z was bo wiem co niesie za sobą heavyweight. Szanuje go za to co już osiągnął jak i za to że ciągle stawia sobie nowe wyzwania. Walka z Estradą była dobra dla prawdziwych fanów szermierki na pięści a zawiedzeni są ci którzy oczekiwali mordobicia i krwi.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-02-2010 13:28:01 
Woody100-dlaczego miał ważyc więcej w dniu walki ???? przecież to waga bez górnego limitu??? co więcej o ile dobrze pamiętam to roy wlazł wtedy na wagę w spodniach i butach
 Autor komentarza: odyniec
Data: 08-02-2010 13:28:58 
wygral kilkoma punktami ale napewno nie 118-110 ,zeby sie tylko nie potwierdzily doniesienia ze ten sedzia to koles Zyggiego i nadworny sedzia Adamka bo zacznie sie gadanie i Estrada bedzie rozgoryczony a teraz Adamkowi nie potrzeba takich akcji
 Autor komentarza: Woody100
Data: 08-02-2010 13:29:37 
Ok, to może nie ważył więcej.
 Autor komentarza: maddog
Data: 08-02-2010 13:37:44 
Ania
Z tego co pamietam(a też mnie to wówczas interesowało)to w dniu walki Jones Jr. ważył 93kg.Mówił o tym komentator.
 Autor komentarza: KOseba
Data: 08-02-2010 13:39:34 
Każdy pojedynek Adamka w ciężkiej będzie trudnym wyzwaniem! Ważne, że on ma wiare w swoje umiejętności i siłe. Jedno jest pewne, że tanio skury nie sprzeda! Cieszmy się każdym jego zwycięstwem bo on wie co robi!!!
 Autor komentarza: Woody100
Data: 08-02-2010 13:47:30 
Do maddog
Nie było ważenia w dnui walki, to skąd komentator miał by to wiedzieć???
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 08-02-2010 13:54:46 
Estrada przy oglądaniu tej walki już chyba nie będzie podnosił rąk do góry po każdej z rund :) ? Swoja drogą to było żenujące.
 Autor komentarza: mik36
Data: 08-02-2010 13:56:17 
a ja dalej nie mogę się doczekać statystyki ciosów , to by dużo wyjaśniło , i co niektórzy by się lekko przytkali.
 Autor komentarza: Owned
Data: 08-02-2010 13:59:26 
ciarki przechodza jak Adamek wchodzi na ring, piosenka idealnie pasująca do tematu. Tomek ma w sobie wiele z ojca który zmarł gdy ten jeszcze był dzieckiem,lecz pstanowił w pełni wykorzystać swój talent.

Adamek twardy góral z Gilowic który ruszył podbijać świat, ciągnąc za sobą tłumy, gratuluje mu i życze aby zaszedł jak najdalej bo bez wątpienia swoim uporem do osiągnięcia sukcesu i bardzo ciężką praca na to zasługuje.

 Autor komentarza: Sake1986
Data: 08-02-2010 14:23:45 
moim skromnym zdaniem estrada to sie nawet pod sam koniec 3rundy zachwial ale zaraz potem gong...dziwia mnie opinie niektorych i samego estrady o tym ze zostal oszukany...na upartego to tez dalbym mu 2 rundy ktore wygral w miare pewnie a reszta, remis albo dla adamka a niektore nie podlegaja wogole dyskusji o lepszej postawie polaka
 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 08-02-2010 14:26:53 
A wiadomo kiedy Adamek bedzie bronil pasu Polsatu?
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 08-02-2010 14:28:28 
jak juz to chyba pasa jezeli juz zaczynaja sie zlosliwosci
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-02-2010 14:30:58 


wielkimiznawca,

Chyba nie prędko,bo nie mogą się dogadać w kwestiach finansowych z teamem Najmana.El Testosteron nie chce się zgodzić na podział zysków 50/50.

 Autor komentarza: adenauer
Data: 08-02-2010 14:31:21 
KOseba.. zgadzam się całkowicie z Twoim komentarzem.
To był bardzo dobry pojedynek w wykonaniu Tomka i jak dla mnie okazał się wystarczającym dowodem na zasadność zmiany kat. wagowej. Jest wielu, którzy oczekiwali pogromu, deklasacji, knockoutu.. i ci mogą się czuć zawiedzeni. Wydaje mi się jednak, że ci "lepiej" znający realia i potrafiący ocenić potencjał zawodników wiedzą, że Tomek stanął na wysokości zadania. Wygrał zdecydowanie na punkty z przeciwnikiem, który wg mojej opinii, w takiej dyspozycji w jakiej się zaprezentował, stanowi ścisłe top dzisiejszej HW. Był piekielnie niewygodny, szybki i zdeterminowany. Nie jestem przekonany, czy z takim zawodnikiem równie łatwo poradziłby sobie przykładowy Haye czy Arreola. Jeżeli weźmie się pod uwagę formę i możliwości Estrady, jako bezwzględnie czołowego pięściarza wagi ciężkiej, opinia na temat Adamka powinna być tylko pozytywna. Zgadzam się z panem Pinderą, wg opinii którego ciężki i wolny Arreola może okazać się łatwiejszym celem i tym samym udowodnić wielką wartość Polaka. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-02-2010 14:32:07 



I Polsata jak już...



 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 08-02-2010 14:32:30 
Racja SAKE :d
Ale to nie zlosliwosc. Tylko zwykle pytanie.
Pas THE RING ma oddać wiec ciekawi mnie co z pasem Polsatu.
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 08-02-2010 14:36:21 
hehe no dobra dobra :) wiadomo ze to pasek zrobiony tylko jako powiedzmy pamiatka pierwszej tak wielkiej gali zorganizowanej przez stacje polsat:)
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 08-02-2010 15:00:47 
Tutaj byl pokaz taktyki, Tomek mial walczyc z dystansu i wykonal plan taktyczny na 100% W mozliwej walce z Arreola bedzie prawdopodobnie inaczej,moze i latwiej chociaz przeciwnik o niebo grozniejszy.
 Autor komentarza: wulkan2
Data: 08-02-2010 15:24:12 
MOIM SKROMNYM ZDANIEM, TOMEK ZAWALCZYŁ OK, JEDYNE CO POWINIEN POPRAWIĆ TO SIŁĘ, PRAWEGO SIERPA. I NIC WIĘCEJ NIE POWINIEN TRENER ZMIENIAĆ.POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANÓW BOKSU
 Autor komentarza: Exterminal
Data: 08-02-2010 15:27:19 
Cóż po raz pierwszy obejrzałem tą walkę tak na spokojnie i dla mnie Adamek wygrał 4pkt.. Estrada z tym swoim użalaniem się jest poprostu śmieszny..czekam z niecierpliwością na walkę z Arreolą:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 08-02-2010 15:50:09 
Obejzalem walke trzeci raz i juz ostatni..Jedno co jest pewne walke te wygral..Zale Estrady sa bezzasadne..Mowilem juz o tym ze troche mnie martwi brak sily ciosu..Nie chodzi o to ze Adamek mial uwalic na tylek Jasona bo sam typowalem 12 rund jednakze wizualnie ciosy Tomka nie robily na mnie wrazenia..Coz moge sie mylic..Kondycja!!!..Od 9 rundy Tomek zaczyna juz troche puchnac gdzie Jason zdawalo by sie grubasek dopiero sie rozkreca..Tlumacze to sobie szybkim nabraniem wagi przez Adamka i mam nadzieje ze z walki na walke bedzie lepiej..10 runda dosc sporo Adamek przyjal, to waga ciezka i powinien popracowac nad obrone jeszcze..Nie wiem czy jest w stanie podniesc troche wyzej lewa reke bo to tez dla kogos szybkiego moze byc luka do trafienia..Szybkosc Adamka oceniam dosc wysoko jak i ladnie bil seriami, kombinacjami..Poprawil prace nog..W walce z Chrisem jesli tylko nie bedzie sie wdawal w wymiany, unikal bedzie meczacych z duzo ciezszym rywalem klinczow..to ma szanse wypunktowac go..Warunek jest jeden!..Nie moze dawac sie tak trafiac co przez 12 rund bedzie trudne..Jesli jednak walka potrwa 12 rund to typuje ze Adamek ja wygra na punkty..Czas pokaze..
 Autor komentarza: maddog
Data: 08-02-2010 15:56:14 
Woody100
Szczerze to nie pamietam dokładnie skąd zapamietałem te 93kg. ale mam świetną pamięć do dat,liczb,nazw itp.,więc raczej nie myle się.Tzn. nie pamiętam czy powiedział to Kostyra czy Pindera,ale raczej ten drugi...
 Autor komentarza: tadeo78
Data: 08-02-2010 16:52:31 
Bardzo dobra walka ze strony Adamka.Wygrał zasłużenie.Niech Estrada nie gada głupot ze swoim ojcem.Walka była prowadzona w szybkim tempi jak na HW.Co niektórzy piszą że Adamek nie miał kondycji bo nabrał masy ale zobaczcie jak on jeszcze się ruszał w 12 rundzie.W porównaniu z niektórymi słoniami HW .Czekam na jeszcze lepsze walki w wykonaniu Adamka.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-02-2010 17:16:04 
maddog- nie sądzę aby roy w dniu walki ważył 93kg wyglądał jak zawsze w półciężkiej a pewnie w półciężkiej zrzucał do wagi ze 3-4kg i w dniu walki miał ok 84-z Ruizem wtedy na wadze miał 87 w spodniach i butach czyli poprostu zwykły roy co nie zrzucił wagi!93 w dniu walki ???- po co miałby katować organizm dzień przed walką aby zgubić 6kg w wadze gdzie nie ma limitu górnego???
 Autor komentarza: waldi
Data: 08-02-2010 18:57:01 
Dobra walka Adamka, szczególnie pod względem taktycznym.Konsekwentne
realizowanie założeń trenera Gmitruka. Taktyka spowodowała, że zabrakło ostrych wymian i niektórym obserwatorom walka mogła się nie podobać.
W mojej ocenie Estrada wygrał dwie rundy, Adamek pięć , a pięć pozostałych oscylowało wokół remisu.W zależności od interpretacji tych
rund sędziowie mogli różnie punktować. Wydaje mi się, że w ilości wyprowadzonych ciosów jest remisowo, ale Adamek trafił więcej razy(było sporo ciosów na korpus). W początkowej fazie walki Estrada trafiał szybkim lewym prostym, później przeważały z jego strony obszerne sierpowe , których w większości Adamek unikał. Nie zgadzam się z opinią, że ciosy Estrady odrzucały Adamka, bo często były amortyzowane przez odejście do tyłu.
Jak na początek kariery w HW Adamek zaprezentował się dobrze i życzę
mu dalszych sukcesów a jego kibicom dużych pozytywnych emocji.
 Autor komentarza: Rebel
Data: 08-02-2010 19:20:55 
też się zgadzam z tym , że pod koniec trzeciej rundy ( ost. 10sek.)
Adamek podłączył nieco Estradę do prądu, 2 ładne ciosy,
ale uczciwie trzeba przyznać , że troszkę zabrakło takich momentów więcej
 Autor komentarza: Sake1986
Data: 08-02-2010 21:13:39 
no wlasnie Rebel, jedyna osoba ktora czyta chyba najpierw wypowiedzi innych zanim cos napisze:D hehe joke, ale racja ze za malo takich momentow, mimo to dobre doswiadczenie w ciezkiej dla tomka.
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 09-02-2010 00:01:01 
proszę zobaczyć sobie 23 sekundę z drugiego partu, Estrada zaskoczył Tomka szybkością, czyli tym czym chwalił się przed walką
 Autor komentarza: suknia87
Data: 09-02-2010 13:07:10 
witam. moim zdaniem Adamek wygrał tą walkę zdecydowanie( estrada swoją frustrację możne zawdzięczać ojcu, który po każdej rundzie wmawiał mu że wygrał), pokazując dobry i ciekawy boks. Dobra taktyka, perfekcyjnie przez "górala" pokazana na ringu- boks z defensywy, schodzenie z linii ciosu, szybkie, "opuszczające" ręce przeciwnika serie na korpus, dystans utrzymywany lewą ręką. Myślę ze Tomek będzie boksował tak w większości pojedynków, bo poza Haye'm i Chambersem, którzy są do niego warunkami zbliżeni, reszta ma lepsze warunki fizyczne i wymiana mogła nie wyjść by "naszemu" na dobre. Moim Jednak zdaniem Tomek powinien poprawić nieco dwa aspekty. Po pierwsze siłę ciosu- trafił Estradę kilka razy mocno w głowę. Każdy zna jego odporność na ciosy, jednak uderzenia powinny powodować u niego coś więcej niż uśmiech. bez mocnego ciosu kończącego w HW walczy się o wiele trudniej. Po drugie do poprawy jest jeszcze defensywa. O niebo lepsza niż w Cruiser, gdzie Adamek prawie wszystko przyjmował na szczękę, ale jednak Jason trafił kilka razy mocnym "prawym cepem". Myślę że takie ciosy w wykonaniu Arreoli mogą poczynić większe spustoszenie w organizmie Tomka. Po prostu trochę więcej uwagi i myślę ze Chris jest jak najbardziej do pokonania, a sama walka zapowiada się dobrze, bo obaj są wojownikami z charakterem. a co po wygranej z arreola?? moim zdaniem pyskaty Haye byłby najodpowiedniejszy. Zbliżeni wagą, wzrostem, szybkością, obaj przeszli z Cruiser. Nie zapominajmy ze Tomek ma już 34 lata i na zdobycie pasa zostało mu już wcale nie tak wiele czasu. Trzymam za niego kciuki i z niecierpliwością czekam na kolejne potyczki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.