24 GODZINY Z TOMKIEM ADAMKIEM

Zawieźć dzieci na zajęcia pozaszkolne, wypuścić psa na spacer, przejrzeć rachunki, zjeść z żoną domowy obiad - normalne zajęcia każdego żonatego mężczyzny. Tomek Adamek do tego wszystkiego dokłada jeszcze domowe wywiady dla stacji telewizyjnych, podpisywanie setek plakatów, rozmowy z dziennikarzami "Sports Illustrated" i trening przygotowujący go do kolejnej, zbliżającej go do pojedynków o mistrzostwo świata wagi ciężkiej. Jak wyglądają jego 24 godziny?

Środa, 3 lutego, godz. 20. Zaczynamy od treningu w Sali Zyggiego Rozalskiego. Tomek, wiedząc, że ma nagrać jeszcze parę przebitek dla Polsatu jest na sali kilka minut po ósmej, tuż po nierozstającym się z telefonem komórkowym trenerem Andrzejem Gmitrukiem. - Już teraz na luzie, ale dzisiaj się chcę przyjrzeć jak to jest z precyzją i siłą jego kombinacji - mówi Gmitruk. Przychodzi Tomek, idziemy na piętro, gdzie kilkanaście trenujących osób natychmiast pozdrawia Polaka. Krótka rozgrzewka rozciągająca i Tomek jest na ringu. Razem z nim Gmitruk i ... kamera Polsatu. Kwadrans walki z cieniem, a później Adamek zakłada już rękawice.

- Wysunięta lewa ręka, a jak on skraca natychmiast bijesz prawą, znowu lewa i znowu prawa - mówi Gmitruk. Pierwsza seria trafia w ochronne rękawice spokojnie, ale każda następna nabiera dynamiki i siły. Słychać tylko odgłosy uderzeń i krótkie komendy trenera: - Lewa mocniej, nie opuszczaj ręki, tutaj prawą! W pewnym momencie Gmitruk chce pojedynczych ciosów, ale Tomek chce ciągle bić seriami: - Jeszcze dwie powtórki - krzyczy Adamek. Koniec po 30 minutach. - Jest znakomicie, każdy z ciosów kombinacji ma taką samą siłę, nic Tomek nie traci. I jest precyzja, taka co do centymetra - komentuje Gmitruk. - Na wagę w szatni nie wchodzę, źle pokazuje - mówi Adamek idąc się przebrać. - Wiem ile będę miał w sobotę - 220 funtów.

godz. 21.15 - Tomek idziemy na kolację? - pyta grupa znajomych obserwująca trening. - Miłego wieczoru panowie, dobrych steków. Ja jadę do domu się wyspać - odpowiada Adamek wsiadając do swojego srebrnego Infiniti.

Czwartek, 4 lutego, godz. 10. W nowym domu Adamka jeszcze spokój, ale nie na długo, bo czeka go ostatni wywiad z Mateuszem Borkiem. Siedzimy w kuchni, rozmawiając o zbliżającej się walce. - Nie będzie żadnej różnicy między moim normalnym dniem, a dniami i godzinami przed walką - mówi Adamek popijając kawę. - Lubię swoją normalność, odpadną tylko treningi i nie będzie kamer Polsatu. Chciałbym stoczyć w tym roku jeszcze dwie walki oprócz tej sobotniej z Estradą. Po nich powinienem być gotowy o walki o tytuł - nawet z Kliczkami. Taki jest mój rytm - najlepiej walczy mi się, jak wychodzę na ring trzy razy w roku. Dzwoni Chris Mannix z renomowanego "Sports Illustrated". To pierwszy wywiad Tomka dla jednej z najbardziej wpływowych gazet w Stanach Zjednoczonych i pierwszy od czasu, kiedy dziennikarze "SI" rozmawiali z Andrzejem Gołotą przed walką z Riddickiem Bowe. - Będzie na walce trzech dziennikarzy z "SI" - mówi Mannix. - Adamek to fascynująca postać pięściarza, który przychodząc praktycznie znikąd, ma szansę zdobyć pasy w trzech najwyższych kategoriach wagowych. Dziennikarza przede wszystkim interesuje fakt, jak Adamek potrafi zablokować strach wchodząc na ring przeciwko większym, potężniejszym rywalom. - Nie ma czegoś takiego jak strach. Strach to słabość charakteru. Taka jest moja opinia. Jak wychodziłem na Gołotę, to nie myślałem o tym, że ma 20 kilogramów więcej niż ja i jest potężniejszy, tylko o tym, że jest duży i łatwiej go trafić - odpowiada Adamek.

godz. 12.10. Przychodzi ekipa Polsatu, kilka minut później żona Tomka, Dorota. Ta ostatnia ma pełne ręce roboty - chodzi do szkoły, opiekuje się córkami Roksaną i Weroniką no i dba o Tomka. - Nie jest łatwo, w Polsce miałam do pomocy mamę i teściową, a tutaj jestem sama. Ale ja też jestem twarda dziewczyna z gór... -Twardsza niż ja, z Dorotą nie ma żartów, mówię poważnie - dorzuca Tomek.

godz. 14.15. Dzięki internetowi oglądamy na żywo wiadomości sportowe, gdzie pokazane są fragmenty wczorajszego sparingu Adamka. - Miałem polską telewizję, ale kazałem wyłączyć, bo się człowiek rozleniwia, nie chce mu się słuchać po angielsku, jak może słuchać swoje - śmieje się Adamek. Dorota przygotowuje obiad z kurczaka. - Wszystko organiczne, żadnych sztucznych rzeczy. Kosztuje więcej, ale przynajmniej człowiek wie, co je - mówi żona pięściarza.

Ze szkoły przychodzą córki, ale zaraz po obiedzie czekają je zajęcia sportowe. Nie można się spóźnić. Weronika ma zajęcia pływackie z trenerem z Rosji, byłym olimpijczykiem i jak mówią jej rodzice "zajęcia zaczynają się od wojskowej musztry".

Kończąc pieczonego kurczaka, Adamek komentuje spotkanie z Estradą na konferencji prasowej: - Albo on schudł, albo ja się jakiś większy zrobiłem. Kiedy mówię, że na rannym ważeniu w hotelu Estrada miał niecałe 238 funtów, Adamek patrzy na siebie z wyraźnym rozbawieniem: - To znaczy, że to ja rosnę. Czy w tym wieku wypada? Komentujemy przyszłość jego następców z Polski. - Nie mają żadnych szans jak nie wyjadą z kraju, żeby tutaj trenować i przygotowywać się do walki. Mateusz Masternak, Andrzej Wawrzyk i inni muszą walczyć z silnymi, amerykańskimi sparingpartnerami, bo za 2-3 lata nic z nich już w Polsce nie będzie. To bardzo droga impreza, wydatek jakichś przynajmniej 7 tysięcy dolarów miesięcznie. Ale to ryzyko trzeba podjąć...

godz. 15.30. Do podpisania jest kilkadziesiąt plakatów z walki i wywiad kończący przygotowania do Estrady. Adamek spokojnie podchodzi do swoich szans, mówi przede wszystkim o tym, że doskonale wie, co zrobić w ringu by przechytrzyć amerykańskiego, bardzo pewnego siebie rywala z USA. Emocję pokazuje wtedy, kiedy Mateusz Borek pyta go oświadczenie po walce z Andrzejem Gołotą, że już więcej nie będzie bił się z Polakami. "Podtrzymuję - nie będę, bo w Polsce jest za mało klasowych pięściarzy, żebyśmy się nawzajem obijali - mówi Tomek. Reporter prosi go wtedy o skomentowanie słów Alberta Sosnowskiego, który stwierdził, że "Adamek jest w wadze ciężkiej nikim". - Każdy ma swoją opinię. Nikomu tego nie zabieram, ale jak Albercik tak koniecznie będzie chciał ze mną walczyć i będzie ciągle o tym mówił, to się zbije Abercika - mówi Tomek i przez te kilka sekund uśmiech znika z jego twarzy.

Krótko po szóstej wieczorem, wyjazd na trening, a właściwie rozciąganie w ramach rozgrzewki. Za kilkanaście godzin będzie oficjalne ważenie w Prudential Center, a później już tylko czekanie na wyjście na ring. - Przyjadę na salę około siódmej wieczorem, dwie godziny przed walką. I będę słuchał z szatni jak zaczną śpiewać polscy kibice - powiedział Adamek.

Tekst i zdjęcia: Przemek Garczarczyk z Newarku

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 09:51:15 
Emocje zaczynaja siegac zenitu;)))..A tak swoja droga ciekawe czy po Areeoli nie dojdzie w Polsce wlasnie do walki Adamek vs Albert???..Byloby ciekawie, oczywiscie bezsprzecznym faworytem bylby Tomek..
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 09:52:28 
"Środa, 6 lutego, godz. 20" .... a nie sobota ;) ???
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 09:55:30 
"Czwartek, 7 lutego, godz. 10." poprawcie te daty
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:01:55 
nie wiecie czy będzie na polsacie transmisja z ważenia ??
 Autor komentarza: Rebel
Data: 05-02-2010 10:03:33 
"zbije sie Albercika" hłehłe
 Autor komentarza: am26
Data: 05-02-2010 10:07:41 
Wszystko pięknie ładnie, napięcie już odpowiednio zbudowane. A wywiad w Sports Illustrated chętnie przeczytam, to wielka sprawa dla Górala.
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:08:41 
jak kasa się będzie zgadzała i Solorz ją wyłoży to kto wie , może zobaczymy walkę Sosnowski vs Adamek .... tylko co ta walka Tomkowi daje ???
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:11:57 
wszystko zaczyna się układać po myśli Tomka - zainteresowanie walką jest i teraz trzeba tylko poskładać Estradę , a najlepiej efektownie...całe szczęście , że "góral" ma mocną psychę , bo to bardzo ważna walka dla jego dalszej kariery i niejednego by stres zżarł.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 10:12:17 
zin
Pieniadze..
 Autor komentarza: spatriot
Data: 05-02-2010 10:15:13 
Widac ze Adamek jest strasznie zawziety . Moze Albertowi nie odpuscic. Szczerze to nie slyszalem zeby Dragon cos takiego powiedzial .
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:21:10 
spatriot , zawzięty jak większość górali ...oni to mają w genach...dobrzy są dopóki z nimi nie zadrzesz :D
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 05-02-2010 10:24:25 
wie ktoś może o której godzinie będzie walka na polsacie?
 Autor komentarza: spatriot
Data: 05-02-2010 10:27:11 
zin masz racje karuzela sie ostro kreci wokol Tomka , wszystko w jego piesciach .
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:32:55 
na polsacie o 3.00 , a na polsacie sport o 2.00
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 10:33:44 
o sorry , piszę o rozpoczęciu transmisji ... walka Adamka pewnie pomiędzy 5 , a 6
 Autor komentarza: am26
Data: 05-02-2010 10:34:05 
Na pierwszej stronie wpływowej strony internetowej Ringtv pojawił się dziś wreszcie Tomasz Adamek:) Tomek kaaman!
 Autor komentarza: remix
Data: 05-02-2010 10:34:20 
trudno sobie wyobrazić skąd i kto wziąłby pieniądze na walkę Alberta z Adamkiem. jeśli Adamek wygra z Estradą a później z Arreolą, to juz nie będzie chciał walczyć z Albertem. liczy się kasa, a po tych dwóch wspomnianych walkach ma szansę na walkę z Haye za 1-2mln$.
Albert ma inną drogę przed sobą - 2-3 udane walki w Europie i wtedy próbowac sił w USA. obaj mają przedsoba dużą szansę, życzę powodzenia!
 Autor komentarza: PepsiCola
Data: 05-02-2010 10:39:45 
No zobaczymy czy bedzie tak jak sobie tego zyczy Gitruk(lewa wyzej,a jak skraca dystans to prawa i seria)...zobaczymy.Ja wiem swoje ze u zawodnika uformowanego bardzo ciezko jest poprawic przykladowo: niska lewa.A wlasnie to bedzie kluczowe w ciezkiej zeby zaden przypadkowy mocny cios zycia nie doszedl do szczeki i nie zakonczyl kariery.Nic nie ujmujac Abertowi,tak sie zastanawiam gdzie on sie porywa?!On nigdy nie bedzie mistrzem swiata prestizowej organizacji!!!Ma pas mistrza europy to niech siedzi na dupie i sie nie wychyla!!!Zrobi moze sie ciekawy jezeli dojdzie do jego walki z Dimitrienko i sobie z nim poradzi a na razie to niech Sosna spokojnie sobie trenuje,rozwija sie...powoli,a nie tutaj bedzie klepal ozorem na prawo i lewo.Bardzo pewnie poczul sie po zdobyciu mistrza...oj zeby nie za pewnie,zobaczymy jak poradzi sobie z Harrisonem... .
 Autor komentarza: bimber
Data: 05-02-2010 10:40:28 
remix- jeśli pan $olorz będzie miał wizję to doczekamy się tej walki
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-02-2010 10:44:00 
znowu musial swoje powiedziec "to się zbije Abercika" po co te glupie gadki skoro zdanie wczesniej twierdzi ze nie bedzie bil sie z Polakami - ktos od PR mu to doradzil po ostatniej walce i reakcji czesci kibicow

wygraj chlopie z Estrada potem z Arreola a nie sluchasz pierdół - Albert jest zbyt kulturalnym facetem zebym uwierzyl ze powiedzial cos takiego ze "Adamek jest nikim" - pewnie powiedzial jakiemus pismakowi ze poki co Adamek nic w HW nie zrobil i musi cos udowodnic a potem dali tytul artykulu "Adamek jest nikim" i sensacja gotowa

Tomek boksuj dalej mnie gadaj to wiecej ludzi bedzie cie lubic

powodzenia w sobote
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 10:46:38 
"trudno sobie wyobrazić skąd i kto wziąłby pieniądze na walkę Alberta z Adamkiem"
Skoro zanalazly sie pieniadze i to nie male na walke z wyboksowanym i kontuzjowanym Andrzejem Golota to tym bardziej znalazla by sie kasa na walke Adamka z mistrzem Europy..
Osobiscie tez uwazam ze obaj raczej maja przed soba inne drogowskazy..Albert niech broni tytulu i czeka cierpliwie na szanse walki o tytul swiatowy a Adamek czasu ma mniej i juz niebawem powinien zaatakowac tytul..Nie mniej jednak takie spekulacje odnosnie walki z Albertem sie pojawiaja, obaj bokserzy o tym mowia a nalezy pamietac ze nim doszlo do walki z Golota to tez tak sie to zaczynalo..Wiec wszystko jest mozliwe..
 Autor komentarza: remix
Data: 05-02-2010 10:49:38 
napisałem, że trudno sobie wyobrazić skąd znalazłaby się kasa - weźcie pod uwagę, że następne walka z Adamkliem (jeśli wygra z Estradą) jest już ustalona - Arreola. jeśli wygra z Arreolą, musiałny za walkę w polsce dostać 3mnl PLN, takiej kasy nie ma i nie sądzę, żeby ja tutaj wygenerowali
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 10:54:24 
odyniec a skąd wiesz, że Tomek powiedział że "zbije się Albercika" może tak samo powiedział do Garcarczyka, że wygra a Garcarczyk swoje dodał, ty tylko zawszw widziz zło po stronie Adamka, widać gołym okiem twoją niechęć do Tomka....... Jeżeli ktoś napiszę, że Tomek coś powiedział to zaraz się oburzasz a jezeli ktoś pisze ze ALbert, to zmieniasz front.

Taki mały zawistny Polaczek...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 10:54:30 
remix
Przeciez Borek mowil w wywiadzie o Tomku w Polsacie na jesieni..Sam Adamek tez chce sie pokazywac w Polsce tak przynajmniej twierdzil..Nigdzie nie jest powiedziane tez ze po Areolli adamek nie wyjdzie juz do ringu za mniejsze pieniadze!!Mysle ze za forse jaka dostal za Golote spokojnie zobaczymy Adamka w Polsacie na jesieni..
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 05-02-2010 10:57:42 
Ironmen
posłuchaj zamieszczonego tu wcześniej wywiadu radiowego z Tomaszkiem - tam wyraźnie mówi, źe jak będzie trzeba to przjedzie do kraju zbić kolejnego Polaka
 Autor komentarza: Kanalia19
Data: 05-02-2010 10:58:30 
tak tak tomek po to ma wygrać z estradą i arreolą żeby pozniej zmierzyć się z wielkim Albertem śmiech na sali tomek powinien starać sie o walke z haye to najlepsza opcja dla niego dużo pyskuje ,z kliczką walki nie podejmował wiedział co go czeka no i teraz ruiz w obronie pasa który powinien sie wycofac ,nasz andrzej moim zdaniem wygrał z nim na punkty ale nie bede sie wgłebiał , bracia kliczko są doskonali technicznie no i te warunki to by była trudna walka dla Tomka no ale Tomasz ma serce siłe jesli przyjdzie do walki z kliczko i tak bede za tomkiem
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 05-02-2010 10:59:05 
Lukaszenko a co w boksie znaczy tytuł mistrza Europy i co w boksie znaczy Albert Sosnowski? Remis z Pianetą i zwycięstwo z podstarzałym misiem brunatnym? Sosnowski swoje max już osiągnął (życzę mu żebym sie mylił). Na taką walkę nikt tez nie wyłoży pieniędzy. Gołota choć stary to elektryzował publiczność w kraju ale Albert, który bardziej znany jest na wyspach niż u nas? Lepiej niech wychodzi do Dimitrenko bo tu ma jeszcze szanse bo z Tomkiem równe zeru.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: sid
Data: 05-02-2010 11:00:43 
PO TEJ WALCE PONOC NAJMAN STOI W KOLEJCE :)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 11:02:13 
ZIBI ja nie twierdze, że Tomek tego nie powiedział itp tylko, że jak Tomek powie coś co się nie podoba nie którym to mui być prawdą a jak powie to ktoś inny to pismacy zawinili....

To Tomek za dużo gada o HBO - ale nikt nie pisze, że zadawane mu jest podobne pytanie z 15 raz w ciągu miesiąca

To Tomek mówi o kasie - ale nikt się nie czepi ze w każdym wywiadzie podobne pytania krążą

To nam się nie podoba ze Tomek jest za pewny - powinnien miec cykora jak Gołota przed Tysonem to wtedy byłby boaterem narodowym

Paranoja....
 Autor komentarza: bimber
Data: 05-02-2010 11:09:52 
No dyskusja się rozkręca teraz tylko patrzeć jak kalifek wróci z onetu :)
 Autor komentarza: am26
Data: 05-02-2010 11:11:07 
http://www.ringtv.com - na pierwszej stronie ciekawy wpis z bloga Rosenthala, a zatytułowany jest "Ready for liftoff?" . Należy to rozumieć jako "Czy Adamek wystartuje jak rakieta?" :) bo już sam się pogubiłem.
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 11:11:36 
Ktoś poruszął temat Alberta S. Wczoraj Albert niesamowicie sprał jakiegoś czarnego Anglika na sparinu. Aż miło było popatrzec. Wpadli tez z TVP1 , i pewnie było wczoraj w jakiś wiadomościach. pozdr
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 11:14:39 
meh czy to nie Najman pastą do Butów się wysmarował i poszedł na sparing?? :))))
 Autor komentarza: Kanalia19
Data: 05-02-2010 11:15:35 
a ten czarny anglik to murarz czy dekarz ??
 Autor komentarza: ceres
Data: 05-02-2010 11:16:05 
Albert Sosonowski - z czym do ludzi??? "Rekord" zrobiony na samych kelnerach,lub podstarzałych zawodnikach. Z czym on startuje do Adamka?? Ani szybkości, ani lepszej techniki nie ma... Co z tego,że cięższy?? Andrzej Gołota też był a jak się skończyło wszyscy pamiętamy. Czuję dobrą walkę w sobotę:D!! Na filmikach, zdjęciach Tomek wygląda dobrze. Chce wnieść na wagę 220 funtów ( czyli 99 kg), myślałem że powyżej 100 będzie... Estrada ok. 8 kg cięższy, więc różnicy wielkiej nie powinno być. Jestem dobrej myśli!!!!
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 05-02-2010 11:17:01 
Albercik robi się jak najman, zaczepia głupimi tekstami Tomka żeby sprowokować go do walki w której będzie mógł się wypromować... żenujący poziom albercik...


Prawda tak że nikim to ty jesteś alberciku.. zdobyłeś mało ważny pasek, nabiłeś sobie statystyki na kelnerach i z dotykałeś paskudną Jole w Big Brotherze.. odpuść lepiej bo dostaniesz w pape i na tym się skończy !!
 Autor komentarza: Kanalia19
Data: 05-02-2010 11:17:32 
Ironmen to bardzo możliwe :)
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-02-2010 11:34:35 
Ironmen - nie podniecaj sie tak , ty pokazujesz za to slepe zapatrzenie w Adamka ale wolno Ci
masz racje moze ktos tez przekrecil slowa Adamka ale jakos zawsze jemu sie cos zdaza chlapnac a od Sosny nigdy nic takiego nie slyszalem wiec...
zreszta to niewazne
wazna jest teraz walka i jej rezultat

PS w koncu Adamek wyglada jak facet bo w LHW byl chudy jak szkapa po Oswiecimiu i mial nieproporcjonalnie wielki łeb, teraz jakos naturalnie sie prezentuje
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 11:38:34 
Ślepe zapatrzenie a na czym opierasz swoje fakty?? bo ja ci napisałem dlaczego uważam tak a nie inaczej a ty co masz do powiedzenia??
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 05-02-2010 11:38:59 
odyniec - dobrze, że piszesz że Tomek wygląda juz całkiem proporcjonalnie, ale nie wiem czy wiesz, że dla wielu Tomek z LHW wyglądał bardzo dobrze ? :-))
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 11:48:00 
Mario1977 :) tylko uszy miał bardziej odstające od głowy:D

Ironman, Kanalia19 - napisac tylko wam jakiegos "newsa" z sali treningowej to podetrzecie nim dupke. pozdro

póki co spóp( jęlsi w ogóle taki jest) między Adamkiem a Albertem nakręcają media. Bo ani jeden ani drugi nie obrażał drugiego.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 05-02-2010 12:01:35 
ironmen
w 100% masz racje. Ludzie przecież Adamek nie należy do ludzi którzy dużo szczekaja wrecz przeciwnie, ale jak redaktor cytuje mu Sosnowskiego, który go wręcz obraża, to co Tomek ma tylko przytaknąć i powiedzieć wiem, że jestem nikim? zastanowcie sie troche. Jeśli wam nie odpowiadają takie wypowiedzi, to zmiencie dyscypline sportu na szachy albo krokiet tam są sami kulturalni i spokojni ludzie, bedziecie w swoim żywiole.

P.S. cześć uzytkowników mnie irytuje( nie tutaj wymieniac) przez to, że za wszystko ma pretensje do Adamka( walka z gołota, gadanie o pieniadzach,przeciwnikach) tacy bohaterzy jesteście,to idz jeden z drugim i powiedz to Adamkowi prosto w twarz!, jestem ciekaw ilu by sie odważyło
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 12:03:47 
am26, " http://www.ringtv.com - na pierwszej stronie ciekawy wpis z bloga Rosenthala, a zatytułowany jest "Ready for liftoff?" . Należy to rozumieć jako "Czy Adamek wystartuje jak rakieta?" :) bo już sam się pogubiłem. ........................................................................ Ready for liftoff? .... czyli tytuł z http://www.ringtv.com/ , to po naszemu : czy jest już gotowy na walkę (w HW) ...nie wiem skąd wziąłeś tą rakietę ;P ....fajnie , że jest na głównym miejscu takiej strony !!!
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-02-2010 12:04:55 
Ironmen da sobie na luz czlowieku zaczepkli szukasz czy o co Ci chodzi? napiecie przed walka Ci sie udziela
nie znizaj sie do Kalifka poziomu, zluzuj rajtuzy bo Ciebie uwazam za jednego z "pozadnych" serów i nie zmuszaj mnie zebym zmienil o tobie zdanie bo dorosly facet jestes

Mario1977 - Jola Rutowicz tez dla niektorych wyglada fajnie ;-)
jak mowil majster na budowie "jeden lubi schab, drugi libi mostek trzeci lubi pi..e bo tam nie ma kostek"
 Autor komentarza: Kanalia19
Data: 05-02-2010 12:05:47 
meh po pierwsze ja też widziałem ten sparing w wiadomościach ale co ty możesz oceniac jak to pokazali przez 5 sek akurat wtegy ki8edy alborto atakował a po drugie to murzynów na swiecie jest dużo moze jakis apacz z afryki zajechał i chciał z albertem boksować
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 12:11:54 
RAF1 nie zaczynajmy codziennie tematu "Adamek - dobry Adamek,czy Adamek - zły Adamek". Jedni go lubią, drudzy trochę mniej, inni w ogóle. I nie zmienisz tego. Jeśli Ci to przeszkadza, to wydaje mi się niestety, że będzie tak codziennie. Adamek ma teraz swoje 5 minut i jest "na ustach" kibiców.
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 12:12:49 
Kanali19, tyle że TY widziałeś go w wiadomościach, a ja stałem przycały sparin przy linach i pocałuj mnie w dupę.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-02-2010 12:15:26 
meh napisz cos o tym sparingu bo ciekawi mnie to
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 05-02-2010 12:18:11 
Prawda jest taka, że większość konfliktów tworzą i podsycają dziennikarze. Często zadawane pytania są swoistą prowokacją. Jak Gołota przed swoimi walkami (szczególnie ostatnią) kpił sobie i obrażał przeciwników to było wszystko ok. Potem była walka i przepraszanie kibiców że się nie udało. Tą samą taktykę stosuje większość zawodników amerykańskich. Dużo głupiej gadki i wygrażania a im bliżej ringu tym więcej milczenia. Zostawmy już Alberta i życzmy mu powodzenia na wyspach, kibicujmy Tomkowi, bo to jedyny narazie nasz bokser z najwyższej półki o którym mówi się na świecie w sposób pozytywny. Gdyby jakimś cudem taka walka miałaby się odbyć to jestem przekonany, że obaj bokserzy będą wypowiadać się kulturalnie i sensownie. Media robią dużo szumu, bo to ich praca ale my nie musimy wszystko co napisane odbierać śmiertelnie poważnie...
 Autor komentarza: RAF1
Data: 05-02-2010 12:18:53 
"RAF1 nie zaczynajmy codziennie tematu "Adamek - dobry Adamek,czy Adamek - zły Adamek". Jedni go lubią, drudzy trochę mniej, inni w ogóle. I nie zmienisz tego. Jeśli Ci to przeszkadza, to wydaje mi się niestety, że będzie tak codziennie. Adamek ma teraz swoje 5 minut i jest "na ustach" kibiców."

meh nie chodzi mi o to. nie jestem jakimś zagorzałym fanem Adamka lubie go kibicuje mu, ale szalk mnie trafia jak cały czas słysze tych gołotomaniaków, którzy maja za złe Adamkowi, że wygrał z Andrzejem za wszelką cene próbują Tomka oczernić: Adamek powie cos o przeciwniku, pieniądzach,trenigu: wszystko nie odpowiada ehhh.
pozdro
 Autor komentarza: remix
Data: 05-02-2010 12:22:05 
na walkę Adamek - Sosnowski bym nie liczył, ale myślę, że Albert ma potencjał, żeby dobrze namieszac w Europie, wygląda na to, że jest naprawdę "w gazie" i fizucznie i boksersko a przede wszystkim mentalnie. ma przed sobą 2 walki - harisson i jeśli wygra dmitrenko, w przypadku obu wygranych wchodzi do 1 ligi
 Autor komentarza: odyniec
Data: 05-02-2010 12:24:15 
RAF1 jakich Golotomaniakow? ja poprostu nie bardzo przepadam za Adamkiem i nie zamierzam sie tlumaczyc dlaczego, zreszta nie zawsze takie sprawy mozna racjonalnie wytlumaczyc bo to kwestia jakis odczuc nie zawsze merytorycznych
jak pewnie zauwazyles mimo tego ze Tomka jakos nie trawie to zawsze mu kibicuje i nigdy nie zyczylem mu porazki bo wtedy stracil bym szacunek sam do siebie gdybym byl przeciwko rodakowi, a jak wiesz sa i tacy
zreszta jak napisal Janusz2526 wiekszosc takich spraw to wina pismakow na sile szukajacych tematu
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 12:28:16 
najważniejsze , że jest o Adamku na pierwszych stronach http://www.eastsideboxing.com/ i http://www.ringtv.com , a to świadczy o zainteresowaniu tą walką i daje popularność... teraz tylko niech Adamek pokaże w sobotę "kawal dobrego boksu" i wygra z Estradą .
 Autor komentarza: zin
Data: 05-02-2010 12:29:39 
a Wy dajcie sobie na luz gołoto i adamkomaniacy... ;)
 Autor komentarza: RAF1
Data: 05-02-2010 12:50:48 
odyniec
masz prawo go nie lubić, to jest twoja opinia ja ją szanuje,ale po co na każdym kroku krytykować Adamka za wszystko? Kiedyś pamietam jak pisał jeszcze Danny (n też nie jest jakimś zagorzałym kibicem Tomka, ale pisał czysto boksersko o mankamentach Adamka podobnie waden15 a wy robicie afere z tego, że Adamek powiedzial cyt" zibje Albercika" tylko zauważ, że do tej wypowiedzi zostal sprowokowany.
a co do tych gołotomaniaków to powiem tak: gdy Adamek walczył jeszcze w CW i nikt nie mówił o walkach z Gołotą, nikt źle nie mówił o "góralu" natomiast na miesiac przed walką, już znajdowali sie przeciwnicy... dziwny zbieg okoliczności...
pozdro
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 12:52:52 
odyniec, mianowicie sparing Alberta wyglądał bardzo dobrze. Jak przyszedłem to Sosnowski był już po jednym sparingu,a murzynek był jego drugim SZparingiem. Anglik był mańkutem,ale bardzo mało używał lewej ręki. Przez pierwsze dwie rundy bardzo ładnie sobie dawał radę, było dużo wymian i ciosów kombinacyjnych z obu stron. Dd trzeciej rundy zaczęła robic się straszna przepasc. Albert go strasznie bił i imponował mi balansem. panowie naprawdę. Nie widziałem jeszcze Alberta na treningu,ale wyglądął bardzo dobrze. Bardzo dużo "kiwek" i i dobre markowanie,balans jakiego nie widziałem u Alberta. Albert cały czas był agresywny i wywierał presing. Przepasc również była kondycyjna. Od 4 rundy trener Sosnowskiego mówił zeby zabstował trochę i dał mu odpoczac,bo anglik był już mocno zbity, miał rościecia na twarzy, chyba na policzku i jeszcze gdzies. W piątej to juz było blisko nokautu i 6 rundy nie było bo anglik powiedział stanowczo: FINISH. Dzis tez będą sparingi, wiec jak coś to napisze sprawozdanie od mojego kumpla co właśnie na trening jedzie, ja dzis odpoczywam ze złamanym noskiem:) pozdrawiam
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 12:59:20 
chciałbym jeszcze podkreslic, że kondycja Dragona wyśmienita. Oczywiście zaraz "wyleją" się posty pt. Adamek zlałby Alberta,ale po co to pisac. Ja się cieszę, że mamy kilku ciężkich którzy w najbliższej przyszłości przyniosa nam dużó ciekawych i emocjonujących walk.
 Autor komentarza: NaimaDSwDn
Data: 05-02-2010 12:59:36 
Ta walka to jest w nocy z piątku na sobotę czy z soboty na niedzielę? Bo jak 6. to raczej ta 1. opcja ale wole się upewnić bo te daty mi się mieszają..
 Autor komentarza: jajo1125
Data: 05-02-2010 13:01:33 
dzięki zin
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 13:03:27 
Autor komentarza: NaimaDSwDn
Data: 05-02-2010 12:59:36
Ta walka to jest w nocy z piątku na sobotę czy z soboty na niedzielę? Bo jak 6. to raczej ta 1. opcja ale wole się upewnić bo te daty mi się mieszają..


Walka będzie w nocy z soboty na niedzielę
u nas juz będzie wtedy 7 luty. pozdro






























 Autor komentarza: RAF1
Data: 05-02-2010 13:04:06 
meh
po co takiego gadanie kto kogo zleje? mamy dwóch bardzo dobrych ciężkich i tak jak napisałeś trzeba sie z tego cieszyć , i moim zdaniem Adamek z Sosnowskim nie powinni sobie wchodzić w droge.
pozdro
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 13:04:50 
RAF1, z pełnym szacunkiem do Ciebie, ale przeczytaj mój post ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: pragaa
Data: 05-02-2010 13:04:53 
sparingi służą do czegoś innego kondycje trzeba pokazać w walce na tle słabego zawodnika ten średniak europejski prezentuje się znakomicie i co z tego wynika nic
 Autor komentarza: NaimaDSwDn
Data: 05-02-2010 13:06:23 
Dzieki wielkie meh ;)
 Autor komentarza: meh
Data: 05-02-2010 13:06:30 
pragaa, ale to co piszesz jest oczywiste. Ja tylko napisąłem jak to wyglądało na żywo, bo odyniec chciął wiedziec. pozdro
 Autor komentarza: val198
Data: 05-02-2010 13:11:28 
Walka Alberta z Tomkiem na dzień dzisiejszy nie jest możliwa a to dla tego ,że Albercik w wadze ciężkiej w której jest od dawna nic nie znaczy prócz tego że jest bokserem mało znanym a bardziej znany z BIG BROTHER.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 13:15:40 
Janusz2526
No muysle jednak ze mistrz starego kontynentu wagi ciezkiej to nie jest pasek od spodni..taki sam pasek byl poczatkiem wspanialej kariery Lennoxa Lewisa..Wiadomo ze nie jest to tytul swiatowy jednej z czterech prestizowych organizacji ale moim zdaniem ma wieksza wymowe jak ibc czy nwba czy ubo itp..
 Autor komentarza: RAF1
Data: 05-02-2010 13:20:13 
meh
to pierwsze zdanie pytające to pytanie retoryczne, do tych wszystkich o których wczesniej wspomniałem.
troche źle sie wyraźilem, tylko druga cześć jest skierowana do Ciebie.
pozdrawiam
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 05-02-2010 13:20:27 
Lukaszenko zgodzę się z Tobą ale jeśli celem jest pas mistrza świata poważnej organizacji to walka z kimś kto dzierży pas europejski mija się z celem. Zresztą to że media mówią o takiej walce wcale nie znaczy że coś jest na rzeczy. Inna klasa,inne cele i zupełnie nie po drodze.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 13:30:57 
Janusz2526
W boksie wszystko jest mozliwe a tytul mistrza Europy wcale nie musialby byc stawka tego pojedynku..Powtarzam raz jeszcze ja nie jestem za te walka bo uwazam ze obaj maja inne cele ale takiej walki wykluczyc nie mozna..
 Autor komentarza: kuba2
Data: 05-02-2010 13:32:00 
Pocżątkiem wspaniałej kariery LL to był tytuł mistrza olimpijskiego o ile nie tytuł najlepszego superciezkiego juniora globu bo już na początku lat 80-tych Lewis nie był bynajmniej nikim. Dla części zawodoników ten pas to punkt docelowy (Saleta, Vidoz) dla innych po prostu przystanek (Lewis, Kliczkowie) ale dla niektórych to przepustka do walk o najwyższe trofea (Bruno, Akinwande, Krasniqi) i mam nadzieje ze tak bedzie z Albertem któy jest obecnie w swoim prime natomiast pewnych rzeczy po prostu nie da sieprzeskoczyć. taka walka bedzie miała sens jeżeli Adamkowi się nie powiedzie, spadnie w rankingach i przestanie sie liczyć w rywalizacji. Dlatego mam nadziejeże do takiej potyczki prędko nie dojdzie chociaż nie ukrywam, że chętnie bym ją obejrzał
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 05-02-2010 13:38:36 
kuba2
Mialem mniej wiecej to samo na mysli co Ty a o kariere Lewisa chodzilo mi zawodowa..
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 14:08:03 
odyniec: Ironmen da sobie na luz czlowieku zaczepkli szukasz czy o co Ci chodzi? napiecie przed walka Ci sie udziela
nie znizaj sie do Kalifka poziomu, zluzuj rajtuzy bo Ciebie uwazam za jednego z "pozadnych" serów i nie zmuszaj mnie zebym zmienil o tobie zdanie bo dorosly facet jestes

Nie szukam zaczepki, lecz dyskutuje używając argumentów. Ale jeżeli to robię to widać, że ludzie zmieniają o mnie zdanie ;)))

Spoko jutro walka. Ja 4 Red Bulle już w lodówce ulokowałem, bo emocję już z rzeszowa będą ;)) Trzymam kciuki za Cygana
 Autor komentarza: Barni
Data: 05-02-2010 14:15:03 
kurcze po tych zdjęciach sądze że Tomkowi sporo siły przybyło, spójrzcie na jego postawe... jeśli jest ta szybkość to jest też dynamika, więc pozostaje tylko kwestia techniki i taktyki( z Gmitrukiem w narozniku myśle że będzie ok)
 Autor komentarza: karolinkan
Data: 05-02-2010 15:14:12 
Nom Tomek daj jutro czadu :):) Ja tam i tak w kółko słucham Funkiego Polaka "Pamiętaj" ale kiedy Ty przy tym wychodzisz to mi przechodzą ciarki. Udowodnij jutro że Polak potrafi. Wiem, że Cię na to stać bo masz ogromną wiarę w to co robisz i ZAWSZE wierzysz w zwycięstwo. Takiego właśnie boksera nam trzeba. Zrób mu jutro pierwszą wycieczkę na matę. Trzymam kciuki i na pewno będę oglądać walkę!:)
 Autor komentarza: sid
Data: 05-02-2010 15:18:35 
NICH TOMEK TO LEPIEJ PRZEMYSLI I TEJ WALKI NIE WYGRYWA BO DO ZWYCIEZCY WYSTARTUJE WIRTUOZ PIESCI N A J M A N :) A TU NAWET GMITRUK NIE POMOZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 05-02-2010 17:18:42 
sid właśnie podkreśliłeś SEDNO sprawy :( Ostatnio nawet Władimir Kliczko przestraszył się naszego Nejmana, w wywiadzie dla Ukrainskiej gazety Władimir powiedział:

Kliczko: "Nigdy nie widziałem w kimś takiej woli walki, takiego rekordu. Gdyby nie to, że przez przypadek pokonał do Andrew Wawrzy to chyba ten co walczył tak pięknie z Bowe to jego kariera już dawno zatrzymała się na Mistrzostwiewiata Krajów Nad Bałtyckich. Wiem również , że jest on pretendentem do Somalskiego Pasa Misztsza Kraju. On to prawdziwy wirtuoz i będę go omijał czy to w windzie czy w piwnicy. Prędzej czy póżniej Nejman zostanie niekwestionowanym Miszczem Świata
 Autor komentarza: Melock
Data: 05-02-2010 21:26:11 
I po co znowu jedziecie na tego Najmana?

Warto zwrócić uwagę na słowa Tomka, kiedy mówi że polskich obiecujących bokserów nie czeka żadna przyszłość jeśli nie wyjadą z kraju.
Ma racje niestety. Wystarczy popatrzeć na naszą "czołówke", na ich statystyki a następnie ocenić jaką rangę tak na prawdę reprezentują i wszystko będzie jasne.
Wawrzyk, Masternak - zwiewać stąd!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.