KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 29-01-2010 08:32:29 
Co ten Jolly tak leje z Wawrzyka czyżby umiał łacine?I czyta napisy z klaty?hehe
 Autor komentarza: zin
Data: 29-01-2010 08:35:23 
Andrzej musi faktycznie trochę popracować na siłowni , bo jakby mu ten tłuszczyk zdjąć , to wyglądałby , jak szczypiorek ;P
 Autor komentarza: zlodowacenie
Data: 29-01-2010 08:36:26 
Wawrzyk jest paskudnie otłuszczony. Pewnie z tego śmieje się Jolly:).
 Autor komentarza: zin
Data: 29-01-2010 08:36:34 
eLSzabeL , pewnie się dziwi , że "białas" tak słabo zbudowany ;)))
 Autor komentarza: Rebel
Data: 29-01-2010 08:47:11 
-"Yo man, co ty w mcdonaldzie pracujesz"?

Andrzej musi koniecznie odwiedzić siłownie w końcu.
 Autor komentarza: arturmo83
Data: 29-01-2010 08:59:08 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik arturmo83 piszący z IP: 89.78.94.252 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Cycki ma jak u baby, a najlepsze jest to że są takiego samego wzrostu, bambus waży 27funtów mniej a ma wieksze bary i łape! oj wawżyk wygląda jak jakiś lamusik
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-01-2010 09:10:27 
Andrzej ma 22 lata a cycki mu wisza jak u emeryta - chlopie goń na silownie i sie tego pozbądz i dorzuc troche miesni bo ostatnio w wywiadzie sie chwalil ze podpakowal a ja jakos nie widze zadnych efektow
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 29-01-2010 09:19:31 
Ci nasi ciężcy to strasznie zalani :( zero zarysu mięśni.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 29-01-2010 09:23:50 
Ludzie co wy tak z tym pakowaniem i wyglądem Wawrzyk jest bokserem a nie modelem i w jego wypadku liczy się szybkość a nie wygląd muskulatury .Wawrzyk wygląda jak wygląda ale może takie ma predyspozycje nie musi to świadczyć ,że mało trenuje boksersko poświęcanie cennego czasu na pakowanie muskulaturu żeby ładnie wyglądała to głupota ,która może nawet skutkować pogorszeniem motoryki.
 Autor komentarza: darmej
Data: 29-01-2010 09:25:00 
Andrzej powinien do zdjęcia zdjąć naszyjnik
 Autor komentarza: mmm
Data: 29-01-2010 09:44:18 
gdzie można obejrzeć te walkę?
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-01-2010 09:56:59 
Kostroma przeciez nam nie chodzi o wyglad tylko o to zeby nie zapuscil kołduna w tak mlodym wieku bo przed nim cala kariera a jak sie raz zapusci to pozniej ciezko sie pozbyc
 Autor komentarza: kopernik
Data: 29-01-2010 10:01:54 
Chłopaki - czadu! Powodzenia!
Przecież zapowiedział publicznie że zacznie pakowac więc dajcie już luz Andrzejowi.
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 29-01-2010 10:42:38 
Kurcze Lapin powiedzial ze beda chcieli spychac Jollyego bo jest Wawrzyk silniejszy i ciezszy...to chyba nici z planu ....A tak powaznie Andrzej bardzo Cie lubie...prywatnie fajny chlop z Ciebie ale powinienes sam naciskac na ttrenera zeby diete dali i sile zaczeli robic z Toba....Moze Lapin gadac co chce ale ...na tym zdjeciu nie ma klatki ( chociaz nie zawsze potrzebna) ale nie ma brzucha silnego i przedewszystkim tricepsa oraz ramion i barkow... nie wyglada to dobrze...
 Autor komentarza: takisobie
Data: 29-01-2010 10:49:38 
Spokojnie. Andrzej jest naturalnie duże chłopisko, skoro zapowiedział że się weźmie za siebie to tak będzie. A jeśli przybrałby trochę mięśnia to dopiero byłby potwór (byle tylko nie stracił szybkości). Co do rzeźby i definicji mięśnia to dla boksera nie jest to konieczne bo to nie zawody kulturystyczne, jednak jeśli te mięśnie są to dobrze żeby były widoczne chociażby dla efektu psychologicznego:)
GO ANDRZEJ!
 Autor komentarza: Daw
Data: 29-01-2010 10:57:08 
Co za pajac napewno sie smieje z tluszczyku Wawrzyka teraz niech go Andrzej ukara za to i da mu porzadne KO powodzenia!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 11:02:28 
lefthook2012-"Kurcze Lapin powiedzial ze beda chcieli spychac Jollyego bo jest Wawrzyk silniejszy i ciezszy...to chyba nici z planu"- nie masz racju w "spychaniu" właściwie liczy się tylko waga - 110 kg Grubas bez mięśni zepchnie 100kg silniejszego, boksera z idealną muskulaturą.
Nie zmienia to faktu że Andrzej powinien wziąć się za siebie bo wygląd jest zawsze jakimś wyznacznikiem formy. Dziwi mnie bo ostatnio chwalił się że znacznie poprawił sylwetkę ... nie widać tego
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 11:17:39 
Ehhh znowu bractwo METROSEKSUALNE narzeka na budowe Wawrzyka...

Andrzej ma cyce jak u baby? Na kobiety z takim biustem mowi sie "deski":)

Skoro chlopak trenuje zawodowo sport zajebiscie ogolnorozwojowy a mimo to jest troche otluszczony i to w tak mlodym wieku to znaczy ze ma ku temu predyspozycje a tego w zasadzie nie da sie przeskoczyc. Dodatkowo to ze sportowiec jest troche otluszczony w mlodosci nie oznacza ze za malo trenuje czy tez ze za kilka lat bedzie gruby. On pewnie do konca kariery bedzie mial taka tkanke tluszczowa, po 30-tce moze byc tego troche wiecej i tyle. Nie musi byc zadnym grubasem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 11:50:18 
Gwahlur- nieprawda każdy może być szczupły - jednemu łatwiej drugiemu trudniej - predyspozycje ???- to dlaczego młody Tiozzo w walce z Millerem wyglądał jak kucharz a 9 lat później w walce z Michalczewskim jak "młody bóg" - otłuszczenie zawsze przeszkadza w jakim am stopniu organizmowi - w wielu sportach nawet 2-3% procentowy wzrost tkanki tłuszczowej automatycznie eliminuje cię z czołówki!!! boks to bardzo skomplikowany sport na który składa się wiele innych cech tak więc tłusty może wygrywać bo ma inne zalety co nie oznacza że nie byłby lepszy gdyby gdyby tłuszczu nie miał- przykład - Solis cały czas wygrywa ale w starciu z Kliczkami będzie miał mordę obitą jak każdy grubas co z nimi walczył- gdyby dbał o formę i ważył 100kg pewnie przy swoim talencie byłby ogromnym zagrożeniem dla Kliczków.
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 29-01-2010 11:50:42 
stonka kartoflana ... zgadzam sie z Toba i nie zgadzam sie ...to prawda ze masa moze pchac mniejsza mase ale jesli przeciwnik ma silniejsze nogi i jeszcze sie dobrze na nich rusza to idzie to w druga strone....co do muskulatury...nikt nie twierdzi ze jest to konkurs kulturystyczny , nikt nie spodziewa sie po bokserze miesni kulturystycznych (tzw krotkich)ale dlugich podobnych do tych co maja plywacy....Jolly sie smiejebo tak nie powinien wygladac prospekt... nie dlatego zeby ladnie wygladac tylko jego wyglad swiadczy o tym ze procz techniki i szybkosci o ktorej mowi trener Lapin nic wiecej nie stoi...a powinno...DIETA DIETA I JESZCZE RAZ OBWODY SILOWE :)
 Autor komentarza: Leon74
Data: 29-01-2010 11:53:16 
Witam.Wie ktoś,czy będzie transmisja walki Wawrzyka z Joolim.Prosiłbym o info.Pozdrawiam.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 11:54:37 
Gwahlur-"znowu bractwo METROSEKSUALNE" - jeśli metroseksualnymi nazywasz wszystkich co dbaja o zdrowie i nie opierdzielaja lodówki po nocy to chętnie do tego bractwa się zapiszę. Jakoś nie marze o zostaniu "prawdziwym mężczyną" czyli grubym niedomytym lujem z włochami na plecach.
 Autor komentarza: zin
Data: 29-01-2010 12:13:36 
Tak , czy siak , fotka zajeb........ xD
 Autor komentarza: zin
Data: 29-01-2010 12:17:46 
a tak poważnie, tłuszcz to niewykorzystane paliwo (żarcie) przez organizm odłożony na chude lata ... gdy spalamy więcej, niż jemy - chudniemy i odwrotnie... sumując Andrzej - więcej pracy , a mniej papu xD
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 29-01-2010 12:29:40 
Andrzejku wystarczy babcinych obiadków:):):)
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 12:32:30 
"Gwahlur- nieprawda każdy może być szczupły"

Jasne ze kazdy, wystarczy dieta oswiecimska. Nie kazdy jednak sportowiec profesjonalny skocentrowany na osiagnieciu jak najlepszych wynikow w swojej konkurencji moze byc szczuply. Tak jak wsrod strongmanow jest wielu miskow a Mariusz Pudzianowski jest tego przeciwienstwem, tak samo zdarzaja sie wyjatko w boksie w druga strone.

"Gwahlur-"znowu bractwo METROSEKSUALNE" - jeśli metroseksualnymi nazywasz wszystkich co dbaja o zdrowie i nie opierdzielaja lodówki po nocy to chętnie do tego bractwa się zapiszę"

Jest to raczej bractwo z homo- czy tez metroseksualna zawzietoscia komentujace kazdy gram tluszczu na ciele Adamka, popadajacy w histerie przy pewnym otluszczeniu Wawrzyka. Hardkorowi, podejrzani esteci esteci. Wawrzyk ciezko trenuje, na pewno dobrze sie odzywia i jest w lepszej formie niz 99% narodu, wiec nie gegaj o zdrowiu i oproznianiu lodowki. Mozna robic wszystko dobrze i wygladac tak jak Andrzej, mozna robic wiele rzeczy zle i wygladac lepiej. Geny.

Wawrzyk ma takie a nie inne i utrzymanie szczuplej sylewtki mogloby dla niego oznaczac czesciowe głodowanie, czyli regres boksu.
 Autor komentarza: TrzepKonski
Data: 29-01-2010 12:32:57 
jaka bzdura wiecej pracy a mniej papu no nie Wawrzyk jest sztyftem dlatego jest zalany jakby zrobil tak jak mowisz wiecej pracy mniej papu nie lapal by sie z waga na cruiser.Potrzebny jest dobry trening na czysta mase miesniowa z dobra dieta lol
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 12:38:26 
"jednemu łatwiej drugiemu trudniej"

Zgadza sie, a Warzywkowi moze byc na tyle trudno utrzymac szczupla sylwetke ze proby wyrzezbienia go koncza sie spadkiem formy.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 12:43:02 
Gwahlur wszystko zawsze potrafiles usprawiedliwic jesli chodzi o Twoich pupilkow, pamietam jak krzyczales ze Wlodarczyk znokautowalby Adamka bez problemu, bo Adamek nie ma obrony i ciosu i nie nadaje sie do Cruiser:D A i pamietam jak krzyczales, ze Proksa ryjem blokuje ciosy i ze Jonak by go rozszarpal:D

A teraz uwazasz, ze cycki i walki tluszczu to cos normalnego, dla mlodego chlopaka, ktorego jedyna praca jest boks i trening:D
 Autor komentarza: odyniec
Data: 29-01-2010 12:47:44 
Stonka - to ja tez jestem zdeklarowanym metro - sam mam samarke i nadmiar tu i ówdzie ale nie jestem z tego dumny no i nie jestem sportowcem no i juz dawno nie mam 22 lata
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 29-01-2010 12:48:29 
Prawda jest taka ze nikt z czołwoki HW nie ywglada tka jak wawrzyk!!!!!!

Moga miec za duzo tluszczu ale widac ze pod ta oslonka muły sa jak u tura
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 12:50:21 
"pamietam jak krzyczales ze Wlodarczyk znokautowalby Adamka bez problemu, bo Adamek nie ma obrony i ciosu i nie nadaje sie do Cruiser:D A i pamietam jak krzyczales, ze Proksa ryjem blokuje ciosy i ze Jonak by go rozszarpa"

Jasne...

"A teraz uwazasz, ze cycki i walki tluszczu to cos normalnego, dla mlodego chlopaka, ktorego jedyna praca jest boks i trening"

Mowisz tak, jakby Wawrzyk wazyl 250 funtow, tymczasem on ma za duzo tluszczu, ale tez bez przesady. Tony Tubbs nie wygladal lepiej a byl mistrzem swiata wagi ciezkiej. Mowil ze w jego przypadku niemozliwym jest zrzucic to sadla bez glodowania i zapewne podobnie jest w przypadku Wawrzyka, ktory swoja droga nie jest zadnym moim pupilkiem, kiedy inni piali na temat jego talentu to ja zalecalem ostroznosc. Mazykinem tez nie bylem zachwycony. Arreola to jest patologia ktora trzeba odchudzac. Wawrzyk jest w granicach rozsadku.
 Autor komentarza: mickQ
Data: 29-01-2010 12:51:54 
Ten dla Fonfary to chyba siedział bo se Brigadier Generala dziabnął:)
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 29-01-2010 12:52:40 
Dokładnie ,Wawrzyk może posiadać takie a nie inne uwarkowania a poświęcenie odpowiedniego w jego wypadku czasu i pracy na zmianę sylwetki mogłoby uniemożliwić lub zdecydowanie utrudnić realizację programu mającego rozwijać cechy ściśle bokserskie.Zresztą jeśli chodzi o wygląd to Wawrzyk jak na swoją wagę i wiek wygląda zupełnie normalnie dodam jeszcze ,że facet który przesadnie przywiązuje wagę do swojego wyglądu jest śmieszny.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 12:55:56 
"Jasne..."

Sa tu ludzie ktorzy to pamietaja, takze, mozesz pisac jasne..:)

Co do samej sylwetki, nie jest tak tragicznie, ale na pewno moze byc lepiej i to bez drastycznego spadku umiejetnosci bokserskich, jak to niektorzy pisza.. Jakos oldschoolowi bokserzy, ktorzy zapierdalali na treningach nie mieli takich problemow. To tylko w tych czasach wszysko przejdzie, smieszne walki, smieszne werdykty, smieszne paski, i widzowie ktorzy wszystko kupia.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 13:07:00 
"Jakos oldschoolowi bokserzy, ktorzy zapierdalali na treningach nie mieli takich problemow."

James Toney to jest ikona oldschoolu i do walki mistrzowskiej z Hasimem Rahmanem wyszedl taki, ze obecny Wawrzyk to przy nim chudzielec. Byl tez okragly Tony Tubbs, tyjacy Riddick Bowe, Corrie Sanders z brzuszkiem, nie zawsze szczuply Brewster, Moorer, Tua, Douglas i Ruiz, Kirk Johnson z walkami, okragly George Foreman, szafowaty Hasim Rahman, Botha.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 13:18:09 
James Toney - zaczynal od wagi 160lbs, dziwisz sie ze mial cycki jak wazyl 240?

Bowe - narkotyki styl zycia i juz po 30tce

Foreman - widziales Foremana w wieku 22 lat?:D

Porownujesz budowe Tuy, Ruiza, Rahmana itd do Wawrzyka?:D

Poza tym oni jesli tyli to nie w cyce i nie w takim wieku.

Zle przyklady. Popraw sie
 Autor komentarza: sid
Data: 29-01-2010 13:18:34 
BUDOWA SIE NIE BOKSUJE ALE COS BY MUSIAŁ Z TYM ZROBIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: berio76
Data: 29-01-2010 13:19:32 
wawrzyk moglby troche przybydlic bez jaj, juz czas.wyglada jak ciotka z tym sterczacym sutem
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 29-01-2010 13:30:43 
Powtarzam !!!!!!!!!!!!!!!!!!1

nikt z czołówki Hw nie mial tak dziewiczych miesni w dodatku pokrytych tłuszcze ma jak Wawrzyk!!!!!!!!!!!!!!!1

Tua czasem wnosi torche tluszczu ale jakie on ma lapyt jaki on ma kark nie porownujcie moi drodzy boduowy wawrzyka tuy


Na zdjeciu Wawrzyka z Golota widac ze Wawrzyk ma mniejsze dłonie itp jest mneijszej budowy wiec musi do naladowac mulami a nie wałkami!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: TrzepKonski
Data: 29-01-2010 13:44:56 
jak juz mamy gadac o gnatach dloniach etc to powiedzmy w prost Wawryzk jest ektomorfikiem i przy jego budowie zajebi.scie ciezko bedzie zrobic duza mase miesniowa bez tluszczu ale jak sie jest pro piesciarzem ma sie ludzi od treningu ,diety nie jest to takie trudne ;d
 Autor komentarza: Karpull
Data: 29-01-2010 14:08:29 
Kur** Wawrzyk ektomorfikiem skad tacy ludzie sie biora do h*ja.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 14:24:22 
"James Toney - zaczynal od wagi 160lbs, dziwisz sie ze mial cycki jak wazyl 240?"

W ten sposob to mozna usprawiedliwic kazdego. Dziwisz sie ze Kirk Johnson wygladal tlusto przy 260 (Vitali), toz on zaczynal od 220.
James Toney to jest wlasnie ten twoj oldschool w najczystszej postaci i byl tlusty.

"Bowe - narkotyki styl zycia i juz po 30tce"

Ale co mnie to obchodzi w jaki sposob nabral kilogramow?

"Porownujesz budowe Tuy, Ruiza, Rahmana itd do Wawrzyka?:D"

A skad ty wytrzasnales gluptasku ze ja porownuje tych zawodnikow? Ja POKAZUJE znanych HW ktotrzy mieli zbyt duzo tluszczu. Pokazuje, ze to sie ZDARZA i nie powinno byc z tego powodu histerii takiej jak ta tutaj. Ta histeria nad kazdym gramem Adamka tez jest dobijajaca.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 29-01-2010 14:32:00 
Nie pisz do mnie gluptasku, bo mam podejrzenia ze jestes zalozycielem klubu o ktorym wspominales...

A te Twoje pokretne tlumaczenia sa smieszne, zaden z wymienionych zawodnikow nie wygladal tak jak Wawrzyk i przestan go glupio usprawiedliwiac.

Nie twierdze, ze jest monstrualnie tlusty, ale jak inni tez zauwazyli te faldy tluszczu nie pomagaja.
 Autor komentarza: Fightclubboxing
Data: 29-01-2010 15:19:04 
dobra fakt faktem trza przyznac zle wygląda i nie prezentuje sie np jak master czy inni bokserzy.mógłby cos ze soba zrobic ale zrezta to jego sprawa.fktem ejst tez ze jego organizm nie ma takich predyspozycji by miec takie ciało jak np inni bokserzy ale spalic tropche zbędnego tłuszczu jest mozliwe w kazdym organizmie.widocznie jemu sie niechce cwiczyc na siłownii i nabrac sylwetki:)
 Autor komentarza: Fightclubboxing
Data: 29-01-2010 15:21:03 
aha i mam pytanie pewnie ta walka niegdzie nie bedzie prezentowana w tv??lub moze na jakies stronce internetowej??niech rekacja cos na ten temat napisze dla jasności
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 16:37:16 
Przykłady Bowa, Tuy, Rahmana, Ruiza są do dupy - ponieważ ci panowie gdy święcili największe triumfy np. Bowe - holy -1, Rahman Lewis, Ruiz Holy, Tua Ruiz - wyglądali co najmniej dobrze a Rahman świetnie!a właśnie gdy się zapuszczali walczyli znacznie gorzej!
Nie ma właściwie żadnego wybitnego boksera w historii boksu który w primie wyglądał by jak np. Arreola (żeby nie jechać już cały czas po Wawrzyku). I nawet niezbyt "posągowi" Holmes cz Frazier wyglądali o niebo lepiej niż np Chris.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 17:17:32 
Ale kto mowi ze Wawrzyk bedzie wybitny, zeby ripostowac to tym ze zaden wybitny tak nie wygladal? LOL
Ja jakos nie dowierzam temu ze on bedzie "chociaz" mistrzem swiata.
Niech tym mistrzem Europy zostanie i juz bedzie dobrze a jak pokazuje przyklad Sinana Samil Sama mozna wygladac gorzej i sobie na tym kontynencie radzic.

A swoja droga przed Tony Tubbsem tez zaden mistrz wagi ciezkiej tak nie wygladal jak on.
 Autor komentarza: misiurocco
Data: 29-01-2010 17:22:02 
Może i Ci niekórzy starzy mistrzowie byli również otłuszczeni, ale podwarstwą tłuszczu mieli wypracowaną muskulaturę. A gdyby odchudzić takiego wawrzyka to wyglądałby jak fonfara ;)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 17:41:36 
Gwahlur-pewnie nie będzie mistrzem świata chodzi o to że jak poważnie traktuje boks to powinien dążyć do "pewnych sportowych" norm. Co do "oświęcimskiej diety" - To co nazywają przeciętni wpierdalacze Kebabów i McDonalda -oświęcimską dietą to dla każdego dietetyka to właśnie normalne zdrowe odżywianie się.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 17:45:04 
jeszcze jedno - dlaczego w najlepszych ligach piłkarskich Europy zawodnik nie może mieć więcej niż 8%tkanki tłuszczowej bo inaczej wylot z klubu? może ich trenerzy to jacyś metroseksualni geje!
 Autor komentarza: Crimson
Data: 29-01-2010 18:01:41 
Wiem, ze budowa ciala nie mowi o wszytskim ale to jak Pan Wawrzyk wyglada jest dla mnie kolejnym argumentem na to, ze nie ma zadnego sensu nazywac go nastepca Andrzeja Goloty. A jesli chodzi o umiejetnosci rowniez uwazam, ze nie ma sensu sie oszukiwac. Moim zdaniem nigdy nie zaistnieje po za granicami naszego kraju.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 18:18:18 
"jeszcze jedno - dlaczego w najlepszych ligach piłkarskich Europy zawodnik nie może mieć więcej niż 8%tkanki tłuszczowej bo inaczej wylot z klubu? może ich trenerzy to jacyś metroseksualni geje!"

Bo w pilce noznej kazdy kilogram ciala robi duza roznice, duzo duzo wieksza niz w boksie.

"Co do "oświęcimskiej diety" - To co nazywają przeciętni wpierdalacze Kebabów i McDonalda -oświęcimską dietą to dla każdego dietetyka to właśnie normalne zdrowe odżywianie się"

Tyle ze ja mowilem o "diecie oswiecimskiej" a nie tym "co jest dieta oswiecimska dla standardowego fast-food usera".

"Gwahlur-pewnie nie będzie mistrzem świata chodzi o to że jak poważnie traktuje boks to powinien dążyć do "pewnych sportowych" norm"

A skad wiesz ze Wawrzyk podchodzi niepowaznie? Powtarzam, mozna wszystko robic dobrze i wygladac tak jak Andrzej, mozna nie upriawac sportu, jesc zwykle zarcie, pic piwo, palic papierosy i w jego wieku wygladac lepiej. Jeden poje piwo i ma wielki brzuch, drugi pije od niego wiecej i go nie ma (tak jak ojciec Carla Frocha). Jeden moze jesc co chce i nie tyje (jak Carl Froch), drugi moze sie katowac, dobrze odzywiac a nie bedzie mial dobrej sylwetki. GENY!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 18:38:00 
Gwahlur- w boksie robi tylko nieco mniejszą różnicę przykładów jest setki - np Ali 98kg i Ali 102
 Autor komentarza: Melock
Data: 29-01-2010 19:13:47 
Ludzie przykładają za dużą wagę do wyglądu sylwetki. Coś mi się wydaje że tutaj sporo osób to "pakerzy z osiedlowej ławeczki". Dajcie spokój, co ma piernik do wiatraka.
Przypomnijcie sobie Joe Calzaghe, jak on wyglądał. I jak sobie radził z byczkiem Lacym. Jeszcze dodałbym Jonesa ale on z Joe nie walczył tylko stał, natomiacy Lacy atakował, klinczował i jego umięściona sylwetka na nic się zdała.
Wygląd nie ma więc kompletnie przełożenia na efekty, dlatego że każdy jest indywidualny. Wielu ciężkich na przykład to grubasy, po prostu, grubasy. Nie sądzę więc aby Wawrzyk miał mieć jakieś kompleksy na tle sylwetki. Ten typ tak ma, tyle :)
 Autor komentarza: berio76
Data: 29-01-2010 19:20:29 
a co to za henna na klacie wawrzyka po lacinie?wie ktos?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 21:30:27 
Gwahlur-Geny dotyczą tylko jednej sytuacji gdy dwie osoby jedzą więcej niż spalają jedna tyje druga nie !- bo ta druga ma lepszą przemianę materii. jeśli osoba ze słabymi "genami" je tyle co spala albo mniej to i tak nie przytyje bo nie pozwalają na to prawa fizyki.
"co do oświęcimskiej diety"
Wawrzyk to kawał chłopa - gdyby nic nie ćwiczył to spalałby minimum 2500kalori. bokser o tych rozmiarach przy bardzo ciężkim treningu przygotowawczym spala 8tys-10tys kalorii dziennie! gdy trenuje "luźno" minimum 4tys! a teraz sprawdź sobie w tabelach ile to jest zdrowego żarcia choćby 2tys kalorii zapewniam Cię że nie jest to dawka oświęcimska!!
 Autor komentarza: cisiek
Data: 29-01-2010 21:40:25 
W każdym razie dla mnie Wawrzyk to fenomen - jak spojrzeć na wzrost (195) i wagę (ok. 103 kg), to wydaje się szczupły. Z kondycją istotnych problemów też nie miał w 10 rundówce z Mazikinem. Ale jednak coś jest nie halo... Zwróćcie też uwagę na nadgarstki na tych 2 zdjęciach - Wawrzym ma je jak inteligencik nigdy nie pracujący fizycznie. Czyżby miał aż taki talent i wrodzoną wydolność, że nie musi ćwiczyć?...
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 21:46:38 
"Gwahlur- w boksie robi tylko nieco mniejszą różnicę przykładów jest setki - np Ali 98kg i Ali 102"

A to podaj mi dokladnie te dwa przyklady, akurat niedawno ogladalem kariere Alego. Spodziewam sie wskarzesz po prostu Alego w gorszych dla niego czasach ktory przy okazji wazyl wiecej...

"Gwahlur-Geny dotyczą tylko jednej sytuacji gdy dwie osoby jedzą więcej niż spalają jedna tyje druga nie !- bo ta druga ma lepszą przemianę materii. jeśli osoba ze słabymi "genami" je tyle co spala albo mniej to i tak nie przytyje bo nie pozwalają na to prawa fizyki."

Chyba predzej prawa biologii. Sa osoby, ktore jedzac tyle aby byc szczuplymi nie maja wystarczajaco duzo sily. Taki jest zapewne przypadek Wawrzyka, gdyby jadl tyle aby byc szczuplym i zadowolic bokser.orgowych estetow to zapewne nie mialby wystarczajaco duzo pary aby zniesc wielogodzinne treningi profesjonalne.

"2tys kalorii zapewniam Cię że nie jest to dawka oświęcimska!!"

Coraz wieksze glupoty wychodza na wierzch. Czyli Wawrzyk ktory potrzebuje MINIMUM 4 tys kalorii, mialby jesc 2 tys po aby chodzic glodnym i notowac regres na treningach ale przy okazji chudnac (niech bokser.orgowi esteci beda happy!). Tragedia...


 Autor komentarza: wielkimiznawca
Data: 29-01-2010 21:58:26 
Panowie gdzie ta walka bedzie pokazywana?
 Autor komentarza: kasia
Data: 29-01-2010 22:12:54 
ANDRZEJ WAWRZYK NAJLEPSZY JEST!!!!!!! i wygląda bardzo dobrze.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 29-01-2010 22:14:41 
Gwahlur- czytaj ze zrozumieniem!!! ja nie napisałem że ma żreć dwa tys kalorii tylko że 2tys kalori to już dużo żarcia!!!! sugerując że Wawrzyk może żreć dużo więcej i nie tyć!!Tragedia to chyba twoje rozumowanie.
Ali- walki życia frazierem 3 -96kg, z - Foremanem 98kg- przeciętna albo słaba walka z Wepnerem 101,5 beznadziejna z Youngiem 104.
Bardzo słaba postawa w przegranej z Nortonem 1 100kg. dużo lepsza postawa z Nortonem 2 - 96kg

 Autor komentarza: nowy
Data: 29-01-2010 22:21:48 
Andrzej na klacie nie ma tłuszczu, wygląda jak by miał ginekomastię:)
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 29-01-2010 22:31:28 
OJ "ZNAWCY" -:)) Wawrzyk jest Ok, muskulatura nie walczy..
WIADOMO ZE KOPYTO MAJĄ BOKSERZY Z "suchą masą mięśniową" - czyli bez muskulatury. Przykład ? jeden bo szkoda słów - Zbyszek Pietrzykowski !
Wawrzyk GO !
 Autor komentarza: berio76
Data: 29-01-2010 22:33:57 
ale wawrzyk to juz nie chlopiec moglby odrobine miesnia zlapac,brzuch wzmocnic bo na razie cyc prawie jak u najmana
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-01-2010 22:34:26 
Stonka
masz wiele racji,ale jak zawsze w Twoich wypowiedziach wszystko musi byc albo czarne,albo biale.Jest jeszcze wiele odcieni szarego.Ja tez uwarzam ze zawodnik powinien dbac o swoje cialo bo dzieki niemu zarabia pieniadze.Ale takie bezposrednie przelozenie ze im lzszejszy tym lepszy do juz dosc duze naduzycie.Pozdrawiam
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 29-01-2010 22:46:49 
Pietrzykowski w najlepszych latach "nosił" biustonosz nr 4.
O Lucku Treli już nie mówmy nawet..
I o wielu, wielu innych.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-01-2010 22:52:04 
"Ali- walki życia frazierem 3 -96kg, z - Foremanem 98kg- przeciętna albo słaba walka z Wepnerem 101,5 beznadziejna z Youngiem 104.
Bardzo słaba postawa w przegranej z Nortonem 1 100kg. dużo lepsza postawa z Nortonem 2 - 96kg"

Od dupy strony sie do wszystkiego zabrales. Ali w wiekszosci przykladow byl slabszy nie dlatego ze wazyl wiecej, tylko wazyl wiecej dlatego ze byl slabszy, dlatego ze mniej przykladal sie do treningow. Jasne ze do drugiej walki z Nortonem wazyl mniej bo mial lepsza forme, w koncu przegral pierwsza walke. Wepner, Young i Norton 1 nie byli w stanie go nalezycie zmobilizowac. To nie tluszcz zrobil roznice w tych walkach, tylko FORMA.

Do rewanzu z Frazierem mial 212 i dobra forme. 9 miesiecy pozniej mial 216 do Foremana i rowniez bardzo dobra forme mimo ze przytyl. Dlaczego? Dlatego ze zarowno rewanz z Frazierem jak i Foreman to byly wowczas WYZWANIA.

A z Frazierem w 3 walce wazyl... 102 kg a nie 96 jak twierdzisz. Z Wepnerem byl lzejszy a mimo to w GORSZEJ formie.
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 30-01-2010 00:01:05 
Wawrzyk jest podobnie zbudowany (otłuszczony..jak twierdzą niektórzy)
jak Semmy Schilt. ZOBACZCIE SOBIE WALKĘ z Badr HARI... -:))
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 30-01-2010 00:09:42 
wiemy kto to jrest semmy schilt
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.