BOB ARUM: FLOYD MAYWEATHER TO TCHÓRZ

Jak już informowaliśmy planowana na 13 marca hitowa konfrontacja pomiędzy Manny Pacquiao (50-3-2, 38 KO) a Floydem Mayweatherem Jr (40-0, 25 KO) została odwołana z powodu  braku porozumienia w sprawie warunków kontroli antydopingowej przed pojedynkiem. Promotor Filipińczyka, Bob Arum nie jest zaskoczony takim obrotem spraw i krytykuje niedoszłego rywala swojego podopiecznego.

- To nie jest zaskakujące. Zawsze czułem, że on nie zamierzał  walczyć. Wie, że Manny go pokona. Mayweather nigdy nie wyszedł na ring walczyć z facetem, którego nie miał pewności, że pokona. To dlatego nie było walki z Mosley'em, walki z Margarito, nie było Cotto a teraz nie ma Pacquiao. Floyd Mayweather jest tchórzem. Nigdy nie będzie walczył z kimś kto da mu ciężką walkę. - powiedział "USA Today" Arum.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-01-2010 13:55:34 
racji nie da mu sie odmowic
 Autor komentarza: dzzem
Data: 07-01-2010 14:01:13 
Lubie obu piesciarzy, ale Manny powinien poddac sie tym testom i zamknac gebe Floydowi
 Autor komentarza: cham
Data: 07-01-2010 14:01:28 
HAHAHA. I kto to mówi? Dlaczego wielki pan Pacquiao boi się testów? A no tak. Pobieranie krwi obniża przecież jego formę, a sam Manny bardzo się go boi :(
W takie bajki Aruma i tłumaczenia Pakmana to mogą uwierzyć dzieci w przedszkolu. Albo nie mam nic do ukrycia i poddaje się testom, albo nie chcę tej walki i kończę karierę. Takie wymówki to kompromitacja Pacquiao. Ma zapewne coś do ukrycia. W pewnym sensie sam się do tego przyznaje nie wyrażając zgody na losowy dzień bada. Smutne, lecz prawdziwe.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 07-01-2010 14:04:57 
W ogole nie rozumiem problemu, w boksie zawodowym, powinien byc odgorny przepis zobowiazujacy kazdego piesciarza do poddawania sie losowym badaniom (testom olimpijskim). Kazdemu, kto nie wyraza zgody powinna byc odbierana licencja.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 07-01-2010 14:07:49 
moze i powinien byc taki przepis ale teraz go nie ma wiec rzadania FMJ sa bezpodstawne i obrazliwe
 Autor komentarza: dzzem
Data: 07-01-2010 14:15:32 
Obrazliwe raczej nie sa, a czy bezpodstawne, tego nie wiemy, zwlaszcza, ze Manny ich odmowil
 Autor komentarza: bleef
Data: 07-01-2010 14:16:51 
Pacquiao jest sam sobie winien,on stracił 40 mln dolarów tylko z tego powodu że nie chciał zrobić testów - to nie brzmi normalnie. A Arum wiadomo,coś musi mówić,Floyd wychodził do silniejszych facetów od siebie jak np. Gatti i kilku innych i każdy widział co się stało.
 Autor komentarza: val198
Data: 07-01-2010 14:17:48 
Prawda jest taka ,że gdyby nawet Manny poddał się tym badaniom to Floyd znowu by wymyślił coś nowego by i tak ta walka się nie odbyła.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 07-01-2010 14:21:14 
val tego nie wiemy, bycmoze masz racje, a moze jednak nie. Mysle, ze Floyd nie mialby juz wtedy wyjscia, tylko wyjsc do ringu i walczyc.
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 07-01-2010 14:38:05 
Gdyby PACMAN zrobił zgodził się na testy to nie dość, że zamknąłby usta oskarżającym to jeszcze nie dał by powodów do kolejnych oszczerstw... a teraz? Głupio brzmi gdy uznający się za najlepszego odmawia testów... mógł podpisać kontrakt skoro Piękny zgodził się już na wszystko co postawił Manny...:/ To był ostatni warunek... w moich oczach PacMan stracił naprawdę dużo.. z całą pewnością zostanie już do końca podejrzany. Przecież nawet Floyd miałby te losowe testy antydopingowe.
 Autor komentarza: Kliczko
Data: 07-01-2010 14:44:13 
Pacman to leszcz a Ci którzy go bronią to pajace.Każdy z nich zarobiłby na tej walce po około 25 mln dolarów a Pacman rezygnuje z tego bo niechce zgodzic sie na testy.Więc albo Pacman boi sie Floyda albo jest sterydziarzem.Innego wyjścia niema.A ten Arum to już największy pajac
 Autor komentarza: DEJV
Data: 07-01-2010 14:45:49 
Siemka :D no no Arum wytoczył ciężkie działa ale chce przypomnieć że Manny też nie przyjął wyzwania z Mosleyem.. :D WG mnie to jest tylko mydlenie oczu żeby Pacquiao nie stracił rzeszy fanów.. No cóż szkoda myslałem że dojdzie do tej walki a tu LIPA!! pozdro
 Autor komentarza: Kliczko
Data: 07-01-2010 14:45:53 
Pacman woli zawalczyc sobie z Foremanem i zdobyć pas w 8 kategorii wagowej ale dobiera sobie najsłabszego mistrza w tej kategorii.Czemu niechce zawalczyc z Williamsem albo z Martinezem jak jest taki najlepszy?
 Autor komentarza: Kliczko
Data: 07-01-2010 14:50:16 
A pozatym Floyd po bardzo długiej przerwie na pierwszego przeciwnika wybrał sobie Marqueza uważanego wtedy za numer dwa p4p wiec co ten Arum pierdoli ze Floyd bał sie mosleya czy margarito
 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 14:51:08 



Arum, Floyd przynajmniej nie boi się igieł!!! :D



 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 14:53:28 


val198,

Mógł Manny przetestować Twoją teorię...


 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 14:55:16 
Odyniec
100% racji. Istnieje różnica między uciekaniem przed kontrolą wynikającą z przepisów, a spełnianiem mrzonek przyszłego rywala. Normalne, że gdyby wymagały tego przepisy Manny musiałby i zrobiłby wszystko, aby móc walczyć. Teraz nie musi, bo takie przepisy zwyczajnie nie istnieją, a Pacman wcale nie ma zadania wielbić ani słuchać wymysłów Mayweathera. To boks, a nie grzeczna gra w golfa.
I rzeczywiście, szczytu ringów światowych nie można odmówić Floydowi, ale zanim z kimś trudnym dla siebie zawalczy (Mosley, Pacquiao, Cotto) narobi tyle szopek, że odechciewa się wszystkiego.
Manny w przeciwieństwie do FMJ wyszedłby z nim w marcu bez żadnych własnych "widzi mi się". Na tym też polega różnica, Filipińczyk nie boi się ewentualnej przegranej, co widać w jego rekordzie. Floyd, mam nieodparte wrażenie, lęka się ewentualnej "-1" w bilansie jak ognia.
 Autor komentarza: LittleHand
Data: 07-01-2010 14:58:24 
A ja mam nieodparte wrażenie, że Pacquiao lęka się ewentualnego testu olimpijskiego jak ognia.

Skończcie już go bronić, bo to jest śmieszne. (Bob Arum też jest śmieszny... chociaż nie, on jest żałosny.)

 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-01-2010 15:02:14 
bleef-"Floyd wychodził do silniejszych facetów od siebie jak np. Gatti"
Gatti????? Gatti jest dwie klasy niżej niż Floyd! dol Floyda to bardzo dobry przeciwnik bo sławny i widowiskowy ale bez szans na zwycięstwo.
na marginesie to Gatti przegrał z każdym wybitnym bokserem z którym walczył, przegrywał nawet z tymi nie z samego szczytu!
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 07-01-2010 15:03:04 
Mimo, iż jestem wielkim fanem Pacmana, te tłumaczenia Aruma są kpiną robioną z nas kibiców. Takie brednie może opowiadać dzieciom w przedszkolu.
 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 15:03:05 




Floyd się przestraszył??Skupmy się na FAKTACH.

1. Floyd ZGODZIŁ SIĘ na zachcianki Pacmana.Nie jest jasnowidzem,nie mógł wiedzieć,że Manny nie zgodzi się na testy.Gdyby nie chciał walki,znalazł by pretekst nie zgadzając się na klauzulę dot. wagi.

2.Juan Manuel Marquez JAKO JEDYNY w ostatnim czasie dał dwie bardzo wyrównane walki Mannemu.Dzięki temu był nr.2p4p. Kogo wybrał Floyd na powrót,żeby nie powiedzieć na przetarcie???

3.Floyd sprał jak dzieciaka boksera,który ZREMISOWAŁ z Pacquiao!!A Mannego się wystraszył???Hmmm...


 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 15:03:20 
LittleHand "Skończcie już go bronić, bo to jest śmieszne."

Mówisz tak dla zasady, bo po prostu lubisz FMJ, czy stoi z tym jakaś głębsza myśl lub argumentacja? Jeśli to drugie, prosiłbym o opisanie...
 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 15:04:58 


Bvlgari,

Najlepsze jest to,że ludzie to łykają!!!!!!!!!!!!

 Autor komentarza: Kliczko
Data: 07-01-2010 15:06:39 
Tonka argumentacje napisał Laik wyżej więc przeczytaj to i odnieś sie do tego
 Autor komentarza: Kliczko
Data: 07-01-2010 15:08:02 
NIe świadczy to o kimś dobrze jak wierzy w takie bajki co opowiada Arum.
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 15:09:04 
Chcąc walczyć waga to obowiązek w boksie, testy olimpijskie (przynajmniej obecnie) NIE. Tyle.
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 15:10:35 
Kliczko, a co o kim świadczy pozostaw Panu Bogu. Pozdrawiam!!
 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 15:10:48 



tonka,

Tyle razy już było to opisywane,a Ty jakbyś się dziś obudził po dwóch miesiącach.10mln. , 1funt,mówi Ci to coś??


Po drugie po czym wnosisz,że Floyd boi się porażki,bardziej niż inni??

Z Castillo pierwsza walka,bardzo wyrównana,żeby nie powiedzieć minimalnie przegrana przez Mayweathera.I co??? REWANŻ!!!

Powrót na ring po dłuższej przerwie,walka na przetarcie.Z kim??Z NR.2 P4P,który zremisował z Mannym!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 15:12:45 


SKUPIAJCIE SIĘ NA FAKTACH,A NIE NA WŁASNYM WIDZIMISIĘ!!!!


 Autor komentarza: bleef
Data: 07-01-2010 15:13:03 
Stonka czytaj ze zrozumieniem, ja nie napisałem że Gatti był lepszy od Floyda , ja napisałem ,że teoretycznie przed ich walką był uważany za silniejszego fizycznie. Zgodzę się co do tego że Gatti nigdy nie wygrał z bokserem wybitnym,ale wygrywał z bokserami bardzo dobrymi czyt. Leija,Branco,Gamache,Patterson,Ruelas,Rodriquez,Manfredy (oficjalnie przegrał,ale sędziowie go oszukali)
 Autor komentarza: matysott
Data: 07-01-2010 15:13:57 
taa, szkoda ze pan Arum zapomnial ze Floyd wyszedl do walki, z niepokonanym jeszcze wtedy Hattonem... to tak samo jak z Kliczkami, co sie boja wszystkich, ale wkoncu jak ich zagonia do ringu sila to okazuje sie ze przeciwnicy nie potrafia dotrwac do 12rundy...
 Autor komentarza: bleef
Data: 07-01-2010 15:14:14 
i nie przesadzaj że Gatti był 2 klasy niżej od Floyda,klase tak,ale nie dwie
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 15:19:47 
Co do wagi, jeśli dobrze pamiętam, Floyd wykiwał z nią np. JMM, przez co zapłacił karę. I to jest właśnie uczciwość, wolał zapłacić, ale mieć pewną przewagę nad lżejszym Juanem, którego w efekcie zdeklasował dokumentnie...tego nie da się zanegować. Oprócz mega-mistrza jest wspaniałym strategiem okołoringowym, to fakt.
 Autor komentarza: przemo663
Data: 07-01-2010 15:25:07 
"Floyd sprał jak dzieciaka boksera,który ZREMISOWAŁ z Pacquiao!!A Mannego się wystraszył???Hmmm.."

Który zremisował z Packmanem w limicie kat. piórkowej i superpiórkowej.Walka Marqueza z Juanem Diazem, choć świetna, sygnalizowała już, że być może kat. lekka to ciut za dużo dla tego pierwszego.Z Floydem zawalczył w półśredniej...Jakoś nie stawiałbym tego na jednej szali.

Zresztą nie chodzi mi o to aby dyskredytować rywali Floyda.Do Mannego też można by się zapewne w kilku punktach pod tym względem przyczepić.Obaj to najlepsi pięściarzy ubiegłego dziesięciolecia, fantastyczni zawodnicy i niekoniecznie trzeba budować pozycję jednego kosztem drugiego.
 Autor komentarza: DEJV
Data: 07-01-2010 15:26:46 
Panowie każdy z nas ma racje. Floyd nie musiał wyskoczyć z testami ale miał do tego prawo. To że teraz wielu przestaje wierzyć w Mannego jest tylko jego winą. Bo jak by zrobił te testy nikt by nie miał prawa obrażać go i stawiać pochopne zarzuty. Co do rywali matysott ma 100% racji. Chiał walki Hatton - MIAŁ. Chciał JMM - miał. I tyle..
 Autor komentarza: Woody10
Data: 07-01-2010 15:33:54 
Laik
ty i twoje fakty... żenada
 Autor komentarza: pietia
Data: 07-01-2010 15:34:57 
qrwa to nich arum pokaże jaki odważny jest Manny i zgodzi się poddac tesom olimpijskim.Bo jak na razie takiej odwagi mu brakuje!
 Autor komentarza: przemo663
Data: 07-01-2010 15:43:24 
Pozwolę sobie na mały wycinek pewnego artykułu z yahoo.sports:

"Jak bokserzy mogą zniweczyć szansę wyciągnięcia z ringu 60 milionów dolarów?Znany dziennikarz piszący o boksie, Jerry Izenberg, skłania się ku tezie, że wina leży po stronie Floyda i grupy Golden Boy Promotions.

Gdy grupa Golden Boy reprezentowała Shana Mosleya, "incydentalnego" sterydziarza (jak sam o sobie mówił) przed pojedynkiem z Zabem Judah, Schaefer (dyrektor GBP) stwierdził: "Mosley podda się każdemu testowi, jaki nakaże Komisja w Nevadzie.Natomiast nie zamierzamy robić żadnych innych testów (domagał się tego Judah).Shane nie jest oszustem i nie zasługuje na takie traktowanie.

Co się stało? Jaka jest różnica pomiędzy Mosleyem a Pacquiao?

Schaefer wyjaśnia, że teraz żąda dodatkowych testów, ponieważ jak sam mówi: "Przez te lata nauczyłem się więcej, teraz znam już różnicę pomiędzy wynikami badań moczu, a krwi".

koniec artykułu

Czy waszym zdaniem wypowiedź Schaefer'a jest poważna? Facet siedzący od lat w biznesie, znający jego tajemnice na wylot, zdecydowanie bardziej od nas - twierdzi, że teraz testy krwi są bardziej potrzebne, bo przez kilka lat się pod tym względem wyedukował?
 Autor komentarza: Daw
Data: 07-01-2010 15:44:06 
Jak Flyd jest "tchorzem" to co dopiero powiedziec o Mannym,ze jest koksiarzem,małym chłopcem ze sie boi igieł i nie robi testow antydopingowych by zrobił te glupie testy i by było po sprawie,a nie wymyslac jakies glupie wymuwki ja jestem jak najbardziej po stronie Floyda,a Arum jest zalosny i tyle!
 Autor komentarza: karat
Data: 07-01-2010 15:53:18 
Jak dla mnie ta walka nie musi się już odbywać. Floyd już ją wygrał, a nawet nie musiał stawać między linami. Teraz wystarczy sobie zadać pytanie, kto jest większym tchórzem. Ten, co nie chcę walczyć z przeciwnikiem, który nie chcę testów antydopingowych? czy ten który nie chcę się im poddać? Pacmanowi przyszyto łatkę koksiarza na własne życzenie. To Mayweather z całej tej batalii słownej wyszedł z twarzą.
 Autor komentarza: karat
Data: 07-01-2010 15:55:43 
Sorrki za błędy :/
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-01-2010 15:55:46 
bleef- czytam ze zrozumieniem. Twój post uzasadnia że Floyd nie bał się przyjmować ryzykownych walk, Gatti to bardzo zły przykład bo żaden inny bokser nie dawał tak dużego rozgłosu i kasy przy tak niewielkim ryzyku! Co do klas to wszystko zależy na ile klas się to podzieli!
Jeśli Floyd jest klasa 1 a np Vargas klasa 2, to Gatti, Ward, Robinson to klasa 3. jeśli czołowkę podzielimy tylko na ścisły top. np Floyd,młody Oscar, Manny itp i na resztę czołówki to rzeczywiście dzieli ich 1 klasa .Pozdrawiam
 Autor komentarza: Redon
Data: 07-01-2010 15:56:47 
Takimi wywodami legenda Pacquiao zaczyna blaknąć a on sam popada w kompromitacje. Arum jakby pieprzył trzy po trzy. Ale zgodzę się z tym że Floyd nigdy nie wychodził do kogoś z kim miałby ciężką przeprawę.

Mam nadzieję że tak czy owak do tej walki dojdzie i jakoś to czuję ale jeśli wybrali takie metody marketingowe na reklamowanie walki to raczej więcej na tym tracą (i to nawet obaj) niż zyskują.
 Autor komentarza: Khalid17
Data: 07-01-2010 16:32:22 
barzo dobzhe muwi bob arum ma raci. ja zawsze mislelam ze ten flojd ne xce tej walki, poprostu nexce tjazkego nakauta.
 Autor komentarza: bleef
Data: 07-01-2010 16:46:06 
Stonka punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja bym zaliczył Gattiego do 2 klasy,zgodzę się z tym że Gatti nigdy wybitnego boksera nie pokonał,ale pisanie że nie pokonał nikogo dobrego to jakaś pomyłka. Pokonał kilku bardzo dobrych bokserów,ich nazwiska podałem powyżej
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 07-01-2010 16:53:10 
nigdzie nie napisałem że Gatti nie pokonał nikogo bardzo dobrego!!!
 Autor komentarza: matysott
Data: 07-01-2010 16:53:41 
taaa, bob arum ma racje i niektorzy z was tez ja maja... bo przecierz jakich to slabych przeciwnikow mial Floyd?? Kto to woogule jest Diego Corrales?? niepokonany do momentu starcia z Floydem...kim dla boksu byl Jesus Chavez?? Castillo?? Gatti?? Judah? Oscar De La Hoya?? Hatton czy Marquez??bo przecierz jak to ktos okresil to nie sa wymagajacy przeciwnicy i pewnie sie nie spocil nawet walczac z nimi.

zanim to przemyslicie to warto zaznaczyc ze ci przeciewnicy w momencie walki z Floydem byli w znacznie lepszej formie niz teraz(Castillo, Judah, De La Hoya)
 Autor komentarza: duddy
Data: 07-01-2010 16:56:18 
tonka

W walce z Marquezem Floyd ważył te 145 funtów, gdzie limit przybrali 144, ale w walce z Mannym limit podpisali na 147...
Rozumiesz o co chodzi?
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 17:23:27 
duddy "W walce z Marquezem Floyd ważył te 145 funtów"

Dla Ciebie ważył "te" 145 funtów, dla mnie celowo złamał zasady, bo jest bardzo inteligentny i wie, jak spaść na 4 łapy.
 Autor komentarza: duddy
Data: 07-01-2010 17:34:07 
tonka

Przyjmijmy, że tak jest. W walce z Mannym nie miałby już tej świadomej ''przewagi'', bo on nie miał problemów ze zgodzeniem się na warunki Filipińczyka.
Nawiasem mówiąc Team Paquaio świetnie pomyślał z tą karą, nie sądzisz?
 Autor komentarza: dziadekBizon
Data: 07-01-2010 18:07:31 
Troche to wszystko zagmatwane ... na miejscu PACMANA ( jesli byłbym czysty ) powiedziałbym do FLOYDA " jeśli Ty sie poddasz testom to ja też ". Niepotrzebnie chce oskarzyc MAYWEATHERÓW o zniesławienie ... Wokół sprawy narobiło sie tyle szumu, że na miejscu Federacji nakazałbym obu piesciarzom zrobienie testów ( mysle że federacja ma do tego prawo )bo mysle ze wymyka nam sie z rąk walka dziesieciolecia ... Osobiscie uwazam FLOYDA za najcwańszego człowieka w interesie i jakoś ( z całym szacunkiem do MANNYEGO ) ten koles ma niesamowitą intuicję ...nie tylko wie kiedy i z kim walczyć ;) ... może również wie kiedy i kogo podejrzewać o oszustwo. Dawaj MANNY nie unoś sie tak honorem i poddaj sie tym testom. Honorem mozesz uniesc sie po walce ... chociaz nie sądze ;)
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 18:29:45 
duddy
Ależ oczywiście, że świetnie pomyśleli. Też inteligencji im nie brak, ale oni zaczepili o rzecz, od której w boksie nie da się uciec, tj. wagi. Zgodnie z przepisami. Testy olimpijskie to zupełnie inna bajka, o których przepisy niestety nie wspominają. Sprytnie odbita piłeczka Mannemu. Takie mam zdanie. Nie mam nic do Floyda i za wielkie osiągnięcia bardzo go szanuję, ale cenię, gdy ktoś broniąc swoich interesów uczciwie opiera się o wymogi zawarte w przepisach dyscypliny. Nic ponadto.
 Autor komentarza: lewiss32
Data: 07-01-2010 19:10:01 
i moze ma racje z oscarem tez floyd moim zdaniem nie wygral a wszyscy mowili przed ta walka ze dopiero oscar to taki pierwszy dobry z ktorym floyd w swojej karierze nie walczyl ktory atakuje i to sie sprawdzilo w ringu
 Autor komentarza: RAF1
Data: 07-01-2010 19:11:12 
Bob Arum skoro uważasz,że Floyd to taki tchórz i cienias to wyjdz z nim do ringu(pewnie by cie Manny z Roach'em z ringu zdrapywali), pokażesz co potrafisz, bo gadać to każdy potrafi.

P.S na miejscu Floyda podał bym Aruma do sądy za rzucanie mediom nieuzasadnionych oszczerstw w jego strone.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 07-01-2010 19:17:24 
tonka
a o zapisywaniu w kontrakcie milionów $$$ za funt nadwagi jest coś w przepisach??

skoro tak twierdzisz to mały jesteś w tym sporcie, bo to nie jest "zwykła" walka, tu chodzi o olbrzymią kase i z jednej jak i z drugiej strony, są wymagania. Manny postawił swoje a Floyd swoje. Pretty przystał na wymagania Pacmana, a Manny nie zgodził sie na wymagania Floyda.
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 19:27:12 
RAF1
Grunt, że Ty jesteś duży w tym sporcie. Pozostali nie muszą.
Floyd przystał, bo Manny oparł się o zasady ( o wagę ), Manny nie przystał, bo Floyd zaczął cudować poza przepisami. Każdy ma prawo do własnego zdania, proponuję nie besztać userów, którzy mają inną opinię o Twojej. Na tym kończę, wszystko zostało powiedziane.
 Autor komentarza: Laik
Data: 07-01-2010 19:45:10 


" Woody10

Laik
ty i twoje fakty... żenada "


Woody10,znasz jakąś alternatywną rzeczywistość???Przedstaw ją,umieram z ciekawości.


 Autor komentarza: RAF1
Data: 07-01-2010 20:13:56 
tonka
bez obrazy, szanuje twoje zdanie, sorry jak Cie obrazilem ,ale poprostu za bardzo wierzycie w świetość Manny'ego.
pozdro
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 20:37:59 
RAF1
"Spoko Maroko". O to chodzi, aby każdy user miał własny punkt widzenia, wtedy jest ciekawie. A ponieważ to pojedynek jakich mało, to i "ogień" na stronce się wkrada. Na dobrą sprawę, ile byśmy nie klikali, to i tak 2 obozy zrobią, co chcą i tylko one wiedzą, ile jest do zyskania, a ile stracenia. My w detalach całe g* mamy pojęcia.
Pozdro
 Autor komentarza: tonka
Data: 07-01-2010 20:38:36 
a ile do stracenia*
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 07-01-2010 21:30:19 
Panowie albo chcecie walki, albo tylko zawracac w glowie fanom tego sportu,a co do testow olipijskich to uwazam, ze powinny byc calkowicie czyms normalnym jak w kazdym innym sporcie badz w boksie amatorskim.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 07-01-2010 23:01:35 
Zgadzam sie ze testy olimpijskie to powinna byc norma.Postawa Mannyeo nie jest dla mnie jasna aczkowliek nie oczekuje by wszystko było dla mnie jasne:)To oni graja o wielka kase i wielka sławe wic my nie wiemy jakiech sztuczek uzywaja.Ale wg mnie Manny powinien sie poddac testom a potem zafundowac temu bankrutowi KO w 2 rundzie o koniec bajerki pretty girl.

Zresztą Floy ajk mi sie wydaje cierpi juz na pewnego rodzaju zjawisko polegajace na zbyt długim nieprzegrywaniu.Zaczyna z swoim 0 porazek jak z jajkiem.Dla dobra boksu najlepiej jest by przegrał kos pierwza walke wygrał nastepne 50 bo juz nie bedzie myslał by byc niepokonoany do smierci:)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.