ALBERT SOSNOWKI vs PAOLO VIDOZ

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-12-2009 16:01:07 
widzimy po vidozie, jak obecnie poważny jest pas EBU. nie umiejszajac sukcesu albertowi ale z takim rywalem poprostu nie wypadało przegrać. albert sosnowski , mistrz europy -ciekaw jestem ktore miejsce tak naprawde zajmuje Polak wsrod piesciazy ciezkich starego kontynentu.
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-12-2009 16:01:09 
widzimy po vidozie, jak obecnie poważny jest pas EBU. nie umiejszajac sukcesu albertowi ale z takim rywalem poprostu nie wypadało przegrać. albert sosnowski , mistrz europy -ciekaw jestem ktore miejsce tak naprawde zajmuje Polak wsrod piesciazy ciezkich starego kontynentu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 16:45:47 
Zajmuje miejsce pierwsze..no przeciez ma pasek..
 Autor komentarza: osi
Data: 20-12-2009 16:52:09 
teraz czasn na harrisona a pozniej moze sexton lub rogan . Ja bardzo bym chcial rewanzu z pianeta ale tylko w anglii lub polsce
 Autor komentarza: Owned
Data: 20-12-2009 16:57:46 
teoretycznie pierwsze ,poniewaz jest mistrzem europy to jest jasne.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 17:01:29 
Sosna niech zawalczy z Harissonem a potem zrobi przymiarke do Brewstera..Lamon jest juz chyba wyboksowany co pokazawal w ostatniej walce, przegral i mysle ze jest do ogrania dla Alberta..Brewster pewnie by sie polasil na pasek EBU bo na inny juz chyba nie ma co liczyc..Albert wtedy moglby dopisac znane i cenione nazwisko do rekordu..Moim zdaniem tak to sie moglo by ulozyc..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 17:04:19 
Scenariusz ten jest bardzo prawdopodobny bo Brewster walczy teraz u Niemcow..Przydalby sie im ten pasek do promocji ktoregos ze swoich mistrzow..A jak by mial go Lamon to bylby w "bezpiecznych rekach" i czekal na jakiegos niemieckiego miszcza..
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 17:09:17 
Przecież Brewster to amerykanin :O
 Autor komentarza: Arti
Data: 20-12-2009 17:10:59 
Brewster nie ma juz waznego kontraktu z Sauerlandem z tego co mi wiadomo, podobno rozwiazano go po porazce z Oloukunem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 17:17:03 
Arti
Jesli jest tak jak mowisz to nie dojdzie do takiej walki..
Abdel1908
a Pianeta to Wloch;)))
 Autor komentarza: val198
Data: 20-12-2009 17:43:09 
Oj cienki ten przeciwnik Alberta oj cienki ,Adamek by go pewnie wykończył najdalej w trzeciej rundzie, a Albert też by długo nie wytrzymał z Adamkiem.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 17:49:18 
No i Pianeta o EBU walczyc moze a Brewster nie.
 Autor komentarza: lefthook2012
Data: 20-12-2009 20:22:09 
SMIESZA MNIE HATERSI , KTORYM NIGDY NIKT NIE DOGODZI... SIEDZI TAKI PRZED KOMPUTEREM I KOMENTUJE POPIJAJAC COLE I ZRAC PIZZE...A CHLOP W TYM CZASIE WYLEWA SIODME POTY...I CO Z TEGO ZE SIE NIE WYWODZI Z BOKSU AMATORSKIEGO ??? I WSZYSCY GADAJA O ADAMKU...TAK NAJLEPSZY POLSKI CRUSER I POLCIEZKI ALE W CIEZKIEJ JESZCZE NIC NIE OSIAGNAL.....DLACZEGO WIEC CHWALICIE ADAMKA SKORO NIC JESZCZE NIE ZROBIL W CIEZKIEJ A CHLOPAKOWI KTORY CIEZKA PRACA DOSZEDL SAM BEZ POMOCY SEDZIOW I PROMOTOROW ZDOBYC PAS MISTRZA EUROPY N I E R O Z U M I E M
 Autor komentarza: iron
Data: 20-12-2009 20:37:22 
Zgadzam się z pierwszą częścią wypowiedzi lefthook2012. Albert osiągnoł wielki sukces i 2 dni po walce zaczynają się wpisy bo Vidoz był stary bo gruby bo inni są lepsi i tp. Albert go zdeklasował jest mistrzem Europy i z tego się cieszmy, Vidoz to stary wyjadacz a jednak nie miał większych szans.Z zawodników z aspiracjami do walki o tytuł EBU Albert może pokonać każdego, chyba tylko sędziami w Niemczech nie wygra
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 20:39:32 
abdel1908
Zly przyklad dalem, ale to Ty masz racje hehe..
pozdrawiam;/
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-12-2009 20:42:11 
Chodzilo mi o to ze Niemcy latwo daja innym swoje paszporty ale in tak sprawa niaktualna bo Arti napisal ze Brewser juz Niemcow nie interesuje..jesli tak jest to Sosna musi szukac innych rywali..ja sie troche zagalopowalem;)
 Autor komentarza: Krzysiullus
Data: 20-12-2009 20:47:03 
Jak to możliwe, że ten Vidoz w ogole uzyskał ten pas ?! Nie umniejszając sukcesu Dragona, ale jego przeciwnik wyglądał jakby ktoś go zwyczajnie wypchał na ring z tłumu, zero walki z jego strony, chyba nawet nie chciał walczyć. Jest wygrana i "tytuł", ale z kim i po jakiej walce ??? troche szkoda, że nie było widowiska :/
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 20-12-2009 20:50:35 
Nie no Lukaszenko hehe tak się zdziwiłem po prostu :D
Pozdro.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 20-12-2009 21:06:41 
Czy nadal uważacie że Sosnowski nie ma żadnych szans z Adamkiem???
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 20-12-2009 21:34:45 
Bialej goraczki dostaje czytajac komentarze, ktore na celu maja umniejszenie sukcesu Alberta i znaczenia pasa EBU. Przeciez w praktyce jest to piaty pas, jesli chodzi o prestiz, czyz nie ? Albert caly czas sie rozwija i wierze, ze bedzie w stanie zaistniec w najbardziej znaczacych federacjach. Na sukces ciezko zapracowal i daleko bardziej cenie jego pas niz jego poprzednika medialnego boksera Salety. Jestem ciekaw co do powiedzenia ma Gmitruk w kontekscie "walki w windzie". Poki co to Sosnowski osiagnal daleko wiecej niz Adamek, ktorego sukcesy w ciezkiej wcale nadejsc nie musza. Skromnosc, wytrwalosc i ciezka praca zostaly nagrodzone. Jeszcze raz brawo.
 Autor komentarza: waden15
Data: 21-12-2009 00:26:10 
peciorak
"Przeciez w praktyce jest to piaty pas, jesli chodzi o prestiz, czyz nie ?"

Nie, bo obowiązuje tylko europejczyków. Amerykanie na niego srają...

"Na sukces ciezko zapracowal i daleko bardziej cenie jego pas niz jego poprzednika medialnego boksera Salety"

Saleta miał trudniejszą drogę do EBU od Dragona.

"Poki co to Sosnowski osiagnal daleko wiecej niz Adamek, ktorego sukcesy w ciezkiej wcale nadejsc nie musza. "

Biorąc pod uwagę że Adamek zawalczył jedną walkę w HW, to rzeczywiście powód do dumy.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 21-12-2009 09:21:33 
"Autor komentarza: Woody10
Data: 20-12-2009 21:06:41
Czy nadal uważacie że Sosnowski nie ma żadnych szans z Adamkiem???"

Myślę że walka skończyła by się max w 5-6 rundzie, i Adamek rozbił by Albercika :)

Ale nie zaczynajmy kolejnej glupiej dyskusji, a po za tym zero szans aby Tomek walczył z Albercikiem bo co miałby po tej walce zyskać ? Szkoda czasu, lepiej szukać bokserów którzy będą torować m u drogę na szczyt.
 Autor komentarza: nagual
Data: 21-12-2009 09:45:39 
Wieczni malkontenci, Albert niewątpliwie osiągnął sukces, nie umniejszajcie go. Poza tym to skromny i pracowity chłopak. Zero układów - tylko ciężka praca. Jest młody jeszcze na wiele Go stać. Dobry trener, dobry promotor i Albert może osiągnąć naprawdę dużo.
 Autor komentarza: Szyman99
Data: 21-12-2009 11:38:35 
waden15 , możesz mi powiedzieć jaką miał ciężką drogę do EBU ?? , sądze że chodzi ci o samą walkę o pas z Luanem bo wcześniejsze walki poprzedzające pojedynek o tytuł czempiona europy to z samymi leszczami, z jakimś biko Botowamungu , Jozef Balogh , Mileleiko co to za goście. Sosna, chociaż jak na europejskie standardy miał znane nazwiska , Herelius,Williams,Lawrence czy poprzedzająca walka przed EBU z Pianetą, jedyne co się zgodzę to fakt, iż samą walkę o EBU, Saleta miał cięższą, ale tylko przez nazwisko bo Krasniqu nic wielkiego nie pokazał a swoją wyższość udowodnił nie cały rok później nokautując naszego "Chemka" w 1 rundzie, ale to zapewne wiesz :) Pozdro
 Autor komentarza: holy
Data: 21-12-2009 12:13:10 
powiedzmy sobie szczerze - sosna jest pierwszym prawdziwym mistrzem europy wagi ciezkiej z Polski; saleta wiadomo jak ten tytul zdobyl - no comment
 Autor komentarza: waden15
Data: 21-12-2009 12:21:17 
Szyman99

1.Lawrence to dla najlepszych jorneyman, Dragon przegrał 72 - 80
2.Miałem na myśli tylko walkę o EBU, bo Saleta walczył z prime Krasniqim który potem punktował Brewstera, Dragon walczył z journeymanem Vidozem obecnie

pozdro
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-12-2009 12:45:26 
Sosna jak dla mnie jest numero uno na Europe!!..Mysle ze na Starym Kontynencie kazdy jest w jego zasiegu..Jesli chodzi o jakies rankingi swiatowe to dopiero po odejsciu braci, pewnie dostanie walke o tytul, pewnie gdzies za jakies dwa, trzy latka i wtedy kto wie moze Sosnowski zrobi jeszcze jakis postep zeby powalczyc..Na dzis moze probowac sil z zawodnikami wyboskowanymi ale ze scisla czolowka to raczej wiekszych szans nie daje..
 Autor komentarza: Peciorak
Data: 21-12-2009 12:49:57 
Krasniqi tak punktowal Brewstera ze przegral przez TKO, zreszta EBU dla Salety to chyba najwiekszy przypadek w historii swiata, co skrzetnie Przemcio udowadnial w rewanzu jak i pozostalych walkach.
Amerykanie moze i "sraja" na EBU, co nie zmienia faktu, ze jest wiecej wart niz pasy IBO,TWBA, BBU czy inne BBC, KFC czy nawet Polsatu :P razem wziete.
Adamek ma niewatpliwie wiekszy potencjal niz Albert i prawdopodobnie wygralby w bezposredniej walce. Chodzilo mi jedynie o to ze niepotrzebne bylo naigrywanie sie z Sosnowskiego i "innych stworow" przez oboz Tomka, bo jak sie okazuje "stwory" tez osiagaja sukcesy i to calkiem niemale. Sosnowski zachowuje przy tym klase i skromnosc, co mozna przeczytac w jego wywiadach, gdy np wypowiada sie na temat Adamka. Pozdrawiam serdecznie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.