HUCK PEŁNOPRAWNYM MISTRZEM

Marco Huck (27-1, 20 KO) był na skraju nokautu w piątej rundzie po precyzyjnym prawym podbródkowym Ola Afolabiego (14-2-3, 6 KO), ale przetrwał kryzys i górował w większości z rund, wygrywając zasłużenie na punkty.

Niemiec w pierwszym, trzecim, siódmym i przede wszystkim ósmym starciu miał wyraźną przewagę, jednak Afolabi świetnym balansem ciała oraz dzięki "granitowej szczęce" przyjmował wszystko bez zmróżenia oka. Kiedy tylko Ola atakował agresywniej, Marco był w tarapatach, niestety jednak robił to stanowczo zbyt rzadko i przegrał trochę na własne życzenie.

Sędziowie jednogłośnie typowali wygraną Niemca 116:112 i dwukrotnie 115:113. Marco Huck pełnoprawnym mistrzem federacji WBO kategorii cruiser.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:19:27 
Z Adamkiem by tak łatwo nie poszło mu.
 Autor komentarza: Jasiu1976
Data: 06-12-2009 00:22:47 
Adamek by go zaje.....

Po raz kolejny wyszlo,ze Huck to bokserski prymityw.
Sila i nic wiecej.
Chcialbym zobaczyc jego walke z Macarinellim i innymi z topu to moglby sobie wsadzic swoja tepa sile wiadomo gdzie.
Kolo z wata w rekach czyli USS Cuningham pokazal ,ze jak sie go zaskacze i zadaje gowniane ciosy to takiego osilka mozna pokonac.
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:23:19 
KALIFAK ....troche nie na temat .
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:23:41 
Ale chociaz walka nie bylo..Obaj w sumie nic nie pokazali ale Huck trafial czesciej i mocniej..Ola za duzo pajacowal no i ten jego atak bardzo rzadko i schematycznie..wyciagnieta lewa reka i sygnalizowany dlugi prawy..Ola w obrobiei uniki fajnie sie prezentowal a Huck to porazka i beztalencie!!!
Ale fakt jest ze wygral dzis po normalnym punktowaniu..
 Autor komentarza: przemo663
Data: 06-12-2009 00:24:34 
E tam nie na temat.Kalifek zawsze na temat...
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:24:37 
hmmm... no niby jest mistrzem ale to co prezentuje szału nie wywołuje niestety no ale taki poziom teraz jest szkoda że Ola miał kiepską defensywę bo na pewno inaczej by się to skończyło
 Autor komentarza: waden15
Data: 06-12-2009 00:24:58 
Cruiser to jest najsłabsza kategoria wagowa w zawodwym boksie...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:25:43 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik komiminix piszący z IP: 83.135.115.43 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.
Huckic jest glupi jak but ,nawet sie wyslowic nie umie MLOTEK MLOTEK MLOTEK..
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:26:15 
lukaszenko
dokładnie nie przypominam sobie kiedy ostatnio widziałem sprawiedliwe punktowanie w niemczech....
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:27:41 
hopfeld ....ola mial wlasnie dobra defensywe .ale niestety sama defensywa nie wstarczy
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:30:41 
komiminix
wydaje mi się że ta jego opuszczona ręka i ogólnie pajacowanie nie pomogły mu zresztą ciosy Hucka z łatwością go dosięgały
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:31:07 
Szkoda, że nie mam polsatu sport, zobaczył bym ten cały cyrk. Widziałem jego poprzednia walke ta z Ramirezem i moim zdaniem Huck wtedy powinien zdecydowanie przegrać.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:31:33 
komiminix
no wlasnie afolabi nawet spoko dawal rade w obronie choc trzeba jasno powiedziec ze pare razy oberwal..Ale nie wiem jak on chcial wygrac w ogole nie atakujac??
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:32:40 
hopefeld
choc kibicowalem Afolabiemu to akurat tu nie byl potrzebny przekret!!
Huck zadn z niego mistrz ale wygral..
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 00:33:03 
lukaszenko -piękny skrót -tak to wyglądało...
Od siebie dodam że jeśli Ola nauczy się atakować to będzie pięsciarzem kompletnym,bo w defensywie to mistrzostwo świata,chyba nawet Tyson z najlepszych lap by go nie powalił.....-i ma gość styl,jedyny i niepowtarzalny-za to go uwielbiam!!!!
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:34:25 
lukaszenko
masz rację nie był potrzebny Huck zasłużenie wygrał ale sam wiesz jakie tam potrafią się cyrki dziać przy punktacji...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:37:24 
Bez przesady jedyny cyrk w tym roku to bylo Walujew vs Holy..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 00:38:09 
Mac
Mi sie podoba w afolabim to ze w tych kilku trudniejszych momentach potrafi zachowac zimna krew..szkoda tej 5 rundy bo byla szansa ale huck sie do niego przykleil no i zaraz gong..
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:38:49 
komiminix
chyba Waluev - Haye ale z Holy to był dopiero mega przekręt
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 00:39:31 
komiminix
A Wałujew-Haye???
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:40:34 
każdy ma prawo się pomylić
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 00:40:54 
Ola jeszcze będzie wielki !!!
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:40:54 
hpefeld ...jak dla na moje to Haye niestety wygral z Nikosiem
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:41:40 
sorki ...holy vs walujew bylo w 2008roku
 Autor komentarza: TheDuke
Data: 06-12-2009 00:43:18 
Kilka słów o niemieckim boksie: studiując we Frankfurcie nad Odrą to byłem na kilku treningach po niemieckiej stronie (na co dzień w Słubicach). Warunki mają niesamowite (jeden z lepszych klubów w Niemczech - ze znanych Maske). Profesjonalny ring, stałych trenerów, cały osprzęt, system szkolenia od najmłodszych lat... rewelka. W Słubicach musieliśmy składać stoły od ping ponga przed treninigiem o ringu nie marząc... I tak jest w każdej większej mieścinie... a u nas tylko coś się dzieje w najludniejszych miastach i to nie zawsze ... Ale jak na złość NIemcy mają dużą liczbę solidnych pięściarzy a żadnego na naprawdę światowym poziomie ... może dlatego "dbają" o swoich tak bardzo ... hehe. W Polsce kultury boksu nie ma a taki adamek się znalazł, gołota był wcześniej, jest sporo prospektów, nawet michalczewski przeszedł na dobrą stronę mocy .... Konkluzja: gdybyśmy mieli niemieckie warunki bylibyśmy drugą bokserską Wlk. Brytanią ... ale z dugioej strony gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem ... Pozdrawiam
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 06-12-2009 00:44:11 
Afolabi zamiast pajacować powinien więcej boksować. Wałka nie bylo , ale Huck od czasu walki z Cunnem nie zrobił żadnego postępu.
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 00:45:14 
komiminix
ta walka wzbudza wiele kontrowersji... ale trzeba przyznać że żaden niepokazał nic wielkiego jak dla mnie mogło być nawet D
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 06-12-2009 00:46:50 
Ciekawe z kim będzie bronił tego pasa. Do unifikacji to nie wierze, ze by doszło, tak więc reszta kariery to beda obrony pasa z kelnerami. Nie dziwie sie Adamkowi, że przeniósł sie do cięzkiej, tam przynajmniej jest z kim walczyć.
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 00:47:01 
TheDuke-dobry wywód ,ale pamiętaj Brazylia jest genialna w noge a zero kasy na szkolenie ;p -tu nie tylko warumki się liczą ,a serce do tego co się robi...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:47:08 
The Duke ....ja nie znam zadnego dobrego niemieckiego boksera ,Sylwester lub Brähmer a reszta jest z Rosj ,Armeni ,Czarnogory ,Ukrainy itd...ale co do warunkow to masz racje w 100%
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 00:50:29 
hopefeld ...tak jak mowilem w defesywie ola walczyl bardzo dobrze ,tylko niestety nie zadawal ciosow ,a Huck byl poprostu bardzej agresywny ...
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 00:53:39 
Wg mnie nie ma zadnego wałka, Huck wygral ale po raz kolejny pokazal ze jest zwyklym drwalem bez techniki, jego pojedynki nie sa zbyt przyjemne dla oka...
haha i ten jego plan podboju Ameryki ? ...
Kazdy lepszy bokser z technika pokaze mu gdzie jest jego miejsce (np. Cunn juz pokazal :) )

A wracajac do Afolabiego to g...o pokazal oprocz wkurzania gebelsow i tancowania :D

Ogolnie pojedynek byl dosyc nudny
 Autor komentarza: zin
Data: 06-12-2009 00:57:38 
jak dla mnie to remis : Huck bił częściej , ale mniej trafiał , Ola rzadziej , ale celniej - w sumie dno :]
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 00:59:46 
A wracając do prawie zawsze powtarzającego się wątku-Adamek i słabej kondycji wagi junior ciężkiej:W tej kategorii jest dużo dobruch bokserów ,a wypowiedź Adamka że odchodzi bo nie ma skom walczyć test żałosna-rewanżu z Stevem Cunninghamem jakoś nie chciał(dlaczego??!!)a walke z Hopkinsem odrzucił bo zamało płacili?!!!!!!-lepiej było walczyć z Gunnem za 10 razy gorszą kase?!!!-za dużo słuchacie mediów i gadania Adamka-prawda jest taka że ma tak dobieranych przeciwników żeby wygrywał-ciekawe dlaczego nie walczył np z Hayem w Junior cieżkiej...
 Autor komentarza: Markoss
Data: 06-12-2009 01:00:46 
Huck to solidniak. Alofabi przegrał walke na własne zyczenie i całkowicie zasłużenie. Marco w Cruiser porzadzi dopóki nie trafi na kogos pokroju Alexeeva. Rewanż z Cunnem wskazany
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:01:15 
Ogolnie walki w Niemczech kojarza mi sie tylko z przyjemna mina Saurelanda
ach ta jego facjata bazyliszka...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:02:43 
W ogole to takie wrazenie ze Ola tam nie przyjechal po pasek tylko wlasnie popajacowac i porobic miny do Sauerlandow..Mam takie odczucie ze Afolabi moglby ten pojedynek wygrac ale robil bardzo niewiele zeby tak sie stalo..Huck jedyne co potrafi to cepy nawet w miare szybkie ale w obronie sie gubi..chowa sie za garda i to on potrafi..
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:04:30 
Mac
dokładnie miał być Hopkins był Gunn (hahaha) miał być Tua,Czagajew, Rachman jest Estrada poprostu team Adamka żadnych ofert nie dostał od tych bokserów ale szumu wokół siebie trzeba zrobic aaaa i jeszcze była propozycja walki od Kliczki
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-12-2009 01:04:50 
Leniwy, bez pomysłu, cudujący, skupiający się na publice zamiast na walce Ola przegrał na własne życzenie. Przecież wiedział po 6 rundzie, że Huck jest "do zrobienia" i w nietrudny sposób potrafi "pływać". A NIE ZROBIŁ NIC!!! Jestem po prostu zawiedziony. Tyle.
 Autor komentarza: runwarsaw
Data: 06-12-2009 01:05:29 
Gmitruk na polsacie powiedzial że przymierzają Adamka do Arreoli :) ciekawie by było.
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 01:07:16 
Taaa z tym Kliczko to napewno HBO wyszło z taką propozycją buhaha
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 01:07:30 
Mac ....nie walczl z Hayem bo ten poszedl do HW ...

ja bym chcial ze by Alexander Frenkel dostal szanse i walczyl z Huckiem, marko by przegral przed czasem na Bank
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:07:45 
przymierzyć to mu mogą ale uniform do skrzynki
 Autor komentarza: Redon
Data: 06-12-2009 01:07:52 
Kolejne lipne zwyciestwo Hucka. Kilka prostych, parę sierpów i byle dowieźć się do ostatniej rundy. Tak się prezentuje mistrz w cruiser ? Mistrz świata powinien takiego Ole Afolabiego zrównać z matą ringu. Cruiserweight to półboks a Huck to karykatura boksera.
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 01:12:11 
komiminix
To był tylko przykład,ale walka i tak była możliwa-Haye przecież od niedawna jest w ciezkiej...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:12:23 
hopefeld
wiesz od czego zalezy kariera boksera???
bo moim zdaniem os sposobu prowadzenia i umiejetnym doborze rywali..nie wiem jak sobie wyobrazasz na dzien dzisiejszy Adamka z Tua?? Na dzsi dzien moglby skonczyc jak Ruiz..Najpierw niech zawalczy z Estrada to bedziemy wiedzieli wiecej o jego mozliwosciach w wadze ciezkiej..
Christobal przy jego wadze jest do spunktowania dla Adamka..to dobry pomysl..
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:14:10 
hopefeld, Mac
to nie jest temat o Adamku...
a tak w ogole to wyluzujcie bo wam zylka peknie...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 06-12-2009 01:14:13 
Arreola ma 119,5 kilo ,adamek by go zajechal !!!
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 01:17:12 
lukaszenko
Dobór rywali hmmm to jak kwestia z Rocky;ego 3 : :)....Ok niech teraz obije z 2-3 kelnerów a potem przyjdzie rzeczywistość-Kliczko i walka potrwa z 3 minuty....

 Autor komentarza: tonka
Data: 06-12-2009 01:17:13 
Teraz chociaż wiem na pewno, że obaj nie zasługują na mistrzowski pas w CW. Niestety ciągle jest on w niewłaściwych dłoniach - dłoniach Hucka.
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:17:55 
lukaszenko
zgadzam się z Tobą tylko chodzi mi o to czemu team Adamka gada takie pierdoły że się telefony urywają od wszystkich nawet Kliczki dzwonią po co to ?? przecież nikt nie chce z nim walczyć bo w HW narazie znaczy tyle co Sosnowski
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 01:18:37 
ribbentropgolotov
Wiem o tym ale zawsze ,nie wazne jaka jest walka pojawia się komentarz typu:Adamek by go zabił,Adamek to,Adamek tamto...
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:19:30 
ribbentropgolotov
ja tam dzisiaj cały dzień na luziku poprostu wymieniamy zdania tylko
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:21:00 
Mac
Takie gadanie, ze Adamek by zabil samego King Konga tez mnie irytuje :)
Pozdro
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:22:13 
Mac
Nie chodzi o kelnerow..Nikt nie mowi ze ma walczyc z kelnerami!!Uwazam ze juz Estrada powaznie przetestuje Adamka!, pozniej Areola, Haye i moze Kliczko..Boksera trzeba prowadzic tez i rozsadnie..Poki co adamek to jeszcze cruiser, masy nie zrobil nie obil sie z rywalami ciezszymi i taki Tua zaraz po emerycie Golocie moglby sie okazac mega szokiem dla niego..
 Autor komentarza: mch
Data: 06-12-2009 01:24:30 
Walka tragiczna, jeden i drugi tak się nadają na mistrzów jak ja do ruskiego baletu. Szkoda słów, a ten Afolabi to ma nierówno pod sufitem, bo teksty że obijał Vitka Kliczke na sparingach;D Podczas walki pajacował jak kelner z Łotwy na gali polocola. A miał Hucka na widelcu... ehh. A ten cały Huck to też porażka, strasznie go nie lubie, pamiętam moją radość gdy USS go obijał. Niech teraz na obronę pasa mu dadzą rewanż z Cunnem, zobaczymy czy taki kozak będzie.
 Autor komentarza: Mac
Data: 06-12-2009 01:24:52 
Panowie jedno jest pewne-drugiego Tysona prędko nie będzie,a dobre walki pozostają tylko na powtórkach(lub kategoria dużo niżej -Manny Pacquiao).Dobranoc i pozdro dla wszystkich fanów boksu!
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:24:53 
hmmm ciekawe zjawisko nawet jakby na tym portalu pojawiłby się artykuł o talibach to gadka i tak zejdzie na temat Adamka
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:25:08 
hopefeld
wszyscy w boksie jak chca sie dopchac do telewizji to musza gadac takie pierdoly zeby sie zareklamowac!!!!!! a ze byly akurat takie a nie inne rozwazania to ja w to wierze..Jak dla mnie adamek zrobil zle ze nie przyjal walki z Katem..to byl blad..
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:25:37 
lukaszenko ma duzo racji
Tomek wyglada w tej chwili obok rasowego ciezkie jak liszaj na kapuscie.
Musi popracowac nad miesniami i dlatego jest taka decyzja by Adamka spokojnie prowadzic w HW
 Autor komentarza: mch
Data: 06-12-2009 01:25:39 
A wy zawsze o Adamku musicie....
Estrada to dobry rywal jak na ten czas, przypomnijcie sobie ile kłopotów sprawił Povietkinovi.
 Autor komentarza: drag
Data: 06-12-2009 01:26:20 
kurde dwoch mistrzow walczylo hahah nie bylo tego widac zwykli cepiarze zal dupe sciska nie dziwie sie ze Adamek uciekl do HW
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 01:27:12 
no wlasnie dosc o adamku heheh..
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-12-2009 01:32:36 
Mac, uświadamiam Cię, że w boksie zawodowym, przed pobożnymi życzeniami na temat rywali, liczą się przede wszystkim interesy $$$. A te nie zawsze idą w parze z zachciankami. To jest życie, a nie koncert życzeń.
Ale to bardzo dobrze. Podkreślam po raz kolejny, że na raczkującym etapie Tomka w HW, Estrada jest przyzwoitym, młodym przeciwnikiem. Tak się powinno prowadzić karierę przyszłych mistrzów, inteligentnie i po szczebelkach. Nie ze słabiakami, ale również nie od razu niedocenianymi niszczycielami jak Tua. Dlatego, jeżeli dobrze życzyłbyś Adamkowi, to nie myślałbyś egoistycznie o jego karierze, wystawiając go od razu na zapadnię. Przecież my tak naprawdę jeszcze nie wiemy, na co go stać w "ciężkiej"!
Lukaszenko, popieram Twoją wypowiedź z godz. 1:12.
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 06-12-2009 01:32:58 
A wracajac do tematu...
Niestety w CW nie ma w tej chwili zbyt wielu dobrych zawodnikow.
Jezeli Cunn rzeczywiscie pojdzie do HW to juz calkowita kicha.
Trzeba bedzie ogladac Huckow i innych cepiarzy
Kto wie czy Macca nie zdobedzie jeszcze pasa ?
 Autor komentarza: hopefeld
Data: 06-12-2009 01:35:21 
w kazdym razie teraz dopiero czekają nas emocje Pudzian,Vitek,Sosnowski osobiście najbardziej czekam na tą ostatnią walkę
 Autor komentarza: Undercover
Data: 06-12-2009 01:38:14 
adamek rozp!erdoliłby hucka do max 8 rundy , poprostu nie ta liga ,.
 Autor komentarza: tonka
Data: 06-12-2009 01:39:02 
ribbentropgolotov
Cunn na razie kaja się o pas po Adamku i w końcu się doczekał, jak donoszą źródła ;)
Ale rzeczywiście w "junior-ciężkiej" się robi padaka. Tym bardziej nie rozumiem podniety "USS-a". Ani tam nie zarobi prawdziwej kasy, ani nie zdobędzie uznania, na które tak przecież liczy. A w Stanach wciąż jest dość anonimowy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 02:00:48 
Lebiediev by Hucka przetestowal!!
 Autor komentarza: waden15
Data: 06-12-2009 02:10:43 
...wypunktował - nie przetestował
 Autor komentarza: Undercover
Data: 06-12-2009 02:15:31 
tak sobie myśle, że nawet jirov miałby szanse z huckiem, jirov to świetny pięściarz jeden z najlepszych cruiserów w historii na równi z moorrem , holyfieldem , adamkiem czy mormeckiem.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 06-12-2009 02:19:47 
Rozumiem ze Jirov dzisiaj? Bo ten z lat wcześniejszych to by go szybciutko skończył.
A i dwa : Moorer nigdy nie walczył w cw, przeszedł z lhw do hw.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 06-12-2009 10:35:08 
"...wypunktował - nie przetestował "
...znokautowal - nie wypunktowal
 Autor komentarza: Daw
Data: 06-12-2009 11:49:31 
Bylem za Ola,ale wygral ten drewniany Huck szkoda!
 Autor komentarza: Maras
Data: 06-12-2009 12:09:08 
Białe drewno i czarny pajac = jak nie zrobić dobrej walki .
 Autor komentarza: KaeM16
Data: 06-12-2009 18:08:10 
TheDuke - zgadzam się z Tobą w 101%. Niemcy zawsze słynęli z dobrych ośrodków treningowych i to w wielu sportach.
Mac - Nie można porównywać piłki nożnej do boksu. Żeby grać w piłkę nie trzeba mieć odpowiedniego sprzętu, tylko w sumie piłkę. W boksie jest całkowicie inaczej. Tu bez treningów, sprzętu nic nie zrobisz. Trudno też robić sparingi z kolegami :)

Co do walki, to Huck wygrał zasłużenie. Minimalnie, bo minimalnie, ale wygrał. Nie wiem czy wszyscy widzieli wywiad po walce z Afolabim. Powiedział coś w stylu "żeby wygrać w Niemczech, trzeba znokautować. Tutaj sędziowie zawsze sprzyjają ulubieńcom". Może to nie tyczyło się jego walki, bo przegrał ją, ale do kilku innych na pewno.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.