DIABLO O WALCE JACKIEWICZA

- Rafał pokazał bardzo dobry boks, dobrze się poruszał, schodząc z linii ciosu, na pewno wygrał zasłużenie.- ocenił Krzysztof Włodarczyk zwycięski występ Rafała Jackiewicza  (35-8-1, 18 KO) przeciwko Delvinowi Rodriguezowi (24-4-2, 14 KO) w piątkowym eliminatorze IBF wagi półśredniej.- Rafał uderzał celniej, jego ciosy były bardziej wyraziste. Rodriguez co prawda bił dużo, ale głównie na gardę. Wyjątkiem była ta bomba z szóstej rundy i kilka ciosów potem.

"Diablo" skomentował również słowa Jackiewicza, który dziękując swoim kibicom po ogłoszeniu werdyktu, w swoim stylu "pozdrowił", choć tym razem już w wersji "przed 23.00" i wyraźnie żartując, i tych, którzy życzyli mu porażki.

- Przyłączam się do słów Rafała, rozumiem go doskonale. Ja jednak nie czytam w ogóle komentarzy internetowych.- przyznał Włodarczyk- Najbardziej żałosne są te teksty pełne bezsensownej agresji, jak dla mnie piszą je jacyś zakompleksieni ludzie z jakimiś problemami. Zamiast wypisywać te wszystkie przykre rzeczy powinni przyjść na salę i potrenować- może wówczas zrozumieliby, jak ciężkim sportem jest boks i jak ciężko jest w nim osiągnąć sukces.

RAFAŁ JACKIEWICZ: SERWIS SPECJALNY >>

- Nie utożsamiajmy jednak tej wąskiej grupki kilku osób z Internetu, z większością kibiców, którzy potrafią być naprawdę wspaniali.- dodał pretendent do tytułu WBC wagi junior ciężkiej- Widać to było dzisiaj w Ełku, gdy Rafał leżał na glebie, potem przeżywał kryzys, a kibice klaskali i dopingowali go z całego serca. Słychać było, jak krzyczeli "Rafał wstawaj, nie poddawaj się!"- naprawdę wspaniali, wspaniali ludzie, mam nadzieję, że jak najszybciej wrócimy tu do Ełku.   

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: albinos
Data: 29-11-2009 17:24:26 
dokładnie, osoby tak zwane "publiczne", powinny sobie odpuścić czytanie komentarzy na swój temat
 Autor komentarza: amin
Data: 29-11-2009 17:35:27 
dokladnie tak jak powiedzial diablo. niech ci co wypisuja te chamskie teksty pod adresem piesciarzy pujda sobie an sale i potrenuja. bo niektorym ciezko chyba zrozumiec boks. w tym momencie mam na mysli najbardziej tych co obrazaja marcina najmana.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 29-11-2009 17:51:14 
"Rafał uderzał celniej, jego ciosy były bardziej wyraziste. Rodriguez co prawda bił dużo, ale głównie na gardę" Maciej Zegan walczył identycznie jak Rafał, większość ciosów przyjmował na gardę, a mimo wszystko przegrał. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie. Nie masz tzw. "pleców" nic nie osiągniesz.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 29-11-2009 17:57:55 
amin
Wczoraj na Polsacie Sport powtórzyli kilka walk Marcina " El Testosteron" Najmana. Bardzo ekscytująca była walka z Antonem Lascekiem. Kilka komentarzy Kuleja i Kostyry" Bardzo trudny rywal dla Marcina ", " cudowny lewy prosty stopuje zapędy Slowaka", " widać po Marcinie że to typowy bokser wagi ciężkiej" itd .
Bardzo ekscytujące było też zachowanie publiczności . Po upływie okolo 30sek walki gdy Anton Lascek niebezpiecznie zaczął uzyskiwac przewagę pojawily się głosy z widowni" Maaaarcin , nie bój się ", a potem gdy Lascek zamknął Najmana w narożniku przeżywający walkę kibic krzyczał" Jezu Chryste Marcin uciekaj, on sobie Ciebie ustawia". Przyznasz że rzadko możemy przezywać takie emocje.
 Autor komentarza: nowy44
Data: 29-11-2009 17:59:55 
tak zegan wiekszosc ciosow przyjmowal na garde. ale niewielka wiekszosc. i dlatego przegral zasluzenie. a jackiewicz przyjmowal na garde prawie wszystkie z wyjatkiem 6 rundy (jakby przykleknal to by nie bylo tych nastepnych na podbrodek i korpus) i kilku na korpus w kolejnych rundach. i dlatego wygral zasluzenie.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 29-11-2009 18:08:33 
Diablo jak zwykle wypowidział sie na poziomie, bez zbednych emocji, tak jak na sportowca przystało. I za to go bardzo lubie.
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-11-2009 18:09:13 
"Diablo" skomentował również słowa Jackiewicza, który dziękując swoim kibicom po ogłoszeniu werdyktu, w swoim stylu "pozdrowił", choć tym razem już w wersji "przed 23.00""

Zgrabnie napisane Michal. Jak to subtelnie mozna wspomniec o "pedalach ktorym gowno wylatuje z nogawek"

Ja tu widze wine i po jednej i po drugiej stronie, chociaz wiadomo ze Rafal dzialal w afekcie. Internetowe obszczymurki wyzywaja, osmieszaja, ponizaja i depcza człowieka. Fajnie gdyby Jackiewicz na to w ogole nie reagowal. Fajnie ale nie obowiazkowo. Bezwzglednie za to powinien to skonczyc z internetowymi pedałami ktorym gowno wylatuje nogawkami. Sprowokowanie sprowokowaniem ale tak sie w mediach nie godzi wypowiadac. To psuje wizerunek zarowno jemu jak i grupie. Jeszcze moze sie okazac, ze "Wojak" nie ma ochoty aby ludzie z ich nazwa na piersi mowili takie rzeczy. Az dziwne, ze to robi bokser Andrzeja Wasilewskiego, ktory ma doswiadczenie, zna sie na rzeczy i nie jest slaba osobowoscia. Byc moze wiec pozycja Jackiewicza zrobila sie w BKP na tyle mocna, ze moze on sobie obecnie pozwalac na pokazywanie prawdziwej twarzy i nie obawiac sie konsekwencji z tym zwiazanych. Jako kon pociagowy grupy, nie musi sie juz tak przejmowac grą zespołową, ktora to strategia (dosyc niecodzienna jak na dzisiejszy boks zawodowy) przynajmniej od dluzszego czasu jest pomysłem na prowadzenie stajni przez Andrzeja Wasilewskiego. Byc moze Rafał wie, ze jest zbyt cenny, w zwiazku z tym nie zostanie przelozony przez kolano, co byc moze dla dobra grupy powinno miec miejsce.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 29-11-2009 18:13:10 
Przypomina mi sie teraz jak Arreola po walce z Vitaliem pełny emocji powiedział, absolutnie nikogo nie obrażając pare razy za dużo "Fuck-ów". Telewizja HBO i promotor Arreoli zaregowali odrazu i bardzo stanowczo. Nawet jakś kara finansowa poszła. A tu? Nic ....
 Autor komentarza: czerwony
Data: 29-11-2009 18:14:06 
fajnie, że jackiewicz wygrał, to wielki wojownik i przy okazji kawał wielkiego chama. tak bywa, po prostu. ja mu kibicuję, mimo wszystko.
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 29-11-2009 18:55:43 
Trudno sie zgodzic z Włodarczykiem, chamstwa nie mozna niczym tlumaczyc ani akceptowac ! Diablo nie powiedział ze zwyciestwo aczkolwiek zasluzone bylo dosc szczesliwe..Sedzia powinien ta walke przerwac w 6 rundzie w interesie Jackiewicza, bo nastepny taki cios mogl dla niego oznaczac wozek inwalidzki. Skonczylo sie dobrze, ale ?
Temat do przemyslen dla komentatorow i bokserow..
I zadne tam takie ze sedzia byl blizej i podjal wlasciwa decyzje.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 29-11-2009 19:06:41 
Po co w ogole wracac do tego co bylo..Rafal udowodnil ze jest wojownik a my udowodnijmy ze jestesmy kibice i tyle..
 Autor komentarza: Valetz
Data: 29-11-2009 19:22:49 
Jeśli chodzi o rzeczową krytykę, to każdy sportowiec ją lubi i ceni. Jeśli chodzi krytykę złośliwą, to większość sportowców nie zwraca nawet na nią uwagi i nie zniża się do tego poziomu, by dyskutować z takimi złośliwcami. Jak widać jednak, nie wszyscy... hmmm kompleksy?
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-11-2009 19:26:09 
"Przypomina mi sie teraz jak Arreola po walce z Vitaliem pełny emocji powiedział, absolutnie nikogo nie obrażając pare razy za dużo "Fuck-ów". Telewizja HBO i promotor Arreoli zaregowali odrazu i bardzo stanowczo. Nawet jakś kara finansowa poszła. A tu? Nic ...."

Woody, wtedy to zareagowala FEDERACJA WBC, poniewaz Arreola ostro klal w wywiadzie po jej walce mistrzowskiej. Gdyby rzecz miala miejsce po pojedynku nie o pas, to nic by sie nie stalo.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 29-11-2009 19:36:45 
Tak, WBC zareagowało. Ale HBO również. Jakaś kara finansowa poszła, tylko nie wiem ile. Mniejsza o to, tam reakcja była ,a tu nic.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 29-11-2009 19:50:50 
Wulgaryzmy Arreoli dotyczyły jego rywala , gdyby Jackiewicz Rodrigueza zaczął nazywać sk......em też pewnie byłaby reakcja. A zreszta uważam że w tych wyzwiskach Arreola pokazał tak naprawdę szacunek Witkowi , chociaż forma była dość "nietypowa".
 Autor komentarza: Clevland
Data: 29-11-2009 22:19:34 
Diablo powinien czytać komentarze internetowe.

Dowiedziałby się z nich iż powinien więcej włożyć pracy, aby lepiej się w tych walkach prezentować.
Skoro mamy mu kibicować w walkach o pasy.
Oczekujemy:
-pracy na nogach,
-uników,
-zejść,
-kombinacji.
-kondycji.
-nokautującego ciosu (kombinacji szybkości, precyzji, dynamiki)


Ostatnich walk nie dało się oglądać.
Cygan przy Diablo to demon dynamiki i techniki.

Na naukę nigdy nie jest za późno !

 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-11-2009 22:35:02 
"Dowiedziałby się z nich iż powinien więcej włożyć pracy, aby lepiej się w tych walkach prezentować"

A skad wiesz czy nie pracuje na treningach tak duzo, ze wiecej skonczyloby sie przetrenowaniem?

"Skoro mamy mu kibicować w walkach o pasy.
Oczekujemy:"

Zwykle Polakom wystarczy, ze bokser jest Polakiem i walczy o cos waznego aby mu kibicowac. Ty widac jestes jednak specyficzny.

"-pracy na nogach,
-uników,
-zejść,
-kombinacji.
-kondycji.
-nokautującego ciosu (kombinacji szybkości, precyzji, dynamiki)"

A ja zadam aby Adam Malysz zgolil wasy i zaczal skakac z gołą dupą!:)
To ze ty lubisz jakis konkretny typ zawodnikow, to nie znaczy ze bokser o innym stylu i predyspozycjach powinien sie diametralnie zmieniac pod twoje upodobania.

Nie chcesz kibicowac Polakom to nie kibicuj, nie podoba ci sie styl to nie ogladaj, a nie zadaj zmiany.

 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 29-11-2009 23:04:58 
"Ostatnich walk nie dało się oglądać"

Z kolei The Ring nazywany "Biblia Boksu" stwierdzil, ze Wlodarczyk-Fragomeni to moze byc kandydat do tytulu "Walki Roku".

Diablo-Frag na swiecie: Bardzo dobra walka! Polak byl lepszy.
Diablo-Frag w komentarzach bokser.org: Nuda i żenada. Wloch znacznie lepszy.
 Autor komentarza: darbarek
Data: 30-11-2009 05:33:18 
GWAHLUR pomiedzy wyrazeniami, "to moze byc kandydat" a realny kandydat istnieje ogromna przepasc, to bylo najdluzszych kilkadziesiat minut w moim zyciu, jezeli Wlodarczyk raz po raz bedzie serwowal nam takie widowiska to szybko polscy kibice wraz z biblia boksu zapomna o tym nudnym kolesiu
 Autor komentarza: Gwahlur
Data: 30-11-2009 09:47:39 
"GWAHLUR pomiedzy wyrazeniami, "to moze byc kandydat" a realny kandydat istnieje ogromna przepasc"

Niekoniecznie, to oznacza, mniej wiecej tyle, ze "zobaczymy co sie jeszcze bardzie dzialo do konca roku, na pewno byla to bardzo dobra walka"

"to bylo najdluzszych kilkadziesiat minut w moim zyciu"

I dlatego wlasnie komentarze bokser.org nalezy przyjmowac nie z przymruzeniem oka, tylko traktowac jako kompletnie niepowazne.

"jezeli Wlodarczyk raz po raz bedzie serwowal nam takie widowiska to szybko polscy kibice wraz z biblia boksu zapomna o tym nudnym kolesiu"

Troche konsekwencji, skoro walka z Fragomenim im sie bardzo podobala, to jesliby Wlodarczyk dalej dawal takie wystepy to predzej by go okreslili jako najbardziej efektownego cruisera niz o nim zapomnieli...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.