BRÓZIO PUNKTOWAŁ INACZEJ

Jak się okazuje, w całym zamieszaniu źle odczytano wczorajszą punktację walki Rafała Jackiewicza z Delvinem Rodriguezem. Chodzi o polskiego sędziego, pana Mirosława Brózio, który typował wynik 116:112 na korzyść Jackiewicza, a nie jak pierwotnie podano 117:116, co oznaczałoby, że musiałby dać aż sześć rund remisowych.

Nie zmieniła się natomiast punktacja Dave'a Parrisa (115:112) oraz Larry'ego Hazzarda Jr. (114:112).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-11-2009 17:26:06 
Pewnie Lenartowicz źle odczytał. Miał wczoraj zły dzień .
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-11-2009 17:29:34 
zupełnie punktacja 116 - 112 mi nie pasuje... Bo chyba według niej nie ma policzonego tego nogdaunu z 6 rundy. Ale to tak na marginesie bo to tylko formalności. Jackiewicz i tak wygrał
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-11-2009 17:30:39 
waden15
Jedną rundę da remisową , potem 10-8 i może tak wyjść.
 Autor komentarza: dentol
Data: 28-11-2009 17:31:03 
Jackiewicz zaboksował bardzo dobrze i jakby nie ta 6 runda to zwycięstwo było by większe albo nawet przed czasem
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-11-2009 17:34:12 
krzysiek35

Racja;)

Dentol

Nie przesadzajmy, na nokaut się nie zanosiło. Jackiewicz jest trochę waciany więc trudno byłoby o nokaut
 Autor komentarza: am26
Data: 28-11-2009 17:40:25 
heh chyba Lenartowicz łyknął pare krążków i odleciał chłopaczyna. jak można pomylić i źle odczytać karty punktowe, ja się pytam:)
 Autor komentarza: waden15
Data: 28-11-2009 17:42:51 
am26

Mozliwości jest wiele, np. mogli źle mogli mu napisac na kartce;)
Bo pomyłkki w stylu że miał napisanie 116 - 112 a przeczytał 117-116 na pewno nie było, jestem o tym przekonany
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-11-2009 17:42:56 
Nie lubię tych amatorskich maszynek , ale gdyby zastosować taka punktację to Jackiewicz większość rund wygrałby 4-1, 5-1.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 17:47:11 
w ogóle denerwuje mnie to odczytywanie kart po polsku, czy po niemiecku jak w Sauerlandów.Nie może być jeden język "urzędowy" ?? Angielski to naprawde nietrudny język, a przecietni gapie mają gdzieś ile było, bo i tak tego do końca nie rozumieją. Ważne kto wygrał. Wszystkie werdykty powinni isć po angielsku. Jak ktoś nie rozumie liczebników, to chociaż zrozumie kto ostatecznie wygrał. A to sie liczy tak naprawde.

i na koniec: albo odczytujemy po polsku, albo po angielsku, bo takie miksy zabijają klimat samego napiecia przy podawaniu wyniku.
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 28-11-2009 17:48:28 
Pamiętasz Luton walkę Cunningham vs Włodarczyk II i odczytywanie? Już wiadomo było że zwycięzca to Cunningham a tu jeszcze po angielsku czytają..
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 17:49:57 
to już kuriozum, dokładnie pamietam i sam Cunningham już pewnie zrozumiał o co chodzi, mimo że polskiego nie zna. Całkowicie to spalili.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 17:52:12 
Ty mówisz o drugiej walce, a ja o pierwszej. Obydwie zwalili
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 28-11-2009 17:54:18 
Pierwsza tak samo, Torwar się raduje a tu jeszcze werdykt po angielsku.
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 17:58:44 
dlatego podobają mi sie amerykańskie gale. choć mój angielski nie jest najwyższych lotów to dokładnie rozumiem co mówi konferansjer. Jest taka gra słowna. Speaker mówi "and still..." (i w tym momencie robi krótką przerwe. wydaje sie, ze chodzi o mistrza), a nagle dodaje "... undeafeded.." i całkowicie zmieniają sie nastroje w narożnikach.
 Autor komentarza: endriu
Data: 28-11-2009 18:05:32 
DO REDAKCJI

Czemu nic nie piszecie o najblizszyn ryralu Adamka , Pindera wczoraj już o tym gadał, nawet jak to jeszcze nic pewne warto wspomnieć wszyscy chca wiedzieć
 Autor komentarza: ZelaznyMike
Data: 28-11-2009 18:26:21 
To co pisze Luton , dawać wszystko albo po Polsku albo po Angielsku.Moim zdaniem lepiej po Angielsku i zamienić Lenartowicza na Kaste.Chłop ma duże doświadczenie w KSW.Prowadził z Ibiszem gale stulecia , jego angielski jest bardzo dobry ze względu na to , że mieszkał w USA.Tak na marginesie także dobry raper :)
 Autor komentarza: omus79
Data: 28-11-2009 18:30:18 
...ja to chyba, bym to tak zintrpretował, że p.Bródzio siódemkę pisze podobnie jak dwójkę - stąd ten problem. pozdr
 Autor komentarza: nowy44
Data: 28-11-2009 18:30:32 
24.11? ale tu chodzi o estrade a nie rahmana.
 Autor komentarza: juken
Data: 28-11-2009 18:32:22 
 Autor komentarza: juken
Data: 28-11-2009 18:33:19 
prawdę mówiąc Redakcja MOCNO zaspała i tyle
przeciwnikiem Adamka ma być Estrada a na Bokser.org ani słowa
 Autor komentarza: Owned
Data: 28-11-2009 18:35:07 
pisali o estradzie juz wczesniej ale wspominali o nim tak na marginesie, news byl o tym ze walka z rahmanem nie dojdzie raczej do skutku.
 Autor komentarza: mik36
Data: 28-11-2009 18:35:22 
24.11 w dalszej części jest mimochodem wspomniane że może być Estrada , ale to wszystko na ten temat .
 Autor komentarza: juken
Data: 28-11-2009 18:37:22 
czyli najpoważniejszy serwis miał tylko tyle do napisania ?
żadnego oddzielnego tematu?
żadnej analizy ?
żadnych komentarzy ?
ani słowa o osiągnięciach Estrady ?

to raczej słabiuśko jak na serwis zajmujący się w 99 % boksem
 Autor komentarza: Owned
Data: 28-11-2009 18:38:48 
dokładnie :p
 Autor komentarza: abdel1908
Data: 28-11-2009 18:40:37 
Walka dopiero w lutym, po co się tak prujecie?
 Autor komentarza: endriu
Data: 28-11-2009 18:41:27 
Yaras72

No tak Te emocje z Rachmanem przysłoniły wielu tego niusa równierz mi
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 18:42:27 
Abdel908, może chodzi o to, że niektóre walki Adamka są czystą spekulacją, typu Adamek-Jones Jr, a robi sie z tego szum w newsach.
 Autor komentarza: endriu
Data: 28-11-2009 18:43:33 
Jest w rozwinieciu
 Autor komentarza: am26
Data: 28-11-2009 18:56:33 
tak na marginesie pamiętacie kawałek przy którym wychodził warrior wariat Jackiewicz? thx
 Autor komentarza: radek
Data: 28-11-2009 19:06:52 
Endriu, o to redakcji chodzilo. napisac tak, by news byl, ale tez w taki sopsob, zeby przeszedl niezauwazony. wazniejsze informacje so "pdwieszane", czyli mimo ukazywania sie nowych artykulow taki "podwieszony" pojawia sie jako pierwszy na stronie. jesli negocjacje byly w 99% zakonczone to chyba byla wazna informacja, a mimo to nie zostala wyrozniona.

uwazam, ze redakcja bala sie riposty ludzi od Adamka, ze pod informacja bedzie za duzo postow w stylu "z duzej chmury maly deszcz", albo "sny o Rahmanach sie skonczyly, kolejny journeyman do obicia" i "mialo byc HBO, a bedzie chyba TV TRWAM", wiec informacja zostala cichcem przymycona. wkurza mnie to wywieranie wplywu obozu Adamka na charakter artkulow i komenentarzy. po srokroc wole proste, Jackiewiczowskie gowno w nogawce, niz szara eminencje prowadzaca woz z tylnego siedzenia. to na prawde przypmina stare, niedobre czasy, gdzie wielu z nas i naszych ojcow walczylo bysmy mogli swobodnie wyrazac nasze opinie. Yaras, Koper licze na Was.
 Autor komentarza: cham
Data: 28-11-2009 19:07:48 
Dobrze, że w ogóle jakieś wyniki zostały wczoraj odczytane, bo pan Lenartowicz robił to z wielkim trudem. Nikt nie oczekuje w Ełku Michaela Buffera, ale czy Polska naprawdę nie ma lepszego announcera?
Przecież ten gość się kompletnie nie nadaje. Nie potrafi nawet prawidłowo mówić po angielsku. Przykro na to patrzeć i słuchać...

Co do tej pomyłki to wynik od początku wydawał mi się podejrzany. Dziwna pomyłka.
 Autor komentarza: adekw
Data: 28-11-2009 19:10:07 
mam pytanie wie ktoś ile kasy dostał za wczorajsza walke włodarczyk
dzieki za odpowiedz
 Autor komentarza: am26
Data: 28-11-2009 19:22:02 
Już sobie przypomniałem, ten kawałek to "KLATKA". Rafał walcz, walcz, walcz!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-11-2009 19:25:55 
Proponuję by Lenartowicza zastąpił Michał Milowicz. Wyglądają podobnie i obaj są showmanami.
 Autor komentarza: mkoper (Redaktor bokser.org)
Data: 28-11-2009 20:48:25 
OD REDAKCJI

Nie piszemy jeszcze nic o potencjalnej walce Tomasza Adamka z Jasonem Estrada, bo kontrakty na te walke NIE ZOSTALY JESZCZE PODPISANE. O tym,ze walka jest bardzo prawdopodobna, pisalismy juz kilka dni temu. Poki co jednak rozmowy nie zostaly sfinalizowane i NAJWCZESNIEJ moga byc sfinalizowane W PONIEDZIALEK- nic sie po prostu w sprawie nie zmienilo!.

prosze juz nie poruszac tego tematu w komentarzach. Nie ma tu zadnej zlej woli redakcji. Po prostu brak jest konkretow w sprawie.

Pozdrawiam, MK
 Autor komentarza: DNA
Data: 28-11-2009 20:49:16 
Mam prośbę czy ktoś może podać mi wyniki walk amatorów z Mazura Ełk? Chodzi mi o cztery pierwsze walki kto z kim itp. Z góry bardzo dziękuje!
 Autor komentarza: preston85
Data: 28-11-2009 20:50:22 
Weźcie mi tego Lenartowicza bo zaraz zaczne walić głową w ściane:/ co za błazen, niech ktoś go zastąpi!!! Zygmunt CHajzer np

Pozdrawiam redaktorów bokser.org
 Autor komentarza: RKS1921
Data: 28-11-2009 21:11:26 
W przerwie między runda 8 a 9 słychać Rafała jak mówi:

"jeszcze mam gwiazdki" ;)
 Autor komentarza: nowy44
Data: 28-11-2009 21:25:09 
Lenartowicz to istotnie porazka na maxa. wstyd mnie ogarnia jak na to patrze. zalosny angielski i pohukiwania. do tego bardzo powoli i niewyraznie. ale i tak jest lepszy niz ten mlody gosc w bialej pidzamie na gali polsatu w lodzi. w tej samej pidzamie jest na galach ksw. angielski ponizej zera i predkosc zolwia w wyslawianiu sie. i oczywiscie tak jak lenartowicz wszystko z pliku niepoukladanych, pogniecionych i pobazgranych dlugopisem kartek formatu A5. zenada.

ogladalem wlasnie jeszcze taz jackiewicza i rodriguezem. i znow wychodzi mi 117:110.
 Autor komentarza: bokser88
Data: 28-11-2009 21:34:11 
Ma ktoś linka do tej walki?
 Autor komentarza: rogal
Data: 28-11-2009 21:49:39 
Z INNEJ BECZKI, ale musicie to zobaczyć !


http://www.youtube.com/watch?v=g_1KfvOYVi0&feature=player_embedded


pozdrawiam


A co do Lenartowicza, wczoraj był naprawdę przyzwoity, zapowiadał stonowanie.

Zawsze byłem jego największym krytykiem, ale wczoraj był do zniesienia, więc nie wiem, czemu akurat teraz spadła na niego taka fala krytyki, podczas gdy był żałosny przy każdym innym występie.

Widać, że ktoś mu zwrócił uwagę i się zastanowił nad sobą. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej, bo do tego by było dobrze jeszcze mu sporo brakuje.

I niech się nie bierze za angielski, to jest żałosne.

LEJDIS AND DŻENTELMAN ! DE ŁINER BY A DŻADŻYS DECYŻYN, IN ELIMINATOR, UNIMONOS (to mnie rozwaliło) DECYŻYN ! AR WORIOR, RAFAŁ... ! - bieda.


pooooooooooooozdrawiam, poooooooooooooooooooozdraaaaaaaaaaaaawiam, poooooooooooozdraaaaaaaaaaaaawiaaaaaaaaaaaaam (styl Lenartowicza :)


Ciekawe czy on ma tak w życiu ?

Wchodzi do sklepu i mówi:

Pooooooooproszęęęę!! ProszĘĘĘĘ ! Maaaaaaaaaaaaaaa SŁOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! Ma sło ! Ma sło ! MMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAASSSSŁOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!


:)

pozdrawiam

I podkreślam - Lenartowicz zrobił wielki postęp więc tak na nim psów nie wieszajcie.

 Autor komentarza: gazda
Data: 28-11-2009 22:13:34 
Lenartowicz robi klimat, jest troche obciachowy, ale prawda jest taka, ze zawsze poprawia humor ;].

W porownaniu do Ibisza i tego goscia w dziwnym stroju, ktory dodal Adamkowi conajmniej 2 tytuly mistrza swiata to Lenartowicz jest pierwszoligowcem.
Wielka gala miala byc bez obciachu (brak Lenartowicza) a wyszlo tak, ze karykaturalny Ibisz z wypchanymi wargami i ten rapujacy bialy murzyn byli beznadziejni.
 Autor komentarza: RKS1921
Data: 28-11-2009 22:18:52 
Gazda ma racje ;)

a Ty rogal zarzuciłeś mi fajny pomysł na one man flash mob :D
will be funny :)
 Autor komentarza: Luton
Data: 28-11-2009 23:12:56 
Najbardziej obciachowe jest gadanie w dwóch językach. Niech to zmienią, a nie konferansjera. Albo tak albo siak. Mówić to samo zdanie w 2 językach ?? lub na zmiane raz coś po angielsku, raz coś po polskuna zasadzie "and welcome Mister Halasz z Węgier with dziesiec kej-ło i 30 porażek including przed czasem keine granzen". Jest mi wstyd jako Polakowi przed tymi zagranicznymi pięściarzami, że taki cyrk organizacyjny tworzymy.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 28-11-2009 23:26:42 
Luton
100% racji
Wystarczyło by raz po angielsku i gitara.
 Autor komentarza: jabolek
Data: 29-11-2009 00:40:56 
Czy "ringanonsjeur" bierze kase tylko za czytanie ? za kazdym razem prawie cale info jest czytane na zasadzie: "zdanie czytaj, zdanie powtorz." Cięzko sie nauczyc 10 zdan na pamięć ??? Smieszne. Koles bierze kaske [ no nie wiem tylko, czy adsekwatna aby starczylo czasu co by sie podszkolic z 6 nazwisk i kilku statystyk]. Gość jak zapowiada 100-ną gal w karierze powinien cos "kumać", a odnosze wrazenie ze pan L. jest lekko oderwany od świata boksu... choc moze sie myle...
 Autor komentarza: kp1
Data: 29-11-2009 00:57:47 
Nie za bardzo kumam, dlaczego na galach w Polsce zapowiedzi mają być po angielsku (przecież nawet, jeśli to zagranicę ktoś transmituje, to przetłumaczą tam i tak na swój) ale jeśli już ma być po angielsku - to zadaniem announcera jest mówić tak, żeby każdy w hali zrozumiał, a nie tak, jak ten gość z KSW zapowiadał w Łodzi. Siedziałem niedaleko ringu i chociaż angielski znam, to z jego bełkotu nie rozumiałem prawie nic. Może szczegół, ale bardzo irytujący.
 Autor komentarza: kp1
Data: 29-11-2009 01:00:15 
A jeśli chodzi o punktację 117-116 i Lenartowicza, to tak doświadczony announcer nawet jeśli taką punktację dostał, to powinien się połapać, że coś jest chyba pokićkane i się dopytać, a tak jak wyszło, to ciężka wtopa...
 Autor komentarza: mmm
Data: 29-11-2009 14:31:47 
walka ok... ale jak o mistrzostwo będzie walka za granicą, to Jackiewicz w życiu nie wygra... tam już mu nikt nie pomoże... szkoda,że nie może zabrać tam naszych ścian.. hehe, ale taka jest prawda.. aha i jeszcze musi się nauczyć jak jest po angielsku: Walciej się na ryj!!! Bo go nikt tam nie zrozumie...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.