TONEY: ADAMEK BOI SIĘ MNIE

Były mistrz świata w trzech kategoriach wagowych James Toney (72-6-3, 44 KO) jest kolejnym pięściarzem, który chętnie zmierzy się 6 lutego w Prudential Center z Tomaszem Adamkiem (39-1, 27 KO). Jak twierdzi 41-letni Amerykanin, który w ciągu ostatnich dwunastlu lat zaznał porażki tylko dwukrotnie, "Góral" pomimo złożonej propozycji odmówił z nim walki.

- Wszyscy mówią, że jestem niski i gruby, ale nikt nie chce ze mną walczyć. Peter odmówił walki ze mną, Arreola odmówił walki ze mną, a nawet Tomasz Adamek, który teraz pokonał Andrzeja Gołotę, odmówił walki ze mną - twierdzi Amerykanin.

James Toney zdobywał mistrzowskie tytuły w kategoriach średniej, super średniej oraz junior ciężkiej. W 2005 roku pokonał także Johna Ruiza w pojedynku o mistrzostwo świata wagi ciężkiej, ale później odebrano mu tytuł z powodu pozytywnego wyniku testu antydopingowego.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 13-11-2009 19:56:57 
Jezu Chryste James, w takim razie została Ci już tylko walka z cieniem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-11-2009 19:57:18 
kurka wodna znowu sie zacznie czy ten Toney nie wie ze nie mowi sie takich rzeczy o Adamku?
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 13-11-2009 19:58:32 
Sorry , Wałujew mowił że dawali mu tylko cruseirów a on nigdy nie odmawiał. Spróbuj , może tam się uda.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 13-11-2009 20:01:53 
Toney to pięściarz legendarny, szacunku troche.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 13-11-2009 20:02:08 
A Tomasz Adamek na propozycję od Toneya powiedział" bez żartów proszę"
 Autor komentarza: Woody10
Data: 13-11-2009 20:02:52 
Na dzień dzisiejszy Toney byłby faworytem.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:08:36 
Bardzo ciekawe stwierdzenie... Czekamy na odp. Adamka
 Autor komentarza: grze91
Data: 13-11-2009 20:10:03 
Tomasz "pogromca emerytów i rencistów" Adamek
Niema to jak obijanie emerytów i Gunnów niech walczy z kimś w prime(oczywiście kimś kto posiada jakieś umiejętności) np. z Hayem to byłaby walka w której mógłby pokazać swoją wartość.
Hahaha Wałujew przyjechał do Polski pokazywali teraz na sporcie w TVP1!
 Autor komentarza: esox
Data: 13-11-2009 20:13:31 
Jakby nafaszerował się sterydami to pewnie zlałby King Konga,a tak w ogóle to nie ma dziwne że ludzie unikają oszustów takich jak Margarito i koksiarzy.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:13:32 
Panowie ja wam coś powiem
Mowicie że Tomek chce obijac emerytow ok, ale jak odmawia dziadkowi jamesowi to tez zle.
zastanowcie sie czego chcecie!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 13-11-2009 20:14:40 
Toney nie może zrozumieć że o wszystkim w boksie decydują telewizje. Ile on ma lat że tak się zachowuje?
 Autor komentarza: preston85
Data: 13-11-2009 20:15:36 
Niewątpliwie każdy kto by nie walczył 6 lutego z Adamkiem bedzie wyróżniony - Toney, Grant, Rahman oni wiedzą, że Adamek jest na TOPIE I walka z nim to dla nich zaszczyt i duże pieniądze, więc się nie dziwcie, że Toney robi show i prowokuje naszego Championa.
 Autor komentarza: grze91
Data: 13-11-2009 20:16:20 
No przecież to wiadomo czemu odmówił kasa się nie zgadzała
 Autor komentarza: Artur
Data: 13-11-2009 20:21:04 
Z Grantem byłoby ciężko, lepszy byłby Toney to byłaby bardzo dobra walka przed starciem z kimś naprawde mocnym. Wałujew nie cały tydzień po walce a buźka jakby wyszedł od kosmetyczki:)
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:21:59 
a najciekawsze w tym wszstkim jest to ze w tym artykule nie ma slowa toneya ...adamek sie mnie boi...
 Autor komentarza: preston85
Data: 13-11-2009 20:29:47 
RAF1" no bo Toney tego nigdy nie powiedział i tak nie uważa, szanowni redaktorzy bokser.org i ludzie związani z tym serwisem tak uważają:) im sie marzy żeby Adamek w końcu poległ, wtedy już w całości mogli by się zachwycać Włodarczykiem:)
 Autor komentarza: komiminix
Data: 13-11-2009 20:31:34 
preston85 i albertem :-)
 Autor komentarza: Danny
Data: 13-11-2009 20:38:22 
Toney-Adamek to fajna opcja.James mimo iż ma swoje lata,to nadal potrafi boksowac i ma szybie ręce oraz niezły balans.Ostatnio dbał o wagę i zgubił pare kilo.Tomek nie jest jakimś wybitnym puncherem a Toney ma twardą głowe,więc naprawde to może być pomysł na dobrą walke.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 13-11-2009 20:39:12 
mi sie wydaje ze ta walka Tomkowi by sie przydala bo przeciez Toney to nie ten sam piesciarz co 8 lat temu a ma nazwisko. Chyba ze Tomek nie chce znowu jakiegos emeryta tylko boksera ktory jest w primie...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 13-11-2009 20:39:31 
Panowie bez jaj. Toney zostałby oklepany jak dziecko.
RAF1 dobrze jednak napisał. Jak Tomek odmówi to będa pieprzyć, że się go boi, a jak przyjmie walkę to będzie, że właśnie obija dziadków. Śmiech na sali. Najlepiej chyba, żeby tomek zakończył juz karierę...
 Autor komentarza: komiminix
Data: 13-11-2009 20:41:23 
Toney to w moich oczach byl i jest bardzo dobrym bokserem ,stary cwaniak w ringu !! i napewno by tomasz nie mial latwo..
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:41:54 
Dannz
zgadzam sie z toba ale sam powiedz co niektorym to nie dogodzi jak tak to ze walczy z dziadkami a jak odrzuci propozycje to zaraz tchorz nie jest tak?
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 13-11-2009 20:42:01 
Toney, powinien dostać upomnienie od redakcji.

Przecież my wiemy, że Adamek nie boi się nikogo i mógłby walczyć nawet z czołgiem.
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:44:13 
danny oczywiscie sorry za pomylke
 Autor komentarza: Kamyk
Data: 13-11-2009 20:44:40 
Danny a jak ty rozumiesz stwierdzenie "Adamek nie jest wybitnym bokserem "?? Twoim zdaniem w dzisiejszych czasach ,przynajmniej w ciezkiej sa wybitni bokserzy?? Moze bracia Kliczko???
 Autor komentarza: komiminix
Data: 13-11-2009 20:44:52 
MAXIMVS

Jestes juz naprawde nudny czlowieku !!!
 Autor komentarza: drag
Data: 13-11-2009 20:44:54 
Toney to zla opcja
Tomek go obije i zacznie sie gadanie ze znow 40 letni emeryt
Toney to nie jest typowy ciezki tylko napompowany koles z wagi LHW czy SS, Tomek potrzebuje walk z prawdziwymi ciezkimi , pojedynek z Toneyem nic mu nie daje
 Autor komentarza: Danny
Data: 13-11-2009 20:45:25 
...Toney rózni się tym od Gołoty,ze jest/był lepszym pięściarzem i mimo 41 lat,jest aktywny sportowo oraz nie ma problemów zdrowotnych.Więc różnica między dziadkiem Jamesem i Andrzejem jest ogromna.
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 13-11-2009 20:45:26 
zapewne Toney i Emanuel Steward są dzieciakami lub mają kompleksy skoro krytykują tak wspaniałego ciężkiego.
 Autor komentarza: rys
Data: 13-11-2009 20:46:04 
Myśle, że tu nie chodzi o to kto się kogo boi.

Toney zainteresowany jest walką bo on z każdym kto jest na topie chciałby walczyć i przez takie walki "uznanymi" zasłużył sobie na szacunek!
Jego zachowanie to pierwowzór dzisiejszego Davida Haye, on zawsze lubił robić dużo zamieszania wokół swojej osoby.

O ile walka mogłaby być ciekawa to myśle że, słusznie nie podejmuje walki z nim.
Biorąc pod uwagę, że na chwilę obecną mistrzami są wysocy bracia i ponad 190cm Haye, powinien sobie dobrać zbliżonych wzrostem przeciwników.
Sergey Lyakhovich, Michael Grant, Shanon Briggs myśle, że tu Gmitruk z Adamkiem bedzie szukał "przetarcia" przed kolejnymi walkami.





 Autor komentarza: Daw
Data: 13-11-2009 20:47:20 
Toney jest juz zalosny wszyscy niby sie go boja ciekawe!
 Autor komentarza: MAXIMVS
Data: 13-11-2009 20:48:14 
komiminix, nudny to jesteś ty ze swoimi zachwytami: och Adamek, ach Adamek, ojoj Adamek
 Autor komentarza: Danny
Data: 13-11-2009 20:48:45 
Kamyk- napisałem,że Adamek nie jest wybitnym puncherem a nie bokserem,więc czytaj uważnie.

drag-.....że niby Tomek to rasowy ciężki albo cruiser?;-)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 13-11-2009 20:50:27 
drag-dokładnie uważam tak samo - w razie zwycięstwa niewielka chwała - bo malutki gruby emeryt w razie przegranej straszne przechlapane że go dziad ze średniej pokonał- a przygotowany toney może być groźniejszy niż wielu "prawdziwych" HW z szeroko rozumianej czołowki
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2009 20:52:16 
Oj panowie panowie czy panienki nie można w ten sposób... Adamek jest mistrzem i nalezy mu się szacunek Wszczyscy i ja również czujemy jakis zal do Tomka za walkę z Andrzejem ale Tomek byłm lepszy i wygrał. A co do przyszłości naszego Górala to widzę w nim nowego Mistrza wagi Ciężkiej i kibicujmy mu solidarnie w końcu to nasz rodak. TOMEK DO BOJU !!!!!!!!!!!!!!1
 Autor komentarza: RAF1
Data: 13-11-2009 20:56:55 
jesli mialbym wrocic dos twierdzenia stewarda na temat adamka to powiem krotko zgodze sie z jedym adamek to piesciarz ktorego psychika przewyzsza talent. Ciekawe jak haye by wyszedl do adamka na luzie cz jak do nikosia
 Autor komentarza: Daw
Data: 13-11-2009 20:57:19 
A co do walki z Toneyem to juz to Tomek ma lepsze opcje np:Arreola,Czagajew Adamek potrzebuje prawdziwego sprawdzianu w HW,a Toney mu go nie zapewni wiec niby po co mial by z nim walczyc jak ma lepsze propozycje?!
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 13-11-2009 20:59:33 
Myślę, że byłaby to ciekawa walka ale jestem za tym żeby Adamek miał trudniejszego rywala o czym tak często mówi
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2009 20:59:37 
 Autor komentarza: marcin
Data: 13-11-2009 21:01:21 
Daw , siwy1
Zgadzam się z wami, moim zdaniem dobrym przeciwnikiem i sprawdzianem jest Haye
 Autor komentarza: Grzechu16
Data: 13-11-2009 21:03:41 
A ja chce Czagajeva w lutym
 Autor komentarza: drag
Data: 13-11-2009 21:05:40 
Danny

nie wiem skad to wzioles

Toney jest

ze stary ,za gruby, za maly , bez ciosu , warunkami pasujacy do wagi sredniej(wzrost ,zasieg)?? czy to ma byc przeciwnik na adaptacje w wadze ciezkiej?? NIE


 Autor komentarza: andrewsky
Data: 13-11-2009 21:10:32 
Skoro Walujew jest teraz w Polsce i Adamek tez to moze by tak Big Boss znowu otworzyl sakiewke
 Autor komentarza: Danny
Data: 13-11-2009 21:19:01 
drag- jeżeli dobrze pamietam to ,,Góral,,chciał zaboksować na początek z mniejszymi cięzkimi,nie licząc chorego Gołoty.Toney to zawsze prestizowe nazwisko.Osobiście chciałbym zobaczyć Tomka z kimś innym np Ibragimov albo Briggs,Liachowicz,Guinn.Pozyjemy zobaczymy,teraz czeka nas cała masa spekulacji i blefów.Odpadam.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: picer23tm
Data: 13-11-2009 21:29:16 
Myśle że rywal będzie na pewno starannie dobrany,no bo jeśli mają w końcu przyjść te walki z najlepszymi te wielkie pieniądze i te wielkie telewizje to Tomek nie może przegrać, chociaż jak mówią w wadze ciężkiej każdy jest niebezpieczny. Największym atutem Tomka jest szybkość i moim zdaniem dobrany będzie taki rywal przeciw któremu ten atut będzie można wykorzystać.
 Autor komentarza: kenji
Data: 13-11-2009 21:58:45 
Pożyjemy, zobaczymy... konkrety powinny się pojawić myślę za jakieś dwa tygodnie
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 13-11-2009 22:03:05 
Uwielbiam TONEY'a od czasu jak wymyślił sobie że podczas walk będzie pokazywał język do kamery

A Wy zastanówcie się czego chcecie bo to wygląda tak, że jak Tomek mówi nie dziadkowi to źle, a jak by się zgodził to też źle bo by z dziadkiem walczył. Niektórych z Was nie da się zadowolić i zaprzeczacie sami sobie
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 13-11-2009 22:03:10 
Czekam na te konkrety z niecierpliwieniem. Dobrze, że walka odbędzie sie 6 lutego, a nie w marcu.
 Autor komentarza: WinkyWright
Data: 13-11-2009 22:06:50 
Druga sprawa jest taka że Hey nie złoży teraz propozycji Adamkowi więc się nie napalajcie już tak na tę walką. A Adamek może próbować co najwyżej wyzywać go jak Toney Adamka, bo na pewno chciałby z nim walczyć ale jeszcze musi powalczyć o swoją szansę bo dopiero pojawił się w ciężkiej i nie jest notowany wśród pretendentów.
 Autor komentarza: hitman
Data: 13-11-2009 22:12:34 
WinkyWright
dzisiaj w boksie rządzi kasa i jesli Adamek i Haye dostaną dobrze płatną propoycje walki wtedy moze do niej dojsc byc moze nawet w USA
 Autor komentarza: ziemek
Data: 13-11-2009 22:32:02 
a po co Adamkowi Toney,co on moze zaoferowac? Ani prestizu ,ani pieniedzy za walke.Bo HBO ani Showtime sie tym nie zainteresuje. I co najwazniejsze ,ten spuchniety emeryt w najmniejszym stopniu nie zbliza go do walki o pas
 Autor komentarza: tmk0
Data: 14-11-2009 00:42:13 
Ja nie rozumie jednego?! Adamek to jedyny, mocny psychicznie polski pięściarz! Zamiast wszyscy kibicować mu, to gnoją go ludzie którzy z boksem nie mają nic wspólnego!!! Dla mnie Adamek to mistrz świata kategorii półciężkiej i juniorciężkiej, a czy kat. ciężkiej będzie to zależy tylko od niego samego... życzę mu tego z całego serca, bo uważam, że chociażby nie zachowałby się jak cipa Haye w walce z Wałujewem, tylko walczyłby otwarcie i agresywnie! Forza Adamek! Nie róbmy scen i nie wymądrzajmy się kto ma więcej szans , tylko kibicujmy Adamkowi, bo chłopak nie kalkuluje tylko walczy! Jest naszym rodakiem i upatrujmy w nim (wreszcie) realnej szansy na mistrzostwo w HW.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Artur69
Data: 14-11-2009 00:47:08 
tmk0, to sobie kibicuj i klaszcz, aż Ci dłonie spuchną:)
 Autor komentarza: tmk0
Data: 14-11-2009 00:56:19 
Opuchlizny się nie boję :) 1-2 dni i znika ;)
 Autor komentarza: mch
Data: 14-11-2009 01:27:13 
Takiej walki bym chciał, Adamek vs Toney,Tua, Povietkin lub Haye. To 4 najlepsze opcje jak dla mnie. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie po co wstawać o 4 rano. I oby kolejna walka Tomka przebiła emocje które miałem na walce z Cunnem.
 Autor komentarza: McCall
Data: 14-11-2009 07:35:32 
W następniej wypowiedzi o Adamku Toney zacznie go wyzywać od pedałów, ciot, szmat, dziwek itd. Jak tu robicie takie poruszenie bo Toney powiedział, że Adamek się go boi, to ciekawe jaka będzie reakcja co po niektórych tutaj, jak przeczytacie, że ktoś nazwał waszego idola szmatą - a to nastąpi bo Toney tak określa 90 % swoich rywali. Wtedy to chyba duża część użytkowników tej strony zejdzie na zawał, albo ze złości rozwali komputer
tmkO - ja sobie tylko wyobrażam jakby wyglądał twój idol po walce z walujewem jakby zawalczył ,, otwarcie i agresywnie'' - cruiser nie powali 300-funtowego klocka a na cios Walujewa w końcu by się nadział
 Autor komentarza: Dabros
Data: 14-11-2009 10:36:07 
A Adamek mowił że walczy ze wszystkimi nikomu nie odmawia. Ale pewnie chce to rozegrać taktycznie i wcale nie odrzuca walki tylko gra na czas. Chce poczekać aż Toney bedzie miał 50 lat i wtedy go zaatakuje od pierwszej rundy.
JAk dla mnie to od walki z niezłym Cunningham to Adamek obija samych emerytów i leszczy. Cunningham jest dobry ale bez przesady nawet Diablo toczył z nim wyrównane boje a na temat Włodarczyka Adamek odpowiada: "bez żartów" a wiec sam siebie pogrąża. Dopoki nie zawalczy z Kliczkiem albo Hayem to dla mnie to jest niezły bokser ale nie taki za jakiego sie uwaza.
 Autor komentarza: grze91
Data: 14-11-2009 11:34:12 
Toney za takie bluźnierstwa powinien dostać bana od redakcji przecież nikt nie ma prawa krytykować wielkiego, nieustraszonego, króla królów Tomasza Adamka należą mu się pokłony i płacenie daniny co miesiąc bo wielki czempion Polsatu się obrazi i wypnie na swoich poddanych a Toney zapłaci za to głową. Niech żyje król!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 14-11-2009 12:39:45 
Panie Toney moze byles dobrym bokserem na pewno byles, ale juz Twoj czas przeminal a za nazywanie Kliczkow siostrami to nalezal by Ci sie lomot chocby i od Tomka bo mysle ze by Cie rozjechal bezproblemowo szybciej jak Andrzeja..
 Autor komentarza: tonka
Data: 14-11-2009 16:12:00 
Tak, tak, mr.Toney, a wróble po 5kg ważą...
 Autor komentarza: tonka
Data: 14-11-2009 16:22:45 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik tonka piszący z IP: 80.51.74.185 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: grze91
Data: 14-11-2009 18:52:15 
O co ci chodzi przecież broniłem Adamka i przypomniałem że nie można go krytykować bo o to apelował.
co w tym złego? chciałem dobrze
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 14-11-2009 19:49:25 
Dajcie spokoj Adamkowi..Sportowo jest dobry..Zapowiadaja sie z jego udzialem emocje i jest Polakiem wiec wszystko idzie pod nasza bandera..A ze nie wszyscy musza miec taka klase jak np dzis walczacy Manny to juz inny watek..Klase boksera mierzmy w ringu do oceniania ludzi powinny byc inne portale..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.