ZNAKOMITA OGLĄDALNOŚĆ HAYE vs WAŁUJEW

Znakomite wyniki oglądalności osiągnęła transmisja z  wczorajszej walki Davida Haye'a (23-1, 21 KO) z Nikołajem Wałujewem (50-2, 34 KO), której stawką był pas WBA kategorii ciężkiej.

Pojedynek "Dawida" z "Goliatem" śledziło w szczytowym momencie na antenie stacji ARD aż 8,4 miliona widzów (udział w rynku 40,5 %).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Woody10
Data: 08-11-2009 14:47:34 
I było co oglądać :)
 Autor komentarza: TeddyBear
Data: 08-11-2009 14:57:03 
Haye miał najgorszego, najwolniejszego, totalnie słabego technicznie mistrza świata i GÓWNO pokazał!! Runął mit Hayemakera. Z Adamkiem koleś ma takie same szanse jak z Kliczkami. Te jego cepy, które widać z 10 km. Zero serca do walki. Dmuchana lala. Valuew to jedyny bokser z czołówki HW z którym ten pajac miał szansę. Bokser to za dużo powiedziane, bo nawet ja potrafie więcej od tego wielkoluda. Mam nadzieje ze po tej walce Haye przestanie p...ć głupoty o tym jaki to on jest niszczyciel. Adamek pokazał jak walczy się z wolnymi zawodnikami. A tak swją drogą to uważam, że Goły pokonałby Wałka znacznie wyraźniej niż Haye.
 Autor komentarza: RadekFCB
Data: 08-11-2009 14:58:54 
Orientuje się ktoś jak się nazywa wczorajsza piosenka Haye na wejście?
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:01:34 
TeddyBear,bo Hayemaker,to Gaymaker.Haye nie pokonał nigdy bokser,o tej klasie co Adamek(Cunningham) lub Gołota(Bowe,Byrd,Ruiz to moze nie pokonał ich,ale ładnie walczył)).

Kliczki zjedza Haye'a.Ale po jeszcze jednym obejrzeniu walki stwierdzm,że Haye tą walkę wygrał...

A o to mój typ punktacji...

http://boxing.fanhouse.com/2009/11/07/nikolay-valuev-vs-david-haye-live-round-by-round-updates/

haye wygrał w żenującym stylu,gorzej niz Donald czy Holyfield(ktorzy walki o dziwo przegra;i walkami...

Haye ma w 3-ech walkach dla Sauerlanda walczyć...Sauerland bedzie współpromotorem,zpaliła wam sie żarówka nad głową ?
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 15:03:53 
Kontrakt z Sauerlandem to teraz to co mogło sie Haye'owi najlepszego trafić,ma pas,i szanse na kilka obron z praktycznie kim chce.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:06:56 
Pewnie te obrony to Haye vs Ruiz,Haye vs Liachowicz,Haye v Maskaev,a Kliczków,Povetkina i Chambersa omijamy szerokim łukiem...
 Autor komentarza: levrone
Data: 08-11-2009 15:07:09 
Sauerland....NIENAWIDZE tego czlowieka,jak widze ta jego gębe na transmisjach to nic tylko zbiera sie na wymioty....wzbogacac sie kosztem tak pieknego sportu,ciezkiej pracy wielu zawodnikow i milonow kibiców..brak słow... powinna chyba powstac przynajmniej jakas strona w necie z protestem cos w stylu koniecpzn,ale znajac zycie i tak gowno by to dalo..nie ma sposobu na hamstwo.. ;((((
 Autor komentarza: dzomba
Data: 08-11-2009 15:10:11 
Piosenka przy ktorej Haye wychodzi to Ain't No Stoppin' Us Now
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:10:34 
Haye po prostu jest na ręke Sauerlandowi,jest perspektywiczny,a Nikos moze chcial karierę zakończyć już ?
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 15:14:09 
Pewnie za kilkadziesiąt lat ludzie bedą sie smiać że mieliśmy przez kilka lat takiego malowanego mistrza jakim był Wałujew.Obecnie wcale nie jest mi do śmiechu bo to tylko pokazuje jak wielka jest pazerność promotorów na kasę nie bacząc na widowisko.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:15:57 
Przepychali Valueva wałkami jak było na niego ciśnienie.Jak jest ciśnienie na Davida Haye,to Davida Haye będą pchać...
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 15:18:14 
Pewnie tak będzie ale żal patrzeć na bokserów takich jak Zegan.Jedna decyzja w wygranym pojedynku przekreśliła go i od walki z Grigorianem było tylko gorzej.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:19:59 
No niestety...;(
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 15:22:10 
Moim zdaniem powinni zrobić coś na wzór CBA i wyłapać wszystkich tych którzy w wypaczanie wyników walk maczali kiedykolwiek palce.
 Autor komentarza: Bvlgari
Data: 08-11-2009 15:23:18 
"Sauerland....NIENAWIDZE tego czlowieka,jak widze ta jego gębe na transmisjach to nic tylko zbiera sie na wymioty....wzbogacac sie kosztem tak pieknego sportu,ciezkiej pracy wielu zawodnikow i milonow kibiców..brak słow... powinna chyba powstac przynajmniej jakas strona w necie z protestem cos w stylu koniecpzn,ale znajac zycie i tak gowno by to dalo..nie ma sposobu na chamstwo.. ;((((" Nic dodać nic ująć. Sauer najpierw przepychał Wałka teraz Gaymakera... Brak słów.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 08-11-2009 15:30:09 
HAYE może nic nie pokaZAŁ , ale wygrał. Weź taki mądry jesteś walcz i obkładaj ciosami z całych sił ściane która tylko sie śmieje jak uderzasz.! Haye zagrał mądrze może nie widowiskowo i efektywnie ale wygrał. nie pokazał tego co najbardziej umie.
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 15:30:20 
Jak to się mówi w zyciu wszystkiego nie można mieć,pewnie niemieckie wałki jak były tak będą.Szkoda tylko zawodników którzy ryzykują swoje zdrowie a nikiedy zycie.To co zrobili na przykład w walce Huck-Ramirez to woła o pomstę do nieba.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:33:34 
z Valuevem wygrali Ruiz I walka,Donald,Holyfield,Chagaev i wszyscy o wiele lepiej od Haye'a polowa zostal zwalkowana,za to Valuev pokonal Ruiza w drugiej walce.Haye jest przereklamowany.Nie wierzycie ? Pożyjemy zobaczymy.

Musial wziaść sztamę z Sauerlandem by go nie zwałkowali...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:35:16 
Haye kiepski nie jest,ale niczym sie nie wyróżnia.I taki Solis,Povetkin,Chambers moga go zniszczyć,ale nie muszą,a Kliczki zabić,ale nie muszą,za to zniszczyć na pewno...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 08-11-2009 15:36:31 
Haye tak samo jak Adamek potrzebuję prawdziwego testu w osobach Chambersa, Povetkina, Arreoli, Petera czy nawet solidnego Ruiza na chwile obecną zarówno "Hayemaker" jak i "Góral" to perspektywiczni gracze nie dońca zweyfikowani z najwyższej kategorii, najlepiej jakby skrzyżowali rekawice między sobą pozostałby najlepszy, a pojedynek z całą pewnością byłby hitem.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:38:56 
Ale puncher48,Haye mówil,ze zniszczy Kliczków!!!A tu z Nikosiem se ledwo poradził,a co dopiero Povetkin czy Solis,a co dopiero Kliczki...Za duze ego ma,a co mówił,ze co zrobi z Valuevem przed walką ?
 Autor komentarza: st135a
Data: 08-11-2009 15:41:16 
Mi się wydaje że Haye znał wynik walki przed jej zakończeniem.Wszyscy w narożniku Haye mocno się cieszyli zaraz po ostatnim gongu.Nawet trener mówił do Haye"unikaj jego ciosów" ale nic nie mówił o zadawaniu ciosów??
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:44:14 
st135a,j.w. masz rację,Nikos chyba też znal wynik walki.Po przegranej walce z Holyfieldem podnosił ręce w geście tryumfu,a po walce z Hayem,nie.Syn Sauerlanda przytulal się przed werdyktem do Haya,a nie do Valueva jak zwykle.

Powiedzieli Valuewowi musisz wygrać przez KO albo bierzemy Haye.Jeżeli go znokautujesz to znaczy że jest kiepski i bedziesz walczył dla nas dalej..A jak nie to bierzemy Haya który jest medialny..
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 08-11-2009 15:45:24 
Przypomina mi sie walka Dariusz Tiger Michalczewski vs Julio Cesar Gonzales
 Autor komentarza: Aro87
Data: 08-11-2009 15:49:28 
Marzyła mi się walka Adamek Vs Haye... dziś uważam ze byłaby bez sensu bo Tomek by go skończył jeszcze szybciej niż Gołote
 Autor komentarza: fala
Data: 08-11-2009 16:46:35 
jaka był piosenka do ringa davida haye
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-11-2009 17:03:31 
fala

"dzomba Data: 08-11-2009 15:10:11
Piosenka przy ktorej Haye wychodzi to Ain't No Stoppin' Us Now "
 Autor komentarza: waden15
Data: 08-11-2009 17:04:27 
co do ogladalnosci to bylo widac jak wielkim zainteresowaniem cieszy się ta walka nawet na justinie. Nie pamiętam kiedy na walce bokserskiej było na jednym kanale 20 tysięcy oglądających...
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynkt
Data: 08-11-2009 17:21:03 
"Autor komentarza: TeddyBear Data: 08-11-2009 14:57:03
Haye miał najgorszego, najwolniejszego, totalnie słabego technicznie mistrza świata i GÓWNO pokazał!! Runął mit Hayemakera. Z Adamkiem koleś ma takie same szanse jak z Kliczkami. Te jego cepy, które widać z 10 km. Zero serca do walki. Dmuchana lala. Valuew to jedyny bokser z czołówki HW z którym ten pajac miał szansę. Bokser to za dużo powiedziane, bo nawet ja potrafie więcej od tego wielkoluda. Mam nadzieje ze po tej walce Haye przestanie p...ć głupoty o tym jaki to on jest niszczyciel. Adamek pokazał jak walczy się z wolnymi zawodnikami. A tak swją drogą to uważam, że Goły pokonałby Wałka znacznie wyraźniej niż Haye."


jakie cepy ?
taką miał taktykę no i trudno...
 Autor komentarza: Robin
Data: 08-11-2009 17:34:13 
Faktycznie chłopcy coś w tym jest, Zauerland to szuja, a Hayowcy się cieszyli jeszcze przed ogłoszeniem wyniku, tak jakby wiedzieli że wygrał. Pewnie że ukartowali. Pan Kulej w Polsacie mówił że wygląda to tak że się Nikosia Haye boi, a może się bał, a może nie było się sensu narażać na KO, lub przypadkowe urazy, żeby swoją piękna, medialną buźkę pokiereszować skoro wiedział że wystarczy koło Wałka 12 rund wyskakać do zwycięstwa. Ale jest też pozytyw, bo to pewnie już koniec okropnej kariery bokserskiej Wałujewa, a Davidkowi niebawem ktoś może nosa utrzeć, Ruiz chyba nie, może Tomek Adamek, no chyba że go będą chronić i przez dłuższy czas pod kloszem trzymać jak do niedawna pupilka Abrahama. Swoją drogą Ruiz całkiem prawie odmieniony, czysto wałczył jak nigdy. A może i Ruiz jest częścią tej układanki, dziwne że ustąpił Haye miejsca, pewnie nie chciał z Bestią walczyć, a wolał z mistrzem Haye tu upatrując większej szansy na zwycięstwo?
 Autor komentarza: qwerty1410
Data: 08-11-2009 17:45:43 
Ta "walka" powinna zostac uznana za nieodbytą..bo żadnej walki nie było.
Jeden uciekał (dyskwalifikacja za pasywność) drugi go gonił (ale nie dogonił)Żenujące widowisko, raczej kabaret a nie walka bokserska.
 Autor komentarza: mobil85
Data: 08-11-2009 19:28:10 
"Mogę z nim walczyć o każdej porze i go znokatuje. Pełne gratulacje dla Haye. To było dobre przedstawienie. Walka była bardzo wyrównana. Jestem gotów walczyć z każdym na świecie. Jestem w stanie pokazać, że jestem najsilniejszy na świecie." - powiedział Witalij Klitschko.
 Autor komentarza: fala
Data: 08-11-2009 20:45:20 
Dzięki waden 15
 Autor komentarza: Luton
Data: 09-11-2009 00:33:15 
też mi sie zdaje, że Haye jest już po słowie z Sauerlandem i jakiś kontrakcik sie wygeneruje. Co by nie mówić na Haye można nieźle zarobić, bo facet poza ringiem jest kontrowersyjny i wyszczekany. Mutant to całkowite przeciwieństwo Anglika. Facet małomówny, lubiący w zaciszu łowić ryby no i niezbyt przystojny, niemedialny. Wszystko co było wyjątkowe wokół Valueva to jego rozmiary, był swego rodzaju fenomenem w tym showbiznesie, ale po kilku wałkach i wygranej z Holyfieldem (legendą rozpoznawalną na całym świecie) i zrobił sie mały niesmak i chyba Rosjanin przestał przynosić profity. Ludzie sie zwyczajnie odwrócili. Ta walka odwołana z Chagaevem pewno miało swoje drugie dno. Oprócz tego ze zwałkowali Ruslana, to zapewne sam pojedynek cieszył sie małym zainteresowaniem. Bo jeśli jest kasa to każda walka sie odbedzie. Choćby Valuev z Pacmanem jeśli ludzie by to chcieli ogladać. Pytanie jest tez takie dlaczego nie wrzucili Valueva na Povietkina ? Pasek pozostałby w rodzinie. Być może King sie coś rzucał, a być może Haye jest już jedną nogą w teamie Sauerlanda.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 09-11-2009 14:39:24 
Oglądalność jeszcze znacznie by wzrosła gdyby Walujew zatańczył z Haye tango albo krakowiaka.... SKANDAL !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.