WAŁUJEW: ON BYŁ ZA SZYBKI

- On był dla mnie za szybki, by go czysto trafić. Nie sądzę, bym przegrał tak, jak punktowano, ale na pewno nie był to najlepszy dzień w mojej karierze.- powiedział, jak zwykle zachowując klasę, Nikołaj Wałujew (50-2, 34 KO) zaraz po porażce z Davidem Haye (23-1, 21 KO).

- Zrobiłem dokładnie to, co zapowiadałem. Udowodniłem sam sobie, że jestem najlepszym bokserem wagi ciężkiej. Wałujew był wymagającym i trudnym rywalem.- wyznał natomiast 29-letni Anglik, od kilku godzin nowy champion federacji WBA.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: jerry
Data: 08-11-2009 06:27:19 
No ...na razie to tylko sobie to udowodniles Davidzie Haye ...mysle ze nastepne pojedynki beda lepsze do ogladania .
 Autor komentarza: cdn
Data: 08-11-2009 08:25:23 
ja na ten pojedynek patrzyłem z dwóch stron; postawiłem na Wałujewa bo właśnie takiego przebiegu walki się podziewałem (byłem pewny, że nie skończy się to nokautem); ale zarazem też, byłem przekonany, że sędziowie dadzą zwycięstwo dla Nikołaja;

są plusy i minusy; plus, że kończy się era Nikołaja jako mistrza; jestem przekonany, że już nim nie będzie a jeśli chce dostać pas to niech startuje do któregoś Kliczki - tam przegra przez TKO lub KO i skończy się jego kariera; nie, żebym mu jakoś źle życzył, bo wydaje się z filmików widzianych na necie sympatycznym facetem - ale boks prezentuje koszmarnie nudny;

minus to to, że Haye będzie dalej bezkarnie (przynajmniej do pierwszej porażki) obrażał przeciwników; bo to co mówił w Wałujewie przekroczyło wszelkie granice - okazał się zwykłym chamem i prostakiem ; z tego co mówił Kostyra, do maja ma walczyć z wczorajszym zwycięzcą Ruiz; to będzie kolejny test dla Haya (chyba, że powalczy jeszcze wcześniej z kimś interesującym);

nie chcę zaraz tutaj wywoływać dyskusji o Adamku (który ma większe atuty, który wygra itd...), ale chętnie bym jego zobaczył w walce z Brytyjczykiem; po prostu chcę takiej walki;
 Autor komentarza: zin
Data: 08-11-2009 08:47:38 
hahaha..... Haye najlepszym w HW ...gadane to on ma :D
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 08-11-2009 08:49:00 
Proste, że Adamek by wygrał. Haye uciekł przed Cunninghamem do wagi ciężkiej, bo to było oczywiste, że Cunningham załatwilby Hayea. Haye nie przyjmie walki z Adamkiem. Powie, że już udowodnił, że jest najlepszy n świecie i że może odejść na zasłużoną sportową emeryture.
Mimo tego chciałbym zobaczyć walke Tomka z Hayem. Z przyjemnością, bym oglądał, jak Tomek prał by Hayea.
 Autor komentarza: zin
Data: 08-11-2009 08:55:19 
Kalifek , piszesz głupoty . Na jaką emeryturę , jak Haye ma 30 lat ???...Co do walki z Adamkiem , to szybko do niej teraz nie dojdzie , bo Haye trzy najbliższe obrony walczy dla Suerlandu. Najbliższa walka Adamka będzie pewnie z Arreolą , bo w stanach jest bardzo znany.
 Autor komentarza: Kalifek
Data: 08-11-2009 09:00:59 
Nie zdziwiłbym sie gdyby Haye sie w taki sposób wymigał. Miał walczyć z braćmi Kliczko, narobił zamieszania, potem wystraszył sie i zbojkotowal. W przypadku walki z Tomkiem było by podobnie. Teraz do końca kariery będą obrony tego pasa z kelnerami.
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-11-2009 09:05:38 



Ta walka nie pokazała prawdziwego potencjału Davida.

To był ewidentny wałek.Zadaniem Davida było przetrwanie 12 rund,resztę załatwi Sauerland...

To było po prostu przekazanie pałeczki,świat miał dosyć Walujewa i Sauerland zdawał sobie z tego sprawę.Czas na nową gwiazdę.

David Haye jest wspaniałym bokserem,jednak ma wyjątkowo małą odporność na ciosy.Trzeba będzie umiejętnie dobierać Mu przeciwników.Z twardzielami typu Arreola,Adamek miałby ogromne kłopoty.

O Kliczkach nie ma mowy...






 Autor komentarza: Laik
Data: 08-11-2009 09:09:38 



Swoją drogą,Sauerland lubi sobie nosek przypudrować ;)


 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 09:22:28 
na sport.pl jest że Haye ZŁAMAŁ rękę w drugiej rundzie - wiecie coś o tym?????????
 Autor komentarza: reserved
Data: 08-11-2009 09:23:36 
można by było statystyki ciosów dodac? jakos nie rozumie zwyciestwa haye
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 09:38:50 
reserve
Total Punches Haye Walujew
Landed 2 1
Thrown 3 10
Pct.
Power Punches Haye Walujew
Landed 1 0
Thrown 1 0
Pct. 100% 0%
Jak widzisz Haye wygrał bezdyskusyjnie:)))))
 Autor komentarza: radek
Data: 08-11-2009 09:39:35 
z jednego powodu zaluje , ze Haye wygral te walke, oznacza to ze Nikos nie spotka sie z Kliczkami, a za meczenie swoja osoba w boksie przez te lata zasluzyl na cezki nokault, ktory z pewnoscia kazdy z braci K by mu zafundowal.
 Autor komentarza: mik36
Data: 08-11-2009 09:42:10 
ludzie przestańcie wszędzie biednego Adamka wciskać , Adamek wygra z tym Adamek wygra z tamtym , drudzy Adamek przegra z każdym bo z kim on walczył . Przestańcie bo tego nie da się już czytać .

pozdrawiam
 Autor komentarza: Danny
Data: 08-11-2009 09:45:09 
Walka brzydka,cieszy fakt iż WBA opuściło Sauerlanda.To nie był poziom pojedynku mistrzowskiego w HW.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-11-2009 09:48:05 
Stonka-aż mnie głowa boli po wczorajszym. Powiedz mi czy Ty na siłę szukasz jakichś argumentów za Haye ? Z tą ręką to jakaś bzdura i nie wierzę w coś takiego. POnadto w tym artylule powiedział coś takiego" jeżeli ktoś ma wątpliwości co do mojego zwycięstwa to nie zna sie na boksie", czyli dokładnie to co Wałujew powiedział po walce z Holyfieldem.Jako mistrz będzie traktowany z ironią jak Wałek do tej pory. Tak naprawdę to nie sądzę by był traktowany poważnie. Możliwe że będzie tak jak pisał waden , czyli skoro Sauerland ma prawa do 3 walk to pierwsze dwie da mu bezpieczne a potem puści na Kliczków i będzie koniec tego klowna.
 Autor komentarza: zin
Data: 08-11-2009 09:53:43 
Danny , no jak opuściło , jak Dawidek podpisał na trzy najbliższe obrony kontrakt z Suerlandem. Chyba nie sądzisz , że w innym wypadku dalby mu wygrać ;]
 Autor komentarza: HARDPUNCH
Data: 08-11-2009 10:04:06 
NA NIKA TO WYSTARCZYLO ALE NA VITKA POKAZAL ZDECYDOWANIE ZA MALO Z WLADIMIREM MIAL BY MOZE SZANSE BO NAPEWNO NIE PRZYJOL BY TAK SPOKOJNIE TYCH PRAWYCH JAK WALUJEW I PEWNIE UGIELY BY MU SIE NOGI, ALE POZOSTAJE TEZ PYTANIE CZY WOGOLE BY TEZ DOPUSCIL DO ICHWYPROWADZENIA
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 10:04:29 
krzysiek34- nie szukam argumentów za Haye, dla mnie dał dupy strasznie i tyle. ale różne rzeczy w boksie się zdarzają więc pytam czy ktoś coś wie o tym - wtedy wyglądało by to inaczej, ale może Dawid założy na zdrową rękę gips zrobią kilka fotek na konferencji i będzie bohaterem bo wygrał jedną ręką . stwierdzenie że "jeżeli ktoś ma wątpliwości co do mojego zwycięstwa to nie zna się na boksie"-jest żałosne.
Bardzo teoretycznie to i wygrał bo więcej razy trafił- ale tak naprawdę to powinien być zdyskwalifikowany za unikanie walki.
 Autor komentarza: bimber
Data: 08-11-2009 10:07:56 
Moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest że haye będzie teraz walczył u sauerlanda. wałujew został wyj...ny tak jak kiedyś michalczewski przez kohla w walce z gonzalesem. haye o wiele lepiej się sprzeda niż kamienny łeb i sauerland dał mu walkę o tytuł ale na swoich warunkach.
czy naprawdę co niektórzy myślą że haye walczył by tak gdyby nie wiedział że wygra? bo ja nie.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-11-2009 10:12:31 
Stonka-wszyscy eksperci którzy o tej walce się wypowiadali twierdzą że Wałujew powinien wygrać. A co do tej ręki. Takie wypadki się zdarzają ale anatomia człowieka jest tak skonstruowana że to od razu widać(patrz Cendrowski w ostatniej walce i to nawet nie złamał ręki). Jeżeli od drugiej rundy miałby rękę złamaną to ślepy by to widział.
 Autor komentarza: bimber
Data: 08-11-2009 10:12:57 
a co do złamanej ręki to przypomnij sobie jak walczył cendrowski z jonakiem ostatnio...
 Autor komentarza: zin
Data: 08-11-2009 10:13:05 
przecież Holy wygrał znacznie wyraźniej z Wałkiem i walczył z kontry , a Haye zwyczajnie unikał walki... a i to Holy przegrał...gdyby Haye nie miał podpisanego przed walką kontraktu z Suerlandem , to przy takiej pasywności (uciekaniu po ringu) w niemczech by nie wygrał ... Przecież w tej walce jakby dali Wałkowi zwyciężstwo , to nawet nikt by się nie burzył, bo celnych trafień miał więcej Haye (przez całą walkę z 10), ale Wałek był aktywniejszy , a to też się liczy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 10:13:05 
bimber-"czy naprawdę co niektórzy myślą że haye walczył by tak gdyby nie wiedział że wygra? bo ja nie." - coś w tym jest co piszesz!!!!
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 08-11-2009 10:16:59 
bimber-masz rację. Z Michalczewskim było podobnie. Dali mu technika Gonzaleza którego było wiadomo że Michalczewski nie znokautuje i następnie dali go na Erdeia . Bez walki bratobójczej Kohl zamienił Michalczewskiego na Erdeia i tak trwa ten syf w najlepsze przez kolejne lata. Teraz jakieś pasy interim z kapelusza , robienie na siłę mistrza z drewnianego Hucka etc. etc Brud, syf, kiła . Gdyby nie to że nie mam syna z kim zostawić to bym się poszedł dzisiaj napierdolić.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 10:18:02 
krzysiek34- Hearns złamał z Haglerem i nie bardzo było tego widać. co do ekspertów to w TV byli ci sami byli co twierdzili że Mayweather przegrał z Oscarem...Ogólnie ta walka to chyba największe gówno jakie widziałem w walce o tytuł HW i chyba szkoda klawiatury na dyskusję o tym.
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-11-2009 10:21:05 



Panowie,David pokazał tyle,ile musiał...


Ja do Haye'a pretensji nie mam.Walujew jest wybrykiem natury,dla którego powinni stworzyć nową kat. wagową,gdzie lał by się z niedżwiedziami.


 Autor komentarza: mik36
Data: 08-11-2009 10:22:03 
tak jak powiedział Saleta , to nie była obowiązkowa obrona więc jeśli wybrali Haye to w kontrakcie na pewno jest zapis że 2-3 następne walki Haye walczy dla Suerlanda i dlatego wygrał
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-11-2009 10:26:12 



POwtórzę to jeszcze raz.Haye przed walką podpisał kontrakt z Sauerlandem,a Jego zadaniem w tej walce było dotrwać do końca.I to zrobił.
Ciekawe,czy któryś z Was rzuciłby się na takiego olbrzyma,wiedząc,że nie musi...


 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 08-11-2009 10:26:32 
Laik-jakby każdy mistrz pokazywał "tyle ile musiał" to sport ten umarłby za miesiąc. Chciałem aby Walujew przegrał i odrodził się poważny boks w HW a tu chu. i "zamienił stryjek siekierkę na kijek."
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 08-11-2009 10:36:58 
nie wiem gdzie niektorzy widzieli zwyciestwo Wałujewa, gdzie Nikos wygrał 2-3 rundy. Haye zadawał więcej celnych ciosow gdzie ciosy Mikołaja pruły powietrze lub były wyłapywane na rękawice. Moze to złudzenie optyczzne bo Bestia napewno była aktywniejsza napierała co z tego jezeli jego ciosy nie dochodziły celu, byc moze tez czesc z kibicow jest pod wpływem bardzo stronniczego komentarza p. Kostyry i Kuleja :), podobna sytuacja miała miejsce podczas walki Floyda i Oscara
Trzeba jednak szczerze ze walka była nudna jak flaki z olejem, niegodna walki o pas WBA, bardziej pasowałby tu pas Polsatu :)
Bardzo chętnie zobacze Haye z Tomkiem

PS. witam wszystkich uzytkownikow :)
 Autor komentarza: Laik
Data: 08-11-2009 10:38:26 



StonkaKartoflana,


Masz rację,ale ja usprawiedliwiam Haye'a,bo Walujew nie jest "normalnym" człowiekiem.Takie dziwadło lepiej po prostu "ominąć".Z "normalnymi" bokserami będę oczekiwał już prawdziwej walki...


 Autor komentarza: ZIBI
Data: 08-11-2009 10:44:54 
moim zdaniem Haye wygral zaslużenie chociaż sama walka byla kiepska,
najbardziej wkurwialy mnie komentarze dwóch panów K, którzy po każdej rundzie w której Nikoś bezradnie pruł powietrze lapskami przyznawali mu zwycięstwo. W pewnym momencie pomyślalem,że robią tak celowo aby nie ośmieszyć się gdyby zrobiono powtórkę z Holego.To że Walujew chodzil i machal dyszlami to nie znaczy że byl lepszy. Jestem pewien że Haye potrafi walczyć dużo lepiej - tutaj po prostu nie bylo raczej dużego pola manewru, a być może prawdą jest, że mial pewność wygranej na punkty.Co do ewentualnej walki ż Tomaszem HBO Adamkiem to myślę,że faworytem bylby jednak Haye. Porusza się znakomicie po ringu, szybkości mu nie brakuje, a i jebnięcie ma...Chcialbym takiej walki bo wtedy można powiedzieć że Tomek dostalby rywala z górnej pólki mlodego silnego szybkiego dobrego technicznie a nie emeryta z nazwiskiem.
a takie napinki że Ttomek rozpierdzielilby i Haya i Nikosia to wywolują tylko uśmiech politowania
 Autor komentarza: bimber
Data: 08-11-2009 10:47:48 
Bardzo nie lubię haya ale miałem nadzieje że wreszcie ktoś zrobi wietrak z wałujewa, a tu nie ma wiatraka ani perspektywy walki z kliczkami bo jeśli moja teza jest prawdopodobna to raczej sauerland nie zaryzykuje straty mistrza.
tylko patrzec jak haye będzie śpiewac "deutschland deutschland uber alles" :)
 Autor komentarza: Leonard
Data: 08-11-2009 10:49:18 
Walka nudna, ale wg mnie wynik sprawiedliwy. Haye nie pokazał niczego wielkiego, chociaż tym lewym sierpem na kilka sekund zamroczył olbrzyma co nie jest łatwe. Walujew stracił tytuł i dobrze bo jego walki są ciężkie do oglądania, z Anglikiem przynajmniej będzie ciekawiej.
 Autor komentarza: bimber
Data: 08-11-2009 10:52:20 
Może i sprawiedliwy ale jak to się ma do realiów niemieckiego boksu gdyby sauerland nie chciał to jego mistrz na pewno by nie przegrał wyrównanego pojedynku.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 08-11-2009 10:53:38 
Tu szkoda w ogóle mówić o walce bo jej nie było. Szkoda liczyć ciosy bo było tyle co kot napłakał. Człowiek się nastawia na dobrą walkę, piwko otwiera a tu takie gawno. Niestety na rynku niemieckim takie jaja nie dziwią. Wydumani mistrzowie walczący z kelnerami, dziwne sędziowanie. Dobrze chociaż, że walczą dla nich bokserzy ze wschodu to się o nich tak nie troszczą jak o prawdziwych Niemców. Bo kiedyś jak musiałem oglądać niemieckiego superczempiona Ottke to byłem chory. No ale z drugiej strony walki Wałujewa były koszmarnie nudne. Ale czy z Haye będzie ciekawiej. Dostanie paru kelnerów albo dziadziusiów i będzie plutł jakieś bzdury że jest najlepszy.
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 08-11-2009 10:54:07 
wracajac do panow K., wolalem ogladac walke na ARD niz PS
w tej walce Haye napewno nie pokazal 100% swoich mozliwosci zrobil tylko tyle by wygrac choc szczerze duzo lepiej wypadl od niego wypadl Holy a paradoksalnie przergral
 Autor komentarza: Norbert
Data: 08-11-2009 11:12:13 
Wygrana Haye to PRAWDZIWY SKANDAL i PRZEKRĘT.
Wyjątkowo udana walka Walujewa który wygrał 11 z 12 rund z tym cwaniaczkiem...
Tomek Adamek wciągnąłby Dawidka nosem albo zatłukł na amen....
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 08-11-2009 11:14:39 
No to Haye będzie miał teraz niezłą przeprawę z Johnem Ruizem.Moim zdaniem Ruiz wygląda bardzo dobrze (zmiana stylu powinna zaowocować) i jeśli waleczny Ruiz się dobrze przygotuje to będzie miał kolejny tytuł mistrzowski.Mimo że siłą ciosu nie dorównuje anglikowi to jednak jest "rewelacyjny" w obronie i potrafi szybko skontrować.
 Autor komentarza: kubazak
Data: 08-11-2009 11:35:09 
nie sądze , ruiz po ciosach andrzeja padał 2 razy a haye mocniej bije i z roznych płaszczyzn
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 08-11-2009 11:40:56 
ZIBI
100% racji, nic dodać nic ująć
 Autor komentarza: sportsman3
Data: 08-11-2009 11:55:16 
kubazak
Masz rację.Ale Gołota był wtedy w swojej szczytowej formie.A Ruiz po dwóch wyliczeniach pozbierał się i wygrał walkę.Ale najważniejszym mankamentem Haya będzie niestety "słaba Sszczęka" i jeśli Ruiz trafi anglika czysto to go skończy przed czasem.Poza tym obrona i doświadczenie Ruiza i Heya to przepaść.Ruiz staczają 3 walki z Hollyfieldem (najlepszym wówczas ciężkim ) udowodnił że jest fighterem i ma serce do walki.
 Autor komentarza: kubazak
Data: 08-11-2009 12:04:05 
haye jak zauwaszysz w koncowych rundach , nie pamietam w której dostal prawego sierpowego od wałka i odziwo nie zrobiło to zadnego wrazenia .Więc jedna przegrana przed czasem z thompsonem nic zabardzo nie mówi o jego szczęce.
Tomek na 6 w boxrec !!!
 Autor komentarza: tonka
Data: 08-11-2009 12:28:01 
Nikoś - człowiek odwrotnie proporcjonalny wewnętrznie do swoich gabarytów. Miły, uprzejmy facet. Przegraną(?) przyjął z honorem i za to wielki szacun.
A Haye się zbłaźnił. Typowy pyszałek twardy w gębie, który nie pokazał NIC!!! Jeśli w taki sposób chce bronić pasa - życzę szczęścia.
Po prostu ktoś stwierdził, że co by w ringu nie nastąpiło, to trzeba zmienić mistrza, ponieważ Valuev stał się mało atrakcyjny. I ja to rozumiem. Ale dlaczego tak bezczelnie?! Haye mógł chociaż udawać, że mu zależy na uczciwej wygranej. Jeżeli "Hayemaker" wczoraj "zasłużenie" otrzymał pas, to powinien walczyć o niego z Holyfieldem, który faktycznie wygrał Vałkiem.
 Autor komentarza: illuminati
Data: 08-11-2009 12:51:49 
Oczywistym jest,że jeżeli Ruiz trafi Haye'a czysto na punkt to bedzie ko.Nie pamietam dokładnie ale kiedyś ok.1997/8 roku oglądałem walkę Ruiza z jakimś czarnoskórym pięściarzem.W szaleńczej wymianie Ruiz trafił czysto na punkt i jego przeciwnik dosłownie usnął po ciosie,padł nieprzytomny.
 Autor komentarza: illuminati
Data: 08-11-2009 12:58:57 
nawet tu widać siłę ciosu Ruiza:

http://www.youtube.com/watch?v=9AybdTFUHCI
 Autor komentarza: klugas
Data: 08-11-2009 14:06:15 
Niezły z Davidka mitoman..."najlepszy"...chyba w gębie.
 Autor komentarza: osman
Data: 08-11-2009 14:07:27 
Z taką formą Haye daleko nie zajedzie,chyba ze Sauerland będzie miał "dobrych" sędziów na jego walki.
 Autor komentarza: bimber
Data: 08-11-2009 14:28:48 
Panowie przecież haye nie walczył wogule nawet na 50% swoich możliwości jak już pisałem wyżej zakrawa to na jeden wielki wałek i z całym szacunkiem dla piszących ale śmieszą mnie wypowiedzi że haye nie powalczy z nikim w HW z takim boksowaniem. tak naprawdę to nie wiadomo co może zdziałac zresztą tak jak tomek i może najpierw chciałbym zobaczyć go np. z tuą niech pokaże co naprawdę jest wart.
 Autor komentarza: barteksz300
Data: 08-11-2009 14:32:19 
MÓWIŁEM ŻE WYGRA ! Haye jeszcze pokaże na co go stać.
 Autor komentarza: Woody10
Data: 08-11-2009 14:44:48 
Do illuminati
Wątpie by Ruiz trafił Haye, on od paru ładnych lat nikogo nie potrafi przycelować. Twój przykład pochodzi z przed ponad 10 lat.
Haye zakończy karierę Ruiza.
 Autor komentarza: walkont
Data: 08-11-2009 14:53:04 
w końcu zdetronizowany ten potwór obleśny :D wałek na emeryture a Haye niech czeka na Kliczków .walka unifikacyjna w HW dawno tego nie było.
 Autor komentarza: klugas
Data: 08-11-2009 15:17:21 
Woody10

Kto wie...jak David wda się w wymianę to będzie "kto pierwszy ten lepszy"
W sumie tu nie chodzi o Ruiza bo on nigdy wielkim championem nie będzie,moim zdaniem konieczność walki z nim jest stratą czasu dla Haye'a ale co zrobić kiedy włodarze tak sobie zyczą?
Wolałbym Haye'a z Chambersem,Czagajewem,Powietkinem czy Adamkiem-jak sie potoczy-zobaczymy.
 Autor komentarza: tonka
Data: 08-11-2009 15:20:49 
Kliczkowie... jeden i drugi, szczególnie starszy, zamiotą Hayem ring. I tyle zostanie z krótkiej przygody z mistrzostwem pyskacza. Ale teraz, gdy ma pas, szybko do nich nie wyjdzie cwaniaczek...
 Autor komentarza: ribbentropgolotov
Data: 08-11-2009 15:50:54 
pojedynek Hayemakera z kims z czołówki może dopiero pokazac na co go stac. Jak narazie nic nie mowia nam jego pojedynki z Boninem, Barretem czy Wałujewem. Z Nikosiem nic wielkiego nie pokazał napewno stac go na duzo wiecej. Dopiero pojedynki z braci Kliczko, Arreolą, Chambersem czy Powietkinem pokaza prawdziwa wartosc Krzykacza jezeli w ogole dojdzie do ktoregos z tych pojedynkow
 Autor komentarza: Artur69
Data: 08-11-2009 18:34:41 
sam Wałujew przyznaje się do porażki. Zresztą wystarczy na spokojnie obejrzeć walkę i oddzielić faktyczne parcie Wałujewa do przodu od skuteczności zadawanych ciosów. Haye nie jest głupi, wie, że ma szklaną szczenę, nie parł do przodu. Ale ma piekielny lewy sierp, nigdy nie widziałem aby Kola był tak zamroczny jak w 12tej rundzie.
 Autor komentarza: mobil85
Data: 08-11-2009 19:28:36 
"Mogę z nim walczyć o każdej porze i go znokatuje. Pełne gratulacje dla Haye. To było dobre przedstawienie. Walka była bardzo wyrównana. Jestem gotów walczyć z każdym na świecie. Jestem w stanie pokazać, że jestem najsilniejszy na świecie." - powiedział Witalij Klitschko.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 08-11-2009 19:34:31 
Sorki, że nie było mnie w tak gorącym czasie, ale co do samej walki:

Jak dla mnie remisowa. Haye wygrał, bo musiał. Neandertalczyk się skończył i tyle w temacie. Na Davidku można zarobić krocie, ale do pewnego momentu. Tymi momentami są bracia, albo Tomek Adamek. Naprawdę tak uważam. Haye jest dobry, ale nie jest kimś kto może zbawić HW. Valuyeva to powinien pokonać każdy z 10-tki HW, a to że gi nie pokonali walcząc z nim pokazało tylko, że na takie miejsca nie zasługują.

Pozdrawiam !!
 Autor komentarza: ziemek
Data: 08-11-2009 20:36:49 
Zgadzam sie z mario.Z Yetiego juz nie ma dobrego zarobku.Byl zjawiskiem z ktorego mozna bylo duzo wyciagnac,jak w cyrku,ale sie znudzil no i bokserem zadnym nie jest. A Haye jest medialny i musial wygrac chociaz w najlepszym wypadku dla Haye'a byl remis. Slyszalem,ze Haye'e odgraza sie Kliczkom,nie zdaje sobie sprawy co mowi. Zjedza go. A potem Adamek poprawi
 Autor komentarza: Artur69
Data: 08-11-2009 21:44:51 
Autor komentarza: illuminati Data: 08-11-2009 12:51:49 Oczywistym jest,że jeżeli Ruiz trafi Haye'a czysto na punkt to bedzie ko.Nie pamietam dokładnie ale kiedyś ok.1997/8 roku oglądałem walkę Ruiza z jakimś czarnoskórym pięściarzem.W szaleńczej wymianie Ruiz trafił czysto na punkt i jego przeciwnik dosłownie usnął po ciosie,padł nieprzytomny.

Jak ktoś kogoś trafia w punkt to jest nokaut, na tym to polega
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.